Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Ziyech wacht spannende dag: 'Mooie clubs, maar daar wil ik niet naartoe'

Laatste update:

Hakim Ziyech wordt al geruime tijd in verband gebracht met een vertrek uit Enschede, maar hij stond zondagmiddag bij de 3-1 overwinning van FC Twente op FC Utrecht nog gewoon op het veld. De transfermarkt is nog een dag open, dus het zou kunnen dat de voormalig aanvoerder nog verkast. Als dat niet gebeurt, gaat Ziyech zijn uiterste best doen voor zijn huidige werkgever.

/

“Ik weet niet of ik blijf, ik kan niet in de toekomst kijken”, vertelde hij na afloop van de wedstrijd aan FOX Sports. “Als ik niet vertrek zal ik er alles aan doen om het team te helpen en te zorgen dat FC Twente ook in de Eredivisie blijft. Dat doen we met zijn allen, ik wil daar gewoon mijn steentje aan bijdragen.”

Twee van de ploegen die Ziyech graag zouden willen hebben zijn het Duitse TSG Hoffenheim, waar Huub Stevens de hoofdtrainer is, en het Italiaanse Sampdoria. Ziyech is zich bewust van die interesse, maar kijkt liever nog even verder: “Het zijn natuurlijk twee mooie clubs, maar het is niet de club waar ik naartoe wil”, maakte Ziyech duidelijk.

Denk je dat Hakim Ziyech morgen nog verkocht wordt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als je Ziyech zo vaak ziet uitblinken is het toch onbegrijpelijk dat Ajax voor Sinkgraven heeft gekozen? En nu wilt De Boer Ziyech niet hebben omdat hij anders andere spelers in de weg loopt. Wat een wanbeleid bij Ajax!!

31 januari 2016 om 19:59

Inderdaad. Ziyech halen en Serero en Duarte slijten. Als je niet genoeg kwaliteit hebt, dan moet je kwaliteit halen. Hij heeft veel scorend vermogen en geeft assists.

31 januari 2016 om 20:01

En ook nog eens het dubbele ervoor betaald haha. Ziyech pastte zogenaamd niet, en Sinkgraven wel. Ben toch wel steeds meer benieuwd wat de criteria zijn waar naar gekeken wordt. Als je té effectief bent qua statistieken wordt je geloof ik niet aangetrokken door Ajax.

31 januari 2016 om 20:05

Ja, echt dom. Luuk de Jong zou ook zogenaamd niet bij Ajax passen volgens De Boer. Maar Milik, Zivkovic en Sanogo passen wel bij Ajax?

31 januari 2016 om 20:12

Lekker makkelijk hea open deuren in trappen. Helemaal eens dat sinkgrAven tot nu toe niks presteerd. Maar diezelfde sinkgrAven was de reden dat Ziyech dat eerste seizoen vrijwel niets speelde. Pas toen die wegging kreeg Ziyech zijn kans

31 januari 2016 om 20:14

Dubbele betaald? Volgens mij heeft Sinkgraven minder gekost dan wat Zyech nu moet kosten? En hij is jonger. Zijn twee goede criteria

31 januari 2016 om 20:19

@elsjorro

Ff je feiten opzoeken vriend. Sinkgraven kreeg pas de kans toen Ziyech vertrok, niet andersom.

31 januari 2016 om 20:21

Volgens mij is kwaliteit een veel belangrijkere criteria?

31 januari 2016 om 20:21

Poeheeej. Ik heb het over het bedrag dat is betaald toen hij van Heerenveen naar Twente ging slimpie. We hebben het er toch ook over dat het niet slim is dat Ziyech op dat moment niet gehaald is en Sinkgraven een jaar later wel.

31 januari 2016 om 20:24

Elsjorro. Tsja als je alles gaat omdraaien is er natuurlijk geen discussie te beginnen. Zoals gezegd: Sinkgraven ging pas op 10 spelen bij heerenveen op het moment dat Ziyech weg ging niet omgekeerd.

31 januari 2016 om 21:07

Ik wilde net zeggen. Ziyech speelde er eerder in de basis

31 januari 2016 om 21:09

Sinkgraven heeft nooit echt 10 gespeeld zoals Ziyech dat deed.
Sinkgraven brak pas echt voor het grote publiek toen Ziyech wegging, maar zat er natuurlijk allang aan te komen en had al wedstrijden gespeeld.
Daarnaast is de keuze van Ajax voor Sinkgraven ipv Ziyech helemaal geen gekke. Ziyech is verdedigend minder dan Sinkgraven. Ziyech is een rasechte nummer 10, maar volgens mij speelde Ajax helemaal niet met een nummer 10. Sinkgraven is een goede passer die op meerdere posities kan spelen.

31 januari 2016 om 21:55

Man achteraf blerren is altijd makkelijker. Hoe slecht ik Singraven wel niet vindt, men twijfelde destijds ook over ziyech bij Heerenveen. Je doet alsof hij toen wekelijks de man was. Verreweg van zelfs. Iedere ED topclub volgde Sinkgraven destijds. Ajax kocht hem uiteindelijk en helaas pakt het slecht uit. Zal zomaar ook met ziyech kunnen gebeuren. Denk jij dat je bij Ajax puur alleen maar aanvallend kunt denken en je verdedigende taken ff kunt verwaarlozen??? Dat kan blijkbaar wel bij Twente. Ik lees amper wat over de fouten die ziyech maakt in de omschakeling. Bij Ajax was hij evenals Sinkgraven allang afgebrand. De druk is velen maken groter. Mentaal is ziyech ook al geen vechter. Zal het denk ik niet hebben gered bij Ajax. Man het ventje wilde de strijd niet eens aangaan bij Feyenoord....leuk voor de middenmoot. Evenals die Maher. Hem vond ik bij az bijvoorbeeld echt zeer goed en zie hem nu als een zoutzak bij psv.

31 januari 2016 om 22:19

Lee112. Mwa achteraf bleren is het sowieso niet, daar ik al voor Ziyech pleit sinds zijn laatste halfjaar bij Hveen ongeveer. Ook op Voetbalzone doe ik dat sinds die tijd, dus je mag keurig mijn reacties erover teruglezen Maar goed, statistisch is Ziyech altijd een stuk beter en effeciever geweest dan Sinkgraven. Dat was bij Hveen al zo. Daarbij ook bij Hveen wel degelijk meer de lejder en degene geweest die Hveen op sleeptouw nam. Sinkgraven was vooral een speler die ook al bij Hveen leuk mee deed, maar niet de man waar alles om draaide. Heel goedkoop om het Feyenoord punt erbij te halen, want als je naar Toornstra kijkt heeft hij daarin gewoon gelijk gehad. Hij zou inderdaad voor de rechtsbuiten zijn gehaald en dat kan juist je carriere verpesten/vertragen (evenals nu bij Toornstra). Wat dat betreft een prima mentaliteit om de keuze voor jezelf en je carriere te durven maken. Hoewel hij achteraf beter bij Heerenveen had kunnen blijven, maar dat is pas achteraf lullen.

31 januari 2016 om 23:03

Ok jij pleit dan wel al lang voor ziyech. Ik geloof je heus wel. Velen die nu om hem smeken wilde hem niet zien bij Ajax, omdat hij wisselvallig was. Nu dat hij aanvallend schittert en Sinkgraven niet hebben ze bij Ajax een fout gemaakt. Mensen denken blijkbaar dat voetballen bij Ajax net zo is als bij Twente.
Ziyech is een tien en destijds speelden we niet met een 10. Hij gaf tegen de mensen van Feyenoord al aan nergens anders te willen spelen, kortom wat had Ajax dan met hem moeten doen? Denk dat hij alsnog voor Twente had gekozen met de nadruk op ik denk. Sinkgraven was ook pas nog maar een broekkie. Is niet gehaald voor de goals maar puur voor zijn techniek en passing. Voetballend is hij van nature ook gewoon prima. Die wedstrijd waarin hij de winnende scoorde voor Heerenveen vs psv speelde hij echt zo verdomd goed. Dat niveau heeft hij never gehaald bij Ajax. Lijkt zich te moeten focussen op te veel regels. Wie weet had ziyech daar ook last van gehad. Zal mij niet hebben verbaasd in ieder geval.

31 januari 2016 om 23:27

Elsjorro, ga jij die seizoenen nog maar ff terugkijken.

1 februari 2016 om 11:32

En was dat terecht?

31 januari 2016 om 20:02

Ziyech loopt ze niet in de weg, want ze zullen dan op de bank plaats moeten nemen. Sinkgraven vond ik vandaag ook weer een tegenvaller. Miskoop. Ziyech zou ajax kampioen maken, en rijker maken.

31 januari 2016 om 20:08

Zit natuurlijk wel een leeftijdsverschil tussen he. Op de leeftijd dat Sinkgraven uitblonk bij Heerenveen, speelde Ziyech op die leeftijd nog op maandagavond bij de beloften. Geef Sinkgraven wat tijd.

31 januari 2016 om 20:11

Hoe lang heeft hij nog de tijd nodig? Volgend seizoen zal hij ook nog concurrentie van Nouri en Andersen krijgen. Het is twee voor twaalf voor Sinkgraven.

31 januari 2016 om 20:20

Sinkgraven zit er nu pas een jaar. We moeten niet met z'n allen doen alsof ie het al 3 jaar verkloot.

31 januari 2016 om 20:24

Sinkgraven boekt totaal geen progressie, biedt ook weinig hoop voor de toekomst omdat er betere talenten aankomen. Ik zie Sinkgraven die concurrentieslag niet winnen. Ik zie Sinkgraven eigenlijk al als miskoop.

31 januari 2016 om 20:46

Bojan speeldde ook op zn 17de in de basis van Barca en nu? Dus Sinkgraven tijd geven is zeker niet de oplossing en dat ook nog terwijl jeandersen in je selectie al had. Heel die aankoop sloeg nergens op. Ajax had een verdediger zoals Vidic nodig, Er moet echt een 30er bij komen. Ik vind dat Ajax met Bazoer geen type Galasek nodig heeft mensen kunnen de verdediging wel talentvol vinden maar het verdediging mag nooit kinderlijk en zo jong zijn.

31 januari 2016 om 21:04

Ach ja wat jij denkt is gelukkig niet zo belangrijk ! Spelers hebben gewoon tijd nodig om zich aan te passen, hij is nog hartstikke jong ! Zie jij hem trainen dan ?tuurlijk is het nog niet wat men had verwacht maar je overdrijft het wel een beetje

Als ik PSV was, zou ik 6 miljoen neerleggen

31 januari 2016 om 19:58

Denk dat dat te weinig is

31 januari 2016 om 19:59

Dat weet ik wel zeker.

31 januari 2016 om 20:17

En ik steun jouw mening!

31 januari 2016 om 19:59

Als ik Twente was, zou ik dat direc teruggeven.

On: Ziyech spreekt mooie woorden, van mij mag hij blijven. De laatste 2 wedstrijden zijn minder, dus laat deze transferperiode maar snel voorbij zijn.

31 januari 2016 om 20:01

Dat is 4 miljoen te weinig.

31 januari 2016 om 20:02

Is vier mil te weinig

31 januari 2016 om 20:20

6? mag je Mokotjo voor hebben

31 januari 2016 om 20:26

plus marsman

Geweldige voetballer, hopelijk kunnen we de rest van het seizoen nog in de eredivisie van hem genieten en dan kan hij alsnog naar een mooie club vertrekken.

Lekker blijven en in de zomer weg met een heleboel assists en doelpunten. Is voor zowel twente als voor ziyech het beste. Twente blijft in de eredivisie en kan een hogere prijs vragen en voor ziyech zullen er mooiere clubs komen met dus ook meer kapitaal. Kan je hem in de zomer voor 20 a 25 mil verkopen.

Deze man is slim en maakt het seizoen af. Hij zal niet in de laatste 24 uur een snelle transfer maken. Op basis van zijn geweldige statistieken zal hij in de zomer een transfer maken naar een mooie club in het buitenland.

31 januari 2016 om 20:04

Zolang er clubs van het kaliber hoffenheim en sampdoria de enige serieus geinteresseerden zijn wel ja. Voor zulke clubs moet je de stap ook niet gaan wagen.

Hoffenheim en Sampdoria zijn inderdaad niet bepaald "droomclubs", al denk ik dat Sampdoria wel een mooi opstapje zou kunnen zijn naar een grotere Europese club?

Ik snap verder niet waarom Napoli zich nog niet voor Ziyech gemeld heeft? Hij heeft minstens gelijke kwaliteiten als Klaassen en is voor de goal misschien nog wel gevaarlijker? Bovendien is hij door de financiële malaise bij Twente veel goedkoper op te halen?

31 januari 2016 om 20:31

Ik vind Ziyech niet uitgesproken beter dan Klaassen. Hij schiet ze er bij Twente leuk in en is betrokken bij bijna elke aanval maar hij speelt bij Twente. Waar je ruimte krijgt en hij redelijk zonder druk (anders dan bij Ajax) kan spelen. Prima voorbeeld kun je nemen aan Maher.

31 januari 2016 om 21:17

Daar ben ik het toch niet helemaal met je eens. Inmiddels zal er toch wel iemand bedacht hebben om Ziyech dubbele dekking te geven? Zoals je zegt is hij betrokken bij iedere Twente aanval, dus als je hem uitschakelt haal je een behoorlijke angel uit het Twente spel!

31 januari 2016 om 20:33

Napoli heeft zich gemeld bij twente.

Als ik psv was zou ik hem kooen tussen de 7.5 en 10 miljoen, hij maakt psv sws beter en je verkoopt hem 100% voor meer dan waar je hem voor koopt. Win win situatie ( kampioen en winst )

31 januari 2016 om 20:11

Wie gaat hij vervangen in de basis van Psv?

31 januari 2016 om 21:23

Voorlopig guardado! Daarna hendrix/maher.. Midd met guardado propper en ziyech... Dan ben je kampioen!

1 februari 2016 om 00:58

En dan Hendrix en/of Maher op de bank laten? Ziyech kost 10 mio, Maher heeft er 8 gekost en Hendrix kan ook wat leuks opleveren. Maw pure geld verspilling

Everton lijkt me ideale club voor hem, en zo,n Broussia dordmund jammer dat zulke clubs niet melden bij Twente.

Ziyech blijft nog lekker een half jaartje bij Twente. Verwacht niet dat iemand hem nog gaat kopen. Eigenlijk hoop ik dat hij naar Ajax komt maar dat is dromen. De namen van Babel en de Jong gaan de ronden.

31 januari 2016 om 20:41

Dat i dus echt niet te hopen, maar met Overmars is het ook geen verassing.

31 januari 2016 om 20:48

Ga maar nergens vanuit dat die komen. Elke transferperiode is het hetzelfde liedje een hoop geruchten maar geen versterkingen. Nu ook niet verwacht ik. De jong moeten ze zeker niet halen die is ook meer geblesseerd dan dat hij voetbalt.

31 januari 2016 om 22:33

De Jong wil zelf ook niet, want hij wil niet als spits spelen.
Lijkt inderdaad weer niks te worden, dramatisch.

Mooie clubs. Pfff. Blijf dan bij twente. Van t zomer naar een echte grote club. Als ik ajax was wist ik t trouwens wel. Daar ontbreekt gewoon kwaliteit op t mv.

Iedereen gaat er maar aan voorbij dat fc twente deze week 3.8 miljoen op de bank moet hebben staan, anders gaat de garantstelling van de gemeente niet door. Als Ziyech niet weg wil kan het zomaar afgelopen zijn in Enschede. Worden spannende dagen voor Fc Twente

31 januari 2016 om 22:32

Misschien kunnen ze nog iemand anders verkopen. Ziyech het liefst niet, die is in sportief opzicht nog te belangrijk.
Hebben ze dat geld niet al van een eerdere verkoop verkegen?

Ik ben nog steeds van mening dat Ajax hem moet kopen. Dat is de nummer 10 type speler die in dit Ajax gewoon mist om het spel te verdelen. Klaasen kan het niet en doet het niet en Sinkgraven is daar ook niet geschikt voor. Als je zo'n type speler nu kan halen zal je ook zien dat het voorin een stuk lekkerder zal lopen.
Dus geef nu €10 miljoen aan die jongen uit en de kans dat je kampioen gaat worden zijn meteen een stuk groter geworden en met Ziyech weet je gewoon dat hij makkelijk een niveau hoger aankan en daar krijg je altijd wel €10 miljoen weer voor.

31 januari 2016 om 22:27

Gaat nu niet meer gebeuren denk ik, misschien in de zomer als Klaassen een transfer maakt en dan kun je Andersen/serero/sinkgraven als wisselgeld aanbieden met een paar miljoen erbij.

Maar dan is Ajax denk ik voor Ziyech ook geen optie meer, dan wil hij naar het buitenland.

Weet niet naar welke club hij dan wel zou moeten gaan. Alsof Barcelona morgen aanklopt. Ik snap wel dat Ziyech niet naar deze clubs wil, Hoffenheim en Sampdoria zijn niet de grootste namen, middenmotors in hun competitie. Maar dan moet je niet eerder zeggen dat je sowieso weg wil.

31 januari 2016 om 22:21

Subtop in grote competities wellicht.
Hoffenheim en Sampdoria zijn meer degradatiekandidaten, niet echt een stap omhoog vanaf Twente dan al is het niveau van de competitie wel hoger.
Een Southampton bijvoorbeeld zou de ideale stap zijn, springplank maar de echte top.
Maar wel duidelijk is dat hij te goed is voor de Eredivisie en al hekemaal voor Twente.
Hij hoeft echter niet weg, dus nog een half jaartje Twente steunen en dan in de zomer een grote klapper maken is ook niet mis. Een goede club moet nu komen en anders niet.

Hakim moet lekker in de zomer bij PSV of Ajax aansluiten. Ik wil nog lang genieten van zijn fantastische spel

31 januari 2016 om 22:25

Inderdaad, maar ik denk dat dat geen optie meer is. Het liefste zou ik hem bij Ajax zien en kunnen ze wellicht Twente daarin steunen om een middenvelder die over is in ruil daarvoor de andere kant op te laten bewandelen.
Serero of Andersen bijvoorbeeld.

PSV heeft Pröpper al. Die zie ik niet zo snel ook nog Ziyech halen, of ze moeten Maher naar Enschede sturen, maar daar zitten zowel Maher als Twente niet op te wachten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren