Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Blind trefzeker voor winnend United in Engelse kraker

Laatste update:

Daley Blind heeft zaterdagavond een hoofdrol vervuld in de topper tussen Manchester United en Liverpool, volgens velen de grootste wedstrijd van Engeland. De Nederlander begon opnieuw als centrumverdediger in de basis en opende kort na rust de score, door raak te schieten uit een ingestudeerde vrije trap. Blind zorgde daarmee voor de inleiding van de 3-1 overwinning van United, dat nu tweede staat in de Premier League en dus met een goed gevoel afreist naar Eindhoven. Daar neemt de ploeg van Louis van Gaal het dinsdag in de Champions League op tegen PSV.

/

De doelpunten vielen in de tweede helft, na een bijzonder teleurstellend eerste bedrijf. United dacht na het eerste fluitsignaal weliswaar meer aan aanvallen en had ook meer balbezit, maar op de beslissende momenten was de thuisploeg toch steeds weer te slordig, waardoor er in de gehele eerste helft eigenlijk geen enkele serieuze kans te noteren viel. Marouane Fellaini kwam nog het dichtst bij een doelpunt, door erg slordig uitverdedigen van Simon Mignolet: de keeper van Liverpool schoot tegen Juan Mata aan, waarna Fellaini de bal over Mignolet heen wilde wippen. Dat lukte, maar de inzet van de Belg ging ook ver over het doel en in de tribune.

Zelf kansen creëren lukte United niet. Memphis Depay had het op links lastig met de snelle Nathaniel Clyne en in de punt van de aanval leed Fellaini, die in de spits speelde omdat Wayne Rooney niet inzetbaar was, steeds onhandig balverlies. Liverpool deed het niet beter: de bezoekers vonden het prima dat United het balbezit had en was in de omschakeling net zo slordig als de tegenstander. David de Gea, teruggekeerd onder de lat bij United, hoefde in de eerste helft geen enkele redding te verrichten. Mignolet had het zoals aangegeven niet veel drukker en dus probeerde Van Gaal halverwege wat te veranderen.

/

De coach bracht Ashley Young in de ploeg voor Depay en de invaller verdiende op links de vrije trap waar kort na rust de openingstreffer uit viel. Waar de Liverpool-defensie stond te wachten op een voorzet, tikte Mata de bal breed op Blind, die bij de rand van het strafschopgebied hard binnen schoot. Dit betekende zijn derde competitietreffer in de Premier League en de eerste van dit seizoen. Liverpool moest in de achtervolging en ook bij de grootste kans die de bezoekers kregen was Blind belangrijk. Ruim twintig minuten voor tijd dacht Roberto Firmino de gelijkmaker binnen te werken, maar Blind haalde de bal op de doellijn nog weg.

Kort hierna liet Van Gaal Anthony Martial invallen; de peperdure Fransman maakte zo zijn debuut voor United. Martial zag Joe Gomez niet lang na zijn entree een domme overtreding maken op Herrera, waardoor de Spanjaard een strafschop verdiende en hij zelf achter de bal ging staan. Herrera liet Mignolet kansloos met een harde knal in het dak van het doel en verdubbelde zo de marge. De wedstrijd leek gespeeld, maar Liverpool deed toch nog wat terug, toen Benteke met een fenomenale omhaal voor de aansluitingstreffer zorgde. De spanning bleef echter niet lang in de wedstrijd, want kort na het hoogstandje van Benteke luisterde Martial zijn debuut op met de fraaie 3-1. De aanvaller dribbelde het strafschopgebied in en schoof de bal in de verre hoek.

Denk je dat PSV dinsdag een kans maakt tegen Manchester United?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Blind Motm. Weer niet opgegeten zoals hier werd voorspelt. Welke spits is next?

12 september 2015 om 20:24

Echt he. Vormt gewoon een ijzersterk duo met Smalling.

12 september 2015 om 20:27

Is niet fysiek sterk maar gebruikt zijn lichaam gewoon ontzettend slim. Laat hem maar lekker staan daar dit seizoen.

12 september 2015 om 20:26

Prachtige goal van Martial. Hoe speelde hij?

12 september 2015 om 20:28

Niet echt opvallend, goed voor zijn zelfvertrouwen die goal.

12 september 2015 om 20:57

Redelijk, buiten die goal om hield hij de bal wel goed vast.

12 september 2015 om 21:31

Hij heeft niet heel lang gespeeld (vandaag) en het ging veelal over de flank(en) waar hij niet stond, hij was dus (naast z'n goal) niet echt opvallend. Echter de ballen die hij heeft gehad zag je dat het echt een klasse speler is, was lekker balvast, staat scherp en heeft een goede dribbel met wat snelheid (iets dat United echt miste!)... Ook echt heel mooi afgerond, neusje voor de goal en een goede trap om em er in te krijgen.

12 september 2015 om 20:26

Waanzinnig knap inderdaad hoe Blind op dit niveau gewoon op de been blijft centraal achterin. Niets dan lof voor hem.

12 september 2015 om 20:29

Nou we moeten niet vergeten dat Blind tegen Swansea erg slecht was. Maar deze wedstrijd was het inderdaad echt klasse van zijn kant.

12 september 2015 om 23:46

Tegen Swansea was hij inderdaad slecht. Maar dan mag je ook weer niet vergeten dat hij tegen Club (2x), Newcastle en Spurs heel goed was. Eén slechte match op 6 wedstrijden mag natuurlijk. Het is geen Cannavaro.

12 september 2015 om 20:27

Jammer dat hij dat vorige week niet deed...

12 september 2015 om 20:56

Toen was heel Oranje drama.

13 september 2015 om 11:27

Toen werd hij ook niet als CV gebruikt.

12 september 2015 om 20:28

Volledig met eens wat vullen smalling en blind elkaar toch perfect aan. En martial die de monden snoert heerlijk gewoon!

12 september 2015 om 20:28

Blind was inderdaad ook voor mij Motm. Zijn doelpunt brak de hele wedstrijd open en haalde de bal 2x van de doellijn.ook Schweinsteiger vond ik erg goed.

Overigens was er een wereld van verschil tussen het United van Young en van Depay. Bij Young is er veel meer samenspel en uiteindelijk ook veel meer doelkansen. Ik zie hem graag volgende wedstrijd in de basis beginnen.

12 september 2015 om 20:29

Memphis kwam de hele helft niet langs Clyne. Young kwam er na 30 seconden al langs en verdiende de vrije trap waaruit gescoord werd.

12 september 2015 om 20:32

Schweinsteiger is echt een god op het middenveld. Prototype middenvelder om een wedstrijd te bossen. Passer, strijder, en alleen maar goede keuzes!

12 september 2015 om 20:59

Depay misschien op rechtsmidden proberen?

12 september 2015 om 20:28

Komt omdat Benteke voornamelijk de kant van Smalling opzocht en LFC verder weinig nuttigs voor hem kon betekenen. Verder speelde Blind wel aardig!

12 september 2015 om 20:36

Ja? Ik noem even een voorbeeld, 25e minuut, duel tussen Benteke en Blind. Zoek maar op wat er daar gebeurde ðŸ‘Â

12 september 2015 om 20:40

Ik zeg toch ook voornamelijk en niet steeds. Verder speelde Blind wel een goede wedstrijd geef ik ook aan. Benteke kon te weinig uitrichten, maar niet omdat blind dat continue tegenging. Momenten zeker wel, maar voornamelijk de onkunde van LFC deze wedstrijd zorgde daarvoor.

12 september 2015 om 20:36

Blind was heel erg goed weer, die goal daargelaten was hij zeker de MOTM. Zoveel rust in de opbouw en een ijzersterk duo met Smalling. Maar wij Nederlands kraken onze eigen mensen zonder reden af..

12 september 2015 om 20:48

helemaal niet . in het nl elftal was hij ronduit bagger , niet meer en niet minder . vandaag was hij goed .

12 september 2015 om 21:28

Blind is gewoon een erg goede centrale verdediger, dat zag je al toen (ik dacht) Vertonghen een tijdje geblesseerd was bij Ajax en hij het als Centrale verdediger gewoon erg goed deed. Nu doet hij hetzelfde bij Manchester United.

Hij is fysiek niet erg sterk, niet erg snel en in de lucht niet erg sterk maar dit compenseert hij door een goed inzicht, tactisch sterk te staan, goed op de bal te letten en een goede passing te hebben. Gelukkig heeft hij ook nog een klasbak als Smalling naast zich staan die wél snel, fysiek sterk en sterk in de lucht is... Ze compenseren elkaar en zijn gewoon erg goed samen.

13 september 2015 om 09:36

Bij oranje anders wel simpel afgetroefd. Blind speelt solide, maar als hij bij een Everton zou spelen was het ook geen uitblinker, maar gewoon een speler die mee kan. Blind is gewoon een speler wat zich op elke niveau aanpast en nooit iets extra's zou brengen. Zelfs bij Barca zou die zo solide zijn, maar zet je hem bij Zwolle dan zouden clubs ook niet direct in de rij staan

13 september 2015 om 09:46

Bij Ajax op het middenveld was hij anders absoluut de uitblinker. Klopt dus gewoon niet wat je zegt. Ik verwacht niet dat hij bij Man Utd ook gaat uitblinken maar hij kan zeker wel wat extra's brengen.

Wat een heerlijke tweede helft. Mooie goal van Blind, genadeloze penalty van Herrera, een omhaal van Benteke en Martial die zijn kunsten liet zijn. Blij met het resultaat!

Goede wedstijd van united en verdiend gewonnen in mijn ogen van een toch matig Liverpool. Leuk voor martial dat hij ook direct trefzeker is!

Wat betreft depay, hij is inderdaad nog jong enzo voort maar wat was hij bedroevend slecht vandaag...zoveel bal verlies kan gewoon echt niet op dit niveau.

12 september 2015 om 20:31

Liverpool was vandaag niet eens matig te noemen maar gewoon bedroevend. United speelde eerste helft ook niet geweldig (matig). Pas toen young erin kwam ging het voetballend ook een stuk beter. United verdiende de overwinning, Liverpool zo weinig goeds laten zien. Ja die omhaal van Benteke en het schot van Ibe. Meer hoogtepunten niet echt...

Prachtig debuut voor Martial. Werd al door velen afgeschreven voordat hij ooit gespeeld had voor United. Heerlijk om dan zo even binnen te komen. Steekt nu al met kop en schouders boven Memphis uit. Daarbij heeft trouwens ook Young vandaag aangetoond meer recht te hebben op een basisplaats dan Memphis, wat vreselijk slecht speelt die jongen zeg. Niet om aan te zien.

12 september 2015 om 20:26

Hahaha het is toch niet te geloven he? Kent opportunisme grenzen? Ik heb empirisch onderzoek gedaan op voetbalzone. Het antwoord is nee.

12 september 2015 om 20:29

Hoezo opportunistisch? Ik zeg het niet alleen nu hij gescoord heeft. Dat zei ik al toen ze hem aantrokken. Dus wat dat betreft gaat de dooddoener ''opportunisme'' niet op. Ben jij het niet met me eens dat hij in zo'n beetje elk facet verder is dan Memphis en nog een stuk jonger ook. Als je die Martial vorig seizoen met Monaco in de CL hebt zien spelen en onder andere 2x 90 minuten Valencia bij vlagen in zn eentje heeft weggespeeld.

En je kan wel nee antwoorden, maar werd jouw iets gevraagd dan?

12 september 2015 om 20:49

Martial is een spits en Memphis een buitenspeler. Ze z ijn geen concurrenten van elkaar. Dus hou maar gewoon op

12 september 2015 om 20:50

Martial is van origine linksbuiten grote vriend. Heeft hij altijd gespeeld. Alleen was de laatste maanden uit noodzaak spits bij Monaco. Leer je feiten eens kennen, voordat je iemand de mond probeert te snoeren.

12 september 2015 om 23:12

Haha omdat je haat op Memphis word je aangevallen. Want Memphis is volgens vele wel het grootste talent van de wereld! Perfect de mond gesnoerd

12 september 2015 om 20:28

Inderdaad een prachtig debuut, maar vindt je het niet een beetje overdreven om te zeggen dat hij er nu al met kop en schouders boven Memphis uitsteekt? Die jongen heeft nog geen half uur voor United gespeeld. Memphis speelde vandaag erg matig inderdaad. Had moeite met Clyne waarin Young veel handiger was.

12 september 2015 om 20:30

Martial 15 min 1 goal.
Depay 5 BPL wedstrijden 0 goals!!!

Is dat genoeg?

Vergeet niet dat Martial nog maar 19 jaar is.

12 september 2015 om 20:31

Zeg het ook niet alleen op basis van deze wedstrijden hoor. Dat zou wel erg opportunistisch zijn. In die pakweg 12/13 wedstrijden dat ik Martial heb zien spelen heeft op mij vele malen meer indruk gemaakt dan Memphis.

Want laten we eerlijk zijn, het is niet alleen deze wedstrijd. Memphis speelt het hele jaar bij United al als een drol (op de wedstrijden tegen Club Brugge na).

12 september 2015 om 20:34

Martial speelde met Monaco wel prima in de CL tegen bijvoorbeeld Arsenal. Ik meen dat Memphis in de Europa League niet fantastisch deed

12 september 2015 om 20:40

Ik denk dat je Memphis te hoog inschat. Martial is gewoon beter dan Depay. Depay is misschien fysiek wat sterker en heeft een harder schot (lees Harder schot), maar voor de rest is Martial op elk detail beter. Hopelijk zien ze dat met Fifa 16 ook.

12 september 2015 om 20:43

Nee, Martial was matig tegen Arsenal.

12 september 2015 om 20:45

Martial had dit gewoon nodig. Gelijk wat druk van zijn schouders. Depay is inderdaad niet bepaald lekker bezig, maar mensen lopen hem na 5 wedstrijden al af te schrijven. Die jongen kan volgende week zomaar 3x scoren en dan praten we heel anders. Van PSV naar United is een behoorlijke stap, hij moet zich even aanpassen. Het is half September en men loopt hem al af te zeiken haha.

12 september 2015 om 20:48

Ja oke, Martial bij Monaco was inderdaad fantastisch. Maar dat was Di Maria ook bij Real Madrid en dat was Memphis ook bij Psv. Buttner heeft ook een fantastisch debuut gemaakt bij United en die zit nu ergens in Rusland een sneeuwpop te maken.

Over Martial, ik heb vertrouwen in deze jongen en ik vind het echt fantastisch dat hij zo'n debuut heeft gemaakt. Ik zou hem wel eens 90 minuten willen zien tegen een Arsenal (zelfde geldt voor Memphis) of Manchester City.

By the way, ik zeg niet dat Memphis beter is of dat Martial beter is. Ik zeg alleen dat ik het een beetje overdreven vind om nu al te concluderen dat Martial boven Memphis uitsteekt op basis van wat wedstrijden in de Ligue 1, die fantastische wedstrijd tegen Juve in de CL en die 25 minuten tegen Liverpool op Old Trafford.

12 september 2015 om 20:54

@ Jaydijk,

Ga jij Buttner nou vergelijken met Memphis en Martial? Verder dat di Maria het goed heeft gedaan bij Real Madrid zegt wat meer dan dat Memphis er wel eens een balletje tegen Excelsior in heeft geschoten toch?

Je vergeet de wedstrijden tegen Valencia dit seizoen. Daar was Martial echt weergaloos, van een totaal ander niveau waar Memphis nog nooit in de buurt is geweest.

Vergeet ook niet dat de Ligue 1 ook een van de lastigste competities is voor een aanvaller. Wordt altijd behoorlijk defensief gespeeld met 4 of 5 Afrikaanse slagers achterin.

12 september 2015 om 21:08

Rug

Je mist mijn punt compleet, ik ga hem niet eens uitleggen. Ik ben het volkomen met je statements eens die je hierboven post maar je trekt deze "discussie" uit zijn verband. Ik geef alleen aan dat desondanks je een goed debuut kan hebben, het totaal anders kan uitpakken. Wat ik hiermee bedoel is dat Buttner ook erg goed begon, en nu out of the picture is.

Ja ik snap dat die competities anders zijn ik gebruik ze alleen als voorbeelden om aan te geven dat zodra ze de pl inkomen het anders kan gaan lopen. En Di Maria is daar een goed voorbeeld van.

Je komt erg aanvallen over Rugu. Nergens voor nodig man

13 september 2015 om 01:08

Martial heeft op mij ook veel meer indruk gemaakt dan memphis.. Vorig seizoen heeft memphis erop losgescoord maar als je martial in de eredivisie zet scoort hij er 30 daar zet ik mijn geld wel op. Memphis is een talent laten we daarover niet twisten. Maar rugu ziet dezelfde potentie van supertalent meer in martial dan in memphis. Zijn balbehandelling is zoveel beter dan memphis. Hij is ook watervlug en is scherp voor het doel. Memphis heeft alleen zijn schot als wapen maar dat is ook 50%50 per wedstrijd

12 september 2015 om 20:29

'werd al door velen afgeschreven voordat hij ooit gespeeld had voor United.'

Jij schreef Depay ook al af voordat hij bij United aan de slag ging.......

12 september 2015 om 20:31

Ik heb Memphis nooit afgeschreven. Ik heb gezegd dat ik denk dat Memphis erg zou moeten wennen aan het niveau, nou daar is wel gebleken als je hem dit seizoen bij United ziet stuntelen toch?

12 september 2015 om 20:37

Vind je dat raar dan? Als je van de Eredivisie naar de Premier League gaat? Ik denk zelfs dat de grootste Memphis 'fanboys' wel snappen dat hij in z'n eerste seizoen in de PL echt geen 20 doelpunten gaat maken.

12 september 2015 om 20:42

Nou er werd hier geschreven dat hij een van de grote jongens zou worden die United dit seizoen op sleeptouw zou gaan nemen. Dat vond ik ietwat onrealistisch. Volgens mij deed jij daar ook aan mee trouwens. Overigens is Memphis ook gewoon een groot talent hoor. Ik wil hem nu niet de grond in stampen, misschien zou het goed voor hem zijn om hem eens op de bank te laten beginnen.

12 september 2015 om 21:05

Wie verwacht er nou dat Memphis 20 goals gaat maken? Zij leuk zijn als ie 7 goals zou maken.

12 september 2015 om 20:38

Ik ben zo blij voor die jongen. Ik had echt verwacht dat hij onder alle druk zou bezwijken, maar hij scoort gewoon. Ik hoop alleen dat Depay nou eindelijk een keer een doelpunt maakt in de PL. Hij heeft duidelijk moeite met zich aanpassen. Tegen Brugge kan hij het verschil maken, omdat hij met goede spelers om zich heen speelt die veel beter zijn dan de tegenstander. Op het moment dat je tegen Liverpool speelt, weet je dat hij tegenover Clyne komt te staan. Op dit moment top-3 van de rechtsbacks in Engeland. Die jongen heeft gewoon tijd nodig en dan gaat die uiteindelijk knallen. Ik denk ook dat Van Gaal hem gewoon laat staan. Je hebt er totaal geen baat bij om hem nu op de bank te zetten. Young is echt niet beter.

12 september 2015 om 20:49

Ik vreesde voor hem dat de druk wellicht een stempel op zijn spel zou drukken echter was daar de korte tijd dat hij vandaag inviel niks van te zien. Verder vond ik ook vorig jaar bij PSV al dat Memphis in de grote wedstrijden het lang niet altijd liet zijn (scoorde wel een paar intikkers). Het was vooral goed tegen ADO Den Haag en Excelsior.

De hele media heeft Memphis natuurlijk vreselijk zitten hypen, het is gewoon een talent die wellicht ooit een Europese topspeler kan worden maar absoluut geen C.ronaldo. Ronaldo was in zijn tijd bij United veel jonger en was in het begin al vele malen beslissender dan Memphis.

Nou Young niet beter? Young viel prima in en ik vind Young in de huidige vorm echt duidelijk beter dan Memphis hoor. Ik denk trouwens dat je er juist wel baat bij hebt om hem nu eens op de bank zet. Hou hem een beetje in de luwte, zou denk ik heel goed uit kunnen pakken.

12 september 2015 om 20:54

Ronaldo begon pas een doelpuntmachine te worden in zijn derde jaar. En in het begin was Ronaldo helemaal niet zo beslissend, Weet niet welke beelden jij hebt gezien maar dat kwam later pas.

Depay komt er wel. Geef het wat tijd

12 september 2015 om 21:00

Ik zeg ook niet dat Memphis er niet gaat komen hoor. Nee echt beslissend werd hij pas later ja, maar hij verloor in elk geval niet 9 van de 10 ballen.

12 september 2015 om 21:07

Als Van Gaal hem in de luwte had willen houden, dan had hij dat vanaf het begin moeten doen. Als hij dat nu doet, pak je zijn basisplaats af. Lijkt me niet dat dat heel goed voor zijn zelfvertrouwen is. En dat hele vergelijk met Ronaldo gedoe slaat natuurlijk ook nergens op, die vent scoort 40 competitiedoelpunten per jaar. Er is geen talent op de wereld die die cijfers gaat halen. Depay was gewoon het beste talent die ze konden halen, en als je alleen al naar zijn fysiek kijkt snap ik wel dat United hem haalde. Ik ga er nog steeds vanuit dat hij gewoon een doelpunt of 10 gaat maken in PL. Er zijn nog 33 wedstrijden te spelen, dus het is gewoon onzin om hem nu al af te schrijven.

12 september 2015 om 20:44

Young speelt ook vaak erg bedroevend. Speelde vandaag wel veel beter dan Memphis, want hij wil die basisplek weer terug, maar als hij die eenmaal weer heeft speelt hij 9/10 keer als een natte krant hoor. En idd heerlijk voor Martial, wat een geweldige goal, die van Benteke ook trouwens goeiedag.

12 september 2015 om 20:53

waarom direct het vergelijken met memphis? En daaarnaast koste martial ook 2,5 keer zoveel als memphis, dus eigenlijk is het vrij logisch dat hij beter is. Maar wie uiteindelijk verder komt is gewoon niet te zeggen.

12 september 2015 om 20:56

2,5 keer zoveel? United heeft 50 miljoen voor Martial betaald en dit bedrag kan oplopen tot 80 miljoen. United heeft 35 miljoen voor Memphis betaald. Dus ik vraag me af, hoe kom je bij 2,5x zoveel? Nog niet eens 1,5x zoveel.

12 september 2015 om 21:09

Wat jij doet is ook niet helemaal eerlijk he..
Bij Martial pak je het minimum bedrag en bij Memphis pak je het maximum bedrag, zo hoor je dat niet te vergelijken natuurlijk.

13 september 2015 om 04:54

Rugu is verliefd op Martial

12 september 2015 om 21:03

Volgend jaar Memphis maar verkopen voor 5 miljoen?

12 september 2015 om 22:20

Memphis heeft tot nu toe gewoon nog niets bewezen hoor, speelt alleen maar omdat hij Van Gaal kent en Nederlander is. Martial is dubbel de talent die hij is, gaat vaker beginnen spelen op de plaats van Depay hoor, wordt echt een topper. Iedereen schreef hem gewoon af door de aankoopsom, die nog altijd absurd is, maar daardoor werd z'n potentie vergeten, maar die bewijst hij nu eens.

Heerlijke treffers maar de eerste helft was verschrikkelijk om naar te kijken. Hoop dat daar snel verandering in komt. Is die Martial gehaald voor de vleugels of de spits? Leuk debuut voor die jongen! Kon ook wel genieten van sweinsteiger.

12 september 2015 om 20:45

Voor de spits, nr9 had hij ook op zijn shirt. Maar hij kan ook op de vleugels en is supersnel. Van Gaal houdt van spelers die op meerdere posities kunnen.

Leuke 2e helft! Blind motm! Maar wat een geklungel in de eerste helft! Hoop dat PSV wint dinsdag, lijkt me zeker mogelijk!

12 september 2015 om 21:40

Eh, je zit op een Nederlandse website mocht je het niet doorhebben.

12 september 2015 om 20:28

Zeer zwak, te veel balverlies en geen dreiging. Gewisseld aan de rust, dat zegt denk ik al veel over z'n 45 minuten.

12 september 2015 om 20:28

Heel erg slecht

12 september 2015 om 20:32

Als ik Van Gaal was zal ik Depay een paar wedstrijden niet laten spelen. Hij speelde de afgelopen wedstrijden al slecht en nu weer als ik het zo hoor. Martial is misschien toch een groter talent.

12 september 2015 om 20:36

Ik had hem ook nooit in de basis verwacht. Young was vorig seizoen een van de betere spelers en is gewoon gedumpt voor Memphis die op de wedstrijden tegen Brugge na niets heeft laten zien.

12 september 2015 om 20:43

Inderdaad Young is beter op het moment, dus moet Young spelen. Blind speelt wel uitstekend tot nu toe dus dat is wel mooi. Als ik Van Gaal was zal ik zo spelen

Misschien is Depay als invaller veel beter. Dan is hij vol energie en de tegenstander moe. Wie weet.

De Gea
Darmian
Smalling
Blind
Shaw
Herrera
Carrick
Young
Mata
Rooney
Martial
12 september 2015 om 20:29

Ronduit slecht. Werd helemaal opgevreten door clyne. Depay z'n handelingsnelheid, techniek en overzicht liet m vandaag in de steek, maar met alle respect tegen de betere rb's van de bpl. Depay komt er wel

12 september 2015 om 20:31

Matig, Hij probeerde meer voorzetten omdat Fellaini er stond (dit was zeker afgesproken voor de wedstrijd). voor de rest leed hij veel balverlies dat veelal onnodig was, Clyne heeft zeer goed gespeeld tegen Memphis. De tweede helft zag je wel dat hij iets vermoeider was.

12 september 2015 om 20:37

Depay lijkt zijn positie in de basis nu echt verspeeld te hebben. Voegde echt niets toe, iedere actie mislukt, passes zijn onzuiver en positioneel continu verkeerd. Young, wat geen hoogvlieger is doet het al veel beter.

12 september 2015 om 20:38

Memphis was als een van de weinigen behoorlijk matig aan de kant van United. Kon in de eerste helft niets creeeren en leed vaak balverlies. Daarom moest hij in de rust ook gewisseld worden voor Young, en dat bleek een uitstekende wissel van Van Gaal.

Saaie 1e helft, leuke 2e helft. Mooi debut voor Martial met een heerlijk doelpunt, hopelijk zien lezers dat hij een groter talent dan Depay is. Benteke met een wereldgoal voor de eer van Liverpool.

Ik vind het verassend dat ze Blind in de titel zetten ipv Martial. Daar waren toch veel meer mensen benieuwd naar?

12 september 2015 om 20:32

Het is een Nederlandse voetbalsite. Als je op elk artikel gaat zeuren dat er teveel aandacht wordt besteed aan Nederlanders (ik zie je een paar reacties hierboven ook al klagen) dan ga je toch lekker naar een internationaal voetbalforum.

12 september 2015 om 20:36

En Blind is man of the match

13 september 2015 om 18:30

Maar het draait toch niet altijd om de Nederlanders? Ik had het meer terecht gevonden als Martial in de titel had gestaan en dat is toch ook veel logischer.

12 september 2015 om 21:40

Ik vind het verrassend dat jij Nederlands kan typen. Typ gewoon Spaans.

13 september 2015 om 18:31

Als jij dat graag wilt doe ik dat wel. Ik kan het ook in het dialect doen als je dat nog prettiger vind.

Rodgers out. Op basis van de wedstrijd terechte overwinning United, Liverpool kansen op de gelijkmaker, maar na de 2-0 was het wel over. Wereldgoal Benteke en gelijk daarna kinderlijk verdedigd, wel een leuke.opsteker voor Martial die al afgemaakt werd zonder een minuut gespeeld te hebben.

12 september 2015 om 20:28

Vind ik een beetje kort door de bocht om de trainer weer de schuld te geven voor deze nederlaag

12 september 2015 om 20:30

Het is niet alleen op basis van deze wedstrijd.

12 september 2015 om 20:31

Het gaat niet alleen om deze nederlaag, het speelde vorig seizoen al, met Jürgen Klopp kan je veel meer bereiken.

12 september 2015 om 20:34

Er zit gwn geen lijn in het dpel van Rodgers. Ik zie (helaas) weinig perspectief met hem aan het roer.

12 september 2015 om 20:48

Dit dus, er is geen enkel uitzicht op verbetering of aanknopingspunten dat je nog verwacht dat hij het op de rit gaat krijgen.

13 september 2015 om 18:29

Ik denk ook niet dat er echt een team staat. Als je kijkt naar twee seizoenen geleden toen was Liverpool ijzersterk bezig.

12 september 2015 om 20:32

Niets meer dan respect voor jou, een eerlijke fan. Zie je niet vaak meer

12 september 2015 om 20:40

Bij live meepraten wel wat anders, maar na afloop kom je tot de conclusie dat het er eigenlijk geen moment in gezeten heeft, al is het lachwekkend hoe je het gelijk weer weggeeft na zo een wereldgoal van Benteke. Gefeliciteerd in ieder geval als Mancunian zijnde.

12 september 2015 om 22:09

Klopt wat je nu zegt, United liet het wel even liggen na die goal van Benteke. Had nog wel wat ingezeten voor Liverpool al hadden ze direct druk gezet na de goal.

12 september 2015 om 20:35

Volledig met je eens. Om de een of andere reden heeft hij elk seizoen eerst 3/4 maanden in het seizoen nodig om eindelijk eens een Liverpoolwaardig voetbal te spelen (en dat dan maar korte momenten en voor beperkte periode).

Dit seizoen nog geen wedstrijd gezien dat leek op iets van een plan.
Ik vraag me af of de spelers opdrachten mee krijgen of dat er gewoon gezegd wordt: "veel plezier en succes jongens maak er wat van'.

Wat mij betreft was dit Dé wedstrijd voor Rodgers om zijn baan te behouden. Voor mij is het klaar en geloof ik op niks goeds van LFC dit seizoen zolang die koekenbakker aan het roer blijft...

12 september 2015 om 20:40

Het is ook niet heel raar want het team kent ook elk jaar heel veel wijzigingen, maar neemt niet weg dat ik het met jullie eens ben. Liverpool verdient beter dan Rodgers.

12 september 2015 om 20:45

Eerste seizoen gewenning, tweede seizoen geweldig, derde seizoen waardeloos, dan moet je het vierde seizoen goed beginnen anders is het game over, simpel zat. Zeker als je bedenkt dat hij na vier jaar nog steeds geen enkele lijn in zijn verdediging weet te krijgen en dan met name zijn centrale duo. Ook ongelofelijk dat Skrtel en Lovren zo ongelofelijk veel krediet hebben. Sakho, Ilori etc. moeten wel heel dramatisch zijn op de training aangezien ze geen kans krijgen, kan namelijk geen andere reden bedenken dat hij zulke jongens geen kans geeft, want goed doen ze het allerminst (lovren en Skrtel dan). Tel daarbij op dat het middenveld en de aanval totaal zonder plan lijken te spelen. Benteke houdt een bal vast, vervolgens gebeurt er helemaal niks. je zou toch denken dat Rodgers daar een tactiek op bouwt of ziet hij het allemaal wel...

Voor mij is het genoeg, na de beschamende nederlaag tegen WHU was dit zijn laatste kans op nog een beetje krediet, nu is alles op. Verwacht dat de directie hem nog niet ontslaat, maar waarschijnlijk volgende week als hij zelfs niet van Norwich weet te winnen.

12 september 2015 om 20:49

Toch wel apart dat Lovren telkens zo slecht speelt terwijl hij bij Soton wel goed was, dat hij nog niet gepasseerd is is mij echt onduidelijk.

12 september 2015 om 20:50

Ook ik begrijp niet dat een Ilori en Sakho geen kans krijgen, dit duo is dramatisch.

Het begint al met een onbegrijpelijke optelling. Met Ings op de linkervleugel, die rechtsbenig is, met Benteke in de spits?

Vandaag werkte Benteke hard maakt een mooie goal maar moet hij dan alles doen daar?

Rodgers eruit en Klopp in front of the Kopp.

Verder miste ik strijd en passie (al het hele seizoen). Tegen een United gebeurt altijd wel iets bijzonders, deze wedstrijd valt echt in het niet als je het vergelijkt met andere clashes tussen LFC en United...

Shaw vond ook erg aanwezig, meestal in positieve zin. Hij was erg ijverig vandaag.

Heerlijke goals van Benteke en Martial, onze jongens in de verdediging gaan het komende dinsdag heel erg zwaar krijgen als Martial weer wat van zulke acties gaat uithalen!

12 september 2015 om 20:38

Blind is inderdaad niet opgegeten. Neemt niet weg dat in principe de verwachting wel zou zijn dat het zou gebeuren. Gezien zijn foutjes bij het NL elftal en de fysieke kracht van Benteke. Zelfs de Engels commentatoren dachten dat Blind het niet zo redden tegen Benteke. Ware het niet dat LFC een coach heeft zonder lijn in zijn spel en Benteke weinig ballen kreeg waar hij iets mee had kunnen doen.

Op dat punt na speelde Blind verder wel goed en liet hij wel zien dat het hem niet uitmaakt hoe groot en sterk iemand is. Hij heeft het gewoon goed gedaan

12 september 2015 om 20:47

Die kopbal na die fijne voorzet van Milner had ook wel meer uitgehaald kunnen worden opzich, maar goed, dat heeft Benteke meer dan goed gemaakt een aantal minuten later.

Zo. Dit was slecht.

Met name Liverpool was pijnlijk

Waardeloos spel weer, maar wel terecht gewonnen. Liverpool speelde echt belabberd slecht. Schweinsteiger Motm. Speelde een voortreffelijke pot. Verdedigend ijzersterk en speelde echt top in balbezit.

Verder hoop ik dat Louis zo zal gaan spelen in de volgende wedstrijd. Dan moet het spel toch stukken beter kunnen.

de Gea
Darmian
Smalling
Blind
Shaw
Schweini
Schneiderlin
Herrera
Mata
Rooney
Martial
12 september 2015 om 20:30

Een te statisch elftal, niet?

12 september 2015 om 21:15

Mwa valt wel mee toch? Schneiderlin als enige verdedigende middenvelder. Herrera en Schweini een vrije rol geven en Mata op zijn favoriete positie achter Rooney en de snelle Martial. Lijkt me wel wat.

12 september 2015 om 21:31

Vind dat enkel Martial echt de nodige diepgang, snelheid en individuele acties brengt. Rooney en Mata hebben dat ook wel, maar minder.
Zou gewoon blijven spelen in hetzelfde systeem maar met Young links, Martial diep, Rooney achter Martial, Mata op rechts (zonde voor hem, maarja, United had Pedro maar moeten kopen voor op rechts) en daarachter Schweini en Herrera/schneiderlin.

12 september 2015 om 20:34

Liever een 4-3-3 met Mata als Cam, en eindelijk die houthakker genaamd Fellaini weg.

De Gea
Darmian
Smalling
Blind
Shaw
Schneiderlin
Mata
Herrera
Martial
Rooney
Memphis/Youn
12 september 2015 om 20:43

ja iig mata weg van rechts. je hele rechterflank is gewoon nutteloos.
dus of op 10 of op de bank als lvg hem echt niet op 10 wil.

12 september 2015 om 20:48

Indd, alles gaat nu via de 'echte' flank op links. Op Memphis dus, AUB een Rechts buiten

13 september 2015 om 05:24

ja maar dat zit er komend half jaar niet in. ik zou rooney rechts doen en mata of herrera op 10, afhankelijk vd tegenstander.

12 september 2015 om 21:33

Nu overdrijf je gewoon. De eerste twintig minuten waren gewoon goed. De bal ging snel rond alleen kwam het niet tot echte kansen maar dat had in mijn ogen te maken met de idiote actie om Fellaini daar neer te zetten. Als je dan de 1-0 er wel inschiet is het gebeurt en maken we het voor rust nog af.

Tweede helft was het eerste kwartier goed en terecht op 2-0, qua opstelling begrijp ik je echt niet dat is toch gewoon anti United. Young en Mata op de vleugels is op dit moment het beste. En ook Carrick speelde gewoon goed.

Verder moet ik mijn mening over Young toch echt gaan bijstellen. Hij speelde vandaag goed en had veel dreiging. Memphis was echt dramatisch en in mijn ogen was het hele middenveld goed maar Schweinsteiger sprong er het meest uit.

De Gea
Darmian
Smalling
Blind (Rojo)
Shaw
Carrick
Schweini
Mata
Herrera
Young
Rooney
12 september 2015 om 21:36

''de eerste twintig minuten waren gewoon goed. De bal ging snel rond alleen kwam het niet tot echte kansen maar dat had in mijn ogen te maken met de idiote actie om Fellaini daar neer te zetten. Als je dan de 1-0 er wel inschiet is het gebeurt en maken we het voor rust nog af''

Dat zien wel toch wel vaker sinds dat Lvg bij United zit? Zoveel balbezit en aardig positiespel, maar 0 kansen. Dat noem ik waardeloos spel.

13 september 2015 om 16:14

Er waren welzeker mogelijkheden tot kansen maar Fellaini en Depay waren daarin slordig. Ik ben het hele jaar kritisch geweest maar het wordt nu eens tijd dat we anders gaan zijn tegenover Louis. Er staat straks een nieuw elftal waar Giggs verder aan kan bouwen. Vanaf nu lijkt het mij dat we weer eigen jeugd gaan inpassen en heb ook het gevoel dat hij het zo wil opbouwen. Het spel gaat ook steeds verbeteren kijk naar gisteren. We hebben 30 tot 40 min goed gespeeld en de kansen waren er wel degelijk, iets secuurder zijn en je maakt er 5 of 6.

Mijn punt is dat we na twee jaar kritiek er maar weer eens achter moeten gaan staan.

En nog steeds heeft Memphis weinig laten zien in de PL. Terwijl Martial gelijk als een wervelwind binnen komt en een belangrijke goal scoort tegen Liverpool. Het deed me denken aan Suarez die op zijn debuut tegen United de verdedigers kapot speelde. Voor mijn gevoel gaat Martial het ver schoppen bij United terwijl Memphis een teleurstelling wordt. Hij durft maar geen duel aan te gaan met zijn tegenstander, steeds een tikkie terug. En als hij het duel aan gaat komt hij tekort. Weinig dynamiek om langs een fysiek sterke PL verdediger te komen. Weer wat anders dan Club Brugge verdedigers of een PEC Zwolle verdediger.

Hoe saai en slecht de 1e helft was, zo leuk was de 2e helft.
Leuk dat Benteke scoort, ik gun het hem. Erg mooie goal. En Martial haha wat een doelpunt.
Owja, blind ook lekkere goal he

Blind was beslissend door een goal en 2 schoten cruciaal weggehaald. Maar vond schweini wel echt goed spelen. Zo kalm aan de bal en hij leest het spel zooo goed. Voor mij was schweini de motm

12 september 2015 om 20:33

Eens. Schweini speelde foutloos. Blind was enigszins slordig en onzichtbaar in de 1e helft

Leuk voor Daley! En de druk is meteen een beetje van Martial zijn schouders, prima goal!

We hebben het vaak over het niveau in de Eredivisie, maar wat Manchester en Liverpool in de eerste helft lieten zien, was toch van een zeer matige niveau. In de tweede helft zag het wat beter uit. De goal van Blind is heel mooi ingestudeerd, en prachtig afgemaakt. Al met al is PSV aankomende dinsdag niet kansloos.

Om eerlijk te zijn speelde United vrij matig, met name in de eerste helft. En wat is Liverpool bedroevend slecht. Liverpool is kwalitatief gezien nog slechter dan vorig seizoen. Lichtpuntje, Martial. Wellicht dat hij United aan een titel kan helpen, maar ik denk toch dat ik m'n geld op City zet.

Liverpool ongelooflijk...wat een bedroevend niveau was dat, gigantisch slecht gewoon.

Soms lijkt het alsof mensen het leuk vinden dat Depay slecht heeft gespeeld gezien de reacties. Hoop dat hij zijn talent snel laat zien in de PL

Heerlijk dit! Voor het eerst sinds lange tijd een overwinning waar ik echt van genoten heb. Wat een tweede helft zeg!

Uitblinkers waren Shaw, Schweinsteiger, Blind, Darmian en Young. Alleen Fellaini en Memphis vielen vandaag tegen. Verder een heerlijk debuut voor Martial, hopen dat dit het begin is van iets moois voor hem. En vooruit, ik zal gewoon eerlijk zijn: wat een doelpunt van Benteke. Maar goed, belangrijkste is de volle buit gepakt tegen de aartsrivaal, dik verdiend en ook nog eens een paar mooie dingen gezien op het veld. Geniet ervan, Mancunians! Dat doe ik ook.

Wederom een slechte wedstrijd van Memphis Depay! Ik had wel iets meer van hem verwacht de afgelopen wedstrijden.. Maar ja, ik hoop dat hij zijn vorm snel weer vindt!

Martial... nou dat was echt een lekkere debuut zeg jonge jonge, hopelijk kan hij dit ook blijven vasthouden! Zou toch mooi voor die jongen zijn.

Liverpool had echt helemaal niks in te brengen vandaag, gefeliciteerd United supporters!

Die van Benteke zat er lekker in. En Martial leuke binnenkomer. Blind toch weer belangrijk, ook aanvallend met zijn goal.

Ik heb met pijn in mijn ogen naar deze wedstrijd zitten kijken.
Eerste helft was matig van United en Liverpool heeft zo goed als niks geprobeerd.
Tweede helft kwam er welliswaar meer actie in het spel en begon United wat beter te spelen. LFC bleef belabberd.

Terechte overwinning van United, uitslag geflatteerd een 1-0 had een betere geweest gezien de wedstrijd.

Naast dit alles, hoe kan VZ dit een kraker noemen? Wat is er gebeurt met de strijd, rivaliteit tussen de wedstrijden van LFC en United? Dit had daar niks van weg, alleen de tribune probeerde er nog wat van te maken. Als dit een voorbode is voor derby's en rivaliteitswedstrijden, dan worden dat een stuk minder leuke potjes.. Helaas

Beter had Blind een klein beetje van zijn vorm van vandaag laten zien tegen Turkije.. Man man.. De kwaliteit is er blijkbaar gewoon. On: goeie pot vandaag en mooi dat Martial meteen scoort

Dramaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... meer heb ik er niet over te zeggen.

Blind is eigenlijk te langzaam voor wat ik in een cv zie ,maar hij doet het gewoon goed.
In het Nederlands elftal moet je Blind alleen nog gebruiken op de cv positie

Ik heb alleen maar de tweede helft gezien, zo te horen heb ik dus geluk gehad en heb ik niks gemist haha! Maar alle doelpunten die er werden gescoord bij deze wedstrijd waren echt geweldig!

Depay kreeg de voorkeur boven Young, terwijl Young beter is. Hetzelfde geldt voor Blind, want Rojo is een betere centrumverdediger.

13 september 2015 om 13:20

Blind was Motm dus dat was wel een goede keuze

13 september 2015 om 21:42

Zeker! Achteraf een uitstekende keuze.

Gelukkig ging de 2e helft iets beter en mooi dat Martial een doelpunten mee pikte. Blind speelde weer sterk zoals vele zeide dat hij geen schijn van kans had tege Benteke, heeft hij mooi het tegendeel bewezen. Hij speelt al vanaf dag 1 als CV sterk en vormt een goed duo met Smalling. We staan nu mooi 2e en we kunnen met een goed gevoel naar Eindhoven!

En hier maar in de koffieprogramma's zitten te lullen over van Gaal en Blind maar ze maken het vooralsnog gewoon waar. Depay dat kan wel eens een ander verhaal worden waar juist die zeverprogrammas een hele grote inzien.

blind was een goede goal, proficiat

Blind! Baas! Fokking gruwelijk!

13 september 2015 om 13:21

Erg goed. 90 minuten lang op en neer gerend. Defensief goed, aanvallend goed.

13 september 2015 om 18:16

Tx for info

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren