Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘FC Twente kan astronomisch bod van 35 miljoen verwachten’

Laatste update:

Hakim Ziyech leek zich door het verstrijken van de transferdeadline te moeten richten op de tweede seizoenshelft met FC Twente, maar in China kunnen de clubs nog tot 26 februari nieuwe spelers halen. De Tukkers lijken dan ook te moeten vrezen dat de aanvallende middenvelder toch nog een transfer gaat maken.

/

Onder meer Mountkhab, Alyaoum24 en FlashSport beweren dat een club uit China een bod wil uitbrengen op de 22-jarige Ziyech. Deze Marokkaanse media baseren zich naar eigen zeggen op Chinese bronnen en stellen dat de aanbieding tot maximaal 35 miljoen euro kan oplopen.

Ziyech werd eerder al gelinkt aan FC Porto, Anderlecht, Schalke 04, TSG Hoffenheim, VfL Wolfsburg, AC Milan, Sampdoria en Sevilla. FlashSport stelt daarnaast dat Internazionale, Lazio, Napoli, Borussia Dortmund, Valencia, Getafe, Atlético Madrid, Chelsea, Arsenal, Tottenham Hotspur en Aston Villa eveneens belangstelling hebben voor de Marokkaans international.

Denk jij dat er serieuze Chinese interesse is in Hakim Ziyech?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tot 35 miljoen? Ze zijn gek in China. Zou overigens wel lekker zijn voor twente

11 februari 2016 om 12:35

Klopt zou heel lekker zijn. Echter, Twente met Ziyech zal eidigen tussen plaatst 12 en 15. Alleen, Ik denk dat Twente zonder Ziyech geen wedstrijd meer gaat winnen.

11 februari 2016 om 12:38

Ik denk dat 35 miljoen Twente eerder gaat redden dan wel of niet degraderen.

Twente zou hier niet over hoeven denken. Maar het lijkt me sterk dat Ziyech wil.

11 februari 2016 om 12:41

Okay en welke plek zou Twente met hem eindigen? Zou denk ik niet uitmaken. Twente moet ervoor zorgen dat het geen nacompetitie gaat spelen. Dat moet prioriteit nummer 1 zijn. Zonder deze speler gaat dat ook wel lukken.

11 februari 2016 om 12:49

35mil zal niet meer helpen, aangezien ze dat geld niet kunnen uitgeven nu, dus pas na het seizoen

11 februari 2016 om 13:53

Ze mogen sowieso geen geld uitgeven, maar wanneer ze dit bedrag binnenharken zijn ze wel in een klap flink van de schulden af dus altijd doen lijkt mij. Het is eerst belangrijk financieel gezond te worden, daarna komen de sportieve aspiraties wel weer. Als het financieel niet beter gaat zal het dat sportief ook niet gaan..

11 februari 2016 om 15:16

Ja, alleen is dat niet zo. Vanwege die deal met Doyen krijgen ze maar een klein deel van de transfersom....

11 februari 2016 om 15:20

Met die 35 miljoen zijn ze in een keer uit de problemen(misschien niet helemaal, maar voorlopig wel)

30 miljoen in de club pompen(afbetalen etc)
En 5 miljoen verstandig investeren in 2 goede aankopen.

11 februari 2016 om 16:53

Eerst Heerenveen afbetalen !

11 februari 2016 om 12:35

Daar heeft Twente niet zo heel veel aan, zelfs al zou het waar zijn, Ziyech gaat echt niet naar China toe.

11 februari 2016 om 12:38

Twente heeft er niets aan maar de schuld eisers wel. Als dit waar is accepteerd Twente het altijd. Scheelt nog al, of 8-10 miljoen in de zomer of 35 nu.

11 februari 2016 om 12:39

Dan heeft Twente er toch wel wat aan?

Het enige dat telt is namelijk hoe ze van die schuld af komen.

11 februari 2016 om 12:40

Twente kan het wel accepteren, maar als de speler niet wil gaat het niet gebeuren. Dus ook de schuldeisers hebben er niets aan.

11 februari 2016 om 13:04

@ Surreal, hij bedoeld dat als Ziyech zelf niet wil er dus ook geen transfer gaat plaatsvinden. Dus Twente heeft dan helemaal niks aan hun interesse.

11 februari 2016 om 14:30

Nee ze hebben er geen reet aan, want ziyech gaat toch niet. En dan krijgen ze dat geld niet. Sterker nog, het heeft hen alleen maar tijd en aandacht gekost.

11 februari 2016 om 14:44

Weet je zeker dat Ziyech niet gaat? Als ik de bedragen zie die ze in China de afgelopen maand zijn uitgegeven en de salarissen die ze betalen, kan ik me voorstellen dat elke speler wel even goed luistert naar wat de clubs daar bieden.

11 februari 2016 om 14:49

Ja, maar volgens mij heeft Ziyech nog altijd de mogelijkheid (en ook duidelijk de intentie) om in Europa een carrière op te bouwen en te groeien richting top/subtop (daar worden ook miljoenen betaald). Het financiële weegt dan niet zo erg meer op tegen het sportieve. Nu de stap naar China maken is ook gedag zeggen tegen je sportieve aspiraties. Geen enkele speler is beter terug gekomen uit China.

11 februari 2016 om 16:13

Dan nog heb je ook een akkoord van de speler nodig, en dat gaat echt niet gebeuren

11 februari 2016 om 16:30

Tja Ziyech wil waarschijnlijk wel een mooie carrière opbouwen maar als die Chinezen bereidt zijn zo'n bizar bedrag te geven dan zal daar ook een salaris van 5+ miljoen bij horen (na belasting). Ziyech zal dan binnen enkele jaren financieel onafhankelijk zijn, en kan dan gewoon weer terugkeren naar Europa. Als hij daar 3-4 jaar zit dan is hij nog in de bloei van zijn carrière en dan kan hij naar iedere top competitie.

Dat wij ze uit het oog verliezen als ze zo ver weg gaan betekend niet dat de scouts dat ook doen.

11 februari 2016 om 13:02

Zou heel lekker zijn voor Twente. Maar jammer genoeg voor Twente zie ik Ziyech niet naar China vertrekken.

11 februari 2016 om 13:28

Dit is gewoon grote onzin!!!
Denk je dat die Chinese 35 mil gaan betalen als ze met een bod van max 14 al akkoord gaan? Die chinezen zijn ook niet dom ofzo hoor. Misschien bod van 12 (nog te hoog) en 25 mil verspreid over salaris en tekengeld voor Ziyech! Dat zou kunnen maar gaat nog niet gebeuren aangezien Ziyech niet daar heen gaat/wilt!
Kan de prullenbak in. Wel grappig dat je gelijk in sommige reacties kan zien dat er hoop is dat dit klopt.... Wake up guys

11 februari 2016 om 13:46

Het zou idd lekker zijn voor FC Twente, maar ik zie China niet echt wat voor Ziyech helaas.

Ik zie eerder FC Porto als een ideale club voor Ziyech. Je speelt daar elk jaar CL voetbal, en het niveau van competitie is daar het zelfde als Eredivisie (behalve top 3 Portugal dan), dus weerstand is daar beperkt voor Ziyech wat ideaal is. En als je bij FC Porto uitblinkt en uitgroeit tot een verdette, dan kun je zo door naar Europese topclub (bijv. Real, Juve, Bayern, top van Engeland)
Het is BTW super zonde dat Ziyech voor Marokko kiest. Dit allemaal de schuld van D. Blind. Als hij Ziyech gewoon had geselecteerd voor Oranje en speelminuten gaf, koos hij voor Oranje!!

11 februari 2016 om 13:48

Ziyech gaat echt niet naar China!!!

11 februari 2016 om 13:51

Dit kan toch ook niet kloppen?? Als ze 15 miljoen bieden, gaat Twente ook akkoord. Waarom zou je dan in Godsnaam 35 miljoen bieden? Of het zou moeten gaan om een bedrag inclusief een paar jaar salaris voor Ziyech..
Maar ik denk dat Ziyech sowieso niet naar China wil.

Lijkt me sterk dat Ziyech naar China wil.

Wel lullig voor Twente, die kunnen dat geld goed gebruiken.

Ziyech lijkt me slim genoeg om niet naar China te vertrekken.

11 februari 2016 om 14:19

Slim voor zijn voetbalcarrière is het misschien niet, maar als hij in 3 jaar dik 10 mln netto kan verdienen, probeer dan maar eens nee te zeggen en voor je carrière te kiezen.

11 februari 2016 om 14:54

Dat kan bij veel clubs in het buitenland ook. Vardy verdiende bijvoorbeeld al 2 miljoen toen ie zijn vorige contract tekende bij Leicester (en toen had ie nog geen wedstrijd in de PL gespeeld). Die gaat nu bijna 6 miljoen per jaar verdienen.

Als dit waar is moet twente per direct mooste inpakpapier halen bij de hema, de boel inpakken en opsturen met DHL expres.

11 februari 2016 om 12:35

En Ziyech even overtuigen in China te gaan voetballen, ook niet onbelangrijk...

11 februari 2016 om 13:26

Waarom mooi inpakken? Jij hebt zelf zeker nog nooit iets besteld op Aliexpress zeker.

Lijkt me dat ze het geld beter kunnen gebruiken voor het salaris van ziyech, want die zal echt niet staan te springen om naar china te gaan.
Twente verkoopt hem echt wel voor 15 miljoen, dat is het probleem niet

11 februari 2016 om 13:28

15 miljoen?!! Voor een speler van een Nederlandse middenmoter met vrijwel Geen internationale ervaring?!

Droom lekker verder zou ik zeggen.

Met 8,9 miljoen moeten ze in de handjes klappen.

11 februari 2016 om 14:07

ik droom niet en ik zeg niet dat twente dit wil.
Ik geef alleen ff een voorbeeldbedrag waarmee twente al lang tevreden is, zodat ze de rest van het geld kunnen gebruiken voor zn salaris.

En daarnaast...ik weet niet of je het nieuws gevolgd hebt de laatste tijd, maar de bedragen in china gaan sowieso nergens over, dus waarom zou twente niet mogen proberen daar wat extra aan over te houden.

Hou toch op. Als Twente zijnde natuurlijk perfect, maar Ziyech wilt daar toch niet voetballen. Ga je naar China, is het exit. Einde verhaal. Dat zie ik niet gebeuren. Ook al zal Twente natuurlijk in zijn handjes wrijven.

11 februari 2016 om 12:52

Drogba kwam na 2 maanden alweer terug, omdat ze zijn salaris niet eens konden betalen. Bovendien had hij al naam gemaakt in Europa en was het gewoon een voetballegende. Ziyech zou eerder afgeschreven worden in de voetbalwereld bij één verkeerde club keuze. Naar China gaan betekent: Europese clubs nemen je niet meer serieus en je moet accepteren dat je nooit op het hoogste niveau terug kan keren.

11 februari 2016 om 13:11

Haha Drogba? Die was 30 plus man en had al een carrière erop zitten

11 februari 2016 om 13:38

Drogba was inderdaad 30+ en had al een naam. Op basis van je naam kom je ook een heel eind. Denk je dat als Ziyech weggaat dat later een (sub)topploeg uit Engeland, Spanje of Duitsland denkt: Ja die kennen we nog wel? Wel nee man.
Als hij vier jaar verdwijnt zijn de enige die hem nog kennen de ploegen in Nederland.

11 februari 2016 om 14:09

En wat heeft Hulk dan bereikt? Lekker voor het geld gekozen na zijn geweldige spel bij Porto en nu zal hij ook nooit voor een topclub uitkomen. Hij is ook bijna 30 en is ook nooit denderend met Brazilië. Gewoon een leuke speler destijds, die lekker voor het geld heeft gekozen i.p.v. ambitie tonen en met de grote boys voetballen. Hulk is binnen 2 jaar al over datum. Zelfde met Witsel. Als hij nu niet weggaat, zal hij ook nooit verder dan Zenit komen.

11 februari 2016 om 15:02

Er is helemaal niks mis met Zenit, dus ik begrijp niet waar je op doelt. Moet iedereen dan eindigen bij Barcelona om een goede carriere te hebben?

Voor het talent van Hulk is Zenit een prima club die elk jaar CL spelen, goede salarissen betalen en redelijk voetbal spelen ook.

11 februari 2016 om 15:19

Maar Hulk ging om een andere reden naar Japan dan de keuze voor China. In Japan is het hoogst betaalde salaris om en nabij de 1,5 miljoen euro. Veel Brazilianen kiezen voor de stap naar Japan, omdat ze de stap niet kunnen zetten naar een Braziliaanse topploeg en de kleinere clubs/lagere divisies gewoonweg heel weinig betalen. In Japan kun je dan voor een relatief goed salaris een jaar voetballen om uiteindelijk de stap alsnog te zetten (want de Braziliaanse clubs kijken op tegen spelers die het goed in de J-League, aangezien er daar heel professioneel wordt getraind en gespeeld, zoals we van Japanners gewend zijn).

11 februari 2016 om 12:42

Hoezo is t dan exit en einde verhaal? Lijkt me al een betere competitie dan eredivisie aan t worden. Zijn geen spelers die allemaal op hun retour zijn die daar spelen. Enig flinke nadeel is dat je geen europese champions league speelt.

11 februari 2016 om 12:48

Beter dan de Eredivisie omdat daar een paar spelers naartoe worden getrokken die half versleten zijn? Hou toch op zeg. De eredivisie is echt niet geweldig, maar in de basis wordt er toch goed voetbal gespeeld en veel goede spelers opgeleid. China gaat nu pas aan dat proces beginnen.

11 februari 2016 om 13:07

Bekijk jij de chinese competitie om bij voorbaat te zeggen dat ze slechter zijn? En ja, niveau is voor een groot gedeelte afhankelijk van spelers die je aantrekt.

11 februari 2016 om 13:36

Het probleem is gewoon dat China ook aan een limiet zit. Volgens mij mogen ze maar een x aantal buitenlandse spelers halen. Dus voor vier of vijf spelers van buiten China (of Azië) zal de hele competitie niet beter worden hoor.

Waarom zouden ze zoveel bieden? Volgens mij is Twente niet echt in de situatie waar ze een bod van zeg 15 miljoen op Ziyech kunnen weigeren.

11 februari 2016 om 12:41

Waarom meteen weer zo negatief? Ze bieden zoveel omdat ze dat kunnen. Moet Twente dan zeggen; 35 is veel te hoog, wij nemen genoegen met 15?

11 februari 2016 om 12:58

Dat is natuurlij onzin. Niemand houdt ervan om meer te betalen dan nodig is, kan me niet voorstellen dat die Chinezen voor de lol 20 miljoen teveel betalen. Als ze Zyech voor 30 miljoen niet krijgen, wie weet dat ze dan 35 miljoen bieden, maar volgens mij heb je Zyech voor een miljoen of 10/12 al beet.
Punt is vervolgens wel dat Zyech zelf waarschijnlijk niet erg veel zin heeft om naar China te gaan, dan kun je die extra 20 miljoen beter aan zijn salaris spenderen.

11 februari 2016 om 13:11

Ze bieden dit helemaal niet, de media verzint dit gewoon. Er is nog niet een prijs door de chinezen betaald van meer dan 130% van de marktwaarde van spelers. Dan gaan ze niet inene 3x meer dan nodig is voor ziyech betalen.

11 februari 2016 om 16:34

Nee ik bedoel meer dat ze echt niet met een openingsbod van 20 miljoen zullen komen. Dat gaat door onderhandelen omhoog, maar de onderhandelingspositie van Twente is niet bepaald goed.

Bij wijze van als dit bod er echt komt. En ziyech wil niet gaan kan twente hem dan dwingen of liggen zulke dingen echt bij de speler zelf? Puur uit nieuwsgierigheid vraag ik dit

11 februari 2016 om 12:43

Zou niet best zijn als een club een speler kan dwingen naar een andere club te gaan.

11 februari 2016 om 12:50

Hoezo niet dan? De spelers zijn tegenwoordig al bezit van een club. Waarom mogen ze een speler dan niet dwingen. Ook al weet ik dat het in de praktijk niet gebeurd.

11 februari 2016 om 12:58

Omdat hij gewoon een contract heeft bij Twente waar beide partijen aan gebonden zijn. Twente kan hem natuurlijk niet dwingen.

11 februari 2016 om 12:50

Nee, een speler heeft altijd het laatste woord. Wat je wel vaak in zulke situaties ziet gebeuren, is dat de speler dan ineens op de bank beland of de selectie uit moet, om hem zo een beetje te pushen. Maar met Ziyech zie ik dat niet gauw gebeuren, want hij is hoofdzakelijk de reden dat ze uberhaupt zullen handhaven.

11 februari 2016 om 13:13

Dat is vooral vaak het geval wanneer een speler anders transfervrij de deur uitloopt. Ziyech heeft nog 1,5 jaar contract, dus dat zal sowieso niet snel gebeuren (en Hake zal idd gek zijn om hem te laten banken). Zo weigerde Castaignos destijds met nog 1,5 jaar contract ook een overstap. Dan is het deal mislukt, over tot de orde van de dag (dus gewoon spelen).

11 februari 2016 om 13:29

Nee, Ziyech heeft nog een 2,5 jarig contract.

11 februari 2016 om 14:45

Ohja, klopt ook

Ziyech is nu 22 dus als hij een contract tekent voor om en nabij 6 miljoen per jaar en tekent voor 3 jaar en ff 18 miljoen pakt dan is hij 25 als zijn contract afloopt en kan hij nog lang mee in 1 van de top competities . Dus zou t als Ziyech zijnde serieus overwegen .

11 februari 2016 om 15:03

Maar, die clubs uit de topcompetities willen hem dan niet, aangezien ze hem dan allang vergeten zijn. Hij zal dus weer onderaan moeten beginnen en zich opnieuw moeten opwerken. Dan staat ie op zijn vroegst rond zijn 30e in de absolute top (mocht hij die halen en mochten die nog een speler willen halen die al snel minder zal worden). Wacht Ziyech nu op een bod van een leuke club uit een topcompetitie, dan gaat hij ook 2 miljoen (of meer) per jaar verdienen en is de kans groot dat ie bij goed presteren binnen 2 jaar een stap hoger en gaat ie nog meer verdienen. Over zijn hele carrière kan ie dan dus veel meer verdienen.

11 februari 2016 om 16:40

Omdat jij en ik en 99% van de nederlanders de chinese competitie niet volgen, betekent dat niet dat scouts uit de topcompetites dat niet doen

12 februari 2016 om 19:25

Dus, welke topper uit de Chinese competitie heeft de stap naar de Europese top gemaakt nadat ie voor China koos in plaats van voor de Europese subtop?

Lijkt me een beetje onzin... FCT verlangt een bedrag rond de 10-12 miljoen. Waarom zouden ze dan in hemelsnaam tot 35 miljoen gaan? Lijkt me sterk dat ze 23M extra willen betalen voor de drie maanden die dit seizoen nog duurt..

11 februari 2016 om 12:49

ik hoop het Heerenveen 30 procent minimaal hahaha

Als je kijkt wat er heen vertrekt en waarvoor belangstelling is zeg ik doen!

Het is een groeiende markt en geld is er in overvloed, echter voordat het op een respectabel niveau is ben je al gauw 3 tot 5 jaar verder en daar moet je wel op willen wachten.

Ik geloof het niet, of het gebeurd gewoon niet! Ziyech zal wel naar een topcompetitie willen.

Ik vraag me af of Ziyech dit wil, maar als het bod daadwerkelijk komt zal het zijn keuze zijn en niet die van Fct. Die hebben namelijk geen keuze met een gemeente die 32? miljoen garant staat. Ja, wellicht degraderen ze dan, misschien ook niet, maar het betekent ook de redding van de club.

In China betalen ze hogere salarissen dat de absolute topclubs in Europa. Zeer interessant voor Ziyech, die waarschijnlijk net als twente zo n aanbieding niet naast zich neer kan leggen.

11 februari 2016 om 13:10

Als Ziyech een geldwolf was geweest misschien, maar hij kiest altijd nog voor de sportieve stap ipv het geld. Anders had hij wel gekozen voor Feyenoord, of was hij in de winter vertrokken naar Hoffenheim of Sampdoria.

Artikel slaat natuurlijk nergens op. Een club gaat niet zo hoog bieden als de helft ook volstaat.

11 februari 2016 om 13:25

Nee jij snapt het artikel niet.
Die 35 M gaat niet naar Twente. Met die 35 M gaan ze proberen Ziyech naar China te halen. Dus bv 15 M naar twente en voor ziyech 4 jaar lang 4 M + 4 M tekengeld.

11 februari 2016 om 13:55

In de titel staat duidelijk Twente kan astronomisch bod van 35 ontvangen! Staat geen Ziyech en Twente kunnen astronomisch bod verwachten!

Verder staat in het artikel dat de aanbieding kan oplopen tot 35 mil! Dus staat nergens in het artikel dat die 35 mil inclusief zijn salaris is enz!!

Ja (inclusief salaris, tekengeld enz) klinkt veel logischer voor ons en zal waarschijnlijk ook wel zo bedoeld zijn (als de geruchten enigszins waar zijn). Maar het staat niet zo in het artikel, dus hij snapt het wel degelijk en blijkbaar beter als jouw

11 februari 2016 om 14:00

Het artikel rept daar helemaal niets over Staatsen.

11 februari 2016 om 14:06

Toch is het zo.

11 februari 2016 om 14:47

Dus snap ik het artikel niet?
Het zou best zo kunnen zijn dat het zo is, maar wat in dit artikel staat snap ik heel goed.

11 februari 2016 om 15:46

Nee het originele artikel heb je niet begrepen.

11 februari 2016 om 16:18

Begrepen of gelezen?
Wat hierboven staat is alles wat ik heb gelezen. En daar reageer ik op..

Is het zo moeilijk?

11 februari 2016 om 15:06

Onzin natuurlijk. Alleen de echte toppers zouden daar meer kunnen verdienen dan hier in Europa. Een Jamie Vardy verdiende in Engeland ook al 2 miljoen per jaar zonder ook maar een wedstrijd in de PL te hebben gespeeld. Die gaat nu na 16 maanden in de PL ineens 6 miljoen per jaar verdienen.

Ik geloof nooit dat Ziyech op deze leeftijd al voor China kiest? Lijkt me dat hij eerst in de subtop en daarna misschien in de top van Europa wil spelen. Later misschien in China, de Chinese competitie stelt nog helemaal niets voor.

Dit gaat een grote verschrikking worden de komende jaren met de koopzieke chinese clubs. Belachelijke bedragen betalen ze nu al voor spelers. Leuk als Twente een astronomisch bedrag zou krijgen maar dan kun je ook verwachten dat clubs meer gaan vragen aan Twente voor een speler.

Voor 20 miljoen minder zou Twente het ook doen denk ik haha, het is meer Ziyech, die moet je een astronomisch bedrag aanbieden wil hij naar China gaan

Zou het doodzonde vinden als hij naar china gaat, maar als dit bedrag geen grap is, dan heb ik het er wel voor over om hem niet meer in europa te zien voor een tijdje.
Maar het zal wel weer onzin zijn want voor 20miljoen zou fctwente al akoord zijn en dan ziyech een hoog salaris bieden

Zou twente niet bepaald slecht uitkomen zo'n bedrag.
Ik denk alleen dat ondanks dat het die krankzinnige Chinezen betreft dit verhaal een broodje aap is aangezien ze tot op heden alleen zulke bedragen voor toppers van topclubs neerleggen.

Hahaha ja hoor. Waarom zou je zo veel bieden, als Ziyech voor 12 miljoen ook al te halen valt. Wat een kul dit.

Ik geloof er niks van maar mocht dit waar zijn is het natuurlijk een zege voor Twente. Nummer twee is of ziyech wil gaan naar china. Sportief gezien misschien nee, financieel absoluut wel. Ik zou het wel doen denk ik. Paar miljoen per jaar en je bent je leven zeker van welvaart. En waarschijnlijk ploft het idee van de chinezen binnen een paar jaar en kun je met een redelijk gevulde portemonnee een mooie club opzoeken in europa.

Dus kww.

11 februari 2016 om 15:08

Helaas is je laatste zin niet helemaal realistisch. Ik verwacht dat ie dan weer helemaal onderaan moet beginnen en dus nooit meer de stap naar de top kan gaan zetten.

Geloof tocht niet alle van wat de media schrijft! 35 miljoen voor Ziyehc terwijl ze weten dat hij voor rond de 10 miljoen verkocht mag worden komt bij mij over als een broodje aap verhaal.

11 februari 2016 om 14:56

De bedragen die in China voor spelers worden betaalt zijn sowieso absurd, denk dat ze de transfer voor Twente en Ziyech op deze manier aantrekkelijk proberen te maken.

Wat zou het mooi zijn voor Twente als Ziyech wordt verkocht voor 35 miljoen. Echter denk ik niet dat Ziyech zelf openstaat voor deze stap in zijn carrière op dit moment. Zou hem graag als vervanger van Klaassen willen zien bij Ajax en hem daarna een stap hogerop zien maken.

Al zou hij voor 20 miljoen gaan moet Twente dat direct doen. Natuurlijk draagt hij Twente nu maar ook zonder hem is de selectie sterk genoeg om degradatie/nacompetitie te ontlopen.

voor FC Twente zou het geweldig zijn, maar voor Hakim Ziyech sportief gezien een hele foute keus en ik denk en hoop dat hij het niet gaat doen. Ziyech verdient een betere club.

Waarom 35 betalen als 10 genoeg is?

Wakker worden. Ziyech gaat dit natuurlijk niet doen.

Hmm als dit waar is zal ik Twente was direct accepteren maar ik snap wel dat Ziyech nee zegt. Maar we kunnen hopen! Anders in de zomer bijv. Naar Sevilla voor 18 miljoen. Wat een speler is Ziyech!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren