Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Bayern groots, Finnbogason draait Arsenal de nek om

Laatste update:

Bayern München maakt indruk, de laatste wedstrijden. In de competitie is de kampioen van Duitsland ongenaakbaar en heeft het na zeven speelronden nog geen punt gemorst. De 5-1 vernedering van VfL Wolfsburg van een week geleden was imponerend, maar de prestatie van dinsdagavond tegen Dinamo Zagreb ook. Bij rust stond het al 4-0 voor Bayern, dat er uiteindelijk nog één bijmaakte en met 5-0 wist te winnen. Arsenal leed thuis juist een smadelijke nederlaag tegen het Griekse Olympiacos, nadat er in de eerste speelronde al verloren werd van Dinamo Zagreb. Twee keer kwam Arsenal terug van een achterstand, maar de derde treffer van Alfred Finnbogason was de Engelsen te machtig (2-3).

/

Bayern München - Dinamo Zagreb 5-0
Na de zeges op VfL Wolfsburg en FSV Mainz 05 denderde de Bayern-trein vrolijk verder in de Champions League. Vroeg in de wedstrijd claimden de Duitsers tevergeefs een strafschop na een handsbal van Josip Pivaric. Niemand die daar na afloop echter om maalde, want Bayern zette opnieuw een forse uitslag neer. Dertien minuten stonden er op de klok toen Douglas Costa fraai uithaalde en de 1-0 bijschreef: hij was dit seizoen al betrokken bij de nodige goals, maar maakte nu zijn eerste in de Champions League in Duitse dienst. Het was een voorbode voor een productieve eerste helft, want Robert Lewandowski tekende acht minuten later voor de 2-0 met een eenvoudige intikker, na voorbereidend werk van Thiago Alcántara.

Dinamo werd van het kastje naar de muur gestuurd en incasseerde snel daarna ook alweer de 3-0 en ditmaal werd Mario Götze bejubeld. Na een één-twee met Kingsley Coman schoot de Duitser met buitenkant voet raak, al zag de keeper van Dinamo er ook niet echt scherp uit bij die tweede goal. Bayern maakte het allemaal niets uit en Lewandowski ging onverstoord verder met zijn zeer productieve reeks van de laatste wedstrijden. De Pool maakte drie minuten na de treffer van Götze zijn tweede van de avond, zijn negende in de laatste drie duels en nummer vier voor Bayern. Ditmaal werkte hij een voorzet van Douglas Costa binnen en zo werd doelpunt nummer 25 in de Champions League een feit. Lewandowski had er 42 wedstrijden voor nodig, evenveel als Lionel Messi.

Dinamo Zagreb fungeerde slechts als speelbal van het ontketende Bayern. Vanaf de aftrap van de tweede helft was het wachten op meer doelpunten in de Allianz Arena en in minuut 55 werd de 5-0 alweer een feit. Natuurlijk was het Lewandowski die het afmaakte en weer kreeg hij te veel tijd en ruimte. De buitenspelval van de Kroaten werkte niet en de Pool voltooide zijn hattrick. Hij werd de vijfde speler ooit bij Bayern die dat flikte in een Champions League-duel na Mario Gómez, Ivica Olic, Claudio Pizarro en Roy Makaay. Hij deed het al eens eerder namens Borussia Dortmund, hetgeen de prestatie alleen maar unieker maakt. Josep Guardiola vond het daarna voldoende geweest voor Douglas Costa en liet Thomas Müller de wedstrijd afmaakte. Diens Tor-Instinct kwam niet bovendrijven en dus bleef het bij 5-0. Over drie weken gaat Bayern proberen uit bij Arsenal weer imponerend te voetballen, maar vooral: drie punten toe te voegen

/

Arsenal - Olympiacos 2-3
De 2-1 nederlaag in Zagreb van twee weken geleden leidde tot onvrede bij de achterban van Arsenal. Na het verlies in de topper tegen Chelsea klonk er ook gemor, maar de achtereenvolgende zeges op Tottenham en Leicester gaven de burger weer moed. Arsène Wenger zal echter weer tekst en uitleg moeten geven bij het verlies van dinsdag in de Champions League. Arsenal verloor eigenlijk onnodig van de kampioen van Griekenland, die niet eens echt beter te noemen was. Halverwege de eerste helft kwam Olympiacos aan de leiding dankzij Felipe Pardo, die de bal ontving na een hoekschop en via Alex Oxlade-Chamberlain het doel vond. Meteen sloeg Arsenal terug via Theo Walcott, maar diens eerste thuisgoal in de Champions League sinds december 2010 (!) was niet voldoende.

In plaats van ‘erop en erover’ incasseerde Arsenal namelijk toch weer een nieuwe tegengoal. David Ospina, die Petr Cech mocht vervangen, beging een domme fout en hield een volkomen houdbare bal van Konstantinos Fortounis achter zijn doellijn tegen en dus kregen de Grieken zomaar de 1-2 cadeau. De fans reageerden heel teleurgesteld op de actie van hun keeper en lieten een fluitconcert horen toen Arsenal een paar minuten later de kleedkamer opzocht. Coach Wenger gaf dezelfde elf het vertrouwen na rust en bracht later pas Per Mertesacker en Aaron Ramsey binnen de lijnen. In die fase, met nog een half uur op de klok, nam de belegering van het Griekse doel toe maar goals bleven uit.

/

Uiteindelijk kreeg Arsenal toch loon naar werken en Alexis, de man die zaterdag een hattrick maakte tegen Leicester City, was de man die het voortouw nam. De Chileen kopte in het midden stijlvol raak na een gevoelvolle voorzet van Walcott en bood de mensen op de tribune weer nieuwe hoop. Die hoop was echter van extreem korte duur, want binnen de minuut (direct na de aftrap) kwam Olympiacos voor de derde keer in de wedstrijd op voorsprong. Voormalig Eredivisie-topscorer Finnbogason schoot laag binnen en maakte het Emirates Stadium weer muisstil. Die derde tik kwam Arsenal ook niet meer te boven. Özil werd nog wel gevaarlijk met een vrije schop en Ramsey en Santi Cazorla schoten een keer over: de stand weer gelijk trekken lukte niet.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mooi voor Bayern weer. Lewandowski weer op dreef. Plek om positie 2 is volledig open. Verwacht nog wel eens een stunt in dedze poule.

29 september 2015 om 23:07

Arsenal is de enige die een stunt nodig heeft, zover zijn we weggezakt...

29 september 2015 om 23:16

...wat niet gaat gebeuren. Bayern gaat waarschijnlijk Arsenal overstormen. Ik heb nu al zin in de Europa League...

29 september 2015 om 23:18

Kan er niet om treuren, lang kun je niet wegkomen met twee controleurs als Coquelin en Cazorla. Coquelin is nog niet veel mis mse, maar zo'n lichtgewicht Cazorla op die positie.. Jeetje, wat een tactisch onvermogen. Uiteindelijk Ramsey voor Coquelin? Waar is je balans vraag ik me dan af. Spelen zonder verdedigende middenvelder, lijkt Oranje wel.

29 september 2015 om 23:19

Europa League? Focussen op de competitie en landelijke bekers denk ik.

29 september 2015 om 23:22

Coquelin is gewoon een topper, zeker goed genoeg voor de top, maar er is gewoon geen balans in het team.

Arsenal stond tegen een enorme bus. Maar wat ga ik mij zorgen maken om het verdedigen in Engeland. Echt niet normaal hoe makkelijk sommige goals vallen, zelfs bij de topclubs.

30 september 2015 om 10:18

2 weken geleden wist er maar 1 engelse club van de 4 een wedstrijd te winnen, na gisteravond staat de teller nog op 0..

30 september 2015 om 11:10

Vanavond gaat Engeland betere cijfers halen denk ik. We gaan wel zien hoe de groepsfase gaat eindigen. Arsenal is zwaar in de problemen. Chelsea nog niet zo. Die redden het wel.

Arsenal in potentie een van de beste clubs in Europa. Jammer dat het altijd net niet is. Ongeluk doet Arsenal de das om en niet de tegenstander.

29 september 2015 om 22:45

Het doet niet eens pijn om te zeggen, maar Arsenal is al jaren een subtopper in Engeland die af en toe beter deed net zoals in '06. Daar blijft het ook bij, neemt niet weg dat dit gewoon beschamend is.

29 september 2015 om 22:46

Als Arsenal zo speelt zijn er wel 25 ploegen beter in Europa.

29 september 2015 om 22:47

Haha grapje zeker? Arsenal zijn de grootste underachievers ooit. Het wordt tijd dat Wenger met pensioen gaat en er een trainer met winnaarsmentaliteit komt, Klopp is vrij.

29 september 2015 om 23:25

Guardiola is ook een optie. Als het goed is loopt zijn contract in 2016 af.

29 september 2015 om 22:49

Haha schei toch uit. De gehele Duitse top 4, Spaanse top 4, Psg, Juve, Porto en enkele Engelse clubs zijn al beter dan Arsenal.

29 september 2015 om 23:02

Jij maakt zeker een grap.. Arsenal heeft een geweldig selectie. Er word alleen niks uitgehaald. Misschien word het tijd om vaarwel te zeggen tegen Wenger en werken aan de toekomst.

29 september 2015 om 23:04

Gibbs Mert Debuchy Flamini Arteta Giroud is pure middelmaat. Rosicky en Diaby zijn eigenlijk niet het vermelden waard. Walcott is een eeuwig talent. Ox, Ramsey en Wilshere blijken ook nog niets noppes nada meer te zijn dan talenten. Ozil blijkt ook de ultra super mega topper te zijn wat iedereen dacht.

29 september 2015 om 23:13

Diaby is all lang weg hoor naar o.m

29 september 2015 om 23:20

Eindelijk een arsenal fan die het zegt, de hele arsenal selectie stelt niks voor, behalve sanchez.. is toch schrijndend???

30 september 2015 om 02:24

Diaby speelt bij marseille... Zegt alles over je afc kennis

29 september 2015 om 22:54

Ik wil het als Arsenalfan/volger geen ongeluk meer noemen. Ik begin het steeds meer met de WengerOut mensen eens te raken. Deze wedstrijd is daar een perfect voorbeeld van.
Mensen hebben het steeds over een topspits, maar de verdediging is al jaren de achilleshiel van Arsenal. Mertesacker die waardeloos invalt en de 3-2 gewoonweg dramatisch verdedigd. Laat staan wat er vooraf gebeurd. Ospina met een gigantische blunder bij de 2-1. Alleen de 1-0 was pech, afgeketst op Chambo.

Dus mocht Arsenal echt mee willen doen, moeten ze zich eens gaan richten op de verdediging. Wat mij betreft zetten ze Chambers het hele seizoen er in ipv Gabriel of BFG. Want zij hebben het niet. Koop een goede en haalbare CV zoals Papastathopoulos, of ga voor een absolute topper en haal hem koste was kost binnen. Haal Butland en stoom hem klaar voor op de goal. Umtiti voor de linksback. Coquelin op CVM, koop een fatsoenlijke backup voor hem. Het liefst een type Medel, iemand met vuur. Bellerin is goed genoeg voor rechts.

En tja, ook nog die topspits maar dat kan altijd nog. Voorin loopt het goed met Sanchez. Giroud, Walcott en Welbeck maken samen net zoveel goals als de gewilde topspits. Alleen heb je nu drie verschillende spitsen die erg bruikbaar zijn. Chambo gewoon ritme op doen.

30 september 2015 om 11:13

Kopen kopen kopen

Zo los je dat op de Engelse manier op

29 september 2015 om 22:54

Klopt, in potentie, maar die potentie komt er niet uit, al jaren niet.

29 september 2015 om 23:31

Heeft dat misschien niet met de instelling van spelers te maken (dat winnen we wel even)

30 september 2015 om 00:14

Het is Wengers taak om deze spelers klaar te maken voor zulke wedstrijden, en hij faalt al jaren hierin.

Arsenal en de Champions League..het blijft een ongelukkig huwelijk. Mertesacker tegen Martial ik kijk er naar uit.

29 september 2015 om 22:44

Haha, Mertesacker kostte ons al twee tegendoelpunten tegen Leicester, en vandaag stond hij daar ook maar te kijken bij de 1-2.

29 september 2015 om 22:59

Mertesacker stond er toen nog niet in. Bij de 2-3 wel en die valt hem dan ook aan te rekenen.

30 september 2015 om 00:15

De 2-3 ja, de 1-2 was Ospina's schuld.

29 september 2015 om 22:51

Alvast gefeliciteerd, met Mertesacker gaan we het niet redden zaterdag. Een wonder moet gebeuren voor drie punten tegen United.

29 september 2015 om 23:05

*zondag

Dankje wel Wenger, maar trap het af aub. Ik ben het beu gezien, dit doet zoveel pijn, maar: Wenger Out!

Nu 2 wedstrijden tegen Bayern staan ze waarschijnlijk op 0 punten na 4 wedstrijden

Gaat weer prima met het grote geld vanuit Engeland vandaag. Het lijkt wel hoe meer geld er daar in de competitie wordt gepompt, hoe minder de prestaties Europees worden. Vorig seizoen al een zeer slecht Cl seizoen gedraaid en tot nu toe doen de Engelse clubs het alleen maar minder.

29 september 2015 om 22:48

Inderdaad, en kijk even tegen welke clubs er wordt verloren dit seizoen: Porto, Psv, Olympiacos en Zagreb. Kan je nagaan als die Engelse clubs straks tegen de absolute top staan. Dat wordt helemaal een vernedering.

29 september 2015 om 22:50

Ja net zoals Arsenal binnenkort twee maal tegen Bayern moet, worden waarschijnlijk van het veld gespeeld.

29 september 2015 om 22:58

Arsenal pompt er juist geen geld in, maar goed.

29 september 2015 om 23:12

Nou had ik het ten eerste over het geld wat er in de Engelse competitie wordt gepompt dat steeds maar op loopt (sponsoringen, tv gelden), niet wat clubs besteden. Ten tweede spendeert Arsenal in verhouding minder dan de andere Engelse clubs ja. Maar als je een Ozil en Sanchez hebt rondlopen, dan ga je hopelijk toch niet beweren dat Arsenal er minder geld in pompt dan een Olympiacos of een Dinamo Kiev Bovendien is Arsenal de laatste jaren ook weer meer aan het spenderen dan de jaren ervoor. Dus in verhouding met andere Engelse clubs valt Arsenal misschien mee, maar ze pompen zeker wel meer geld erin dan ze 4/5 jaar geleden deden.

29 september 2015 om 23:19

Ja, maar het grote geld is dus niet van toepassing op de prestaties van Arsenal, want dat geld wordt niet uitgegeven aan versterkingen. Arsenal heeft heel veel geld ja, maar geeft nog minder uit dan Juventus of Atletico, terwijl we veel meer geld hebben dan die clubs, alleen staat het op de bank, niet op het veld.

29 september 2015 om 23:33

Gooner. Is het dus nog steeds van toepassing. Ik had het puur over het feit dat het grote geld in de Engelse competitie wordt gepompt en de clubs, zoals je zelf zegt, rijker zijn dan de rest van Europa, maar deze clubs er totaal niet naar presteren in Europa. Als Arsenal besluit dat geld niet uit te geven en in Europa op hun gat gaan, dan voeren ze dus blijkbaar verkeerd beleid met het geld. Evenals Chelsea, City, en United op de 1 of andere manier (qua tactiek, spelopvatting, juiste spelers aanschaffen) verkeerd beleid voert terwijl ze het geld wel uitgeven.

30 september 2015 om 00:11

Hoe kan je van een verband spreken als het geld niet wordt gebruikt?

30 september 2015 om 04:30

Verband? Verband? Waar spreek ik van welk verband? Zo moeilijk is het toch niet te begrijpen allemaal? Arsenal heeft evenals alle Engelse clubs veel meer te spenderen dan de rest van Europa, en dat wordt alleen maar meer en meer in Engeland. Toch presteren ze met zijn allen (Engelse clubs) minder en minder in Europa. Daar vernaas ik me persoonlijk nogal over als je zoveel geld te besteden hebt. Als je het geld helemaal niet, of niet op de goede manier spendeert, dan voer je dus toch gewoon verkeerd beleid? De resultaten in Europa liegen er toch niet om? Overigens nogmaals: ook Arsenal is met aankopen als Ozil, Sanchez heus wel meer gaan spenderen dan ze 4/5 jaar geleden deden

30 september 2015 om 12:11

Ik citeer jou:

" Het lijkt wel hoe meer geld er daar in de competitie wordt gepompt, hoe minder de prestaties Europees worden. "

City deed het ieder jaar trouwens beter. Nu 1x verloren van Juve met een beetje pech.
Chelsea gaf vroeger juist meer geld uit, later kwam Ffp.
Liverpool heeft het inderdaad schandalig slecht gedaan als je kijkt naar hun uitgaven.
Arsenal kon het geld voor Alexis en Özil ook wel ophoesten zonder TV-deal.

29 september 2015 om 23:02

@inkemontana,
Dat geld geen garrantie is, blijkt wel, inderdaad. Er zit bij de Engelse ploegen totaal geen filosofie achter en het ontbreekt ook aan tactisch vermogen.
Vorig jaar kwam het door het ontbreken van de winterstop. Dit jaar komt het doordat de Engelse ploegen elke week een zware wedstrijd in het weekend spelen. Volgend jaar zal het wel komen doordat de EL en CL niet meer zo belangrijk zijn.
Tenzij de Engelse ploegen de Engelse voetbalfilosofie achter zich laten zullen ze ondanks hun vele geld nooit leidend worden in Europa. Voetbal is net als alles altijd in beweging en veranderd continue. Zolang de Engelsen dat niet inzien zullen ze het nog heel zwaar krijgen, ook tegen de mindere ploegen in Europa.

Ik ben kwaad maar wil geen energie verspillen aan deze groep losers. Wenger moet weg en Ancelotti moet komen, ben het spuugzat.

29 september 2015 om 22:44

Ok, ik ben ook ontzettend boos, maar wat kan Wenger hier precies aan doen? Kwam met de opstelling die elke Arsenal fan wou zien, kwam met logische wissels, kortom dit is niet zijn fout!

29 september 2015 om 22:46

Het niet halen van versterkingen is wel zijn schuld. Al jaren wordt de selectie niet genoeg versterkt om mee te doen om de prijzen, niet alleen dit jaar.

29 september 2015 om 22:47

Een coach doet meer dan de poppetjes op de juiste plaats zetten. Het gaat om zijn naïeve tactiek waarmee hij keer op keer de boot in gaat.

Epl: 6 wedstrijden, 3 punten.

29 september 2015 om 22:49

Eeeh misschien is het gewoon tijd voor een frisse wind? Wenger heeft duidelijk moeite met motivatie en ook de tactieken in sommige wedstrijden. Ben het volledig met Gooner4eva eens!

29 september 2015 om 22:49

Hoezo Ospina dan die een paar wedstrijden niet keept? Cech noest gewoon starten. Het uitvallen van Kos is nog het ergst

29 september 2015 om 23:02

Idd. Tijd voor een frisse wind. Wenger zit ook maar een beetje te chagrijnen op de bank. Heb hem niet een keer langs de kant zien staan coachen, er zit geen beleving meer in dit team. Dat komt door Wenger die het team lui maakt door ze omhoog te praten en weinig vuur in het spel meer weet te leggen zoals tien jaar geleden.

29 september 2015 om 22:48

Ben het met je eens. Dit kan gewoon niet.

29 september 2015 om 23:00

Wenger heeft het uitstekend gedaan in zijn tijd bij Arsenal maar nu wordt het inderdaad een keer tijd voor een ander. Een vrisse wind door de club met een Klopp of Ancelotti. Na het seizoen moet Wenger gewoon opstappen en een club in de Ligue 1 gaan trainen of als een soort adviseur gaan werken bij Arsenal.

29 september 2015 om 23:00

Frisse*

29 september 2015 om 23:04

Laat hem maar niet meer adviseren, heb het idee dat hij het helemaal kwijt is geraakt. Die FA cups waren fijn, maar er wordt simpelweg niet op verder gebouwd. En dat is gebrek aan ambitie.

29 september 2015 om 23:00

Compleet met je eens. Heb veel geduld gehad maar dat raakt nu wel op.

29 september 2015 om 23:06

Ik zal altijd respect hebben voor Wenger, maar het is tijd voor een frisse wind. Laat hem maar genieten van zijn welverdiende pensioen ofzo.

Ongelofelijk. Meer kan ik hier niet aan spenderen. Je moet de 3 punten pakken want de volgende 2 wedstrijden zijn sowieso verloren en dan doet Wenger dit. Steekt Ospina in doel die amper 2 wedstrijden heeft gekeept. Ongelofelijk Wenger.

Nog beter nieuws zelfs, Koscielny valt uit, Mertesacker komt erin en mag meteen de 2-3 op z'n naam schrijven. Dit zal vuurwerk geven zondag tegen United.

Dit is gewoon over en voorbij denk ik, Olympiakos zal sowieso 6 op 6 pakken tegen Zagreb en ik zie ons uit bij hen niet winnen. Het was gewoon bagger vandaag samen gepaard met geluksgoals tegen. Efficiëntie op z'n best net als tegen Zagreb. Walcott doet z'n best en scoort en geeft een assist net als Sanchez, die een beest van een wedstrijd speelde. Wat is de teleurstelling enorm.. Denk je dat we ons herpakken na een goede week en dat gebeurt dit gewoon. Engeland is niet meer dan een overschatte land met overbetaalde voetballers die er internationaal niet veel van bakken. Jammer, maar dit bevestigt het nog eenmaal samen met Wenger die alweer faalt. Al 9 jaar op rij.

29 september 2015 om 22:46

Misschien wel beter aan de andere kant. Een stunt tegen Bayern in vorm zie ik helaas ook niet zitten. Arsenal niet naar de laatste 16 kan ik me niet voorstellen.

29 september 2015 om 22:49

Ik zie ons tegen Bayern maximaal gewoon 1 punt pakken tenzij ze al vroeg rood krijgen en wij een strafschop erbij, zelfs dan. Uit al helemaal geen kans, komt erop neer dat de kans dat we 0op12 pakken heel groot is en zelfs EL misschien ongrijpbaar is als Zagreb nog stunt tegen ons of Olympiakos.

29 september 2015 om 22:51

Ik hoef ook geen europa league met een 3e plek. Dan maar niks. Kunnen we ons focussen op de competitie om te plaatsen voor CL.

29 september 2015 om 22:52

Bayern met 10 man is nog te doen voor Bayern. Zolang het een middenvelder is die eruit gaat

29 september 2015 om 22:55

Hoef het ook niet hoor, maar kans dat we daar in gaan belanden zal waarschijnlijk groot zijn. Heb gewoon liever dat wel zelfs volgend seizoen geen CL halen, want we presteren gewoon niets. Kans bestaat zelfs dat we de vierde plaats verliezen, eigen schuld.

Bernat nooit meer opstellen. Wat is ie slecht zeg. Thiagi Motm samen met Lewa en Costa wat waren die geweldig zeg. Kimmich de volle 90 minuten gehouden best knap voor een 20 jarige en heeft nog een goede wedstrijd gespeeld ook. Vergeleken met al die jaren onder Pep is Bayern nu zeker gegroeid. Ik hoop dat ze het zo blijven vast houden tot aan met mei, wie weet winnen we wel de CL.

Bayern oppermachtig. En arsenal
.. wedstrijd niet gekeken. Maar het ziet er niet goed uit. Engelse teams doen het weer is matig. Wenger noet echt is gaan inkopen..

Die Engelsen zijn ook niet best bezig hè. Het grote geld werkt nog niet.. ook Chelsea onderuit! Oké, enige vorm van leed vermaak.

Wat een ramp! Nog twee keer tegen een Bayern in topvorm. Overwinteren in de CL lijkt onmogelijk nu. Ik ben benieuwd.

29 september 2015 om 22:49

Het is voorbij, neem dat maar van mij aan. Dan maar vierde worden, in Europa League heb ik geen trek.

Belachelijk dat er thuis verloren wordt van Olymiacos. Dit kan echt niet. Notabene Met zowat de beste opstelling. Beschamend.

Arsenal is nu eigelijk al zo goed al uitgeschakeld in de champions league. Ze moeten nu 2X tegen Bayern en het is onwaarschijnlijk dat Arsenal van Bayern in deze vorm win. Daarna zijn er nog maar 6 puntten te pakken terwijl de andere concurrenten voor plek 2 ook 6 punten kunnen pakken en sws 3 punten meer hebben dan Arsenal na het tweeluik tegen Bayern.

Kan het niet vaak genoeg herhalen: wat een lachertje dat Arsenal. En eigenlijk al die wannabe Engelse topclubs.

29 september 2015 om 22:51

Arsenal moet eens de motto van Feyenoord overnemen: Geen woorden, maar daden.

Wéér eigen doelpunten, word je toch niet goed van zeg. Arsenal speelde tegen een muur maar dat mag echt geen excuus zijn, normaal hoor je hier van te winnen. Nijhuis was soms echt om te huilen. Als het zo doorgaat liggen ze in de groepsfase er al uit. Niet teveel woorden aan deze match vuil maken, bah.

PS: Laat Ospina aub niet meer in de CL keepen, wat is die slecht in de lucht zeg.

Als ik een tegenstander van Arsenal zou zijn geweest zou ik het wel weten, gewoon compact en op de counter spelen en hoppa je wint je wedstrijd tegen ze....... Monaco, Zagreb en nu Olympiakos. Het is toch om je dood te schamen hoe die goals er elke keer invliegen. Mertesacker moeten ze echt nooit meer op een veld laten spelen, man man man dat deed gewoon pijn aan de ogen. Je zal ze straks allemaal wel weer horen haten op Wenger, maar het zijn die clowns achterin die weer stomme fouten maken, buitenspelers die weer te lui zijn om met hun eigen man mee te lopen en ga zo maar door. Positieve vermelding, Ramsey moet gewoon op CM spelen, heerlijke passing en dynamiek toen hij er bij kwam!

29 september 2015 om 22:52

Het is frustrerend omdat Arsenal honderd kansen nodig heeft en de andere ploeg tegen 150 afwerkt op de één of andere manier. Ook moeten we ook niet dramatisch gaan doen, Arsenal was 10x beter en zou gewoon met 3-4/0 moeten winnen. Hierdoor zijn ze niet opeens ee subtopper

29 september 2015 om 23:03

We zijn ook beter dan een subtopper, maar we presteren wel als eentje, als je begrijpt wat ik bedoel. Dit Arsenal kan veel beter, maar het komt er niet uit (en Wenger weigert versterkingen te halen).

De Engelse ploegen zijn weer lekker bezig in Europa met die miljoenen teams.

Die Lewandowski is mooi op dreef inderdaad !

Echt schandalig dit. Als je niet eens een punt kan pakken tegen Olympiakos (thuis ook nog) dan heb gewoon niks te zoeken in de Champions League.het gaat me niet eens zo zeer om het feit dat wij verloren hebben maar gewoon de manier. Twee klote goals.

Kwalificatie naar de volgende ronde zit er nu niet meer in, naar twee wedstrijd . Zelf als je tegen Bayern 2x (wat toch niet gebeurt) dan moet je alsnog uit naar Olympiakos en dat gaat ook niet makkelijk worden.

Klote verlies totaal onverdiend maar wat kan Wenger er aan doen dat Roberto een wereldpartij keept, we 2 kut goals tegen krijgen en je met 10 kansen niet 1 keer kan scoren? Buiten dat heeft Walcott een goal en een assist en was Sanchez geweldig.

29 september 2015 om 22:50

Ja, daar kan Wenger wat aan doen, fatsoenlijke versterkingen halen bijvoorbeeld.

29 september 2015 om 22:54

Jogens toch, versterkingen is altijd de oplossng. Er staat een goede ploeg en ze kunnen verschrikkelijk goed voetballen maar het zit totaal niet mee. De ploeg is sterk genoeg maar het moet eruit komen.

29 september 2015 om 22:56

Ja en wiens taak is het om ervoor te zorgen dat het eruitkomt?

29 september 2015 om 22:55

Hoezo onverdiend als je zoveel kansen mist heb je gewoon verzuimd om te winnen dus gewoon verdiend verloren , als je zo goed denk te zijn moet je zeker van dit soort ploegen winnen ,en niet zeuren wat is het onverdiend .

29 september 2015 om 23:07

Het is volgens vele zovaak overdiend. De keepers hebben toevallig tegen Arsenal een werelddag. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Misschien moeten we maar eens naar Wenger kijken. Altijd maar hetzelfde spelletje spelen. Hij lijkt wel op die eigenwijze Nederlandse trainers met de 'Nederlandse school'. Het werkt gewoon niet meer.

Er is een tijd van komen en gaan. Het geduld raakt nu wel op.

29 september 2015 om 23:41

@starhunter999

Jij bent o.a. de reden, samen met andere fans die exact het zelfde denken, waarom het zo belabberd gaat met Arsenal. Allemaal schijterds die Wenger niet durven te laten merken dat wij andere resultaten willen zien. Ja knikkers is de voornaamste reden waarom Wenger en/of de directie van Arsenal het nalaat om zich te versterken. Er is geen enkel externe drang op Arsenal om te investeren. Elk seizoen kan Wenger wegkomen met simpele smoezen als: 'wij kopen alleen als er een buitengewone kans zich voordoet'. Deze instelling zorgt ervoor dat Arsenal nooit iets zal presteren.

Wat kan Wenger er aan doen? Laten we beginnen met deze wedstrijd: Waarom staat Ospina in het doel? HIj was zeer goed afgelopen seizoen, maar je kan niet een keeper opstellen in een van de belangrijkste wedstrijden van de huidige Cl campagne die nauwelijks gespeeld heeft dit seizoen.

Daarnaast: Waarom kocht Wenger geen back-up voor Coqcuelin en vertrouwt hij op Arteta en flamini om die gat op te vullen? Waarom speelt Ramsey constant op de flanken en krijgt OX niet meerdere wedstrijden achter elkaar een basisplek om zo zijn ritme te kunnen vinden? Waarom is Mertesacker nog steeds een speler waar Wenger op bouwt? Waarom heeft Wenger, in hoeverre dat mogelijk was, geen poging gedaan voor Pedro. Een echte winger is toch veel beter dan een Ramsey op de flank.

Dan de wedstrijd tegen Chelsea. Bijna elk team pakt punten tegen Chelsea en Wenger bakt er weer niets van tegen dat Chelsea. Ook voor de rode kaart zag het spel er totaal niet uit. Ik kan jou garanderen dat Arsenal zal verliezen van Manchester United aankomend weekend, want dit team is mentaal gewoon een groot drama. Druk op Arsenal staat gelijk aan falen!

Schandalig optreden weer van Arsenal onder Wenger. Hij moet nu echt minder smoesjes verzinnen en keer gaan presteren.

Haha, 0 uit 2 en dan twee keer tegen Bayern. Dat wordt waarschijnlijk 0 uit 4. Hopen op Europa League dus, geweldig.

Ook al weer de zoveelste uithaal van Bayern onder guardiola. Mensen die beweren dat guardiola er niets van maakt praten grote onzin en lijden aan grootheidswaanzin. Twee uitschakelingen in halve finales tegen real en barcelona in voor Bayern ongelukkige omstandigheden kan gebeuren lijkt me.

29 september 2015 om 23:02

Hoe waren dat ongelukkige omstandigheden?

30 september 2015 om 09:14

Het eerste jaar verloor Bayern uit bij Real ietwat ongelukkig van een counterend Real. Thuis werd door twee standaardsituaties met Sergio Ramos de wedstrijd vroeg op slot gegooid. Het tweede jaar was Bayern uit bij Barcelona ondanks een waslijst blessures lang gelijkwaardig tot het laatste kwartier. De thuiswedstrijd wonnen ze weliswaar nog maar telde eigenlijk niet echt meer mee. Overigens won Bayern met heynckes destijds ondanks de forse uitslag thuis ook wel wat geflatteerd van Barcelona, dat toen een fitte Messi ontbeerde en ondanks dat de eerste 25 minuten gewoon domineerde. Wil er alleen mee zeggen dat in dit soort topwedstrijden in deze fase van de CL met deze teams hele kleine facetten bepalend kunnen zijn en de geluksfactor ook een belangrijke rol speelt.

30 september 2015 om 16:14

Real zou je misschien zo kunnen zien maar tegen Barca niet.

Tegen Barca had Bayern met rust 4-0 achterstaan maar stond het dankzij Neuer nog 0-0, dat terwijl defensief en op het middenveld er niet zo heel veel spelers werden gemist. Stond defensief dramatisch en dat is Guardiola aan te rekenen. Vanaf het begin tot het eind was Bayern kansloos.

In munchen was het ergste nog dat Guardiola voor een mooi resultaat ging en niet besloot alles of niets te spelen en nog toch proberen voor die 3 doelpunten te gaan. Vond niet dat deze 2 wedstrijden werden beslist door kleine facetten of een geluksfactor.

Ook uitgeschakeld worden in de DFB Pokal was Guardiola aan te rekenen nadat hij volledig onnodig aanvallend besloot te wisselen terwijl Bayern domineerde.

ik hou er vertrouwen in maar arsenal zal en moet 1 keer winnen van munchen anders is hoogst haalbare 3de plek.

verwacht dat ze thuis van zagreb wel weten te winnen al weet je dat ook niet meer.

olympiacos uit zal zwaar worden maar daar zou ook een punt gepakt moeten worden.

wie weet begint het te draaien de komende weken bij arsenal.

cech op doel tegen bayern dat moet een zekerheidje zijn!!

koscienly hopelijk niet te lang uit de roulatie want anders word mertesacker wel eens geslacht door de behendige aanvallers van munchen.

ik hou hoop ik blijf achter het team staan al is op dit moment mijn hoop op overwintering 25%

ik persoonlijk vind het allemaal te tam voorin bij arsenal.

als je bijv ziet hoe walcot met die 1-1 situatie met die verdediger omgaat.... waarom naar binnen waarom de verdediger niet verassen en ipv altijd naar binnen buiten om en dan de bal afleggen.

jammer deze was onnodig maar misschien is het eens goed als arsenal een flink de deksel op de neus krijgt.

dat de ogen een daadwerkelijk open geschud worden.

want ieder jaar is het eigenlijk pover in de champions league maar hebben ze enorme mazzel met door bekeren. om vervolgens niks op de mat te kunnen leggen in de 1/8 ste finale.

misschien lachen veel me nu uit maar giroud heb ik toch beetje gemist.
is toch op het eind met de vele corners en vrije trappen en hoge ballen heel erg nodig geweest.

die had bijv die kopbal van mertesacker wel degelijk harder en beter ingekopt.

Bayern speelde goed, maar wat was dat Zagreb belachelijk slecht, kan nog steeds niet geloven dat Arsenal hiervan verloren heeft. Zagreb schoot voor het eerst op goal in de 60ste minuut en in de 70ste minuut de eerste corner. Sommige 4de divisie clubs in Duitsland hebben het Bayern moeilijker gemaakt dan dit. Als Bayern volgas was gegaan dan was dit 10-0 geworden. Maar krachten sparen voor zondag, dan komt Dortmund op bezoek.

Wat was Costa overigens weer fenomenaal, en wat te denken van Lewa, hattrick vandaag en zijn 10de goal in 1 week! En Kimmich niet te vergeten, speelde zeer goed. Mag van mij ook in de grotere wedstrijden starten.

Overigens ben ik benieuwd wat de smoes van Arsenal nu weer zal zijn. Bayern komende weken tegen Dortmund en Arsenal, als Bayern in huidige vorm dit Arsenal treft blijft er niks heel van Arsenal. Kan me trouwens nog herinneren dat ik 2 weken geleden nog zei dat ik dit Arsenal niet zie winnen van Olympiacos, want vond ze tegen Bayern opzicht verdedigend sterk.

29 september 2015 om 22:56

Pfff ik ben echt bang dat het 10-0 ofzo wordt voor jullie.

29 september 2015 om 23:05

Speelde arsenal zo belabberd? Bij arsenal (ook bij de fans) heb ik het gevoel dat het bij een paar slechte wedstrijden t einde van de wereld inzicht is gedrag ontstaat én bij paar ov erwinning met een uitblinker arsenal weer top is en wenger een tactische opperbaas. Wenger moet de deur gewezen worden, bewijst al jaren niets. Met t vermogen van arsenal konden ze makkelijk een spits halen en een cvm. Beide waren bijv verkijgbaar bij sevilla. Toch, denk ik, dat arsenal het bayern moeilijk gaat maken.

29 september 2015 om 23:08

Persoonlijke fouten worden keer op keer gemaakt in de grote wedstrijden, terwijl het veldspel echt niet slecht is. Maar die fouten zijn dus wel altijd cruciaal.

29 september 2015 om 23:10

Moet zeggen dat ik Arsenal in de Allianz de afgelopen jaren opzich niet slecht vond, maar toen waren zij niet in deze slechte vorm. Benieuwd hoe die spelers van Arsenal om zullen gaan met de druk tegen Bayern, want als jullie verliezen en niet door gaan in de CL wordt het toch een zwarte bladzijde in de geschiedenis van Arsenal, zal uit mijn hoofd gezegd de eerste keer zijn toch?

29 september 2015 om 23:13

De eerste keer onder Wenger ja, hij heeft in 20 jaar altijd de laatste 16 weten te halen, maar dat zit er dit jaar niet meer in.

29 september 2015 om 23:21

Aaah duidelijk. Klinkt hard, maar ik denk ook niet dat jullie het halen, puur omdat ik jullie niet zie winnen in Griekenland. Arsenal heeft de afgelopen jaren daar al gespeeld, en al 3 keer verloren bij Olympiacos.

29 september 2015 om 23:23

Ja, en nu verliezen we zelfs thuis van Olympiakos.

29 september 2015 om 22:57

Welke smoes? Er is geen smoes, gewoon 2 eigen doelpunten en een goede afmaker van Finnbogason. Niets meer, niets minder. Voetballen tegen een muur is klote, maar dat mag geen excuus zijn tegen een ploeg als Olympiakos.

29 september 2015 om 23:11

Number Fourtee,

Het was niet denigrerend bedoeld, maar na elke verlies partij in Europa tegen mindere tegenstanders waren er altijd een beetje smoesjes van de Arsenal fans, vandaar die opmerking.

29 september 2015 om 22:58

Idd. Dat was het eerste wat in me op kwam. Arsenal was geloof ik 3e? of 2e? in de PL en kijk waar je nu staat. Bayern speelde zonder Muller, Vidal en Martinez.

off:
Wat vind je van Bayern met Robben en zonder Robben? Ik vind Bayern met Robben een slechter team dan met hem.

29 september 2015 om 22:58

We zullen zien. Als je puur op de score afgaat natuurlijk maar Arsenal blijft een gevaarlijke ploeg ondaks da ze 20 kansen nodig hebben om te scoren.

29 september 2015 om 23:02

Als Giroud maar niet speelt, hem ben ik al helemaal spuugzat. Presteert werkelijk waar nooit in een grote wedstrijd en wanneer de druk het hoogst is.

29 september 2015 om 23:08

Dinamo miste een groot aantal spelers achterin, niet dat ze goed zijn ofzo maar zo dramatisch als dat ze vandaag waren zie je ze niet snel.

29 september 2015 om 23:14

Aaah oke, ja ik volg ze totaal niet, zullen ze er de laatste wedstrijd tegen Bayern wel bij zijn? Het was ook een beetje gas terug nemen en krachten sparen voor Zondag, want dit kon echt dubbele cijfers worden.

29 september 2015 om 23:21

Geen idee eerlijk gezegd, las vandaag toevallig dat centraal achterin ze bijna geen spelers meer hadden en de rechtsback er ook niet bijwas. Neem aan dat die er wel weer bij zullen zijn in Zagreb. Niet dat dat uitmaakt want ook dan hoort Bayern gewoon op 50 procent met 0-2/0-3 te winnen.

Vandaag zag je ook duidelijk dat een hoop spelers er met de handrem op speelde. Vind het best, lekker sparen voor tegen Bvb.

De Engelse clubs zijn echt schandalig bezig. In dit tempo lopen Spanje en Duitsland snel weg bij Engeland. Zelfs Italië kan op deze manier snel dichterbij komen. Daar zit je dan met al je geld, maar het beleid is echt om te janken.

Tja ook dit komt natuurlijk omdat de Premier League zoveel energie vergt en de Engelse ploegen om die reden het zo vaak laten afweten in Europa.

Maar wacht even, de premier league is toch pas hooguit 2 maanden onderweg? Ik snap er echt niks meer van.

29 september 2015 om 23:00

Nee, dit komt omdat Wenger al jarenlang weigert de selectie zodanig te versterken zodat er een sterk team staat met genoeg kwaliteit in de breedte.

29 september 2015 om 23:06

Het is vrij simpel te verklaren. Barca, Real en Bayern zijn de beste clubs in Europa. Daarna volgen pas de Engelse clubs. Het probleem is voor de Engelse clubs, dat de PL de zwaarste competitie is in de wereld. Zelfs degradatiekandidaten hebben een enorm budget. In tegenstelling tot de andere competities moeten team zoals Arsenal elke wedstrijd 100% geven, anders verliezen zij gewoon weg. In de andere boeiende competities is dit in veel mindere mate het geval. Engelse teams spelen dan, in mijn optiek, gewoon traag en moedeloos voetbal in de Cl, omdat ze het weekend ervoor ook al alles hebben moeten geven. Dat neemt niet weg dat alle Engelse team zich mogen schamen, vooral Arsenal. Als je zo dik betaald krijgt, mag je wel even wat harder werken.

29 september 2015 om 23:25

Over welke ploegen heb jij het nu? Toch niet over Sunderland, Aston Villa, Watford, Westbrom, Bournemouth, Stoke, Norwich of dat eredivisieploegje genaamd Newcastle United hè ?

Denk jij serieus dat Barcelona en Bayern alles zouden moeten geven tegen dit soort ploegjes? Ploegjes waarin ex-eredivisiespelers als Affelay, Vlaar, Pieters, Janmaat, Lens en Wijnaldum wekelijks in de basis staan? Hou toch op aub.

Vervang Chelsea en City met Bayern en Barca en deze 2 giganten slaan een gat in de Engelse competitie die zijn weerga niet kent.

29 september 2015 om 23:52

@steedpasss

Als Barca/real elke week tegen een enorme, fysieke bus zullen spelen, waarbij alle tegenstanders er 3 keer zoveel zin in hebben dan hunzelf, dan moeten ook Barca en Real ervoor vechten.

29 september 2015 om 23:53

Inderdaad, al die ploegen die je opnoemt worden gewoon eigen helft gedrukt door Barca en Bayern waardoor ze sowieso al minder energie hoeven te verspillen, De Premier League is misschien de zwaarste competitie maar daarna komt de Bundesliga wel hoor.

29 september 2015 om 23:18

De bpl is ook overschat, zegt toch genoeg dat geen enkele engelse club presteert in europa? Als of spanje en duitsland niet zwaar is...

ok, stel Arsenal verliest 2x tegen Bayern en blijft op 0 punten. Dinamo en Olympiakos spelen beide keren gelijk tegen elkaar en hebben elk 5 punten na 4 wedstrijden........beiden moeten nog tegen Bayern en verliezen alletwee; ze blijven dus op 5 punten, terwijl Arsenal van beide wint (thuis tegen Dinamo en uit bij Olympiakos) komen ze met 6 punten toch nog in de 2e ronde.

29 september 2015 om 23:13

Hoe ideaal dat ook zo zijn, zie ik het niet gebeuren. Ik denk dat Olympiakos wel max. 4 punten pakt tegen Zagreb. We zien wel.

29 september 2015 om 23:18

Ik zie Arsenal uit niet winnen bij Olympiacos. Die hebben al een paar keer verloren daar. Sterker nog, Bayern is recent de enige topclub die daar 3 punten heeft gepakt.

Achtereenvolgens hebben daar de afgelopen jaren verloren: Atletico, Juventus, Man Utd, Arsenal zelfs 3 keer!! en Dortmund

29 september 2015 om 23:51

@gnst

Staar je niet blind op statistieken. De Grieken hadden voor deze match al hun 13 matchen op Engelse bodem verloren, met een doelsaldo van 37 tegen en 3 gescoord. Vandaag scoren ze er 3 in 70minuten en winnen ze voor het eerst. Hiermee wil ik niet zeggen dat Arsenal daar zal winnen, maar dit is een simpel voorbeeld dat statistieken niet alles willen zeggen. Net zoals veel Arsenal fans er nog vanuit gaan dat omdat we al 220 jaar doorstoten naar de volgende ronde, dit ook deze keer automatisch zal gebeuren.

29 september 2015 om 23:31

ik zie Pireaus thuis winnen van Zagreb en dat Zagreb dan op haar beurt thuis wint van Pireaus en dan hebben beiden 6 punten

Ik heb het al vaker gezegd, de bpl is overschat: kijk hoe er verdedigd wordt. En arsenal stond tegen een muur? Als je een goede ploeg wil zijn moet je daar ook van kunnen winnen..
Arsenal stelt al jaaaaren niks voor, en toch elk jaar zeggen:" we doen mee om de kanpioenschap" beschamend gewoon..
Tijd voor een normale serieus te nemen coach, wenger zoekt het altijd buiten zichzelf..

#wengerout!

Dus ik ben de enige die nog achter Wenger staat.. :/

29 september 2015 om 23:34

Als Arsenal de volgende stap naar prijzen wil maken.. is die Franse mafkees een trap in de komt geven!

Waarom Mueller ernaast?
Weet iemand welke positie goetze speelde? Waar speelde Alaba?
Wanneer is Robben er weer bij? Bayern duidelijk een vd halve finalisten.

30 september 2015 om 00:06

Omdat Bayern krachten spaarde voor zondag tegen Dortmund, we speelden ondanks de uitslag op halve kracht.

Gotze speelde in een 4-3-3 als linker/rechter middenvelder, hij wisselde van kant. Alaba begon helaas weer als CV en Bernat op links, ook nu was Bernat niet veel en werd hij in de tweede helft gewisseld voor Martinez, waardoor Martinez als CV ging en alaba als LB.

30 september 2015 om 00:29

net terug van werk, niets gezien, hoe speelde Coco?
Ik zou Alaba sowieso nooit CV zetten, of LB of Cm.
Bernat is Pep aankoop, heb het niet zo op hem.
Alonso ook gespeeld? Van mij mag hij verkocht worden, geef Kimmich en Rode maar minuten ipv alonso.

Hoe speelde Kimmich?

bedankt!

30 september 2015 om 00:43

Coman was degelijk, had een mooie combinatie met Gotze bij de 3-0, verder niet heel bijzonder.costa zoals altijd fenomenaal, 1 goal en 1 assist en nog een mooi e bal achter het standbeen bij de 5-0. Thiago speelde ook sterk met 3 assists.

Bernat is gewoon overschat, hopelijk kunnen wij hem voor rond 25 miljoen verkopen naar Engeland. Alonso speelde niet, in zijn plaats Kimmich, die speelde heel erg goed, die moet ook gewoon wat vaker starten in plaats van Alonso.

Kijk eens hoe clubs als Arsenal, City en Chelsea presteren in Europa. En toch zijn er mensen die hardnekkig blijven volhouden dat de bpl de beste competitie ter wereld is. Ach ach, het wordt een beetje lachwekkend zo stilletjes aan...

30 september 2015 om 00:16

Als Leicester City al meer salaris betaalt dan Valencia dan weet ik wel wat er op lange termijn gaan gebeuren.

30 september 2015 om 01:47

@geert VS: tja daar hoef je geen diploma voor te hebben hoor. Maar ik heb het enkel over het niveau nu en dat van de afgelopen paar jaar.

30 september 2015 om 12:24

Vorig seizoen:
City uitgeschakeld door winnaar Barcelona en Chelsea uitgeschakeld door sterk team Psg. Geen schande. Arsenal stond tegen een heel sterk Monaco. Liverpool was wel schandalig.

Dit seizoen:
City heeft zich alleen met Otamendi goed versterkt. Sterling speelt slecht en Touré sjokt teveel over het veld. Het baltempo tegen Juve was belachelijk laag.

Chelsea heb ik niet gezien in de CL, maar weet wel dat Mourinho geen constructieve speelstijl hanteert. Geen wonder dat ze als team niet groeien.

Arsenal heeft geld maar geeft het niet uit. En daar had een nieuwe coach voor de groep moeten staan.

Man Utd speelt al sinds Van Gaal er zit slecht voetbal. Ze pakken echter meer punten dan ze verdienen.

Volgens mij is het dus allemaal logisch. En wat de Europa League betreft:
Spurs zien het als een inferieur toernooi waar vaak wisselspelers mogen spelen. West Ham heeft er echt met de pet naar gegooid, zonde.

30 september 2015 om 00:22

Chelsea gaat het waarschijnlijk wel gewoon redden in die poule van hun. City zit is een zware poule en vooral voor Arsenal lijkt er nog weinig in te zitten. United moet ik ook maar zien uit straks tegen Cska en 2 keer tegen Wolfsburg. Op dit moment is dat de realiteit.

De jeugdteams doen het goed in Engeland, met uiteraard veel gekochte supertalenten uit landen als Spanje en Frankrijk. Dat lukt het wel.

En dit team word gezien als een kanshebber voor de titel? Looooolll het moet wel heel arnoedig gesteld zijn met de engelse premier league als Arsenal kampioen word. Ik blijf het zeggen, pedro was beschikbaar dzeko was beschikbaar cavani kon je proberen Fabregas moest je vorig jaar gewoon terug halen. Maar blijkbaar heeft Wenger liever middelmaat in zijn team. Wenger out Ancelotti in!

Dit kan niet meer zo doorgaan voor Arsenal. Ancelotti in plaats van Wenger!

Op naar de 50 goals robert?

Verdomme ik hoor sommige hier zeggen dat Arsenal versterkingen moest halen. Ze hebben al paar goede spelers gehaald, maar als je met deze selectie nog geeneens van die griekem weet te winnen dan mag je dat de coach wel aanrekenen. Als Arsenal 0 of 1 punt haalt in de 2 wedstrijden tegen Bayern dan vliegen ze er keihard uit. En dan zullen de smoesjes weer komen en gaan en komen.

Als Bayern hun normale niveau haalt winnen ze 2 keer van Arsenal en ligt Arsenal er dus al uit. Wernger moest allang weg. Klopp klopt aan de deur

Wenger en Arsenal moeten zich kapot schamen over hoe ze presteren in Europa. Tegen Zagreb verliezen zou een incident moeten zijn maar als je het nu weer zo makkelijk weg geeft tegen Olympiacos is schandalig.

Als ze uit de CL vliegen en EL moeten spelen zullen de fans niet tevreden zijn met een vierde/derde plek en een FA of carling cup. Dan zal de titel gepakt moeten worden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren