Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Blind verrast met Riedewald bij eerste elf in cruciale wedstrijd

Laatste update:

Jairo Riedewald gaat zondagavond tegen Turkije zijn debuut maken voor het Nederlands elftal. De jonge Ajacied begint het cruciale kwalificatieduel als linksback, waardoor Daley Blind doorschuift naar de middenlinie. Centraal achterin is er plek ingeruimd voor Jeffrey Bruma, die de geschorste Bruno Martins Indi vervangt.

/

Een andere opvallende wijziging ten opzichte van het verloren duel met IJsland (0-1) is de rentree van Robin van Persie. De spits van Fenerbahçe bleef donderdag negentig minuten lang op de bank, maar krijgt nu weer de voorkeur boven Klaas-Jan Huntelaar. Hij wordt vanaf de flanken bediend door Memphis Depay en Luciano Narsingh, die dus Arjen Robben vervangt.

Turkije begint de ontmoeting uiteraard met sterspeler Arda Turan. Ook heeft bondscoach Fatih Terim een plaatsje voor Oguzhan Özyakup, die werd geboren in Nederland, maar sinds 2012 in zijn vaderland speelt voor Besiktas. Het duel tussen Turkije en Nederland wordt gespeeld in Konya en begint om 18.00 uur.

De opstellingen:

Nederland - Cillessen; Van der Wiel, De Vrij, Bruma, Riedewald; Klaassen, Sneijder, Blind; Narsingh, Van Persie, Depay.

Turkije - Volkan; Sener, Hakan Balta, Serdar, Tufan; Çalhanoglu, Özyakup, Selçuk Inan, Arda Turan; Caner Erkin, Burak.

De basisplaats van Jairo Riedewald is logisch

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Haha van persie basis... Sjonge jonge die blind wil niet lang bondscoach blijven.

6 september 2015 om 17:15

Zou eerder even naar vd wiel en narsingh kijken. Dat is pas belachelijk

6 september 2015 om 17:19

Man man man, wat een vreselijke coach.
Wordt gewoon een 4e stek na vanavond, hoe verzin je het!

6 september 2015 om 17:25

Van der wiel gaat goed spelen let maar op

6 september 2015 om 17:23

Van Persie hoort juist tegen de Turken in de basis. Kijk eens naar de cijfers van Huntelaar afgelopen jaren, die zijn minder dan Van Persie. Dat hele idee dat Klaas Jan zo veel scoort is overtrokken. Volgens mij heeft hij de afgelopen 8 jaar nooit er meer gemaakt dan Van Persie.

6 september 2015 om 17:30

Baardgrasmus... je heb de namen omgewisseld.
Het is juist RvP die niet bijster veel heeft gescoord met zijn gekregen speeltijd.

6 september 2015 om 17:48

Welk jaar sinds Ajax heeft Huntelaar meer gescoord dan Van Persie?

6 september 2015 om 17:53

Baardgrasmus, Klaas Jan krijgt ook veel minder kansen dan Rvp. Waarom krijgt Klaas Jan niet net zoals RVP een lange reeks wedstrijden om zich te laten zien?

6 september 2015 om 18:03

Omdat hij bij zijn club ook minder scoort dan van Persie?

6 september 2015 om 18:41

'Van Persie scoort meer in Turkije dan Huntelaar'

6 september 2015 om 18:42

Dat zegt niet alles, een speler heeft vertrouwen nodig. Bij RVP kan die zoveel wedstrijden erin staan en naar die reeks wordt pas een oordeel gegeven. Klaas Jan maakt vaak invalbeurtjes en die krijgt een oordeel gelijk na 1 wedstrijd.

V Persie laat het anders niet zien voor iemand die toch wel zoveel scoort.(volgens jou)

6 september 2015 om 18:42

v persie vs huntelaar, kies toch voor huntelaar dan.

statistieken zijn btw als volgt.

2001/2002 (v Pesrie bij Feyenoord actief, Hunterlaar bij Psv)
V Persie 17 duels 0 goals
Huntelaar 0 Duels 0 Goals

2002/2003 (v Pesrie bij Feyenoord actief, Hunterlaar bij PSV en verhuurd aan de Graafschap)
V Persie 28 duels 15 goals
Huntelaar 11 Duels 0 Goals(1 Duel voor Psv)

2003/2004 (v Pesrie bij Feyenoord actief, Hunterlaar verhuurd aan Agovv)
V Persie 33 duels 6 goals
Huntelaar 37 Duels 27 Goals

2004/2005 ( v Persie bij Arsenal Huntelaar bij Heerenveen)
V Persie 41 duels 10 goals
Huntelaar 39 Duels 19 Goals

2005/2006 (v Persie bij Arsenal Huntelaar Heerenveen tot winterstop na winterstop bij Ajax)
V Persie 28 duels 15 goals
Huntelaar 47 Duels 44 Goals

2006/2007 ( v Persie Arsenal, Huntelaar Ajax)
V Persie 31 duels 13 goals
Huntelaar 51 Duels 36 Goals

2007/2008 (v Persie Arsenal, Huntelaar Ajax)
V Persie 23 duels 9 goals
Huntelaar 45 Duels 36 Goals

2008/2009 (v Persie Arsenal, Huntelaar Ajax en Real Madrid)
V Persie 44 duels 20 goals
Huntelaar 35 Duels 17 Goals

2009/2010 (v Persie Arsenal, Huntelaar AC Milan)
V Persie 20 duels 10 goals
Huntelaar 30 Duels 7 Goals

2010/2011 (v Persie Arsenal, Huntelaar Schalke)
V Persie 33 duels 22 goals
Huntelaar 35 Duels 13 Goals

2011/2012 ( v Persie Arsenal, Huntelaar Schalke)
V Persie 47 duels 37 goals
Huntelaar 48 Duels 48 Goals

2012/2013 ( v Persie Man U, Huntelaar Schalke)
V Persie 48 duels 30 goals
Huntelaar 35 Duels 16 Goals

2013/2014 ( v Persie Man U, Huntelaar Schalke)
V Persie 27 duels 19 goals
Huntelaar 21 Duels 14 Goals

2014/1015 (v Persie Man U, Huntelaar Schalke)
V Persie 27 duels 10 goals
Huntelaar 37 Duels 14 Goals

2015/2016(v Persie Fenerbache, Huntelaar Schalke)
V Persie 0 duels 0 goals
Huntelaar 4 Duels 2 Goals

Totaal
v Persie 449 Duels 200 Goals
Huntelaar 475 Duels 293 Goals.

deze cijfers zijn zowel van competitie, beker en europees, geen interlands.

interlands zowel jong oranje(onder 21) alsmede oranje is dit
v Persie 110 duels( 12 duels Jong Oranje) 50 goals( 1 Goal Jong Oranje)
Huntelaar 97 duels(23 duels Jong Oranje) 59 goals(18 Goals Jong Oranje)

6 september 2015 om 17:36

Vind het helemaal niet zo gek hoor. De Turken hebben veel respect en ook ontzag voor van Persie en ik denk dat dat vanavond in zijn voordeel en het voordeel van Oranje kan uitpakken. Ben geen fan van van Persie, maar ik zou hem in deze wedstrijd ook hebben opgesteld ten faveure van Huntelaar.
Verder vind ik de opstelling ook helemaal niet zo gek, Vd Wiel krijgt een herkansing en zal die pakken, Bruma is ook logisch. Men kan zijn vraagtekens stellen bij Riedewald, maar ik heb er wel vertrouwen in dat hij heel stoïcijns zijn partijtje mee gaat spelen.

Denk dan ook dat Nederland sowieso niet gaat verliezen en waarschijnlijk stiekum een overwinning gaat pakken daar!

6 september 2015 om 18:18

Toch ook niet logisch. Ini en vd Wiel gaan in de fout en dan slachtoffert hij Huntelaar
zet hij Riedewald links back dat is nog te begrijpen maar dan zet hij Blind op het middenveld en dat was al zo slecht met Wijnaldum Klaasen en Sneijder.
Nu nog slechter met Blind Clasie en Klaasen.
Spelen ze nu dus met 5 verdedigers en maar 2 middenvelder. Waardeloze opstelling.
Hoe bedenk je zoiets? Niet raar dat Nederland al weer vroeg 1-0 achter komt.

Gewoon weer met v.d. Wiel gaan spelen joh... die deed het zo goed!!!
En Narsingh... tja...

6 september 2015 om 17:30

Dit inderdaad.
Promes is zo'n beetje beste speler in Rusland op het moment, die hoort er gewoon in.
Van der Wiel is zo mogelijk nog een grotere grap. De plaatselijke rechtsback kan je er nog beter inzetten.

Ongelooflijk dat Riedewald erin staat in deze belangrijke wedstrijd. Vooral met die sterke gasten van Turkije.
Verder ook raar dat Wijnaldum niet speelt en Huntelaar.

6 september 2015 om 17:20

Riedewald is juist hartstikke sterk, slaat dus nergens op.

6 september 2015 om 17:55

Ja, en de linksback van Fc Knudde 4 is ook erg sterk. Staat ook niet in de basis..

Blind is echt Blind. Waarom niet Van Dijk. Beest van een vent en ervaring. Zul je maar net zien dat Riedewald een beginnersfout gaat maken deze wedstrijd...

6 september 2015 om 17:18

Riedewald staat linksback.

6 september 2015 om 17:20

En als je linksback staat kun je geen beginnersfout maken?

6 september 2015 om 17:25

Jawel, hij doelt op het feit dat van Dijk geen linksback is, dus niet ipv Riedewald zou spelen

6 september 2015 om 17:27

Hij vergelijkt hier Riedewald met van Dijk.

6 september 2015 om 17:27

Waar Ansjo terecht op wijst Wandering is dat het nog al een rare vergelijking is om te stellen dat Riedewald er in staat maar Van Dijk niet. Aangezien Riedewald als linksback speelt en Van Dijk een CV is.

Dan kan je net zo goed afvragen waarom Narsingh er instaat en Van Dijk niet bewijze van spreken.

6 september 2015 om 17:44

Zelf dacht ik eigenlijk waarom speel je niet met van Dijk en (ander onderwerp) zul je net zien dat Riedewald een beginnersfout gaat maken, dit omdat er een punt staat na de zin van V Dijk ipv een komma, en ik dacht dat v Dijk een rechter centrale verdidiger was, maar dat heb ik dus fout?

6 september 2015 om 17:55

Je kan ook gewoon zeggen dat je het even verkeerd begreep

6 september 2015 om 17:19

Carlosz. Misschien ben jij slechtziend want riedewald staat gewoon links, dus niet op de plek waar van dijk kan spelen. Overigens alsnog belachelijk dat Bruma speelt ipv van dijk

6 september 2015 om 17:21

Van dijk heeft zoveel interland ervaring. Maar snap de keuze vam van der wiel niet en zo 4-4-2 spelen met narshing / van persie en depay als spits

6 september 2015 om 17:35

Je moet daar helemaal niet naar kijken joh, van Dijk moet spelen voor Bruma en niemand anders. Wiel moet eruit voor Tete, jong maar verdedigend veel beter dan Wiel. Narsingh is het meest rare, die kan er echt niks van.

ik als echte ajacied zeg, te bizar voor woorden deze opstelling...echt bizar, like Vdwiel? serious?

6 september 2015 om 17:29

Echt vet dat je vermeldt dat je een echte Ajacied bent...
Maar daar naast, van de wiel maakte een foutje, maar hij is nog altijd mijlen verder dan Tete (die hem binnenkort zeker eruit gaat spelen).

6 september 2015 om 17:51

Klinkt logisch... Vd Wiel is mijlen verder dan Tete, maar hij wordt er binnenkort wel uitgespeeld door hem... Snap je het zelf nog?

6 september 2015 om 19:18

Hou toch op! Riedewald laat nu in de wedstrijd gewoon zien dat sommige jonge spelers beter zijn als zogenaamde ervaren spelers! Tete is er ook zo een. Let maar op beiden binnen no time basisspelers oranje.

Uiteraard is het logisch om Riedewald erin te zetten op een positie waar hij al meer dan een jaar niet heeft gespeeld bij Ajax. Het meest logisch blijft uiteraard om Bruma op te stellen. Prima verdediger. Vd Wiel en Narsingh gaan waarschijnlijk de overwinning helemaal zeker stellen.

Deze opstelling maakt mij er heel gerust op dat we vanavond Turkije oprollen. Super bondscoach die Blind!

6 september 2015 om 17:26

Hij speelde tegen ado nog linksback.

6 september 2015 om 17:31

Tegen Ado heeft Riedewald 87 minuten foutloos op linksback gespeeld. Maar veel is het natuurlijk niet

Riedewald als linksback? Stel hem dan op centraal ipv Bruma en stel Kongolo op als linksback.

6 september 2015 om 17:18

Dat is precies wat ik dacht.

6 september 2015 om 17:21

V Dijk centraal en Kongolo links

6 september 2015 om 17:30

Kongolo Links??? Sorry hoor, die hoor je toch niet op te roepen?

6 september 2015 om 17:36

Kijk jij wel naar wedstrijden van Feyenoord? Blijkbaar niet want als linksback doet hij het gewoon goed. Jammer van je ongefundeerde opmerking.

6 september 2015 om 17:44

Dijks en Willems zijn geblesseerd. Kongolo doet het verdedigend prima de laatste weken als linksback, dus Riedewald centraal en Kongolo linksback lijkt me niet slecht. Beter dan Bruma rcv en De Vrij daarom lcv. Overigens zou ik ook met Tete spelen ipv VD Wiel, nu hoop ik maar dat VD Wiel revanche neemt.

6 september 2015 om 18:15

Dat is niet helemaal waar. Kongolo speelt redelijk en beter dan Nelom op linksback maar echt geweldig is het ook niet. Afgelopen wedstrijd tegen PSV zaten er toch ook een paar foutjes in.

6 september 2015 om 17:31

Laten we inderdaad met twee linkercentrale verdedigers gaan spelen en Bruma die prima inviel gaan slachtofferen...

6 september 2015 om 18:17

Want de Vrij is een linkspoot?

Bovendien is het niet echt relevant of het centrum links of rechts benig is, daar is altijd meer dan voldoende ruimte in tegenstelling tot bijvoorbeeld de backs.

Jammer, geen Tete en wel weer VD Wiel, Van Persie en Narsingh.

6 september 2015 om 18:01

Tja, vier spelers in de basis die niet eens wisten te winnen van de nummer twee van Oostenrijk zou te veel van het goede zijn. Alleen Cillessen is Oranjewaardig. Klaassen zou momenteel een aardige vervanger zijn voor Wijnaldum. Die andere twee is gewoon een schande dat ze überhaupt zijn opgeroepen.

6 september 2015 om 20:24

Dat jij steeds al je argumenten laat baseren op één wedstrijd zegt wel genoeg over jou, niet serieus te nemen.

6 september 2015 om 20:30

Ik kom tenminste met argumenten. Waar zijn de jouwe?

Enige wat me verbaasd is dat van der Wiel er toch weer in staat. De rest is vrij logisch en Blind vlak voor de verdediging is denk ik een prima wisseling.

6 september 2015 om 17:21

Die gaat niets klaar spelen tegen die turken hoor, die gasten zijn fel en zullen blind overlopen.

6 september 2015 om 17:31

Die Turken zou nou echt niet echt geweldenaren hoor. We zullen zien.

6 september 2015 om 19:21

Jij had een voorzienende blik!

6 september 2015 om 17:25

Als ik zelf mocht kiezen zou ik altijd voor RvP kiezen in plaats van Huntelaar maar het is toch best raar om Huntelaar gewoon op de bank te zetten na een halve wedstrijd. Je moet ook niet vergeten dat RvP er nog niet eens in kwam terwijl een spits erg nodig was tegen Ijsland.

6 september 2015 om 17:30

Ja Danny Blind is niet geschikt dat is wel duidelijk maar heel veel dingen had ik zelf nou ook weer niet anders gedaan.

Nou, ik hou mn hart vast met deze opstelling.

Narsingh, waarom in godsnaam Narsingh.. Ik snap het echt niet. Doe mij maar Promes.

Wederom een dramatische opstelling van Blind, denk dat Turkije vanavond over Oranje heen walst en met een 3-0 overwinning van het veld stapt.

6 september 2015 om 20:25

Totootje gezet toevallig?

Turkije heeft geen verdediger op de reservebank. Hopen op geen blessure dus

6 september 2015 om 17:24

Topal en Ozan kunnen ook als verdediger spelen.

6 september 2015 om 17:48

Hopen we dan juist wel op he slimmerd

Niet normaal weer zeg van persie in de spits. Narsing op de rechter flank en dan nog bruma achterin! en laat me niet beginnen over daley blind op het middenveld. Danny blind vraagt om de 4 de plaats.

6 september 2015 om 17:32

Bruma speelt dit seizoen prima en viel goed in afgelopen week.
Meer dan terecht dat hij erin staat, aangezien het enige alternatief een speler is die net een halve week met de selectie meetraint.

Ik had liever van persie rb gezien zoals in de tijd toen van Basten bondscoach was. En huntelaar sp en tete rechtback

6 september 2015 om 17:29

Heel Nederland denk ik, maarJa laten we maar geen woordgrappen maken over de naam van de bondscoach

Op zich logisch, al was ik denk ik voor Kongolo gegaan (ervaring in Oranje en speelt bij Feyenoord voorlopig op die plek, terwijl Riedewald centraal staat bij Ajax). Maar er moest iets gebeuren op het middenveld, Klaassen en Wijnaldum speelden een zwakke wedstrijd, en ik zie dat het Wijnaldum is die nu is geslachtofferd. Ik kan er mee leven, al had het wat mij betreft ook Klaassen kunnen zijn die op de bank ging ipv Blind.

De beste keuze blijft Van Persie in de basis, we hebben een voetballende spits nodig met dit middenveld en deze flanken, met Huntelaar wordt dat echt veel te beperkt.

Edit: Zie ik nu dat vd Wiel toch speelt, dat gaat ons opbreken, was in de thuiswedstrijd dramatisch tegen de Turken, tegen Ijsland idem dito en we laten hem gewoon staan. Blind had zijn verlies moeten nemen en Janmaat moeten smeken snel naar Turkije af te reizen. Ik vrees dat dit ons het EK gaat kosten, vd Wiel is een dramaspeler met een dito instelling.

6 september 2015 om 17:32

Ik denk wat de doorslag gaf om Klaassen boven Wijnaldum te verkiezen is dat Klaassen vorige keer ontzettend goed linkte met Blind en Sneijder. Dat trio voelde elkaar goed aan. Als Anita had gespeeld was het misschien weer beter om Wijnaldum te laten spelen omdat die beter op elkaar zijn ingespeeld.

En ja helaas Van der Wiel weer, er zijn vele opties beter op dit moment. Deze keuze begrijp ik ook echt niet.

6 september 2015 om 17:47

Janmaat en VD Wiel zijn verdedigend even goed.. uhm slecht. Tete en Verhaegh kunnen tenminste wel verdedigen. Ik zou dan voor Tete gaan, die is lekker fel.

Ik snal het echt niet... ik wil niet als 1 van de 17 miljoen bondscoaches zijn, maar komop

Vd wiel? Waar is janmaat, doet t uitstekend in de PL
Narsing? Waar is promes.... die doet t toch ook keer op keer knap in rusland. En bruma voor van dijk?! Waar is die logica ingodsnaam...

6 september 2015 om 17:24

Blind volgt gewoon de menigte die zeggen dan Janmaat er niks van kan door die rode kaart en gele kaarten bij Newcastle dit seizoen. Maar vergeten allemaal doodleuk dat Janmaat gewoon speler van het jaar is geworden afgelopen seizoen in de bpl. Ook verhaegh was vorig seizoen de beste rechtsback uit de Bundesliga, volstrekt belachelijk dit

6 september 2015 om 17:27

Janmaat speelt pl, maar of hij het echt zo uitstekend doet....
en ja, Heitinga was ook ooit speler van het jaar. kijken naar nu.

6 september 2015 om 18:21

Ja, Janmaat doet het uitstekend in Engeland. Uitgeroepen tot speler van het jaar in een verder dramatisch Newcastle en door de (neutrale) analisten verschillende keren geroemd als 1 van de beste backs in de PL.

Overigens is er 1 grote maar, Janmaat pakt 1 of 2x per jaar een domme rode kaart.

Wauw. Van der wiel erin, narsingh erin. Ongelofelijk. Blind moet nu al gaan oppassen met zijn keuzes denk ik. Waarom geen promes. Die speelt heel sterk dit jaar en vind ik vele malen beter dan narsingh. Ook had ik denk ik ooe tete gekozen. Van der wiel heeft zijn tegoed wel verspeeld vind ik

Dit is toch prima zo...
Blind is zo vol van zijn eigen gelijk...hahaha... ik ga er weer lekker voor zitten.

Waarom zet je Bruma erin man? Ongelooflijk. En ik zou altijd Lens spelen ipv Narsingh. Maar goed.

Ik feliciteer Turkije alvast met de overwinning. Wat een opstelling haha

Tsja... ik zou het heel anders doen...

Cillessen
Tete
De Vrij
Van Dijk
Riedewald
Anita
Blind
Promes
Sneijder
Memphis
Huntelaar
6 september 2015 om 17:36

Dit vind ik nog steeds geen goede opstelling. Met deze selectie zou ik zo spelen. Iedereen die een matige indruk achterlaat of niet presteert moet er per direct uit. Dan werken ze tenminste hard voor hun plaats.

Krul
Verhaegh
De Vrij
Bruma
Riedewald
Wijnaldum
Blind
Van Persie
Sneijder
Memphis
Huntelaar

Hoe kun je in godsnaam Van der Wiel weer opstellen en blijven vertrouwen op Narsingh. Het is dat een EK zonder Nederland niet leuk is om naar te kijken maar anders zou je hopen op een dikke nederlaag voor deze dikke nek.

Ik hoop dat ze winnen, maar zelfs als ze met 0-4 winnen blijf ik deze opstelling waanzin vinden.

Gefeliciteerd Turkije, we zien jullie straks in de play-offs strijden om een ticket!

Bruma?? Waarom niet gewoon van Dijk! Vele malen beter dan Bruma

Wat een azijnpissers hier. Alsof er wereldsterren op de bank zitten en amateurs in de basis. Man er is gewoon niet beter we zullen het ermee moeten doen.

Prima opstelling van Blind. Logische keuzes op die van van Persie na. Die jongen is over de top, niet voor niks naar turkije gegaan.

Verder wordt het, zelfs voor een oranje uit vorm, een eitje vanavond. Ik verwacht een 1-4 overwinning.

6 september 2015 om 17:41

Daarom speelt Sneijder ook in Turkije zeker

6 september 2015 om 17:45

Klopt ook Sneijder zit in de nadagen van zijn carriére, echter is hij, in tegenstelling tot van Persie, nog wel nuttig en bruikbaar voor oranje.

Vooral het opstellen van Van der Wiel en Narsingh vind ik weer uiterst zwak van Blind. Blind weet het leuk te vertellen in de media maar tactisch is en blijft het een uiterst matige trainer.

Dit slaat toch weer helemaal nergens op. Vdw speelde dramatisch maar mag toch weer spelen. Dan zet je riedewald erin op lb(!) terwijl die net zo min ervaring heeft als tete dus dan kan je hem ook gewoon opstellen. Mensen zeggen hierzo riedewald raar kongolo moest spelen maar die heeft even min ervaring en is in mindere vorm. Narsingh die nog geen lantaren paal voorbij komt i.p.v een promes die in rusland echt fenomenaal doet.. Pff ik voorspel 1-1

Mocht Nederland het niet redden (als ik de opstelling zie is die kans reeel) dan hoop ik dat Turkije de playoffs overleeft en juich ik voor de Turken op het EK. Had liever zowel Turkije als Nederland gezien, maar beide landen floppen hard deze kwalificatie.

Waarom geen pieters op lb? Ook zeker niet de allerbeste,maar toch menig ervaring in de bpl. Verder van dijk lijkt me logischer dan bruma,rb vd wiel belachelijk. Janmaat en verhaegh duidelijk beter. Middenveld is oke, maar waarom zit bijv de guzman er niet bij? Speelde ook op het wk. In de aanval kan v persie toch ook gewoon rechts en huntelaar in de spits. Kortom:blind doet maar wat en is niet geschikt als bondscoach.

Niet te geloven...
Cillesen: Prima keeper
Van der Wiel: Janmaat, Tete en zelfs Jack van Gelder zijn allemaal beter daar
De Vrij: Beste CV op dit moment in Nederland vrees ik
Bruma: kan er geen reet van, Blind speelt voorlopig een prima seizoen als CV, waarom hij niet gewoon daar?
Riedewald: Geen linksback, heel het seizoen nog niet gespeeld
Blind: Speelt prima als CV, waarom niet gewoon daar. Nigel de Jong is ideaal daar
Klaassen: Wijnaldum en Klaassen maakt elkaar niet zoveel.
Sneijder: Logisch
Narsingh: Blind paard
Van Persie: Vind ik beter dan Huntelaar, maar snap niet dat Huntelaar na vorige wedstrijd gepasseerd is
Memphis: Logisch

Alles bij elkaar dus gewoon een waardeloze opstelling.

6 september 2015 om 17:46

Ik denk niet dat Jack van Gelder het goed zou doen. Zou binnen de kortste keren uit het veld lopen. Maar voor de rest inderdaad een waardeloze opstelling.

Cillisen
Verhaegh
van Dijk
de Vrij
Kongolo
Wijnaldum
Blind
Lens
Sneijder
Memphis
de Jong
6 september 2015 om 17:51

Riedewald heeft tegen ADO nog bijna de hele wedstrijd linksback gespeeld. Niet veel nee, en ik vind hem ook beter als lcv, maar het klopte dus niet.

6 september 2015 om 19:25

Tja, wat zei je over de Vrij?
Hij maakt drie fouten op rij en daarom kijk je tegen een achterstand aan.
Vervolgens Blind met een kleuterfout en Cillissen ook nog eens en dan is het zo goed als klaar.

Weer Narsingh...promes is gewoon 2 klasse beter. Voor Van der Wiel had ik liever Janmaat of Tete gezien.

Blind... het waren 4 fantastische dagen.... waardeloos die keuze.... van der wiel nou wordt weer een panel of rood voor hem in de eerste helft al.

opvallend, iedereen heeft kritiek op de selectie van vd Wiel en Narsingh terwijl niemand kanttekeningen plaatst bij de selectie van Sneijder. We spelen 4-3-3 en als we met de punt naar achteren spelen, wat logisch is als je Klaassen optimaal wil benutten , dan kan Sneijder het niet meer belopen en heb je dus niets aan hem.

Indien je met de punt naar voren speelt, hetgeen defensiever is, dan heb je niets aan Klaassen want die dient in de 16-meter te kunnen komen. Met andere woorden met welk systeem je ook speelt, je speelt zowiezo met 10 man en altijd met een man tekort op het middenveld.

Sneijder was wereldklasse in 2010 , nu is het een speler op zijn retour. Als je een wedstrijd goed wilt afsluiten heb je altijd 4 man nodig op het middenveld. Onder de huidige omstandigheden zou ik gekozen hebben voor 4-4-2 of , wat Mourinho speelt 3-5-2 met 5 man op het middenveld. Aangezien we veel goede middenvelders hebben zou ik daar dus voor kiezen. Pak het middenveld en laat depay en van Persie vrijuit in de ruimte spelen. Sneijder kan het dan belopen en Klaassen kan ook als de 3e man in de 16-meter komen. Narsingh gaat er dan uit en Bazoer krijgt een kans. De Vrij moet dan naar het middenveld doorschuiven

6 september 2015 om 17:49

Sneijder was de vorige wedstrijd en deze campagne 1 van de weinige die nog regelmatig iets kan forceren. Natuurlijk is Klaassen een paar klasses minder.

6 september 2015 om 17:55

Ben het deels met je eens. Maar als je met de punt naar voren speelt, komt de nummer 10 juist meer in de 16 meter terecht.

6 september 2015 om 17:47

Waarom van der Wiel vind ik een betere vraag. Bruma is degelijk. Inderdaad niets bijzonders, maar van der Wiel is gewoon slecht,

6 september 2015 om 17:55

Omdat bruma al lange tijd prima speelt bij PSV en hij prima inviel tegen Ijsland.

Wat een sufferd die Blind.
Elftal moet misschien op 4 maar zeker op 3 plaatsen gewijzigd worden.
Van de Wiel had naar huis gemoeten en daarvoor had Jan maat gehaald moeten worden. Nu hij dit niet gedaan heeft is de enige optie nog Tete, die is verdedigend beter dan v/d Wiel.
Riedewald op Lb???, deze heeft daar al 1 jaar niet gespeeld. Gewoon Blind daar houden is veel meer zekerheid.
Narsingh heeft snelheid maar het rendement is 0,00 daarvoor beter Promes die zeer sterk in Rusland speelt.
voor RvP in de spits heb ik liever Huntelaar, die veel minder kansen nodig heeft om er 1 te maken, misschien hoopt Blind op het vele respect dat de Turken voor hem hebben en misschien heeft dit effect, maar bij Huntelaar voel ik meer een winnaarsmentaliteit en die hebben we hard nodig.
Maar goed de wonderen zijn de wereld niet uit en de Turken spelen vaak een beetje dom (met alle respect)

Rare opstelling hoor. Van der Wiel houdt gewoon zijn plekje op rechtsback. Riedewald speelt het hele seizoen als centrumverdediger en mag nu zijn debuut maken als linksback.

Dit is gewoon echt geen sterke opstelling. Niemand wordt hier bang van.

Hoe haal je het in je hoofd om narsingh te laten spelen ongelooflijk

Klaassen verkiezen boven Wijnaldum, Eredivisievoetballer van het jaar. Onbegrijpelijke keuze van Blind.

6 september 2015 om 17:56

Wijnaldum viel wel erg tegen hoor donderdag, en dat is niet de eerste keer in Oranje.

Blind 'verrast' alleen nog maar de eigen aanhang met zijn opstellingen en wissels, man ik weet dat de Turken Blind aan hun zijde hebben.

Promes' zijn statistieken tot nu in Oranje zijn ook niet bijster sterk. 5 interlands 5x verloren

Bruma ja hij kan er nu geen andere neerzetten, omdat hij van Beek niet geselecteerd heeft. Wat ook volkomen onbegrijpelijk is.

Een jonkie met 0 ervaring opstellen in een cruciale uit-wedstrijd in een stadion vol met sfeer en waar het een heksenketel kan worden.... nou...

6 september 2015 om 19:03

Wat een drama zeg. Waarom heeft Blind Janmaat niet geselecteerd? Echt onbegrijpelijk! Narsingh is ook ver ondermaats voor het NL elftal. Op dit moment verdienen we het niet eens om het EK te halen. Een Turkije die juist zoveel moeite hebben om te scoren, knallen er met gemak 2 in bij deze zwakke selectie. Bedankt jongens.

6 september 2015 om 19:10

Het ligt gewoon aan de manier waarop Oranje wilt voetballen. Deze spelers kunnen gewoon niet wat de meeste coaches willen. Je kunt niet volgens de hollandse school spelen met spelers die niet op wereldklasse niveau zitten. Dan kom je tekort op ieder gebied. De bal wordt dan alleen rondgetikt en de keeper zal degene zijn met de meeste balcontacten.

6 september 2015 om 19:13

nog erger, Bruma opstellen die vaak in de fout gaat, nu we naar een heksenketel moeten.

had liever dit gezien.

vd Wiel is als aanvallende back in z'n systeem goed, de Jong vind ik completer en is beter in vorm als v Persie, Klaassen @ 10 is gewoonweg het beste, Sneijder met z'n passjes kan Depay openen, Winaldum is een goede box to box middenvelder, en achterin zijn het dan 3 goede verdedigers waarbij v Dijk dan in een Vlaar rol zal moeten spelen.

cillisen
de vrij
v Dijk
Riedelwald
vd Wiel
Wijnaldum
Sneijder
Blind
Klaassen
de Jong
Depay

Het loopt allemaal niet zoals het bedacht is veel te laag tempo, ik vrees dat sommige die hierboven aangaven dat turken gaat winnen gelijk

Narsingh scoorde een aantal jaren geleden nog tegen Turkije dat was ook een EK kwalificiatiewedstrijd,dus misshien is het niet zo gek om hem te laten starten,op de counter is hij levensgevaarlijk.

Geachte heer van Oostveen,

Bij deze het verzoek voor zowel het ontslag van u als directeur Knvb als van de heer Blind.
Allebei hebben jullie aangegeven incapabel te zijn voor deze functie, wat u meer kwalijk te nemen valt dan de heer Blind.

Ten eerste het aanstellen van Guus Hidding werd de plank volledig mee misgeslagen. Daarbij kwam ook het aanstellen van Blind als volgende bondscoach om de beoogde opvolger van Louis van Gaal, Ronald Koeman een extra trap na te geven was van ontzettend laag niveau.

De aanstelling van meneer Blind was op zijn zachts gezegd lachwekkend te noemen gezien de geringe ervaring van deze trainer en de redelijk onervaren spelersgroep. Dit was op voorhand gedoemd te mislukken.

Daar betaald niet alleen u op dit moment de boete voor, maar heel voetballiefhebbend Nederland en de Nederlandse horeca.

Hoop dat u dit verzoek honoreert en de bijpassende maatregelen zult treffen.

Mvg,

Zo'n grote verrassing is het ook weer niet.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren