Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Feyenoord gaat voor de zesde keer op rij verliezen'

Laatste update:

De Klassieker is niet alleen voor Feyenoord belangrijk, ook Ajax heeft de punten hard nodig. Trainer Frank de Boer heeft er in ieder geval alle vertrouwen in. De coach wijst naar de vijf nederlagen op rij die Feyenoord leed en hij verwacht dat er een zesde bij gaat komen. De Boer eist passie en overtuiging van zijn ploeg, zo geeft hij te kennen aan de NOS.

/

“Ik denk dat Feyenoord voor de zesde keer gaat verliezen”, aldus de trainer van de Amsterdammers. “Ik begrijp de kritiek op ons. We moeten zorgen dat we het goede gevoel van voor de winterstop weer terugkrijgen.” De Boer sprak samen met een aantal spelers met een aantal supporters.

De fans willen ook de punten, weet hij. “Zij hebben een bepaalde mening over het spel en over het gedrag van de spelers. Het is goed om hun mening te horen.” Overigens kan De Boer tegen Feyenoord weer een beroep doen op aanvoerder Davy Klaassen, die een basisplaats lijkt te krijgen. “Het ziet er rooskleurig uit”, klinkt het.

Denk je dat Ajax wint van Feyenoord?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik denk een doodsaaie pot, 1-1

5 februari 2016 om 15:31

Ik sluit me bij je aan.
Feyenoord met 5 man achterin en Ajax met dat eeuwig achterin rond spelen.
Ben in deze de neutrale toeschouwer dus ik hoop op 4-4 ofzo....hebben we geen vrije tijd vergooid.

5 februari 2016 om 16:04

Ik ben ook neutraal toch denk ik niet dat Feyenoord gaat scoren als het 5-3-2 speelt. Ik verwacht een 0-0 of misschien dat Ajax er een inprikt '1-0'.

5 februari 2016 om 16:12

Haha tinus. Ja maar nee..denk dat feyenoord wel wil laten zien qat se waard zijn na alle commotie. Enn ajax trouwens ook na alle, inderdaad, nationaal verspilde vrije tijd. Denk dat we een leuke pot gaan zien

5 februari 2016 om 16:12

Wat ze*

5 februari 2016 om 17:32

Dat wilde brazilie na de zeperd tegen duitsland ook maar ging er met gemak af tegen Nederland. Denk dat het rotterdamse vertrouwen te broos is om ajax pijn te doen

5 februari 2016 om 19:29

alsof het amsterdamse vertrouwen hoog is winnen al van voor de winterstop net hun wedstrijden met een doelpunt verschil en dat kon niet goed blijven gaan sterker nog als ajax niet snel beter gaat spelen wat ze moeten kunnen met dit elftal zie ik plek2 zelfs in gevaar komen..
denk dat het een gelijkwaardige wedstrijd word en dat feyenoord weer eens wint met een doelpunt verschil

5 februari 2016 om 17:49

De denk fout die de Boer maakt dat Feyenoord de 6 op rij gaat verliezen
Hoogmoed komt na de Val Zeg ik maar
Mooie motivatie voor Feyenoord om het ongelijk te bewijzen


5 februari 2016 om 17:56

Hopgmoed komt toch vooral voor de val, maar ik snap wat je bedoelt. Grappige verspreking.

On: voor mij als PSV-er zou het mooi zijn als Ajax niet wint maar ze zijn torenhoog favoriet natuurlijk. Feyenoord klampt zich vast aan niets. Met angsthazen betonvoetbal Roda uitschakelen. Nou nou poeh poeh. Ik ga er zondag lekker voor zitten. Veel plezier allemaal!

5 februari 2016 om 18:16

Maar waarom torenhoog favoriet ? Waar word dat op gebaseerd ? Op het goede spel wat Ajax speelt en het creëeren van kansen ?
Als Feyenoord 5-3-2 speelt moet ik maar zien hoeveel kansen Ajax creëerd. Plus ze zullen moeten winnen om de aansluiting bij PSV te houden dus al staat met rust 0-0 gaat Ajax ruimte weggeven.
Tja dan is het net hoe Feyenoord de counter zou uitspelen dus ach Ajax torenhoog favoriet nee denk dat dat wel mee valt.

Ben bang voor een bloedeloze 0-0

5 februari 2016 om 19:35

het stomste wat feyenoord kan doen is van tactiek veranderen voor deze wedstrijd en ja ik weet mijn club kreeg tegen psv en ajax bijna geen kans tegen waardoor het ideaal lijkt maar dat heeft veel tijd nodig om er in te slijpen.
feyenoord moet gewoon hun eigen spel spelen en ajax niet laten opbouwen door continu op de achterste linie door te jagen dan gaat ajax vanzelf fouten maken.

5 februari 2016 om 19:51

Je bent eventjes vergeten dat feyenoord buiten de kuip al helemaal dramatisch is en ze nu zelfs helemaal geen support hebben. Ik snap dat je hoopt op wat anders maar deze reactie is op weinig gebaseerd

5 februari 2016 om 19:56

Feyenoord heeft 5x op rij verloren, alsof ze nog extra motivatie nodig hebben.

Ik hoop dat de Boer gelijk heeft maar ik vrees voor een bloedeloze 0-0

7 februari 2016 om 14:32

1) ze spelen uit
2) het is tegen ajax

5 februari 2016 om 19:06

met deze scheidsrechter nee hoor, Denk dat fey tegen 13 man moet spelen.

5 februari 2016 om 21:28

Slecht excuus, om de scheidsrechter nu zelfs van tevoren de schuld te geven.

6 februari 2016 om 10:54

Als ik niet voor Ajax was zou ik niet eens kijken. Boodschappen doen ofzo.

Ik denk eerder dat ze gelijk gaan spelen. Ze kunnen trouwens net zo goed allemaal gaan liggen en chillen op het veld, want voetbal zit er van beide kanten al een tijdje niet in.

5 februari 2016 om 15:14

Klopt inderdaad. Van beide kanten is het qua voetbal niet bijster veel wat ze laten zien.
Verwacht dan ook een gelijkspel, al hoop ik natuurlijk dat de Amsterdammers winnen

5 februari 2016 om 18:06

Swabemente conti. Feyenoord speelt altijd goed tegen ajax als ze een kutreeks hebben dus dat zal nu ook wel. Enige verschil is dat de amsterdammers nu ook een niet al te beste reeks hebben. Ik verwacht derhalve een ouderwedse vechtpot met schandalige overtredingen etc maar wel doelpunten deze keer!

5 februari 2016 om 19:37

dit zijn dan ook wedstrijden op zich en vorm en plaats op de ranglijst telt dan ook niet mee al staat de een eerste en de ander laatste.

5 februari 2016 om 15:17

Haha goed omschreven! De Boer heeft mooie woorden maar ik schaar ze in het rijtje "we kunnen de halve finale van de europa league halen". Ik heb helemaal geen vertrouwen meer in het kunnen van dit team. Ik denk dat er genoeg talent is, en dat De Boer helemaal geen slechte coach is. Alleen dat de samenwerking nu te lang heeft geduurt.

5 februari 2016 om 15:30

Want welke spelers hebben te lang samengewerkt met Frank de Boer? De ervaren spelers in het huidige team braken in het seizoen 2013/14 door bij Ajax. Laat dat nou het eerste seizoen zijn waarin de vrije val in werd gezet qua voetbal. Of de klik is er nooit geweest en we hebben de kwaliteiten van de spelers nooit aan mogen schouwen, of dit is simpelweg niet het probleem.

5 februari 2016 om 15:34

Duurde de samenwerking maar eens lang. Ik heb de elftal foto's van de afgelopen 5 seizoenen eens bekeken en met "zoek de verschillen " ben je nog wel even zoet. Denk je niet dat een elftal met Surez, Vertonghen, De Jong, Eriksen en Alderweilerd er een stuk beter voor zou staan ?

5 februari 2016 om 19:14

Ajax levert al jaar op jaar kwaliteit in. Dat ze destijds 4 x op rij kampioen werden lag vooral aan een zwak Feyenoord en een zwak Psv.
PSV is er met een kapitaal injectie weer bovenop en steekt met kop en schouders boven de rest uit in de eredivisie. Ook een Ajax kan momenteel niet meer mee met Psv. Leuk die potentie van die spelers, maar je hebt er niets aan. Zodra ze echt doorbreken vertrekken ze. De tijd om met de jeugd te spelen is voorbij. Er moeten juist weer ervaren mannen op het veld komen ipv die jongkies die het niveau niet vast kunnen houden.

5 februari 2016 om 19:53

Dat je dat durft te zeggen na zo'n afstraffing in eigen huis gisteren tegen Utrecht. Wat een grap en lekker provocerend

6 februari 2016 om 01:20

Ach jens dat je met droge ogen kan beweren dat Ajax vier keer kampioen werd maar dat dat niet aan eigen kracht lag is natuurlijk gewoon lachwekkend. Op welke wijze heeft dat ook maar enige logica? Ajax had gewoon ontzettend goede spelers zoals Eriksen, Vertonghen en Alderweireld etc.

Die waren ook jong en die werden ook kampioen, liever dat soort jonkies dan oudere spelers zonder kwaliteit. Want je zegt dat je niets aan ze heb, maar hoe verklaar je die kampioenschappen dan? Feyenoord heeft een hele oude selectie vergeleken met PSV en Ajax maar wat kopen ze voor een Kramer die 26 is? Of El Ahmadi die 30 is? Bazoer is 10 jaar jonger en is al veel beter bijvoorbeeld.

Kwaliteit boven ervaring, al is een goede oudere speler wel belangrijk voor de balans.

5 februari 2016 om 16:12

Het geweldige veld in de Arena zal daar ook wel een handje in helpen dat ze lekker gaan liggen.
Verwacht weer een saaie pot met 0,0 dreiging van beide kanten, allebei te bang om te verliezen.

5 februari 2016 om 17:23

Dat is vernieuwd en ziet er nu, zo op het oog, prima uit!

5 februari 2016 om 19:54

Dat zag het oude veld ook, maar de onderlaag daarvan was dramatisch en vlogen na n paar minuten alle pollen in het rond. Dus dat zegt nog niks

5 februari 2016 om 23:36

Dat weet ik ook wel, en daarom zeg ik ook zo op het oog.

5 februari 2016 om 17:23

Haha nee daar heb je helemaal gelijk in. Wat zou het toch mooi zijn als er voor rust al 4 keer gescoord wordt, zolang Ajax er dan maar minstens 2 scoort

Ik heb er sowieso iets teveel vertrouwen in vrees ik, ben bang dat het alleen maar tegen kan gaan vallen zo. Ik verwacht dat de laatste training en wat powerspeeches van de Boer ervoor gaan zorgen dat er met passie gespeeld gaat worden van Amsterdamse kant en dat Feyenoord niet weet wat ze meemaakt. We gaan het zien, ik heb er heel veel zin.

Ik denk dat het nul nul blijft.

Zo is dat Frank, als jij er niet op vertrouwd, wie dan wel. Knallen zondag, Klaassen er gewoon weer bij dus oprollen die handel. In eigen huis moet het gewoon de volle buit zijn tot het eind van het seizoen. PSV krijgt een taaie middag zondag, kan een mooi weekend worden.

5 februari 2016 om 15:36

Mee eens, laten we het hopen. Bruggink sloeg ook de spijker op z'n kop; "één hele goeie wedstrijd kan de afgelopen weken doen laten vergeten".

5 februari 2016 om 16:47

Die kan twee kanten op, ik hoop de rotterdamse maar vrees de

5 februari 2016 om 16:47

Amsterdamse

Ik denk het niet. Het wordt een saaie gelijkspel. Bovendien is het veld bagger, daar kun je niet goed op spelen.

5 februari 2016 om 15:16

Zit een nieuwe grasmat in sinds vorige week . Zal waarschijnlijk nog niet top zijn maar denk dat t geen Jaap ede baan meer zal zijn.

5 februari 2016 om 17:16

Zoals het er nu bij ligt ziet het er wel fantastisch uit, maar je ziet natuurlijk alleen de bovenste laag. Ben benieuwd hoe het zal gaan!

5 februari 2016 om 15:20

Veld is vernieuwd.

6 nederlagen op rij, dat klinkt best heftig.
Ik moet het nog zien, de Klassieker is altijd een wedstrijd op zich.
Ajax is moeilijk verslaanbaar, maar overtuigd ook niet echt.
Feyenoord is erg wisselvallig en scoort moeilijk.
Zo kan ik wel doorgaan met opsommingen.

5 februari 2016 om 15:42

Nou ik ben wel benieuwd wat je nog meer te vertellen hebt, want volgens mijnheb je het aardig opgesomd zo.

5 februari 2016 om 15:53

Dat 'de Klassieker is een wedstrijd op zich' geleuter werkt anders altijd in het voordeel van Ajax. Op de één of andere manier moet Feyenoord echt absoluut top zijn en de veel betere ploeg zijn om Ajax te verslaan, terwijl vaak Ajax zich maar minimaal moet inspannen voor een overwinning. Vaak als Feyenoord de betere ploeg is, wordt het gelijk, en vorig jaar werd er zelfs zeer onterecht verloren.
Dit seizoen hadden we eindelijk in de bekerwedstrijd wel een keer het geluk aan onze zijde.

5 februari 2016 om 18:14

Kan me herinneren dit seizoen dat feyenoord in de beker ook redelijk onverdiend won in de laatste minuut?

5 februari 2016 om 19:04

Onverdiend?? Ga toch weg man.. Feyenoord was 60 van de 90 minuten beter. Als je het over de oorzak heb van de vrije trap waar de goal uitkwam, Elia werd 2x achter elkaar in 20 seconden fors naar beneden gehaald..

Gaat leuk worden komende zondag, de lamme tegen de blinde. Denk dat Ajax dit met moeite gaat winnen aangezien het aanvallend niet zo veel is en Feyenoord 5-3-2 gaat spelen en 125 minuten van afgelopen woendag in de benen hebben.

Ik heb er wel vertrouwen in. Dat zowel Feyenoord als Ajax een mindere periode heeft zegt niet veel, dat kan ook in een keer over zijn doordat een van de twee een wereldpot speelt. Hopen dat Ajax het initiatief neemt en dat Feyenoord toch wat probeert (met name over de vleugels). En hopen dat Ricardo niet helemaal zoekgespeeld wordt door Elia ookal zit 'ie ook in een dip.

5 februari 2016 om 15:39

Elia komt momenteel de back van Vvsb nog niet voorbij dus daar zou ik me niet zo'n zorgen om maken.

5 februari 2016 om 16:31

Vvsb staat iig in de halve finale van de beker. Kan je van Ajax niet zeggen

5 februari 2016 om 16:32

Maar die spelen niet tegen elkaar, dus dat is niet belangrijk op dit moment

Denk dat Ajax wel wint, maar in de Kuip zou het gelijk zijn geworden of een minimale overwinning voor de Rotterdammers.

5 februari 2016 om 16:41

Nee hoor, want voor een overwinning moet je scoren

Ajax gaat denk ik winnen. Maar een mooie pot word het niet denk ik. Beiden ploegen zijn niet in goede doen. Feyenoord met het nieuwe systeem is ook afwachten. Ajax mag het spel maken en Feyenoord wacht af. 1-0 Ajax.

De huidige vorm is natuurlijk waardeloos, maar het geeft mij wel hoop dat Feyenoord in de laatste 4 onderlinge confrontaties steeds de betere ploeg was.

5 februari 2016 om 15:30

Beter met zeer geringe resultaten. Ze mogen dan absoluut niet minder zijn dus.

5 februari 2016 om 15:59

Nee, dat is jammer genoeg waar. Nog altijd onbegrijpelijk dat het overwicht in zo weinig punten is omgezet.

Ik vrees dat het enige vuurwerk wat we gaan zien voor de wedstrijd wordt afgestoken. Het oncreatieve ajax tegen het in een dip zittend Feyenoord. Ik zelf denk dat Feyenoord feller de wedstrijd in zal gaan dan ons aller Ajax.

Fijn dat ze vertrouwen hebben maar ze moeten toch echt eerst even presteren en dan pas lullen want dit vertrouwen heb ik wel vaker gehoord.

5 februari 2016 om 16:30

Precies @tubes,
eerst voetballen en dan lullen.je weet ajax voetbalt ook niet best
En dat Feyenoord de laatste 5 wedstrijden verloor oké.
Denk ik niet dat we de 6 wedstrijd ook nog eens willen verliezen.
De af gelopen wedstrijd tegen Roda was niet best maar we ,
wonnen geef me schien Feyenoord moed.

5 februari 2016 om 17:26

Denk dat 3 4 5 ook niet wilden verliezen.

Ach FdeB, alles wat jij nog roept neem ik maar met een korreltje zout. Voor de wedstrijd is gespeeld weer dingen gaan roepen die nergens op slaan, mister arrogantje. Hoop dat Feyenoord met dikke cijfers gaat winnen zodat je even je plek weer weet.

5 februari 2016 om 15:50

Zoek de betekenis van arrogant eens op.
Wat moet een coach dan zeggen? we gaan voor een gelijkspel, of we gaan verliezen?

En ''zodat je even je plek weer weet'' waar slaat dat op?
Wat is de plek dan?

De druiven zijn zeker zuur waar jij vandaan komt.

5 februari 2016 om 15:55

Ja dit is echt arrogant ja. Had je verwacht dat de Boer zou roepen 'ja wij gaan verliezen, feyenoord gaat sowieso winnen'? Als er iemand vertrouwen moet uitspreken is het wel de coach.

5 februari 2016 om 15:49

Zo groot is het verschil bij lange na niet kerel....slechte vergelijking

Als je prof bent en je kan niet herstellen met drie dagen ertussen, moet je iets anders gaan doen

De Boer dacht ook thuis van Heracles te winnen en uit van Roda dus ik hecht niet te veel waarde aan deze voorspelling Gezien het dramatische spel van beide ploegen denk ik een saaie 0-0 met PSV als lachende 3e Zij zullen zich niet nogmaals laten verrassen door FC Utrecht verwacht ik En uiteindelijk wederom kampioen worden

Nadat feyenoord de afgelopen vier edities had moeten winnen maar ajax steeds met geluk een doelpunt maakte mag ajax van mij fantastisch spelen maar feyenoord moet winnen met een ongelooflijke k.. goal.

5 februari 2016 om 15:56

Volgens mij vergeet je de beker..

5 februari 2016 om 16:16

Doet frank toch ook? volgens mij heeft Feyenoord woensdag gewonnen?

5 februari 2016 om 17:01

Geen beker, maar in competitieverband bedoelt ie.

Grootspraak op weinig gebaseerd

5 februari 2016 om 15:51

De ranglijst en het punten verschil tussen Ajax en Feyenoord...dat is toch wel aardig op iets gebaseerd.

5 februari 2016 om 19:50

Tja, en het motiveerd je tegenstander ook nog eens extra.... Frank kan de deksel wel eens op de eigen neus krijgen en deze uitspraak helpt hier ook nog eens bij..

Ik hoop dat Feyenoord gewoon vrij uit gaat spelen en niet bang is om te verliezen. We hebben namelijk ook niets te verliezen op het moment, aangezien iedereen toch al verwacht dat we deze pot gaan verliezen.
Dat krampachtige is altijd precies de reden waarom we zo vaak van Ajax verliezen, vooral uit is dat altijd te zien. Te veel druk, spelers zijn bang om fouten te maken en rossen de bal blind naar voren. Zoals Utrecht tegen PSV speelde, met rust aan de bal, durven iemand uit te kappen, durven iemand met een man in de rug aan te spelen, dat moet Feyenoord laten zien.
En durven te voetballen heeft weinig met een aanvallende of verdedigende opstelling te maken. Ik zie namelijk toch liever een 5-3-2, aangezien we geen echte defensieve middenvelder hebben.

5 februari 2016 om 19:05

Vrijuit spelen gaat niet na die loodzware 120 minuten van afgelopen woensdag. Ajax is fris en fruitig aan gaat vanaf de eerste seconde vol voor de winst.

Ik hoop idd dat Ajax wint, maar zo zeker ben ik er niet van. En ik zie nog eerder een 1-0 dan en saai dan een geweldige wedstrijd. Maar wie weet kunnen ze me verrassen.

lekkere onderbouwing van de Boer. Of doelt hij op de onterecht afgewezen doelpunt van afgelopen zondag en de niet gegeven rode kaart aan zuiverloon. Dat zou het nog kunnen verklaren. Ajax heeft wel vaker zulke mazzeltjes.

5 februari 2016 om 17:08

Eerste gele kaart voor Zuiverloon was onterecht gegeven en het afgekeurde doelpunt was randje buitenspel. Je moet het zoeken in het laffe spel dat Feyenoord wekelijks op de mat legt.

5 februari 2016 om 17:57

Dat bedoel ik juist.
Het is net met welke interpretatie je er naar kijkt en het is zo makkelijk om iedereen achterna te lullen. Jammer dat mensen niet met eigen waarnemingen komen maar vooral de hype volgen van het moment.
Zoals ik aangaf ik zie het heel anders. Tuurlijk was het voetbal niet best maar dat is het in Amsterdam ook niet. En om nu te zeggen dat Feyenoord zo giga slecht is, is simpelweg de meute napraten. Inhoudelijke reacties zoals dat van der Heijden alleen maar druk zet en niet ingrijpt komt niemand mee. Of dat Karsdorp veel te ver naar voren staat bij balverlies. Beetje jammer dat iedereen wel een ongezouten mening heeft maar geen onderbouwing, argumentatie of voorbeelden geven. Jij geeft aan dat de eerste onterecht is. Dat zou goed kunnen want ik kan die kaart even niet voor de geest halen, maar wel jammer dat je het niet onderbouwt. Nu moet ik dit aannemen op basis van jouw mening welke er zomaar naast kan zitten. ik weet het dus nog steeds niet.

Natuurlijk, keer op keer zat het mee en het Legioen wilde het maar niet zien. Nu komt Feyenoord uiteindelijk gewoon terecht waar ze horen te staan en dat is maar goed ook. Ben benieuwd of ze de rug nog wat kunnen rechten en de derde plek veilig kunnen stellen.

5 februari 2016 om 18:38

We zijn net over de helft van het seizoen dus wacht eerst de eindstand maar even af...

6 februari 2016 om 14:49

Dat ga ik ook doen maar voorlopig blijft Feyenoord verliezen dus die derde plek is nog lang niet zeker.

Ik hoop zo dat ajax veliest, feyenoord blijft niet verliezen en het is mooi om die negatieve serie tegen ajax te doorbreken, buiten dat om is het mooi voor mijn clubbie(psv) als ajax verliest...

Hoe motiveer je de tegenstander Frank !! Op deze manier Frank !! Krijgen we straks weer de deksel op ons neus !!

5 februari 2016 om 19:07

Stel je niet aan....we moeten juist weer wat meer bravoure krijgen. Zondag wordt alles of niets. ..moet de ommekeer worden

5 februari 2016 om 19:51

Bravoure mag je hebben als je zelf wel groots presteerd.... Dat is in het geval van Ajax momenteel ook niet zo....

5 februari 2016 om 22:14

Huh?

Beste Frank je hebt het goedgedaan bij ons maar het is tijd om te gaan je voegt totaal niks meer toe en er komen onder jou leiding ook geen ervaren spelers meer bij,
jij kunt daar gewoon niet mee omgaan dit is het probleem maar nogmaals dank voor je geweldige inzet.

gewoon de 3 punten meenemen naar rotterdam maakt niet uit hoe

Bakertje misschien kan je beter gaan bakken want jou slaat meening nergens op
Onder zijn leiding geen ervaring komt ?
Zal dat aan f de boer liggen of de micky mouse league waren we spelen ?

Vilhena linksback in een 5-mans en Gustafson op zijn plek op het middenveld, Kuijt en Kramer samen voorin en Karsdorp en Vilhena die ballen erin vanaf de zijkant.

Dan zeg ik 1-3!!!!!

Wat een arrogantie om zo'n uitspraak te doen, eerst voetballen en dan praten
ik heb niks met feijenoord en niks met ajax maar ik denk dat wel duidelijk is wie ik de drie punten gun.

5 februari 2016 om 19:06

Inderdaad, die gun je gewoon aan Ajax. Een trainer die gewoon durft uit te spreken dat hij verwacht te winnen i.p.v. altijd maar dat politiek correct geneuzel.

5 februari 2016 om 19:17

Alleen jammer dat het uit de lucht gegrepen is. Geen enkele inhoudelijke onderbouwing of argumentatie. Ja, Feyenoord speelt slecht maar dat kan Gio ook over Ajax zeggen.

5 februari 2016 om 19:55

"Ajax-trainer Frank de Boer beseft maar al te goed dat de Klassieker gewonnen moet worden. "drie punten pak je alleen maar als je met een bepaalde passie en overtuiging speelt", zegt De Boer, die wel vertrouwen heeft in zondag. "ik denk dat Feyenoord voor de zesde keer gaat verliezen."

Wat zegt hij verkeerd dan? Hij geeft gewoon zijn mening.

5 februari 2016 om 22:04

Wie?

Er valt toch nooit een zinnig woord te zeggen als het Ajax-Feyenoord is? Feyenoord gaat er sowieso wel voor en het is te hopen dat Ajax meer geeft dan normaal. Als ze zo mak blijven spelen als de laatste tijd dan kan Feyenoord gewoon winnen.

Duh 6x beker wedstrijd vergeten zeker en gelijk spel in de competitie.
Saaie wedstrijd zonder winnaar denk ik maar ik hoop op overwinning voor mijn Feyenoord.

Hoe laat spelen AFCA gezapig en FEY weer tegen mekaar? Dan zal ik het overwegen elke 2 minuten n alarm moment in te schakelen op m'n telefoon... Anders mis je de eerste of laatste 45 minuten nog. Al dan niet de gehele 90 incl rust en de rest van de zondag plus maandag en wellicht dinsdag.. Zzzzzzzz

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren