Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Arsenal na provocatie Diego Costa onderuit bij Chelsea

Laatste update:

Arsenal won ten koste van Chelsea de Community Shield, maar in de Premier League wacht Arsène Wenger nog altijd op zijn eerste overwinning op José Mourinho. Zaterdagmiddag verloor Arsenal met 2-0 op Stamford Bridge door een doelpunt van Kurt Zouma, de vervanger voor de gepasseerde John Terry, en een van richting veranderd schot van Eden Hazard. Arsenal eindigde de wedstrijd met negen man en na afloop zal er vooral worden gesproken over de rode kaart die Gabriel Paulista kort voor rust kreeg, nadat Diego Costa hem uit de tent had gelokt.

/

Voetballend liet Diego Costa in de eerste helft niet veel zien, maar hij was niet de enige speler die teleur stelde. Zowel Chelsea als Arsenal wist geen enkele serieuze kans te creëeren in de eerste helft, die daardoor niet echt leuk was om naar te kijken. De thuisploeg was wel iets sterker en gevaarlijker, maar Petr Cech (voor het eerst tégen Chelsea op Stamford Bridge) hoefde geen enkele keer echt in actie te komen. De supporters van de kampioen schreeuwden om een strafschop na een vermeende overtreding van Gabriel op Hazard, maar de bal ging niet op de stip.

Pedro zorgde ook nog voor wat opwinding, met een schot net naast, voordat Gabriel een rode kaart kreeg. Diego Costa had eerst al geprobeerd om Laurent Koscielny te provoceren, maar de verdediger bleef rustig toen hij door zijn tegenstander in het gezicht werd geduwd en geslagen. Gabriel bleek een korter lontje te hebben en hij gaf de treiterende Diego Costa bij een opstootje een schopje, waarna Michael Dean een directe rode kaart trok. Kort hierna klonk het rustsignaal en de spelers van Arsenal en Wenger waren woedend, maar er veranderde natuurlijk niets.

/

In de tweede helft moesten the Gunners verder met tien man en Mourinho hoopte dat de overtalsituatie op het veld zou leiden tot meer kansen voor zijn ploeg. Chelsea kreeg met een snelle treffer in de tweede helft ook wat het wilde: zeven minuten na de thee leverde Cesc Fàbregas met een indraaiende voorzet de assist op Zouma, die van dichtbij de 1-0 binnen kopte. Arsenal moest in de achtervolging en door geknoei in de Chelsea-defensie kreeg Alexis Sánchez een enorme kans op de gelijkmaker, maar de Chileen raakte de bal niet goed. Even hierna zeilde een schot van Theo Walcott, spelend als centrumspits, net naast.

Aan de overkant wist Hazard de marge van Chelsea bijna te verdubelen, maar zijn schuiver belandde ook net niet tussen de palen. Arsenal mocht daardoor blijven hopen op een goed resultaat, maar in het laatste halfuur kwamen er geen kansen op de gelijkmaker. De bezoekers eindigden zelfs met negen man, want twaalf minuten voor tijd kreeg Santi Cazorla na een overtreding op Fàbregas zijn tweede gele kaart te zien, en kort voor tijd zorgde een door Calum Chambers van richting veranderd schot van Hazard voor de 2-0. Voor the Blues betekende dit pas de tweede competitiezege van het seizoen: de manschappen van Mourinho stijgen van de zeventiende naar de elfde plaats, maar kunnen later dit weekend weer door verschillende ploegen worden ingehaald.

Vind je Diego Costa slim of gaat hij te ver?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

'people love to see Chelsea lose' aldus Mourinho. En dat vindt hij dan weer onbegrijpelijk.

Ik bedank Chelsea in ieder geval als zijnde neutrale voetballiefhebber voor het verknallen van dit prachtige affiche, maar inmiddels is ieder affiche waarin Chelsea speelt voor mij al niet zo prachtig meer, welke dan ook.

19 september 2015 om 15:43

Ook ik ben neutraal, maar wat heb ik een hekel aan Chelsea gekregen de laatste jaren. Dramatische geldclub met een smerige coach en vaak ook nare spelers

19 september 2015 om 15:46

Vaak nare spelers ? Ramires en Costa kan ik me alleen bedenken mss ook Ivanovic vieze kaarten naaier voor de rest zijn de rest gewoon zeer rustig

19 september 2015 om 15:50

3 vd 11 basisspelers noem je zo even op, en dan ben je verbaast dat aadhandgranaat zegt dat ze vaak nare spelers hebben? Lijkt me eerder een bewijs dat hij gelijk heeft

19 september 2015 om 15:55

Hazard?

19 september 2015 om 16:00

De spelers vind ik eigenlijk allemaal niet zo sympathiek overkomen. Geld trouwens voor de club zelf ook. Het heeft een beetje een kille, zakelijke uitstraling. Best jammer voor wat vroeger een leuke volksclub was.

19 september 2015 om 15:43

Of z'n quote dat iedereen tegen Chelsea is waaronder de scheids, juist.. Hebben we vandaag zeer goed gezien hoeveel fouten Costa kon en mocht maken en er nog altijd op stond, ongelooflijk.

19 september 2015 om 15:43

Volgensmij heeft arsenal het zelf verknalt. Gabriel doet gewoon dom en costa en slim. Daarnaast toen arsenal met 11 man speelde hebben ze ook niet echt een kans gehad.

19 september 2015 om 15:45

Je naam zegt al genoeg. Kijk eens naar de hele wedstrijd man. Costa had 4 gele kaarten moeten hebben maar hij wordt alleen maar gematst.

19 september 2015 om 15:46

Wat doet costa "slim" dan. Hij slaat iemand 3x in zn gezicht en grijpt ienand bij de keel en gooit iemand omver. Ja echt heel slim

19 september 2015 om 15:47

@d.costa9cfc

Men doet hier net alsof Arsenal had gewonnen als het geen rood had gekregen maar Chelsea was met 11 tegen 11 ook gewoon de betere partij. We hebben gewoon erg goed gespeeld en het in de tweede helft rustig uitgespeeld.

19 september 2015 om 15:49

Ja het slimme ervan is dat die niet gepakt wordt he. Costa speelt op het randje en soms erover.

19 september 2015 om 15:49

@filip

Voor zover ik zie zegt iedereen dat Chelsea de betere partij was en verdiend heeft gewonnen, het gaat hem gewoon om de smerige actie waarbij niemand begrip voor heeft. En 11vs11 is altijd interessanter dan 10vs11, dan heb je al helemaal geen kans tegen Chelsea uit.

19 september 2015 om 15:49

Het maakt niet uit of Chelsea beter was. De goal kan altijd aan de andere kant vallen.

19 september 2015 om 15:52

Ik denk dat er niemand is die de zege van Chelsea niet verdiend vind, Chelsea was voetballend de betere. Maar om nou te zeggen dat Diego Costa slim provoceerde, man elke andere scheids had deze jongen het veld al afgestuurd. Maar aangezien je naam zal objectiviteit wel ver te vinden zijn. Voor de neutrale supporters is het gewoon jammer dat de wedstrijd hierdoor wel is beslist.

19 september 2015 om 15:52

Flip_chesea

Als de scheids wat fatsoenlijker was geweest, dan stond Chelsea met tien man en niet Arsenal. Als dat gebeurd was, dan is het inderdaad niet vreemd om te denken dat Arsenal zou winnen.

19 september 2015 om 15:54

costa heeft geen kaart ontvangen toch voor een van zijn acties? dan kan hij alsnog geschorst worden op basis van videobeelden toch? Zou volledig terecht zijn namelijk, drie keer een klap in het gezicht van een tegenstander...

19 september 2015 om 15:55

Als de scheids wat fatsoenlijker was geweest had hazard een penalty gehad en had dit incident ook niet plaatsgevonden, want dat was geen gevalletje 'misschien', maar echt een 100% penalty. Als als als

19 september 2015 om 15:55

@bobbelman
Alleen voor dat opstootje volgens mij, dus die kan nog best een schorsing krijgen inderdaad

19 september 2015 om 15:56

De kansen waren iig groter geweest, cker op een gelijkspel. Dat Chelsea wat beter was 1e helft zegt me niet zoveel, zij moesten komen maar creeerden ook weinig, dan is het vaak een kwestie van laten uitrazen en toeslaan. Schandalig hoe de wedstrijd is beinvloed door matennaaiers gedrag van Costa.

19 september 2015 om 15:57

Dat heeft niets te maken met de slimheid van costa, maar met de blindheid van de scheidsrechter.
Ik had een mooie wedstrijd verwacht, maar het was alles behalve dat.

19 september 2015 om 15:57

Dat is niet slim, dat is gewoon hulp van de scheidsrechter.

Chelsea is echt een walgelijke club met een walgelijke trainer en walgelijke spelers. Mourinho: de bus parkeren, vervolgens klagen dat West Ham het doet. Costa: mensen duwen, slaan, bij hun keel pakken, en bij elke vinger die hem aanraakt zelf gaan liggen of gaan janken bij de scheids. Nee, sorry, ik probeer objectief te zijn maar ik kan er toch niet omheen dat Chelsea gewoon de meest verschrikkelijke vertoning is in het voetbal.

Arsenal heeft hier weer gefaald. Je weet dat scheidsrechters voor Chelsea zijn, en vandaag is dat maar weer bewezen. Gabriel, neem een voorbeeld aan Koscielny en laat je niet zo provoceren door die gek. Cazorla laat z'n ploeg ook in de steek met z'n domme tackles.

Gelukkig wist ik dat Chelsea met 2-0 zou winnen en heb ik er geld op ingezet, heeft het me toch weer wat geld opgeleverd. Er waren twee rode kaarten, een kopbal uit een standaardsituatie en een eigen doelpunt voor nodig, maar Chelsea - Arsenal blijft Chelsea - Arsenal. City wordt kampioen dit jaar, dat lijkt me duidelijk

19 september 2015 om 15:58

Costa kent geen randje.

19 september 2015 om 16:01

Jullie vergeten dat costa rood had moeten krijgen dus dan was het nooit 11 tegen 11 zoals jullie beweren..... Maar wat verwacht je ook van een club waarvan 9 van de 10 mensen van walgen...

En wat ik allemaal aan reacties lees kan ik alleen maar 1 ding concluderen. Je hebt voetball fans en chelsea fans, jullie zouden mourinho openlijk op het middenstip pijpen joh

19 september 2015 om 16:04

Bus parkeren? Chelsea heeft geen moment de bus geparkeerd (dit hele seizoen niet overigens), echt triest dat types als jij altijd dat soort dingen lopen te schreeuwen zonder een wedstrijd te zien, je moet je dood schamen. Blinde haat voor een club, die je overduidelijk dit seizoen niet hebt zien voetballen.

En de scheidsrechter voor Chelsea? Laat me niet lachen zeg, Chelsea had 2 penalty's moeten hebben en allebei de rode kaarten van Arsenal waren terecht. Costa had ook rood moeten hebben, maar de bal was daar nergens in de buurt, dus de officials hebben hun ogen daar niet op gericht. Als ze gewoon videobeelden in zouden voeren dan kun je daarop klagen, nu niet. Niemand verwacht dat de scheidsrechter kijkt waar de bal niet is...

19 september 2015 om 16:05

Laat mij niet lachen Ajacxied! Doe je Chelsea bril af! Een duel tussen Gabriel en Hazard waar beiden heren elkaar vast pakken en Gabriel overduidelijk de sterkere is qua fysiek/lichaam en daardoor de bal over de achterlijn gaat....
Kijk eens een keer naar je eigen spelers... Hazard moet die bal daar gewoon afgeven, in plaats van wederom onnodig met de bal te dribbelen, zoals hij de halve wedstrijd deed vandaag!

Een 100 penalty zeg je ook nog, lachwekkend

19 september 2015 om 16:46

Hazard kon die bal niet afgeven want er was niemand gevolgd. En ja dat was een 100% penalty, Gabriel duwt hem tegen de grond terwijl hij nooit bij de bal kon. Overal penalty. Altijd penalty. Behalve bij Mike Dean.

19 september 2015 om 17:11

Romy, ga nog maar eens goed terug kijken.

Gabriel en Hazard hielden elkaar vast. Gabriel gebruikt zijn lichaam om de bal over de achterlijn te laten lopen. Niks ernstigs bij. Dat Hazard zo dom is om die bal niet op rechts te geven (eerder, voor hij die actie aangaat) is zijn domme fout. Hij blonk sowieso uit in het overbodig lopen met de bal, blijkt ook uit deze actie.

Als dit een 100% penalty is, kunnen wealleen maar penalty's blijven geven

19 september 2015 om 17:11

Romy, ga nog maar eens goed terug kijken.

Gabriel en Hazard hielden elkaar vast. Gabriel gebruikt zijn lichaam om de bal over de achterlijn te laten lopen. Niks ernstigs bij. Dat Hazard zo dom is om die bal niet op rechts te geven (eerder, voor hij die actie aangaat) is zijn domme fout. Hij blonk sowieso uit in het overbodig lopen met de bal, blijkt ook uit deze actie.

Als dit een 100% penalty is, kunnen wealleen maar penalty's blijven geven

19 september 2015 om 17:26

Doe die Arsenal bril maar af jongen. Jullie zouden smeken om een speler te hebben die al maar half zo goed is als Hazard.

19 september 2015 om 17:54

Gabriel hangt eerst al aan zijn arm en dan vervolgens gaat hij vol voor het neerleggen van de man, hij loopt duidelijk weg van de lijn van de bal. Altijd een penalty, geen enkele discussie zou hier zelfs maar over mogelijk mogen zijn. En dan mij verwijten dat ik het niet goed zie? Haha, jij bent niet serieus te nemen. Sky commentatoren zeiden ook 100% penalty en die zijn echt niet voor Chelsea hoor

19 september 2015 om 21:11

D.costacfc

Wees eens objectief jongen, Costa is een schande voor het voetbal en dient aan de kant gehouden te worden. Costa had donkerrood moeten hebben, van slimmigheid is hier geen sprake, wel van recidivisme en achterlijk gedrag dat niets met voetbal te maken heeft.

19 september 2015 om 15:44

ik sluit me hier volledig mee aan ik hoop dat chelsea tegen barca of real moet en met 5-0 eraf gaan

19 september 2015 om 16:11

Kun je lang wachten, Chelsea is statistisch gezien namelijk de grootste angstgegner van Barcelona in Europa. Chelsea-Real wacht ik ook al jaren op maar dat lijkt gewoon niet te mogen. Too bad^^

19 september 2015 om 15:44

Gabriel trapte in de slimheid van Costa's spel. That's it.

Chelsea goed gespeeld, Hazard heerlijk, blij dat Oscar terug is.
Matic ook een held.

19 september 2015 om 15:46

"in de slimheid", tot het bij je eigen team aangedaan wordt dan is het waarschijnlijk een ander verhaal? Zet toch eens die blauwe brillen af gozers, man toch..

19 september 2015 om 15:48

Gefeliciteerd Kramer met deze prachtige overwinning. Jullie hebben op een leuke en vooral sportieve manier gewonnen.

19 september 2015 om 15:48

'fantastische actie van Costa'

Misschien een keer langs het Ggz? Denk dat er iets niet goed is met je als je dit een 'fantastische actie' vind... Schandalig en een belediging voor het voetbal is die jongen...

19 september 2015 om 15:52

hazard heerlijk? die speelde toch niet heel goed?

19 september 2015 om 15:54

Zouma, Oscar en Matic speelde goed.. Maar Hazard? Hazard & Pedro blonken uit in het overbodig lopen met de bal zeg... Hazard stond ook constant uit te dagen en stel met de bal aan de voet... Op zijn afstandschotje en zijn zogenaamde ''doelpunt'' heb ik niks gezien van Hazard... Gelukkig

19 september 2015 om 15:55

Het is alles behalve een fantastische actie. Ook al is er rivaliteit in het spel, zo ga je niet met andere spelers om op het veld. Dit soort gedrag hoort gewoon niet thuis op het veld. Het is ook slim om de sleutelspelers hun benen te breken, want zo schakel je de concurentie uit maar dit zie je teams toch ook niet elke wedstrijd doen.

19 september 2015 om 15:58

Dat jij positieve woorden overhebt voor het spel van Costa zegt eigenlijk alles. Vertrek van deze site, want voetbal is blijkbaar niet jouw ding...

19 september 2015 om 15:46

Elke keer weer probeer ik die wedstrijden van Chelsea neutraal te benaderen (het interesseert me niet echt wie er kampioen wordt in Engeland of wie de CL wint). Maar elke keer weer spelen ze dramatisch voetbal, afbraakvoetbal, en nu dan ook nog eens zo'n Costa die de wedstrijd verprutst.

19 september 2015 om 15:50

Heb je gekeken? Chelsea speelde prima voetbal en vond het in z'n geheel ook een erg aantrekkelijke wedstrijd

19 september 2015 om 15:51

De enige man die deze wedstrijd verprutst heeft is gabriel. En daarnaast speelde Chelsea veel beter voetbal dan arsenal ook toen ze nog met 11 man waren.

19 september 2015 om 15:56

Tsja, met zo'n naam en avatar kun je natuurlijk niet zeggen dat Costa een walgelijk persoon is en in het geschicht moet. Veel plezier nog met je engeltje!

19 september 2015 om 16:17

Ik vond dat allebei de teams niet goed voetbalden. De eerste helft was gewoon matig, de tweede eigenlijk niet leuk door de rode kaart. Toevoeging: Chelsea was inderdaad wel beter.

19 september 2015 om 15:48

Wat Costa deed was walgelijk, maar het is wel belachelijk om Chelsea te verwijten dat ze de affiche verpest hebben. Chelsea was zelfs al voor de rode kaart beter dan Arsenal.

Gabriel was gewoon zeer dom om in te gaan op die provocatie. Zou een schorsing voor Costa niet onterecht vinden voor die slag in het gezicht, maar Gabriel ging er gewoon terecht uit door zijn stupiditeit.

19 september 2015 om 15:52

Gezien je felheid tegenover Chelsea ben je allesbehalve neutraal. Chelsea was hier de betere en speelde prima voetbal. De enige smet op de wedstrijd was Costa die er met rood af had gemoeten. Maar uiteindelijk mag je Gabriel en Wenger ook wel aankijken. Gabriel die erin trapt en Wenger die het risico neemt door Cazorla te laten staan.

Ik heb in ieder geval genoten van de wedstrijd en hopelijk leid deze week tot een goede flow!

19 september 2015 om 15:55

En toch kijk je de wedstrijd. Blijkbaar boeit Chelsea je dus wel.

19 september 2015 om 15:48

Koscielny had rood kunnen hebben met z'n tackle met 2 benen van achter op fabregas, terwijl hazard en Costa beiden een penalty hadden moeten hebben. Costa had ook rood moeten hebben trouwens, maar om nou te zeggen dat de scheids voor Arsenal was? Beide rode kaarten waren terecht en hoe ongelooflijk weinig hersens heb je om Costa te schoppen terwijl de scheids tegen hem loopt te praten.
Afgezien van al het falen van de scheids wel een verdiende overwinning wat mij betreft. Vond Zouma erg sterk spelen

19 september 2015 om 15:54

Sjonge jonge wees nou eens niet zo eigenwijs. Iedere neutrale kijker zegt ook dat er schandalig in het voordeel van Chelsea gefloten is. Die tackel van Koscielny (als we het over dezelfde hebben) was risicovol, maar wel op de bal. Costa had 3x rood moeten krijgen en hij blijft hier mee weg komen. De kaart heeft uiteindelijk de wedstrijd helemaal verpest.

19 september 2015 om 15:56

Ajacxied, wat heb jij gerookt zeg? Koscielny rood? Laat mij niet lachen hey!

Gabriels rood was terecht, maar Costa moet minimaal 8 wedstrijden geschorst worden voor wat hij alleen vandaag al heeft aangericht! Bizar!

Cazorla's rode kaart was terecht. 1e overtreding was gewoon onnodig en dom op de middenlijn, de tweede was gewoon hard, al dacht ik op het begin dat hij de bal speelde, de herhaling zei helaas dat het terecht was

19 september 2015 om 15:59

Ik heb nog geen neutrale reactie gezien van iemand die blijk geeft te hebben gekeken, dus jouw reactie slaat nergens op.
Hazard had ook een penalty moeten hebben nog voor dat alles, dan was het ook met 11 tegen 11 een hele andere wedstrijd geworden. Die rode kaart was trouwens 100% terecht, Costa zal nog wel geschorst worden op basis van videobeelden

19 september 2015 om 16:07

Moet wel beseffen dat als Costa eerst rood had gekregen, wat verdiend ging geweest zijn, Gabriel geen rood ging krijgen. Dan had niets van die andere zaken plaatsgevonden, maar ja als. Koscielny had idd gerust rood kunnen krijgen, was een vuile tackle met 2 benen, maar raakte gelukkig niets. Geel had op z'n plaats geweest. Penalties waren veel te licht om eerlijk te zijn, Costa kreeg gewoon geen omdat hij ontsnapte aan rood.

19 september 2015 om 16:09

Hazard een pingel? Man hey, ga alsjeblieft weer naar bed zeg! Of zet je de bril op!

Gabriel & Hazard houden elkaar beiden vast en Gabriel toont aan de sterkere te zijn qua fysiek waardoor de bal achter rolt... 0% penalty...

Chelsea verdiende helemaal geen pingel, maar heeft wel verdiend gewonnen.
Overigens waren beiden rode kaarten van Arsenal oerdom en terecht. Echter verdiende Ivanovic er dan ook eentje als je ziet hoeveel overtredingen (vergelijkbaar aan Cazorla's 1e overtreding) heeft gemaakt...

Even de rest terzijde, Chelsea verdiend gewonnen hoor, Arsenal kon niets doen met 11, laat staan 10/9.

Costa verdient levenslange schorsing, kan gewoon niet meer door de beugel. Gabriel is oerdom, moet een voorbeeld nemen aan Koscielny. Was zo goed bezig om Mertesacker eruit te spelen.. Chambers deed het goed, Ramsey moet even stoppen. Steek gewoon Oxlade erin Wenger.. Cazorla terecht rood.

19 september 2015 om 15:45

Gabriel oerdom zeg je, en dan moet Costa een levenslange schorsing krijgen?
Slimheid wint het van domheid hier. Costa speelt dit geweldig.
Daarnaast had Chelsea nog een penalty moeten krijgen, Bellerin had Costa vast en liet hem vallen.

19 september 2015 om 15:47

Slimheid? Als scheids zijn werk doet is costa dom.

19 september 2015 om 15:47

Rot toch op met je slimheid, de beste man slaat Koscielny 2x, trapt na bij Oxlade en geeft dan bijna een kopstoot aan Koscielny, leer toch eens objectief zijn. Wat Costa deed is gewoon smerig net als jullie trainer straks bij de persconferentie die hem gaat ophemelen. Juist Costa moet altijd penalty krijgen, ga toch weg.

19 september 2015 om 15:49

Als jij dat slimheid vind zegt dat veel over jouw intelligentie! Dit is lafheid. Een grote loser is Diego Costa. Walgelijke speler.

19 september 2015 om 15:53

Laten we het gedrag van Costa nou niet goed gaan praten. Zoals hij te keer ging met z'n armen tegen Koscielny is echt niet acceptabel, dat Koscielny boos wordt is ook volledig te begrijpen, geluk voor Chelsea is alleen dat die idioot van een Gabriel nog net iets minder verstand in z'n hoofd heeft dan Costa. Ik weet niet waar de scheids geel voor gaf, maar ik neem aan het opstootje met Gabriel en niet voor z'n slaan richting Koscielny; zou nog zomaar een schorsing voor hem kunnen worden

19 september 2015 om 15:57

Koscielny werd niet eens echt boos. Costa stond opeens op als een idioot en ging hem ook nog eens met zijn borst wegduwen...

Als hij geen schorsing krijgt, weet ik het ook niet meer. Desnoods vanuit Chelsea zelf, die man spoort echt niet!

Hopelijk krijgt Costa één of andere cursus of een medisch onderzoek, want die gast spoort echt niet in zijn bovenkamer... Ook nog boos dat hij gewisseld werd, bizar

19 september 2015 om 15:58

Dat mag je mening gerust zijn. Echt waar.
Echter heb ik dit veel liever. Winnen en dan met zo'n actie.
Jij vindt Costa waarschijnlijk een galbak en een smerige speler.
Zoals een mede Chelsea fan hieronder al zegt en ik zijn mening deel:
Ik deze man veeeeel liever dan een spits die door de halve wereld uitgelachen wordt, Giroud.
Maar goed, verder ben ik blij met deze gewonnen wedstrijd.
Zouma is eindelijk eens beslissend, Cahill moet uitkijken want Sanchez scoorde nog bijna door hem.

19 september 2015 om 15:58

Edit: vorige bericht verdwenen?

@ajaxcied

Jammer genoeg zijn er genoeg Chelsea fans die het niet eens zo erg vinden of het enigzins nog goed proberen te praten onder de motto "vechtslust", kan toch al helemaal niet meer? Gabriel gewoon verdiend rood hoor, maar trapt dom in die provocatie.

@glenn

Koscielny heeft bakken ervaring en weet wat voor een persoon Costa is op het veld. Vreselijk gewoon.

Ik denk niet dat Chelsea hem zal straffen, zal moeten wachten of de FA iets onderneemt.

@ivanovicfc

Dat zegt dan genoeg over de klasse van sommige Chelsea fans, geen schaamte terwijl jullie speler letterlijk klappen zit uit te delen. Wel dan ben ik liever een loser omdat ik Giroud zie missen dan hem zulke acties te zien maken, desnoods nog eens 10 jaar zonder landstitel, we blijven met eer spelen.

Voor de rest, verdiend gewonnen.

19 september 2015 om 16:07

Nou okee dan. Dat is duidelijk.
Ik heb hier inderdaad geen schaamte om, om deze wedstrijd en Costa.
Als je deze woorden van je echt meent, naja, dan heb je nog een lange weg te gaan.
Eer is groots woord.

19 september 2015 om 16:28

Sorry maar als je om deze acties van Costa geen schaamte hebt dan zegt dat veel over jou. Ieder mens met enige normen en waarden zou dit namelijk afkeuren. Dat die Gabriel (ook) een oen is doet daar niks aan af.

Ik zou me namelijk echt de ogen uit m'n kop schamen als een speler met het logo van mijn club op de borst zich zo zou gedragen. Heb niet echt een voorkeur voor een club in Engeland, maar om voor dit Chelsea ook maar enige sympathie op te brengen is best moeilijk met types als Costa en Mourinho. Yek.

Ongelovlijk hoe Chelsea moet winnen schandalig.
Chelsea had ook 2 rode kaarten moeten krijgen, typisch Arsenal dit typisch.

19 september 2015 om 15:49

2? Leg uit? Als alle terechte rode kaarten gegeven zouden zijn was deze wedstrijd 10 vs 9 in voordeel van Chelsea geeindigd. Met 11 man kon Arsenal al niks, niet netjes van Costs maar laten we eerlijk zijn.. Bij Arsenal schreeuwen ze al jaren om zo iemand in de spits. Iemand die knokt, een klootzak die provoceert en oorlog voert en er ook nog eens heel wat inschiet. Arsenal vandaag niks verdiend, Chelsea wint terecht.

19 september 2015 om 15:56

Als er ooit een speler als Costa voor Arsenal gaat spelen kijk ik hoogstpersoonlijk geen wedstrijd meer waarin diegene speelt. Ik zou me kapot schamen. Gelukkig is Arsenal niet een club die dit soort gedrag zou tolereren. Chelsea daarentegen...

19 september 2015 om 15:58

Nou dat denk ik niet, 10 vs 9 hoor...
Wanneer Costa rood had gekregen, had Gabriel nooit dit soort domme fouten kunnen begaan, want dan was Costa er namelijk al afgestuurd. Maar dat terzijde....

19 september 2015 om 16:04

Wat een gelul, als Costa bij Arsenal zou spelen zouden de Arsenal fans net zo snel om dit gedrag juichen als dat de Chelsea fans voor Costa juichen. Ik vind het een walgelijke speler, maar als hij voor je eigen team speelt is hij heel nuttig. En Arsenal zou dit niet tolereren? Je doet net alsof Arsenal fans zo rechtvaardig zijn. Hoe Arsenal fans omgaan met ex-spelers is pas walgelijk en daar zouden ze is een voorbeeld van moeten nemen aan Chelsea fans.

19 september 2015 om 16:11

Ik zou niet juichen om het gedrag van Costa hoor! In tegendeel! Ik zou er van walgen als hij dit bij Arsenal deed in een Arsenal shirt! Daarom ben ik ook zo blij dat wij hem nooit hebben aangetrokken (ook al was daar nooit sprake van)...

Echter ben ik wel jaloers op zijn aantal doelpunten afgelopen seizoen! Wat begon die toen goed!

19 september 2015 om 16:19

Geloof er dus he-le-maal niks van Glenn. Wat voor reacties ik hier de afgelopen jaren wel niet voorbij heb zien komen dat Gunners Cech vervloekten omdat ze er maar niet langs konden... En nu zit het halve Emirates nog aan elkaar geplakt van het moment dat zijn transfer werd aangekondigd.

Arsenal94, wellicht is die instelling de rede dat jullie laatste kampioenschap op zwart wit werd uitgezonden en de CL altijd zo flopt? Of Costa de malloot die je ver brengt in de PL en CL, of het brave sulletje Giroud waarmee je er tegen Monaco uitvliegt en jaarlijks staat te feesten om plekkie 4. Maak mij niet wijs dat je Costa niet zou kiezen, die bluf trapt nog geen kind in.

19 september 2015 om 16:29

De CL altijd zo flopt? Alsof Chelsea zo veel gepresteerd heeft in de CL zeg... 1x gewonnen, nou nou...

Ik heb liever het brave sulletje Giroud die het imago van de club niet vergooit dan die walgelijke Costa hoor. Het liefst had ik natuurlijk een Benzema, Aguero, Cavani of Lewandowski, maar dat is niet reëel.

Verder was ik inderdaad vervloekt vroeger, dat Cech zoveel eruit hield. Echter vond ik hem altijd wereldklasse en heb ik nooit wat tegen hem gehad! Op het moment zelf vervloek je zo'n Cech als fan natuurlijk, maar ik erken klasse en ben maar wat blij met Petr in het doel bij ons nu!

Verder werd het laatste kampioenschap van Arsenal ook in kleurenbeeld uitgezonden en was dat een glansrijk kampioenschap, iets wat ik Chelsea nog nooit heb zien doen

Ik begin Chelsea met de dag meer te haten als neutrale supporter, toch een 'knappe' prestatie. Ik hoop dat ze weer lekker verder gaan met verliezen.

Wedstrijden van Chelsea kijk ik voorlopig ook niet meer, je mist werkelijk helemaal niets. Je bespaart jezelf alleen wel veel ergernis.

Als je in de eerste plaats van voetbal houdt, dan veroordeel je een walgelijke vent als Diego Costa. Chelsea fan of niet. Gewoon een schande voor je team

19 september 2015 om 15:52

Noem me gerust gek, maar ik heb liever de 3 punten en dat iedereen over je spits loopt te bashen dan een verliespartij en dat iedereen je spits uitlacht omdat ie weer eens voor open goal mist (je weet wie ik bedoel). Buiten de Costa incidenten heeft Chelsea gewoon vrijwel de hele wedstrijd onder controle gehad, winst is wel terecht.

19 september 2015 om 15:56

Hij was ook een schande vandaag, maar ik snap ook dat veel supporters dit gedogen. Het levert de club tenslotte wel 3 punten op. Een beetje provoceren is prima, maar dit was weer 1 van die vele wedstrijden dat Costa veel te ver gaat. Ik keek toch wel angstig toen je die twee na de gele kaarten nog zag te bekvechten.

19 september 2015 om 15:56

Je hebt helemaal gelijk, zonder Costa zijn er nauwelijks spelers bij Chelsea die heel vies spelen en hij verpest heel het imago van de club door zijn acties, maar je kan niet ontkennen dat hij gewoon een hele nuttige en goede speler is en je zonder hem wel veel kwaliteit inlevert. Ik vind het wel jammer dat Costas actie ervoor zorgt dat niemand praat over een verdiende overwinning, want dat was het wel. In de eerste helft (toen het nog 11v11 was) waren er een paar prachtige combinaties met voornamelijk Fabregas. Gabriel heel dom trouwens, hij deed precies wat Costa wilde, mist toch nog wat ervaring.

19 september 2015 om 16:41

Wat ik me nou echt afvraag, en dat moet iemand mij maar eens uitleggen, waarom een speler met de kwaliteiten van Costa dit nodig heeft? Bedoel, het is echt een klasse spits, puur kwalitatief gezien gewoon wereldtop imo. Waarom heeft die dit soort idioot gedrag nodig? Kan hij niet zonder ofzo? Scoort hij als ie zich normaal gedraagd 15 ipv 23 goals?

Buiten dat ik me er groen en geel aan erger is het ergens ook zonde. Een speler met dergelijke kwaliteiten zou dat niet nodig moeten hebben. Want zoals je al terecht overschaduwt dit eigenlijk het hele duel, terwijl ik Chelsea echt niet slecht vond(eigenlijk gewoon prima).

19 september 2015 om 17:50

Dat valt niet uit te leggen, zo is Costa gewoon. Het is walgelijk, maar zo is hij gewoon. Hij zal ook nooit stoppen want dit is gewoon een deel van zijn spel. Net zoals je er om kan wedden dat Balotelli weer iets geks gaat doen bij zijn tijd in Milan. Het is jammer want zoals je zegt, zonder dit is het gewoon een goede spits en die rare acties voegen niks toe maar een speler als Costa neem je met het slechte.

Diego Costa is een schande voor het voetbal, en het is nog erger dat hij overal mee weg komt. Hij had vandaag drie keer rood moeten hebben, waarvan al twee voordat Gabriel rood kreeg en eentje vlak voor zijn wissel waar hij Oxlade na trapte.

Voor de rest was het een waardeloze wedstrijd, niet alleen van Arsenal. Arsenal begon beter, daarna nam Chelsea het over. De rode kaart maakte de wedstrijd helemaal dood en Chelsea zakte na de 1-0 maar in en creeerde zelf veel te weinig tegen 10 man.

19 september 2015 om 15:45

Als Arsenal zijnde zou ik gewoon een klacht bij de FA neerleggen, dit kan gewoon niet door de beugel. Deze man doet het constant en flikt het altijd ermee weg te komen, dat ze het doen zoals in België, een reviewcomissie.

Gabriel oerdom ben dan gewoon professioneel en hou je stil ... maar nee laten zien dat je zelf ook kunt mekkeren en stoer doen. Terechte prent al had Costa er ook af gemoeten.

Jammer. Ook wel opvallend hoe makkelijk Arsenal spelers altijd kaarten krijgen. Ga het voor de grap eens vergelijken met clubs als United, Chelsea, Liverpool waar spelers met veel meer wegkomen. Arbitrage in Engeland is een grap.

19 september 2015 om 15:46

Als Arsenal wint komt het door hun geweldige spel en opvatting. Verliezen ze dan komt het door de scheidsrechter ofzo. Arsenal had met 11 tegen 11 ook totaal niks in te brengen maar daar hoor je nu niemand over.

19 september 2015 om 15:53

Dit is al lange tijd zo. Arsenal word meer benadeeld. Waar het precies in zit weet ik niet. Maar veel overtredingen en doodschoppen worden ook weg gewuifd vaak tegen Arsenal.

19 september 2015 om 16:08

Alle kaarten van Arsenal vandaag waren terecht, dus ik snap niet waar jij het over hebt?

Die Mike Dean nooit meer een wedstrijd laten fluiten, met die vervelende kop van hem. Wat een schande dat die Costa nog op het veld stond.

Wat een heerlijke overwinning. We hebben bij vlagen echt lekker gevoetbald. Mooi om te zien dat Fabregas eindelijk weer eens zijn oude niveau haalde en ook Matic en Pedro echt geweldig speelde. We hadden natuurlijk wel geluk dat Costa geen rood kreeg en Gabriel juist wel. Daarna was de wedstrijd eigenlijk al zo goed als gespeeld. Helemaal toen Cazorla ook nog rood kreeg. Echt een geweldige week voor Chelsea en hopelijk is dit de ommekeer. Tot slot ook nog erg fijn dat we eindelijk een keer de nul hebben gehouden. Blue is the colour!

19 september 2015 om 15:46

Wow, geen schaamte? Als mens ben je niks waard.

19 september 2015 om 15:48

Blijf janken net als de rest van de supporters van Arsenal. Diego heeft een vies spel gespeeld en gewonnen. Minder zeuren en beter presteren bij Arsenal.

19 september 2015 om 15:54

Nog steeds boven Chelsea though.

19 september 2015 om 15:57

Beter presteren? Chelsea staat alsnog 3 punten onder Arsenal. Deze wedstrijd hebben ze gewonnen door de scheids.

19 september 2015 om 16:31

Flip, laat Zizou lekker gaan. Je moet toch wat he, wanneer je verliest.
Chelsea heeft terecht gewonnen.
Costa heeft een aandeel gehad daarin. Zo winnen is juist extra lekker.
Maar goed, nu op naar de volgende wedstrijd.
Ik kijk ook al uit naar de persconferentie.

19 september 2015 om 15:47

Blue is the colour indeed!
Het was een mooie wedstrijd en Cesc speelde lekker.
Matic gaf 1000 procent en Oscar erbij is ook een verschil.

19 september 2015 om 15:48

Jij heb echt chesea hart.

19 september 2015 om 15:50

Welke pot heb jij gezien? Pedro en Fabregas die geweldig speelden? Bij Fabregas ging echt alles veel te traag en achteruit en Pedro heeft wel 5 schoten meters naast geschoten.

19 september 2015 om 15:58

@MUFC-Wazza

In de eerste helft strooide Fabregas met lekkere passes en speelde Pedro ook heerlijk al mochten zijn schoten wat zuiverder zijn. In de tweede helft waren ze inderdaad wat slordiger en had Pedro hem ook een keer moeten afgeven i.p.v. zelf te schieten. Ik heb genoten van de eerste helft.

19 september 2015 om 16:00

Pedro & Hazard speelde volgens vele Chelsea fans goed. Ik zag ze alleen maar overbodig met de bal aan de voet rennen en totaal niet dreigend zijn op een enkel afstandsschot van beiden heren na... De goal van Hazard was tegen 9 man, deflected, I rest my case...

19 september 2015 om 16:07

@glennn

Ik vond Hazard niet bepaald goed spelen maar Pedro heeft gewoon een lekkere pot gespeeld. Had alleen wat meer moeten halen uit die schiet kansen.

19 september 2015 om 16:13

@flip_chelsea

Dan zien wij dat toch anders. Ik verwacht van wingers als Pedro en Hazard flitsende actie's en doelpunten/assists... Jammer genoeg vond ik beiden enorm slecht met hun ''kansen'' (als je die zo kan noemen) omgaan en daarnaast vond ik ze enorm veel onnodige meters maken met de bal aan de voet, waardoor Chelsea ook vaak genoeg de bal verloor (met name Pedro enkele malen)...

Pedro verzette wel veel defensief werk, waar Mourinho ook fan van is, wat mij dan wel weer bevalt aan zo'n winger! (natuurlijk nu even niet als Arsenal fan )

19 september 2015 om 17:08

@glennn Ben het wel helemaal met je eens dat Matic, Azpilicueta en Zouma het beste waren aan de kant van Chelsea. Matic was tegen Everton ookal onze beste speler en was vandaag weer top.

19 september 2015 om 15:50

Ik ben het helemaal met je eens. Ik vond Ivanovic ook erg sterk spelen.

19 september 2015 om 15:51

Dat word helemaal buiten beschouwing gelaten we hadden de overwinning gewoon dik en dik verdiend Arsenal was belabberd maar telkens word dat moment van Costa er bij gehaald (overigens was een rode kaart zeker terecht geweest).

19 september 2015 om 15:52

Jeetje, vond je hun goed spelen? Heel Chelsea was dramatisch, en tegen 10 en 9 man werd het alleen maar slechter. De eerste helft ging nog, maar goed spelen? Ik verwacht veel meer van Cesc, hij blijkt gewoon geen wereldtop te zijn

19 september 2015 om 15:53

Zeer verdiende overwinning vandaag. Inderdaad met wat geluk, maar verder een goeie wedstrijd gespeeld. Ook Ivanovic speelde goed. En wat is Zouma toch een beest, met afstand de beste op het veld vandaag. Nu moet Chelsea dit doorzetten en misschien komen we weer terug in de race

19 september 2015 om 15:56

Haha vlagen goed gevoetbald? Een rode kaart nodig om maar überhaupt grap te krijgen op wedstrijd, want het was Arsenal dat het betere spel had. Chelsea heeft na vandaag weer eens getoond dat het niet voor de titel gaat.

Ik denk er sterk over om mijn engelse foxsports abbo op te zeggen... wat een ontzettend slechte wedstrijd wederom. Wanneer er voor meer dan 100 miljoen op het veld staat wil ik gewoon leuk voetbal zien. Ik ben vóór niemand in Engeland, alleen tégen Chelsea, hoewel ze begin vorig jaar leuk begonnen. Nu, zelfs met 9 man was het puur angsthazen voetbal.

Zo jammer dat zo'n Costa, wat een leuke spits is, zich structureel zo misdraagt. Gewoon even 5 wedstrijden laten brommen.

19 september 2015 om 15:48

Zeg t maar op dan. Maar de Engelse sfeer passie en open wedstrijden kunnen voor mij tegen geen een competitie op. Maarja ieder zijn eigen mening.

19 september 2015 om 15:49

Sfeer, mee eens. Passie, dat zie ik ook in Duitsland en Spanje. Maar er wordt zo ontzettend matig omgegaan met de middelen die ze daar hebben.

19 september 2015 om 15:57

Ben ik met je eens met al dat geld wat erin gepompt word moet er beter voetbal gedpeeld worden.

Al met al een lelijke overwinning van Chelsea. Gelukkig dat Chelsea weinig kans maakt op het kampioenschap dit jaar.

19 september 2015 om 15:56

Gelukkig mogen we onszelf nog lekker een jaartje de terechte kampioen van Engeland noemen, altijd leuk om dat er bij de jaloerze haters in te blijven wrijven.

Costa schorsen voor de komende wedstrijden, wat een vieze speler is dat zeg. Daarnaast vreselijk slecht gefloten door de scheids, Hazard moest in de 1e helft een penalty krijgen, Costa (natuurlijk) rood, Paulista zijn 2e gele kaart vond ik makkelijk gegeven. De wedstrijd is kapot gemaakt door Costa en de scheids... erg jammer

Mike Dean is een. Spurs fan dus die gaat nie voor Arsenal fluiten, maar wat heeft hij tegen Arsenal gefloten ongelofelijk.
Chelsea verdient het niet hier te winnen, mijn haat op Chelsea wordt alleen groter walgelijk team .

19 september 2015 om 16:12

Ze waren op de eerste minuten na de sterkere en alleen dat opstootje met Costa was slecht van de scheids, maar hij heeft geen ogen in z'n rug. Verder had Chelsea 2 100% penals moeten hebben en waren de rode kaarten terecht. Wat een afgunst en frustratie zeg, grow up

19 september 2015 om 16:15

Grow up? Twee penalty's? Verklaar je nader... Ik heb er namelijk geen enkele gezien hoor. Gabriel is fysiek sterker als Hazard (war beiden vast hielden) en Koscielny speelt met een risico gewoon de bal...

Mike Dean had Ivanovic ook rood kunnen geven voor het x aantal overtredingen die gelijkwaardig waren aan de 1e gele kaart van Cazorla... Maar daar hoor ik jou niet over! Cazorla's en Gabriel's rode kaarten waren terecht, echter diende Costa & Ivanovic die dan ook te ontvangen als je met gelijke maten meet!

Verder speelde Chelsea op het eerste kwartier na wel beter voetbal en verdiende ze de overwinning ook!

19 september 2015 om 16:33

Chelsea had sowieso 1 penalty moeten krijgen Glenn.
Bellerin hield Costa heel opzichtig vast en toen kwam er nog zo'n tweede gast bij van Arsenal en toen viel Costa.
Die was overduidelijk. Was na de rode kaart van Gabriel.

19 september 2015 om 17:13

Niet mee eens. Costa ging opzichtig op zoek naar de penalty daar, daar was echt niks aan de hand. Evenals het incident tussen Gabriel & Hazard...

Costa is de personificatie van chelsea. Dat mensen hier nog verbaasd over zijn. Twee rode kaarten en onterechte vrije trap waarop de eerste goal uit komt. Scheidsrechter had duidelijke intenties.

19 september 2015 om 16:05

En van Mourinho.

Schandalig van Costa mag van mij terug naar Madrid, leuk 3 punten maar zo wilt niemand winnen ik hoop dat hij 10 wedstrijden krijgt en een forse boete van Chelsea. Jammer voor Arsenal maar zeer dom van cazorla met zijn rode kaart dat had niet gemoeten. Verder hoop ik dat Chelsea beter en mooier gaat spelen zonder Costa anders moet je altijd bang zijn als een met 10 man verder gaat of niet. Arsenal wordt niet kampioen en zo Chelsea ook niet.

19 september 2015 om 15:49

Jij bent tenminste een waardig mens. Fan of niet, hier kan niemand trots op zijn.

19 september 2015 om 15:52

Was het maar zo dat niemand zo wil winnen.

Er waren genoeg mensen bij Live meepraten die Costa gewoon gingen verdedigen. Die mensen hebben een bord voor hun kop en zijn eigenlijk net zo beschamend als Diego Costa zelf. Gelukkig ben jij wel objectief. Alleen wees maar niet bang dat Costa vaak rood zal krijgen. Hij is een beschermengel in de Premier League.

19 september 2015 om 15:53

Eindelijk een Chelsea fan die eerlijk zijn mening geeft ipv in de reet van die costa te kruipen, en dit fantastisch vinden, walgelijk. Hulde voor jou

19 september 2015 om 16:46

' maar zo wilt niemand winnen'

Helaas is dat in de praktijk niet definitief zo, kijk hierboven zou ik zeggen. Sommigen zetten hier dingen neer, zoals dat het juist lekkerder winnen is zo, die je met plaatsvervangende schaamte leest. En dan ook nog aankomen met termen als janken, haten en jaloezie. Je kan veel van dat soort mensen zeggen, maar niet dat ze ook maar over enige normen en waarden beschikken.

Ik hoop dat Costa snel dezelfde behandeling krijgt van de media als Suarez destijds. Dan rot ie vast snel weer op naar Spanje. Wat een bloedhond van een speler.

Jammer, we waren gewoon kansloos. Maar dat kwam niet door ons spel. Dat kwam door ene Costa en ene Dean

Chelsea verdient gewonnen vandaag. Beide ploegen stelden mij echter zwaar teleur, beide speelden zwak en futloos. Smet op de wedstrijd is natuurlijk wel Costa. Ik hoop dat de FA hem nog aanpakt.

Ik snap echt niet hoe je fan kan zijn van een club als Chelsea. Zo laf voetballen. Zulk gespuis als Costa als speler hebben. En dan nog wetende dat al je prijzen gekocht zijn door een rus die je club als speeltje heeft.

Costa ging/gaat mij zeker te ver (en verdiende een rode kaart, helaas niet gezien door Dean), maar het was toch echt Gabriel zelf die zich voor de neus van de scheidsrechter liet provoceren. Voor Cazorla geldt hetzelfde: waarom die overtreding daar maken, terwijl je al met tien man staat?

De domheid van een aantal Arsenal-spelers heeft ze al 6 punten gekost de afgelopen dagen. Niet de scheidsrechter, want die had Hazard in de eerste helft zeker een penalty kunnen geven.

Engels voetbal mag van mij uitsterven behalve Arsenal. Gadverdamme. Ivanovic maakt 3 of 4 overtredingen en pakt maar 1 kaart terwijl Cazorla er met 2 gelijk rood krijgt. De niveau van de arbiters in de PL is om te huilen. Niemand wordt beschermd behalve de rotzakken die vies spelen.

19 september 2015 om 15:50

Je moet wel eerlijk zijn dat Cazorla z'n kaarten terecht waren, breekt een counter af waarbij Pedro weg was en stampt bij Fabregas gewoon op de voet hoor..

19 september 2015 om 15:54

Santi zijn kaarten waren inderdaad terecht, neemt niet weg dat de scheids een verschrikkelijke wedstrijd floot..

19 september 2015 om 15:57

Vond het ditmaal niet aan de scheidsrechter liggen hoor. Van Costa weet je dat hij zijn streken 9/10 keer uitvoert buiten het beeld van de scheidsrechter. Verder dan dat werd er gewoon prima gefloten.

20 september 2015 om 00:06

Vis, dat is het probleem. Marriner floot de vorige keer ook best aardig, alleen stuurde hij de verkeerde speler van het veld. Sorry, maar dan heb je gewoon een zware onvoldoende als ref. Mike Dean mist meerdere misdragingen van Costa hier, dat kan gewoon niet. Of doe het zoals bij tennis dat de coach een replay kan aanvragen, of zoek betere refs, maar doe hier iets aan. Het is niet een ding wat gebeurde. Ook nog net voor Costa gewisseld werd, wat hij bij Ox deed, dat is gewoon dom en een andere speler had gewoon geel gehad. Ook het constant vragen om een kaart, walgelijk. En hij moet eens een man zijn en niet steeds bij de ref gaan zeuren.

19 september 2015 om 16:02

Cazorla's kaarten waren beiden oerdom en onnodig. Daarnaast ook volledig terecht helaas!

Snap je punt wel, dat anderen dan ook eraf hadden moeten (ivanovic, Costa) maar dat is Mike Dean.... Die man kan er niks van

Ik heb nu even geen zin om het reglement van de FA te doorzoeken. Maar staat er bij elke regel vermeld dat de desbetreffende regel niet geldt voor Diego Costa? Hij mag namelijk alles flikken en tegenstanders die er maar een beetje op reageren, krijgen rood. Ik denk dat er een spoedoverleg plaats moet vinden, waarbij dat gegeven geschrapt moet worden. Misschien dat het er dan beter op wordt en dat we Costa na verloop van tijd niet meer op de voetbalvelden zien. Voor iedereen die het voetbal lief heeft, is dat een grote overwinning.

Echt een dramatische pot qua voetbal. Beide teams speelden zeer matig. Chelsea creëerde nog enigszins iets dus wel verdiend gewonnen.

Costa mogen ze wel voor een hele lange tijd schorsen, echt niet te geloven hoe hij met alles weg komt.

Costa, doe jezelf een eer aan en stop met voetballen. Walgelijke Speler. Ook de Chelsea-fans die hem dan nog wat toejuichen, goed bezig. Op het einde nog eens even op Ox trappen, niet gezien door de ref, maar zo verwonderlijk was dat ook weer niet.

Al bij al slecht wedstrijd van Arsenal, en Wenger mag echt wel eens zichzelf in vraag stellen. Coquelin eraf bij een 0-0, terwijl Santi geel heeft. Dan bij een 1-0 Giroud en Ox erop, oke, maar niet voor Ozil en Alexis toch? Zijn de enigen die iets kunnen forceren, en dan speelt Ramsey afschuwelijk en heeft Santi geel.

Man man man, wat een frustratie alweer, had ik toch op voorbereid moeten zijn.

Ik heb met verbazing naar de wedstrijd gekeken. Ongelofelijk dat een Diego Costa op zo'n negatieve manier de wedstrijd dusdanig kan beinvloeden.

Terechte overwinning. Chelsea speelde redelijk en er zat weer een lijn in. Beide rode kaarten waren terecht, maar het is ongelovelijk dat Costa geen rode kaart heeft gekregen deze wedstrijd. Voetballend was hij ook de slechtste aan de kant van Chelsea. Ik zou willen dat hij zich wat meer focust op voetballen in plaats van op ruzie maken. Gabriel verder heel dom dat hij zich zo laat provoceren, daar zie je wel dat hij te weinig ervaring heeft. Cazorla raakt vol het scheenbeen van Fabregas dus een terechte tweede gele kaart.

Ik heb genoten van Zouma, wat een geweldige verdediger is hij en hij is nog zo jong. Ivanovic speelde ook weer beter dan de afgelopen weken. Fabregas had weer een paar mooie passes gegeven. Tot slot heb ik me enorm geirriteerd aan deze commentator, was totaal niet objectief. Blij met de 3 punten, nu zo doorgaan!

19 september 2015 om 15:59

Nee, een onterechte overwinning. Chelsea had namelijk met tien man moeten spelen en niet Arsenal.

19 september 2015 om 16:07

Chelsea had met 10 man moeten eindigen, maar beide rode kaarten van Arsenal waren terecht. En zelfs toen het 11 tegen 11 was was Chelsea veruit de betere ploeg dus laten we nou niet zeggen dat dit onterecht is, het is zelfs heel erg terecht.

19 september 2015 om 16:20

Ga even ergens anders lopen janken, zo typisch. Chelsea was bij 11 tegen 11 ook al beter dan Arsenal. Arsenal heeft totaal niks gecreerd. Waarom zou alleen Chelsea met 10 man moeten spelen? Zowel Gabriel als Costa moesten er dan namelijk afgestuurd worden en dan was het dus 10 tegen 10. Gabriel was gewoon zo dom om zich te laten provoceren en de rest van de spelers van Arsenal moesten hem allang weghalen bij Costa. Daarnaast moest Chelsea bij 11 tegen 11 ook een penalty krijgen, wordt ook bevestigd door onder meer Webb. Chelsea heeft meer dan terecht gewonnen, Arsenal was kansloos. Arsenal fans wijzen elk seizoen naar de scheidsrechter, terwijl ze eigenlijk moeten wijzen naar hun trainer en het bestuur want ze halen nooit versterkingen en doen daardoor dus ook al jaren niet mee om het kampioenschap. Totaal geen ambitie.

19 september 2015 om 16:26

@king_osgood

Niet helemaal mee eens. Als je ziet wat Costa doet bij het 1e incident, dient hij direct rood te krijgen. Is iedereen het mee eens.

Wanneer hij die rode kaart had gekregen, had een Gabriel nooit de kans gehad om Costa nog uberhaupt zo te ''trappen'' met de hak, aangezien hij er dan al af was geweest... Dus dan was het inderdaad 11 vs 10 geweest in het voordeel van Arsenal...

Chelsea verdiende geen penalty hoor. Kan Webb zeggen wat die wilt, maar de tackle van Koscielny was correct en op de bal. De actie van Gabriel tegen Hazard was fair. Beiden hielden elkaar vast en Gabriel toont aan sterkte te zijn qua fysiek...

Verder verdiend gewonnen door Chelsea hoor, maar ik wil het nog maar eens zien wanneer het 11 vs 10 was voor Arsenal!

Ik wijs in deze specifieke wedstrijd wel naar de scheidsrechter, maar daardoor verliest Arsenal het seizoen niet. Dat kwam inderdaad door de afgelopen transfermarkt en het tactisch falen van Wenger met zijn Ramsey als Rm...

19 september 2015 om 16:33

Nee, ze hebben per definitie onterecht gewonnen.

Bij een twijfelgeval had ik je gelijk gegeven, maar dit is overduidelijk dubbel rood voor Costa. Dat is niet gebeurd en vervolgens heeft een speler van Arsenal rood gekregen (wel terecht, ja). Arsenal is dus benadeeld omdat Chelsea is bevoordeeld. Dat is de definitie van onrechtvaardig/onterecht.

19 september 2015 om 16:51

@glennn, Costa verdiende ook rood, absoluut. Hij gedroeg zich vandaag als een idioot. Ik word er nu ook wel een beetje moe van, vooral omdat hij slecht voetbalt. Hij focust zich teveel op ruzie maken in plaats van op voetballen. Costa voegt op dit moment voetballend niks toe aan Chelsea en kan elke wedstrijd rood pakken met zijn domme gedrag.

De penalty kon wel degelijk gegeven worden, ook al snap ik wel dat hij hem uiteindelijk niet gaf omdat Hazard ook Gabriel vasthield. Maar Gabriel duwde alleen maar Hazard en was totaal niet gefocust op de bal.

Chelsea had de scheidsrechter deze keer ook wel mee, maar het is dan wel makkelijk om te zeggen dat Chelsea onterecht heeft gewonnen. We hebben 90 minuten gedomineerd tegen een matig Arsenal. Arsenal fans moeten zich schamen voor Wenger en het bestuur, ze maken de club belachelijk.

19 september 2015 om 17:15

@king_osgood

Gabriel hoefde ook niet gefocust te zijn op de bal, aangezien die bal voor hem rolde en hij hem slim over de achterlijn kon laten lopen hoor. Dat was echt geen pingel, dat krijgt niemand er bij mij in hoor...

Ik vind dat Chelsea verdiend heeft gewonnen. Ik schaam mij voor de keuzes van Wenger (ramsey erop en ook nog als Ram) en de afgelopen transfermarkt. Maar als er niks is, kan je niks kopen...

Chelsea verdiend gewonnen, zeker beter op de eerste 15 minuten na. Maar toch wil ik het wel eens zien wanneer Costa daar rood krijgt en Arsenal met 1 man meer verder kan.

Diego Costa toch maar weer eens de punten gepakt voor ons. Wel jammer dat het weer op een negatieve manier moest. Al met al was Chelsea wel sterker. En wat een voorzet van Cesc. Zouma ook heel sterk gespeeld. Ik hoop dat we nu deze reeks kunnen voortzetten. Come on Chelsea

Bah bah.. wat een verschrikkelijke hekel aan die Diego Costa zeg. Verder de overwinning van Chelsea wel terecht. Wat is er aan de hand met Alexis? Die raakt geen knikker meer

Op die vreselijke Diego Costa na (gabriel is ook dom om erin te trappen), heeft Cfc heel goed gespeeld. Ook toen het nog 11 vs 11 was waren ze beter dan Arsenal. Verdiende overwinning dus.

Lach me maar uit, maar volgens mij maakt Diego Costa Cfc niet beter. Hij bemoeit zich te vaak met het spel en hij kan totaal niet voetballen. Hij moet gewoon lekker achter de rug van de verdedigers spelen.

19 september 2015 om 15:58

Wauw, jij ook al. Je vindt dat Chelsea goed heeft gespeeld... hoe snel ben je dan al wel niet tevreden. Het was om te janken, als neutrale toeschouwer verbaas is me echt over de 2e helft...je speelt tegen 10 en daarna 9 man. Dan moet je er gewoon overheen lopen. Maar blijkbaar is Chelsea of kwalitatief niet goed genoeg, of te onzeker door de slechte start....

19 september 2015 om 16:06

Of vele spelers zijn nog niet in vorm. Als je de vorige wedstrijden gekeken hebt, dan ben je ook blij met het spel van deze week.

19 september 2015 om 16:09

Het was toch vrij duidelijk dat Chelsea na de 1-0 niet teveel risico wilde nemen. Dit is ook best logisch aangezien Chelsea deze wedstrijd absoluut moest winnen en je dan niet het risico wil nemen dat Arsenal snel kan counteren. Daar komt nog eens bij dat het zelfvertrouwen totaal weg is. Zelfs de commentator (die totaal niet objectief was) vond dit logisch van Chelsea. Kijkend naar hoe het de afgelopen weken ging bij Chelsea en aangezien de spelers totaal geen zelfvertrouwen hebben, heeft Chelsea vandaag goed gespeeld. Er zat een lijn in (wat ik de laatste weken heb gemist) en er waren goede combinaties.

19 september 2015 om 16:02

Mee eens. Costa verliest telkens de bal, kan totaal niet kaatsen en loopt met de bal rond zonder om zich heen te kijken. Hij kan ook geen acties maken. Diego Costa maakt alleen maar ruzie, maar voetballend voegt hij totaal niks toe en hij zorgt met zijn ruzie er ook nog eens voor dat het ritme van Chelsea weg is. Costa moet zich eens meer focussen op voetballen en minder ruzie maken.

19 september 2015 om 16:02

Ik ben het wel met je eens hoor qua Costa, de enige reden waarom we blij met hem zijn komt door de tijden met Torres. Hij heeft natuurlijk ook de kwaliteiten, maar ik had vele malen liever een spits als Cavani gehad.

Ik zie hem alleen niet vervangen worden. Andere posities hebben harder versterkingen nodig en om hem nou als wisselspeler te gebruiken..

19 september 2015 om 16:13

Het alternatief is Rémy of Falcao. Die brengen niet de strijd die Mourinho wil zien denk ik, maar ik ben het zeker met je eens dat Costa het beste kan verdwijnen. Wat een irritante vent is dat.

Chelsea was tot de rode kaart ook al beter, dus idd verdiend gewonnen. Hopelijk worden camerabeelden zsm gebruikt in het voetbal.

Ik kan net zo goed in de spits staan bij chelsea een beetje anders spelers irriteren en geen 1 bal goed raken

Wat een schande is het engelse voetbal ook zeg, ten eerste is het niveau van Chelsea niet om aan te zien, ten tweede heeft Wenger zijn spelers zo lief mogelijk opgeleid/gemaakt.

Ik had die Diego Costa op zijn plek gezet, maar het is ook de schuld van die domme Engelse scheids Mike Dean. Wat is dat toch voor een kansloze scheids zeg. Arsenal had met 11 man hier gewoon gelijk gespeeld, Chelsea stelt helemaal niks voor.

Het is echt een schande voor het voetbal, Mourinho en Chelsea.

Zolang wenger coach blijft van arsenal zullen ze nooit kampioen worden. Ongelovelijk wat voor spelers bij arsenal lopen tegenwoordig van henry naar giroud van fabregas naar ramsey te triest voor woorden. 280 mil op de bank maar niet durven uit te geven. WENGER OUT ANCELOTTI IN

19 september 2015 om 15:54

Beter 280 mil op de bank dan het geld uit de venster gooien zoals City. Kijk naar Bony, Nastasic, Jovetic of Tottenham met al flopaankopen met Soldado op kop.
Jij bent een papegaai die gewoon nazegt wat de Arsenal criticasters zeggen. Wenger is al 3 keer landskampioen geweest en 6 keer fa cup en al van veel onbekende spelers toppers gemaakt! Dat van de trainer van Ramires niet gezegd worden want die koopt alleen bekende spelers!

Snap nog steeds niet wrm Wenger nog steeds manager is bij Arsenal. Tijd voor een nieuw tijdperk.

19 september 2015 om 15:59

Mee eens, Arsenal moet weer eens mee doen met de titel.

Vond het een mooie wedstrijd, in de eerste helft ging het op en neer tot de rode kaart, leuk om te zien. Verder jammer dat Costa zo licht ontvlambaar is, kan zichzelf en het team in problemen brengen daarmee. In dit geval had hij geluk dat hij geen rood kreeg voor de slaande beweging. Verder domme rode kaarten van Arsenal. Gabriel krijgt net geel en denkt dan dat het slim is om te natrappen. Verder goed om te zien dat Chelsea weer een beetje de oude wordt. Hazard speelde lekker en had veel dreiging, Zouma verdedigde uitstekend en pakt een goal en Cesc had weer een paar heerlijke paasjes gegeven zeg. Hopelijk trekken ze deze lijn door en dan heb ik er wel vertrouwen in.

Allereerst, Chelsea fans: gefeliciteerd. Jullie verdiende de overwinning zeer zeker ten opzichte van dit zwakke Arsenal.

De opstelling van Arsenal: lachwekkend. Je weet dat een Ivanovic enorm slecht in vorm is en dan begin je met Sánchez constant op 1 flank (die constant hetzelfde deed en terecht gewisseld werd) en Ramsey op de flank. Begin met Chambo Walcott op de flank en Sánchez in de punt, dan werden ze helemaal gek daar achterin!
Verder zeer jammer dat Coquelin eruit moest. Hopelijk is het niets ernstigs.

Over de wedstrijd zelf:
Arsenal het eerste kwartier wat dreigender, daarna had Chelsea de wedstrijd volledig in handen, zonder ook echt gevaarlijk te worden (wat afstandschoten). Verder kreeg Arsenal nog 2 minimale kansen met Ramsey en Sánchez. Sánchez raakt hem niet goed en Ramsey gaat in de 16 van de tegenstander kappen in plaats van uithalen... Helaas, maar Ramsey was nog slechter dan Mike Dean vandaag en dat zegt veel!

Dan Diego Costa... Man ik zag dat mensen hem in het live-topic een gebroken been wenste en dergelijke. Ik was ontzettend boos toen Gabriel rood kreeg en Costa slechts geel. Echter moest Gabriel zich niet laten kennen, leren van Koscielny en later alsnog er voor zorgen dat Costa met rood van het veld moest door steeds duels aan te blijven gaan.... Je moet het slim spelen, dat deed Costa helaas, ook al walg ik van die man. Een blessure gun je niemand, zelfs niet zo'n walgelijke speler...

Arsenal en Arsene Wenger moeten naar zichzelf gaan kijken. Beginnen met Ramsey, Gabriel die naar zichzelf moet gaan kijken en dan ook nog Cazorla die 2x een hele domme gele kaart pakt. Eerste was totaal onnodig, de tweede was misschien wel deels frustratie... Maar dat moet je als captain zijnde daar niet doen...

Had gehoopt dat Campbell of Chamberlain op de flank mochten beginnen of Campbell in de spits. Lekker veel snelheid en wisseling voorin was goed geweest, iets wat er nu niet was...

Verder ben ik echt enorm gecharmeerd van Azpi & Zouma zeg! Wat een absolute machines zijn die twee hey!

Enige sneer naar Chelsea is dus die Diego Costa, maar goed, ik had mij er na de 1-0 al zo goed als bij neer gelegd. Arsenal ging constant lange ballen pompen op de snelle kleine spelertjes, wat totaal niet werkte...

Hoop wel dat Diego Costa nog echt 8 wedstrijden geschorst kan worden? Weet niet of dat kan omdat hij geel kreeg, maar ik hoop het wel. 2x Koscielny slaan, 1x Gabriel bij de nek vast pakken en ook nog eens 1 van die 2 omduwen met de borst, alsof dat bovenstaande nog niet genoeg was... Ook duwde hij Gabriel nog vlak voor de rode kaart (oliedom)....

Seizoen zit er al op voordat het begonnen is... Volgende week hoop ik dan maar op Ramsey - Coq als Cm's vanaf het begin! Geen Arteta aub!

19 september 2015 om 16:05

Zeer goed verhaal.
Goed om te zien dat je zo gecharmeerd bent van Zouma en Azpi.
Vooral Azpi ging als een tierelier vandaag haha!
Arteta in de basis zorgt sowieso voor moeilijkheden inderdaad.

19 september 2015 om 16:12

@glennn

Een erg goede analyse. Chelsea heeft geluk gehad met de scheidsrechter maar ook daarvoor was Chelsea de betere partij doordat ze gewoon feller waren. Ik had meer verwacht van Arsenal toen het nog elf tegen elf was. Dat je verliest als je eenmaal met negen man komt te staan is logisch. Zouma en Azpilicueta zijn geweldig.

19 september 2015 om 16:21

Mee eens. Arsenal was zwak met zwakke tactische keuzes zoals Ramsey...
11 vs 11 vond ik Arsenal ook minder, op het eerste kwartier (denk ik???) na.

Zouma & Azpi waren geweldig! Stinkend jaloers met name op die Zouma hey! Azpi hebben wij met Monreal, Gibbs en Bellerin ook genoeg mogelijkheden! Maar Zouma! Koopje hey!

Een jaar of 2/3 geleden had ik 4 namen van Cv's op mijn verlanglijstje voor Arsenal staan:
- Samuel Umtiti;
- Kurt Zouma;
- Raphael Varane;
- Mamadou Sakho.

Nou is Sakho niet zo ver ontwikkeld als ik gehoopt had, maar die overige 3 hadden moeiteloos in de basis gestaan naast Koscielny hoor... Zouma, Umtiti & Varane waren niet eens duur geweest destijds! Helaas dat zo'n Wenger dat dan niet ziet (zeker omdat ze allen Frans zijn)

Costa bedankt! Stop met voetballen alsjeblieft zeg, ik zeg niet dat Arsenal hier verdiende om te winnen vandaag maar wat een misselijke speler is het zeg. Meteen liggen en gaan huilen om een kaart bij elke aanvaring. Pak eens snel de vliegtuig terug naar Brazilië. Gabriel had 'm harder moeten pakken, wedstrijd was toch al verloren.

On: Het eerste half uur was Arsenal de wedstrijd aan het controleren totdat de rode kaart kwam, wedstrijd was daarmee al afgesloten. Chelsea had daarna de overhand. Vind het jammer dat Costa geen rode kaart heeft gekregen. Wederom weer een slecht gefloten wedstrijd.

De wedstrijd ging naar mijn mening gelijk op tot die provocatie van Diego Costa! Je zou natuurlijk kunnen zeggen dat t onverstandig is van Gabriel, en slim van Diego Costa, echter had Diego in het duel met Koscielny al gestraft moeten worden, en met gestraft bedoel ik dus weggestuurd worden van het veld. Daar maakt hij overduidelijk een slaande beweging, en dat de scheidsrechter dan net kijkt wanneer Diego met zijn borst wegduwt, dat noemen wij geluk.

Ik vond de wedstrijd heel leuk tot die rode kaart, toen was de wedstrijd wat mij betreft gespeeld.

Chelsea was de hele wedstrijd gewoon de beter ploeg, ook toen het 11 tegen 11 was. Costa hoorde rood te krijgen, daar heeft hij geluk mee gehad maar de 2 rode kaarten tegen Arsenal waren gewoon terecht. Costa is een irritant ventje, maar je hebt hem er liever bij dan niet. Verdiende overwinning, hopelijk kan Chelsea dit volhouden.

Hoe kunnen Arsenal fans boos zijn op Costa, omdat Gabriel mentaal zwak is en zich niet kan beheersen?

19 september 2015 om 15:59

Omdat Costa daarvoor al eraf had gemoeten. Hij heeft meerdere malen de grens op gezocht, en met slaan ga je er dik over. Genoeg uitleg?

19 september 2015 om 16:02

Iedereen die liefde heeft voor het spelletje, is boos op Costa. Voetballen doet hij niet aan, maar vechten met tegenstanders wel. Hij moet gewoon naar een psychiatrische kliniek. Dat je je niet kan beheersen nadat iemand twee keer in je gezicht slaat en later in je nek, is ergens wel te begrijpen.

Wat een flutteam is Chelsea toch. Jupiler League niveau.

Tegen 9 man spelen en dan alleen scoren met een buitenspelgoal uit een vrije trap en een eigen doelpunt.

Dan heb je nog zon walgelijke speler als Costa bah. Gatverdamme.

Je zou je schamen als Chelsea fan om zo te moeten winnen, maarja die fans zijn toch allemaal gloryhunters van na 2003. Daarom zie je ook bijna geen chelsea fans van over de 30.

Dom van Gabriel om in te gaan op Costa. Maar dat wil niet zeggen dat Costa geen ontzettende viespeuk is. Een schorsing zou zeer terecht zijn. Een beetje provoceren is altijd leuk maar dit gaat echt veel te ver.

Terechte rode kaart. Gabriel liet zich onnodig provoceren.

Ik hoop dat die costa eens een keertje echt iemand met een kort lontje tegen komt, zoals pepe of skrtel. En dan hoop ik toch dat ie een schop krijgt zeg.

Iz toch ongelofelijk dat costa mocht blijven spelen.. een schande. Vooral op de wijze hoe hij speelt. Is serieus niets slims aan.

Ik adviseer mensen om lekker eens een middagje rugby te gaan kijken. Heerlijk manlijk, lekker fysiek en geen scheidsrechters die partijdig zijn. Is er iets niet gezien? hoppa, we gaan de videobeelden kijken. Het voetbal loopt echt jaren achter. Qua sportiviteit en qua eerlijkheid.

Man, man, man, wat een held hoor die Diego Costa. Verrast me niet dat mensen deze provocateur nog in bescherming nemen. Zegt meer over hun dan de neutrale persoon die heel goed ziet dat hoe dan ook de Chelsea spits rood had verdient. Ik ben benieuwd of de FA ingrijpt want dit kan natuurlijk niet.. Costa verdient gewoon een schorsing, punt uit.

19 september 2015 om 16:38

Iedereen die na Voetbal Inside die rugby-wedstrijd heeft gekeken weet gewoon wat er mist in het voetbal, ja. Een scheids die gebruik mag maken van videobeelden en spelers die elkaar respecteren.

Arsenal had zich niet uit de tent moeten laten lokken. Nu heeft costa wat hij wilde en wordt Arsenal weer 4e...

Aan de andere kant, deze weddtrijd had nietd uitgemaakt, arsenal heeft kwaliteit te kort en staan er niet als het moet.

Hazard is op de terugweg, acties beginnen weer te lukken, bal kleeft weer aan zijn voet, mannetjes begint hij weer als kegeltjes voor bij te lopen. Komt goed.

Ge-wel-di-ge speler.

19 september 2015 om 16:52

Dus dat, iedere speler ter wereld kent wel een mindere periode waarin hij niet in goede doen is. Denk dat hij dit seizoen nog wel de seizoen van vorig seizoen kan emuleren.

19 september 2015 om 16:58

Let op mijn woorden, tegen mei is hij terug speler van het jaar. Gaat zijn seizoen van vorig jaar volledig overtreffen.

Chelsea is trouwens het beste wanneer Mourinho het "iedereen is tegen ons" gevoel kan emuleren. Ik verwacht dit jaar nog veel van ze in de champions league.

Titel wordt jammer genoeg voor City, daar is op dit moment jammer genoeg niets meer tegen te beginnen.

Haha, wat grappig zeg. 3 Chelsea gloryhunters die tegen iedereen hier zitten te vechten over dat Chelsea juist goed voetbal speelt en dat Costa slim is. Diego Costa is een afschuwelijke vent die de voetbalgeschiedenis in gaat als iemand die niks anders deed dan mensen uitlokken. Hij is een beest die ze bij de leeuwen moeten gooien, want misschien is dat een tegenstander die hem helemaal afmaakt.

Chelsea speelt afschuwelijk voetbal, en het enige hoogptepuntje is Zouma. Als Costa binnen 30 weken nog niet geschorst is, dan eet ik mijn schoen op.

Hahah wat een ultieme shithousery winst van Chelsea was dit weer eens. Ondanks dat Chelsea hier toegeven onverdiend heeft gewonnen kan het mij deze keer echt geen ene moer schelen puur en puur omdat het Arsenal en Wenger betreft.

Twee cleansheets op rij, hopelijk kunnen we hier verder opbouwen. Op naar Walsall midden in de week en zorgen dat we deze vorm behouden.

Onwards and upwards, Ktbffh.

19 september 2015 om 16:52

Ehh, maar hoezo heeft Chelsea dan onverdiend gewonnen? Ze waren de betere, zeker.

19 september 2015 om 17:12

@ivanoviccfc

Heel eerlijk gezegd denk ik niet dat we gewonnen zou hebben als het niet voor die rode kaart was van Gabriel, je merkte al heel gauw dat meer ruimte vrij kwam tussen de linies. Denk dat als er helemaal geen rode kaarten waren gevallen het op een gelijkspel was uitgelopen op basis van het spelbeeld tot aan de eerste rode kaart.

Heb maar voor een gedeelte de wedstrijd gezien, maar wat een drama-niveau was dit zeg. Van beide kanten gewoon bagger. Men valt nu over het gedrag van Costa, maar je weet als tegenstander dat je dat kan verwachten. De 3 punten zijn binnen voor Chelsea, en dat is ook het enige wat Mourinho wilde vandaag. Die ligt er echt niet wakker van dat hij en zijn spelers worden verafschuwd. Resultaat-voetbal.

Pijnlijk voor Arsenal om te verliezen tegen Chelsea maar ook nog 2 spelers kwijtraken. Als Costa hier geen straf voor krijgt dan zal hij het alleen maar nog meer doen. Er zijn ook nog mensen die dit slim vinden. De scheidsrechter zou normaal gesproken aan beide partijen een kaart moeten geven en dan was het volgens diezelfde mensen dom geweest. Diego Costa is een erg goede spits die het alleen maar aan zichzelf te danken heeft dat hij zo gehaat wordt.

20 september 2015 om 00:08

Nee, Costa had rood moeten krijgen voor het slaan van Kos, als hij daar gewoon zijn werk had gedaan was Gabriel er niet eens in de buurt geweest.

Chelsea got points but no class at all! (in een zwaar Engels accent). Dat je een speler als Costa bij je club wil hebben kan ik niet begrijpen.

20 september 2015 om 16:26

Oh dat kan ik je wel uitleggen.
Aangezien hij vorig seizoen ontzettend veel gescoord heeft en een van de beste spitsen ter wereld is, zou ik hem zeer graag bij mijn club zien. Dat hij tegenstanders rode kaarten aannaait, is een mindere kant gezien respect.

Reageer

Je mag reageren vanaf niveau 3.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren