Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

FC Twente bevestigt: 'Intrekken proflicentie is een mogelijkheid'

Laatste update:
/

Directeur Gerald van den Belt heeft vrijdagmiddag bevestigd dat FC Twente in een uiterst geval de proflicentie kwijt kan raken. Na het uitlekken van de contracten en afspraken met Doyen Sports Group moet de club uit Enschede vrezen voor zware sancties. De KNVB wil op korte termijn uitleg hebben.

Grote vraag is volgens Van den Belt of de op internet verschenen documenten van Doyen echt zijn. Als dat inderdaad het geval is, dan heeft de club ‘heel wat uit te leggen’, zei hij tijdens een persconferentie. “Er is een hoop onduidelijk. Ook voor onszelf. We zijn enorm verrast door het opduiken van die stukken”, gaf hij andermaal te kennen.

Dat uitleggen kan worden vertaald in een forse sanctie van de voetbalbond. Een geldboete of berisping is volgens Van den Belt in dat geval een gunstig scenario. “De mogelijkheid voor het intrekken van onze proflicentie bestaat ook, hoewel ik dat niet verwacht”, tekende Voetbal International op uit de mond van de bewindsvoerder. “In de historie van het betaalde voetbal zijn alleen licenties ingetrokken bij een faillissement.”

Ook puntenaftrek is opnieuw een mogelijkheid. Al met al snapt Van den Belt dat het vertrouwen in FC Twente bij fans, sponsors en de KNVB in rap tempo afbrokkelt. “Dit zou ons ver terug kunnen werpen. Mensen zijn boos en teleurgesteld. Het is weer eens twee voor twaalf in Enschede. Het was opnieuw een kloteweek.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Puntenaftrek vindt normaal alleen plaats indien de afspraken van het plan van aanpak niet worden nagekomen. Hier is (vooralsnog) geen sprake van. Ook het intrekken van de licentie is niet gebruikelijk omdat er geen sprake is van een faillissement. Blijven over een berisping of een (forse) geldboete. Ik hoop het eerste maar ga uit van het laatste.

27 november 2015 om 18:10

Dat is vooral op basis van verleden werd aangegeven. Dat zegt niet dat een uitzondering kan zijn omdat huidige zaak niet eerder is voorgekomen.

27 november 2015 om 18:23

Plan van aanpak is totaal niet aan de orde in dit verhaal. Het gaat hier om het contract met Doyen wat bewust vervalst is door Twente om de KNVB om de tuin te leiden. Plan van aanpak word goed uitgevoerd idd, helaas is dit weer een nieuw lijk dat uit de kast komt. Ik verwacht niet dat Twente hier met een berisping of geldboete mee weg komt, kunnen zomaar 25 punten in mindering worden gebracht.

27 november 2015 om 18:24

Veruit de meeste strafpunten die de tuchtcommissie in het verleden heeft uitgedeeld waren toch voor andere zaken dan voor het niet houden aan een plan van aanpak (volgens mij is Twente zelfs de enige club die ooit strafpunten daarvoor kreeg). Dus wat jij zegt is dus al onjuist.

Maar ik hoor dat Twente niet alleen door de Knvb aangepakt kan worden, maar ook nog eens door de Uefa én de Fifa.

Bij de Knvb kan de club krijgen een boete, puntenstraf en/of ontnemen licentie.
Bij de Uefa kan de club krijgen en boete en/of een Europese uitsluiting voor een bepaalde tijd
Bij de Fifa kan de club krijgen een boete en/of een transferverbod.

27 november 2015 om 18:35

Mits de documenten echt zijn. Ze zijn bij twente niet bekend en doyen geeft aan dat ze niet echt.

Puntenaftrek was sws niet echt mogelijk en licentie afpakken alleen in theorie.

27 november 2015 om 18:43

Waar haal je het vandaan dat puntenaftrek geen optie is? De Knvb zelf en enkele advocaten hebben al aangegeven dat dat weldegelijk een serieuze optie is en waarschijnlijk zelfs de meest logische.

Uiteraard moeten dan de documenten wel echt blijken, maar dat Doyen roept dat ze niet echt zijn is natuurlijk ook uit eigen belang. Doyen wil de Fifa ook niet tegen zich krijgen, want Doyen heeft met veel clubs deals en wellicht wil de Fifa dan al die contracten bekijken. Als dat zulke zelfde contracten zijn (wat best zou kunnen, zie Sporting Portugal dat al eens door Doyen voor de rechter werd gedaagd), dan zou Doyen mogelijk tientallen tot honderden miljoenen mis kunnen lopen...

27 november 2015 om 18:47

Omdat de zaak niet door de knvb wordt behandeld, maar door een onafhankelijk orgaan en die gaan niet over punten aftrek.
Een berisping of een boete gaat het worden.

27 november 2015 om 18:55

Een onafhankelijk bureau gaat de situatie bij twente onderzoeken (door Twente zelf aangesteld). Dat heeft nikst met de knvb te maken. Dit is puur voor de inzichten binnen Twente zelf.

27 november 2015 om 19:07

Zou zomaar kunnen wat je zegt. Vind wel dat de fifa en de Uefa de laatste mogen zijn om erover te oordelen na hun eigen schandalen..

27 november 2015 om 19:11

@ simon
Nee dat heeft er idd niks mee te maken...
De licentiecommissie gaat er na kijken, niet de knvb

27 november 2015 om 19:14

De KNVB bepaald daaruit de straf

27 november 2015 om 19:16

Nee, de knvb gaat daar niet over.

27 november 2015 om 19:24

Bruhh.. hahaha

27 november 2015 om 20:01

Staatsen, dus de licentiecommisie gaat ook over puntaftrek en geldboetes? De licentiecommisie komt met een uitkomst en de KNVB komt met een straf.

27 november 2015 om 20:02

En staatsen, als de KNVB er niet over gaat, waarom vragen ze dan om duidelijkheid aan Twente? Beetje eigenwijs mannetje jij he.

27 november 2015 om 20:07

De knvb gaat niet over de straf.

27 november 2015 om 20:18

De Knvb bepaald inderdaad de straf niet, aldus van den Belt. Volgens mij bepaald inderdaad de licentiecommissie in dit geval de straf.

27 november 2015 om 20:19

Joh het is allang niet meer relevant of er straf volgt of niet. Twente is wederom miljoenen kwijt, zit met een speler wiens werkvergunning afloopt maar die wel met spoed verkocht moet worden, een sterspeler die ook al met spoed voor een habbekrats wegmoet en dan? Dan speel je ineens jaarlijks tegen degradatie totdat het fout gaat en je daadwerkelijk degradeerd.

Keer op keer blijkt Twente de kluit te belazeren, wat denk je dat dat voo ruitstraling geeft aan sponsers? Wie wil zich hier nog aan branden ?

27 november 2015 om 20:20

@J. Staatsen, dat FC Twente geen puntenaftrek kan krijgen omdat de licentiecommissie ernaar kijkt is klinklare onzin. Dat had je allang moeten weten, aangezien de club vorig seizoen al 6 strafpunten kreeg van de licentiecommissie. De controle van de financiën en het plan van aanpak ligt namelijk ook bij de licentiecommissie.

27 november 2015 om 20:34

De financiën en pva komt niet in gevaar. Dus vandaar dat er niet op puntenaftrek gerekend word.

30 november 2015 om 12:11

maar dat hele pva blijkt nu een wassen neus aangezien er documenten vervalst zijn

Iedereen verkopen die ook maar wat opbrengt. Veel jeugd aantrekken die bij de traditionele 3 buiten de boot vallen en van de eigen A door laten naar het eerste. Gericht oudere spelers transfervrij ophalen met eredivisie-ervaring. Op deze manier hopen dat je komende jaren boven de degradatiestreep eindigt en de schuld weg kan poetsen. Als dat uiteindelijk lukt dat is iedereen Joop munsterman over 10 jaar dankbaar dat er een mooi groot stadion staat volledig in eigen beheer.

27 november 2015 om 18:46

Mooi verhaal, maar niet echt van toepassing op de huidige situatie.

Het gaat hier om het (waarschijnlijk) bedonderen van de KNVB, niet om de financiële positie van FC Twente.

27 november 2015 om 19:52

Dat is niet correct, volgens het uitgelekte contract zitten er boete clausules in de overeenkomst met Doyen die niet bekend waren. Twente moet bepaalde spelers verkopen die bijna onverkoopbaar zijn, anders volgt er een boete van bijna anderhalf miljoen. Ik kan me niet voorstellen dat deze boete is opgenomen in het plan van aanpak.

Als je dan in ogenschouw neemt dat Eghan vanaf februari geen werkvergunning meer heeft en daarmee bijna onverkoopbaar is, kan dit wel degelijk de financiele positie ondergraven.

27 november 2015 om 20:41

Als de documenten überhaupt echt zijn is er door doyen niet naar gehandeld. Twente heeft de lening terug moeten betalen met (risico) rente en heeft zelfs nog een discount gekregen bij de herfinanciering. Aldus van der belt.

27 november 2015 om 21:31

Uiteraard geldt hier een als, we zullen dat af moeten wachten. Feit blijft echter dat Eghan bijna zijn werkvergunning kwijt is, dat wordt wel een probleem.

Laten ze nu alsjeblieft eerlijk zijn en alles eruit gooien, mijn hele club wordt de afgrond in gedrukt.

27 november 2015 om 18:20

Ja precies.. dit is toch ook weer een ongelofelijk kul verhaal. 'Er is veel onduidelijk, ook voor ons', 'als de contracten echt zijn'...
Moeten we nu geloven dat de kans er was dat als deze contracten niet gelekt waren en Twente de spelers niet zou hebben verkocht, Doyen ineens out of the blue 1.4 miljoen komt opeisen? Je weet toch op zijn minst zelf welke afspraken je gemaakt hebt en op basis waarvan je beleid voert?

27 november 2015 om 20:38

Het enige wat je kan concluderen is dat het ook intern bij Twente een enorme rotzooi is. Inmiddels is wel duidelijk dat er een hele hoop verzwegen/voorgelogen is tot de hoogste lagen (directie/rvc) aan toe.

Ik had verwacht dat dat allemaal na het vertrek van Munsterman wel naar boven zou komen, maar blijkbaar worden er nog steeds dingen verborgen gehouden.

Mijn indruk was dat vd Belt de bui al ziet hangen en hoopt op een niet al te hoge straf. Heeft nog contact met vd Laan maar kan daar niks over kwijt. Ik schat dat Aldo heeft toegegeven dat de documenten indd kloppen, maar ivm het lopend onderzoek nog niks mag uitspreken. Zo kwam het in iedergeval op mij over.

27 november 2015 om 19:00

Dat klinkt inderdaad vrij logisch. Als die papieren vals waren dan was Aldo niet opgestapt. Voor de rest heeft hij namelijk geen reden om nu op te stappen.

27 november 2015 om 19:08

Precies. Bij onschuld stap je niet op. Het was voor mij eigenlijk al een soort van bekentenis dat ie schuldig was

Het is inderdaad een klote tijd. Elke keer denk je nu zal de gifbeker wel leeg zijn Nee hoor.je schaamt je gewoon een beetje voor de wanorde en de gebeurtenissen die er spelen en gespeeld hebben. Eigenlijk is t schandalig dat je moet hopen dat de Knvb een beetje mild is.t kan zomaar zijn dat we zaterdag voor t laatst op de tribune zitten. Maar goed t leven gaat door

27 november 2015 om 18:18

In de Jupiler League niet want daar spelen profclubs. In het slechtste geval eindig je als RBC en moet je weer helemaal onderaan beginnen.

27 november 2015 om 18:28

Proflicenties zijn niet overdraagbaar. Bij een compleet nieuwe BV moet je zelfs helemaal op het laagste niveau beginnen. Bij een doorstart begin je in de hoofdklasse (mits je op tijd de doorstart maakt, anders moet je net zoals RBC ook alsnog onderaan beginnen).

Rangers (schotland) en Parma (italië) zijn ook niet na hun doorstart op het 2e niveau begonnen, maar op het 4e niveau.

Ik heb het al eerder gezegd.
IN JOOP WE TRUST

Succes twente hoop dat de boel te redden is.

Duidelijk verhaal van Van den Belt. Het wordt dus een berisping of een geldboete.

27 november 2015 om 18:46

Screenshot!! Haha. Kleine kans gosert. Ik hoop voor Twente dat het mee gaat vallen. De terughoudende instelling van vdBelt vandaag zegt mij dat ze al wel weten hoe het zit. Maar er nog niks over zeggen. Hij heeft contact met vd Laan maar weet nog niks over echtheid documenten. Geloof je het zelf?

27 november 2015 om 18:49

Spookverhalen van de media. Daar trap je toch niet. Op zoek naar sensatie

27 november 2015 om 19:11

Ik heb de persconf gezien. En als het over Doyen ging of vd Laan was het kan ik niks over zeggen. Als hij aan vd Laan vraagt en?? Als vd Laan Nee zegt dan had ie dat vandaag kunnen melden. Heeft zijn mond gehouden over gesprek met vd Laan. Dat is dus voor mij al een punt van dat het indd is zou kloppen

27 november 2015 om 19:15

Dat is omdat twente de boete van de knvb wil
gaan proberen te verhalen op Van den Belt.

27 november 2015 om 19:15

Op vd Laan bedoel ik.

27 november 2015 om 19:26

Dat word lastig..vd Belt gaf vandaag aan dat de club Twente verantwoordelijk is en er niet in personen word gedacht.

27 november 2015 om 19:26

Ik geloof op dit moment eerder de media dan een iemand van fc twente. Dat ze goed zijn in dingen mooier voordoen dan het daadwerkelijk is hebben ze ruimschoots bewezen.

27 november 2015 om 19:32

Nee daar trappen we zeker niet in. We vertrouwen veel meer op woordvoerders van FC Twente, die hebben ons de afgelopen jaren ook helemaal niet op het verkeerde been gezet.

27 november 2015 om 20:31

Haha ja daar zit wel wat in ja. Maar Van den Belt is wel erg betrouwbaar, die kun je daar niet op afrekenen.

27 november 2015 om 19:09

Echt waar Staaten, wederom van die simpele aannames die jij maakt die weer nergens op gebaseerd zijn. Ik heb het interview ook aangehoord en daarin geeft hij toch echt niet aan dat het een berisping of een geldboete gaat worden. Laten we eerst de echtheid van de documenten afwachten..

27 november 2015 om 19:13

Klopt. Hij gaf aan dat die straffen uitgedeeld werden bij hele andere zaken zoals het financiele. Vd Belt heeft nergens gezegt dat die straffen niet zouden kunnen. Dit is een zaak die in NL niet eerder is voorgekomen. Dus elke optie is imo nog mogelijk.

27 november 2015 om 19:17

In theorie kan vijwel alles.

Varkenoord 1988

een duimpje voor jou! Eindelijk een feyenoordfan waar je mee kunt praten.
Precies wat jij zegt moeten ze doen.
Huur immers ofzo voor een half jaar en huur spelers met eredivisie ervaring.
Huur een Piet Velthuizen, probeer Vlaar.
Jammer dat ons bestuur dat niet inziet en weer zo'n speler haalt uit Japan ofzo dat blijkbaar een van de talenten is. Iedereen is tegenwoordig een wereld talent..
Net als je Uvini, die zegt met Neymar te hebben getraind en met de rest van de selectie, dan vraag je je toch af dat je best bent gezakt ipv iets positiefs anders speelde je hier niet in Nederland en al helemaal niet bij Twente (momenteel).

Iedereen praat momenteel alleen maar slecht over Twente en over Joop.
Iedereen vergeet ook dat ze de club groot hebben gemaakt anders waren we 15 jaar geleden al naar de kloten. Een stadion van 90 miljoen euro heb je voor een eredivisieclub niet in een paar jaar terug betaald. Natuurlijk heeft hij ook veel fouten gemaakt. Fouten die je als mens bewust hebt gedaan.

Club als Ajax heeft geluk dat ze de Arena kunnen huren, hun konden anders ook geen stadion bouwen voor zo veel geld.
PSV heeft geluk dat er zo'n groot bedrijf in Eindhoven is gevestigd (phillips) en dat de gemeente zo even het stadion koopt en het grond eronder.
Nac heeft geluk dat al het geld van de gemeente daar naar toe gaat.
Zo kun je geluk hebben en soms pech, wij als Twente hebben dat geluk nou eenmaal niet, wij moeten ons zelf groot maken en dat heeft deze club prima gedaan.

Bovendien denk ik dat de Knvb Twente niet failliet gaat verklaren. Zo'n grote club uit eredivisie zou een ramp zijn voor het Nederlands voetbal. Verder denk ik dat alle punten dat Twente in Europa heeft gehaald anders niet meer meetellen, hierdoor zou onze CL ticket misschien wel worden weggepoetst. Misschien krijgt de Knvb hierdoor ook wel problemen van de Fifa

Ik ga er van uit dat het goed komt, steun van de fans van een andere club respecteer ik zeer!

27 november 2015 om 19:19

De KNVB kan daar geen problemen mee krijgen. Omdat de KNVB door Joop en Aldo in de zeik zijn genomen. De KNVB kan er niks aan doen dat ze andere docu en contracten binnen krijgen.

28 november 2015 om 00:03

Het intrekken van de proflicentie zal geen invloed hebben op de Uefa punten. Een amateur club kan gewoon Europese punten halen.
Echter zal Twente dan failliet gaan en raken we de punten wel kwijt. .
Het intrekken van de proflicentie zal niet alleen Twente raken, maar ook het Nederlands voetbal en zeker de krediet verstrekkers. Die zien hun inleg verdampen ook al kan Twente aan de financiële verplichtingen voldoen. Die zouden dan wel eens naar de rechter kunnen stappen en stellen dat er buitensporig gestraft is en een claim indienen.

Redelijkerwijs lijkt mij niet dat de knvb snoeihard Twente kan straffen. De organisatie zou dan worden bestraft voor mismanagement, wat gepleegd is door twee (voormalig) directieleden. Ik ben niet bekend met de organisatiestructuur bij Twente, maar ik vrees dat Joop en Aldo een rechtszaak tegen zich aangespannen krijgt.

27 november 2015 om 20:03

Ik hoorde vd Belt vandaag zeggen, dat er niet in personen word gedacht maar in Club (fcTwente)

28 november 2015 om 00:06

De Knvb zal zich alleen richten op de club.
Het is aan Twente om dit verhaal te halen bij de twee betreffende personen.

Ben benieuwd hoe de knvb gaat aantonen dat de documenten echt zijn als doyen en twente aangeven dat deze niet kloppen

27 november 2015 om 20:06

Doyen heeft aangegeven dat sommige documenten niet kloppen. Er werd niet gezegt dat dat om documenten fc Twente ging. Er waren documenten van meerdere clubs vrij gegeven

27 november 2015 om 21:04

Ik bedoel....hoe ga je aantonen of iets origineel is....als je het origineel niet hebt?

27 november 2015 om 21:10

Die zijn er toch wel? Als ze echt zijn. Staan ze dus bij Doyen in de computer. Waar de documenten zoals ze denken nu vandaan komen

27 november 2015 om 23:04

Als doyen ze moet aanleveren hebben zij de mogelijkheid om een andere versie aan te reiken lijkt me

En dan over ons zeggen dat bij ons de zaken niet op orde zijn, en dat daarom Verbeek nooit voor ons zou kiezen om hoofdtrainer te worden. Nou ik denk dat het bij twente toch meer een zooitje is dan bij ons.

Al is het niet helemaal hetzelfde toch ben ik geneigd om terug te denken aan andere clubs waar bestuursleden sjoemelde met geld en de administratie niet in orde was. Tom Harmsen (ajax) en Renze de Vries (Fc Groningen). In beide gevallen moesten de koppen rollen van deze personen. Bij Twente zijn de grootste boosdoeners al verdwenen en hebben ze al genoeg schade opgelopen. De Knvb zou er goed aan doen om dit in hun besluit mee te nemen. Een kale kip kun je moeilijk van plukken en een situatie zoals deze zou een club als Twente niet snel meer gebeuren. Het zullen daar nog moeilijk jaren worden, maar ik denk dat de Knvb en het Nederlands voetbal beter af is MET een club als Twente dan zonder... aldus een Groninger.

27 november 2015 om 20:22

Dat ligt eraan wie er allemaal in het complot zitten. Nu wordt alles even snel weggewuifd alsof twee mensen tientallen mensen jarenlang in het ooitje hebben genomen, maar langzamer hand blijkt er toch steeds meer mis te zijn.

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de gifbeker nog lang niet leeg is.

27 november 2015 om 20:39

Daarom is het ook belangrijk dat alles boven tafel komt.. De rotte appels eruit en transparant zijn richting Knvb. Voor de rest denk ik dat Twente genoeg gestraft is door de chaos die achtergebleven is.

27 november 2015 om 20:47

Die 2 zijn opgestapt, nog niet gestraft, maar als dit allemaal waar is gewoon aangifte doen van bijv "valsheid in geschrifte".

Overigens zou de club wel gestraft moeten worden, het gaat natuurlijk verder dan deze 2, denk bijvoorbeeld aan de accountant(s) en ook de directie/rvc had dit moeten zien. Intrekken van de proflicentie gaat niet gebeuren denk/hoop ik maar forse puntenaftrek is wel reëel.

27 november 2015 om 21:41

Met het eerste gedeelte ben ik het eens, de daders pakken. Het 2e gedeelte heeft weinig zin en dan rijst de vraag of het ook terecht is.. Voor zover ik weet heeft Feyenoord ook geen aftrek van punten gehad tijdens de Fiod affaire.

27 november 2015 om 21:47

Dat komt omdat Feyenoord daar de belastingdienst heeft opgelicht en dus ook door de belastingdienst is aangeklaagd. In dit geval heeft Twente de Knvb bewust verkeerd voorgelicht en kunnen die dus een straf uitdelen.

Je moet het zo zien, Feyenoord werd gezien als een willekeurig bedrijf dat een economisch delict heeft gepleegd.

Twente wordt gezien als voetbalclub die bewust de Knvb heeft belazerd.

Daar zitten dus logischerwijs andere straffen aan.

als fctwente zoals ze zeggen niet op de hoogte zijn van deze stukken dan vraag ik me gelijk af hoeveel stukken er hierna nog bovenwater komen want blijkbaar weet twente zelf niet eens met wie welke afspraken er zijn gemaakt

28 november 2015 om 00:11

Daarom zijn er gesprekken met de krediet verstrekkers. Nu de dwarsliggende voorzitters weg zijn kan het huidige bestuur al de stukken op tafel leggen.

Licentie intrekken zou zonde zijn. Je wilt een club als Twente voor NL behouden.
Aan de andere kant je kunt ook niet te licht straffen want dan neemt helemaal niemand de regels meer serieus. Dus ik zou zeggen terugzetten naar Jupiler League.
In een paar jaar vecht Twente zich wel terug. (vgl KV Mechelen)

Het wordt tijd om Fc Twente keihard aan te pakken. Deze club heeft meer Dan drie jaar de competitie vervalst, daar waar de andere clubs zich netjes aan de financiele normen van de knvb hielden. Intrekking van de licentie is nu de enige juiste stap.

28 november 2015 om 07:27

Wat heeft Twente de laatste drie jaar gewonnen. Ze hebben meer uitgegeven als er binnen is gekomen, maar dat is in Arnhem of Utrecht ook al jaren het geval. Een eigen stadion bouwen is niet gratis. Twente zit niet in een gemeenschapsbouwwerk.
Twente is Twente zonder eigenaren of aandeelhouders of suikeroom..

29 november 2015 om 09:19

Lees mij kant eens Domoor 2 stukken nar beneden .

Ik zal vast vooruitlopend op de zaak mijn verwachte straf uitspreken: 6 punten aftrek en een transferverbod. Lijkt mij ook wel passend dat deze louche firma list en bedrog aangepakt wordt. Twente zal zijn vege lijf uiteindelijk wel redden met een 15e plek, of via de playoffs.

Op4
He ben je vergeten wat Harmsen in het verleden heeft geflikt???? En ook zijn er hier nog eerlijke supporters die van Groningen die aangeven dat Renze de Vries ook gesjoemeld heeft . waarom zijn jullie met name Ajax nooit aangepakt??? Lijkt toch verdomd veel op een Ajax clan in Zeist , met neus van Praag voor op . Zo zie je maar een dolk in de rug kun je van die gasten uit 020 verwachten. Hoe groot de rivaliteit tussen Fc Twente, Fc Groningen, Feyenoord, Psv , en jullie jodenclub , er zijn genoeg supporters van bovenstaande clubs die het zonde zouden vinden als Fc Twente verdwijnt. Maar geloof me dat zal niet gebeuren , en denk even terug met je grote Ajax smoel aan die tijd met dubieuze handelingen van Ton Harmsen , gaat er lichtje branden ??????

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren