Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Benítez noemt vijftal: ‘Als Cristiano niet scoort, doen zij dat wel’

Laatste update:

Rafael Benítez zegt dat Real Madrid niet afhankelijk is van Cristiano Ronaldo als het aankomt op de doelpunten. De Portugese superster maakt sinds zijn komst ieder seizoen weer bijzonder veel goals, maar zonder hem draait de boel ook rustig door. Benítez haalt CR7 bij voorkeur niet uit de ploeg, maar als de aanvaller het net niet vindt zijn er voldoende anderen die dat voor hun rekening nemen.

/

In de vijf competitieduels die Real Madrid speelde maakte het veertien doelpunten: Karim Benzema en Ronaldo tekenden ieder voor vijf treffers, terwijl Jesé Rodríguez (twee) en Gareth Bale (twee) de overige vier verdeelden. “Ik heb Cristiano geen doel meegegeven, maar ik weet zeker dat hij er veel zal maken dit seizoen”, aldus Benítez, die deze week al opmerkte dat Benzema uit moet kunnen komen op 20 tot 25 stuks.

“Het mooie aan dit elftal is dat wanneer Cristiano niet scoort, er voldoende anderen zijn die het doen. Karim, James, Bale, Jesé, Isco. De belangrijkste speler in een elftal is degene die de meeste doelpunten maakt, degene die op ieder moment het net kan vinden. Die moet je dus altijd zo lang mogelijk laten staan en in dit geval is Cristiano degene met de hoogste ratio. Hij is altijd de snelste op het veld en degene met de meeste schoten op doel”, legt Benítez uit.

Er zijn voldoende spelers bij Real Madrid met scorend vermogen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ronaldo heeft nog niet zijn ultieme vorm te pakken. Heeft in de competitie maar in 1 wedstrijd gescoord (een waanzige aantal van 5!!), maar 1 uit 5 is niet zijn top. Benz doet het nu wel veel beter dan eerst. Scoort zowat elke wedstrijd.

25 september 2015 om 23:15

Scorebordjournalistiek dit. Laatste wedstrijd was Ronaldo een van de beste op het veld maar scoorde hij gewoon niet. Ronaldo niet in vorm? Laatste 2 weken 3 wedstrijden, 8 goals en zn laatste wedstrijd was gewoon een van zijn beste tot nu toe.

25 september 2015 om 23:29

Mensen moeten zich niet zo druk maken.
Ronaldo scoort niet maar de andere wel, das is wel eens anders geweest ...

26 september 2015 om 00:00

Scorebordjournalistiek en vervolgens komen met laatste 3 wedstrijden 8 goals? Ronaldo kan gewoon veel beter en dat is een feit. 4 wedstrijden in de competite niet gescoord en 2 wedstrijden met de Portugese nationale ploeg ook niet. In 2 wedstrijden heeft hij 8 gescoord, maaar de ronaldo in absolute topvorm scoort elke wedstrijd! Dat is juist zo prachtig aan hem. Je kijkt op live score en ziet ronaldo. Je kijkt een wedstrijd en ziet ronaldo. Je kijkt teletekst en ziet ronaldo. Hij kan gewoon beter en dat is absoluut niet negatief.

26 september 2015 om 00:23

Je bedrijft idd scorebordjournalistiek als je denkt dat Ronaldo enkel en alleen goed kan spelen als hij scoort. Daarom liet ik je ook die cijfers zien, die aantonen dat hij JUIST de laatste 2 weken in vorm is qua doelpunten. Maar ook qua spel. Hij was afgelopen wedstrijd echt zo goed en belangrijk zonder te scoren. Jij haalt de nationale ploeg erbij, maar dat staat los van Real maat. Hij zit er gewoon lekker in op het moment, geen statistiek die anders kan beweren (sterker nog, die spreken alleen maar in zijn voordeel, ook nu).

26 september 2015 om 02:21

Ben het met je eens, maar je beticht iemand van 'scorebordjournalistiek', maar vervolgens doe jij hetzelfde.
Los daarvan is Ronaldo uiteraard een fenomeen, al moet ik wel zeggen dat hij voor mij persoonlijk altijd in de schaduw van Messi zal staan

26 september 2015 om 02:24

Ach man en al is het scorebordjournalistiek.. Die Ronaldo scoort er echt wel 40 per seizoen hoor, dat zijn doelpuntjes waar onze topspeler alleen maar van kan dromen(Hazard zeg maar).. Die Ronnie zal er een hele hoop gaan scoren, en zie het eens als iets positiefs dat zelfs Benitez 5 andere spelers aan het scoren krijgt.. Want als matige trainer een naam was geweest dan heten ze allemaal Rafa vanaf nu....

26 september 2015 om 09:34

Nwd050, nee dat doe ik niet. Als je mijn reactie goed leest zie je dat ik Ronaldo's spel van de laatste wedstrijd prijs, terwijl hij niet tot scoren kwam. Die cijfers gaf ik enkel om hem aan te tonen dat zelfs de cijfers in het voordeel spreken van Ronaldo atm en zijn argument dus niet klopte.

26 september 2015 om 09:46

Nee, jouw argument klopt niet.

Hij speelde de laatste wedstrijd juist als een zak aardappelen. Balverlies, mislukte schoten, verkeerde keuzes, mislukte dribbels. Je mag de wedstrijd tegen Bilbao terug bekijken en mij vertellen wat voor bijzonders je hebt gezien.

26 september 2015 om 11:37

@ Gutihaz

Ik zie jou vaker reageren bij Real topics en ben het zelden tot nooit met je eens. Kan me nog herinneren dat jij vond dat wanneer Real met 4 mid en 2 aanvallers speelt ze altijd leuk voetbal speelden. Je goed recht hoor, maar dat geeft wel aan dat wij twee gewoon elk een ander kijk hebben op het spelletje. Ik vind namelijk de 4-4-2 wedstrijden bijzonder slordig ogen. Maar goed, daar mogen we in verschillen natuurlijk.

De wedstrijd tegen Bilbao was Ronaldo een constante plaag voor de verdediging. Hij speelde echt vaak de vrije man aan in deze wedstrijd. Zo is er een moment in de 1ste helft dat hij langs de zijlijn pingelt, hij de bal kwijt raakt en op wilskracht hem binnen 2 sec terug veroverd, om vervolgens het spel naar de andere kant te verleggen. Dat doet hij niet vaak en dat is waarom het mij zo opviel. Dan nog dat moment, wederom in de eerste helft, waar hij een pass van Marcelo krijgt, hij door zijn eerste aanname zich vrij speelt van 5 (!) verdedigers. Wederom verlegt hij het spel naar links, naar ik geloof Benzema.

Imo was Ronaldo de aanjager in de voorhoede en gunde hij zijn medespelers vaak de bal. Zelfs zijn looplijnen zonder bal, als je ziet hoe hij zo 2 verdedigers wegtrekt zodat Benzema kan aannemen en uithalen.

We kunnen verschillen van mening hierover, dus ik ga niet zeggen dat jouw 'argument' niet klopt. Het is een mening over het spelletje voetbal, waarin we beide duidelijk met een ander oog de wedstrijd hebben bekeken. Ik wens je vanavond iig een mooie wedstrijd toe en hoop dat Ronaldo je dan meer kan overtuigen, zodat we het de volgende keer mss eens kunnen zijn. :P

26 september 2015 om 13:53

Ik heb even de compilatie van Ronaldo's wedstrijd terug bekeken op Youtube en het bevestigt mijn beeld dat het niet zijn beste wedstrijd was. Ik mag hem niet, maar ik weet best wanneer hij goed speelt en wanneer hij slecht speelt.

Slecht was het absoluut niet, maar dit goed noemen gaat mij een stap te ver. Hij heeft een voorzet gegeven, is een keer een verdediger voorbij gekomen zodat hij kon schieten op doel en heeft twee keer het spel verlegt naar de flanken. Dit waren dan de pluspunten en dat lijkt mij een redelijk gemiddelde wedstrijd. Hij heeft niets bijzonders gedaan.

Ik begrijp denk ik wel wat je bedoelt. Hij was meer betrokken bij de opbouw dan normaal. Dat is altijd zo als ze 4-4-2 spelen, maar dat maakt het niet resoluut een echt goede wedstrijd.

Mede daarom ben ik voorstander van de 4-4-2. Met vier verfijnde middenvelders is het opbouwen gemakkelijker. Wat het verder gemakkelijker maakt is dat Benzema en Ronaldo dan meer ruimte hebben en zich dus laten inzakken om mee te combineren en op te bouwen. Zodoende vind ik dat ze altijd leuk spelen in die formatie. Er wordt dan gevoetbald zoals ik het graag zie. Denk bijvoorbeeld aan vorig jaar oktober tegen Liverpool en Barcelona.

26 september 2015 om 18:24

Wij gaan er niet uitkomen zie ik al. Alsnog een fijn weekend en een fijne wedstrijd toegewenst vanavond. Drink er een op me.

25 september 2015 om 23:30

Ronaldo zijn vorm niet te pakken? Waar heb je t over. Hij is gewoon in vorm, maar na een vakantie moet je weer wennen aan het spelen en ben je toch volgens veel fans niet goed genoeg.

25 september 2015 om 23:57

Huh ben je blind? Ik zeg ultieme vorm? Zeg ik dan iets verkeerds? Ronaldo in topvorm scoort bijna elke wedstrijd! Nu was hij te vaak afwezig en hij kan veel beter. Denk dat iedereen het daar mee eens is. Goed presteren is niet goed genoeg voor spelers als messi en Ronaldo. Top 2 en van die 2 verw8 ik altijd meer dan van wie dan ook. Dat je dit negatief ziet zegt iets over je kijk op dingen.

26 september 2015 om 08:25

Dan moet je echt wat vaker naar Real kijken. Ronaldo is momenteel in zeer goede vorm, en heeft enkel de pech dat de goals er niet ingaan. Vorige wedstrijd was hij een van de beste, zo niet de beste man op het veld, ookal scoorde hij niet

26 september 2015 om 09:42

Een van de, zo niet de beste op het veld tegen Bilbao? Je haalt wel alles uit de kast, hè? Hij was een van de, zo niet de minste speler.

26 september 2015 om 11:14

Haha idd! Tegen Bilbao waren echt Modric Benzema Kovacic de betere.

Zeker als Bale de vrije trappen altijd mag nemen. Als je hem daar niet standaard op zet is het moeilijk om serieus genomen te worden als coach vind ik. Hij is de beste specialist ter wereld vind ik. Ronaldo zijn ego moet maar even wijken hoor.

Heeft Jese 2 goals? In welke wedstrijd heeeft hij gescoort dan ?? Huh

25 september 2015 om 23:18

Verkeerd citaat, ze bedoelen James. Die heeft er wel al 2. Jesé heeft 2 wedstrijden, 0 goals.

Hij noemt hier Jesé maar die krijgt nauwelijks kansen daar in Madrid

Ik vind die Benitez maar apart...

25 september 2015 om 23:50

Klopt!
Want iedereen op de wereld moet hetzelfde zijn, toch?

Ik krijg sterk het gevoel dat er geen klik is tussen Benítez en veel dragende spelers (ronaldo, Ramos, Bale en James Rodríguez bijvoorbeeld. Real Madrid heeft een hele sterke selectie alleen wordt er te weinig rendement uitgehaald door zo behoudend te spelen, een beetje dezelfde tactiek als in Italië gespeeld wordt. Met zoveel kwaliteit moet er worden aangevallen dan komen spelers veel beter tot hun recht. Ancelotti haalde het optimale uit deze selectie, Florentino Pérez is dus een dikke prutser. Ook al wordt Benítez kampioen met dit elftal, dan nog zal het slaapverwekkend zijn om naar te kijken.

26 september 2015 om 11:12

Jij weet niet waar je over praat of je praat iemand na? Benitez doet het uitstekend. Real voetbald veel gevarieerder dan onder Ancelotti. Middenveld en verdediging staan als een huis en Real scoort ook nog eens veel! Snap echt niet waar jij dit op basseert??

28 september 2015 om 08:17

Ja inderdaad met 0-0 gelijk spelen tegen Malaga in een thuiswedstrijd het gaat uitstekend. Zo'n ploeg moet Real gewoon oprollen. Zoveel kansen en dan wordt er niet eens 1 doelpunt gemaakt dat heeft met de instelling van de spelers te maken en de tactiek van een trainer. Wie zou ik volgens jou na moeten praten dan? Ik geef hier niets meer dan mijn eigen mening en laat mij verder niet provoceren... jammer he!

Doet bale het goed ben erg fan van hem

Hij is gewoon een oen die niet goed met zijn spelers omgaat... Vind dat hij veel aanvallender moet spelen veelste saai om na te kijken straks krijg je nog dat moment wnr spelers niet meer weten of ze moeten gaan of niet twijfelvoetball;;

28 september 2015 om 08:18

Exact.

Die maafkees snapt niet dat real om ronaldo gebouwd moet worden wil je het meest uit e team halen... Ben wel blij dat die bale ff weg is hey... Kijken hoe ze het nu gaan doen misschien dat ze inzien dat hij overbodig is of naar een assist kamp moet want die lul had het vorig jaar kunnen beslissen maar ging tevaak voor eigen succes

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren