Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Blind wil van geen wijken weten: ‘Ik wil graag door als bondscoach’

Laatste update:

Het Nederlands elftal heeft een werkelijk dramatische kwalificatiereeks afgesloten met een hopeloze nederlaag tegen Tsjechië. Oranje gaat als nummer vier in Groep A niet naar het EK, een ramp voor het Nederlands voetbal. Bondscoach Danny Blind wil niet wijken.

/

Blind kreeg tijdens de kwalificatiereeks de opdracht om de puinhopen van Guus Hiddink te ruimen, maar daar slaagde hij niet in. “Als je niet presteert, dan lig je onder vuur. Maar ik ben met mijn gezonde verstand begonnen aan deze klus en wil graag door als bondscoach”, aldus Blind in gesprek met de NOS.

“Ook ik heb het niet voor elkaar gekregen om het elftal in deze vier wedstrijden zo neer te zetten dat we ons konden plaatsen voor het EK. De hele kwalificatiereeks was ondermaats. Maar we moeten nu gewoon goed analyseren en kijken wat er fout is gegaan”, klinkt het.

Danny Blind moet weg

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ok, iedereen kotst 'm uit en meneer wilt gewoon lekker blijven zitten waar die zit.
Dat wordt dus een dikke afkoopsom, gevalletje Schreuder.

13 oktober 2015 om 23:25

Daarom blijft Bertje van Oostveen ook.
Ik heb me zo lopen irriteren aan die interviews van die 2, lekker trost op je plekkie blijven zitten.

Dat interview met Van Oostveen vond ik het mooist. Hij maar steeds ''we zijn aan het bouwen'', man man man. OP Wat?? JE Hebt Geen Fundament!

13 oktober 2015 om 23:28

Hij zei laatst ook heel denigerend dat oranje 'slechts' 3% van zijn werkzaamheden betreft. Het is wel de belangrijkste 3% waar je verantwoordelijk bent.

13 oktober 2015 om 23:30

Om te kotsen die Oostveen. Arrogante kwast. Dat bouwen inderdaad, denk dat hij het over zijn nieuwe ivoren toren had.

13 oktober 2015 om 23:37

Hij wist ook te vermelden dat de Knvb er financieel prima voorstond, dus waar zeuren we over? De prioriteiten liggen duidelijk op de goede plek bij deze manier..

13 oktober 2015 om 23:41

Ik vind persoonlijk het clubvoetbal veel belangrijker, maar dat is verder niet zo relevant. Van Oostveen heeft nu twee keer op rij gefaald door twee keer de verkeerde coach aan te stellen. Door dit geintje loopt Nederland de wereld aan inkomsten mis. Het is tijd voor iemand met visie op zo'n belangrijke positie.

14 oktober 2015 om 02:03

Dames en heren ik presenteer u de meest typerende opmerking van de avond: Blind: "lange ballen spelen is ook heel tactisch. Dat moet je niet onderschatten". Deze man snapt niets van tactiek of voetbal in het geheel. Wat een ontgoocheling.

14 oktober 2015 om 08:43

Waar heb jij het nou over? Je kunt toch een tactiek hanteren die gebaseerd is op lange ballen richting een targetman? Dat jij dat geen interessant tactiek vind man ik me voorstellen maar het is wel degelijk een tactiek.

13 oktober 2015 om 23:27

Ik kots vooral Bert v. Oostveen uit, die werkelijk alles fout heeft gedaan wat betreft het invullen van de technische staff na het vertrek van v. Gaal. En ja, onderdeel daarvan is ook deze Blind alvast als opvolger van Hiddink benoemen. Is naar mijn mening niet capabel genoeg. Maar goed, de fout begint vanaf het Wk met de aanstelling van Hiddink.

13 oktober 2015 om 23:35

Op voorhand was het aanstellen van Hiddink misschien niet verkeerd. Dat heeft uiteindelijk wel slecht uitgepakt. Maar dat van Oostveen daarmee gelijk Blind als opvolger aan had gesteld is nog de grootste fout. Dit is echt op geen enkele wijze recht te lullen.
Het voetbal wordt echt met de wedstrijd slechter. Dat er mensen zijn die er nog voor naar de Arena gaan. Ik kan het noet begrijpen. Voor de Nederlandse voetbalsupporter is dit echt een steek in het hart.
Ik leg de schuld niet direct bij Blind of Van Oostveen, maar zij zijn wel eindverantwoordelijk en daar staat maar 1 oplossing tegenover...

13 oktober 2015 om 23:45

Vliegbaard.

Mwa.. Hiddink was puur op zijn status uit het verleden boven bijv. Koeman verkozen. Maar als je de resultaten van Hiddink uit de laatste jaren op een rijtje zet dan zag je al dat die man en zijn werkwijze op zijn retour was en was het aanstellen van hem al een dubieuze en foute keuze. Dat Blind zijn opvolger werd na Hiddink zijn afgang, daar was 4 wedstrijden voor het einde niet meer aan te ontkomen. Geen andere (meer gerenommeerde) trainer die op dat moment nog gaat instappen.

Het is inderdaad kwalijk dat er (vanaf periode Hiddink) totaal geen lijn meer in het spel van Nederland is te vinden. De Nederlandse lichting is misschien was slechter dan de voorgaande, maar hoe er tactisch gespeeld is deze kwalificatiereeks, dat is werkelijk waar om te huilen.

Ik leg de schuld daarvan wel degelijk bij v. Oostveen. Die man heeft Koeman aan het lijntje gehouden, terwijl dat de aangewezen persoon was om een jong Nederland weer op touw te kunnen zetten. Blind is in dit verhaal een pion in v. Oostveen zijn rare capriolen geweest en kan er ook niks aan doen dat hij ineens op de stoel van bonscoach mocht zitten terwijl hij helemaal niet capabel genoeg is.

14 oktober 2015 om 00:10

@imkemontana

Ik kots nog veel meer van Blind. Hij is nog maar 4 wedstrijden hoofdverantwoordelijke en elk verlies wordt zonder blikken of blozen aan spelers geweten, met naam en toenaam. Vanavond stelt hij een tiener op, Riedewald, en zelfs niet op zijn natuurlijke positie en hangt hem gewoon te drogen nadat hij de wedstrijd verliest. Een vreselijke, vreselijke man die geen enkele verantwoordelijkheid neemt: de falende Hiddink had hem het Nederlands elftal op de derde plaats overgedragen, met nog twee thuiswedstrijden te gaan die hij allebei verliest en nog vindt hij dat hem niets te verwijten valt en dat hij 'niet op het beste moment is ingestapt'. Dit soort eerloos gedrag mag niet beloond worden met wat in principe de meest prestigieuze positie van het Nederlands voetbal is. Blind moet weg!!!

13 oktober 2015 om 23:29

Echt met afstand het treurigste nieuws van de avond. Dit kliekje blijft lekker zitten terwijl er overduidelijk niet de vereiste chemie is om te presteren. Die scholletje is trouwens sws altijd wel van de afkoopsommen geweest, maar nu wil die gekke Oostvogel gewoon dat ie blijft zitten. Man man man

13 oktober 2015 om 23:47

Oprotten Blind! Was al een schande dat hij de opvolger was van Hiddink terwijl hij gewoon mede verantwoordelijk was voor diens falen.

14 oktober 2015 om 10:50

Kan iemand deze meneer tegen zichzelf beschermen?

Laat hem maar daar, maar bertje moet wel zn koffers in pakken

13 oktober 2015 om 23:26

Alsjeblieft niet.
Ik denk dat het tijd is voor Frank de Boer om eerlijk te zijn. (en dat komt van een Psv'er)
Die heeft ten minste al aangetoond ballen te hebben en niet bang te zijn om spelers op te laten tyfen als ze zich niet gedragen.

13 oktober 2015 om 23:29

Frankie zie ik naar engeland vertrekken. Ik zou dan liever willen dat ron jans de taak overneemt van blind

13 oktober 2015 om 23:30

Doe normaal man. Voor je het weet staat Sneijder in de spits en is Veltman de rcv. Daar worden we beter van. Misschien gewoon een
Buitenlander als coach . Iemand zonder zogenaamde gekleurde bril.

13 oktober 2015 om 23:37

Dat lijkt me een zeer geschikt oplossing, alleen daar zullen ze bij de KNVB wel te trots voor zijn

14 oktober 2015 om 00:16

Sneijder zou rechtsbuiten staan idd!

Een frisse wind is het beste, hoewel Blind niet heel veel te verwijten valt.

Hij heeft het verval onder Hiddink niet kunnen keren en was daar zelf ook bij betrokken. Dan is het verstandig om een ander voor de groep te zetten.

Bert van Oostveen is echter degene die het eerst weg moet. Geen premie meegegeven, maar een hamertje, kan die lekker mee gaan bouwen!

13 oktober 2015 om 23:31

Nu klinkt het alsof Hiddink er zo een groot puinhoop van heeft gemaakt dat het moeilijk werd voor Blind om het op te ruimen, maar dat is niet zo. Blind heeft met zijn eigen beleid en spelers 3 wedstrijden verloren en eentje met zware moeite gewonnen. Hij moet dus gewoon weg wezen. Zijn manier werkt gewoon niet. En dat wisten we allemaal al voordat hij aan de leiding kwam. Ik zie niet hoe hij de boel nu opeens wel gaat kunnen veranderen terwijl toen het er echt om draaide hij het al niet kon. Blind moet weg!

edit: Geen idee waarom mijn reactie onder die van jouw kwam. Was niet de bedoeling.

14 oktober 2015 om 00:49

@damsco93

Hiddink tegen de top drie van de poule, drie wedstrijden, een puntje door een goal in de negentigste minuut tegen Turkijke.

Blind tegen de top drie, drie wedstrijden, nul punten.

Lood om oud ijzer dus.

13 oktober 2015 om 23:41

Ik ben geen fan van Blind maar ik denk echt dat niemand hier wat van had kunnen maken. Dit had net zo goed Koeman of De Boer kunnen overkomen en dan hadden zij al het gezeik gekregen. Dan was hun reputatie er aan en konden ze weer van nul beginnen om dit op te bouwen.

Daarom denk ik ook dat Koeman op dit moment nog niet wilt instappen en eerst nog de komende paar jaar in Engeland wilt blijven. En als De Boer slim is vertrekt hij komende zomer ook naar de PL en laat hij Oranje aan zich voorbij gaan.

14 oktober 2015 om 08:47

De Boer is helemaal geen top coach dus de kans dat hij zou falen is behoorlijk groot. Koeman daarentegen schat ik wel iets hoger in dan de Boer.
Het is niet zo relevant wie de bondscoach is hoor, de spelers komen gewoon te kort en zijn veel te veel met randzaken bezig helaas.

Blind wegsturen en de wk kwalificatie fris beginnen. Als je blind nu houdt en t loopt niet de eerste wedstrijden van de wk kwalificatie zit je weer in de penarie. Nu iemand anders aanstellen. Ook van oostveen weg en opnieuw beginnen.

13 oktober 2015 om 23:31

wie wil je er dan neerzetten?

13 oktober 2015 om 23:39

Buitenlandse coach en hockey trainer als assistent. Bekrompen gedoe altijd. Bouw aan een team dat door het vuur gaat voor elkaar en leer van andere sporten, ipv de conservatieve bende uithangen die een zelf gecreëerde 433 godsdienst aanhangen.

13 oktober 2015 om 23:39

Een buitenlander. Wengertje doen als ie bij Arsenal stopt. Iemand die de spelers onbevooroordeeld bekijkt met een niet door de KNVB opgeleide bril.

13 oktober 2015 om 23:50

tja ik zie er geen buitenlandse topper instappen alhoewel ik ben er zeker mee eens ben dat het anders moet en er buiten NL moet worden gekeken

14 oktober 2015 om 00:07

Blind sowieso weg. Koeman of de Boer en anders idd een buitenlander. Liefst een Duitser.

Heeft Blind echt een bod voor zijn kop. Is als Bondscoach totaal ongeschikt mist de charisma en uitstraling ervoor. Heeft alles fout gedaan, verkeerde opstellingen spelers die niet in vorm zijn of die te kort komen in de basis laten spelen. Verkeerde wissels tactiek die volkomen is gefaald in de paar wedstrijden. Blind moet gewoon weg ook zijn zoontje die er niks van kan.

Tja hink op 2 gedachten hier... Die man ruimt natuurlijk de rotzooi op van Hiddink... Maar zou ook wel eens een buitenlandse coach willen zien zoals Klinsmann of Bilic...

13 oktober 2015 om 23:25

Twijfel je tussen wegwezen of ophoepelen?

Die man kan er geen snars van.

13 oktober 2015 om 23:49

Die man is toch gewoon mede verantwoordelijk voor dat falen van Hiddink? Hiddink lijkt me geen trainer die niet naar zn assistenten luistert.

Als de afkoopsom het probleem is wil ik wel een crowdfunding dingetje opzetten. Hij heeft compleet gefaald. De eerste twee wedstrijden alle verkeerde keuzes gemaakt. Blind moet weg.

13 oktober 2015 om 23:30

Ik denk dat je zeker het dubbele binnen haslt van wat nodig is.
Wat kansloos zeg dat hij zelf niet opstapt.
Hoezo....geen zelfreflectie.

Wegwezen, samen met die Van Oostveen. 100% verantwoordelijk samen. Wat een wanvertoning.

13 oktober 2015 om 23:32

Ooo dus Guus is niet meer verantwoordelijk? Heeft hij dan toch goed geflikt

13 oktober 2015 om 23:45

Jawel, daarom is Hiddink ook geen bondscoach meer. En moet Blind dat ook niet meer zijn. Veel beslissingen die laten zien dat die niet de geschikte coach is.

14 oktober 2015 om 22:57

@lee Natuurlijk was Hiddink ook verantwoordelijk, maar dat neemt niks weg dat Blind en Van Oostveen net zo verantwoordelijk zijn voor dit schandaal.

En dan doodleuk zeggen dat ze weten waar ze mee bezig zijn en dat ze aan het bouwen zijn. Pfffffff.

15 oktober 2015 om 08:09

Je gaf aan 100 procent Blind en van Oostveen vandaar. Kortom ik dacht 0 procent Guus.

13 oktober 2015 om 23:33

Inderdaad, Danny Blind heeft voor de wedstrijd Memphis instructies gegeven om elke voorzet de derde ring in te jagen. Daarnaast heeft hij Van Dijk en Bruma verteld dat je man dekken een doodzonde is en heeft hij Van Persie vergeten te vertellen in welk goal je nou eigenlijk moet scoren, dus nam Robin het zekere voor het onzekere en scoorde hij in beide.

Wat een lul die Blind zeg, dat hij dit niet gewoon even heeft verteld.

13 oktober 2015 om 23:43

Hij heeft ze opgesteld terwijl ze al tijden lang hetzelfde doen. Je hebt Elia in vorm op de bank zitten, van beek in Rotterdam die al een jaar stabiel en sterk speelt. Nigel de jong in Italië met een winnaarsinstelling. Maar wij moeten kijken naar daley 15 km/u blind, memphis derde ring Depay, tikkie breed tete en Jeroen 'wat is dat, een korte hoek?' Zoet.

13 oktober 2015 om 23:46

Inderdaad. Elia die de back van De Graafschap een keer voorbij is gelopen moet je inderdaad opstellen voor de linksbuiten van Manchester United.

Nee, klopt.

14 oktober 2015 om 00:01

Van Beek heb je gelijk in, maar Elia in vorm is echt onzin. Zoals Moii al zegt, hij is één keer de back van de Graafschap voorbij gelopen. En ookal heb je deels gelijk, met Van Beek en Nigel de Jong was je geen stap verder gekomen. De Jong is ook vergane glorie.

14 oktober 2015 om 00:13

Ook Van Beek, Bruma, Tete of Van Dijk is lood om oud ijzer.. We hebben allemaal onze voorkeuren en Feyenoorder brullen nu weer keihard om Van Beek omdat Van Dijk ineens een wedstrijdje minder speelt. Maar een Van Beek zou heus niet gezorgd hebben voor plaatsing op het EK hoor.

Talentvolle jongen die in het vervolg heus nog wel bij Oranje gaat spelen, maar nu had het geen reet uitgemaakt. Net zoveel ervaring (geen) net zo onzeker.

Denk niet dat je iets bereikt als je Blind ontslaat, wie wil deze bende nou weer aan de praat krijgen..

13 oktober 2015 om 23:36

Een coach met een harde hand a la Van Gaal. Denk dat Verbeek of Koeman geschikt zal zijn.

14 oktober 2015 om 00:55

Dat zal niets uitmaken, je hebt gewoon geen ervaren spelers tussen de 25 en de 30 die normaal gesproken op hun top zijn en het elftal dragen. Daar is het echt misgegaan. Nu speel je noodgedwongen met jong talent dt er duidelijk nog niet klaar voor is.

Het is jarenlang verbloemt door de toppers die nu 30+ zijn. Maar Nederland heeft een enorm gat doordat een complete generatie het, om wat voor reden dan ook, niet waar heeft kunnen maken. Allemaal spelers die naar Real madrid, Barcelona, Roma, AC Milan, New Castle gingen. Die hadden er nu moeten staan. Die hadden het elftal moeten dragen, niet de 30 plussers en het jonge talent.

Dat geneuzel van Blind over niet gegeven penalties en blessures geeft wel aan dat hij geen flauw idee heeft wat er werkelijk is misgegaan. Ik heb dan ook 0,0 vertrouwen dat hij het elftal weer op de rails gaat krijgen, want hij weet niet waarom het uberhaupt ontspoord is.

13 oktober 2015 om 23:35

Wat moet hij dan zeggen? Sorry beste Nederlanders. Maar wij hebben nu eenmaal een selectie van uitgerangeerde vedettes die ondanks hij zogenaamd grote status maar één seizoen echt uitgeblonken hebben en dat de rest wordt aangevuld met kinderen die voor het eerst grote mensen voetbal spelen?

Trainers willen hun spelers niet finaal afbranden, die intervieuwtjes zijn een verplicht nummertje waar niemand wat aan heeft. Dat weet je nou inmiddels toch ook wel?

14 oktober 2015 om 00:56

Inderdaad jij begrijpt het. Nederland mist gewoon een hele generatie voetballers waardoor we niemand meer hebben tussen 25-30. Spelers die nu op hun top hadden moeten zijn. De vorige talenten die naar Real madrid, Barcelona, Roma, AC Milan, New Castle gingen, die gasten hadden er nu moeten staan maar dat is helemaal fout gegaan.

Toch drie punten gepakt tegen Kazachstan, en die staan maar één plekje lager dan wij, dus dat staat prachtig op zijn cv hoor. Ga zo door.

Stop nou gewoon, je hebt geen enkele ervaring als hoofdcoach. 1 jaartje Ajax, het is niet jouw ding. Je zoon presteert ook ondermaats elke keer voor Oranje.

14 oktober 2015 om 01:03

Het ligt niet aan de coach, het ligt aan een verloren generatie. Het Nederlands elftal had nu als volgt moeten zijn:

Stekelenburg
van der Wiel - Vlaar - de Vrij - Drenthe
Stroootman - Sneijder - Blind
Robben - van Persie - Affelay

Op de bank:
Cillessen, Emanuelson, Siem de Jong, Anita, Depay en wat andere talenten

Maar helaas, het liep afgelopen jaren allemaal even anders. Een verloren generatie.

Stekelenburg
van der Wiel
Vlaar
de Vrij
Drenthe
Strootman
Sneijder
Blind
Robben
van persie
Affelay
14 oktober 2015 om 01:30

Die verloren generatie was er ook vorig jaar op het WK, al die spelers zijn nu gewoon nog actief. Waarom kon het toen wel, met dezelfde spelers.

Ben het verder met je eens hoor, dat het zeker een verloren generatie is. Maar dat is nu eenmaal zo. Toch zie je dat we met een derde plek op het WK, wel de kwaliteiten in huis hadden. En nu komt er weer een goede generatie aan, en is de generatie met de Vrij enz goed bezig en hebben de juiste keuzes gemaakt.

Juist keuzes maakte Afellay, van der wiel, drenthe emanueslon niet.

14 oktober 2015 om 02:10

Op het WK werd het verbloemt doordat achterin Vlaar echt geweldig speelde waaraan de andere verdedigers zich optrokken en voorin Robben mischien wel de beste speler van het WK was. Aangevuld met de inzet van Kuyt, een redelijek Sneijder en een prachtige goal van van Persie.

Plus een tactiek waarin de verdediging versterkt was met een extra verdediger en Nigel de Jong ervoor die continue aan het poetsen was.

Ik noem Affelay (barcelona), Drenthe (real Madrid) Emanuelson (AC Milan) , van der Wiel (psg) en Strootman (roma) omdat die jaren geleden de top leken te halen. Het is er echter niet uitgekomen waardoor we die generatie nu missen.

Ik denk dat ronald koeman iets eerlijker selecteert ik denk dat hij de beste oplossing is

Danny danny danny, elke bondscoach waar ook ter wereld neemt direct ontslag na zo'n ongelofelijke telleurstelling, maar jij pijnigt voetballievend Nederland door lekker te blijven zitten.
Pak je spullen en wees een vent, altijd blijft deze deceptie aan je kleven....je zet jezelf voor joker door aan te blijvenm

Ik geef Blind gelijk. Het is zo makkelijk praten maar hij heeft een verziekt elftal gekregen en dan is het haast onmogelijk om met pijnstillers beter te worden. De spelers die erin staan hadden het moeten doen en echt anders selecteren was niet aan de orde behalve door de achteraf praters.

Ik zeg niet dat Blind de beste optie is maar hij moet wel een echte kans krijgen. Maar in Nederland zijn we al snel van het ontslaan en we weten het beter.

13 oktober 2015 om 23:34

Hij heeft het allemaal terminaal gemaakt met z'n keuze van spelers, opstellingen etc...
Experimenteren met debuterende spelers op cruciale momenten, dan ben je toch van de pot gerukt of wat.
Weg met die onervaren zelfingenomen halfbakken kwal.
Bezem er door en opnieuw beginnen.

13 oktober 2015 om 23:44

Hou toch op zeg... We branden jarenlang Pieters, van der Wiel en Willems af en nu zouden dit soort jongens de reddende engel moeten zijn? Echt hou alsjeblieft op zeg.
De bezem er doorheen? Welke spelers moeten kansen krijgen dan? Eerst walg je nog van het opstellen van onervaren jongens en nu moet de bezem er doorheen? Wat een gelul zeg.

Het Nederlandse elftal heeft op elke positie een betere speler dan de Letten, Ijslanders, Kazachstanen en Tsjechen. Al speel je 3-3-2-2 met Bruma in de punt dan nog moet je kunnen winnen. De opstelling is totaal niet interessant. Bij de groep zit iets heel anders mis. Weinig zelfkritiek, verkeerde zelfbeeld, overschatting, een groep die wel eens wat meer mag strijden lijken me een stuk interessanter om een te bekijken dan een speler "verkeerd" opstellen.

Kan die Blind er wat aan doen dat iedereen persoonlijke fout op fout stapelt.

13 oktober 2015 om 23:55

In de goal hebben de Tsjechen toch echt wel de betere speler anders.

14 oktober 2015 om 00:17

Ik ben het deels met je eens.
Je kunt stellen dat de opstelling niet uitmaakt, maar als de motor al de hele kwalificatiereeks stokt kun je toch minstens een keer proberen het roer om te gooien. Ik ga er echter vanuit dat Blind niet zo mega dom en naïef is dat hij daar niet een keer aan gedacht heeft, en er is besloten dat 433 gespeeld bleef worden. Fair enough, daar zal over nagedacht zijn.

Wat je denk ik wel nodig hebt is een coach die zijn opstelling/speelstijl/tactiek kan overbrengen. Daarvoor heb je charisma nodig. De ene coach doet dit adhv teamgeest waardoor iedere speler strijd voor elke meter en elk foutje van de ander probeert op te lossen, een beetje wat ze in de kleine voetballanden doen: voetballen met je hart.
Een andere coach doet dat door tactisch proberen alles perfect te regelen. Elke speler houdt zich aan zijn taak en als iedereen die taak uitvoert speel je als een geoliede machine. Voetballen met je hoofd.
Of je nou het ene of het andere doet, je moet geloofwaardig zijn, en ik denk dat Blind juist op dat punt een dikke onvoldoende krijgt. Hij straalt niets uit, lijkt niets van visie te hebben en praat in de media alle foutjes goed door iedereen de schuld te geven behalve zichzelf. Hierin is Van Gaal altijd al sterk geweest. Een man met visie, een man die zo overtuigd is van zichzelf en van zijn voetbal dat hij zijn zin tegen ieders gezond verstand tóch doordrukt; en wat blijkt: verkapt 3-5-2 voetbal in Brazilië blijkt gewoon te werken met dat Oranje. Je moet eens een gastcollege van Van Gaal opzoeken die hij gaf vóór het WK over teamgeest (geloof ik, onderwerp weet ik niet zeker.) In deze relatief korte presentatie zie je dat daar een man staat die precies weet wat hij wil en wat hij daar voor nodig heeft. Zo'n man, daar ben je bereid naar te luisteren.

Het is natuurlijk niet allemaal de schuld van Blind, want Hiddink is net zo schuldig. Als je je team in totaal 10 kwalificatieduels niet gemotiveerd krijgt om te winnen van mindere voetballanden doe je als coach iets enorm fout. Maar ook Hiddink is natuurlijk niet alles aan te rekenen. Er zit inderdaad ergens binnen dit team iets ontzettend mis. Vooral de air van Memphis, na een top WK en seizoen bij PSV en nu een basisplaats bij een topclub, is belachelijk. Verschrikkelijk arrogant, maar komt op dit moment de praatpaal van de parkeerplaats nog niet voorbij, doe normaal!
Ik kan op dit moment alleen nog waardering opbrengen voor Sneijder, omdat hij ondanks zijn toch wat matige spel geen excuses zoekt en altijd blijft strijden. De rest lijkt het op het veld allemaal geen drol te schelen, maar als de bal in de eigen goal ligt kijken ze wel even droevig omhoog. Tegenover de camera beweren ze vervolgens dat het team 'als collectief' heeft gefaald.

Dat vat ook een beetje mijn hele gevoel voor dit Oranje samen. Ik zou liever uitgeschakeld zijn met 0 punten uit 10 maar met strijdend voetbal, dan dit slappe halve bak gedoe. Hebben we het wel geprobeerd?

13 oktober 2015 om 23:54

hij had ook de keuze om het niet te doen, hoe je het draait of keert ook hij heeft gefaald! waarom el Ghazi als Elia beter in vorm is en met ervaring? waarom geen Pieters? waarom geen Nigel de jong met al zijn ervaring? wat doet affelay daar nog? ik kan nog wel even doorgaan..

14 oktober 2015 om 00:03

Ach ga toch weg met je achteraf gezeik. Elia beter in vorm? Na 2 wedstrijden in de eredivisie? Nigel? Due heeft laten zien het niet te kunnen en werd na zijn laatste 3 interlands afgebrand en Pieters is ineens het verschil? Als hij ze alle 3 had laten spelen en het ging fout had je hem daarop af willen branden.

Blind mocht het overnemen nadat er totaal geen zelfvertrouwen meer was en hij geen tijd heeft om iets echt structureel aan te passen 4 wedstrijden voor het einde met ook nog eens de "zwaardere" tegenstanders. Dit was voor Blind niet te doen en ik denk dat geen andere coach er zo had ingestapt waar je alleen maar kan verliezen.

Maar nogmaals het gaat mij om de situatie en niet of hij de beste keuze was/is maar objectief kijken is lastig.

14 oktober 2015 om 21:43

Nee el Ghazi doet het lekker in de eredivisie? leuk hoor die 6 goals! Maar daar schiet geen reet mee op tegen ploegen als Tsjechië! In deze 4 wedstrijden heb je europees gogme nodig en mannen met ervaring ipv van jongens die net komen kijken. Als je dat niet begrijpt twijfel ik aan jouw objectiviteit.. Trouwens grote vriend, vooraf voorspelde ik al dat Hiddink + Blind een debacle zouden gaan worden van het huidige oranje. Ik durf er gif op in te nemen dat wanneer Koeman voor de groep had gestaan we gewoon op het EK actief zouden zijn.

14 oktober 2015 om 00:07

Een echte kans? De beste man is al jaren assistent geweest bij het Nederlands elftal, kent de spelers door en door. Dat verziekte elftal heeft hij dus zelf aan meegedragen. Bovendien waren de resultaten sinds hij op eigen voeten heeft gestaan, nog een partij slechter. Dan heb ik het nog niet eens over het spel. Onder Hiddink was alleen de wedstrijd tegen Ijsland echt om te huilen, tegen Tsjechië uit, werden we allen de boot in geholpen door Janmaat nadat we zelf eerst kansen bleven missen.
Met blind aan het roer gaat er niks veranderen. Hij zit al jaren bij het elftal en het gaat met de week slechter. Het is tijd voor een schone lei en opnieuw te gaan bouwen, Ik zie dit totaal niet gebeuren met iemand die al jaren er zit.

Memphis mag van mij per direct oprotten en nooit meer opgeroepen worden. Als je ziet hoe hij erbij loopt zelfs na de wedstrijd word ik gewoon boos. Neem een voorbeeld aan een sneijder die het wel "erg" vind.

Aan laten blijven.. Heeft de puinhopen van Hiddink moeten opruimen, met een selectie die behoorlijk uitgedund is door blessures.. We moeten gewoon eerlijk zijn dat de spoeling behoorlijk dun is op dit moment..
De jongens die de geblesseerden moeten vervangen zijn voorlopig nog niet goed genoeg.

13 oktober 2015 om 23:31

Blind had met Hiddink weg gemoeten klaar. Hij is hier ook verantwoordelijk voor de puinhoop. Lachwekkend dat er nog figuren zijn die Blind zijn falen nog gaan verdedigen..

13 oktober 2015 om 23:34

Hiddink stond 3e en Blind is als 4e geëindigd. Genoeg gezegd lijkt me. Moven met deze dramacoach. Men kan, vooral uit Amsterdam en omstreken, wel alles op Hiddink gooien maar dat gaat maar tot een bepaalde hoogte op. 4 gespeeld 3 punten als bondscoach van Oranje. Niet weten te plaatsen voor een EK met 24 landen, 4e eindigen in een poule met Turkije, Tsjechië en Ijsland... En hem dan ook nog willen houden. Aub niet. Wat een horrorscenario..

13 oktober 2015 om 23:51

Tja dan weet je ook waar de echte "kenners zitten en waar de "haters"'. Hiddink had betere spelers tot zijn beschikking, tijdens Blinds periode waren tal van oorspronkelijke basisspelers geblesseerd.. de spoeling achter die basisspelers is erg dun.

13 oktober 2015 om 23:55

Je vertaalmachine heeft het woord ' Ajacieden' veranderd in 'kenners'. En dat je over haters begint zegt heel veel over jou, kansloos gedoe. Alleen mensen die niets van kritiek willen weten van dingen die met hun favoriete club te maken hebben gebruiken dat woord.

Maargoed, grootste wanprestatie uit de Nederlandse voetbalgeschiedenis en jij wilt dat de man die daar, samen met Hiddink, verantwoordelijk is aan laten blijven. Tja....

14 oktober 2015 om 00:10

Ik begin over haters, omdat iedereen die kritiek op hem heeft, dat heeft vanwege zijn verleden.. Was waren jullie om kritiek te leveren op Hiddink? Toen was iedereen stil.

Misschien ben jij nog niet zo oud, maar 1984 was een grotere wanprestatie uit de Nederlandse voetbalgeschiedenis..

Iedere andere coach sie Hiddink had moeten opvolgen had het niet veel beter gedaan.. Op dit moment is het materiaal wat tot beschikking is niet van dat niveau wat nodig is.

13 oktober 2015 om 23:37

Buiten het feit dat Blind niet de beste kandidaat was/is voor het bondscoachschap, zal zijn start hoe dan ook door blijven dreunen in deze groep. Ik zie gewoon geen verbetering, hij is gewoon op een klote moment ingestapt en dan maak je het jezelf lastig.

Verder ben ik tactisch niet onder de indruk van blind, lijkt hij niet zijn spelers op een dusdanige manier te motiveren en straalt hijzelf geen charisma uit.

A self fulfilling prophecy

Heel snel wegwezen met deze bondscoach. Van Oostveen ook ophoepelen. Gebroeders Koeman welkom!!

Ja superdoei Danny, vormgever van de meest dramatische periode die ik het Nederlands elftal bewust heb zien spelen. Las in een eerder post al geluiden over een buitenlandse coach, zal wel een goed idee zijn, even van het mooiweer voetbal afstappen. Jammer dat Klopp net deze week naar Liverpool is gegaan, een beetje Duitse mentaliteit kan geen kwaad.

van Oostveen weg, Blind weg, Koeman halen. Probleem opgelost.

13 oktober 2015 om 23:34

Of Rijkaard aanstellen. Die is toch vrij.

13 oktober 2015 om 23:54

Koeman?? Nee dank je dan wordt het probleem alleen maar groter

13 oktober 2015 om 23:59

en waarom word het probleem alleen maar groter?

14 oktober 2015 om 00:12

Omdat ik in Koeman geen bondscoach zie.. Das meer iemand die iedere dag op het veld moet staan..

14 oktober 2015 om 04:11

Je weet dat we net met 5(!!) punten achterstand op de nummer drie, vierde zijn geworden in de EK kwalificatie? Ik denk dat het vrij lastig wordt om het probleem nog groter te maken. Of denk je dat onder Koeman ook Kazachstan een te grote horde zal worden?

Man haal de plaat is voor je kop weg. Blind heeft compleet gefaald. Natuurlijk zat het niet mee, maar op de momenten dat hij moest laten zien een goede coach te zijn (de wissels tegen Ijsland bijvoorbeeld) liet hij zien er compleet geen kaas van te hebben gegeten. Ook de opstelling was volslagen waanzinnig. Blind heeft gefaald, en moet daarom weg, en dat heeft niets met club voorkeur te maken.

tja blind nu gebeten hond. fout ligt net zo goed bij Hiddink die de reeks af had moeten maken zodat blind vers kon beginnen met wk kwalificatie. Dit heeft hij ook nie verdient. Duitse coach zou idd goed zijn nederlands elftal mist gewoon kampfgeist

De Nederlandse jeugdopleidingen blijken slechts spelers zonder karakter en winnaars-/topsportmentaliteit voort te brengen. Dan kun je wel met een nieuwe bondscoach aan de reeks beginnen, maar veel zal dit niet uitmaken. Het probleem zit veel dieper: de huidige en waarschijnlijk ook toekomstige generatie(s) voetballers ontberen deze noodzakelijke eigenschappen. Het gehele Nederlandse voetbal moet volledig op de schop.

13 oktober 2015 om 23:40

Je slaat de spijker op zijn kop. Stuk voor stuk talentvolle spelers maar ze worden regelmatig opgevreten door hardwerkende spelers met minder kwaliteit.

Blind heeft tot toe niets gepresteerd. Ik snap Van Oostveen dan ook niet waar hij een onervaren coach aanstelt. Van mij part mogen beide heren vertrekken.

14 oktober 2015 om 01:05

Omdat het weinig uitgemaakt had, je mist een complete generatie voetballers die nu top hadden moeten zijn maar die er niet meer zijn. De talenten is allemaal lood om oud ijzer, die zijn er nog niet aan toe. Die hebben nog jaren nodig om stabiel te kunnen presteren op top niveau.

Verkeerde spelers, opstelling, geen visie en overwicht.
Leuke trainer voor amateurclub in Zeeland.

Haha ach, Danny.
Het moment dat je met drie, ja Drie, centrumspitsen gaat spelen en Depay niet durfde te wisselen ondanks dat elke bal verder van de goal af ging, heb ik me gerealiseerd dat de aankomende drie jaar ons land weinig plezier zal beleven aan het nationale elftal.
Houd toch lekker de eer aan jezelf, wat een tactisch onbenul. Zelfs de wissel Robben - Bosvelt was beter dan vandaag. Ondanks dezelfde uitslag

Waar het de afgelopen decennia gebruikelijk was om 'door te selecteren' met spelers, lijkt het me nu de tijd om door te selecteren met het trainersgilde. De ouwe garde is wel klaar nu (en dan heb ik het over Advocaat, Hiddink, Van Gaal etc.) en Blind is gewoon de belachelijkste aanstelling ooit geweest. Lijkt me tijd om door te schakelen naar een frisse man uit de provincie voor de groep. Ik stem voor Jans of Verbeek.

Blind had samen met Hiddink op moeten stappen. Hij was onderdeel van de falende staf. Nederland is na het WK gewoon totaal door de ondergrens gezakt en heeft aangetoond puur door Robben zover te zijn gekomen.

Op basis van wat is deze man überhaupt ooit in beeld gekomen om trainer te worden van het Nederlands Elftal? Een trainer die net komt kijken en werkelijk nog nooit iets heeft gepresteerd, wordt zonder argumenten zomaar even aangesteld als trainer van het Nederlands Elftal. In elke andere bedrijfstak zou dit absoluut onmogelijk zijn.

Er heerst absoluut wanbeleid bij de Knvb. Zojuist ook weer een stuitend interview gezien met Bert van Oostveen. Deze man beslist schijnbaar zelf over zijn aanblijven. Zo lang hij er zit hoeven we in ieder geval niets meer van het Nederlands Elftal te verwachten. ''we zijn aan het bouwen''. Aan de reputatie van het lachtertje van Europa misschien?

dit is het gevolg van puur falen van de knvb, door niet met de tijd mee te gaan en te weinig voetbalknow-how in de top, in combinatie met teveel ajaxgezindheid zijn we nu mijlenver achterop geraakt met de rest van de toplanden

14 oktober 2015 om 01:10

Welnee dat heeft er niks mee te maken. In Nederland is een complete generatie voetballers weggevallen die nu het elftal hadden moeten dragen. Daardoor zit er een enorme kloof tussen de huidige dertig plussers die top waren maar er nu over heen zijn en super jong talent die nog lang niet aan het echte werk toe zijn.

Toen jaren geleden die jongens naar Europese topclubs gingen, zag het er zo mooi uit maar ze zijn allemaal weggevallen. We hebben niets meer tussen de 25 en de 30.

Grote schoonmaak bij Knvb, landelijk georiënteerde mensen neerzetten die het beste met elke club voor hebben en de beste spelers bij de verschillende clubs selecteren, geen regionale kliek wat het nu meer en meer aan het worden is. Ik zeg: Koeman & Koeman!

13 oktober 2015 om 23:49

Inderdaad en dan met 20 mensen gaan vergaderen wie er geselecteerd moet worden.

waarom alleen denken aan Nederlandse coaches.. die zijn er op dit moment niet meer... Koeman wil niet. Van Gaal is met zijn laatste kunstje bezig probeer eens out of the box te denken en een buitenlandse coach .. het 4-3-3 is ouderwets en niet van meer van deze tijd .. maar belangrijker je hebt de spelers er niet meer voor .. ik zeg probeer een buitenlandse coach liefst type Klopp..

13 oktober 2015 om 23:51

Omdat het Nederlands elftal nou eenmaal geleidt dient te worden door een Nederlandse trainer.
Wat is een "type Klopp" dan precies, en wat heeft hij dat geen enkele Nederlandse trainer heeft?

14 oktober 2015 om 00:00

Waarom moet dat. Met Happel hebben we in het verleden ook een buitenlandse coach gehad die succesvol was.

Enige voorwaarde lijkt me dat deze coach wel een of andere band met Nederland moet hebben.

14 oktober 2015 om 00:10

"enige voorwaarde lijkt me dat deze coach wel een of andere band met Nederland moet hebben."

"waarom moet dat."

Het zou ook wel schrijnend zijn als een land als Nederland geen eigen trainer kan opleiden. Nog veel schrijnender dan het mislopen van een EK. Daarnaast kent een Nederlandse trainer de clubs, de spelers, de mensen rondom het voetbal, hij heeft connecties.

Worden de trainingen in vervolg dan in het Engels of Duits gegeven? Een volledig Nederlandse kliek, van keeper tot materiaalman maar jij wil perse een of andere Fransoos aan de leiding die gebrekkig Engels spreekt? Belachelijk zeg.

Ben benieuwd wat er allemaal gedaan gaat worden binnen de Knvb. NL heeft op trainersgebied ook niet veel meer in te brengen. Als je kijkt naar de afgelopen 15 jaar, zijn er maar 4 trainers echt succesvol geweest met club en/of land in grote competities: Van Gaal, Advocaat, Van Marwijk en Rijkaard. Als je dat vergelijkt met de 15 jaar daarvoor: Michels, Cruyff, Beenhakker, Hiddink, de Mos, van Gaal. Is toch ook wel iets wat opvalt. Eigenlijk is er dus maar 1 succesvolle coach van de jongere generatie, Rijkaard. Dan gaat er ergens bij het opleiden van trainers al iets mis. En als je trainers niet goed kan opleiden, kan je ook niet goed spelers opleiden, in mijn optiek. Denk dat het geen kwaad kan om een advies-orgaan op te richten van trainers met een duidelijke visie en oud-spelers die wellicht wat dichter bij de spelers staan. Ook al kunnen bepaalde karakters niet met elkaar overweg, zou je toch in het belang van het NL voetbal moeten proberen samen een constructie op te zetten die de toekomst heeft.
Verder zou ik voorlopig afzien van het inzetten van eredivisie spelers tenzij ze buitencategorie zijn. Het blijft natuurlijk vreemd dat spelers als Klaasen, El Ghazi, Riedewald en Tete wel basis staan bij Oranje en dat Pieters en in mindere mate Promes, Janmaat/verhaegh dat niet zijn. Dat het talenten zijn staat buiten kijf, maar ze hebben te weinig bagage. Cilissen vind ik sowieso een ramp mbt zijn uitstraling en houding. Heeft kwaliteit maar om nou te zeggen dat hij zoveel beter is dan Krul, dat vind ik meevallen.
Ben ook wel benieuwd naar een speler als De Roon, die basis heeft bij Atalanta en verdienstelijk speelt. Soms heb je waterdragers nodig, a la Wouters en Van Tiggelen. Talent is ook niet alles, arbeid en inzet doet ook veel voor je elftal.
Afijn, de Knvb kan lekker aan de slag de komende maanden om te zorgen dat we het WK wel gaan halen.

Het meest trieste van de avond is dat er ondanks de meest zwarte periode voor het Nederlands voetbal sinds begin jaren tachtig er waarschijnlijk bij de top niks gaat veranderen. Van Oostveen liet in het interview zien dat hij geen enkel verantwoordelijkheidsgevoel heeft in een toch publieke functie. Totaal niet geschikt. Komt dan leuk aankakken met het symposium.. man man man.. beseft hij wel wat voor afgang zich heeft afgespeeld?

Buiten het feit dat blind op bijna alle fronten ongeschikt is als bondscoach, draagt hij enigszins wel de erfenis van Hiddink op zijn schouders. Wel moet daarbij gezegd worden dat hij assistent was onder Hiddink en dus ook gewoon verantwoordelijk voor de eerdere puinhoop.

Goed dat Blind aan blijft hoewel je het in het voetbal nooit weet. Maar ik vind Blind ook niet de schuldige hij is maar een paar wedstrijden bondscoach geweest en daarvoor was het al slecht ook mede door blessure's.

Van Oostveen gaat Blind niet ontslaan. Dus de pijlen moeten in eerste instantie gericht worden op van Oostveen. Het is aan de Raad van Commissarissen om van Oostveen de laan uit te sturen.

Van Gaal had met deze 11 een defensieve Blitzkrieg gespeeld 6 verdedigers 3 middenvelders 1 spits.

14 oktober 2015 om 00:21

En had vervolgens daarmee gewonnen, dat is het verschil.

Keihard falen, nog nooit wat gepresteerd en toch willen blijven? In welke wereld leeft Blind dan?

Het is inderdaad makkelijk roepen en oordelen dat Blind er uit moet maar hij is gewoon mede verantwoordelijk eerst voor de puinhoop die er onder Hiddink is ontstaan en later voor de puinhoop die hij er zelf van heeft gemaakt.

Je kan wel wijzen op het ontbreken van Robben, dat maakt een verschil maar ook destijds met Robben was het helemaal niks.
Er zit geen idee, werklust en vooral geen bezieling achter, vooral dat laatste is het aller ergste, het is geen probleem als je op basis van kwaliteit wordt afgetroefd maar leg dan nog bezieling en werklust aan de dag om dat enigszins te compenseren maar ook dat gebeurd niet.
Blind kreeg het niet voor elkaar om in de 4 wedstrijden onder zijn leiding een elftal het veld op te sturen dat tenminste het idee gaf dat het er vol voor ging en zijn huid zo duur mogelijk zou gaan verkopen.

Het selectiebeleid is een waar lachertje en de opstelling kan iedereen met gezondverstand beter maken.
Je speelt tegen de Tsjechen, een wedstrijd waar zo enorm veel druk op staat en je laat een keeper debuteren voor een verdediging die bij elkaar net de 10 interlands haalt terwijl je een keeper bij de selectie hebt zitten die een WK finale heeft gespeeld dus die je niet gek maakt.
Je hebt een rechtsback die wekelijks in de Bundesliga middenmoot de beste op het veld is maar die je negeert.

Wat nou als je gewoon de Jong had opgeroepen, zet die jongen desnoods centraal in de verdediging voor het evenwicht en de ervaring, Verhaegh op de rechtsback positie en Blind gewoon als linksback. Een ervaren verdediging die dit klusje eenvoudig had geklaard, maar Blind speelt liever met jongens die niet verder zijn gekomen als Excelsior uit.
Een Depay constant laten spelen terwijl iedereen ziet dat hij het op dit moment gewoon niet heeft, zet daar dan Elia neer, die kan nog met een actie een man uitspelen en heeft vorm getoond de laatste tijd, geen geweldenaar maar nog beter als Depay in deze vorm.

Sinds het WK is men er bij Oranje gewoon constant te laat bij, te laat beseffen dat je je niet zomaar zou plaatsen, te laat door hebben dat je met deze spelers nooit met 4 verdedigers kan spelen en te laat inzien dat bepaalde spelers gewoon niet in Oranje thuishoren.
Daarnaast natuurlijk het Ziyech verhaal, pas gaan bellen als hij openlijk heeft aangegeven voor Marokko te gaan spelen, bellen voor de bühne is dat.

Er moet een frisse wind gaan waaien bij Oranje en daar hoort een nieuwe Knvb voorzitter bij en ook een nieuwe bondscoach met een andere visie, Blind heeft in 4 wedstrijden alles fout gedaan wat hij fout kon doen en daarmee duidelijk bewezen het gewoon niet in de vingers te hebben.
Je verliest redelijk kansloos thuis van Ijsland waarin je een dramatisch wisselbeleid tentoon spreid, verliest kansloos van de Turken, zet Kazachstan met heel veel moeite en vooral slecht voetbal opzij en je staat totaal voor joker tegen 10 Tsjechen die al geplaatst waren en nergens meer om speelde.

Een visie, het enige wat van Oosterveen, Blind en Hiddink deze 1,5 jaar hebben aangetoond is dat er van visie geen sprake is, als er van visie sprake was geweest dan had men doorgeborduurd op het werk van van Gaal en niet weer de boel omgegooid maar men laat een passant het bepalen.

Zelfs de bondscoach van Litouwen neemt zijn verantwoordelijkheid en stapt op en die heeft maar 2 puntjes minder dan Blindje

Tijd voor een grote schoonmaak bij de Knvb. De hele structuur moet om, dat is wel duidelijk. Onze voetbalvisie en onze opleiding is hopeloos achterhaald. Stel Rijkaard maar aan als bondscoach, met Gullit en Kluivert als assistenten. Laat vervolgens een aantal oudjes met voetbalvisie (don Leo, Advocaat) de hele zaak doorlichten qua technische structuur (en hou vooral die roeptoeter uit Barcelona buiten, tenzij hij eens een keer echt verantwoordelijkheid wil nemen).

Als je als assistent bondscoach en nu als bondscoach verbonden bent aan dit debacle, dan rest niets anders dan de eer aan jezelf te houden. Aftreden is de enige juiste optie.

Stap toch op man!! Je bakt er niks van

Wat fout is gegaan is het systeem 4-3-3 dat je speelt Blind.. dat had je al moeten zien toen je assistent was van Van Gaal en Hiddink. Nu je bondscoach speelt je weer met het zelfde systeem wat totaal momenteel niet past bij de spelers die we nu hebben. Geen echte buitenspelers en backs die de achterlijn en een goede voorzet kunnen geven Van Gaal zag dat na het wegvallen van Strootman waardoor hij anders ging spelen wat succesvol was op het WK.

Alledrie de jonkies van ajax werden gewisseld en daarms scoorde nederland 2x. Hoe duidelijk wil je het hebben? Het selectiebeleod van blind heeft niet gewerkt.

Meteen dat gezeur ?
Ongelooflijk, we hebben idd een ek mislopen. Maar je kunt de schuld echt niet alleen bij blind neerleggen. Deze man staat er net 3/4 wedstrijden. Bovendien had er ook niemand begrip voor wat er bjj schreuder gebeurde, tenminste als niet FCT supporter was het zogenaamd onbegrijpelijk wat er gebeurde. Hij moest blijven en zijn ontslag was onterecht. Voor alle fans die dat destijds schreeuwden, gefelicireers. Nu weten jullie hoe FCT fans zich lange tijd gevoelt hebben. Geen reacties ik ga niet in discussie

14 oktober 2015 om 07:43

kom op. met spelers als Riedewald en tete laten debuteren in dergelijke belangrijke duels had hij nooi mogen doen. Beide ook verantwoordelijk bij een tegendoelpunt. Zeker Riedewald, word als LB opgesteld maar speelt bij Ajax centraal. moet die jongen nog debuteren op een plek waar hij niet eens staat bij zijn club.
En wat the fuck, heb nog nooit een elftal met drie spitsen, twee buitenspelers en maar 1 CV en 1 Back zien spelen! De spitsen liepen elkaar in de weg.
oranje speelde op een gegeven moment gewoon 2-3-5 en het dan gek vinden dat er geen voetbal meer in de ploeg zit.
Bruma en tete in de verdediging. Blind Wijnaldum en Sneijder op het middenveld en El ghazi Huntelaar, van persie, Dost en Depay in de aanval.
Hoezo gekkenwerk!

nu gewoon afscheid nemen van Danny Blind, Sneijder, van Persie, Huntelaar en Robben en aan een nieuw elftal gaan bouwen.

Neem nou eens je verantwoordelijkheid en stop ermee. Dat egocentrische gelul van Blind en van Oostveen is misselijkmakend. Ze houden elkaar de hand boven het hoofd, maar er moeten gewoon koppen rollen na zulke dramatische resultaten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren