Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Fenerbahçe overtreft bod van minimaal acht miljoen euro op Ziyech’

Laatste update:

Fenerbahçe lijkt serieus in de markt te zijn voor Hakim Ziyech. De sportkrant Fanatik meldt dinsdag dat de club van onder anderen Robin van Persie een beter bod heeft uitgebracht dan dat van Sampdoria, maar het is niet duidelijk om welke bedrag het gaat.

/

De club uit Genua had volgens Italiaanse bronnen in ieder geval acht miljoen euro exclusief twee miljoen aan variabelen voor de 22-jarige aanvallende middenvelder over, maar dat voorstel zou door FC Twente naar de prullenmand zijn verwezen omdat de club uit Enschede een vast bedrag van tien miljoen verlangt.

Fenerbahçe werd eerder al genoemd als mogelijke bestemming voor Ziyech en zou nu dus echt werk willen maken van de komst van de Marokkaans international. FC Porto, Anderlecht, Schalke 04, VfL Wolfsburg, AC Milan en Sevilla werden ook al genoemd.

Zou Fenerbahçe een geschikte club voor Hakim Ziyech zijn, denk je?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Weet niet of Ziyech wel trek heeft in de Turkse Competitie. Als Twente zijnde zal ik gewoon vasthouden aan 10 miljoen exclusief bonussen. Dat is deze jongen ook gewoon meer dan waard.

26 januari 2016 om 11:08

Als Twente, of Twente zijnde. Niet 'als Twente zijnde'.

Ziyech is 10 miljoen waard, gelukkig voor Twente krijgen ze dat bedrag straks ook daadwerkelijk, omdat er zo veel clubs interesse tonen. Anders zou een speler van een club die zo laag staat in de eredivisie nooit zo'n bedrag opleveren.

Een bod hoger dan 10 M !, maar Twente blijft wachten. De echte grote clubs wachten tot Twente een bod accepteert, om vervolgens het bod te evenaren en een hoge salaris te bieden. Het echte pokeren is nu begonnen.

26 januari 2016 om 11:35

18 miljoen was vraagprijs toch Staatsen?

26 januari 2016 om 11:40

Vraagprijs is wat anders dan de verkoopprijs hè

26 januari 2016 om 11:44

Jij hebt zelf in vorige topics altijd gesteld dat Twente een vraagprijs hanteert van 18 miljoen. Het is flauw om dit nu ineens om te draaien nu blijkt dat men minimaal tien wil.

26 januari 2016 om 12:55

dit bedrag wordt nergens door iemand van twente bevestigd dus of het waar is...

26 januari 2016 om 12:55

trouwens die 10 miljoen wordt ook nergens bevestigd

26 januari 2016 om 14:54

Begin van afgelopen zomer heb ik de vraagprijs van 18 M hier al gemeld, later is dit ook door diverse media bekend gemaakt

448750/ziyech-is-achttien-miljoen-waard-en-kan-dui...
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=252410

De verwachte verkoopprijs (12-15 M) heb ik toen ook al gemeld. Die verkoopprijs heb ik reeds ook al gemeld, ondanks dat we een half jaar en een transferperiode verder zijn.

Twente wil minimaal 10 miljoen in 1 keer, maar wel met variabelen (bonussen, doorverkoop ) die de transfer laten oplopen tot minimaal 12- 15 M.

De kopende clubs spelen echter hoog spel, dus Twente moet het hoofd koel houden met de kans dat ze geen tijd meer hebben om zich zelf te versterken in de transferperiode

Als ik Schalke was zou ik hem halen.
Ze hebben daar nu Max Meyer staan, maar ik denk dat Ziyech het beter gaat doen. Mooie stap vooruit voor Ziyech en Schalke heeft er een topper bij die Choupa-Moutong, Sané en Huntelaar kan bedienen.

26 januari 2016 om 09:39

Meyer is ook erg talentvol hoor. Daarnaast hebben ze op de bank nog belhanda zitten voor die positie. Nee, als ik schalke was zou ik huntelaar verkopen, en loic remy oppikken bij chelsea.

26 januari 2016 om 09:40

Belhanda hebben ze ook nog

26 januari 2016 om 10:10

Klopt. Ik was zijn komst even vergeten. Is wel gehuurd overigens, maar is niet logisch om dan nog een 3e AM te halen inderdaad.

Ik vind 10 miljoen eigenlijk nog een jammerlijk bedrag voor Ziyech, als je kijkt naar zijn individuele prestaties en talent bij Fc Twente. Eigenlijk vind ik 20 miljoen geen gek bedrag, zeker met alle interesse.

Ik denk niet dat de Turkse competitie het beste is voor Hakim. Ik zou me als ik hem was focussen op een top 4 competitie. (Bundesliga, PL, La liga of Serie A). En dan het liefst een subtopper als die geinteresseerd zijn.

26 januari 2016 om 09:36

Tsja, hij speelt bij de nummer 16 van de Eredivisie. Excelsior vraagt ook geen 10 miljoen voor hun allerbeste speler.

26 januari 2016 om 09:43

@afsten, waar je speelt lijkt me niet zo belangrijk. Maar vooral hoe je speelt.

26 januari 2016 om 10:06

Nee, Hazard is ook niks meer waard.....

26 januari 2016 om 10:07

dan zou utrecht ook 20 miljoen kunnen vragen wat natuurlijk onzin is.

26 januari 2016 om 10:14

@palko, Dat is zeker wel belangrijk. Clubs in Nederland krijgen geen hoofdprijs voor hun speler. Dat heeft alles te maken met het niveau van de eredivisie. Een topper in onze competitie moet het toch nog maar eens bewijzen in een grotere competitie. Eriksen, Suarez en Robben is dat wel gelukt, maar Alves, Finnbogason en Affelay (in mindere mate) laten zien dat dat niet altijd lukt.
Als je succes hebt bij bijvoorbeeld een Stoke City is het toch aannemelijker dat je in een grote competitie bij een topclub ook kans hebt op slagen.

26 januari 2016 om 10:58

@J.staatsen dat hazard minder waard is is vooral omdat hij zelf slecht speelt

26 januari 2016 om 11:32

Waar je speelt is juist erg belangrijk. Topclubs willen graag spelers die zich al op topniveau bewezen hebben. Ziyech heeft dat nog niet en is dus een risico.

26 januari 2016 om 11:44

@Thijsje88 Eens, en ik begrijp ook dat de prijs verder wordt gedrukt doordat Twente MOET verkopen. Het is gewoon zonde dat vergelijkbare spelers in andere landen zoveel meer opbrengen, en in het geval van Ziyech zie ik het hem zeker maken. Hij neemt een club uit de bodem van de Eredivisie op sleeptouw en heeft fantastische statistieken voor een middenvelder. Daarnaast laat hij het ook zien tegen grotere clubs. Dat is in mijn ogen knapper dan aardig presteren in de top van Nederland

Anderlecht was niet interessant, denk Fenerbahçe ook niet. Je speelt wel elk seizoen voor de titel maar net zoals de Belgische competitie is de Turkse niet veel beter dan de vaderlandse Eredivisie. Clubs als Malaga, Sociedad, Schalke of Wolfsburg zijn mooie teams voor Ziyech.

26 januari 2016 om 09:39

Fenerbahce is toch wel echt sterker dan Malaga en Sociedad, daarnaast speel je ook volgend jaar bijna zeker Champions Leaugue met Fener. Ze hebben een zeer leuk team, alleen een goede nummer 10 ontbreekt. Het is gewoon een goede stap voor Ziyech, ongeveer hetzelfde als Ziyech naar bijvoorbeeld Ajax zou gaan. Hoewel ik Fener iets hoger inschat.

26 januari 2016 om 10:03

Ja dat is Fener sowiezo. Maar ik denk dat Ziyech beter rendeert in de Primera Division of Bundesliga.

26 januari 2016 om 11:22

De Turkse competitie niet beter dan de Eredivisie? De top 3 is met afstand beter qua spelersmateriaal. De laagvliegers in Turkije maken volgens mij gehakt van de degradanten hier. De middenmoot in Turkije bestaat uit clubs zoals Antalyaspor met een Eto'o. Laten we die clubs ajb niet vergelijken met ADO Den Haag met Havenaar.

Zeker nu Renato Tapia verkocht is aan Feyenoord zou ik, als ik FC Twente was, niet te snel happen op biedingen die op misschien wel de beste voetballer van de Eredivisie worden uitgebracht. Het zou me niet verbazen als Hakim Ziyech aan het einde van deze competitie € 15 a 20 miljoen opbrengt. Overigens zou het voor de Tukkers, i.v.m. het nakende vertrek van Ziyech, verstandig zijn om b.v. de op een zijspoor geraakte Jens Toornstra van Feyenoord te huren, met optie tot koop. Hoewel ik weet dat Feyenoord hem het liefst verkoopt.

26 januari 2016 om 10:03

Einde van de compitie is ziyech gratis geloof ik

26 januari 2016 om 10:07

Contract tm 2018....

26 januari 2016 om 12:57

ja hoe kom je er bij dat die gratis is?

Ik hoop dat hij vandaag weggaat, en morgen tegen nec niet meedoet !

26 januari 2016 om 10:08

Dat hoop ik ook haha. Waar maakt niet uit

Fanatik als bron zucht... Ik werd even blij dat we Ziyech zouden binnenhalen.

Naar Turkije moet je pas gaan als je carrière op een einde loopt en je nog even wat wil cashen. Nu is het te vroeg voor Ziyech om naar Turkije te gaan.
Ziyech moet gewoon naar Schalke gaan, lekker dichtbij Enschede.

26 januari 2016 om 10:46

Nou naar Fener kom je niet meer om te cashen. We hebben gewoon een goed team staan. We verliezen bijna niet meer. Doen mee om het kampioenschap. Volgend jaar zeer waarschijnlijk CL voetbal.

Wat nou cahsen? Werken voor je geld maat. Anders moet je niet komen!!

26 januari 2016 om 10:57

Met veel oudjes die naar fenerbahce kwamen om te cashen de CL in.

26 januari 2016 om 11:08

Kleine vraag,

Wil je nu even wat spelers opnoemen die nu in onze huidige selectie spelen en zijn gekomen om te cashen?

Noem geen RvP op, die man wilt dolgraag spelen om zich te bewijzen.

26 januari 2016 om 11:25

RvP, gewoon wel. Van Engeland naar Turkije ga je niet om het goede voetbal, maar om even goed binnen te komen met een zak geld. Ja natuurlijk wil je ook goed spelen maar dat kan elders ook wel. Dat laatste lukt nou niet eens dus dan blijft het geld over. Die andere spits bakt er ook niks van.

26 januari 2016 om 11:35

Ik zeg al een tijdje, dat Fener alleen voor Ziyech moet gaan en niemand anders. Hij is de kers op de taart.

Berichten hier over cashen en carriere afbouwen, pure onwetendheid..

26 januari 2016 om 11:37

"'die andere spits bakt er ook niks van.'' hahahaha beter je huiswerk doen volgende keer 'die andere spits' heeft er nu al 18 inliggen.

26 januari 2016 om 11:50

Kadlec, Bruno Alves, Diego, Meireles, Rvp. Allemaal spelers die al hun carrière aan het afbouwen zijn.

26 januari 2016 om 12:05

Kadlec en Meireles waren 28 toen ze kwamen, zo ongeveer op je hoogtepunt. Dus ken je feiten, dat ze nu beiden 32 zijn is een ander verhaal.

26 januari 2016 om 12:20

En nu zijn ze al lange tijd aan het afbouwen en aan het cashen

26 januari 2016 om 12:42

Kadlec is nooit top geweest
Bruno kwam van Zenit. Van het koude Rusland naar het zonnige Turkije.
Diego slaagde bijna nergens. Fener vond dat hij nog talent heeft, daarom die transfer.
Meireles is sowieso niet goed bij zijn hoofd. Desondanks vind ik zijn overstap naar Turkije niet gek.

Rvp, die man ziet Kuyt en Sneijder opbloeien. Paar goede verhalen en ik zou ookwel vertrekken. Overigens is rvp een topspeler die dan ook gewoon een topsalaris vraagt

26 januari 2016 om 15:16

Van engeland waar je 10 miljoen per jaar kreeg naar Turkije voor 4 miljoen per jaar spelen. Is echt gekomen om te cashen ja.
En niet te vergeten dat ie niet eens de moeite nam om zn loyalitybonus mee te nemen.
Nee je slaat de plank volledig mis mijn beste vriend.

26 januari 2016 om 15:45

Je zegt dat RvP is gekomen om te cashen. Hij kreeg bij Man United een 2x hogere salaris ken je feiten aub

Ook heeft hij een bonus van 10 miljoen laten lopen. Als hij daar nog een jaar zou blijven zou die een bonus krijgen. Ehm ja hij is gekomen om te cashen.

Ziyech is precies de speler die we nodig hebben.
Goede nummer 10. Diego doet zijn best maar zijn rendement is gewoon te laag.

Overigens hebben wij Terraneo hé. Mocht dit waar zijn 80% dat hij komt

26 januari 2016 om 11:38

Helaas is Fanatik de bron renktas ik heb m'n twijfels of dit wel klopt.

26 januari 2016 om 12:43

Er zal toch echt wel een kern van waarheid inzitten toch?

Wie weet klopt het dit keer wel !

26 januari 2016 om 21:25

Di Marzio bevestigt dat Doumbia bijna bij Fener is.

26 januari 2016 om 21:52

Doumbia zou echt een megatransfer zijn.
Die vent is echt goed!

Maar RVP dan?..

Niet doen, lijkt mee ook niet dat Ziyech dat zelf wil. Je wil toch naar een betere competitie lijkt me, wat Ziyech ook makkelijk aan kan. 10 miljoen moet je je ondanks de situatie aan vasthouden, dat is al en kopje voor zo'n goede speler

Van Twente naar Fenerbahce is natuurlijk een enorme stap vooruit maar vraag me af of het niet aantrekkelijker voor hem is om de Bundesliga te gaan spelen. Zo'n club als Schalke zou toch perfect zijn.

26 januari 2016 om 15:52

Qua competitie verschil zou ik ook simpel en snel voor Duitsland kiezen maar niet te vergeten dat je in Duitsland 2 competities hebt. 1 waar Bayern Munchen in z'n 1tje speelt en 1 waar de overige 17 aan het spelen zijn. Ik zou als speler wel naar een club willen waar je meedoet om de titel. Met Fenerbahce speel je 90% in de CL volgend jaar met veel zon links van je speelt Nani rechts van je speelt Markovic en voor je speelt Rvp. Wat zou die nog meer willen ?

Ziyech zou wel eens het ontbrekende puzzelstuk kunnen zijn bij Fenerbahce, die sowieso beter dan Diego is. Echter, de bron in Fanatik. Neem dit "gerucht" met een korreltje zout.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren