Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Cristiano wilde mij niet begroeten op het Ballon d’Or-gala, hij was boos’

Laatste update:

Daniel Alves heeft in de nacht van donderdag op vrijdag bevestigd dat hij op het gala van de Ballon d’Or-verkiezingen in Zürich een conflict had met Cristiano Ronaldo. De kranten in Spanje verzekerden afgelopen maand dat de Portugees de uitgestoken hand van de verdediger van Barcelona weigerde, naar aanleiding van enkele uitlatingen na de Clásico van 21 november. De Catalanen vertrokken destijds met een 0-4 zege uit het Santiago Bernabéu.

/

"Het is en blijft een voetballer met veel kwaliteiten", zo werd de verdediger van Barcelona destijds geciteerd. "Maar misschien is hij wel een te belangrijk personage. Hij treedt te veel op de voorgrond op." In gesprek met radiozender Onda Cero verzekert Alves dat zijn uitspraken in de verkeerde context zijn geplaatst. “Mijn uitlatingen zijn gemanipuleerd en daarom was Ronaldo boos op mij. Hij wilde mij niet begroeten.”

“Ik ben netjes opgevoed en wilde Ronaldo begroeten. Maar hij wilde mij niet begroeten. Dat maakt verder niet uit, ik heb de puta madre geslapen. Ik lig er geen moment wakker van. Ronaldo vroeg mij waarom ik het altijd over hem heb en ik zei dat dat niet waar was. Ik zei dat ik vragen kreeg en dat ik daar antwoord op heb gegeven. Dat hoort erbij. Waarom zou ik over Ronaldo moeten praten als ik hem niet ken. Ik kan een voetbalgerelateerde mening geven, maar ik ken Ronaldo verder niet persoonlijk. Ik hoef niet over hem te praten, over niemand. Hij kan gewoon door met zijn leven en ik hoop dat hij gelukkig is.”

Ronaldo reageerde een week na het gala in Zürich op de uitlatingen van Alves na de Clásico. “Waarom Alves het altijd over mij heeft? “Dat snap ik wel”, zei Ronaldo. “Want wie over mij praat, weet zeker dat hij op de voorpagina komt.” Alves maakte vervolgens op Twitter duidelijk dat hij de Portugees niet nodig heeft om head lines te maken. De Braziliaanse rechtsback plaatste een foto van zijn persoonlijke prijzenkast, vergezeld van een groot aantal hard lachende smileys. “Buenos días”, luidt de begeleidende tekst.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Kan Alves is gewoon zijn mening voor zich houden dan wel zich niet met anderen bemoeien. Wat een spuitelf is dat toch. Je had een akkefietje, so what.

5 februari 2016 om 09:45

Waar bemoei jij je mee dan als ik vragen mag? Idd ook met andere, alleen is het verschil dat het hem wss gevraagd is en jou niet.

5 februari 2016 om 10:00

Alves kan toch zeggen dat hij alleen over zichzelf/Barcelona en dingen om hem heen praten ipv over Ronaldo en Real Madrid waar hij niets positiefs over kan melden? Maar nee, Alves wilt zoals Ronaldo zegt interssant zijn en deelt daarom sneren uit, puur zodat hij nog interessant genoemd kan worden.

5 februari 2016 om 11:06

Dat jij hier duimpjes voor krijgt is belachelijk. Een prof hoort zich als prof te gedragen en niet als een kleuter. In de media hoor je gewoon professioneel te zijn en je mening op dit soort onderwerpen lekker voor je zelf houden. Als er naar gevraagd wordt geef je gewoon geen commentaar. Kinderachtige vent is het die Alves.

5 februari 2016 om 11:14

Haha nou jou commentaar vind ik ook ronduit belachelijk. Een prof hoort zich als prof te gedragen? Wie bepaalt dat jij je mening niet mag geven? Altijd dat geen commentaar geouwehoer, geef gewoon je mening man bepaal je toch lekker zelf.
Vind het kinderachteriger dat anderen het niet eens zijn met je mening en je daarom geen hand geven.. En ik bedoel dit niks ten nadele van Ronaldo.

5 februari 2016 om 13:28

FcDa, hij zegt zelf dat zijn verhaal is veranderd. Hij heeft dingen gezegd die verdraait zijn door de media. Je moet de media de schuld geven en niet Alves, die maken er altijd een hetze van.

Ik zie Alves bijna nooit op de voorgrond. Dus of hij wil dat niet, of hij is zo netjes dat zijn woorden geen nieuws zijn....

5 februari 2016 om 13:44

Hahah ja en als ze zeggen geen commentaar is het ook weer niet goed, hij geeft gewoon zijn mening, of het nu dani Alves, humberto tan of jou buurman is, iedereen mag zijn mening uiten

7 februari 2016 om 15:15

Wat een onzin man, als een journalist je een vraag stelt mag je daar toch antwoord op geven of niet dan?
Maar omdat het meneertje Ronaldo niet zint zou het niet mogen?
En jij praat ook nog met Ronaldo mee?

En Alves heeft nog gelijk ook nog..bij Real Madrid is het Ronaldo voor en Ronaldo na..ronaldo moet in de picture staan..ronaldo moet scoren en de beste zijn, want anders wordt meneertje boos en geirriteerd..al winnen ze wel met 3-0.
Meneertje wil alle vrij ballen nemen, terwijl allang is gebleken dat er spelers bij Real rondlopen die het minstens zo goed en misschien zelfs beter kunnen.
Kortom, Alves heeft gelijk, en mag gewoon netjes antwoord geven op vragen van de pers.
Zoals de meeste spelers doen.

Waarschijnlijk vind Ronaldo het trouwens niet erg als je over hem praat als je zegt dat hij de beste is..dan hoor ik Ronaldo niet dat ze niet over hem moeten praten.

5 februari 2016 om 09:46

Kortzichtige spuitelf, hij belt niet zelf journalisten om zijn verhaal te doen. Dit wordt hem gevraagd.

5 februari 2016 om 10:07

Als je iemand niet kent zoals Alves dat beweerd, dan ken je ook best een paar offtopic vragen vermijden toch? Alsof hij verplicht is om te antwoorden. Puur sensatie zoeker die Alves, en leuk die prijzenkast, maar hoeveel individuele prijzen heeft hij als ik vragen mag?

5 februari 2016 om 10:35

Dit is te makkelijk scoren. Alves is een verdediger, Ronaldo een aanvaller. Noem eens 5 geweldige verdedigers die een prijzenkast gevuld hebben met individuele prijzen. Die zijn er niet, want er zijn alleen maar prijzen voor aanvallers, of prijzen waar aanvallers in het algemeen gekozen worden boven verdedigers.

5 februari 2016 om 11:06

@Sametv, de laatste keer dat ik voetbal keek was het elf tegen elf (tot Mustafi met rood van het veld ging). Voetbal is een teamsoort. Als het jou om individuele prestaties gaat, dan kun je beter tennis of ski kijken.

5 februari 2016 om 09:48

Dani Alves geeft gewoon antwoord op een vraag. Daar is toch niks mis mee? Dat Ronaldo zijn ego gekrenkt wordt en dat jij van zijn voetstuk valt waar hij zichzelf op geplaatst heeft is niet het probleem van Dani Alves.

5 februari 2016 om 10:15

Wel apart dat Dani Alves vaker in het nieuws komt als hij over Real praat dan wanneer hij het over zijn eigen club heeft. Als Dani Alves zijnde zeg je dan toch ook een keer dat je het liever over Barcelona hebt dan over Real Madrid. Iets met altijd naar jezelf en je eigen club kijken i.p.v. naar anderen.

5 februari 2016 om 11:11

In verhouding zullen vragen aan hem meer over Barcelona gaan. Het is de media die de citaten over Real Madrid eruit pikt, omdat daar graag door ons over gediscussieerd wordt. Zoals nu dus... Mag hopen dat mensen dat nu inmiddels wel door hebben.

5 februari 2016 om 19:10

Waarom is dat gek? Dat soort berichten verkopen veel beter dan "dani Alves prijs teamgenoot".

5 februari 2016 om 09:49

Laat je niet zo irriteren joh, Alves gaat vrolijk verder met zijn leven ongeacht jouw mening.

5 februari 2016 om 11:58

Ik geniet er wel van.. Die ronaldo laat zich veel te makkelijk opnaaien, ultiem doelwit voor de eeuwige rivaal.

Als ik Ronaldo was zou ik ook doen of deze Alves niet bestaat. Misselijk mannetje die constant loopt te sarren en vervolgens, als Ronaldo hem negeert na de zoveelste opmerking, grijpt hij dat aan om Ronaldo in een slecht daglicht te zetten. Leuk geprobeerd Alves!

5 februari 2016 om 09:55

Ik vind het maar een zielige reactie. Dan toon je aan dat je geen begrip hebt van dehuidige journalistieke politiek. Een journalist stelt vragen over wat hij/zij denkt dat de kranten gaan vullen.
Daar antwoord op geven is gewoon netjes.

Ik heb geen enkele speler van Barcelona erop kunnen betrappen op een persconferentie over een ander team of speler van een ander team te praten. Alleen de volgende tegenstanders worden besproken op voetbalgebied.

Ronaldo laat zich heel erg kennen.

5 februari 2016 om 10:03

Als je beide clubs wat langer zou volgen dan kom je (ik althans) vrij gemakkelijk tot de conclusie dat als ik Ronaldo was, ik Alves ook niet zou groeten gezien de vele onnodige dingen die Alves over Ronaldo en Real gezegd heeft.
Daanaast zullen er ook weer dingen gezegd zijn en heeft Ronaldo maar besloten Alves te negeren.

5 februari 2016 om 10:41

Klopt, ik volg Barcelona en Real pas sinds afgelopen weekend.

Maar nu even serieus, dat heeft er geen ene reet mee te maken.
Het zal je jeugdige enthousiasme zijn dat je daadwerkelijk gelooft in dit soort onsamenhangende verbanden.

Feit blijft: de media lokken reacties uit en krijgen deze ook meestal.
Alves weet dit, Ronaldo weet dit, iedereen weet dit.

Dan laat je je toch echt kennen als je je daardoor laat beïnvloeden.
Het enige wat ik eruit opmaak is dat Ronaldo een slecht verliezer is en te kleingeestig is om professioneel te blijven.

5 februari 2016 om 11:33

Ik zeg ook nergens dat je Barcelona en Real niet volgt en ik zie ook zeker wel in dat de media dit soort dingen probeert uit te lokken. Dit neemt niet weg dat Alves hier boven had moeten gaan staan en jij net zo goed als ik weet dat deze Alves dit soort "buitenkansjes" aan grijpt om Ronaldo in een kwaad daglicht te zetten. Hij had gewoon anders moeten reageren, zie het artikel van Ronaldinho over Neymar en Real.

5 februari 2016 om 14:21

@ruudtoer precie Ronaldo voelt zich gouw op zijn teentjes, getrapt zielig vind ik het net als Alves de media netjes te woord staan eens in de zo veelste tijd is netjes er zijn ook verplichtingen van de club. Maar goed het zal door de media wel weer zo zijn op geblazen.

5 februari 2016 om 11:14

Alves is een misselijk mannetje maar Ronaldo niet? De speler alleen dit seizoen al 4 x een speler een trap of klap heeft gegeven terwijl er geen bal in de buurt was? De speler die boos wordt als een medespeler scoort als hij hem ook had kunnen scoren? De speler die boos wordt op clubgenoten als ze hem niet de beste speler van de wereld noemen? De speler die nog zeurt om een penalty terwijl zijn teamgenoot al gescoord heeft.? De speler die elke wedstrijd wel een schwalbe maakt? De speler die bij een 1-0 achterstand (en uiteindelijk 1-0 verlies) tegen Duitsland tijdens de rust van kapsel veranderde? De speler die vaak boos wegloopt als een medespeler zijn 2e of 3e maakt terwijl hij zelf nog niet gescoord heeft? De speler die een aantal jaar geleden een vraag kreeg waarom hij zo slecht presteerde met Portugal en als antwoord gaf "waar was Messi met Argentinië".?
Of misschien is Ronaldo nog boos om de panna's die Alves hem gegeven heeft.
Maar nee je hebt gelijk, Alves is echt een misselijk mannetje, Ronaldo is dat totaal niet.

5 februari 2016 om 11:38

Ik zeg ook nergens dat Ronaldo een lieverdje is, integendeel: ik vind Ronaldo ook een arrogant mannetje, maar hij is niet de hele tijd in de media bezig met andere spelers/clubs in een kwaad daglicht te zetten en zich. Hij heeft gewoon geen respect voor Alves en hij zal daar wel zo zijn redenen voor hebben.

5 februari 2016 om 12:43

Wauw. Prachtige reactie en je hebt al die hypocrieten de momd gesnoerd. Respect!

5 februari 2016 om 13:44

Footballstats,

Wat een trieste reactie. Uit jou reactie kan ik wel zien dat je een hele grote Barca fan bent en Real haat. Men maakt zich druk in DIT onderwerp omdat Alves vaak in de de media komt met zijn rare uitspraken over Real. Maar nee jij wilt het weer goed praten en het op Ronaldo afschuiven hoe arrogant hij is.

"of misschien is Ronaldo nog boos om de panna's die Alves hem gegeven heeft"

Ja daar zal het wel aanliggen.

Ik neem na Moyasi hier geen enkele Barca fans meer serieus. Objectief kijken is heel moeilijk bij Barca fans.

5 februari 2016 om 12:45

En dan nog een foto van zijn persoonlijke prijzenkast met veel lach smileys.. volgens mij is die persoonlijke prijzenkast van Ronaldo toch veel groter? ik denk dat Daniel Alves niet zoveel individuele prijzen heeft gewonnen maar alleen collectieve titels heeft gepakt.

Als ik tweede zou worden bij de Ballon D'or verkiezing zou ik iedereen groeten/gedag zeggen die daar binnen was, behalve die Dani Alves.. Man, man, man wat een vervelende vent is dat zeg. Ik snap Ronaldo eerlijk gezegd wel, die Alves vindt het continu nodig om hem en zijn teamgenoten te kak te zetten dan zou ik hem ook voorbij lopen. Laat Alves zich nou eens focussen op het feit dat hij nog geen drie wedstrijden achter elkaar kan spelen zonder een schwalbe te maken, naar zijn gezicht te grijpen als er niks gebeurt of zelf iemand bijna ongelukkig te schoppen.. Prima back hoor, maar met afstand een van de meest vervelende spelers van Europa..

5 februari 2016 om 09:49

Want Ronaldo kan wel 3 wedstrijden achter elkaar spelen zonder een schwalbe te maken?

5 februari 2016 om 09:55

Nee ook niet, volgens mij is dat mijn punt niet? Ronaldo is op zijn manier ook geen fijne voetballer met dat rare ego'tje van hem en dat lachwekkende standbeeld. Maar Alves spant toch echt de kroon, samen met Pique vinden ze het zo belangrijk om maar steeds uit te halen naar Madrid dat het een beetje sneu begint te worden.. Alsof ze een beetje een calimerogevoel hebben daar bij Barcelona wat ,zeker de laatste jaren, totaal onnodig en onterecht is!

5 februari 2016 om 11:07

Doe nou niet alsof spelers van real niks over barca spelers zeggen. Het blijven rivalen en daar hoort spanning tussen te zijn, man het is toch juist beter dat ze elkaar een beetje irriteren zodat ze als ze tegen elkaar op het veld staan veel meer de wil hebben om te winnen. Daarnaast heb ik liever een alves die antwoord geeft op een vraag van journalisten en daarmee iemand pijn doet dan een ramos of pepe die iedereen de benen kapot trappen.

5 februari 2016 om 12:09

Wat zeggen Real spelers tegen de spelers van Barcelona dan? Volgens mij was Ramos laatst nog lovend over Neymar. Dit seizioen zie ik alleen maar berichten van Alves en Pique die vaak negatief zijn over Real. Dani Alves hoor je al heel lang in de media.

5 februari 2016 om 12:47

Arbeloa? Ronaldo die vroeger vaak genoeg over Messi heeft gepraat? Zie de reactie hierboven van Footballstats. Ze praten allemaal over elkaar. En dit betreft een intervieuw, het is geen opmerking via twitter etc.

5 februari 2016 om 13:35

Jeetje man..... Arbeloa zegt ie, de man die om de 2 jaar iets zegt over Barcelona dan die andere idioten die om de maand wel iets zeggen over Real.

"ronaldo die vaak genoeg over Messi heeft gepraat"

Omg man jullie Barca fans willen er altijd op een of andere manier eruit komen en het goed praten. Ongelofelijk, het wordt steeds triester met sommige Barca fans hier.

5 februari 2016 om 17:26

Pot verwijt de ketel.

5 februari 2016 om 19:01

Ricardo8

eindelijk iemand die het snapt, altijd maar eruit proberen te praten, maar nooit toegeven wanneer ze het fout hebben.

Ik word zo moe van de ''ruzies'' tussen voetballers en de berichtgeving hiervan. Het kan me zeer weinig interesseren wat Alves van Ronaldo vind en visa versa. Daarvoor kijk ik wel naar Shownieuws, RTL Boulevard en meer van dat soort slechte tv. Laat voetbalzone lekker over voetbal blijven gaan.

Waarom kan niet iedereen reageren op elke artikel. Waarom werken jullie met niveaus?? Ik volg voetbalzone al bijna 15 jaar maar kan niet altijd reageren op bepaalde artikelen omdat jullie met niveaus werken. ik ben iemand die veel leest maar weinig reacties plaatst, wil ik een keer reageren lukt het niet.

5 februari 2016 om 09:51

Omdat er nogal wat leden met een verstandelijke beperking zijn die niet normaal kunnen reageren. Als het een vrij serieus en lastig onderwerp betreft, zijn dat soort mensen heel vervelend.

Vind het wel een baasje hoor die Alves!

Alves , wat een klasse . Een puur strijder , cristiano heeft een grote ego en kan er niet tegen als die niet gestreeld wordt . Alves , is de man _ en qua prijzen valt er niks te vergelijken . Ik herriner me nog toen hij die bal tussen de benen van Ronaldo vloerde . mos daarvan is cristiano een super speler met tal van kwaliteiten maar Alves is gewoon een strijder der flavela's . Alves , Vatos locos

5 februari 2016 om 09:55

Is het niet juist Alves, de clown die mediageil is? Kleed zich elke dag alsof het carnaval is. Moet altijd in de media over andere praten en altijd steken onder water geven. Zoals Ronaldo zegt praten over hem om interessant te blijven.

Ik kan Ronaldo hier geen ongelijk geven. Die Alves heeft hem de voorbije jaren vaak genoeg naar beneden gepraat. Dat je hem minder vindt dan Messi kan, maar hij heeft het zo vaak over Ronaldo en heel vaak met een negatieve ondertoon. Dan moet hij niet verschieten dat hij geen hand krijgt van hem.

Wat een walgelijk persoon zeg, die Alves. Heb het idee dat juist hij altijd graag op de voorgrond wil staan met zijn acties en uitspraken. Zeer jammer dat hij hierin een zeer groot voetballer negatief betrekt.

Weer eens huilie huilie van Alves in een roep om aandacht, triest figuur die meeteert op t beste barca ooit

5 februari 2016 om 13:53

Alves teert mee? Dat je zn persoonlijkheid niet mag prima, maar blijf wel een beetje objectief, 1 van de beste backs van de wereld.

Die paar nutmegs van Dani Alves doen nog pijn blijkbaar haha.

Nee maar even serieus.. Wat is hier zo erg aan.. Je kan t nou eenmaal niet met iedereen even goed hebben. Beetje kinderachtig misschien maar dat zijn beide heren soms ook wel. En niet te vergeten hebben deze twee veel harde en smerige acties aan elkaar uitgedeeld.

5 februari 2016 om 12:39

Het leuke is dat de hele wereld, behalve Barcelona fans, zich blauw ergert aan Dani Alves en zijn eeuwige gejammer in de media. Een "beetje" kinderachtig "soms"? Met afstand de grootste kwal in het huidige voetbal wanneer het op mediaoptredens aankomt, bedoel je. En nee, ik ben geen Real fan, verre van zelfs. Overigens loopt er nog een kwal bij jullie rond, genaamd Pique. Barcelona maakt zichzelf te schande door deze heren niet tot de orde te roepen. Maar het zal wel weer Spaans temperament zijn. In de gemiddelde meidengroep van de brugklas wordt nog minder gezeikt. Om je dood te schamen.

Niemand kent over tien jaar Alves meer, Ronaldo zal iedereen lang herinneren. Verder is Alves een vreselijk persoon en het is niet verassend dat die met veel mensen in de clinch logt.

5 februari 2016 om 11:38

De succesvolste verdediger is over 10 jaar vergeten? Tuurlijk joh.

5 februari 2016 om 14:01

"de spelers van barca" sorry hoor maar je noemt welgeteld 2 spelers op, volgensmij zijn er nog 16 in de selectie die het niet doen? Of zijn ook alle real spelers doorgedraaide houthakkers omdat Pepe in de selectie zit? Snap sowieso niet waar mensen zich druk om kunnen maken, piqué is een Catalaans boegbeeld met idd een afkeer tegen real, moet hij zijn emoties en gevoelens maar wegstoppen dan? Je ziet het ook in Nederland hoor bij Feyenoord,ado en Utrecht tov Ajax , al zijn het bij Utrecht en ADO vooral de supporters, maar een kramer schrijft ook wel is iets over Ajax bijvoorbeeld, en andersom is het ook minder, maar wat maakt het uit? Of moeten het allemaal robots zijn die niet zichzelf mogen zijn? Het geeft nouhuist een extra dimensie aan dat soort klassiekers.

wrom zegt hij dat i als n hoere moeder heeft geslape ?

5 februari 2016 om 13:06

Dat is net als in het nederlands van
Ik heb "tering" lekker geslapen

Die Alves is ook een dikke lul, zou hem ook nergeren. Kampioen moddergooien in de media.

De kleuterklas genaamd 'primera Division' laat weer van zich horen. Respect is hier ver te zoeken. Sneren uitdelen, het halve veld over rollen na een lichte aanraking, elkaar kaarten aannaaien, het hoort er blijkbaar allemaal bij in Spanje. Neem Diego Costa alsjeblieft ook weer terug, die past perfect in dit gezelschap.

5 februari 2016 om 12:32

Inderdaad. Helemaal klaar met dat kinderachtige gedoe in Spanje. Wat een stelletje wijven / kleuters. En dat is een belediging voor vrouwen en kleine kinderen. Wenkbrauwen epileren, elkaar knijpen, daarna lekker in de media moddergooien. Mijn god, het is dat ze goed kunnen voetballen. Ik vind dat geruzie tussen die voetballers in Spanje een van de grootste smetten op het huidige voetbal. Zelfde categorie als corruptie bij de Fifa, schwalbes, racisme, hooligans, voetbal zonder technologische hulpmiddelen, matchfixing, clubs met sjeiks, en dat eeuwige gezeik tegen de scheids. Als ze al die genoemde dingen plus Dani Alves zouden kunnen verwijderen uit het voetbal, zou ik misschien weer eens echt kunnen genieten.

5 februari 2016 om 15:19

Eerlijk is eerlijk, Engeland staat ook bekend als een plek waar oa coaches af en toe tekeer gaan. Zie Wenger en Koeman incident. Echter, zijn deze incidenten vaak snel vergeten. Een volgend interview zijn ze weer lovend over elkaar en het team van de tegenstander. Daarnaast is het hoogst verboden als speler om 'met modder te gooien'. Ook verafschuwen ze in Engeland het huilen op het veld. Dat kan je een ferme tik van de tegenstander opleveren. Toch komen dit soort situaties op alle velden voor, ook in Engeland. Voetbal is kinderachtig en zielig geworden. Hoofdreden: randzaken (als geld en status) zijn belangrijker geworden dan het spel op zichzelf.

5 februari 2016 om 14:04

Het is idd een hele andere cultuur dan in Engeland, ik geniet overigens van beide , de emoties in Spanje en de faire hardheid in Engeland (oke van Costa geniet ik dan niet maar dat is wel de overtreffende trap) alles eraan doen om te winnen en soms over de scheef gaan, ik kan er wel van genieten, aan de andere kant is Engeland dan ook weer een genot om naar te kijken omdat dan weer precies het tegenovergestelde is, ook alles eraan doen om te winnen natuurlijk maar meestal wel op een faire maar harde manier.

Quepassa het verschil tussen Real en Barca is zeker en vooral het aangeboden spel en prijzen . , moeten we u herinneren wat in de jaren Franco is gebeurd . Alves held , hij is een legende in barcelona . Die kerel heeft een palmares waar Ronaldo alleen maar jaloers kan worden zowel met Sevilla als met Barca . En soms is hij fars maar dit is ronaldo ook soms. Alves vecht ieder seconde van de match als een man en begint niet te huilen als het niet goed gaat .

5 februari 2016 om 12:18

Tja ronaldo scoort erop los voor real in de competitie maar wint maar 1 titel in 7 jaar. Hoe komt dat nou? Kuch barca kuch kuch.

5 februari 2016 om 12:18

Tja ronaldo scoort erop los voor real in de competitie maar wint maar 1 titel in 7 jaar. Hoe komt dat nou? Kuch barca kuch kuch.

Met de de sneren die hij deelt richting madrid en soms cr7 denigreerd dan is het normaal dat hij toch geen hand krijgt. Maar ik snap niet wrm hij er nu mee afkomt.

Wel fake.. je zegt van alles en nog wat in de media en wilt daarna als een vriendje een hand geven in het echt. Je zal achter 1 punt moeten staan dat is of doorgaan met je gedoe of respect tonen. Kies er gewoon en blijf daarbij.

Die Alves moeten ze echt een spreekverbod opleggen. Net als Pique. Wat een vermoeiende gasten zijn dat. Dan ben je profvoetballer bij een van de beste clubs ter wereld, maar ontstijg je het niveau van een kleuterklas niet.

Daniel alves.. Juist..😓

5 februari 2016 om 12:33

Hebben we ons geërgerd aan Dani Alves? Jazeker

Echt een enorme loser die Alves.

5 februari 2016 om 16:03

Een loser is hij zeker niet met al die titels die hij won lol.

Hij ligt er wel wakker van aangezien hij nog doorgaat om over ronaldo te praten. Als iemand je niet groet dan ga je gewoon doorlopen en later er niet over praten. Aangezien hij er wel mee zit is het duidelijk dat die er wel wakker van blijft liggen.

Tijdens een interview worden er misschien 10 vragen over Barcelona gevraagd en 1 over Real en de laatste danst door alle bladen omdat de media de rivaliteit hoog wil houden...immers dat leverd meer geld op...daarbij weet de media ook wel dat Ronaldo zo ijdel is om er op te reageren...als olie op het vuur.

Cristiano best player of all time for ever. Since 2007 CL top scorer till today!!! Cr7 the hard working player. Admire his work. Hate him or love him, just admit he is atleast top2 of all time.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren