Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Maniertjes El Ghazi passen alleen bij iemand die 40 keer scoort in Spanje'

Laatste update:

Anwar El Ghazi kent een bijzonder trefzekere start van het seizoen. De aanvaller van Ajax was in vier competitiewedstrijden al goed voor zes doelpunten (twee tegen AZ, twee tegen Willem II en twee tegen ADO Den Haag) en mede daardoor staat zijn ploeg na vier speelronden bovenaan in de Eredivisie. Zaterdagavond gaat de koploper op bezoek bij FC Twente.

/

El Ghazi gaat in Enschede op zoek naar meer doelpunten; Willem van Hanegem zal het met interesse gaan bekijken. “Die El Ghazi heeft wel iets natuurlijk, al zie ik ook maniertjes die alleen passen bij iemand die er veertig inschiet in de Primera División”, zegt de clubicoon van Feyenoord in het Algemeen Dagblad. “Maar Kenny Tete, Riechedly Bazoer en Jairo Riedewald, die jongens hebben kwaliteiten.”

Het was deze week nog even de vraag of El Ghazi kon spelen tegen Twente, omdat hij vanwege knieproblemen niet in actie kwam voor Jong Oranje. De aanvaller is echter fit genoeg om te kunnen spelen in de Grolsch Veste. Mitchell Dijks ontbreekt wel bij Ajax; Frank de Boer wil dat de linksback zich richt op het treffen met Celtic van aankomende donderdag.

Stoor jij je aan de 'maniertjes' van Anwar El Ghazi?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Pohhh shots fired by mr. Van Hanegem! Wel een rare uitspraak vervolgens.. El Ghazi hoort wel degelijk bij dat rijtje van Tete, Riedewald etc.

12 september 2015 om 12:28

IMO zijn Riedewald en Bazoer veel talentvoller dan El Ghazi waar ik nogsteeds geen echte winger in zie. El Ghazi kan een enorm goede voetballer worden maar dan is dat door zijn werklust. Tete en El Ghazi zie ik wel doorstoten naar een ploeg die voor de 5e plek vecht in de PL. Riedewald en Bazoer kunnen bij een top 4 ploeg eindigen.

12 september 2015 om 12:33

Maar ook met je werklust kun je een hele goede voetballer worden. Kijk naar Dirk Kuyt in zijn goede jaren bijvoorbeeld, dat was één en al werklust. En zonder zijn enorme werklust zou Cristiano Ronaldo bijvoorbeeld gewoon een goede voetballer zijn. Dankzij die absurde werklust is hij echter degene die telkens met Messi stuivertje mag wisselen om wie de beste voetballer ter wereld is.

12 september 2015 om 13:12

Cristiano Ronaldo heeft óók veel talent, als harde werker alleen is hij er niet gekomen. Kuyt is vooral een harde werker en is daarom bv nooit in de echte top gekomen, geen schande en alsnog een goede voetballer, maar nooit wereldtop geweest.

12 september 2015 om 13:13

Denk juist dat El Ghazi het heel ver gaat schoppen. Zou een goede spits kunnen zijn in mijn ogen. Heeft een ongelofelijke drive en arbeidsethiek, dat kan je heel ver brengen.

12 september 2015 om 13:30

Ik moet er altijd om lachen dat mensen net doen alsof Ronaldo alleen dankzij zijn werklust zo goed is. Die man heeft een sublieme techniek, welke hij heeft gekregen tijdens zijn geboorte. Hij heeft altijd al het talent gehad om een topvoetballer te worden.

12 september 2015 om 14:37

Dat is natuurlijk wat overdreven. Voetballers als Messi, Iniesta, Modric en vele anderen zijn pure stylisten die alles op techniek doen. Ronaldo is vooral ook een powerhouse die maar blijft gaan en daardoor vaak op de juiste plek staat.

12 september 2015 om 14:43

Zij hebben een betere balcontrole, ronaldo heeft techniek zoals bijv neymar... trucjes.

12 september 2015 om 15:18

Ronaldo aan het begin van zijn carrière gemist? Hij heeft juist veel techniek. Tegenwoordig is hij veel klinischer en krachtiger geworden, maar dat het een supertalent was zag je al vroeg. El Ghazi heeft minder talent, maar lijkt erg zelfbewust te zijn en heeft een uitstekende werklust. Kan zeker een topper worden imo.

12 september 2015 om 15:20

Cacciatore, ik vraag me af waar jij op oordeel. Als je Ronaldo gedurende zijn carriere hebt gevolgd, weet je dat hij eerst een onbevangen winger was die liever elke speler 10x voorbijspeelde met zo veel mogelijk scharen, akkas, en welke truc dan ook. Tegenwoordig heeft hij die manier van spelen simpelweg meer op de achtergrond gestopt aangezien het niet meer dan attractief is, en dus totaal niet effectief. Zijn laatste jaren bij United had hij dat al meer door, en toen had hij een perfecte middenweg van sensatie en productie.

12 september 2015 om 15:47

Techniek is natuurlijk heel wat anders dan trucjes. Vergelijk Cristiano met Iniesta en Messi, stylisten pur sang en je beseft wat ik bedoel. Nooit heeft Ronaldo de close control gehad zoals zij. Dat is van een heel andere orde dan een akka.

12 september 2015 om 16:51

Want liverpool is geen top?

12 september 2015 om 13:23

Voetbalzone citeert het wederom verleerdn want Van Hanegem vertelt dst hij El Ghazi een uitstekende speler vindt alleen dat hij dus veel maniertjes heeft. Daarnaast vindt hij spelers als Tete en Riedewald ook hele goede spelers.

Het is niet dat hij El Ghazi een slechte voetballer vindt.

12 september 2015 om 16:13

Ja die kop is gewoon hartstikke misleidend. Ik heb de pest aan Van Hanegem, maar deze kop is gewoon waardeloos. Wat Van Hanegem zegt over El Ghazi is prima.

Tja, iedereen heeft zo zn dingetjes, niks storends (zoals bij kishna), als je het mij vraagt. En zo lang hij blijft presteren kan je er natuurlijk helemaal niks van zeggen

12 september 2015 om 12:31

Inderdaad. Die 'maniertjes' stralen in mijn ogen gewoon een bak (terecht) zelfvertrouwen uit. Dat is voor een aanvaller zeker geen slecht teken.

12 september 2015 om 12:44

Nou ja dat vingertje en dat interview na de wedstrijd tegen AZ vond ik toch wel triest hoor. Het is toch logisch dat je kritiek krijgt als je wordt uitgeschakeld tegen Rapid, de beste remedie tegen die kritiek is scoren. Maar als je dan scoort is het een beetje triest om meteen te doen als of je iedereen de mond hebt gesnoerd, de uitschakeling maak je er niet mee ongedaan hoor.

12 september 2015 om 13:58

neem dat niet te zwaar op. die jongen is wat?, 19? dit is allemaal de eerste keer dat hij het meemaakt en weet daar nog niet goed een houding op te vinden. gaat wel over als hij een paar jaar neeloopt

12 september 2015 om 14:12

Klopt maar hij is jong en als hij er maar van leert.. En daarbij hij nam het op voor alle jonge jongens niet alleen zichzelf dus dat maakte het ook wel iets minder erg hoor

Willem kan beter gaan golven want niemand zit op hem te wachten.

12 september 2015 om 12:24

Ik wel hij zegt watie vind!
Ben het wel met hem eens

12 september 2015 om 15:16

ghehehe,

Waar ben je het dan mee eens, want ik weet niet waar Van Hanegem het over heeft?

12 september 2015 om 14:53

Spreek voor jezelf. Jij zit niet op hem te wachten en toch de moeite nemen om te reageren en zijn artikelen te lezen

Ja helemaal mee eens. Hij doet of hij de nieuwe Ronaldo is. Wel een erg goeie voetballer met een neusje voor de goal. Ben benieuwd wat hij dit seizoen allemaal gaat doen. Ik verwacht 20 doelpunten van hem.

12 september 2015 om 12:24

el ghazi heeft niet alleen een neusje voor de goal maar het belangrijkste hij kan zelf kansen creeeren en mede daarom mag hij lekker zijn maniertjes blijven doen van mij.

Haha wat een zeikerd is die Willem zeg. Als die wat te zeggen heeft het 9 vd 10 x negatief. Moe word ik er van..

12 september 2015 om 13:12

Wim Kieft op Voetbalzone..

12 september 2015 om 14:38

Wim Kieft is niet altijd negatief hoor. Hij is gewoon erg vermoeid.

12 september 2015 om 13:25

Lees eens een keer een hele column in plaats van de sensatiestukjes van Voetbalzone.




Dan valt het je misschien eens op dat Voetbalzone week in week uit enkel de negatieve dingen uit Van Hanegems column haalt. Als Willem 99 regels positief schrijft en 1 regel negatief, maakt Voetbalzone een heel artikel over die ene regel.

12 september 2015 om 14:54

Oh een speler van Ajax krijgt kritiek. Misschien moet je het echte artikel lezen want daarin zegt Willem dat hij El Ghazi een goede speler vindt alleen dat hij maniertjes heeft en dat is gewoon zo. Alleen van jullie Ajax supporter mag Willem dat niet zeggen

12 september 2015 om 15:06

90% van dit artikel is positief. Misschien heb je zelf wel een negatieve kijk.

Van Hanegem is wel de meest zure oude man die ik ken. Alles wat een Ajacied doet is niet goed. Eigenlijk is alles wat ze tegenwoordig doen niet goed, want alles was vroeger zoveel beter...

Dat sommigen nog een podium krijgen. Net als die gebroeders vd Kerkhof, ook zulke droeftoeters.

12 september 2015 om 12:27

Als je het artikel leest in plaat van alleen de kop, dan zie je dat Willem eigenlijk vrij positief is (op die ene zin na). Buiten dat heeft hij ook gewoon gelijk wat betreft El Ghazi.

12 september 2015 om 15:12

Ja, dat klopt en het is ook typisch VZ om dan deze kop er boven te plakken, maar ik bedoelde het meer in zijn algemeen. Van Hanegem is een cynische zure oude man geworden, die klaagt op alles.

12 september 2015 om 16:07

Ja dat is zeker waar. Van Hanegem zeikt continu haha.

12 september 2015 om 20:22

Van Hanegem is opgegroeid in Utrecht. Ik weet niet of je bekend ben met de echte utrechters, de kern zeg maar, die zijn dus gewoon nogal cynisch in hun uitspraken en in de omgang van oudsher. Dat is een manier van presenteren niet een zure inslag. Men kraait er niet zo snel hosanna en ze zijn nogal geaard. De pers en de meeste mensen maken alles persoonlijk maar dat is vaak nogal een misvatting. Hanegem is nog van de oude stempel en ik mag het wel dat hij zijn afkomst niet verloochend. Er zijn er hier in de regio nog tig van dat soort types over. Het zijn geen zeikerds maar veel mensen vinden het moelijk om zich in iemand te verplaatsen of nemen de moeite niet.

12 september 2015 om 22:02

Ik heb zelf 6 jaar in Utrecht gewoond en kan heel goed begrijpen wat je bedoelt. Ik vind het inderdaad ook wel wat hebben. Heb me vaak kapot gelachen als Willem iets zegt op tv, zoals bijvoorbeeld tegen Genee een keer bij VI.

12 september 2015 om 12:28

ik zou tegen willem zeggen als alles vroeger beter gaat , ga lekker weer aan de bloembollen en met een veer zijn frustraties opschrijven in een flesje doen en de zee ingooien.

snap niet dat de man nog een podium krijgt. als feyenoord supporter zou ik er ook helemaal moe van worden want als willem op dreef is kraakt hij feyenoord ook de grond in. tip voor willem positieve kritiek met een kleine knipoog. zal je op meer wardering van je achterban kunnen rekenen

12 september 2015 om 12:36

Ik vind dat Van Hanegem zich hier nog netjes gedraagt, maar dat Van Hanegem of Van Hooijdonk een anti-Ajax uitspraak doet is tegenwoordig ongeveer even bijzonder als water dat nat is. Dat ben ik wel met je eens. Eigenlijk is het best jammer dat Van Hanegem vaak zo enorm pro-Feyenoord/anti-Ajax is, want als hij die voorliefde/haat opzij zou zetten zou het een hele boeiende man om naar te luisteren zijn. Met zijn ervaring en spelinzicht zou hij prima meekunnen als analist.

12 september 2015 om 15:13

Van Hanegem is ook wel vaak kritisch over Feyenoord, ik heb het idee dat hij het gewoon beter wil weten, maar over Ajax hoor je hem nooit positief. Ach, in Amsterdam zullen ze er niet wakker van liggen.

12 september 2015 om 13:10

Die mensen zijn seniel. Die denken dat een kapsel, social media of gekleurde voetbalschoenen invloed hebben op de prestaties in het veld. Ik neem het ze niet eens kwalijk, is gewoon pure onwetendheid

12 september 2015 om 15:14

Klopt, en vroeger waren ze bijna allemaal kettingrokers. Dat heeft wel invloed op de prestaties. Hij is zo'n typische oude man die vroeger alles beter vond.

12 september 2015 om 20:25

Het was in ieder geval zeker niet beroerder en er was een hoop te genieten voor de liefhebber indertijd, dat is van alle tijden.

Alleen door de kop te lezen wist ik al dat het Willem was. Die vent moet toch doodongelukkig zijn. Waar hij zich allemaal druk om maakt zeg. Ik vind de maniertjes van El Ghazi ook niet fijn, maar ik vind ze bij Ronaldo, die wel 40 keer scoort, ook niet prettig. Ik geniet iig wel van zijn acties en goals en dat blijft voor mij het belangrijkste.

Willem moet niet zo naar Ajax kijken, volgens mij had ene Kazim ook allemaal gebaartjes na zijn goal in de 1ste wedstrijd. Waarom niet naar hem wijzen of heeft Kazim wel 40 goals gemaakt in een competitie. Misschien het gedrag van Elia na de veroorzaakte penalty tegen Psv, als we het over maniertje en gerag hebben. Willem is zuurder dan zuur wanneer het om Ajax/ajacied betreft.

12 september 2015 om 12:25

Volgens mij heeft willem daar al lang over gehad!

12 september 2015 om 13:21

Ja en hierover heeft ie ook al eerder over gehad , bijna een maand geleden. Waaarom weer over beginnen dan?

Ach die Van Hanegem kraamt ook alleen maar omzin uit, deze uitspraak is daar 1 van.
El Ghazi past gewoon in het rijtje grote talenten van Ajax met Bazoer, Riedewald en Tete.

het volgende dingetje is hoe el ghazi schijt ,hoe kan hij nou alleen maar met links afvegen terwijl hij tweebenig is met voetbal dus moet hij ook tweebenig zijn met vegen, willem maakt van alles een punt. ecvht zo zonde dat feyenoord niet een leuk baantje voor hem heeft dan heeft de man tenminste een dagbesteding.

Kijk eerst na Feyenoord aub? Zeik dan pas aub.

Zullen we Kazim dan ook maar bespreken Willem? Als er iemand een stoorzender is en afbreuk doet aan zijn team is hij het wel maar daar hoor ik WvH dan weer niet over.

12 september 2015 om 12:26

Jammer want kazim heeftie al lang afgebrand ook over die maniertjes

12 september 2015 om 12:42

Precies Kazim heeft ook achterlijke gebaartjes maar daar gaat het ook vaak genoeg over hoor. Ik vond dat vingertje van El Ghazi na zijn goal tegen AZ gewoon een beetje triest. En vooral het interview daarna, zegt hij ja en we krijgen zoveel kritiek blablal. Ja wat wil je als je uitgeschakeld wordt tegen Rapid.

12 september 2015 om 15:07

Dan heb je het laatste jaar niet goed opgelet. Als er een speler was die hij liep af te zeiken dan was het wel Kazim.

Van Hanegem... Die man is toch niet serieus te nemen man. Veel te subjectief, omdat hij voor Feyenoord is betekent het nog niet dat alles bij andere clubs slecht is. Had een Feyenoorder dezelfde "maniertjes" dan was hij er positief over geweest.

Wat zou het geweldig zijn voor Nederland als deze jongen uitgroeit tot een grote voetballer. Hebben we straks Depay op links en Ghazi op rechts. Het middenveld zit wel goed, dus moeten we alleen nog hopen dat er wat talenten bij komen in de verdediging.

12 september 2015 om 13:03

Tete, Riedewald, Van Beek, Kongolo en ik kan nog wel even doorgaan. Genoeg verdedigers die kunnen uitgroeien tot de top.

Willem een beetje dement aan het raken? Ik neem aan dat hij Kazim bedoelt ipv El Ghazi.

12 september 2015 om 13:39

Nee hoor hij heeft het duidelijk over el Ghazi, heb je je leesbril op? Ik ben het met hem eens, irriteer me mateloos aan el Ghazi met zijn Ronaldo vieringen, hij is een goede voetballer maar hij moet zich zelf blijven en niet andere na doen.

12 september 2015 om 14:36

Ja, ik lees het, maar daarom ook de vraag of hij wat dement aan het raken is..

Ach El Ghazi moet gewoon voor Marokko kiezen in Nederland krijg je altijd kritiek kijk maar naar Affelay die word ook afgezeken. Verder moet Willem Van Hanegem zich minder met Ajax bezig houden vind ik heeft het constant over Ajax. Is hij jaloers op Ajax of wat dat zeg ik trouwens als Feyenoorder houd je bezig met je eigen club.

12 september 2015 om 12:58

Maar Afellay is gewoon slecht. Toen hij wel goed speelde kreeg hij ook lof voor z'n spel. Heeft niks met afkomst te maken.

12 september 2015 om 13:06

@adiltaraabt Hier moet ik het voor Willem opnemen! Als er een is die afkomst niet laat meetellen dan is het Willem van Hanegem wel. Nee, dan de supporters van mijn club Ajax, ik ben het niet vergeten Nourdin Boukhari die vanaf minuut 0 werd uitgefloten. Was ook een tijd dat het pissen en scheiten op de moslims en marokkannen regel was in de Nederlandse pers. Gelukkig, het lijkt normaler de tijd doet zijn werk.

Inderdaad weet je bij het lezen van de kop al dat het om een uitspraak van van Hanegem gaat. Wat een zuurpruim.
Ik stoor me overigen helemaal niet zo aan de maniertjes van el Ghazi. Het lijkt wel of iedere vorm van emoties tegenwoordig geëlimineerd moet worden. Als spelers de pers te woord staan met de aantekeningen van de mediatraining in de hand wordt gezeurd dat het niet echt is en allemaal clichés zijn.
Ajax kan het bravoure van el Ghazi prima gebruiken. Zodra de maniertjes niet passen bij de prestaties op het veld, of de maniertjes zich in de catacomben afspelen, dan is het imo pas irritant.

Och, die Willem toch. Een beetje stoken bij de grote concurrent. Leuk hoor. Hoort er gewoon bij.

Manieren? Het zou Van Hanegem sieren als hij dan ook een aantal voorbeelden opnoemt. Het enige waar ik op kom is dat vingertje in de lucht na z'n goal tegen AZ. Voor de rest zie ik alleen maar een gretige jongen dat ik bij veel jonge voetballers mis.

Het feit dat het gewoon een rustige jongen is die niet snel een glimlach tovert zie ik niet als een naar trekje. Ook dat hij soms overzicht mis, dat is een gebrek aan inzicht maar niet een 'naar trekje'.

Er zijn me eigenlijk nog geen maniertjes opgevallen. Wanneer word die verbitterde zuurpruim nou eens zijn podium ontzegd? Kan alleen maar negatief praten over alles buiten Rotterdam, tenzij je er echt niet omheen kan. Erg vermoeiend.

Ik heb helemaal geen last van de 'maniertjes' van El Ghazi. Hij werkt keihard, wil zich verbeteren en is ook in zijn mindere wedstrijden beslissend. Niks mis met die jongen.

Ach heb je weer een hele hoop mensen die Willem af zitten te zeiken omdat hij een kanttekening plaatst bij het gedrag van El Ghazi. In feite zegt Willem toch niets bijzonders? Daarnaast is hij ook nog eens positief over zijn spel en ontwikkeling waardoor het meer klinkt als een goede tip dan ongefundeerde kritiek. El Ghazi is mijns inziens een goede voetballer met een hoop potentie maar al die gebaartjes (zoals op de foto) en maniertjes mag hij voor mijn part thuis laten. Dan heb ik namelijk liever een Van Beek op het veld staan die gewoon zichzelf is en juicht en schreeuwt uit pure emotie dan een gozer die na een actie net moet doen alsof hij een politiek statement aan het maken is.

12 september 2015 om 13:46

Het is maar waar je je druk om kan maken. Of is Willem een opvoeddeskundige? Een vingertje hier een gebaartje daar en je hebt Willem die kans ziet een stukje te schrijven. Maar de schopper die hij zelf was vind maniertjes van jonge jongens niet kunnen. Tja.

Aardige speler el Ghazi, maar wel nog wat wisselvallig. Ik heb de wedstrijd tegen Willem 2 zitten kijken, maar toen raakte hij echt geen bal goed tot zijn goal.

Met die blessure zal het allemaal wel meevallen, Sinkgraven en Fisher melde zich ook af voor de nationale jeugdelftallen, maar die stonden wel al weer doodleuk op het veld voor een oefenwedstrijd van Ajax.

Heb in de wandelgangen gehoord dat Willems volgens stuk over de lange tenen van de Ajax supporters gaat.
Terwijl hij alleen maar positief is over de Ajax jonkies, lezen ze toch nog negatieve zaken.
Hij zegt inderdaad iets over de maniertjes van El Ghazi die hij verder een hele goede voetballer vindt. Het commentaar op de maniertjes is een hype in Nederland. De reactie na een doelpunt schijnt momenteel belangrijker te zijn, dan het doelpunt zelf. Derksen kan er een avondvullend programma van maken.
De hele Hilversumse kliek mag van alles over andere clubs zeggen, maar laat een ander geen kritiek geven.

Ach iedereen heeft zijn mening, zo ook Van Hanegem.
El Ghazi gaat wel beter voetballen door die maniertjes, dus stoor mij daar totaal niet aan.

12 september 2015 om 14:42

Zou het echt door die maniertjes komen? Leg eens uit.

Laat die jongen toch, het past een beetje bij de leeftijdgenoten die ook hun eigen maniertjes hebben. Willem is nu aan het zeiken en dat past niet bij hem..

12 september 2015 om 14:42

Die mannetjes moeten eerst een stabiele kracht worden. Eerst een paar jaar presteren. En dan maar nog eens kijken wat voor maniertjes ze gemaakt willen showen.

Wat zijn jullie schandalig zeg Ajacieden! Hij zegt toch dat El Ghazi het goed doet? En verder is hij ook positief over Tete en Riedewald.. Maar nee hoor het is weer eens een misselijk ventje in jullie ogen.. SCHANDALIG

van Hanegem, hoogtijd dat hij achter de geraniums gaat. Ajax heeft een weinige talenten die wat voor oranje kunnen gaan betekenen en ze blijven maar praten over zijn 'maniertjes', de kleur schoenen en de manier van juichen, dat soort bijzaken. Hoofdzaak is, de jongen kan ontzettend goed voetballen, werkt hard, presteert en vooral spreekt met zijn voeten. In NL moeten we dan gaan zeuren om maniertjes en Willem zeurt hoe dan ook over Ajax.

De maniertjes van ghazi zijn de maniertjes van cr, 1xtje op bezoek geweest en hij denkt k ben cr vooral als die scoort, anwar onthoud je roots vriend mark my words nu nog op handen gedragen en straks precies!

Ja die El Ghazi heeft al vaker aangegeven dat C ronaldo zn vooorbeeld is,, en miss slaat die daar soms wel een beetje in door ja bv met doelpunten vieren. Zolang die presteert als nu zal je er niemand om horen maar kan me voorstellen dat mensen dit orritant vinden dat die soms ronaldonprobeert na te doen

Echt zo'n na-apertje. Hij heeft gezien hoe Cristiano juicht. En dat vindt meneertje stoer. Dus doet hij het ook maar pffff. Wat een verwend, vervelend mannetje is het toch ook. Alles is zo gemaakt.

Ik stoor me er niet zo aan, zolang hij maar zijn uiterste best doet en scoort, dan mag hij wel maniertjes hebben van mij, wel juichen als je scoort vindt ik wel respectvol naar de medespelers en supporters toe.
Ik zie in hem de nederlandse ronaldo, al moet hij wel nog veel leren voordat hij op dat niveau zal komen, misschien?

Kan iemand mij vertellen over welke maniertjes Van Hanegem het nou heeft? Ik lees hier niets anders dat het de niet-Ajaxsupporters het stoort, maar niemand die even duidelijk vermeld wat El Ghazi nou verkeerd zou doen.

12 september 2015 om 16:34

vingertje op zijn mond, om de media te smoren en niet juichen vor de goal in de eerste wedstrijd, denk ik

13 september 2015 om 06:07

Ooh is dat het, maar dat zien we toch wel vaker in de Eredivisie? Dus waarom nou weer meteen zo'n media hype ervan maken als een Ajax-speler dit doet?

13 september 2015 om 08:24

klopt, de media maakt het altijd groter dan het werkelijk is en denk het ook dat el ghasi fan is van CR7 en er wat truckjes van hem heeft en ook de maniertjes =, maken ze zon ophef erover

Altijd die commentaar die Van Hanegem. Vervelend ventje

13 september 2015 om 06:09

Hoezo vervelend? Van Hanegem speelt gewoon de clown. Men moet gewoon om lachen wat deze man allemaal kan mompelen.

12 september 2015 om 17:41

4-0 vnv

Ik stoor me meer aan Van Hanegem als aan El Gazhi!!!

12 september 2015 om 17:10

*Ghazi

Volgens mij heeft Willem een hekel aan Ajax.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren