Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Blind over ruzie tussen Van Persie en Depay: ‘Daar is over gesproken’

Laatste update:

Robin van Persie zou tegen Kazachstan op de bank gezeten hebben omdat hij op de training ruzie gemaakt zou hebben met Memphis Depay. Volgens bondscoach Danny Blind is het ‘totale onzin’ dat Van Persie om die reden niet in de basis stond, maar de oefenmeester erkent wel dat er iets is voorgevallen tussen de aanvallers.

/

“Bonje was het niet. Er zijn op trainingen weleens situaties waar spelers anders over denken. Daar is over gesproken en dan is het afgelopen”, klinkt het op de persconferentie daags voor de wedstrijd tegen Tsjechië. Tegen Kazachstan mocht Van Persie een paar minuten voor tijd invallen en volgens critici was dat niet netjes tegenover iemand met een enorme staat van dienst.

Volgens Blind was de spits van Fenerbahçe juist erg blij met de speelminuten en dus zijn honderdste interland. “Hij wilde dolgraag die honderdste interland spelen. Dat begrijp ik, dat andere mensen dat niet begrijpen, begrijp ik dan weer niet”, aldus Blind.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Gezeur dit, volgens mij is er weinig aan de hand. Ook over dat Robin van Persie maar kort mee mocht doen. Wat maakt dat nou uit? Hij is niet meer the big star ofzo, hij is enorm over the hill en mag blij zijn met wat minuten.

12 oktober 2015 om 15:54

dat zal het hem wel zijn, hij kan zelf niet inzien dat hij momenteel niet goed genoeg is en depay is natuurlijk ook een mannetje wat zich niet zomaar wat laat zeggen en dan krijg je een keer een woordenwisseling en/of opstootje dat hoort erbij, maar ik vind het wel lijken dat depay zich begint te overschatten, hij zal echt alles moeten geven om te slagen bij united..als jedan de opmerking van giggs leest dat hij op stap gaat na een nederlaag vind ik toch wel iets zeggen over iemand die zich nog volledig moet bewijzen bij 1 van de grootste clubs van de wereld

12 oktober 2015 om 16:07

Depay is natuurlijk vooral groot gemaakt door "ons" en de media. Hij zou de verlosser zijn, de opvolger van Robben en dat is hij bij lange na nog niet. En dat blijkt nu. Ik ben benieuwd hoe hij ermee om gaat want als hij knetterhard blijft werken wordt hij echt wel een hele goede speler. Zijn top gaat ie normaliter immers pas bereiken over 5/6 jaar.

12 oktober 2015 om 16:16

bij psv was hij al niet constant had beter bij psv kunnen blijven duidelijk uitgeleerd was hij niet, wij hebben van hem een een wereldspeler in gepraat en dat laten denken. zijn spel vorig jaar vond ik al belabberd en speelde hij meer slechte dan goed wedstrijden in het rood wit van psv. wij zijn debet aan dat we hem op hebben zitten hemelen en dat hij nou echt denkt dat hij een wereldtopper is.

12 oktober 2015 om 16:17

Beide heren gedragen zich vreemd in de pers, rvp heeft zich jaaaaren lang als een idioot opgesteld tijdens interviews echt defensief! Dat interview met van Gelder zegt alles... Was hij ook niet aan het bellen op het veld?

12 oktober 2015 om 16:26

Sterker nog. Depay gaat het nooit maken bij een topclub. Niet alleen vanwege mentaliteit maar hij heeft gewoon de kwaliteiten er niet voor. Kijk nou naar die jongen die van Monaco is gekocht..dat is pas een talent

12 oktober 2015 om 16:27

ja dat klopt, over 5-6 jaar maar dan zal hij zich wel 100 moeten richten op zijn carriere en niet zo snel al in de media komen met negatieve berichten als stappen na een verliespartij...misschien stelt dit niet veel voor maar giggs gaat echt niet zomaar wat in de pers wat roepen want die hoopt ook gewoon dat hij slaagt, misschien is het wel om hem wakker te maken

op alleen talent slaagt niemand, en depay wordt ook erg overschat door met name de media maar dat werkt wel vaak door op zo'n jongen...en hij heeft natuurlijk niet het talent van zlatan, messi, neymar en ronaldo

12 oktober 2015 om 16:37

Ja, hij belde met zijn vrouw na de wedstrijd. Ergens in verweggistan, hij had in de catacomben geen bereik. Echt vreselijk was dat.

Dingen moeten ook van 2 kanten komen natuurlijk. Veel mensen van de pers behandelen de voetballers als stukken stront. Moet je dan alsnog met ze gaan praten? Zodat ze alsnog geld verdienen over jouw rug? Mogelijk weer dingen gaan verdraaien?

12 oktober 2015 om 16:37

Dat kun je nog lang niet stellen Mourinho. Depay heeft zat potentie. Wat hij er mee doet zal de tijd uitwijzen.

12 oktober 2015 om 17:02

hij heeft zeker genoeg potentie maar bij martial druipt het er nog meer van af, maar dat wil niet zeggen dat depay niet verder kan komen dan martial want depay schijnt echt altijd hard te trainen en hij heeft natuurlijk ook heel veel talent daarbij...gewoon te hopen dat hij zijn koppie erbij houdt

12 oktober 2015 om 17:52

@fc Mourinho Jij hebt dezelfde bekrompen gedachtegang als de persoon in je gebruikersnaam. Als je ook maar een heel klein beetje verstand van voetbal zou hebben dan weet je dat je reactie nergens op slaat. Zelfs martial kan gaan floppen (ik genoeg spelers opnoemen die weergaloos zijn gestart bij een topclub maar daarna flink zijn geflopt).

12 oktober 2015 om 17:54

Wat Abe84 zegt; de tijd zal het uitwijzen. Maar als je niet ziet dat Memphis over talent beschikt dan kan je beter een grotere tv kopen.

12 oktober 2015 om 18:17

Op een bepaalde manier is het ook weer mooi.. Maar we weten niet wat er is gebeurd, dus is het moeilijk oordelen.. Maar het zijn van een persoonlijkheid is niet erg.. Dat kan ook aanduiden dat ie groots kan worden, als hij keihard werkt aan zichzelf, en het is niet een ja knikker dus... Persoonlijk heb ik liever dat er spelers zijn die voor zichzelf opkomen dan dat ze maar ja knikken omdat het van Persie is... Ik zie Depay niet als iemand die denkt dat hij niveau Ronaldo is, maar ik denk dat hij wel denkt dat hij dat kan worden en hij zal keihard zijn best doen om dat niveau te kunnen bereiken.. of het zal lukken is een ander verhaal, maar een streven is niet erg en als hij daardoor keihard traint.. alleen maar goed.

Depay die heeft het tegenwoordig hoog in zijn bol zitten arrogant doen maar niks presteren vervelend tegen journalisten doen en ze neit eens normaal antwoord geven en kijkt journalisten niet eens in hun ogen. Oke Depay is dan een stille jongen en gene prater maar dan nog kan je normaal antwoord geven. Depay loopt naast zijn schoenen houd ook nog van uitgaan dat helpt er niet bij. Depay gedraagt zich als een vervelende verwende mannetje..

12 oktober 2015 om 15:54

Ach ja, waarom zou je die gast willen interviewen. Nooit wat zinnigs gezegd en komt op sociaal vlak gewoon vreselijk te kort.

Het is ook niet iets gewoons hoor om de media te woord te staan, ook al verdien je miljoenen en ben je een prof. Als het iets vanzelfsprekends zou zijn dan zou iedereen een grote persoonlijkheid kunnen worden in de media, want buiten de camera's heeft iedereen wel een leuke kant.

12 oktober 2015 om 16:00

Legend-7,

En waar haal jij het idee vandaan dat Depay de eventuele aanstichter zou zijn? En niet Van Persie in deze situatie?

12 oktober 2015 om 17:40

Och daar gaan we weer. Lekker oordelen over mensen die we niet persoonlijk kennen en een mening hebben over wat er gezegd en geschreven wordt.

Depay heeft een uitzonderlijk talent en dan ben je wisselvallig als je zo jong bent. Daarnaast heeft hij een ander karakter en voelt hij vaak dat hij zich moet verdedigen. Wow wat erg. Waar maken we ons druk over?

12 oktober 2015 om 17:55

@thamike
Jij begrijpt het. Dat zielige gedoe altijd is typisch Nederlands

12 oktober 2015 om 18:27

Ik had eerst mijn bedenkingen over depay in deze, maar aan de andere kant, van persie zou dat voorval met v hooijdonk in zn feyenoord tijd ook wel herrineren? Waarschijnlijk exact htzelfde als toen maar nu de rollen omgedraaid

Ons mega talent Depay laat het ook echt vreselijk afweten bij Oranje zeg. Komt al een paar wedstrijden lang helemaal niks uit.

Dat trouwens dan Hunter begint snap ik ook niks van. Speelt niet eens meer alle sbij Schalke en ook van Persie zit op de bank.

Laten we het eens lekker met Dost proberen en dan met El Ghazi en eventueel Elia op de flanken dat er ook echt eens voorzetten komen. Want zowel Hunter als Depay waren nou niet echt in vorm tegen Kazachstan.

12 oktober 2015 om 16:10

Huntelaar vind ik ook een en al ergernis. Als Heerenveen-fan heb ik natuurlijk een zwak voor hem maar hij voegt op dit moment niks toe. Hij staat er bij en kijkt ernaar. Nu weten we dat dit wel typisch Huntelaar is, hij is een afmaker die bediend moet worden maar ben met je eens dat er echt niks van hem af komt voetballend. Van Persie was tegen Turkije dan nog best redelijk, gaf ook een paar aardige ballen waar kansen uit voortkwamen.

Dost is en blijft ook een ietwat beperkte spits, maar hij scoort wel makkelijk. Zou op termijn El Ghazi wel eens in de punt willen zien.

12 oktober 2015 om 17:04

Ik vond Huntelaar sterk in de duels, hij controleerde zelfs ziekenhuisballen. Verder had hij een doelpunt achter zijn naam moeten hebben als Depay gewoon breed had gelegd ipv naast had geschoten. Tenslotte gaf hij nog die assist op Sneijder.

12 oktober 2015 om 18:53

Ik neem aan dat je doelt op de pot tegen Kazachstan? Tja, tegen de voetbaldwergen zijn de statistieken van Huntelaar uitstekend.

12 oktober 2015 om 21:48

Want tijdens de eindronde zet de bondscoach hem op de bank en kan hij zich niet eens bewijzen.

In ieder geval weten we dat hij in het clubvoetbal het al bewezen heeft. Hij was de speler die scoorde toen Casillas een recordaantal minuten te nul had gehouden. En hoe, wat een goal, in het Bernabeu nog wel.

13 oktober 2015 om 12:41

@geert:

Kom op Hunter goed? Hij was onzichtbaar en als hij wel ballen kreeg had hij ze juist nooit onder controlle. Zeer zwakke bal controlle heeft die jongen echt bizar gewoon. Niet 1x gelijk onder controllen.

Hij moet en ka alleen doelpunten amken, en oo dat blijft wat achterwegen. Laat dan maar van Pesie mee voetballen daar heb je nog wat aan.

In Brazilië gaf van Persie Depay al een harde trap op de training waarna Depay een paar tranen moest laten.

De overgang van Memphis naar United en het vertrek van RvP hebben het er allemaal niet beter op gemaakt. Beiden van die "uit de hoogte" maniertjes, dan krijg je dit ja. Sowieso is RvP al tijden de grote stoorzender in de groep. Was de meest fitte en beste speler van Oranje voordat hij naar United vertrok en dat jaar daarop, maar het is daarna gewoon helemaal mis gegaan. Zelfs Sneijder die was afgeschreven staat weer bovenaan in de hiërarchie in Oranje.

100 caps en 49? doelpunten. Mooi einde en nu wegwezen, want hij is in teamverband nooit een meerwaarde geweest in Oranje.

12 oktober 2015 om 15:54

Stank voor dank noemen ze dat wel eens.

100 caps 49 doelpunten. Nu wegwezen!

Zo ga je niet om met voetballers die jaren lang spelen in het Nederlands elftal.

12 oktober 2015 om 16:10

Je kent ze dus persoonlijk? Die jongen doet zijn stinkende best. De reden dat hij niet met de media praat is omdat de media tamelijk goed is in het verdraaien van woorden. Je verteld iets, en leest de volgende dag het artikel waar slechts 5 van de 20 zinnen op waarheid berusten

12 oktober 2015 om 16:36

Precies, ik snap ook echt niet waarom iedereen nu zo moeilijk doet. Eerst zijn de pers zat omdat ze alles aan het verdraaien zijn. Dan zegt Memphis een keer dat hij niet met de pers wilt praten omdat ze toch alles verdraaien en dan komen de moraalridders weer even. 'die Memphis is een over het paard getild mannetje, etc.' Groot gelijk dat sommige spelers soms niet met de pers praten. Het wordt nooit letterlijk geciteerd en ze zijn alleen maar opzoek naar sensatie.

12 oktober 2015 om 17:15

Van Persie stoorzender?

Hoe kom je daar dan bij?

Wat een aannames in jouw stukje.

En over dat teamverband ik ook ridicuul. Voor in 2010 heeft hij enorm in dienst van het team gespeeld.

De media houdt ervan om spelers kapot te krijgen .In Turkije zijn ze daar het beste in.

Een discussie gebeurd overal. Als van Persie het niet eens is met een reserveplek mag hij dat wel zeggen. Als hij vindt dat tijdens de training anders had moeten worden gehandeld is dat ook vrij normaal. Hoe vaak hebben jullie nou ruzie gemaakt tijdens een wedstrijd omdat degene over jou iets verkeerds deed.

Iedereen heeft nu een beeld over van Persie alsof hij ruzie heeft met alles en iedereen. Dat valt gewoon allemaal mee.

Overigens heeft Robin het gewoon naar z'n zin bij Fener.

12 oktober 2015 om 16:02

Hij heeft het naar zijn zin in Turkije? Waar ben jij de laatste 2 maanden gezeten, de Maan?

Heb je al die video's niet gezien dat RVP niks doet, ruzie heeft met de trainer, verveeld een warming up draait? Zodra RVP het even niet loopt zoals hij het wil, gaat de kont in de krib.

RVP is bijna altijd een aanwinst voor het Nederlands voetbal geweest, alleen is het geen team speler! Zijn gedrag laat dat zien, nu is Depay precies hetzelfde, en dat botst. Ze zijn allebeid meer van de "ik" dan "wij".

12 oktober 2015 om 16:07

Haagsekoerd is RvP tegen beter weten in volledig aan het verdedigen.

13 oktober 2015 om 01:55

Kifesh hatertje wat weet jij van de media in Turkije ? Zeker weer zo'n koerd die vol haat zit en die het nergens kwijt kan dan maar op voetbalzone toch

Heel veel tekst, maar inhoudelijk staat er niet veel helaas. Ben toch vooral benieuwd naar de inhoud van het incident. Reageerde Depay bv. negatief op coaching van v.persie etc. Feit is wel dat Depay de laatste tijd erg negatief in het nieuws is. Dat moet die jongen zelf toch ook niet lekker zitten? Of verdwijnt dat gevoel elk einde van de maand?

Wel typisch dat van persie er elke keer bij betrokken is. Eerst met Huntelaar en nu met Depay.

12 oktober 2015 om 16:14

Ooit op voetbal gezeten? Tijdens een training gebeuren er dingen omdat er gewoon fel wordt getraind, dat is geen big deal. Maargoed, is opzich wel makkelijk scoren op van Persie aangezien je dan toch wel likes krijgt van de meesten hier. Ik hou er wel van, een beetje bravoure

Media moet weer stoken, er gebeurd altijd wel eens wat. Die rot trap van Robben op Indi tijdens de training wordt niet moeilijk over gedaan

12 oktober 2015 om 16:01

Depay heeft al aan de stok met Giggs en de technische staf van Manu vanwege zijn opvallende verschijningen in t uitgaansleven. Maar op t veld wordt niets gepresteerd door meneer depay

12 oktober 2015 om 16:04

Aan de stok? Niet zo overdrijven man. Giggs heeft er iets over gezegd en thats it.

12 oktober 2015 om 16:12

Overdrijven moeten we inderdaad niet. Ik herinner me ooit dat Rooney ook op een dergelijke manier werd aangesproken toen hij iets te vaak in het nachtleven te vinden was.
Depay heeft een dikke dip, hard werken dan komt hij er wel weer uit. Talent heeft ie wel en de fysiek ook.

Die man gisteravond bij Studio Voetbal was dan toch goed op de hoogte met zijn gerucht. Van Persie is dus alweer betrokken bij incidentjes. Hij is momenteel ook een bron van onrust bij Fenerbahce.

Leuke reacties allemaal maar heeft iemand ook maar enig idee waar die ruzie over ging?

Beetje ruzie hoort er toch gewoon bij, das ook zo weer over, want het zijn geen wijven, althans, dat hopen we. Denk zelf dat van Persie een beetje in de van Hooijdonk rol aan het kruipen is en even laat weten wat er voor nodig is in de top te kunnen presteren. Misschien heeft RvP het dan eindelijk door wat het was

12 oktober 2015 om 18:26

Denk niet dat van Persie petjes doorknipt en luiers ophangt.

Wat van Hooijdonk deed was het kapotmaken van talenten.

Terwijl vrijwel elk talent dat het Nederlands elftal instroomt aangeeft veel aan van Persie te hebben.

12 oktober 2015 om 20:28

Zou hij die hoed van Memphis dan doorgeknipt hebben?

Begeleiding komt er in vele maten en soorten, natuurlijk waren veel van van Hooijdonks acties kinderachtig maar hij heeft ook veel goed advies gegeven en opzich was het met goede bedoelingen zoals van Persie die ook best zal hebben

12 oktober 2015 om 20:45

Van Hooijdonk was een bullebak. En zoals ik al aangaf is vrijwel elke jonge speler die met van Persie heeft gespeeld positief over hem. Dat hij ze goed helpt, advies geeft enz.

Carlos Vela, De Vrij, Depay zelf, Maher en ga maar door.

Over van Hooijdonk lees ik louter negatieve verhalen.totaal verschillend dus.

Daarbij weten we helemaal niet hoe ernstig dit akkefietje was of waar het überhaupt over ging.

Vind ik mooi, kan me een akkefietje met van Hooijdonk herrineren om een vrije trap. Hoort erbij, er is altijd wel iemand die het beter weet dat is voetbal. Robin had toen ook nog niet zoveel bereikt en vond dat hij recht van spreken had en nu geldt dat voor Memphis.

12 oktober 2015 om 17:24

Je weet niet eens wat er voorgevallen is en je gaat nu een voorbarige vergelijking trekken terwijl je niet eens waar ze ruzie om hadden.
Dat is ook de reden waarom het voor de media zo makkelijk scoren is omdat er veel mensen zijn die in dit soort onzin geloven.
Sneijder vroeg eens laatdunkend aan Piet Velthuizen bij het NL elftal hoeveel hij verdiende. Is ook vaak betrokken geweest bij incidenten en ook bij Galatasaray toen hij weleens reserve stond. Toen heb ik niemand zo zien zeuren zoals ze bij RvP doen. Het zijn altijd de Ajax supporters die zo afgeven op RvP en dat is dus inclusief ajax supporters die een media baan hebben en dat is eigenlijk diep triest. RvP heeft veel betekent voor het NL elftal en dit proberen zielige figuren te bagatelliseren.

Weet je hoe NL oranje weer een keer kan helpen door eens niet op alles te zeiken.. Dit gebeurd en de invalbeurt van vPersie had ie het niet gedaan was het vast ook niet goed geweest. Dit is gewoon netjes je weet niet wat er gebeurd zou je zien raakt ie vandaag geblesseerd kan ie niet spelen.. Gewoon die 100e pakkn dus al is het 4 minuut

Dat we niet gaan naar het EK is het beste wat het Nederlands elftal kan overkomen. We moeten eerst weer inzien dat we maar een klein landje zijn. Als de samenhang niet goed zit, zijn we niets en nergens. Dat heeft de geschiedenis ons al geleerd maar blijft een valkuil die we keer op keer voor ons zelf graven. Na het EK zijn we zwaar gezakt op de ranglijst en moet er geknokt worden om weer wat status te verkrijgen. Daar zijn we altijd goed in geweest. Komt allemaal goed maar gaat ff duren.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren