Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van der Wiel: ‘Nog niet iedereen bij Oranje zit op dat niveau’

Laatste update:

Nederland ging de EK-kwalificatiewedstrijden tegen IJsland en Turkije in met de intentie vier of zes punten te pakken, maar het werden er nul. In Amsterdam was IJsland te sterk (0-1) en in Istanbul ging de nationale ploeg kopje onder (3-0). Gregory van der Wiel baalt als een stekker van het verloren tweeluik en weet niet wat nu precies de oorzaak is. Misschien een gebrek aan ervaring, oppert de rechtervleugelverdediger in gesprek met Metro.

/

Het grootste verschil tussen Turkije en Oranje was volgens Van der Wiel dat de Turken makkelijk wisten te scoren. Toen de rust aanbrak, had niemand bij Nederland het gevoel dat de tegenstander echt een stuk beter was. Van der Wiel zelf vond Nederland ook wel aardig spelen. “We kwamen er goed door via de zijkanten en creëerden kansen, maar doordat we niet scoorden hielpen we Turkije in het zadel”, treurt de verdediger in de krant.

Na de tweede Turkse goal had Nederland terug kunnen komen, maar de 2-1 wilde er niet in. Was die wel gevallen, dan had de wedstrijd een heel ander gezicht gekregen, denkt Van der Wiel. “Ik weet niet wat er nu moet gebeuren of dat er iets moet veranderen, dat is niet aan mij. Ik wil geen uitspraken doen over of wij wel over winnaarsmentaliteit beschikken of wat er mist. We hebben gefaald als collectief.”

Van der Wiel zegt dat iedereen bij Oranje de hele week scherp trainde, in aanloop naar de zo belangrijke wedstrijden tegen IJsland en Turkije. Misschien komt het allemaal door een gebrek aan ervaring, stelt de back. “Bij Paris Saint-Germain heb je veel spelers die al jarenlang op het hoogste niveau spelen. Dat is internationaal topniveau. Nog niet iedereen bij Oranje zit op dat niveau. Zo vanzelfsprekend is het dan ook niet dat wij de komende twee wedstrijden wel even zullen winnen.”

Een gebrek aan ervaring in de top brak Oranje in deze interlands op

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nee, zelfs spelers van PSG zitten niet op dat niveau blijkbaar. 'gebrek aan ervaring' is niet het eerste wat ik zou zeggen als je ziet hoe kinderlijk de eerste goal wordt weggegeven, hoe slaperig er verdedigd en gekeept wordt bij de tweede. Gedrevenheid, dat mis ik.

7 september 2015 om 18:18

Sterker nog, de man met de minste ervaring (riedewald) was gister de beste man op het veld. 'gebrek aan ervaring' is dus inderdaad een kulargument van deze heer v.d. Wiel. Maar goed, met de uitspraak van vorige week ("dat ik momenteel weinig speel, moet weinig uitmaken" ) en ook deze uitspraak weer, laat v.d. Wiel niet blijken erg veel spelinzicht dan wel zelfreflectie te hebben.

7 september 2015 om 18:32

Het hele probleem is juist de rechterflank. Met een Narsingh die alle ballen verspeeld en geen voorzet gevaarlijk de 16 in kan krijgen en gregory die in de afgelopen jaren er alleen maar op achteruit is gegaan. Het is om droevig van te worden. Dat Blind na ijsland deze conclusie nog niet wist te trekken blijft voor mij een raadsel.

Een rechterflank met Janmaat - Robben (en anders promes) zal gewoon veel beter zijn. En laat Narsingh aub thuis zeg.

7 september 2015 om 18:34

Ja ik vond Cilessen vooral in de eerste helft een hele duffe indruk maken. Zo heb ik hem nog nooit gezien. Verder is de complete kwalificatiereeks een bron van pers fouten geweest; Janmaat, Bmi, De vrij, Blind, vd Wiel en min of meer Cilessen(2x een bal kunnen hebben). Ik vind ook dat je Blind dit niet kunt aanrekenen. De keuzes die men raar vond (v persie en Riedewald) pakten gewoon heel goed uit. Tenminste ik vond v Persie de 1e helft prima spelen en erg aanwezig.

7 september 2015 om 18:36

Omdat Riederwald niet veel fout deed, is die niet per definitie gelijk de beste van het veld. Hij bracht voetballend niet veel, zeker niet voor oranjebegrippen. Hoort natuurlijk nog lang niet in dit Nederlands elftal.

7 september 2015 om 18:42

lucunculus.

Als je gister iedereen zag spelen dan was je toch wel al vrij snel de beste als je niet veel fout deed De rest deed namelijk wel heel veel fout.

Maar goed, ben het daarnaast ook niet met je eens dat hij niet veel bracht. Riedewald speelde in verdedigend opzicht meer dan prima, had zijn mannetje in de zak en was opbouwend misschien niet degene die de meeste risico's nam maar speelde veel van zijn ballen wel naar voren.

Met je laatste punt ben ik het ook niet eens. Ik vind persoonlijk Riedewald een zeer groot talent en zeer grote talenten kunnen zo maar eens snel doorgroeien tot vaste oranje kant.

7 september 2015 om 18:59

Beste man is wat overdreven. Riedewald speelde redelijk. Zeker voor een debutant in die omstandigheden. Razend knap, maar we moeten niet net doen alsof hij een wereldpot speelde. Bij die derde goal kon hij ook wel iets meer doen in dat duel. Maar nogmaals, wat hij deed was knap. Zat bij de weinige spelers met een voldoende.

7 september 2015 om 19:01

De Vrij deed echt niet veel fout hoor. Als een verdediger instapt moet je rugdekking geven. Bruma en vd Wiel en een derde stonden twee man te dekken op links. Niemand keek naar Ozyakup. Dat is een basisregel...

7 september 2015 om 19:03

Inderdaad@inkemontana,
Die van der Wiel met zijn argument hij moet eerst eens naar zijn eigen kijken.hij zegt Misschien komt het allemaal door een gebrek aan ervaring,stelt de back en wat je in je reactie nog zegt Riedewald was gister de beste, man.en dan zeg van der Wiel op end, Zo vanzelfsprekend is het dan ook
niet dat wij de komende twee wedstrijden wel even zullen winnen.
Nu is hij er niet bij de laatste wedstrijden maar dat is toch geen mentaliteit.

7 september 2015 om 20:27

Janmaat is ook de grote verlosser niet. Hij speelt dit seizoen dramatisch. Je kunt je afvragen of hij er in deze vorm uberhaupt wel bij hoort. Ik vermoed dat de meeste nog de janmaat van feyenoord en vorig seizoen op hun netvlies hebben staan

7 september 2015 om 23:56

Nee, Janmaat is inderdaad niet de verlosser, maar geloof mij, zo'n beetje elke rechtsback die we hebben is beter dan Van der Wiel is geweest in deze kwalificatiereeks. Hij was direct schuld aan tegendoelpunten tegen Ijsland uit, Ijsland thuis, en Turkije uit (wat ik me herinner) en dan durft hij te beweren dat DE Rest niet op het juiste niveau zit. Zelfs die arme Tete was een betere keus geweest.

Riedewald is 18 jaar oud en ook geen linksback. Als je dat in het achterhoofd houdt, dan deed hij het best goed. Maar laten we nou niet gaan doen alsof we een wereldpot van hem gezien hebben. Bij doelpunt nr 1 was hij zelfs direct betrokken (veel te ver naar voren terwijl zowel achterste middenvelder als linksbuiten naar voren zijn). Maar in vergelijking met de rest, waarvan alleen Sneijder, Van Persie, Klaassen een redelijk niveau haalden, was hij prima bezig.

Hoe dan ook highlight deze opmerking van Van der Wiel waar het fout gaat: totale zelfoverschatting. Gasten die nog niet eens vanuit hun taak, en back is de simpelste taak in het voetbal, een voldoende kan halen, maar denkt dat hij eigenlijk beter dan Alves is, en daar ook helemaal geen reet voor hoeft te doen. Daarvan hebben wij er teveel, en te weinig ijzervreters die weten dat ze hun totale best moeten doen om alleen maar aan te klampen, types als Van Beek.

Zucht. De slechtste man van het veld wordt ook om zijn mening gevraagd en hij wijst naar anderen...

7 september 2015 om 18:11

Vond hem gisteren prima spelen hoor. Aanvallend misschien niet zo, maar het is ook lastig om met Narsingh voor je goed te spelen in balbezit. En in de andere wedstrijden met Robben ook, die geeft geen bal af, pas als hij er niks meer mee kan en VD Wiel gedekt staat. Hij verdedigde gisteren best fel en goed. Bij de 3e goal werd hij gewoon naar de grond getrokken. De ingooi was misschien niet briljant, maar wat Blind en Cillessen daarna deden was ook niet foutloos. En tegen IJsland was hij buiten het penaltymoment ook geen verschrikking, wel ruim onder zijn niveau.

7 september 2015 om 18:23

Van der Wiel is in zijn laatste drie interlands gewoon heel slecht, die wedstrijd in de Arena tegen Turkije was toen ook dramatisch. Hij staat er bij zijn club naast, schijnt niet erg goed in de groep te liggen en heeft weinig zelfkritiek. Het feit dat Nederland de afgelopen drie jaar meer dan de helft van de wedstrijden waarin vd Wiel meedoet verliest moet toch ook veel zeggen.

7 september 2015 om 18:27

Hij voelt dat er aan zijn shirtje getrokken wordt en gaat liggen, er vanuitgaande dat de scheidsrechter het ziet en beoordeeld. Dat is een risico dat hij niet mocht nemen. Hij had gewoon kunnen blijven staan en de bal afspelen. Hij koos voor de vrije trap en dat bleek een foute inschatting. Door te gaan liggen leg je de keuze bij de scheids en als die het niet zwaar genoeg vindt, of het lijkt teveel op een schwalbe of aanstellerij dan ben je op die positie de pineut. Daarom is het gewoon een domme fout van vd wiel.

7 september 2015 om 18:30

@baardgramus
Het is een teamsport dus dat is ook overdreven. Je zal ook niks zeggen ALS van der wiel de 1 0 eindstand maakt, dan hoor ik je waarschijnlijk niet praten van het is allemaal door van der wiel die 1 0 overwinning. Snapje wat ik bedoel ?

7 september 2015 om 18:45

Waarom zal ik dan niks zeggen?

Natuurlijk is het een teamsport, en die nederlagen zijn vast niet allemaal aan vd Wiel toe te schrijven (al vond ik hem de afgelopen 3 interlands de slechtste op het veld, misschien een keer gedeeld met Indi en Blind). Maar het is wel degelijk opvallend te noemen, blijkbaar staat de verdediging beter met Janmaat dan met vd Wiel. Want ik vind het nogal een verschil en het komt overeen met wat je ziet op het veld, een falende rechtsback die zijn team in de problemen brengt.

7 september 2015 om 19:07

Voor Janmaat, met hem hebben we veel betere resultaten geboekt en was bij Newcastle niet voor niets speler van het jaar.

7 september 2015 om 20:41

Vsn de Wiel is vorig seizoen zijn basisplaats kwijtgeraajt bij PSG. Heeft maar de helft vd wedstrijden gespeeld en dat was vooral in de eerste seizoenshelft. vd Wiel bakt er geeoon niets van. Jannaat is ook geen top maar stukken beter.

7 september 2015 om 20:47

Heb je janmaat dit seizoen uberhaupt wel al zien spelen?

Man o man. Van alle personen is hij de laatste die dit mag zeggen. Van der Wiel heeft als ervaren speler juist niet het vereiste niveau gehaald.

Zo ... is de spiegel een beetje troebel jongen?

Wat een stuitend gebrek aan zelfreflectie zeg.

Vuilnisman, mag deze etc .... !!!!

Als je ziet hoe hij verdedigd zou ik m'n mond maat houden als ik hem was. Tete is nu al beter en die zal ook wel een terug al krijgen maar daar kom je niet 1 2 3 voorbij. Janmaat is wat mij betreft ook veel constanter.

Hij mag zelf ook wel in de spiegel kijken....blijft staan dat Blind een andere selectiekeuze had moeten maken in met name de verdediging en anders had moeten beginnen.

Volgens mij heeft niemand bij ijsland die ervaring behalve die van swansea (deed niet eens mee) en bij turkije arda en dan een beetje barak.
Terwijl wij: huntelaar/rvp, sneijder, en een beetje blind, de vrij en "mephis" en sommige zoals jij meneer gregory hebben ervaring maar zakken juist door de ondergrens zodat die ervaring gewoon de pot op kan en het wel degelijk om westrijdritme/vorm gaat en je gwn tete had moeten opstellen.

Janmaat komt er maar in ! Slechte man was jij gister gregory. Misplaatste arrogantie.

7 september 2015 om 18:14

Janmaat is niks beter. Als je een echte verdediger wil, moet je Tete opstellen. Anders kom je toch uit bij VD Wiel.

7 september 2015 om 18:18

Met Janmaat presteert Oranje anders significant beter. Van de laatste 19 interlands met vd Wiel verloren we er maar liefst 12, terwijl in de laatste 26 interlands van Janmaat slechts 3 x werd verloren.

7 september 2015 om 18:27

Dirk Kuijt rechts achter was zo slecht nog niet ;-)

8 september 2015 om 10:01

Janmaat is niks minder en heeft wel de juiste mentaliteit.

Spelers die warming ups weigeren zou je nooit moeten selecteren.

Ik ben het wel met hem eens. Zo slecht is hij echt niet. Sterker nog, een betere RB hebben we niet momenteel. Hij heeft snelheid en kan echt wel voetballen.

7 september 2015 om 18:16

Dan weet hij dat wel knap verborgen te houden. Heeft voetballend niks toegevoegd, hij tikt werkelijk elke bal zo zacht mogelijk terug op de keeper.

Het heeft ook veel te maken met het selectiebeleid van Danny Blind. Als je iemand als Tete beter vindt dan Janmaat, die meer ervaring heeft, dan klopt er weinig aan het selectiebeleid van de bondscoach. Ook het feit dat je Narsingh boven Lens kiest(meer internationale ervaring) zegt genoeg.

7 september 2015 om 18:20

Nu noem je nou net 1 van de dingen op waar ik het nou WEL mee eens ben, denk eerder aan een narsingh!

Kortom, eigenlijk zegt hij dat zijn teamgenoten van PSG hem daar altijd uit de penarie halen. Waar vd Wiel zelf de ervaren man moet zijn is het een enorme stumperd gebleken

Uitgerekend vd Wiel die dit zegt. Haha wat een mop. Kwartje is bij hem nog steeds niet gevallen.

Ervaring wordt nogal overschat. Uiteindelijk win je met beesten in je team, die de tegenstander opvreten, dollen en de bal het doel in knallen.

Maar wat is er met hem zelf aan de hand? Hij loopt echt als een dood vogeltje over dat veld en voegt aanvallend ook helemaal niks meer toe, waar hij dat in het verleden bij PSG nog wel eens deed. Hij lijkt wel gewoon opeens 50% minder goed te zijn ofzo, misschien dan toch dat wedstrijdritme haha.

Snel dumpen en dan toch maar Janmaat. Die maakt ook wel zijn fouten maar is met zijn drive en power een stuk nuttiger dan Van der Wiel. Bovendien is het gewoon een nuchtere hardwerkende speler met een goede mentaliteit, en niet iemand met allemaal tattoo's op z'n hoofd.

7 september 2015 om 18:57

Janmaat heeft ook plakplaatjes overigens.
Het was inderdaad dra-ma-tisch van Van der Wiel. Los van het feit dat hij een totaal onnodige penalty veroorzaakte, een slappe ingooi gaf waar een goal uit kwam en hij zomaar ging liggen... was zijn spel echt het allerergste. Alsof het een trainingspartijtje was, stoer lopen met de bal, zodat iedere counter onmogelijk werd en daarna werkelijk elke bal weer naar achteren of opzij passen. Vdwiel, fit worden, spelen en daarna mag je weer hopen op een uitnodiging.

Zelf van je laatste 19 interlands er 12 verliezen en dan toch met droge ogen naar anderen wijzen. Deze man hoeft van mij het Oranjeshirt niet meer aan te trekken, met Janmaat, Verhaegh, Tete en Bacuna kunnen we wel wat beters opstellen.

Het lijkt wel, of hij met deze uitspraak een volgende verkiezing voor het NL elftal wil krijgen?
Maar ik dacht, dat hij geschorst was voor de volgende wedstrijd, dus als het weer een serie van 2 wedstrijden is, niet selecteren dan.
Het wordt tijd dat er een aantal blessure gevallen terug komen.
Willems, Clasie, De Guzman, Janmaat, De Jong, Strootamn, dat zijn jongens die oa Blind uit de basis zouden moeten krijgen.
Hopen op Robben, Depay en van Persie en een goede aanvoer naar de spitsen en een goede leider, want sommige tegendoelpunten kunnen echt niet.

Gebrek aan ervaring valt wel mee, er zijn genoeg jongens op te roepen die genoeg ervaring hebben. Tuurlijk lopen er nu jongens in die weinig tot geen ervaring hebben op internationaal niveau maar het is te gemakkelijk om te zeggen dat het de ervaring is. Het is natuurlijk onbegrijpelijk dat je vierde staat in deze poule, de internationals van oranje moeten zich kapot schamen! Ik ben er zwaar op voor dat Blind de laatste wedstrijden niet afmaakt, wil je nog enig kans hebben op het EK zal er toch in deze zeer korte tijd iets moeten veranderen. Persoonlijk ben ik niet echt fan van van Gaal, maar hoop toch echt dat hij de komende 2 wedstrijden voor de kwalificatie oranje nog wilt leiden en de eventuele play-offs. Het zijn toch veelal dezelfde jongens als het WK, en onder van Gaal konden ze wel resultaten boeken. Het zal niet meevallen om dit te regelen, omdat je ook met Manchester te maken hebt. Maar het zal niet de eerste coach zijn die ook tegelijk als bondscoach actief is.

Van Gaal heeft destijds het maximale uit dit Nederlands elftal gehaald, meer zat er niet in. Met deze formatie ( het oer Hollandse 4-3-3 ) ga je het tegenwoordig niet meer redden. Je verdediging is gewoon te zwak, en je zal dus verdedigender moeten spelen om dit op te lossen ( hoe van Gaal dit deed ) Het wordt eens tijd dat er weer echte verdedigers door gaan breken, tegenwoordig moeten ze maar mee moeten voetballen. Erg zonde, want op de amateurvelden die je wel degelijk dit soort jongens lopen. Er wordt teveel de nadruk gelegd op het meevoetballende gedeelte.


Tuurlijk valt Blind niet alles te verwijten, maar je kan toch wel concluderen dat Blind niet alles uit die jongens kan halen. Het is een mix van de instelling van de internationals en de aanpak van Blind. De magie is er gewoonweg niet!!

Als iemand geen recht van spreken heeft is het de man die de twee afgelopen wedstrijden het meest waardeloos was van iedereen: Gregory van der Wiel

Ik vond ook dat Turkije niet zoveel voorstelde. Waar ik me bij Oranje over verbaasde is dat ze niet gewoon wat vaker gingen schieten. Alles moest met een prutsballetje. Ook op het laatst. Gewoon de bal naar voren hengsten. Van Persie/de Jong die de bal terugkopt naar Sneijder of Klaassen en schieten!

Dus in principe wil hij zeggen dat het in ieder geval niet aan hem lag. Hij traint immers met topspelers bij PSG. Man, wat een zelfreflectie.

Wat een drama was hij weer zeg. Lekker Verhaeg of Janmaat opstellen. Kruk op doel en Pieters op linksback. De Jong op roepen of iig Anite ipv Blind er in zetten.

Heeft niks met ervaring te maken, genoeg spelers met ervaring en genoeg spelers die een WK op hebben zitten. Het probleem is dat er veel spelers zijn zonder veel inhoudt, zonder veel klasse (bij de jongelingen)

Beste Gregory
Als je op zo een makkelijke wijze een strafschop cadeau doet met een sliding waar meelopen voldoende was geweest om je tegenstander niet op goal te laten schieten.
Als jij wat meer gif in je spel legde attenter speelde en niet telkens dom balverlies (tja wie deed dit niet)
Als je eerst wakker wordt dan opstaat en dan pas het veld inloopt om je ding te doen
dan ja dan had je recht van spreken. Nu was je met je medeverdedigers de zwakste linie door gebrek aan inzet en veel en vaak dom balverlies, met als resultaat tegendoelpunten.
Als je wat van een ander wil zeggen kijk dan eerst zelf in de spiegel, maar die was denk ik niet aanwezig.

7 september 2015 om 18:31

gelukkig geschorst voor volgende pot!

wordt het nu niet eens tijd om een Douglas en een van Dijk een kans te gunnen? We hebben gezien hoe de huidige verdediging de klus klaarde.

Nederland mist mannen met ballen. Waar is het vuur? Waar is de drive om koste wat kost te winnen?
Daar zit het hem in. Liever 11 mannen met vuur en minder kwaliteit dan 11 zakken hooi met uitbundige kwaliteit.

De man verdient een paar stokslagen voor zijn optredens en dan begint hij over gebrek aan ervaring van teamgenoten? Wie zet deze clown terug op aarde. Maar je kunt het hem ook eigenlijk niet kwalijk nemen dat hij dom is en zwak speelt, Blind is degene die hem selecteert.

Van der Wiel heeft het niveau gewoon niet. Hij is van het niveau Brest, maar dat beseft hij nog niet. Alleen maar omdat hij bij PSG mag meetrainen.

En jij zelf speelde als een weet ik veel wat, echt een blamage het missen van het wk 2002 vond ik al jammer maar dit is nog erger ik maak het een keer echt mee zo oud ben ik namelijk niet! Maar in een groep met ijsland en turkije moet toch eitje koek zijn spreek voor je zelf knul met je achterlijke sliding gadverdamme wat laconiek allemaal!!

Gelukkig hebben we in Gregory wel een jongen met ervaring bij een grote club...

Hopelijk is dit het einde voor vd Wiel bij Oranje. Zelfs met wedstrijdritme had hij die fout tegen Ijsland gemaakt. Dit heeft hij namelijk altijd gedaan. Die jongen kan in vorm best leuk opkomen, maar verdedigend is het een drama. Toen hij wegging was ik blij dat Van Rhijn destijds zijn plek overnam bij Ajax. En dat zegt eigenlijk heel veel, want Van Rhijn is ook nooit een hoogvlieger geweest.

Het is voor Oranje daarom echt te hopen dat Tete zich blijft ontwikkelen. Ik heb in Nederland in jaren geen jonge back gezien die verdedigend zo sterk is in de 1 tegen 1 duels. Ik schrok er bijna van. Een back die er kort opzit en zelfs een sliding op het juiste moment weet in te zetten. Vroeger kon bijna elke back dit, maar tegenwoordig hebben we liever een halve rechtsbuiten die aanvallend zo leuk meedoet.

Dit zijn natuurlijk hele ongelukkige uitspraken van een speler 'met veel ervaring', zoals hijzelf zegt. Hij speelt immers bij Psg.
Van der Wiel zit waarschijnlijk met zijn hoofd bij zijn volgende tattoo. Geen focus op sport of een topprestatie. Gewoon niet meer oproepen. Dit is topsport. Geen hobby.

Wie van de eerste elf van het Nederlands elftal speelt al jaren voor een echte topclub die al jaren meedoet in de top van en zwaardere Europese top competitie of de Cl?

Van der Wiel, PSG ( geen vaste basis speler)
D. Blind, Manchester United (2de jaar)
Depay, Manchester United ( pas begonnen, moet zich nog bewijzen)
S. de Vrij, Lazio Roma.
Van Persie, Sneijder spelen in Turkije.
Cillesen, Bruma, Klaassen, Riedewald en Narsingh (eredivisie)

In vergelijking met een selectie als F en R de Boer (barcelona), Stam (manchester United), V. Nistlerooij (manchester United) van de vorige generatie, kan er gezegd worden dat over elke linie er wel een speler was die de voor een topclub speelde.

Dus de verwachtingen van dit huidige elftal lijkt mij een beetje hoog met wat we de afgelopen jaren gewend waren. Nederland zal moeten oppassen dat ze er op het WK van 2018 er ook niet bij zullen zijn.

7 september 2015 om 19:33

Klopt, denk dat de bezieling van deze landen naar zo'n wedstrijd toe, iets is waar de jcoach en jongens van kunnen af kijken.

Als ik meneer van der Wiel zo hoor praten vind hij zelf in ieder geval wel dat hij al op dat niveau zit. Laat hij eerst maar is met zichzelf bezig zijn in plaats van zulke dingen roepen, want Gregory viel beide wedstrijden ontzettend door de mand!

Volgens mij leeft deze jongen in een totaal andere wereld.
Dat was 3 jaar geleden al duidelijk toen hij 1 van de rotte appels tijdens het EK was en zich volledig afzonderde van de groep.
Tegen Turkije kwamen de zijkanten helemaal niet door en heb ik v.d. Wiel nog nooit op een goede voorzet kunnen betrappen en dus ook niet in deze wedstrijd.
Verdedigen kan hij niet en het naar voren rennen lijkt mooi voor de buitenwacht maar als het rendement daarvan 0,0 is heb je er niks aan.

Het zal wel tussen de oren zitten . En de coach is blijkbaar niet bij machten om de spelers te prikkelen. Ervaring zit er genoeg in het Nederlands elftal . Ook hebben we genoeg spelers die op het hoogste niveau spelen of speelde , dus dat is het ook niet.
Er moet een andere aanpak komen een coach die de spelers weet te raken . Eentje met een duidelijke visie en die dat weet over te brengen op de spelers.

Gelukkig speelde Gregory erg goed met al zijn internationale ervaring....
Riedewald, aan de andere kant van het veld, deed het veel beter en speelde zelfs op linksback waar hij normaal ook al niet meer speelt.
Grote praat van Van de Wiel, word tijd om weer op 2 benen te gaan staan en niet een te late sliding inzetten in de 16.

Tegen ijsland waren narsingh en vd wiel veruit de slechtsten in het veld en wie staan er vervolgens in de basis tegen turkije. Juist die 2 prutsers. Blind en van basten en de knvb zijn verantwoordelijk en moeten weg!!

Ik vind het een beetje raar dat Van Der Wiel zegt dat iedereen op het niveau moet komen, terwijl hij zelf al 2 slechte wedstrijden heeft gespeeld. Maarja, we zullen de 2 andere duels gaan zien waarin Van Der Wiel sws wordt gewisseld met Tete of Janmaat. Dan zou ik zelf wel voor Janmaat kiezen. Mijn opstelling is:

Depay-Huntelaar-Promes
Sneijder-Wijnaldum
Blind
Willems/Riedewald-VanDijk-DeVrij-Janmaat
Cillessen
Krul(voor penaltys)

Wissels: Van Persie, N. DeJong

Coach: Koeman of Frank de Boer

Wahahaha echt van der Wiel die ook met die uitspraak komt. Hij is een van de zwakste schakels bij Nederland, altijd al geweest. Lekker stoer doen dat hij bij PSG speelt en dat die spelers jaren lang bij de top spelen. Hij zit niet voor niets op de Bank bij PSG en zelfs daar is hij niet goed genoeg voor. Ervaring is mooi maar als het er op aan komt bij de echte belangrijke wedstrijden dan word hij kinderlijk opzij gezet, uit positie gespeeld, of komt hij op aan de rechterflank om vervolgens een tikkie terug te doen. Waardeloos. En dan zeggen "als collectief gefaald". Er waren een paar jongens met een voldoende maar het waren een aantal slordige fouten in de verdediging die ons keer op keer de das om deden. Ik kan jullie vertellen zonder BMI / Vd Wiel zullen wij het stukken beter doen. Riedewald, 18 jaar, zag er beter uit dan mister Experienced PSG speler. Hij moet eens flink in de spiegel kijken.

nja, kun je het hem verwijten? Die kerel verdient bakken met geld, is meer bezig met rappen, tattoo's, LV tassen en zijn volgende Audemars Piguet Royal Oak horloge. We belonen dit gedrag bij hem, hij wordt vanzelf zo een verwend arrogant nest.

Hij is echt de laatste die zoiets mag of kan zeggen, maar kunnen we het hem kwalijk nemen? Als je zoveel geld "verdiend", word je vanzelf zo... Dit is ook het hele probleem van dit elftal. Allemaal popi jopi gastjes die overbetaald worden. Dan krijg je dit. Allemaal een plank voor hun hoofd, totale zelfoverschatting en geen zelfreflectie. Het wordt gewoon helemaal niets.

Hij kan beter zeggen: niemand haalt zijn niveau.

Ze dachten dat ze wel aardig speelden. Als het een oefenpotje was wel ja. Voor een 'do or die' wedstrijd miste ik scherpte, 100% concentratie, de absolute wil om te winnen en bezieling. Het is de coaching staf niet gelukt om dit te bewerkstelligen. Had verder niets met ervaring of een gebrek daaraan te maken. Wel met mensen op de verkeerde plek zetten. Rare wissels en tactiek. Gezien over de twee wedstrijden.

Ben zeker geen VDW fan maar begrijp hem deels wel.
Zodra Nederland heeft verloren vegen de

Lachwekkend dat Van der Wiel woorden als ervaring en niveau in de mond neemt. Gelukkig was het zijn laatste optreden in Oranje. Met dit soort uitspraken maakt hij zich niet populair bij de achterban en zal Blind hem in de toekomst niet meer selecteren voor Oranje. Van der Wiel is een arrogante kwast zonder zelfkritiek!

Van der Wiel was misschien wel de slechtste speler in deze twee wedstrijden. Maar nog veel erger is zijn houding en hoe hij zich uit in interviews.

Hoe Daley Blind voor de camera stond was een wereld van verschil. Die heeft in ieder geval bezieling en zit stuk na zo'n nederlaag.

Haha, en dat komt van hem? Wat een drama die gast.

Wat een grapjas ,ik zou zeggen kijk in de spiegel want ik had je tweede wedstrijd niet eens bij de selectie willen hebben na jou zeer slechte wedstrijd tegen Ijsland

Een ding klopt en dat is dat ze collectief hebben gefaald.
Maar niet alleen de onervaren spelers de schuld geven, de ervaren spelers, onder andere hij hebben de onervaren jongens juist in de steek gelaten.
De ervaren spelers waren zeker ook in zeer slechte doen.
Sneijder probeerde als een van de weinige wat, maar die kreeg ook niks voor elkaar, dus heb je ook niks aan. Maar hij moet is naar zichzelf kijken, wat was hij beide wedstrijden ongelooflijk slecht.

Wat een mannetje zeg.........hij is de eerste die het nivo niet haalt, hij zit niet voor niets op de bank bij Psg.
Iedereen is door het ijs gezakt deze kwalificatie, eerst met teveel PSV-spelers (hiddink), daarna met teveel Ajax-spelers(Blind). Je kan van van Marwijk en van Gaal zeggen wat je wilt, want die hebben ook beide hun voorkeuren, maar die selecteerden op ervaring en basisplaasen dus speeltitme. Bij het kwalificeren voor de WK graag geen Cillessen meer, maar Krul. Geen Indi meer maar Douglas met van Dijk geen Riedewaal meer maar Peters, geen van der Wiel maar gewoon Janmaat. en als extra verdediger mag Nigel de Jong opdraven. Nog steeds geen wereldtop maar beter dan wat er nu staat. op het middenveld geen Blind, Klaassen, Wijnaldum, maar op links Memphis, Middenin Strootman als die fit is en rechts Robben. Dan hebben we voor de spitsen mooi van Persie (als hij weer wat op nivo komt en Bas Dost.....zo maken we mijns inziens een kans om 2de te worden achter Frankrijk....maar wie ben ik, er zullen vast mensen zijn die het niet met mee eens zijn

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren