Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Sommige van die jongens weten niet eens wie Thierry Henry is!'

Laatste update:
/

Theo Walcott scoorde in zijn laatste zeven wedstrijden zes keer en lijkt bezig zichzelf onmisbaar te maken voor Arsenal-manager Arsène Wenger. De hervonden supervorm dankt de pijlsnelle aanvaller naar eigen zeggen aan clublegende Thierry Henry én teamgenoot Alexis Sánchez.

Henry is na het beeindigen van zijn actieve loopbaan terug bij Arsenal om stage te lopen en praat in die hoedanigheid regelmatig met Walcott. “We hebben het over zijn ervaringen, en hoe ik die kan gebruiken om beter te worden. Hij loopt soms mee met het elftal Onder-18, maar ik geloof dat sommigen niet eens weten wie hij is!”, lacht Walcott, die op aanraden van Wenger ook probeert te leren van zijn Chileense ploeggenoot.

“Ik moet agressiever worden op het veld. Toen ik Alexis voor het eerst zag binnenkomen dacht ik: wow, dit is inderdaad een statement. Maar als je dan kijkt wat hij er allemaal voor doet; hij is een winnaar. Hij wil altijd winnen en dingen bereiken. Als je de juiste mentaliteit hebt en bereid bent om te werken, kan dat. Waarom niet?”, vraagt de Engelse international zich af. “Misschien ontbrak dat er een paar jaar geleden wel aan. Nu denk ik: het moet nu gebeuren. Spelers als Alexis helpen daarbij.”

Denk jij dat Theo Walcott net zo goed kan worden als Thierry Henry?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Sanchez moet ons naar de titel schieten, is het niet dit jaar dan volgend jaar, maar hij kan dat.
Walcott zag er tegen United echt heel goed uit, 2 assists, constant dreigend, die assist op Sanchez was van een hoog niveau, aannemen, open draaien diepe pass, goal.
Ozil is de verbindingstuk, hij is in staat om Walcott/Alexis 3x per wedstrijd alleen voor de keeper te zetten.

8 oktober 2015 om 10:57

Als je kampioen wilt worden in de PL is er veel meer nodig dan dat. Ik kan ook wel zeggen dat Aguero City kampioen moet schieten. Vorig jaar scoorde City de meeste goals van alle clubs, maar werden niet kampioen. Alles moet kloppen om kampioen te worden, dus niet alleen Alexis.

8 oktober 2015 om 10:58

Die heeft idd een redelijke progressie door gemaakt. Redelijk laat als je kijkt hoeveel haren hij inmiddels mee loopt, maar goed...beter laat dan nooit.

8 oktober 2015 om 11:42

Grappig dat je dat verwacht van een winger. Dat zegt eigenlijk al genoeg over jou en Arsenal. Jullie moeten je eens focussen op het aantrekken van een topspits, dan word je pas kampioen.

8 oktober 2015 om 11:51

Het zegt meer over jouw onwetenheid, chelsea steunde vorig jaar ook toch op Hazard? Hij zal wel een spits moeten zijn dan. Je moet als engels topclub niet eerste de beste spits halen die een goed jaar heeft gehad, dan kun je beter spelen met Giroud en Walcott. Je moet gaan voor een topspits en die zijn helaas niet beschikbaar.

8 oktober 2015 om 11:58

En jij moet je denk ik focussen op de hedendaagse transfermarkt. Topspitsen van het kaliber van die rondlopen bij de drie Europese grootmachten zijn er niet. Je hebt haalbare spelers die toch een aantal niveaus onder die klasse zitten zoals Higuain, Lacazette, Jackson, etc. Giroud en Walcott zijn van een vergelijkbaar niveau, dus een nieuwe spits halen is overbodig.

8 oktober 2015 om 14:11

Chelsea steunde vooral op een goede defensie!

8 oktober 2015 om 14:36

Klopt, maar het was Hazard die het team bij de hand nam.

Als ze bij de jeugd van Arsenal al niet weten wie Bergkamp en Henry zijn dan moeten ze toch een extra lesje clubgeschiedenis krijgen.
En tegelijkertijd is het niet zo vreemd voetballers hebben over het algemeen vrij weinig met persoonlijke ontwikkeling...

8 oktober 2015 om 11:12

Arsenal's geschiedenis bestaat niet alleen uit Bergkamp en Henry. Ik had laatst nog een discussie met een Blackburn supporter over Alan Ball en zijn optreden in de WK finale, vervolgens stelt de rasechte Arsenal supporter, eentje die helemaal Arsenal gek is en vergelijkbaar is met de leden op VZ, wie is Alan Ball nou weer? Hilarisch

8 oktober 2015 om 11:52

Je hebt het dan ook over een speler die al is overleden en waarvan het zeker 40-50 jaar geleden is dat hij speelde. Het is ook niet zo dat hij een giga legende voor Arsenal is.

8 oktober 2015 om 11:53

Alan Ball is iemand waar ik van gehoord heb maar nooit heb zien spelen. En ik denk dat veel mensen jonger dan mij niet geïnteresseerd zijn in de clubgeschiedenis maar juist in het huidige Arsenal.

Zelfde geld voor mij ik ben Arsenal gaan volgen toen Bergkamp en Overmars richting Londen trokken wat daarvoor gebeurde interesseerde me weinig. Heb laatste tijd wel wat meer interesse maar om echt alles na te zoeken nee bedankt.

8 oktober 2015 om 12:32

Leuk dat je wat wikipedia paginas hebt doorgespit, maar om zoiets in een discussie naar voren te halen is gewoon corny. Ik ken Cruijf ook wel, maar dat betekend niet dat ik een uitgebreide discussie over hem kan voeren, want dat is gewoon veel te lang geleden.

8 oktober 2015 om 13:09

WK winnaar waarin hij man of the match was in de WK finale en toch nog een aantal jaren bij Arsenal gespeeld. Misschien geen legende zoals George, Brady, Wright, Adams, Henry etc maar toch zeker een noemenswaardige speler nee?

8 oktober 2015 om 13:17

Hallo Cocoafc

Wikipedia pagina's doorgespit? Beste man waar heb je het in godsnaam over? Ik kom uit Engeland. Ik raakte aan de praat met een Blackburn en Arsenal supporter in het vliegtuig richting Engeland over het wk winnende team van 66. Of ben je niet gefascineerd door voetbal uit het verleden. Corny? He? Er is zoveel fout met jou berichtgeving ik weet niet waar ik moet beginnen..

8 oktober 2015 om 13:22

Oke vreemd. Dus zonder Bergkamp en Overmars was je nooit Arsenal gaan volgen?

Je support een club toch vanwege de DNA en de kleurrijke geschiedenis en het hele cultuur eromheen? Ik ben groot gebracht met verhalen over de Busby Babes, George Best etc.

Je hebt dus sympathie voor de club maar een supporter ben je niet is dat de juiste conclusie?

8 oktober 2015 om 15:45

Als kleine jongen uit Nederlands plattelands dorpje had ik geen idee van het Engels voetbal. Mijn vader was/is geen volger en mijn opa was dat ook niet.

Dat bepaalde spelers je naar een club toe trekken en dat daardoor de liefde voor een club ontstaat maakt mij dus geen supporter? De clubcultuur, de kleurrijke geschiedenis en verhalen eromheen zijn er later bij gekomen toen ik me wat meer ging verdiepen in de club en clubcultuur. Maar om alles uit te zoeken en door te spitten hoeft van mij ook weer niet.

Maar als Engelsman is dat natuurlijk moeilijk te begrijpen. Jij bent van jongs af aan al in aanraking gekomen met de club waar je van houdt. Waarschijnlijk zijn jou vader en opa ook fan van dezelfde club en zit het in je DNA verweven.

9 oktober 2015 om 02:53

Ik ben ook Arsenal gaan volgen in de tijd Henry, bergkamp maar puur om het fabelachtig voetbal.

Same voor Barcelona paar jaar terug

Heerlijk hoe die twee de laatste weken samenspelen. Walcott die veelvuldig wegtrekt uit de spits en Alexis die dat gat opvangt. Beide razendsnel en door hun continue bewegingen een last voor de verdediging. Walcott compenseert zijn technische minderheden fantastisch en dat komt natuurlijk ook door Alexis.

Weinig nutteloze voorzetten van de zijkanten naar Giroud, alles wordt via de grond gespeeld en dan komt het beste spel van Arsenal naar boven.

Het ontbreken aan werklust en agressiviteit op het veld is wat mij betreft een doodzonde. Dat Wenger dat niet, negeerde of allemaal toeliet. Onbegrijpelijk.

8 oktober 2015 om 11:29

Dat ligt ook aan de spelers, Sanchez en Coquelin zijn spelers die pit en strijd in de ploeg brengen voor de rest is de hele selectie een braaf hondje. Ik hoop nog steeds op Krychowiak van Sevilla hij is alles wat we nodig hebben op het midden. Een echte winnaar en krachtpatser die er voor kan zorgen dat de (kop)duels op het midden winnen. En misschien zouden we dan ook een kans maken tegen teams als Bayern, Real en Barca. Met een defensief blok op het midden van Krychowiak en Coquelin heb je veel meer controle.

Lijkt me sterk dat jongens van de -18 niet weten wie Henry is haha. Als je Arsenal intikt op Google wordt er al meteen een verband gemaakt met Henry .

Theo wordt natuurlijk nooit zo goed als Henry maar hij geeft altijd 100 en scoort de laatste wedstrijden bijna altijd, altijd dreigend en heeft ook heerlijke loopacties. Lijkt z'n vorm weer gevonden te hebben en zeer terecht eerste keus als spits nu. Als hij zo hongerig naar de bal blijft als Alexis is het echt een goeie spits om te hebben.

8 oktober 2015 om 12:34

Zo goed zal Walcott nooit worden, maar hij kan minstens zo populair worden. In deze tijd is prijzen winnen met Arsenal veel meer waard dan ooit.

8 oktober 2015 om 12:56

Klopt, ik denk ook wel dat Theo een streepje voor heeft op Henry voor de jongere fans dezer dagen qua populariteit. Prijzen winnen is inderdaad het belangrijkste, als hij (en het team) deze vorm vasthoudt zou dat zomaar eens kunnen gebeuren. Wel moet Ramsey banken want die is de laatste wedstrijden niet top, beter Oxlade in de basis laten beginnen!

8 oktober 2015 om 11:37

Wat zegt hij verkeerd dan? Hij heeft het over zijn eigen prestaties. Jammer dat je weer onnodig moet uithalen.

8 oktober 2015 om 12:41

Vind ik zelf trouwens nog steeds raar dat mensen dat zeggen, tegen Olympiakos speelden ze namelijk een sterke wedstrijd op de blunder van Ospina na. Niet dat ik er vanuit ga dat jij dat ook vond/vindt. Toch zegt Theo hier niets verkeerds, hij bespreekt zijn eigen kwaliteit en niets over dat Arsenal kampioen wordt. Daarom komt het over als een uithaal, als je je eigen reactie beter leest zal je dat ook wel snappen, hè maat

8 oktober 2015 om 12:44

Kan trouwens niet ontkennen dat er de afgelopen tijd artikels zijn langsgekomen waarin er inderdaad beweert wordt dat Arsenal kampioen kan worden dit jaar. Op dat vlak ben ik het met je eens dat spelers niet hierover moeten praten en hun voeten moeten laten spreken.

9 oktober 2015 om 00:11

Klopt. Dat is de kracht van de media, als zij iets beweren gaan mensen ze jammer genoeg napraten. Zo ook over titelkansen van Arsenal dit jaar.

Ik hoop ook echt dat Arsenal kampioen kan worden dit jaar maar dan moeten we eerst inderdaad structureel de topwedstrijden winnen en rond februari/maart nogmaals kijken hoe het dan verloopt met Arsenal. Maar goed, dat is niets nieuws natuurlijk.

8 oktober 2015 om 11:39

De wedstrijd op 24 oktober thuis tegen Everton is een goede graadmeter. Dat is een ploeg die fysiek sterk is, goed georganiseerd verdedigt en ook nog eens scorend vermogen heeft.

8 oktober 2015 om 12:38

Ogja zo gaat dat altijd. Na zo'n pot komen er weer ineens 5/6 artikelen over dat Arsenal kampioen kan worden en bla bla. Het hele voetbal leeft gewoon in de waan van de dag. Als een ploeg 2x verliest is er al crisis, wint een ploeg 2x goed zijn ze direct topfavoriet. Zo gaat dat..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren