Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Oud-coach wil verandering: 'Kuyt in de spits, Kramer wandelt alleen maar'

Laatste update:

Feyenoord is de tweede helft van de competitie niet goed begonnen; de Rotterdammers verloren vorige week in eigen huis van PSV en wisten ook op zondag niet te winnen. De ploeg ging uiteindelijk met 4-2 onderuit op bezoek bij AZ en maakte een zwakke indruk. Oud-trainer Rob Jacobs heeft dan ook genoeg gezien van het team van Giovanni van Bronckhorst en pleit voor verandering.

/

“Dirk Kuyt moet in de spits spelen, duizend procent”, laat hij weten aan RTV Rijnmond. “Hij is altijd aanspeelbaar, Michiel Kramer niet, die wandelt, die loopt. Ik ken een speler die ook wandelt, maar hij heeft daar permissie voor, dat is de beste van de wereld. Dat is Kramer toch niet, of wel?”, doelt Jacobs op Lionel Messi van Barcelona.

Jacobs is verder niet te spreken over de manier waarop Feyenoord AZ tegemoet trad; volgens 72-jarige ex-coach van de Rotterdammers speelden de backs te aanvallend en gaf Feyenoord daardoor veel te veel ruimte weg. AZ had er nog wel meer dan vier kunnen maken, zo stelt hij. Donderdag speelt Feyenoord thuis tegen sc Heerenveen.

Dirk Kuyt moet de spits in bij Feyenoord

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

We wisten toch van te voren wat voor speler kramer is en zal blijven. Dit is gewoon mosterd na de maaltijd. Kuyt in de spits en die Bilal rechts buiten?

24 januari 2016 om 20:22

Tjaa feyenoord heeft gewoon te veel matig tot slechte spelers.
Bilal op rechts betekent dus dat je met een zwakke rechtsbuiten gaat spelen die van het niveau heerenveen is. Niet topclub waardig.

Middenveld van feyenoord haalt alleen villhena een voldoende. Die gustafson valt ook redelijk tegen en el ahmadi was nooit bijzonder.

Verdediging bestaat uit een onzekere van beek en kongolo. Daarnaast zijn zowel van der heijden en boteghin geen topclub materiaal.

24 januari 2016 om 21:17

En Toornstra dan? Die krijgt haast geen kansen, terwijl hij bij Utrecht een erg goede middenvelder was. Je zou toch zeggen dat Van Geel, na alle investeringen in het middenveld, wel een evenwichtig middenveld heeft geformeerd. Toornstra, El Ahmadi, Vejinovic, Gustafson, Immers en ook nog Vilhena..

25 januari 2016 om 01:57

Immers hadden ze nooit moeten wegdoen, loopvermogen, aanspeelbaar en scorend vermogen, en werklust

24 januari 2016 om 20:46

Inderdaad. Kramer is een statische spits die goals kan maken, maar voetballend doet hij gewoon te weinig. Dat was ook de reden dat Fraser hem in zijn ADO tijd een paar om de bank had geplaatst.

24 januari 2016 om 21:59

Ze waren bij Brentford niet zo gek met huns statistieken. Doelpunten van Kramer lijken inderdaad meer geluk dan wijsheid. Zelf creëert hij niksen scoort alleen als hij toevallig op de juiste plek staat.

En dan te bedenken dat Blind hem serieus is gaan bekijken voor Oranje. Gewoon een hele matige speler die ergens onderin de eredivisie thuis hoort.

24 januari 2016 om 21:24

Kramer moet aangesproken worden op z'n manier van voetballen. Doe je niet wat er gevraagd wordt, dan lekker banken. Maar kennelijk vinden ze dit prima, anders zou hij wel gewisseld worden.

Het is een matige speler, niet beter de Te Vrede en niet de speler waar Feyenoord naar op zoek moest.

24 januari 2016 om 21:51

Dit is toch de speler die je gehaald hebt? Hij stond er bij ADO al vaak naast omdat hij niet genoeg bracht. Kramer koop je omdat hè een jongen wilt die in de zestien gevaarlijk is. Voor een topclub een ideale pinchhitter, of je moet 90 minuten op de helft van de tegenstander spelen. Die je dat niet dan heb je geen reet aan hem. Lekker dom om hem dat kwalijk te nemen.

25 januari 2016 om 10:52

Nee, ik heb 'm bij ADO meer zien doen. Maar dat is omdat hij op z'n klote kreeg daar. En bij Feyenoord heb ik niet het idee dat dat van hem geeist wordt.

25 januari 2016 om 18:54

Slechte transfer. De doelpunten die Kramer maakt kan te Vrede of Kazim ook. Kramer maakt het team alleen maar slechter omdat hij te lui is om te werken. Daarbij komt denk ik dat hij gewoonweg de kwaliteit mist om een team als Feyenoord beter te laten voetballen.

In de zomer Van Persie proberen terug te halen naar Feyenoord als het mogelijk is. Tot die tijd inderdaad met Kuyt in de spits spelen. Volgend jaar maar weer proberen om dichterbij Ajax en Psv te komen met deze opstelling:

-----------------Vermeer
Karsdorp Van Beek Botteghin Kongolo
------ El Ahmadi Tapia Ayoub
Ramselaar/ Kuyt Van Persie Elia

24 januari 2016 om 20:35

Betaal jij zijn salaris?

24 januari 2016 om 20:41

Feyenoord heeft rijke suikerooms die misschien wat voor Feyenoord kunnen betekenen

24 januari 2016 om 20:47

Zo rijk zijn die mannen denk niet meer, althans, ze zullen nog wel geld hebben haha, maar volgens mij moet Feyenoord hun nog 30 miljoen terugbetalen. Lijkt mij sterk dat die mannen nu nog geld gaan steken in een dure, oude spits die geen geld meer gaat opbrengen qua transfersom. En juist doordat Feyenoord in het verleden in de problemen is geraakt door o.a. oude, dure spelers te halen en te gokken op sportief succes...

24 januari 2016 om 20:49

Volgens mij heeft Feyenoord nog een rijke suikeroom (of meerdere) buiten de Vrienden van Feyenoord om.

24 januari 2016 om 20:36

Alsof Van Persie al terugkomt. Die verdient in Turkije zo veel meer dan hij in Nederland kan krijgen. Ook zijn Ayoub en Tapia twee leuke spelers voor hun huidige clubs, maar als Feyenoord mee wil gaan doen om de titel moeten ze geen geld in dat soort spelers steken. Dat is niet beter dan bijvoorbeeld Vejinovic, Toornstra of Immers.

24 januari 2016 om 20:43

Ramselaar doet het leuk en kan zeker op termijn een goede speler worden voor de Nederlandse top, maar is nu nog een twijfelgeval zoals Bilal dat ook was. Feyenoord is gewoon dom bezig geweest door maar spelers te blijven halen. Kopen, kopen, kopen en veel beter zijn ze daar zeker niet van geworden.. Eigen jeugd, waar Feyenoord het juist een hele periode ook goed mee deed, krijgen nauwelijks meer kansen. Vilhena gaat nu waarschijnlijk al weg, Ahkabhar of zo verdiende ook meer kansen en Schuurman... Tsja, als Feyenoord jaarlijks twee middenvelders blijft kopen komt hij waarschijnlijk ook niet in beeld.

24 januari 2016 om 22:40

Eigen jeugd geen kansen meer? Karsdorp, vbeek en Kongolo hoeven ondanks gepruts niet eens te vrezen voor hun basisplaats. Vilhena heeft inmiddels al zo'n 100 wedstrijden achter zn naam staan en vorig seizoen verloor Boetius zn basisplaats aan een ander 'talent'

24 januari 2016 om 22:07

Schei jij is even heel snel uit met je El Ahmadi in de basis.
Heb nog steeds vertrouwen dat Gustafsson wat kan worden, Ayoub halen zou een mooie vervanging zijn voor El Ahmadi, want die kan echt niet meer. Haal dan nog een goede spits en je bent al op de goede weg. RVP is denk ik iets te opportunistisch gedacht.
Voor de rest Woudenberg terughalen en Nelom eruit trappen.

Feyenoord faalt gewoon enorm in de aankopen. Als je Kramer als 1e spits hebt dan moet je als club niet gaan zeuren dat die jongen niet rendeert. Is een spits voor een subtopper en Feyenoord bevindt zich momenteel in de subtop. Elk jaar hetzelfde verhaal. Onbewezen eendagsvliegen en subtopspelers kopen en dan hopen op het beste. Jongens uit de eigen opleiding zoals Achahbar en voorheen Boetius zijn daar de dupe van.

24 januari 2016 om 20:54

En Vilhena verlengt onder anderen daarom niet, Schuurman kan niet aanhaken door de forse concurrentie op het middenveld en Woudenberg moet nu in Nijmegen spelen. Zometeen komt die Zweedse keeper, terwijl dat ook geen topper is. Zet dat Bijlow of die Poolse keeper op de bank.. Ze kunnen alle drie een foutje kunnen maken, mochten ze eens een keertje moeten spelen. Zet dan zo'n jonge speler op de bank dan weer geld te spenderen aan middelmaat.

Dat van Kramer is ondertussen wel bekend. Wat hij in de laatste alinea zegt, vind ik veel interessanter. Feyenoord speelt inderdaad veel te aanvallend. De backs gaan als een kip zonder kop naar voren. Zelfs na 3 gruwelijke kansen voor AZ veranderde er niets. Dat vind ik tactisch erg zwak.

24 januari 2016 om 20:26

Dat is misschien ook niet zo raar. Nelom mist voetbalintelligentie en Karsdorp is van origine een 10. Daarvan kan je ook niet verwachten dat ze inzien hoe veel ze naar voren kunnen gaan, en zeker bij Karsdorp heeft het qua assists zijn rendement wel gehad.

Maar inderdaad, al met al staat het gewoon heel aanvallend. Er is geen echte controlerende middenvelder (vilhena en El Ahmadi zijn daar iets te aanvallend voor) en de backs gaan inderdaad veel mee naar voren. Tel daarbij dan op dat Kramer 0.0 verdedigend werk verricht terwijl Elia ook alleen actief mee verdedigt in de buurt van het doel van de tegenstander, en het is niet raar dat je overlopen kan worden.

24 januari 2016 om 21:02

Ik vind wel dat je van Karsdorp en Nelom of Kongolo moet kunnen verwachten dat zij hun verdedigende taken goed in de gaten houden. Feyenoord is een Nederlandse topclub, een miljoenenbedrijf. Als je speelt voor Feyenoord, moeten wij van hun kunnen verwachten dat zij hier beter mee om gaan dan ze vandaag deden.

24 januari 2016 om 21:36

Dat is onzin. Als je Arek Milik op de linksback zet dan weet hij ook niet zijn aanvallende impulsen te doseren op de juiste manier, ondanks het feit dat Ajax een Nederlandse topclub is. Het is niet voor niets dat Karsdorp aanvallend zo sterk is, dat komt doordat hij geen rechtsback is van nature en vanzelfsprekend niet de natuurlijke timing en het juiste inschattingsvermogen heeft voor die positie. Je mag ze er best op afrekenen, maar het mag geen verbazing wekken. Bij Nelom is het simpelweg kwaliteitsgebrek. Gaan wijzen op het feit dat de aanvallende en verdedigende aspecten niet in balans zijn is dan nogal een open deur intrappen, dan moet je dat soort spelers daar niet neer gaan zetten

24 januari 2016 om 21:44

Het is precies zoals jij zegt. We moeten het wel kunnen verwachten en we mogen ze erop afrekenen. Jij geeft goede argumenten waarom ze soms de fout ingaan, maar Feyenoord is een topclub waarbij zulke argumenten geen excuus mogen zijn.

25 januari 2016 om 02:29

Nu het wat minder gaat komen die zwakheden ook wat duidelijker naar voren natuurlijk. Karsdorp heeft ook een aantal goede wedstrijden gespeeld namelijk.

Aanvullend op jou stuk: Vooral wanneer Feyenoord achter komt wordt het spannend. De helft gaat veel te ver naar voren en de rest blijft achterin hangen. Zo krijg je een heel ruim speelveld dat nauwelijks te verdedigen is. Dat zag je tegen AZ ook. Binnen 3 passes was AZ bij de 16 van Feyenoord.

24 januari 2016 om 20:37

Eens. Tactisch deugt het inderdaad van geen kant. Een van de problemen is dat we geen rechtsback in de selectie hebben. Karsdorp kan totáál niet verdedigen, en Van Beek voelt zich daar ook niet thuis (zie bijvoorbeeld PSV-uit in augustus). Als je dan onder druk gezet wordt, gaat het al snel mis. Mede hierdoor presteren we zo slecht in uitwedstrijden Daarom zou ik wellicht eens een 3-5-2 proberen met Van Beek, Botteghin en Jan-Arie. Dan kan Karsdorp zijn aanvallende kwaliteiten benutten. Kongolo op links, of centraal indien nodig. We moeten nog naar Amsterdam, Zwolle, Arnhem, Utrecht en Almelo, waar we nog heel wat hete middagen zullen beleven. Dan moet je gewoon solide staan, en dat is nu absoluut niet het geval.

De achilleshiel ligt toch echt op het middenveld.. 3 spelers waarvan er geen 1 een echte CM is.. ernaast laten El Ahmadi, Vilhena en Gustaffson constant hun man lopen waardoor de verdediging keer op keer in de problemen komt..

Tel erbij op dat spelers als Nelom (je verhuurt een Woudenberg notabene) en Kramer compleet Feyenoord onwaardig zijn.. ik sta dus niet te kijken van dit onsamenhangende zooitje, samengesteld door onze TD die ook al over de datum is..



24 januari 2016 om 21:07

Helemaal mee eens. Ook bijzonder dat Feyenoord nu Tapia wil kopen, want daarmee ga je tegen dezelfde problemen aanlopen. Ook knap van Martin dat hij best veel middenvelders gehaald heeft, maar de linie nog steeds onstabiel is..

24 januari 2016 om 21:08

Maar ze moeten ook eens realistisch kijken naar de andere spelers. Iedereen heeft het maar over een Kramer, Nelom, Jan Arie. Klopt zulke jongens zie je niet bij Ajax en PSV. Die zijn te slecht voor de top. Maar wat te denken van Elia(die nooit rendement heeft ,af en toe is iets leuks doet maar thats it) El ahmadi, Guatafson,Vejno, van Beek, Karsdorp, iedereen hemelde ze op, maar zo goed zijn die gastem helemaal niet. Alles is beter bij Ajax en PSV. Kijk alleen is naar het middenveld, en de backs bij PSV en Ajax. Tete, Dijks, Arias/Brenet , willems en Poulsen(in mindere mate) en op het middenveld Propper,Hendrixx, Guardado, Bazoer, Klaassen, Gudelj, en nu weer van de Beek. Dat zijn jongens waarvan je weet dat hun een mooie stap naar het buitenland gaab maken. Dat middenveld en verdediging van Feyenoord is toch 3x niks, en eat er op de bank zit al helemaal niet. Enige waar IK echte potentie zie in DIT Feyenoord, zijn Vilhena en Kongolo. Die gaan een mooie club vinden. Niet zo toevallig dat dat de jongens zijn uit de eigen jeugd. Net zoals ze beter draaide onder Koeman met jongens als de Vrij,Indi, Clasie. Jongens uit de eigen opleiding die je geld opgebracht hebben. Dit Feyenoord stelt niks voor , en moeten nog heel veel moeite doen om 3e te worden

24 januari 2016 om 21:24

Juist, meer eigen jeugd in plaats van middelmaat inkopen. Nu gaan ze weer een Zweedse keeper halen voor de bank, een keeper die echt niet van bovengemiddeld niveau is, terwijl je daar ook die jonge, zeer getalenteerde eigen keepers kan zetten. Hoe groot is de kans dat Vermeer geblesseerd raakt? En zelfs als dat gebeurd, die Zweedse keeper is ook geen topper en kan ook zomaar blunderen. Zet gewoon Bijlow of zo op de bank. Hetzelfde weer met Tapia, ook geen topper, probeer het dan eerst met Schuurman. Je ziet dat Vilhena nu de beste middenvelder is, maar door al dat kopen kreeg hij gewoon te weinig kansen. Maak diezelfde fout dan niet nogmaals.

24 januari 2016 om 22:43

Dat vilhena te weinig kansen heeft gehad is gewoon onzin. Die heeft inmiddels meer dan 100 wedstrijden voor Feyenoord gespeeld waarvan het meerendeel in de basis. Die speelde gewoon enorm slecht waardoor die ernaast kwam te staan.

Een ervaren 2e keeper (tijdelijk) vind ik niet nodig maar als je iemand voor een half jaar kan halen is dat prima. Bijlow en Miazek zijn er duidelijk nog niet klaar voor, dat blijkt al bij jong feyenoord/de A1.

Natuurlijk Jacobs, want Kuyt in de spits was zo'n succes in de voorbereiding en aan het begin van het seizoen. Daar schiet je dus niks mee op, want Kuyt kan dat niet meer. Voor de rest was al bekend dat Kramer op deze wijze de spitspositie invult, dus dan hadden ze hem niet moeten halen.

Ach, al had hij er vandaag 2 ingejast dan had er wel weer iemand gezegd dat hij optimaal gebruik maakt van zijn mogelijkheden.
Dit is een beetje een zwarte piet zoeken voor de wanprestatie.
Dirk Kuyt stond vandaag ook alleen maar op het veld omdat er 11 man op mochten, hij heeft ook bar weinig gedaan.

Natuurlijk is Kramer een erg luie spits. Daar wees Fräser al veel eerder op, maar serieus, wat kreeg hij de afgelopen weken nou voor ballen. Kijk eens naar wat Elia en ook lieveling Kuijt brachten vandaag. Helemaal niets verheffends. En Kuijt in deze vorm en gebrek aan pure snelheid en zonder passeerbewegingen brengt ook niets in de spits. De achterhoede kreeg vandaag terecht op hun donder, maar de voorhoede deed niets voor hen onder. Vandaag hoorde ik iemand op de radio zeggen dat Kuijt het ook niet alleen kan, maar daar had hij beter Vilhena of Vermeer kunnen noemen, want dat waren de enigen die een voldoende haalden.

Kon je nou maar kazim gebruiken

misschien met achabar in de spits ipv kramer of met kuyt in de spits en bilal rechts

misschien met achabar in de spits ipv kramer of met kuyt in de spits en bilal rechts

De selectie van Feyenoord bewijst steeds vaker gewoon erg matig te zijn. Er lopen speler rond die voor de bank heel erg goed zouden zijn, maar niet wekelijks in de basis! Achterin is het echt te hopen dat Bothegin weer zo goed wordt als hij dat bij Groningen was, dan staat de defensie echt weer een stuk sterker en dat zal hopelijk positieve invloed op Kongolo en Van Beek hebben. Van der Heijden en Nelom zijn gewoon prutsers. Moet een goede CV bijkomen (had Vlaar Moeten Zijn!!) en Woudenberg als tweede linksback, die jongen heeft gewoon veel talent en moet eens de kans krijgen. Op het middenveld zijn Toornstra en Vejinovic prima spelers voor de bank, maar ga je het niet mee redden. Een van de twee moet weg, andere banken. Vilhena en El Ahmadi is een goed middenveld, maar er moet een creatieve middenveler bijkomen die goede passjes kan geven, dat kan Gustafson worden, maar ook Schuurman mag weleens de kans krijgen nu. Is altijd een heel erg groot talent geweest en is nu op de leeftijd om echt door te kunnen gaan breken! Voorin Achabar misschien eens de kans geven in de spits? Een extra buitenspeler erbij is ook wel een vereiste, misschien toch Berghuis eens polsen ofzo? Dan houdt je wel een bank over met spelers als Hahn, Van der Heijden, Gustafson, Vejinovic, Kramer, etc. Denk wel dat dat voor de eredivisie een mooie bank is om als reserve te hebben. Kan Feyenoord qua bank in elk geval tippen aan niveau Ajax en Psv!

Deed Fred Rutten het toch niet zo slecht

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren