Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Real Madrid rekent zich te vroeg rijk in stadsderby

Laatste update:

Real Madrid is er niet in geslaagd om Villarreal af te lossen als koploper van de Primera División. De ploeg van Rafael Benítez kwam op bezoek bij buurman Atlético Madrid op een vroege voorsprong en leek vervolgens te denken dat een doelpunt wel voldoende zou zijn voor de drie punten. Dat bleek echter een misvatting te zijn: zeven minuten voor tijd viel de 1-1 alsnog. Eerder in de wedstrijd had Keylor Navas nog een strafschop van Antoine Griezmann tegengehouden.

/

Karim Benzema bezorgde Real nog een goede start. De aanvaller werd al binnen de eerste tien minuten gevonden door Dani Carvajal, die Luis Felipe op rechts voorbij was gegaan en Benzema zijn voorzet uitstekend binnen zag koppen. Voor Benzema betekende dit al zijn zesde competitietreffer van het seizoen, waarmee hij (en dus niet Lionel Messi of Cristiano Ronaldo) de topscorer van de Primera División is. Atlético reageerde goed op de tegenvaller en Ángel Correa kreeg twee goede mogelijkheden, maar wist niet te scoren.

Dat lukte ook Griezmann niet, toen hij na ruim twintig minuten spelen mocht aanleggen voor een strafschop. Sergio Ramos pakte de bal af van Fernando Torres, maar maakte vervolgens een overtreding op Tiago Mendes, waarna de bal op de stip ging. Griezmann ging vol zelfvertrouwen achter de bal staan, maar Navas keerde zijn inzet. De kansen in het restant van de eerste helft waren schaars: tien minuten voor rust kreeg Ronaldo op aangeven van Benzema nog wel een mogelijkheid, maar hij schoot over.

/

Voor de tweede helft bracht Diego Simeone Yannick Ferreira Carrasco binnen de lijnen en met de Belg in het veld moest de druk op Real wat verder worden opgevoerd. Torres kreeg al snel een goede kans op de gelijkmaker, maar zijn schot ging vrij ver voorlangs, en even later werd een schot van Diego Godín geblokt. Real moest zich even beperken tot verdedigen, maar echt gevaarlijk voor het doel van Navas werd het door goed verdedigingswerk lange tijd toch niet. Gareth Bale maakte als invaller zijn rentree bij Real, dat de wedstrijd rustig wilde uitspelen.

Atlético kwam echter toch nog langszij. Luciano Vietto had al een goede kopkans gekregen, voordat hij zeven minuten voor tijd de gelijkmaker binnenwerkte. Jackson Martínez snelde op links langs Alvaro Arbeloa en zijn voorzet bleef wat gelukkig hangen in het strafschopgebied, waarna Vietto de trekker kon overhalen. Atlético hoopte nu nog de volle buit te kunnen pakken en in blessuretijd kwam Jackson nog dicht bij de winnende treffer, maar Navas keerde het schot van de aanvaller uitstekend. Een poging van Ronaldo was vervolgens nog erg teleurstellend, waardoor de derby in evenwicht eindigde.

Een gelijkspel is een terechte uitslag

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Geen idee hoe Atl nooit rood krijgt?! Die tackle op Casimero .. noppen vooruit op de schenen.. scheids zag t ook gewoon... wth

4 oktober 2015 om 22:29

Ik begrijp er echt niks van, ik schrok gewoon van dat moment.

Scheids staat er boven op!!

4 oktober 2015 om 22:35

Ja je bedoelt die van Correa eerste helft? Die was smerig inderdaad.

4 oktober 2015 om 22:41

Was indd zonder twijfel rood! Ik had ook verwacht dat hij m zou geven maar hij liet het na..

4 oktober 2015 om 23:10

Op het einde werd het nog bijna 2-1 maar Navas is echt goed bezig. Mooie redding op Jackson Martinez en die penalty natuurlijk ook

5 oktober 2015 om 11:06

Dan mocht Ramos er ook af want die ontmeent een scoringskans.

5 oktober 2015 om 09:37

Dat vraag ik me ook altijd af. Maar in Spanje kijk je nergens meer van op. Als je ziet hoe makkelijk Real Madrid geel kreeg (varane en ik geloof Casemiro) en zag waar Atletico allemaal mee weg kwam. Dat was gewoon een lachertje. Maar dat doet niets af aan het gelijkspel. Wij verdienden ook niet om te winnen. Wat speelde Real Madrid weer lachwekkend slecht. Isco mag wel even een paar weken op de bank gaan zetten, die bakt er echt weinig van.

Pfoe het is nu wel spannend bovenin zeg. Maar denk toch dat celta en villarreal gaan afhaken binnen de kortste keer.

4 oktober 2015 om 22:25

Eerlijk gezegd denk ik dat Barca ook nog veel gaat verspelen zonder Messi.

ON:
Matig wedstrijd Real gaf weinig weg maar ARBELOA man man ...
Motm Modric en Casimero.

4 oktober 2015 om 22:27

Hadden deze matige pot moeten winnen. Maar helaas heeft ons een wissel de winst gekost: indd Arbeloa, kan absoluut het niveau niet aan en als real de eerste twee backs kwijt zijn dan hebben wij een probleem!

4 oktober 2015 om 22:27

Die arbeloa is echt een drama, balverlies op het middenveld van hem werd real fataal. Je zag ook dat hij vaak vrij stond maar niemand de bal naar hem speelde omdat ze weten dat hij er niks mee gaat doen.

4 oktober 2015 om 22:28

Volledig akkoord, alleen zijn twee top rechtsbacks al uitzonderlijk. Je kan je selectie natuurlijk niet driedubbel bezetten met topmateriaal.

4 oktober 2015 om 22:29

Matige wedstrijd van real???

Dat was het verdienste van atletico Madrid. Man of the match is felipe luis zonder twijfel.

Casemiro speelde een hele goede wedstrijd!

Maar real werd toch wel even overlopen....heerlijk!!!

4 oktober 2015 om 22:31

Yup ben bang dat barca nog wat punten gaat verspelen. Het programma is niet lastig maar met de huidige achterhoede is het niet naar wens.

4 oktober 2015 om 22:34

motm was modric , ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gekeken ......

4 oktober 2015 om 22:39

Dus jij vind dat real madrid moest winnen omdat ze het verdiende?? atletico heeft meer kansen gehad. Real madrid scoort gewoon bijna geen doelpunten. Als martinez in de basis stond zag ik atletico makkelijk winnen. Ze misten een penalty en torres had 2 goeie kansen. Real daar en tegen had maar 1 echte goeie kans en die was meteen raak.

4 oktober 2015 om 22:39

Waarom zou Barca afhaken, Real is niet beter bezig.
Real speelde vandaag helemaal niet goed, na de 0-1 bijna geen enkele goede kans meer gehad.
Barca gisteren wel verloren maar veel kansen gehad.
Komt er nog bij dat Barca na de interlands een vrij makkelijk programma heeft.

4 oktober 2015 om 23:00

Misschien niet best verdedigd door Arbeloa maar vergeet niet dat Atleti een strafschop miste. Ik vond het uiteindelijk een goede weerspiegeling van de krachtsverhouding deze gelijkspel

4 oktober 2015 om 23:14

Als je als Barca zijnde in zo'n lastige periode, wat al vanaf het begin van het seizoen speelde nog steeds net zo veel punten als Real hebt verzameld dan is dat een positief punt. Real had nu voor hetzelfde geld een voorsprong kunnen nemen van 6 punten. De twee nederlagen van Barca en de blessureplaag is ze nog niet fataal geworden, ook niet in Europees verband. Vergeet overigens niet dat Barca tegen Bilbao, Malaga en Atleti 9 punten haalde waar Real uit die 3 lastige wedstrijden 4 punten haalde. Zo moet Real bijvoorbeeld straks nog naar Celta en Sevilla toe. Ook geen ABC'tje. Het wordt hoe dan ook spannend.

4 oktober 2015 om 23:19

Tegen Leverkusen was het indd niet goed.
Maar tegen Las Palmas en Sevilla had Barca genoeg kansen om minstens 4 keer te scoren, dat ze dat niet doen is gewoon pech.
Maar dat blijft niet duren, die goals zullen wel komen.

5 oktober 2015 om 00:01

edit: Real haalde 5 punten uit de laatste 3 wedstrijden. geen 4, excuus

5 oktober 2015 om 09:38

Dat Real zwak speelde was de verdienste van Atletico? Maar Atletico speelde misschien nog wel slechter?

5 oktober 2015 om 11:08

Volgens mij zijn wij het met elkaar eens. Vond Casemiro en Modric erg goed bij real maar de beste op het veld bleven toch Filipe Luis en Jose Maria Gimenez.

Ongelofelijk.. Je domineert en je verzuimt om de tweede en derde doelpunt te maken. Tig kansen en toch niks.

En wie haal je er dan uit?!? Benzema..

Benitez maakt mij echt gek met zijn anti voetbal. real Madrid onwaardig

4 oktober 2015 om 22:26

Mja, dat men met Benitez antivoetbal binnenhaalt was van te voren al bekend. Op zulke dagen is dat voor fans van Real extra pijnlijk, want hier heeft het ze de kop gekost. Hoewel Real al weinig meer creëerde op het moment dat Benzema eruit werd gehaald, heeft Benitez de kans op een extra goal helemaal doodgemaakt.

4 oktober 2015 om 22:37

Bale raakte ook geen bal meer na die wissel van Benzema. Dat ligt niet aan Bale hoor, het lag meer aan Real.

4 oktober 2015 om 22:44

Ligt ook niet aan bale, er gaan gewoon heel weinig aanvallen langs de rechterkant, bijna alles op die goal van real na gebeurde vanaf de linker kant waar de dreiging kwam van Marcelo en modric, isco was vanaf de rechterkant ook totaal onzichtbaar zoals bale dat ook was.
Beide isco en bale geen spelers voor de rechterkant, hoewel ik denk dat bale wel wat meer vanaf rechts kan presteren.

5 oktober 2015 om 09:39

Tig kansen? hebben wij een andere wedstrijd gezien? Ik heb Oblak weinig zien doen. Real speelde na de 0-1 Atletico in de kaart met terughoudend voetbal.

Vind real maar niets onder benitez. Totaal geen flair, gewoon niets. Vooral aanvallend is het saai. Sjonge hoe kunnen we dit nou weggeven. Waarom in godsnaam gaan we ingraven terwijl we het eerste helft totaal controleerde? Snap er niets van.

4 oktober 2015 om 22:31

De 2e helft is de helft van de trainers.

Simeone is een betere trainer! Atletico is in de 2e helft overklast!!! Eindelijk draait atletico weer n beetje!

En natuurlijk geeft Real Madrid het weer eens weg. Wanneer niet? Zo gaat het al jaren..

Zelfs tegen dit matige Atletico Madrid weet men niet te winnen. Ze moeten zich (opnieuw) doodschamen.

Benitez, waarom wordt Benzema gewisseld voor Kovacic? Verder Arbeloa, man man man. Wat een drama. Je weet dat het uiteindelijk bij hem fout gaat. Hij is echt de slechtste back aller tijden van Real Madrid.

Ik zei het vorige week al, maar dit Real Madrid wordt op deze manier nooit meer kampioen.

4 oktober 2015 om 22:29

Benitez is een verdedigende coach vandaar die wissel. Snap er zelf ook niks van Benzema speelde goed.

4 oktober 2015 om 22:38

Aan z'n hoofd te zien toen ie Benitez 'n hand gaf snapte Benzema er zelf ook niets van ^^

5 oktober 2015 om 00:04

Die was echt gefrustreerd maar ook toen hij nog op het veld stond en richting de zijlijn liep. En terecht, Benzema was sterk vandaag.

Even serieus.. ik merk het overigens ook bij alle voorgaande wedstrijden. Real denkt echt véél maar dan ook véél te snel dat het klaar is bij 1-0, 2-0 et cetera. Dit was bij Ancelotti niet, daar bleef het team hongerig. Dit moet echt heel snel veranderen.

4 oktober 2015 om 22:27

Real madrid denkt niet dat het klaar is ze hebben gewoon moeite met scoren.

4 oktober 2015 om 22:39

Als je moeite hebt met scoren, laat je zien dat er gescoord wil worden. Dat werd er niet. Er werd gewoon wat rondgetikt en that's it. De bal kwam amper bij de voorhoede. Of ga jij mij vertellen dat je Ronaldo en Isco zo vaak hebt gezien? Benzema regelmatig omdat hij inzakte.

4 oktober 2015 om 22:45

Nee maar heel de wedstrijd was matig je zag gewoon dat de pit er niet in zat.

Maar dan nog mag je met een fout op het middenveld de overwinning zo weggeven.
Zulke flut wedstrijden moet je ook gewoon die 1-0 koesteren wil je aan het eind 1ste staan.

5 oktober 2015 om 08:02

Dit was bij Ancelotti inderdaad niet zo, maar trek deze vergelijking dan ook verder. Onder Ancelotti waren de statistieken voor de wedstrijden in het Calderon als volgt: 3 maal winst voor de piraten, 3 maal gelijk en 1 overwinning voor de Merengues. En die enkele winst was zelfs na een eerdere 3-0 overwinning in een tweeluik Cdr.

Ik ga niet zeggen dat Benitez geslaagd is voor deze test, maar ik heb toch een Real gezien wat een groot gedeelte van de wedstrijd een plan had tegen die Atletico. En ik heb alle wedstrijden onder Carlo tegen Atletico gezien, en die coach had heel vaak geen plan tegen Atletico Madrid.

4 oktober 2015 om 23:32

leuke wedstrijd met veel druk. ik weet niet waar de madrista's het lef halen om te zeggen dat ze de wedstrijd in hun pocket hadden. het ging op een neer en de beste kansen waren toch echt voor atletico. leuk dat ze de eerste helft 10 min de bal goed konden rond spelen maar vandaag domineerde real zeker niet.
jammer da atletico zulke kansen mist maar beide concurrenten lopen 2 punten mis na onze nederlaag. dat is altijd goed.

ik begrijp echt benitez niet! heeft hele counter voetbal en aanvallend voetbal van real madrid kapot gemaakt. Tegen malomo en vandaag bewijs dat real slecht voetbal speelt echt triest! sorry als real fan vind ik het niet meer aantrekkelijk voetballend spelen.

4 oktober 2015 om 22:29

Snel fan worden van Man City, die schijnen momenteel veel te scoren!

5 oktober 2015 om 02:03

Nee snel terug naar de oude counter en aanvallend voetbal! ik wil weer vol genieten. Man City doet inderdaad echt goed man woww petje af

5 oktober 2015 om 06:46

Klopt het is vooral zakelijk en achterin dichthouden. Daarom hebben ze maar 2 tegendoelpunten gehad tot nu toe.

5 oktober 2015 om 09:41

Vergeet niet dat je gewoon Bale (is er weer) en James mist. Dan mis je aanvallend gewoon 2 goede voetballers. Isco is mateloos uit vorm en Ronaldo is ook niet bepaald scherp.

Pff Arbeloa, doe iedereen een plezier en stop met voetballen. Het is toch schandalig hoe deze man hier zichzelf belachelijk maakt. Neemt een bal slecht aan, denkt dan dat ie dat kan oplossen door even te gaan toveren zoals ie Isco wel eens ziet doen op training, verliest de bal en is dan zo traag als een bulldozer op diesel in een zielige poging om de bal te heroveren.

Arbeloa echt wat doe je allemaal desnoods maak je fout goed door martinez zijn shirt te trekken voor overtreding pak gewoon geel.

Echt waar gewoon zo de koppositie weggeven ongelovelijkk!!!

Mooie wedstrijd en atletico was voetballend gewoon beter dan real Madrid!!! Aankopen bij atletico beginnen te draaien. Martinez moet nog even wennen, maar dat komt wel.

Felipe was fantastisch en zeker man of the match!!

Atletico Madrid had het gewoon verdient om alle punten in huis te houden. Real had met name in de 2e helft niks te vertellen!!!

4 oktober 2015 om 22:30

Verdiend?! Atlético Madrid verdiende geen punten maar meer kaarten en minimaal een keer rood

4 oktober 2015 om 22:48

Real heeft bijna geen kansen gehad. Waar atletico toch wel 4 of 5 goede kansen heeft gehad.

Atletico speelde over een hele wedstrijd echt wel beter en al helemaal de 2e helft.

4 oktober 2015 om 22:31

Juist! Heerlijk dat real Benitez heeft binnen gehaald, maakt het hele spel kapot! . Gaan onder hem geen grote prijs pakken, en Ronaldo ook weer onzichtbaar begint ook de leeftijd mee te spelen als t even niet loopt zo als meneer wilt!

4 oktober 2015 om 22:38

Atletico voetballend beter dan real, grap van de dag zeker. Heb je de eerste helft gezien, atletico werd van het kastje naar de muur gestuurd, real domineerde de eerste helft compleet elke speler stond goed opgesteld en atletico wist geen raad dan alleen met z'n alle de bus te plaatsen voor doel.
De 2e helft kreeg atletico meer ruimte en maakte real meer fouten, maar het was totaal niet dat atletico beter voetbal speelde, de 2e helft was zowel slecht aan de kant van real Madrid en aan de kant van atletico, atletico heeft geluk dat Arbeloa speelde in de 2e helft.

4 oktober 2015 om 22:52

Rm zizou

Of je het nou accepteer of niet. Atletico speelde real met de rug tegen de muur.

Weet je wat het grappige is van het verhaal. Als real het overwicht heeft, dan is het omdat real zo goed is. Maar als de tegenstander het overwicht heeft, dan komt het omdat real fouten is gaan maken of het ligt aan de trainer.

Een wedstrijd duurt 90 min. De belangrijkste 45 minuten zag ik 2 man aan de kant van real (modric en Casemiro). De rest deed weinig!!

Atletico laat punten liggen!

4 oktober 2015 om 23:31

Inderdaad, des te meer ik niet snapte waarom Real opeens anders ging spelen. Gewoon door blijven gaan. 1-0 was nog lang niet genoeg. En wat ook te vaak gebeurt is dat Real met het spelletje van Atletico mee gaat ipv gewoon door te gaan met hoe zij speelden. Ik weet dan ook niet of het aan Benitez ligt, dat er opeens anders gevoetbald wordt, vast wel. Op een gegeven moment kwam Real er niet meer uit en was het echt soms niet om aan te zien. Zo jammer.

4 oktober 2015 om 22:42

Haha beste knul jij bent het noorden kwijt. Zag je een stukje naar boven ook al verkondigen dat Atletico Real gewoon volledig had overklast. Gelijkspel vind ik een verdiende uitslag. Real verdiende geen overwinning al hadden ze die wel kunnen behalen. Fout van Benitez imo. Als real gewoon doordrukt maken ze een 2e en is het binnen. daarna kan het zelfs uitlopen op prijsschieten. Maar dat doen ze niet en daar profiteren Simeone en Atletico prima van. Maar dat Atletico hier de 3 punten had verdiend vind ik wel heel erg sterk zeg

4 oktober 2015 om 22:54

Real 1 schot op doel?!?!

4 oktober 2015 om 22:54

Op basis van de Kansen had atletico toch wel meer verdient. Real heeft serieus weinig kansen gehad.

Overklast is misschien overdreven, maar heb genoten van atletico de 2e helft. Dat kun je niet ontkennen.

Slechte wedstrijd. Het vroege doelpunt zorgde voor nonchalance, kijk maar naar de dubbele fout van Ramos die leidt tot een terechte penalty. Gelukkig beschikken met Navas over een fantastische keeper, zoals ik altijd al heb gedacht.

Nog 2 dingen: Bizar hoe vaak Atletico erin slaagt met 11 man te eindigen, gezien het aantal (smerige) fouten. En twee: Kunnen ze Simeone eens duidelijk maken dat hij in zijn vierkant moet blijven ipv zoals een losgeslagen baviaan langs de kant te springen?

Achja ze verkondigen dat ze altijd voor de winst gaan, maar uiteindelijk zie je ze met 11 wachten op fouten van de tegenstander en feest vieren na de wedstrijd bij een gelijkspel. Niets nieuws.

Alle schuld bij Arbeloa, wat een domme actie weer zeg. Atlético Madrid heeft weer geluk , totaal onterecht dit. Real verdiende hier om te winnen. Atlético Madrid altijd dat schoppen en kaarten naaien. Alleen maar kutspelers in dat team, ongelofelijk. Die scheids erg in het voordeel van Atlético Madrid, krijgen werkelijk waar nooit eens rood. Wat onverdiend dit, puta Atlético. Hala Madrid

Zwak Real, Zwakke coach.
Nee, dat roep ik niet door vandaag maar dat roep ik sinds de voorbereiding.

Benitez komt het systeem aanpassen, oké dat kan maar hoe haal je het in je hoofd om een speler die er 50 maakt vanaf links aan de rechterkunt in de punt te zetten?
Dan wissel je Benzema voor Kovacic, dan krijg je problemen want dan ga je alleen maar achteruit lopen en dat zag je ook meteen.

Waar is Danilo? Miskoop. Is alleen maar geblesseerd en heeft het probleem van vorig seizoen niet opgelost. Arbeloa kan echt niet meer.

Atletico was ook zeer zwak, op het eind waren ze wel beter.

Ik zie het niet zitten dit seizoen, die cleansheets of iets maakt mij niet uit, we moeten gewoon winnen met volle overtuiging en dat zie ik niet, voorin en het middenveld lopen gewoon niet.
Kan je wederom profiteren, doe je dat niet.

4 oktober 2015 om 22:40

Hoezo is danilo nouweer een miskoop? Wat kan hij eraan doen dat hij geblesseerd is...jij bebt waarschijnlink iemand die hem dan helemaal geweldig vindt als ie goed speelt. Ik zie dat je gefrustreerd bent..ik geef toe dat real veel beter was in de 1e helft maar in de 2e helft herpakte atletico zich weer met een paar mooie/goede kansen. Na de wissel van benzema ging real terugzakken en dat kostte hen de wedstrijd

4 oktober 2015 om 22:48

Danilo miskoop? Wat een onzin! Om duidelijk te zijn: ik was vanaf het begin al niet voor het aantrekken van Danilo want ik vind Carvajal een perfecte back voor Real. Zo denk ik er nogsteeds over, Carvajal is de nummer 1 op rechtsback in mijn ogen. Maar Danilo deed het in het begin gewoon prima wanneer ie speelde. Blonk nog niet uit maar speelde solide en begon nog beter te spelen naarmate zijn vertrouwen toenam en hij begon te wennen. Goed, nu is ie geblesseerd en dat is jammer. Maar wat jij roept is klinklare onzin. Sterker nog, dat is wat er mis is met veel 'supporters' bij Real. Zo snel het vertrouwen verliezen in prima spelers. En tegelijkertijd spelers zo snel ophemelen als ze volgende week dan weer eens een prima prestatie op de mat leggen

4 oktober 2015 om 23:18

Nee, dat is het helemaal niet.
Vermealen kan er toch ook niets aan doen dat hij geblesseerd raakt maar toch is het een miskoop, dat is nu ook zo met Danilo.

Danilo speelde goed ja maar met wat zitten we nu? Geen Danilo & Carvajal dus Arbeloa.
Het probleem is eigenlijk alleen maar erger geworden want als Danilo zo terug is moet hij alles spelen en wellicht krijgt hij dan nog een blessure.

Sorry hoor maar we hebben tot op dit moment niet van hem kunnen genieten.

4 oktober 2015 om 23:30

@marce real
Mmm waar slaat deze vergelijking op? Vermealen lag er 1 seizoen uit...danilo speelde gewoon goed en is nu ff geblesseerd, als je hem nu al een miskoop noemt snap ik het ook niet meer...een team zoals real hoort gewoon overalgoede bezettingen te hebben voor dit soort momenten..een speler zoals arbeloa is niet goed genoeg dus heb geen idee waarom hij er nog speelt.

4 oktober 2015 om 23:45

Ik haal hem erbij omdat ik mijn punt wilde maken.

5 oktober 2015 om 00:03

Je maakt veel te veel assumpties, en om Danilo na een handjevol wedstrijden een miskoop te noemen slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Je kan het ook zo zien, onder Ancelotti verloren we alleen maar in Calderon, nu lopen we toch een punt uit op Barca.

5 oktober 2015 om 02:15

@Chi7, Barca en Real staan momenteel gelijk op 15 punten hoor, ze lopen dus geen punt uit..

5 oktober 2015 om 08:07

Het is net oktober kameraad, laten we een vergelijking Vermaelen - Danilo alstublieft even bewaren voor 2016.

Wel een hele saai derby(helaas)
Had veel ervan verwacht. 1-1 is uiteindelijk denk ik terecht.
Beide teams waren matig(real wel 1e helft beter)

Elke keer Arbeloa erop komt gaat het mis.. Wat doet die gast nog bij Real

Wat een dramatische wissels van laffe benitez.. veel te defensief terwijl je hier tegen het zwakke atletico de volle buit mee had moeten nemen

5 oktober 2015 om 08:15

Niet overdrijven kameraad, je praat alsof je de hele wedstrijd niet gezien hebt. Van een zwak Atletico was helemaal geen sprake na ongeveer een half uur.

Carvajal - Arbeloa
Wat wou je dan? Dat ze even 3-5-2 gingen spelen?
Isco - Bale
Een Bale is natuurlijk veel aanvallender ingesteld dan een Isco.
Benzema - Kovacic
Een verdedigende wissel, maar het is de 77e minuut en je staat met 1-0 voor. Je bent de grip op de wedstrijd allang kwijt, dus er is zeker enige reden om dit te doen.

Allereerst Arbeloa hoe kan hij bij Real madrid terecht gekomen zijn.
Echt schandalig nu nog Carvajal en Danilo geblesseerd als hij gaat spelen nah dan heb ik het gezien hoor. Letterlijk iedereen kan hem voorbij zelf Beugelsdijk.

Ten tweede: Snapt iemand die Real Madrid volgt wat het aanvalsplan nou is want ik snap dus echt niet hoe ze kansen proberen te creëren someone please explain.

Ten derde: Benitez waar slaat die wissel van Benzema nou weer op als je Bale er net in zet. Like serious waar slaat dat nou weer op man.

Ten vierde: Perez haal aub een nieuwe linksback want die Marcelo bakt er geen ene pepernoot van joh misschien een gebrek aan concurrentie maar als ik hem zie spelen wil ik gewoon het veld in rennen en hem tackelen en duidelijk maken dat ie gewoon even normaal moet gaan spelen.

Ten vijfde: Dat Atletico geen rode kaart heeft gehad ongelofelijk maar ja daar ligt het ook weer niet aan Real Madrid gewoon slecht behalve Casemiro, Kroos, Modric, Varane, Carvajal en Benzema

zo dat is er even uit peace

4 oktober 2015 om 22:45

Marcelo slecht? Ga je mond spoelen, hij is een van de beste linksbacks ter wereld.
En James wordt trouwens ontzettend gemist.

4 oktober 2015 om 23:03

Nee, ik ga mijn mond niet spoelen vriend, Heb jij naar Marcelo gekeken vandaag of niet vond jij hem goed nee . Zoiezo niet de eerste x dat hij zo speelt hij heeft gewoon vaak van dit soort wedstrijden en is verdedigend gewoon zwak vriend zo eerlijk moet je gewoon kunnen zijn en hij heeft ook helemaal geen concurrentie misschien komt het daarom dat hij zo gemakzuchtig speelt af en toe.

Wat een bizar slechte wedstrijd van Real, het meest bedroevende was nog de manier waarop ze speelden, haal er dan maar een spits uit voor een dmf..

Als Barca fan genoten van deze wedstrijd. Aardig voetbal van beide ploegen gezien. Atletico kwam laat op gang maar Real liet het de tweede helft afweten. Score geeft een juist wedstrijdbeeld. Mooi om te zien dat Benzema ook zo trefzeker is de laatste tijd, vond hem altijd ondergewaardeerd, net zoals Navas die gewoon een fantastische keeper is. Toegegeven vieze overtredingen door Atletico gemaakt.

Verder stelde Ronaldo weer teleur. Creeert weinig tot niks meer en z'n voorzetten waren ook goed mis. Hij heeft nog altijd een geweldig instinct voor de goal dus laat die jongen gewoon dichter bij de 16 meter staan in plaats van op links.

Real is sterk maar mist creativiteit.. Ik roep het al een tijd maar James is gewoon de belangrijkste schakel bij Real. Maarja...als die wegblijft hoor je mij niet klagen als cule.

Benzema had trouwens nooit gewisseld moeten worden.

4 oktober 2015 om 22:46

James is samen met Modric de belangrijkste schakel.

4 oktober 2015 om 22:53

Modric uiteraard ook belangrijk maar op basis van de laatste wedstrijden die ik beide spelers heb zie spelen verricht James beter werk. Zonde dat hij gebelesseerd is.

Atletico is nog steeds niet helemaal goed ingespeeld met de nieuwe aankopen. Deze wedstrijd ging het wat beter en uiteindelijk mooi dat Luciano z'n doelpuntje kan meepikken.

Martinez nog altijd geen goal, maar ik vond m voetballend aardig vandaag. Wellicht is het geen spits voor een tweemans voorhoede. We missen in zo'n geval toch een type Mandzukic/Costa voorin. Jackson is meer een type voor een een-spitsen systeem.

Ronaldo is in de in de competitie echt geen schim meer van de ronaldo onder ancelotti. Benitez is echt een schande. Benzema wisselen voor een middenvelder. Hij moet zich schamen.

Real heeft natuurlijk pech met blessures vooral met carvajal. Maar ze hebben bijna geen echte kans gehad beetje rondtikken achterin en op het middenveld..Real gaat tegen een topclub echt een kopje onder. Psg bayern munchen Barcelona ( met messi) zijn een maatje te groot voor real madrid onder benitez. Benitez moet lekker terug naar liverpool.

7 wedstrijden gespeeld 3 gelijkespellen. Tegen gijon granada en atletico.


4 oktober 2015 om 22:42

Ik denk dat het gewoon te maken heeft met dat Ronaldo een dagje ouder wordt.
Hij is nog altijd even efficient in de afronding maar je ziet naarmate de jaren dat hij aan de bal steeds minder technisch is geworden. Vandaag zag je ook dat alle voorzetten die hij wilde geven gewoon niet aankwamen en in duels z'n mannetje niet voorbij komt. Met de vrije trappen is het al langere tijd mis.

Ronaldo moet gewoon binnen de 16 meter blijven en z'n instincts voor goals benutten i.p.v. langs de flank aanvallen.

4 oktober 2015 om 22:47

Het doet inderdaad gewoon pijn aan de ogen hoe Ronaldo's techniek achteruit is gegaan. Ronaldo in de kleine ruimtes, is eigenlijk niets meer dan een gemiddelde buitenspeler bij een topclub. Hij moet zich inderdaad richtten op het scoren van doelpunten, daar is hij misschien wel de beste speler aller tijden in.....

Ik vind juist goed een puntje pakken bij Atletico en 3 bij Bilbao dan is het 4puntjes vorige jaar hadden wij alle twee wedstrijden verloren he jongens en nou boven barcha aan lekker hoor

4 oktober 2015 om 22:47

Jah maar we hadden dit ook even goed kunnen winnen totdat die sukkel van Arbeloa erop kwam.. Ik snap echt niet wat hij nog bij Real doet. Hopelijk vertrekt hij tijdens de winterstop

Arbeloa kost real madrid hier gewoon de 3 punten en daarmee de koppositie. James werd zeer gemist hij had meer kunnen forceren denk ik. Er moest doorgedrukt worden voor de 2-0 maar nee Benitez gaat natuurlijk achteruit leunen. Navas is trouwens een geweldige keeper in vorm, ook Casemiro en Varane geweldig gespeeld hoor. Oja Modric is de beste middevelder van de wereld voor degene die het nog niet wisten, wat een pot speelde hij weer.

Een beter Real Madrid gezien maar het is zo gecontroleerd hoe ze spelen dat je haast kon wachten op een gelijkmaker of in ieder geval de kans daarop. Daarna kon Atletico hem ook gewoon nog winnen ook "ongelooflijk" zeker als je bedenkt dat Atletico zo slordig speelde in balbezit. Modric was bij Real duidelijk de beste man en degene die het spel bepaalde en het tempo. Benzema speelt gewoon heel goed maar wordt er dan weer uitgehaald geen idee waarom? Ronaldo speelde weer eens heel matig zoals wel bijna altijd tegen Atletico. zijn passing is zo bellaberd slecht bij tijd en wijlen. en voetballend is het ook gewoon 1 dimensionaal en de creativiteit in zijn veldspel is ver te zoeken.

Heb me dus vooral geïrriteerd aan de saaie wedstrijd. Nog maar 7 weken en dan ga ik weer genieten.

Atletico pakt hier verdiend nog een punt, sterker nog, in mijn ogen hadden ze zelfs 3 punten kunnen verdienen hier. Real heeft op de goal van Benzema werkelijk geen 1x gevaar gesticht, geen enkele kans gecreëerd. Volgens de statistieken die ik op mijn stream kreeg te zien is de enige save van Oblak die save op dat schotje van Ronaldo van 35 meter. Dat zegt al voldoende.

Ontzettend laf voetbal van Real, en de omschakeling zoals die onder Mourinho was is ook nergens meer te bekennen.

Ik kan alleen maar lachen om deze reacties. De kritiek op Benitez is gewoon onbegrijpelijk. Real staat gewoon eerste en domineert het spel maar toch moet er elke dag weer over de coach gezeurd worden.

Louis van gaal, Wenger, Mourinho, Enrique etc.verspelen allemaal punten maar daar wordt met geen woord over gerept. Bizar dat men elkaar zo napraat.

4 oktober 2015 om 22:57

Real staat 2e???
1 schot op doel???
Nee die komen er wel onder Benitez!

4 oktober 2015 om 23:07

Tegen Atletico Madrid ja. Ancelotti verloor hier vorig jaar met 4 - 0 maar niemand zei toen iets over zijn trainerscapaciteiten want om daar meteen over te beginnen na een slechte wedstrijd is natuurlijk onzin. Met Benitez schijnt men anders om te gaan en wordt er compleet doorgedraafd. Ik vind het maar sneu.

4 oktober 2015 om 23:09

Maar daarvoor wonnen we wel toevallig 24 wedstrijden op rij inclusief barca. Die 4-0 was de vorm dip door de mega blessure aanval.

4 oktober 2015 om 23:19

Klopt. Ik zeg ook niet dat Ancelotti slecht is, integendeel. Fantastische coach. Maar Benitez doet het tot nu toe ook lekker ondanks de blessures van sleutelspelers. Geef die man toch een kans. Hij werkt keihard en ik gun hem daarom succes.

Wat een spel van atletico. Real moet zich samen, zo weinig kansen dat je creeert! Drama nadat Carvajal eruit ging en hoe kan ke Benzema wisselen?
En weer een van de arbiters die weer slecht fluit. Nou gelukkig geen verlies voor real want dat zat er dichtbij!

Jezus Rafael Benitez hoe achterlijk kun je zijn. Als je 0-1 voorstaat je spits Benzema wisselen voor een middenvelder omdat je denkt dat die andere speler defensiever speelt en dat je daardoor minder kansen maakt op een tegendoelpunt.

Dan kun je gewoon niet verder redeneren dan kleuterniveau..

Aanspeelpunt was weg, Real kon niet meer aanvallen want er was niemand voor doel. Ze konden enkel rondtikken en achteruit kruipen. Ja zo krijg je dat doelpunt tegen..

Ik zie heel veel commentaar op Benitez in dit topic. Akkoord, de wissel van benzema voor Kovacic is dom en het terugzakken de 2e helft ook, dat kost ons de wedstrijd. Allemaal goede punten en terecht dat we daarop wijzen. Maar toch heb ik tot nu toe letterlijk niemand een woord zien reppen over de beslissing om met Casemiro aan de aftrap te verschijnen. Ik zie zelfs stemmen opgaan dat Casemiro motm is, maar Benitez daarvoor complimenteren? Ho maar!

De beslissing om met een 4-3-3 te spelen ipv de bekende 4-5-1 met een defensief sterke casemiro achter Kroos en Modric was geniaal en was de sleutel tot het dominante spel de eerste helft. Zo kon Modric zich meer concentreren op het verdelen en de afwezigheid van James ietwat op te vangen en kon Casemiro bij balverlies op het middenveld dat meestal snel rechtzetten. Topprestatie.

Al bij al heeft Benitez ons hier uiteindelijk de wedstrijd gekost. Maar zonder de beslissing om Casemiro zo op te stellen hadden we waarschijnlijk niet eens zo gedomineerd de eerste helft. Ik ben ook geen fan van Benitez en had veel liever Ancelotti zien blijven. Maar we moeten wel eerlijk blijven. En de hypocrisie van enkele madridista's hier, het feit dat enkel de slechte beslissingen worden belicht steekt me toch heel erg tegen

4 oktober 2015 om 23:08

Het enige positieve wat ik kan bedenken van benitez is zijn tranfer aankopen en het geloof in navas en roulering. Verder speelt hij alsof hij met een 10e plaats club speelt altijd ultra verdedigend. Real madrid is een leeuw geen prooi...

4 oktober 2015 om 23:38

Waarom niet?

Ben je soms al vergeten wat voor invloed Bale had in de vorige doelpuntrijke wedstrijden??

En jij zget nu dat je een speler van statuur als Bale niet moet inbrengen als hij fit is???

4 oktober 2015 om 23:38

Waarom niet?

Ben je soms al vergeten wat voor invloed Bale had in de vorige doelpuntrijke wedstrijden??

En jij zget nu dat je een speler van statuur als Bale niet moet inbrengen als hij fit is???

4 oktober 2015 om 23:38

Waarom niet?

Ben je soms al vergeten wat voor invloed Bale had in de vorige doelpuntrijke wedstrijden??

En jij zget nu dat je een speler van statuur als Bale niet moet inbrengen als hij fit is???

4 oktober 2015 om 23:12

Logisch dat na een frustrerend resultaat eerst de dingen die fout gingen worden belicht. Meestal als de meeste hier een beetje gekalmeerd zijn kunnen ze weer rationeel nadenken. Zie hier opeens voorbij komen dat Danilo een miskoop is omdat hij een blessure heeft opgelopen? Oké dan. Ik vind dit Madrid niet leuk om naar te kijken, op vlagen van individuele klasse na. Je hebt zo veel kwaliteit en dan ga je zo behoudend spelen. Dat is toch gewoon zonde. Ja, leuk al die clean sheets, maar het gaat wel ten koste van een hoop entertainment. Maar goed, resultaat telt.

Casemiro was verdedigend echt heel sterk en een speler zoals hij mistten we vorig seizoen enorm. Een breker die niet bang is voor een fel duel en altijd er vol voor gaat. Goed om te zien dat hij zo'n groei heeft doorgemaakt.

Een ander groot breekpunt in deze wedstrijd was het uitvallen van de uitstekend spelende Carvajal, die tevens de assist gaf op de 0-1. De 1-1 was duidelijk aan te rekenen aan Arbeloa, eerst door zijn lompe geklungel op de middenlijn en vervolgens was hij te laat bij Jackson. Maak dan maar een professionele overtreding.

En als laatste, ik kan het nog duizend keer zeggen, waarom mag Ronaldo die vrije trappen blijven nemen? Hij heeft een conversie van rond de twee procent. Ja, lees dat nog maar een keer. Twee procent. Hoe durf je die bal nog op te eisen? Is er dan niemand die hem durft te vertellen dat zijn vrije trappen gewoon echt kei hard zuigen? Overigens was hij deze gehele wedstrijd echt een nieuw niveau van dramatisch.

4 oktober 2015 om 23:53

Nieuw niveau van dramatisch? Dat viel mee, gezien het gemiddelde niveau van de spelers van Real Madrid vandaag. Alleen een paar spelers speelden beter. Wel grappig dat je jouw idool niet noemt. Juist die was weer eens dramatisch bezig, sterker nog: ik heb hem niet gezien op een dribbel of 2/3 na. Real Madrid speelde vandaag gewoon slecht. Niemand kan even opstaan en ervoor zorgen dat het 5-0 voor Real staat. Nee, ook Ronaldo niet. Real speelde zo behoudend dat de voorhoede amper een bal ontving waarmee er een kans kon worden gecreëerd.

Benitez moet even achter de oren krabben, zorgen dat het aanvallende + countervoetbal terug komt en dan pas zie ik twee prijzen haalbaar.

5 oktober 2015 om 14:05

Viel mee zeg je? Zie anders even zijn statistieken van de afgelopen wedstrijd hierboven. Dit kun je op geen enkele manier interpreteren als minder dan zeer slecht. Ronaldo heeft zat ballen gekregen maar leed bijna iedere keer balverlies. Dat je het na zo'n wedstrijd nog voor hem op kan nemen. Zelfs de grootste fanboy kan deze cijfers niet ombuigen tot iets moois.

En inderdaad, Isco was ook zeer slecht, is ook niet zijn positie daar waar hij stond. Overigens is hij geen idool van mij, dus dat is een beetje een voorbarige constatering van je.

4 oktober 2015 om 23:15

Sterker nog, ik vind dat Benitez het aardig doet. Real heeft nog geen één keer verloren en vaak de clean sheet behouden. Verdediging staat vaak als een huis, bal wordt goed in de ploeg gehouden en de ploeg is constant dreigend. Real mist alleen wat creative spelers.
Denk met terugkomst van James dat dingen heel soepel gaan verlopen.

Ook respect om te zien dat Benitez nieuw talent de kans geeft.

5 oktober 2015 om 08:21

Casemiro erin was verre van geniaal.

Kroos moet daar spelen zodat er opgebouwd kan worden. Zo kun je Isco gewoon weer op het middenveld zetten in plaats van op de flanken zodat er iemand in de opbouw is die een speler voorbij kan. En dan kun je een echte buitenspeler op de flanken zetten, Jese.

Casemiro gebruik je maar tegen mindere teams.

5 oktober 2015 om 16:34

Kroos moet daar staan zodat er opgebouwd kan worden zeg je? Dus Casemiro is te defensief in jouw opzicht? En toch zeg je dat Casemiro maar tegen de mindere tegenstanders spelen. Dat slaat nergens op. Casemiro opstellen was net slim zo heb je meer zekerheid op het middenveld. Kroos, Modric, Isco is te aanvallend, doe dát maar tegen mindere tegenstanders. Ik moet dit standpunt niet eens verdedigen, als je de wedstrijd hebt gekeken snap je het

5 oktober 2015 om 19:06

Wat voor zekerheid heb je met Casemiro? Kroos verliest zelden de bal en is gewoonweg veel beter dan Casemiro als controleur. Dat is zekerheid.

Bedoel je defensieve zekerheid? Dat slaat namelijk nergens op, want met Casemiro is de kans groter dat je de bal verliest. Direct, dus de bal zelf verspelen door een verkeerde pass te geven. Of indirect, dus een onnauwkeurige pass geven of naar een speler passen die de bal niet moet hebben. Als je zekerheid wilt met Casemiro moet je hem bij Chelsea of zo neerzetten.

Alsof je zegt dat Mascherano meer zekerheid biedt dan Busquets.

Isco - Kroos - Modric is helemaal niet te aanvallend. Zo, of een variatie erop met Di Maria, werd er gespeeld onder Ancelotti en dat was verre van te aanvallend. Real Madrid is een van de weinige teams die met zo'n middenveld kan spelen, dus moeten ze dat gewoon doen. Anders belemmer je jezelf met iemand als Casemiro erin. Je moet er als coach gewoon voor zorgen dat je als team verdedigt bij balverlies en dan kun je in principe zo aanvallend spelen als je wil.

5 oktober 2015 om 10:17

Benitez heeft ook nog niet 1 x met de beste 11 gespeeld maar dat Arbeloa er nog steeds weer in mag komen vind ik toch wel een flinke fout. Nacho kan en moet daar gewoon komen te staan. Misschien is hij beter centraal, maar Arbeloa is vragen om problemen.

Ronaldo en Isco zijn ook nog eens mateloos uit vorm. Dan is het voor elke coach moeilijk om goed voetbal te spelen. Zeker tegen zo´n schopploeg als Atletico.
Hopen dat ook James snel terug is!

Wat een teleurstellende pot zeg! Ik heb alleen maar zitten kijken voor vriend Torres maar god, god, god wat viel hij me tegen! Overigens denk ik dat Madrid onder Benitez nooit iets zal worden, want Benitez is toch niet dé trainer voor de grootste club ter wereld! Daar begrijp ik nog steeds helemaal niks van, zo'n tactisch beperkte trainer met 0,0 uitstraling en dan daar mogen werken!

Mag ik nog de aandacht vestigen op 1 van mijn favorieten; José Maria Gimenez!! Wat een klasbak is dat zeg! 20 jaar en al een echte kerel! Samen met Varane en Marquinhos (die helaas regelmatig de PSG bank warm houdt) in mijn ogen bij de beste verdedigende talenten. Speelde vandaag zo goed en kan makkelijk met ruimte in zijn rug verdedigen.

Ik zal nooit vergeten dat hij vorig jaar nog maar net kwam kijken en tegen zijn landgenoot & de grote Uruguayaanse ster Suarez alles deed wat niet mag (een btje zoals Suarez zelf)... totaal geen ontzag of enige indruk! Wat een held! Vandaag terecht vermeld door Sierd; Atletico most wat van mijn vechtlust & gemenigheid. Giminez & Godin zitten er nog... maar tis toch zo jammer dat superturk Arda er niet meer zit... en ja je mist ook wel een type Diego Costa...een type Diego Simeone zelf eigenlijk... ik zou ook niet weten wie hiervoor in aanmerking komen... een Arturo Vidal & Luis Suarez zelf zijn natuurlijk niet te halen voor Atletico...

Tjah.. ik zeg het al zovaak.
Als je serieus punten wilt verspelen moetje idd Arbeloa opstellen.
Het is en blijft imo een ontzettend matige speler , ik spring een gat in de lucht als hij weg is.

Ik dacht eerst nog dat het wel gedaan nu was met hem maar toen de voorbereiding begon merkte ik al dat die man zowat meer minuten kreeg dan Danilo/carvajal bij elkaar. Ongelooflijk gewoon.

Exit benitez. Hij kost weer punten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren