Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Sublieme vrije trap van Balotelli leidt uitzege van AC Milan in

Laatste update:
/

AC Milan heeft dinsdagavond aan het zelfvertrouwen gewerkt. Drie dagen na de 3-2 zege op Palermo was de ploeg van Sinisa Mihajlovic ook te sterk voor Udinese: 2-3. Mario Balotelli startte voor het eerst dit seizoen in de basis en opende in Udine al na vier minuten de score. Nigel de Jong maakte zijn eerste minuten sinds eind augustus. Door de zege nemen de Noord-Italianen voorlopig een vierde plaats in de Serie A in.

Balotelli kon zijn eerste basisplaats niet beter opluisteren: Orestis Karnezis was absoluut kansloos op de heerlijke vrije trap van de aanvaller vanaf een meter of twintig. Na een goede kans voor Cyril Thereau op de 1-1 verdubbelde Giacomo Bonaventura de voordelige marge: hij ontving een heerlijke pass van Riccardo Montolivo met de borst en verschalkte Karnezis. In de extra tijd van de eerste helft leek Cristian Zapata het duel in het slot te gooien: uit een corner van Bonaventura kopte hij de 0-3 tegen de touwen.

Na rust slaagde Milan er echter niet in om de nul te houden en werd het zelfs nog spannend. Emmanuel Badu en Duvan Zapata werden uit het oog verloren en verkleinden in de 51e en 58e minuut de nadelige marge: 1-3 en 2-3. Udinese rook bloed en het was aan Diego López te danken dat i Rossoneri daarna met drie punten uit het Stadio Friuli vertrokken. Udinese heeft nu acht van de laatste negen Serie A-duels verloren en wacht al zes thuiswedstrijden op een zege, de slechtste thuisreeks sinds 1961.


Denk jij dat AC Milan zich dit seizoen voor Europees voetbal plaatst?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Beste Sinisa, het idee achter een 4-3-1-2 opstelling is dat heel het spel rond de nummer 10 is gebouwd. Laten we gerust zeggen dat wij zonder een nummer 10 speelden, want Honda was voor de zoveelste keer gewoon dramatisch. Hij loopt alleen gaten dicht, maar zet mij daar maar neer en dat zal ik ook doen. Honda heeft geen fatsoenlijke pass afgeleverd en hij heeft geen fatsoenlijke aanval een goed vervolg gegeven. Doe de Rossoneri en mij een plezier: laat Honda thuis en laat hem tot het einde van het seizoen gewoon thuis. Die gast speelt al dramatisch sinds zijn komst.

De eerste helft ging vliegend van start, met twee goals in de eerste minuten. Milan stond achterin gewoon solide en aanvallend was het gewoon efficiënt. Van de 4 kansen, geloof ik, zijn er drie afgemaakt. Mooi gedaan! Als we daar Udinese tegenover zetten dan speelde Udinese gewoon dramatisch. Aanvallend en verdedigend konden ze niks opbrengen. Dus is het geluk of kunde, wat Milan liet zien in de eerste helft? Ik neig veel meer naar geluk toe. De tweede helft was Milan, zoals ik ze ken: Laf, slecht en ongeïnspireerd. Udinese klapte erboven op en was de gehele tweede helft heer en meester. Met twee snelle goals tot gevolg. Of het een verdiende uitslag is? Nope. Udinese verdiende de drie punten hier. Maar goed, als Rossonero, ben ik tevreden met de drie punten. Op het spel is heel veel aan te merken.

Wie ik erboven uit vond steken was Romagnoli, dat gaat een grote meneer worden, Bonaventura, zoals altijd haalde hij een constant niveau, en Balotelli. Balotelli was bij elke aanval betrokken, maar daar heb je het al: het spel van Balotelli stikt het spel van Bacca. Balo is ideaal in een 4-5-1 opstelling, daar blinkt hij als enige aanvaller gewoon uit. Alleen kwam Bacca heel deze wedstrijd niet in het spel voor, omdat Balotelli het spel naar zich toetrekt, waar Bacca het meer moet hebben van zijn loopactie’s. Voor de rest was Balo vanavond zeer goed en heeft hij zeer volwassen gespeeld. Met een prachtige vrije trap als beloning. Balo snoert voor de zoveelste keer de monden van de haters. Chapeau, Balo!

Wie door de mand vielen zijn Honda, Zapata en Montolivo. Zapata is een goede verdediger, mits je hem een taak geeft dat hij alleen maar 1 speler moet dekken en meer niet. Zodra hij moet nadenken gaat het al fout. Montolivo liet weer zien dat hij gewoon een leuke speler voor de subtop is. Hij is absoluut geen regista. Had vandaag een leuke assist op Jacky, maar daar houdt het wel op. Totaal niet overtuigend in zijn spel.

Er moet met spoed worden gezocht naar creativiteit! Dat is wat dit elftal mist en wat zwaar nodig is wil je met zo een formatie als die van Mihajlovic spelen.

Miha, je hebt nog veel werk te verrichten…

22 september 2015 om 22:46

ik ben het grote deels met je eens, maar Miha is goed op weg. hij laat het team weer hard werken
Montolivo speelde prima en ik denk dat hij een als Pirlo kan worden. tot nu toe is hij op de nummer 6 positie gewoon heel goed! ik denk dat hij eindelijk zijn vorm heeft gevonden.

en dat het als een kaartenhuis in elkaar viel komt daar de wissel van Calabria en dat zapata verhuisde naar de rechtsacter, hij en Alex zijn gewoon drama.

22 september 2015 om 22:55

Het spijt me, maar Monto beschikt niet eens 10% van het kunnen dat Pirlo beschikt, dus ik ben bang dat hij nooit naar het niveau van Pirlo zal groeien. Monto speelt prima voor een Fiorentina, voor een Sampdoria, maar zeker niet voor een Milan. Een controleur van Milan moet de gehele wedstrijd de baas zijn op het middenveld. Monto blinkt juist uit in slordige passing en het speltempo uit een wedstrijd halen.

22 september 2015 om 23:05

ik vind juist dat er meer tempo in zit i.t.t. de jong op die plek.

nee het niveau van pirlo wordt hij niet, maar hij kan wel zo'n rol vertolken

22 september 2015 om 23:20

Hadden wij maar het niveau van Fiorentina...

22 september 2015 om 23:27

Er zit inderdaad meer tempo in het team, dan wanneer De Jong speelt, maar dat komt ook omdat De Jong meer een stofzuiger is en totaal geen spelverdeler. Ondanks het feit, dat hij goede pass statistieken heeft. Maar ik hoop dat je het eens met mij bent, dat het nog steeds niet genoeg blijft voor wat wij horen na te streven?

22 september 2015 om 23:39

nee das waar, maar monto is op die plek op dit moment de beste optie

22 september 2015 om 23:54

Op dit moment, is het inderdaad de beste optie die we hebben. Als je effe door droomt, van wat voor waarde zou Cristante bij dit Milan zijn...? :

23 september 2015 om 00:18

als hij er nog zou zijn bedoel? want hij is verkocht he.

of wat denk je van de bijdrage van Mastour, al is hij nog te jong

23 september 2015 om 00:21

Mastour is toch verhuurd aan Malaga?

23 september 2015 om 00:40

Ja, jaaa! Als hij er nog zou zijn, zou hij van meer toegevoegde waarde zijn als Monto. Daar ben ik van overtuigd. Wat een talent was dat zeg! In potentie een Pirlo 2.0.

Mastour is ietsjes te jong om van toegevoegde waarde te zijn. Alhoewel hij misschien beslissend zou kunnen zijn met een doelpuntje hier en daar.

23 september 2015 om 00:44

Klopt. Met een optie tot koop en een terugkoopclausule.

23 september 2015 om 07:32

Ik hoop echt voor balo dat hij in vorm raakt weer

23 september 2015 om 08:04

Als Milan eens wat meer geduld en lef zou hebben, had het nu toppers rondlopen. Kijk maar eens rond wat er allemaal rondloopt in Europa wat en Milan verleden heeft, maar geen tijd kreeg van Milan om te groeien.

Ik noem een Darmian, Aubameyang, Christante. En dan mis ik er nog een hoop.

22 september 2015 om 23:05

Moet heel eerlijk zeggen dat ik AC Milan maar twee keer heb zien spelen dit seizoen, maar ten opzichte van de voorgaande jaren maakt Mihajlovic toch wel flinke stappen met dit elftal (voor zover ik heb kunnen zien). In tegenstelling tot het AC Milan van bijvoorbeeld Seedorf of Inzaghi lijken de spelers wél bereid om voor elkaar te vechten, al is er natuurlijk nog een lange weg te gaan om weer terug te keren in de Italiaanse en Europese top.

Met de nieuwe financiële mogelijkheden van de club is het eindelijk mogelijk om het elftal serieus te versterken. Alessio Romagnoli en Carlos Bacca zijn fantastische aankopen, maar er zal nog veel meer aangekocht moeten worden. Axel Witsel lijkt in beeld te zijn, maar een betrouwbare centrale verdediger naast Romagnoli en een creatieveling lijken me geen overbodige luxe. Zou een terugkeer van Sokratis Papasthatopoulos niet tot de mogelijkheden behoren?

Overigens zal Milan ongetwijfeld spijt hebben dat ze Baselli niet hebben aangetrokken, die heeft de eerste weken bij Torino fenomenaal gepresteerd en was in mijn optiek een betere versterking geweest dan Kucka. Maar goed, moet ook heel eerlijk zeggen dat ik dit seizoen nog niet erg veel Serie A-voetbal heb gekeken en denk dat de vaste volgers van het Italiaanse voetbal waarschijnlijk beter kunnen oordelen.

22 september 2015 om 23:13

die 2 coaches waren ook niet serieus te noemen, alle 2 totaal geen ervaring, wat denk je dan als speler zijnde. Mihajlovic is een serieuze harde coach en je merkt aan de spelers dat hij ze wel aan het werken krijgt.. Mihajlovic zelf leeft ook iedere wedstrijd echt mee langs de zijlijn.
Kucka vond ik alle 2 de wedstrijden heel goed spelen, doet me een beetje denken aan Gattuso, een echte motor op het veld die ook nog een redelijke techniek heeft.
Ik hoop dat ze in de winterstop een echte goeie 10 kunnen halen, want Honda is echt een drama

22 september 2015 om 23:16

Uiteraard, het gaat de goede kant op. Alleen, wat je zegt, moet Milan nog flinke stappen zetten willen ze weer een topploeg van weleer zijn. De Sinisa-mentaliteit (falen is geen optie-mentaliteit) begint langzaam bij onze spelers erin geschaafd te worden, dus dat is al sowieso positief.

Ik heb vertrouwen in Ely. Samen met Romagnoli kunnen ze een ijzersterk koppel vormen. Ik denk dat Sokratis niet terug zal komen. Berlusconi probeert een pro-Italiaans beleid te voeren bij Milan, dus hij zal eerder een Italiaan halen dan een Griek. Daarnaast is hij ook niet met ons gelinkt afgelopen zomer. Het zou wel raar moeten aflopen, wilt hij een Milan-shirt dragen haha. Maar waar het meeste behoefte aan is, is een creatieveling op het middenveld en op de nummer 10 positie, en dan voornamelijk op de nummer 10 positie. Honda brengt sinds zijn komst letterlijk niks en op het middenveld heb je alleen maar bijtertjes, met o.a. De Jong, Kucka, Poli en Jacky.

Ik baal nu nog meer dat we Baselli niet hebben kunnen aantrekken. Ik heb Torino dit seizoen nog niet gekeken, maar het schijnt inderdaad dat Baseli fenomenaal speelt. Al moet ik zeggen dat Kucka het tot nu toe ook gewoon goed doet. Tegen Palermo was het een van de uitblinkers. Maar op lange termijn is Baselli inderdaad een veel betere oplossing dat Kucka!

22 september 2015 om 23:43

Oké, blijkbaar doet Kucka het dus boven verwachting goed in Milaan. Natuurlijk een handige speler (mits hij zo presteert als jullie aangeven) om erbij te hebben, maar met zulke spelers keer je natuurlijk niet terug aan de top. Zo'n 'schoppertje' op het middenveld is natuurlijk handig om de mentaliteit van Mihajlovic over te brengen, maar op langere termijn zal je toch echt kwaliteit aan de bal gaan missen. Als je dan als club constant wordt gelinkt aan Axel Witsel en in verregaande onderhandelingen was met Geoffrey Kondogbia is zo'n aankoop dan natuurlijk een flinke teleurstelling.

Zo'n pro-Italiaans beleid is natuurlijk bewonderenswaardig, maar men moet oppassen dat het niet doorslaat richting de Engelse taferelen. Ten koste van alles een Italiaanse speler willen binnenhalen terwijl er elders een betere speler voor een lager bedrag beschikbaar is. Kijk bijvoorbeeld naar de defensie, daar lopen met De Sciglio, Abate, Romagnoli, Ely en Antonelli al een aantal Italianen rond. Op dit moment lijkt er geen Italiaanse rechtsbenige centrale verdediger van een behoorlijk niveau beschikbaar te zijn, terwijl er in het buitenland overal jonge talenten doorbreken centraal achterin. Misschien dat Sokratis geen goede optie zou zijn, maar denk dat er genoeg opties rondlopen buiten Italië. Of mis ik nu een uitstekende optie voor centraal achterin die wél Italiaans is?

Hoor dat jullie allebei snakken naar een creatieveling voor die belangrijke nummer tien-positie in een 4-3-1-2, dat begrijp ik helemaal. Met een middenveld zonder 'verrassingselement' kom je niet ver, ben benieuwd welke speler daar dan voor in beeld is. Axel Witsel is in ieder geval niet zo'n speler, weet ook niet wat hij aan toegevoegde waarde mee zou brengen aan dit AC Milan. Tenminste, er zijn andere spelers die meer zouden toevoegen aan dit elftal voor een soortgelijk transferbedrag.

23 september 2015 om 01:39

Ja goed, Kucka heeft pas drie wedstrijden gespeeld, dus om nu al te spreken van een goede aankoop is nog veel te vroeg. Maar wat hij tot nu toe heeft laten zien, is bij lange niet zo slecht. Uiteraard, vergeleken met Kondogbia en Witsel is Kucka een stuk minder dan hun twee. Als je alleen het middenrif van Milan vergelijkt met die van Barca, Real, Chelsea, Bayern en ga zo maar door, dan is het behoorlijk karig bij ons.

Italianen zijn te nuchter om gigantische bedragen neer te leggen voor Italiaanse spelers. Met het beschikbare geld in Italië, zal dat al helemaal niet gebeuren. Ik ben gecharmeerd van Rodrigo Ely. Hij heeft een zeer goede voorbereiding gehad en potentie heeft hij zeker. Vorig jaar nog uitgeroepen de beste verdediger in de Serie B. Daarnaast komt er bij mij op dit moment alleen Daniele Rugani als groot talent naar voren.

Het scheen dat Milan bezig was, voordat Real kwam, met Kovacic. Alleen is dat anders geëindigd, zoals we weten. Ik vraag me persoonlijk ook af wat er gaat gebeuren voor die 10-positie. Er zijn vele namen aan ons gelinkt afgelopen zomer, uiteindelijk is er niemand gekomen voor die positie. Geef mij maar liever een Witsel dan een Montolivo of Kucka. De keuze is makkelijk gemaakt haha! Witsel zou meer een kwaliteitsimpuls voor het middenveld zijn, dan van toegevoegde waarde. Daar ben ik het met je eens. Maar goed, langzamerhand zal Mihajlovic aanvoelen wat hij mist in zijn elftal en zal hij dit kunnen aanstippen bij het bestuur, zodat zij er iets verder mee kunnen doen.

22 september 2015 om 23:13

Beste Casciavit, ik snap je frustratie maar wat verwacht je nou van dit elftal? Het is totaal niet AC Milan waardig en Mihajlovic probeert er gewoon het beste van te maken. Helaas is Montolivo onze enige "creatieve" speler op het middenveld op dit moment, dus laten we daar gewoon gebruik van maken. Misschien is het allemaal langzaam en oogt het slordig, maar zolang hij iedere wedstrijd wel een assistje mee pikt vind ik het prima.
Over het "Honda-geval" zit ik een beetje in een dilemma. Hij is echt bagger, maar anderzijds geloof ik dat Mihajlovic niet te veel veranderingen wil aanbrengen iedere wedstrijd. Dit in vergelijking met de laatste jaren van Allegri en afgelopen seizoen met Pippo, waar er elke week weer een nieuwe opstelling stond. Ik snap dus misschien wel dat Miha een soort vastigheid wil creëren. Hopen dat Ménez daar straks op die positie misschien iets zou kunnen toevoegen..

22 september 2015 om 23:24

Het is absoluut geen frustratie richting Mihajlovic toe, beste Messina, misschien lijkt het alleen maar zo. Ik maak me alleen boos, omdat ik het nog steeds onbegrijpelijk vind dat wij in zo een situatie zijn terecht gekomen. Van Kaka naar Honda en van Pirlo naar Montolivo. Als ik het in FIFA-begrippen mag uitdrukken: je ruilt twee spelers van 90+ in voor spelers van 70-75.

Als er iemand is die 120% uit zijn spelers perst, dan is Mihajlovic het. Mijn vertrouwen in hem is heel groot. Daarnaast merk je ook dat er progressie in het team zit, alleen blijf je als Rossonero, puur uit liefde, de hoogste lat hanteren voor je elftal. Daar heb je inderdaad een punt mee. Het is wel fijn dat we nu meer vastigheid hebben dan voorheen.

22 september 2015 om 23:31

Jeetje Casciavit, wat een lap tekst en wat een hoop onzin! Analyseer het eens wat simpeler. Alsof jij het beter weet dan Sinisa. Hij zal blij zijn met je tips! Milan klimt uit een diep dal. Als je het bekijkt over meerdere maanden zie je dat ze stappen naar voren maken. Ondanks hun slechte spel in de 2e helft. Om nu al te concluderen dat Bacca niet met Balo kan spelen is nergens op gebaseerd. doe mij die glazen bol van je.toen je zei dat Balo alleen in een 4 5 1 systeem werkt nam ik je al helemaal niet serieus meer. Balotelli kan helemaal niet als enige spits leuren en al het werk verrichten. daarom flopt hij nogal bij andere clubs. de enige die door de mand valt ben jij. Sinisa verricht met dat pleuris materiaal van vorig jaar en die briljantjes van dit jaar puik werk!

22 september 2015 om 23:42

Ik zeg niet dat ik het beter weet, maar dat is simpelweg mijn kijk erop.

Ik uit ook helemaal geen kritiek op Mihajlovic, aangezien hij de juiste man op de juiste positie is. Mijn kritiek is vooral gericht op de spelers, waaronder Honda en Montolivo. Mijn conclusie is gebaseerd op de eerste en de tweede periode, tot nu toe, van Balo. Balo zakt elke keer terug tot de middellijn, waardoor Bacca constant op een eiland is en niet bij het spel betrokken is. Vandaar dat het spel van Balo, het spel van Bacca stikt. In welke formatie past Balo het beste, volgens jou, dan? Balo is alleen geflopt bij Liverpool. Als je het überhaupt geflopt mag noemen, maar goed, dat is een andere discussie. Bij Milan/city/inter heeft hij keurige cijfers.

23 september 2015 om 00:03

Balotelli speelt netjes in een 2 spitsen systeem. Ik ben het met je eens dat Honda te zwak is om de nummer 10 te zijn van een Milan die wij als grote club voor ogen hebben. Als Balo zakt, stikt bacca niet door hem, maar door het middenrif van milan wat niet aansluit. Montolivo en De jong schieten te kort om Milan naar een Internationaal topniveau te brengen. Bonaventura daarentegen neemt milan steeds vaker op sleeptouw en bewijst mij constant het tegendeel. Je hebt sterkere middenvelders nodig waar deze jongens netjes naast passen en hun werk kunnen doen. dan zou milan hoge ogen kunnen gooien .
Ik hoop dat sinisa milan onder controle krijgt en dat we in de top 3 kunnen eindigen.

23 september 2015 om 01:07

Oftewel: Door een tekort aan een sterk middenrif, een goede nummer 10 en goede aansluiting, zakt Balo terug om de bal op te halen, waardoor Bacca voorin een onmogelijk gevecht probeert uit te vechten met de gehele verdediging. Ik weet niet, maar ik zie Balo meer als een Einzelgänger, die gemaakt is voor een 4-5-1 systeem en die meer zijn individuele kwaliteiten tot stand laten komen. Wat betreft Miha, ik ben ervan overtuigd dat Miha, met zijn discipline en Balkan temperament, een hoop kan veranderen bij Milan.

De eerste helft was om van te smullen! Montolivo deed het Pirlo achtig op nummer 6 positie (te danken aan de coach),
Balotelli liet met een vrije trap zien dat hij misschien wel met pirlo 1 vd beste vrije trappenspecialisten ter wereld is! Hij schiet meer dan de helft van de vrije trappen erin volgens mij. En hij speelde weer slimme spelletjes.

Bacca kwam niet echt in het stuk voor daar was ik helaas bang voor met het koppel bacca-balo
In de eerste helft was onze verdeding een verademing! Iedereen speelde goed, vooral onze jeugd Calabria, zelfs Zapata, die scoorde, deed het goed

Maar in de 2e helft werd Calabria gewisseld voor Alex, waardoor Zapata verhuisde naar de rechtsachter positie, wat een drama was dat! Alex speelde slecht en zapata ook en onze goed voetbal viel als een kaartenhuis in elkaar. 2 tegendoelpunten… gelukkig het bij 3-2!

Forza Milan!!

22 september 2015 om 22:50

Sorry, mede-Rossonero, maar ik vond Monto ook in de eerste helft belabberd spelen. Hij had een mooie assist op Jacky, maar daar houdt het ook echt op. Hij is niet voor niets controleur: degene die het middenveld controleert. Hij speelde meer als Casper het Spookje. Hij is er, maar hij is nergens te bekennen. Vandaag, en het is niet alleen vandaag, speelde hij teleurstellend. Hij hoort te strooien met passen, maar hij voetbalt als of de bal 25 kg weegt.

Calabria vond ik minder dan de vorige wedstrijd spelen, maar hij zakte niet door een ondergrens. Hij hield redelijk stand, aangezien Ali Adnan geen pepernoot raakte en het voor hem alleen maar makkelijker maakte.

De 3-3 kon zomaar vallen. Maar ik ben blij voor mijn Milan. Toch bruikbaar 3 punten, uiteindelijk worden ze broodnodig tijdens de eindstrijd om Europese voetbal. Alex erin verstoorde de balans in de verdediging.

Als Milan zijnde mag je die 0-3 voorsprong natuurlijk nooit weggeven. Had de tweede helft lekker gecontroleerd of er nog wat gas bij gedaan, maar nu stonden ze te slapen. Zeer ongeconcentreerd achterin en dan haal je ook nog Calabria die erg goed speelde eruit voor Alex. Balotelli speelde trouwens een erg goede pot, idem voor Bonaventura en Montolivo.

Het nieuwe stadio Friuli is trouwens erg mooi geworden. Van een betonnen bak met sintelbaan met 42.000 man, naar een modern stadion, dicht op het veld en een mooie 25.000 man. Ziet er prima uit, al is het nog niet helemaal af. De sfeer is in ieder geval zwaar verbeterd. Mogen er vele volgen.

22 september 2015 om 22:48

Tot mijn verbazing is de Serie A toch een leuke competitie

22 september 2015 om 22:56

Ah! Italië wint langzamerhand haar zieltjes terug!

22 september 2015 om 23:01

Balo was naar mijn mening Mom. Speelde zeer volwassen en deed wat hij moest doen. Calabria vond ik redelijk spelen. Deed wat hij moest doen en dat is het. Blonk niet uit in zijn spel net als afgelopen weekend. Monto daarentegen, die verwijs ik liever zo snel mogelijk door naar een subtopploegje. Overtuigt gewoon helemaal niet in zijn spel. Voorzetten die niet met een streep aankomen, maar met een boog. Speelt veel liever een speler aan die naast hem staat, dan dat hij vooruit denkt en een goede inspeelpass geeft. Nee. Mijn voorkeur geniet hij zeker niet.

23 september 2015 om 08:43

Heel mooi stadion geworden, maar wat is die betonnen constructie aan de ene kant van het stadion? Ik hoop dat dit nog deel van de verbouwing is, anders zou ik het erg zonde vinden. Zo'n constructie valt toch erg negatief op als ik naar zo'n wedstrijd kijk.

Was nog ff behoorlijk zweten die laatste 10 minuten. geweldige redding nog van Lopez. die 2 doelpunten hadden vermeden kunnen worden, al met al een mooie avond.
Balotelli absoluut man of the match, doet weer veel dingen briljant zoals we hem kennen. Bonaventura ook heel goed
3 punten zijn binnen

Blij dat de drie punten in de tas zijn maar er zijn nog genoeg verbeter puntjes.

ik hoop dat ze met een oplossing komen voor Honda, die gast ken er werkelijk niks meer van, past totaal niet in het italiaans voetbal, hij loopt er soms als een aardappel bij, alles ook met zn linkse voet willen doen. Ik hoop dat Bertolacci snel terug is, dan kan Bonaventura naar de 10 schuiven

22 september 2015 om 23:00

Inderdaad, ik wil al zoveel wedstrijden Bonaventura op de trequartista zien. Vind hem echt een klassespeler en maar voor 7-8 miljoen euro gehaald ook nog!

22 september 2015 om 23:05

Met Jacky los je het denk ik ook niet op. Jacky vind ik een geniale speler, alleen mist hij spelintelligentie om op 10 te staan. De rol die hij nu heeft, past het beste bij hem. Op de 10 heb je een speler nodig die uit het niets een kans kan creëren. Helaas hebben we niemand in onze selectie die dat kan. Suso heeft de potentie ervoor, maar ik weet niet zeker of hij het nu al aankan. Het is zaak om zo snel mogelijk iemand te halen voor die positie!

22 september 2015 om 23:24

Je hebt een punt, maar dan zou ik zeker wel nu Jack boven Honda prefereren op de 10, want die lijkt er echt niks van te kunnen en staat continu te struikelen met de bal. Ik dacht trouwens ook aan Suso op de 10, leuke, technische linkspoot die wel wat leuke dingen heeft laten zien. Tevens ook jong. Hopen op een terugkeer van Menez.

22 september 2015 om 23:30

Daar heb je gelijk in. Liever een 10 die tenminste de bal een paar keer aanraakt in 90 minuten, dan een speler die hem niet aanraakt.

Balo speelde bij vlagen geniaal. En ook erg slim en sluw. Maar had ook het geluk dat hij niet zijn tweede geel kreeg toen hij iets te lang aan het shirtje trok van die ene speler. Calabria viel me positief op in de eerste helft en Honda is echt drama. Bacca had zijn dag niet, maar hij kan zomaar uit het niets zo briljant versnellen. Echt een sluwe spits die uit het niets zijn eigen kansen kan creëren. Goed dat die sintelbaan weg is in het Udinese stadion.

Bacca is een briljante afmaker, zelf een aktie maken is niet zo zijn ding. hij moet de ballen meer voorgeschoteld krijgen. Ik vrees dat het met Balotelli moeilijker word dan met Adriano als partner

Het niveau was belabberd, maar er viel genoeg te genieten. Moest ffe denken aan een wedstrijd waaaayback, tussen Udinese en Werder Bremen (eerlijk gezegd ook de laatste wedstrijd die ik heb gezien van Udinese) waarbij Udinese een 3-0 achterstand wegwerkt tussen minuut 50 en 60. Uiteindelijk verloren ze wel met 4-3, maar het kon die richting op gaan vandaag. Een en al spektakel dus.

zondag weer een uitwedstrijd, tege Genoa, zal lastig worden.
Drna volgt Napoli thuis en Torino uit

Ben eigenlijk vrij benieuwd wat voor een Rating Milan spelers gaan krijgen op fifa 16

22 september 2015 om 23:13

Dat kun je al lang zien op internet hoor, daar hoef je niet op te wachten tot de game daadwerkelijk bij jou in de bus ligt.

22 september 2015 om 23:26

Het schommelt over het algemeen gewoon tussen de 75 en de 81 in, met Menez, Bacca en Lopez als 'uitblinkers'.

Inter en Juventus hebben morgen een gemakkelijke avond, dus die zullen ook wel makkelijk de 3 punten pakken

Milan speelde een zeer sterke eerste helft en Udinese zagen er zwak uit. Het was bij rust al gespeeld en dit had nooit mogen gebeuren. Als de bal iets anders viel voor Udinese in de 2e helft was het gelijk geworden. Milan heeft dit seizoen echt potentie maar het gaat nog te vaak mis. In tegenstelling tot Juve pakt Milan wel de punten telkens.
En wat een lelijke tenues had Milan vandaag aan.

23 september 2015 om 00:19

is gelukkig de 3e shirt dus je zal hem bijna niet zien dit seizoen

23 september 2015 om 07:52

Ik vind het 3e shirt van Juve ook al niet mooi met goude strepen en zo'n nep logo dat aangepast is op de kleuren van het shirt ipv de officiele kleuren. Adidas is goed in het verpesten van de 3e shirts.

23 september 2015 om 08:37

Ja inderdaad, opvallend dat de thuis -en uit shirt altijd mooi zijn maar ze het 3e tshirt niks van kunnen bakken..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren