Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Van Geel is na komst Hansson en Tapia nog niet klaar op transfermarkt'

Laatste update:

Feyenoord haalde doelman Pär Hansson binnen als vervanger voor de zwaar geblesseerde Warner Hahn en schijnt dicht bij de komst van middenvelder Renato Tapia te zijn. Volgens RTV Rijnmond is Martin van Geel met deze transfers nog niet klaar in januari: de technisch directeur wil volgens het regionale medium ook nog proberen om een spits aan de groep toe te voegen.

/

Van Geel hoopt Colin Kazim-Richards nog deze maand te slijten aan een andere club, maar of dat nu lukt of niet: het is de bedoeling dat er nog een spits bijkomt. Dat is slecht nieuws voor Anass Achahbar, die hoopte dat hij door zou kunnen schuiven in de pikorde. De rol van de zelf opgeleide aanvaller lijkt bij de komst van nog een nieuwe spits definitief te zijn uitgespeeld.

Michiel Kramer is sinds zijn komst van ADO Den Haag de eerste spits van Feyenoord, maar er is veel kritiek op het spel van de aanvaller, die te weinig arbeid zou verzetten. Het is niet bekend of Van Geel op zoek is naar een spits die Kramer kan vervangen, of dat hij een nieuwe stand-in voor de aanvaller wil halen. Ook is het niet bekend of Van Geel kandidaten op het oog heeft.

Feyenoord heeft geen nieuwe spits nodig

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Kan iemand mij vertellen wat de vusie is die in Rotterdam word gevolgd? Ik snap er helemaal niks meer van. Doek die jeugdopleiding maar weer op. Kan er misschien nog een middelmatige speler gekocht worden.

26 januari 2016 om 12:15

Vusie=visie

26 januari 2016 om 12:22

Geen. Van geel ziet zn ontslag wel aankomen als er weer een dramatische 2de seizoenshelft wordt afgewerkt. Feitelijk gezien maakt het halen van nieuwe spelers voor feyenoord nu geen reet meer uit, kampioen wordt je niet en europees halen moet lukken. Enige reden lijkt om zijn eigen hachje te redden en een goede aankoop te forceren.

26 januari 2016 om 12:32

Dan ligt dat niet aan mij. Was benieuwd of ik misschien iets over het hoofd zie.

26 januari 2016 om 12:33

@juvial.

Kijk, met zo n instelling werkt dat dus niet. Je kunt maar beter gelijk een goede spits halen dan dat je hem in de zomerstop kunt inpassen en nog kinderfouten erin hebt zitten. Als je vooruit kan moet je dat zo snel mogelijk doen want ook in de voetballerij is stilstaan achteruitgang. Met een instelling van "dit seizoen is toch al verloren" redt je het niet in deze maatschappij.

26 januari 2016 om 12:48

Elnino, ben je er wel van op de hoogte dat je in de winter de hoofdprijs betaalt? Als het een echte versterking betreft dan tenminste.. Dat betwijfel ik, het lijkt meer op pure wanhoop bij Van Geel..

26 januari 2016 om 13:35

Jij zegt het dat "europees voetbal halen moet lukken".

Vitesse en Utrecht zijn niet veel slechter dan Feyenoord, dat ook nog vrijwel alleen maar moeilijke uitwedstrijden voor de kiezen krigt.

26 januari 2016 om 13:39

Wat ik bedoel te zeggen is dat het wel heel makkelijk is voor van Geel om op z'n "luie reet" te gaan zitten en te zeggen: "ik hoef niets meer te doen, dit seizoen is toch al gespeeld". Dat zou betekenen dat Feyenoord dus vrijwel ieder seizoen rond de winterstop kan gaan stilzitten en zeggen, "zo het seizoen zit er alweer op.zoiets heet ambitie tonen en gewoon het beste eruit willen halen voor je club. Ongeacht de ranglijst.

Dat Transfers niet uitvallen in het van te voren gehoopte resultaat wil niet zeggen dat je dan voor dat seizoen de handdoek in de ring gooit. Je moet dan gewoon je fouten toegeven en snel doorpakken naar de volgende optie. Het probleem van Feyenoord is dat ze ieder jaar een compleet nieuwe ploeg moeten opbouwen in het begin van het seizoen. als je in de winterstop dan al een spits haalt en hem klaarstoomt voor het seizoen erop kun je dan direct presteren en loop je niet zoals bij Kramer tegen allerlei kinderziektes op.

Dat het duurder is maakt in principe niet uit als je er het seizoen erna je voordeel mee doet. Dan heb je in ieder geval al wel iemand staan die niet meer hoeft te wennen. Kost meer maar als je het goed doet levert het je vanaf begin van het seizoen een groot voordeel op.

26 januari 2016 om 14:11

Elk seizoen een hele nieuwe elftal opbouwen? Dat valt toch ook wel mee denk ik

26 januari 2016 om 15:01

Ik vind dat je enkel een mening moet geven wanneer je je voldoende in een materie hebt verdiept.

Kijk nu bijvoorbeeld naar alleen al dit seizoen. Daarin spelen doorgaans een Kuijt, Kramer, Elia, (complete aanval) Vejinovic en Gustafson die nieuw zijn. Dat zijn 5 nieuwe spelers voor de basis. Dat rendeert natuurlijk nooit binnen 1 seizoen. Ook als je gaat kijken naar voorgaande jaren dan is het telkens inpassen en dat hebben clubs als Ajax en PSV toch beter voor elkaar.

26 januari 2016 om 15:43

Beker winnen is nog wel een doelstelling. Dan speel je direct europees ipv eerst voorrondes waarin je zomaar ongunstig kunt loten en eruit zou kunnen vliegen...

26 januari 2016 om 16:54

Feyenoord moet nog op bezoek bij Ajax, Utrecht, Heracles en Vitesse dus makkelijk zal het niet worden

26 januari 2016 om 16:55

En dan ben ik PEC Zwolle ook vergeten.

26 januari 2016 om 18:24

Dus ik vindt het prima dat van Geel nu een spits haalt al,
kost dat meer als in de zomer transfer.maar het moet wel,
een spits zijn die van meerwaarde is,
Met zo'n slordige 8 milj aan miskoop ik hoef toch niet te zeggen,
wie dat zijn. Had je er inderdaad al een aardige pits kunnen hebben.

26 januari 2016 om 12:27

Je kunt niet alles uit de jeugdopleiding halen. Feyenoord heeft de intentie om aan te sluiten bij Ajax en Psv. Dus moeten ze wel investeren.

26 januari 2016 om 12:34

Hoezo moeten? Dit jaar is er WEER een verloren jaar. Waarom dan investeren als je alternatieven al in huis hebt? Ga verstandig met het geld om dat er is ipv WEER gokken en hoogst waarschijnlijk verliezen.

26 januari 2016 om 12:35

Ja daag! We hebben juist geïnvesteerd in een top opleiding. En er is genoeg talent dat ondergesneeuwd wordt door de middelmaat aankopen. Er is ons jarenlang voorgehouden dat de jeugd de toekomst had, maar nu zijn we weer precies terug bij af. Matige aankopen die niets toevoegen.

26 januari 2016 om 12:41

Hoezo Ajax investeert ook bijna niet in spelers alleen een paar versterkingen maar selectie bestaat voor meer dan de helft uit zelf opgeleide spelers

26 januari 2016 om 12:53

Zelf opgeleide spelers die voor miljoenen zijn gekocht op jonge leeftijd. Dat kan Feyenoord niet riskeren.

26 januari 2016 om 14:09

Investeer dan wel in kwaliteit en niet in subtop. En Vejinovic halen en Vilhena laten banken (eerste seizoenshelft) slaat nergens op. Elia heeft nul rendement en jaagt o.a. Boetius de deur uit.

26 januari 2016 om 14:12

En haal geen Kramer voor Te Vrede

26 januari 2016 om 19:45

Moeten om mee te komen ja, want zoveel goede jeugdspelers heeft Feyenoord nou ook weer niet. Het geld mag/moet dan wel goed besteed worden.

26 januari 2016 om 13:36

De visie is provinciespelers uit de eredivisie halen, die grootverdiener maken en dan ook nog eens opstellen terwijl ze niet beter zijn dan spelers uit de eigen jeugd. Van Geel heeft er een regelrecht zooitje van gemaakt met zijn miskopen. Vilhena en Boetius mochten maximaal vijf ton verdienen, net zoveel als een Nelom..... maar geeft doodleuk acht ton aan salaris aan Immers en één miljoen aan Kazim. Die man is volledig de weg kwijt en we doen nu een stap opzij in plaats van twee stappen vooruit.

Ik had het al voorspelt, Van Geel met geld gaat er een zooitje van maken en het is gebeurd.

26 januari 2016 om 13:46

Wat er nu uit de jeugdopleiding komt is er nog helemaal niet klaar voor. Pas de B1 is weer echt een mooie lichting. En een spits opleiden is sowieso super lastig voor elke eredivisie club, dus snap wel dat van Geel opzoek is naar een goede spits. Kramer is namelijk een prima pinchitter.

Eerst maar even wat verkopen, Martin.

Gaat goed met het aankoopbeleid als je je vierde (als je de contractverlenging van Achahbar meetelt) spits in 6 maanden probeert vast te leggen, terwijl je team 4-3-3 speelt.

26 januari 2016 om 13:37

En dat terwijl Kuyt je beste optie voor de spits is. Kazim kreeg ook alleen de voorkeur boven Achahbar omdat daar belangen in zaten met zijn miljoen aan salaris. Gio had niet voor niets eind vorig seizoen gezegd dat Achahbar zijn beste optie voor de spits zou zijn.

27 januari 2016 om 15:19

Dan vraag ik me ook af hoe ze op het idee zijn gekomen dat het kopen van Kazim na zijn huurperiode een goed idee was geweest, vorig seizoen was hij ook niet al te goed bezig.

Tenzij dat verplicht was.

Maar met Kuyt zijn het eigenlijk 5 spitsen. Dat Achahbar slechts 13 minuten heeft gepakt dit seizoen is een schandaal eigenlijk. En ook een dikke middelvinger naar elke jeugdspeler in de jeugdopleiding.

Ik snap werkelijk niet waarom Feyenoord niet eens afstapt van 4-3-3 en bijvoorbeeld 4-4-2 gaat spelen. Welke spits in de categorie 'voor een prikkie' wil op dit moment voor Feyenoord die Pelle kan evenaren? Is toch ridicule!

Ga gewoon naar je mogelijkheden spelen met de selectie die je hebt en sleep daar Europees voetbal mee binnen. Ik zit echt niet te wachten op Tapia en deze nieuwe spits..

26 januari 2016 om 12:22

Eens, heb het vaak met wat feyenoord vrienden over. 4-4-2. Kuyt en Kramer in de spits. Kuyt voor het sleurwerk en Kramer voor het afmaken. Vanaf links Elia en van rechts. Toornstra of Baca. Ik heb synpathie voor Toornstra, iemand met een feyenoordhart. Nelom eruit. Terence op links, Botteghin en van Beek met Karsdorp. Blok op het middenveld, Vilhena en El Ahmadi. 10 man achter de bal en kuyt die aanjaagt.

26 januari 2016 om 12:50

Volgens mij haal (ook jij) twee zaken door elkaar; het scoutings netwerk is toch primair verantwoordelijk voor het vinden van potentiele spelers en niet de TD? Natuurlijk is het makkelijk als een TD zelf ook een lijstje heeft om de scouts te voeden Maar het is toch niet zo dat een Club als Feyenoord volledig afhankelijk is van een lijstje dat de TD uit zijn zak tovert?

Misschien dat men zich daar eerst eens echt op moet gaan richten en eens moet gaan kijken hoe de scouting beter wordt. Je kan nu Van Geel er uit gooien Maar dan heb je over een paar jaar weer dezelfde discussie.

26 januari 2016 om 13:40

Dat hangt er van af wat voor afspraken er worden gemaakt als Van Geel weggaat. Van Geel kijkt alleen rond in de eredivisie, haalt spelers die het niveau niet aankunnen en betaalt daar de hoofdprijs voor. Wat meer investeren in de scouting zal de eerste goede stap zijn. Waarom kan Didier Martel, scout van Utrecht, een spits en een linksback halen die drie klassen beter zijn dan wat er bij Feyenoord rondloopt? Het is zo zonde, want Van Geel heeft ruim 13 miljoen besteed en dat zie je absoluut niet terug in het veld. Maar goed ik kijk er niet van op, had het al voorspelt, en de jeugdspelers worden afgeserveerd en behandeld als derderangs spelers.

26 januari 2016 om 13:58

El Fenomeno
Lees je post nu eens terug en vertaal dat naar wat ik schrijf....je vergelijkt appels (een TD) met peren (een Scout). Martial haalt niemand naar een Club en Van Geel ontdekt geen spelers....simpelweg omdat dat hun rol niet is.

Je kritiek op Feyenoord is terecht Maar je kiest de verkeerde persoon als zondebok

26 januari 2016 om 16:00

Nee hoor. Ik schets de huidige situatie met Van Geel en geef daarna duidelijk weer dat Feyenoord andere afspraken moet maken, daar bedoel ik mee meer naar eigen jeugd kijken en minder van die matige eredivisie aankopen doen en uiteraard de scouting verbeteren.

En ja, Van Geel is wel de zondebok voor me met al die miskopen en scheve salarisverhoudingen. Ik had het helaas ook graag anders gezien.

Waarom laten ze Achahbar niet drie wedstrijden staan? Geef die jongen een kans.

Dan heb je zoveel getalenteerde jeugdspelers en dan doe je er zo weinig mee. Wederom toont Van Geel aan de beste TD te zijn als er geen geld is en de meest waardeloze TD op het moment dat er geld uitgegeven kan worden. Feyenoord zou er goed aan doen zo snel mogelijk (!) afscheid te nemen van Van Geel en een TD aan te stellen die het eindelijk weer beschikbare geld in te zetten om Feyenoord door te laten groeien en stappen te laten zetten.

26 januari 2016 om 13:41

We hebben ook een bestuur die er weinig kijk op heeft, kijk bijv. de kwestie rond het nieuwe stadion. Van Geel zal niet worden ontslagen, heeft ook een contract voor onbepaalde tijd en zolang hij hier zet zetten we geen stap vooruit.

Ohw wat ben ik klaar met Martin van Geel. Verspilt veel te veel geld aan middelmaat... Tijd voor een TD die Feyenoord wel verder helpt ipv bijna 20 miljoen uit te geven aan spelers als Bilal Tapia Toornstra Vejinovic Singh Immers Kramer enzovoort enzovoort

26 januari 2016 om 20:24

Bilal heeft wat mij betreft genoeg kansen gehad, laat op een leuke goal na verder werkelijk helemaal niets zien. Hetzelfde geld voor Vejinovic, die heeft volgens mij ook wel genoeg vertrouwen en kansen gekregen. 3,5 miljoen betalen voor een wisselspeler van Vitesse is sws belachelijk natuurlijk.

Ben geen feyenoordfan, maar ik snap zowiezo niet waarom Kramer ooit gehaald is? Heb hem een paar wedstrijden zien spelen maar iedereen ziet toch dat het geen goede spits is als je hogerop wilt als club?

Ik omschrijf hem als een lange slungel zonder goede techniek en snelheid... wat dus geen niveau zou moeten zijn voor een club als Fey om hogerop te komen.

Hoop dat ze een fatsoenlijke spits scouten.

Wauwww zelfs nu wordt Achabar aan de kant gezet. Dat kan Van Geel zijn kop kosten. Dit zullen de Feyenoord fans niet pikken lijkt mij.

26 januari 2016 om 12:34

Dan moet men de pijlen vooral richten op Van Bronckhorst want die bepaalt uiteindelijk wie er spelen en niet Van Geel. Dat degene die de Transfers afrondt nu de kop van jut is voor werkelijk alles wat bij Feyenoord lijkt te gebeuren snap ik echt niet. Alsof Van Geel in zijn eentje bepaalt welke spelers er goed genoeg zijn voor Feyenoord, welk systeem er gespeeld wordt en wie er hoeveel Minuten mogen spelen. :

26 januari 2016 om 12:56

Ik begin het idee te krijgen dat de trainers opdracht krijgen wie er wel en niet word opgesteld. Maar aankopen krijgen vertrouwen en jeugdspelers geen kansen.

26 januari 2016 om 13:43

Kazim krijgt alleen de voorkeur boven Kazim omdat daar belangen in zitten. Waarom zei Gio aan het eind van vorig seizoen dat Achahbar zijn beste optie in de spits is? Die miljoen aan salaris voor Kazim kan niet op de tribune zitten dacht Van Gaal.

De transfermarkt is toch open tot 1 februari? Nog weinig actie (van alle clubs). Feyenoord heeft zeker een spits nodig! Het zou klasse zijn als er een opvolger komt voor Kramer.

Ik vraag mij af of Anass inmiddels spijt heeft van de verlenging. Die jongen wordt keihard genaaid.
Wat mij betreft transferverzoek indienen en shinen bij een nieuwe club. Met een beetje geluk maakt deze jongen ook een hattrick tegen Feyenoord, net als VJ.

26 januari 2016 om 12:29

Lach me kapot als het dan zo'n speler als janssen wordt

Je hebt Kramer, Achabar, Kuyt kan in de spits. Voor die paar wedstrijdjes die er nog resten kun je het daar toch mee doen? En kijk dan van de zomer eens verder.

Die Td's en die trainers zijn altijd veel te snel met het uitgeven van de weinige centen die er zijn.

Maar een paar ton naar Nijmegen schuiven voor Santos?

26 januari 2016 om 13:48

Daar moest ik ook wel meteen aan denken. Betaalbaar en kan direct mee op niveau. Maar is ook geen topper. Maar in hoeverre kan Feyenoorders toppers halen, zonder geld.

26 januari 2016 om 14:40

Daar heb je ook gelijk in, het is meer een kwestie van goed scouten. Ik bedoel, in de eerste en tweede divisies van de grote landen loopt ook genoeg rond. Zie een Haller. Het is een beetje mazzel hebben en er een oog in hebben.

Geweldig weer. Een spits komt erbij. Die weer niets toevoegt. Geef dan gewoon Achahbar de kans in plaats weer te investeren in een spits die weer te kort blijkt te komen.
Investeer liever 5 miljoen in een goede spits dan dat je 3 matige aankopen van 2 miljoen doet....

Kramer 1.5 miljoen, weggegooid geld....

26 januari 2016 om 12:37

Exact. Toornstra, Bilal en Vejinovic hebben bij elkaar 9,5 miljoen gekost. had daar bijv Luuk de Jong voor gehaald. Ik noem maar iets.

Van Geel moet nu wel met bijvoorbeeld Santos aankomen om de fans tevreden te houden. Dat zou een prima spits zijn voor Feyenoord.

Waarom geven ze Anass Achahbar geen kans dit jaar? Hij mag niet verhuurd worden maar ze willen wel een andere spits?

26 januari 2016 om 12:44

Ja, dit is slecht nieuws voor de eigen talenten. Achabar en Schuurman zouden meer kansen moeten krijgen. En ook de eigen jeugdkeepers worden aan de kant gezet voor een onbekende Zweedse keeper.

26 januari 2016 om 13:47

Het is wel altijd een beetje makkelijk roepen, helemaal wat betreft een keeper. Als Vermeer geblesseerd raakt en je moet er een 18-jarig knulletje in zetten en die gaat keer op keer in de fout, is Van Geel natuurlijk ook de gebeten hond. Keepen is een ervaringsvak, komt vaak op inzicht aan. Jonge keepers hebben dat vaak onvoldoende.

Van Geel komt onder druk te staan, en inplaats van rustig te blijven komt de ene aankoop na de andere Rotterdam ingevlogen. Manmanman... Wat een mismanagement! Ik dacht dat we dat wel gehad hadden na die ellendige jaren zonder dat we een cent konden uitgeven!

Kijk nou eens naar de jeugd! Tapia? We hebben met Schuurman een enorm groot talent al op het middenveld lopen die nu weer geen kans krijgt, en misschien net als Vilhena straks gewoon gratis de deur uitloopt. Alle aankopen waarvoor geld is betaald hebben nog niets laten zien of zijn al mislukt!

Het wordt tijd dat Martin van Geel en Eric Gudde nu eindelijk eens oprotten uit onze mooie club!

26 januari 2016 om 13:02

Het wordt tijd dat we eens normaal gaan doen als Feyenoordfans. Hebben we verdomme nou geen gezond verstand om die mediatrucs te doorzien?! Het is toch duidelijk dat iedereen aan de poten van Van Geel zit te zagen, met vage claims en geruchten wordt net gedaan of hij onder druk staat. Altijd dat gezeik op de directie, een zwaar irritante onhebbelijkheid van veel Feyenoordfans. Geen wonder dat idioten vol gebakken lucht zoals Fortuyn en Wilders zo populair zijn in Rotterdam. Als we eens wat rationeler zouden redeneren, dan scheelde dat al een hoop.

Die Schuurman is een groot talent, maar Gio stelt hem niet op. Die kiest voor Vilhena of Gustafson, en juicht de komst van Tapia toe. Is dat nou de schuld van Van Geel? Moet die zeggen 'nee Gio, jij speelt nu met Schuurman!'. Vilhena speelde ruim een jaar echt belabberd, maar als hij 7 ton eist moet Van Geel over de brug komen? Toevallig komt dat net naar buiten als Vilhena weer begint te draaien? Toeval, nee natuurlijk niet. Hadden we vorig jaar geweten dat Van Geel geen 7 ton wilde betalen aan Vilhena, dan was het heel verstandig geweest. Kijk toch naar de berichten die er vandaag en gisteren naar buiten komen, pure stemmingmakerij. Heb VI gisteren niet gezien, maar die zullen ongetwijfeld ook een duit in het zakje hebben gedaan, die pruimen Van Geel immers niet. Van Geel haalt spelers waar Gio het in ziet zitten, dat is deels de taak van de TD. Bedenk ook, Kramer wilde hij in eerste instantie niet, maar Gio wel. Hetzelfde als toen met Bakkal.

26 januari 2016 om 17:37

Hulde voor Baardgrasmus. In jaren niet zo'n goede reactie gezien op deze site. Vooral zijn beschrijving van Fortuyn en Wilders is me uit het hart gegrepen! Maar ook de rest van deze reactie bevat louter zinnige uitspraken.

Als Haller wordt verkocht bij Utrecht moet Achabar maar naar Utrecht gaan. Bij Feyenoord krijgt hij toch geen kansen. Dan maar een ruildeal maken met Ayoub en nog een bedrag erbij.

26 januari 2016 om 13:24

Ayoub zou er goed aan doen te wachten op bijvoorbeeld Psv, wanneer een Guardado, Maher of Schaars zou vertrekken. PSV beter bij zijn spel en Feyenoord heeft al een overvol middenveld met daarbij een instabiel beleid.
Achahbar met Boymans zou niet verkeerd zijn, al denk ik dat ook een Zivkovic bij Utrecht best zou kunnen gaan renderen.

26 januari 2016 om 15:31

Overvol?

Vilhena vertrekt
Immers en Toornstra worden verhuurd (en zullen daarna ook vertrekken)
EL Ahmadi wordt oud.
Vejinovic lijkt toch niet goed genoeg

Dan houd je alleen Tapia (gaat hij wel presteren), Gustafson (nog steeds twijfelachtig) en Schuurman over.

Niet dat ik Ayoub bij Feyenoord wil zien. Aardige speler maar ook een typische subtop speler.

In de league 2 speelt nog wel een leuke spits. Famara Diedhiou, 23 jarige Senegalees. Komt op dit moment op huurbasis uit voor Clermont. Denk dat hij voor een prima bedrag van Sochaux is over te nemen. Heeft er na 21 wedstrijden al 20 in liggen! Het is een sterke lange spits die niet te beroerd is om hard te werken en over een redelijke techniek beschikt. Zou wel passen bij Feyenoord ipv Kramer.

Goed scorende spits kan Feyenoord niet betalen. Misschien een spits huren van een Europese topclub?

Oneens met stelling. Feyenoord heeft een complete nieuwe voorhoede en verdediging nodig willen ze echt ooit nog kampioen worden.

26 januari 2016 om 14:30

Met jongens als Elia, Kuyt, Kongolo en van Beek kun je echt wel kampioen worden hoor. Er zijn niet veel jongens beter dan deze, en ook nog eens haalbaar voor Nederlandse clubs.

Wel bijzonder. Op dit moment investeren in een spits wanneer je er drie rond hebt lopen en je de titel gewoon niet gaat winnen. Ik zou pas in de zomer gaan kijken naar een echte versterking en niet nu je blauw betalen aan een nieuwe eerste spits.

Wij hebben nog wel een spits voor jullie lopen, een oude bekende trouwens. Dan wil ik Achabar wel

Dat gaat sowieso weer een flop worden. Zonder geld kan van Geel toch een aardig team neerzetten maar zodra er geld is gaat hij keer op keer in de fout.

Van der Heijden, Vermeer, Nelom, Kazim, Kramer, Toornstra, Vejinovic, Immers en Bilal komen allemaal tekort om tot de echte top te behoren en daar moet Feyenoord wel naar streven.

Kongolo, Vilhena en Boetius hebben wel de potentie om grote spelers te worden maar het lukt van Geel niet om ze bij te laten tekenen waardoor Boetius als eerste al vertrokken is voor veel te weinig geld. Als het waar is dat Vilhena nu vertrekt omdat hij geen 700.000 salaris zou krijgen dan moet van Geel echt de ogen uit zijn kop schamen.

Nieuwkoop, Woudenberg, Verdonk, Gronsveld, Hahn hebben dan wel bijgetekend maar hebben niet de potentie zoals de 3 hierboven.

Achabar is in mijn ogen ook een speler die kan uitgroeien tot een zeer gewaardeerde spits maar daar wordt al jaren misbruik van gemaakt.

Hansson de nieuwe keeper verdient natuurlijk wel een kans maar dat hij clubloos was zegt waarschijnlijk ook wel genoeg.

Tapia heeft misschien wel potentie om door te groeien maar dat had Bilal ook en daar komt het ook er maar niet uit al verdient hij natuurlijk wel een kans. Toch Feyenoord had gewoon Ziyech moeten kopen al wil die zelf niet meer denk ik.

Dan hebben we nog Kuyt, EL Ahmadi en Elia die voor de eredivisie zeker top (kunnen) zijn maar ze spelen ook nog hooguit 1,5 seizoen in Rotterdam en leveren dan vervolgens niets op

Van Beek en Karsdorp zijn nu even uit vorm maar die komen wel terug daar ben ik van overtuigd..

Enige positieve in mijn ogen zijn de aankopen van Botteghin en in mindere mate Gustafson. Die gaan hun waarde nog wel bewijzen. En de contractverlenging van Schuurman want dat gaat echt een topper worden als Feyenoord het niet weer eens verpest.

waarom gewoon niet achabar in de spits zetten is (denk ik) goed genoeg voor de basis

Haal die Santos van N.e.c voor 300.000 duizend euro en je hebt er een spits bij die niet slechter kan zijn dan die Kazim!!! voor een leuke prijs en scoren kan die wel en zal ook wel een betere mentaliteit hebben als die reserve staat het is een koopje voor 300.000 duizend euro vind ik ben benieuwd wie ze uit de hoed gaan toveren??? of ze halen uit eindelijk niemand wat ik van Geel eerder zie doen die vind 1 euro al te veel.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren