Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Blind kiest tegen IJsland tóch voor Wijnaldum en twijfelt over achterhoede'

Laatste update:

Donderdagavond moet het tegen IJsland gaan gebeuren voor het Nederlands elftal en Danny Blind weigerde woensdag op de persconferentie duidelijkheid te geven over de opstelling. Het leek erop dat het middenveld zou bestaan uit Vurnon Anita, Davy Klaassen en Wesley Sneijder, maar volgens Voetbal International ziet het ernaar uit dat Georginio Wijnaldum toch gaat spelen.

/

Wijnaldum was in de vermoedelijke opstelling een opvallende afwezige, maar nu wordt beweerd dat hij toch gaat spelen en dat Anita op de bank moet plaatsnemen. Klaassen zou dan als meest verdedigende middenvelder gaan spelen. Over de voorhoede bestaan geen twijfels: die zal bestaan uit Arjen Robben, Klaas-Jan Huntelaar en Memphis Depay. Robin van Persie wordt gepasseerd.

Volgens Voetbal International is er ook nog onduidelijkheid over het centrum van de verdediging: woensdag leek het erop dat Bruno Martins Indi zou gaan spelen naast Stefan de Vrij, maar nu wordt beweerd dat Jairo Riedewald ook een optie kan zijn. De jonge Ajacied zit voor het eerst bij Oranje.

Vermoedelijke opstelling volgens Voetbal International: Cillessen; Van der Wiel, De Vrij, Martins Indi/Riedewald, Blind; Wijnaldum, Klaassen, Sneijder; Robben, Huntelaar, Depay.

Wie moet er spelen naast Stefan de Vrij?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit zou ik zeer onverstandig vinden! Met Klaassen, Anita en Sneijder ben je veel flexibeler, Klaassen kan zowel controlerend als aanvallend genoeg brengen. Mocht het niet lopen in de wedstrijd kan je het makkelijker omzetten als je met Anita speelt ipv Wijnaldum aangezien je dan geen controleur extra hebt.

3 september 2015 om 14:31

Blind gaat voor de winst. Er moet gescoord worden. Met wijnaldum klaassen en sneijder heb je een scorend middenveld. Als je er twee in hebt liggen kan je altijd nog wisselen om zekerheid in te bouwen en meer op de snelheid van robben en memphis te spelen.

3 september 2015 om 14:51

Andersom kun je toch ook redeneren? Als je niet scoort met meer zekerheid kan wijnaldum er altijd nog in. Zou het onverstandig vinden om gelijk al je kaarten op tafel te leggen.

3 september 2015 om 14:58

Klaassen als verdedigende middenvelder, denk niet dat dat goed gaat. Bij Ajax bewezen dat dat niet zijn plek is. Klaassen moet als aanvallende middenvelder gebruikt worden, maar dat is met wijnaldum niet nodig. Dan kun je beter Klaassen uit de basis laten en Anita als verdedigende middenvelder neerzetten. Lijkt me een veel betere keuze. Ikl zou kiezen voor deze opstelling. Anita als verdedigende middenvelder, Sneijder en Wijnaldum daarvoor. Riedewald linksback, de Vrij en Blind centrale verdediging en van der Wiel rechtsback. Voorin Robben links, Huntelaar spits en Depay rechts. Cillessen keeper. Wanneer de stand het toelaat Tete nog laten debuteren.

Cillissen
Van der Wiel
De Vrij
Blind
Riedewald
Sneijder
Wijnaldum
Anita
Robben
Huntelaar
Depay
3 september 2015 om 15:10

Er moet gewonnen worden Mentalist dus andersom lijkt me niet handig. Meteen voor de goals gaan en niet op zeker spelen met het risico dat je het laatste kwartier alsnog alles op alles moet zetten voor een doelpuntje.

3 september 2015 om 16:10

Ik vind dit een een uitstekende redenatie. Fijn dat iemand de kwaliteiten van Wijnaldum erkent en toch wel durft te zeggen dat hij al wat stappen verder is dan Klaassen. Klaassen is zeker een toevoeging, maar niet als 6. Eventueel als vervanger van Wijnaldum.

3 september 2015 om 16:18

Gaat denk ik op LM spelen, Blind zal een soort inschuivende LCV Worden en komt daarmee veel op VM. Kongolo of Riedewald moeten dan naar binnen trekken. Ik denk dat we ook zonder VM moeten spelen en Blinds dynamiek daar goed kunnen gebruiken, die verdediger is normaal vrij dus dan kan hij prima inschuiven.

3 september 2015 om 16:57

Juist zo had ik het ook gedaan. En in de toekomst Klaassen de plek van Sneijder over laten nemen. Met wijnaldum en Klaassen heb je wel een gedreven en dynamisch middenveld. En met Anita een tactische en voetballende controleur. Met Blind en De Vrij kan je lekker van uit achteruit voetballen.
We weten dat we minder sterk zijn in de verdediging, dus dan is balbezit houden en aanvallen de beste verdediging.

3 september 2015 om 17:02

@veendam1: Denk dat Klaassen vorig jaar duidelijk heeft aangetoond zeker wel als verdedigende middenvelder te kunnen spelen. Hij was één van de weinige die het hele seizoen in goede doen was. Echter is hij aanvallend gezien een grotere toevoeging bij Ajax dus is het zonde om hem bij Ajax als controleur te gebruiken. Ik zeg ook geen moment dat Klaassen beter is dan Wijnaldum maar met Sneijder en Wijnaldum krijgt Anita het wel erg zwaar mocht het niet lopen en verwacht ik dat je tegen een tegengoal aanloopt. Klaassen kan voor meer variatie zorgen door af en toe naast Sneijder op te duiken en het andere moment te controleren en ruimte te houden voor Sneijder. Daarom zou ik eerder kiezen tussen Sneijder en Wijnaldum. Anita draait nu aardig bij Newcastle maar hier zou je natuurlijk het liefst een speler van een niveautje hoger hebben staan. Dan is het ook makkelijker kiezen voor Wijnaldum en Sneijder naast elkaar.

3 september 2015 om 17:19

@mentalist
Wat praat je nou over al je kaarten op tafel leggen? We spelen verdomme tegen Ijsland. Daat moet je echt overheen lopen met al je kaarten. Het is geen Duitsland waar je tegen voetbalt. Sterkste meest aanvallenden ploeg erin en er meteen 3 inklatsen in die eerste helft. Al dat gelul allemaal alsof we tegen weet niet wie voetballen

3 september 2015 om 19:07

Ik zou dan kiezen voor Anita, Wijnaldum, Sneijder, maar Wijnaldum moet gewoon spelen. Klaassen is prima maar niet beter dan Wijnaldum nu.

3 september 2015 om 14:34

Wijnaldum is beter dan anita en ook dan klaasen. Dan ga je hem toch niet op de bank zetten. Ik begrijp alleen niet waarom blind pieters en nigel de jong niet heeft geselecteerd. Want dan had je zo kunnen spelen: cillisen, pieters, blind, de vrij, van der wiel, n. de jong, wijnaldum, snijder, mephis, huntelaar, robben. Hierdoor heb je twee mee voetballende verdedigers. Waardoor nigel niet de bal hoeft komen op te halen. En kan nigel doen waar hij juist goed in is. Bal afpakken en inleveren bij een medespeler.

3 september 2015 om 14:41

Ik wilde net zeggen. Wijnaldum is gewoon beter dus die zal imo eerder moeten starten dan Klaassen. Onverstandig om met 3 aanvallende middenvelders te starten. Maar dat is mijn mening maar. Ik vind Blind echt een koekenbakker.

3 september 2015 om 14:45

Nederland moet en Ijsland laat Nederland lekker komen en gaat voor de counter. Nederland zal dus vooral de bal hebben. Waarom wil je dan balafpakker De Jong er in zetten? We hebben juist daar iemand nodig die het spel versnelt, een voetballende middenvelder die het tempo hoog kan houden. Daarom zou ik nog het liefst met Wijnaldum op die positie beginnen.

Riedewald vind ik sterker aan de bal dan Bmi, en vanuit voetballend oogpunt is de keuze te begrijpen. Maar je neemt wel een groot risico met een jonge speler. Wellicht een type De Jong/anita naast de Vrij zetten.

3 september 2015 om 14:48

Op basis van een vermoedelijke opstelling?

3 september 2015 om 15:40

De Jong is niet geselecteerd......althans niet de De Jong die jij bedoelt

3 september 2015 om 16:16

Ik denk dat Blind dat te verdedigend vind. Hij wil wss met een LM, AM en RM spelen, daar ligt de kracht van Nigel de Jong niet. De sterkst mogelijke opstelling zonder blessures is denk ik:

Cillessen, van der Wiel, de Vrij, Blind, Willems, Wijnaldum, Sneijder, Strootman, Robben, Huntelaar, Depay. Bank: Krul, Veltman (voetballend type), Kongolo, Klaassen, N. de Jong, Promes, Dost

Heel behoorlijk elftal hoor.

3 september 2015 om 17:03

Maar Wijnaldum speelt op dezelfde plek als Sneijder dus moet je kiezen tussen Sneijder en Wijnaldum. Je moet spelers beoordelen in de rol waar ze het best zijn. Wijnaldum is een betere voetballer maar Anita is een betere controleur en het team heeft een controleur nodig. Als je al met 2 aanvallend ingesteld middenvelders speelt.

3 september 2015 om 18:06

Je vergeet natuurlijk dat clasie ook sws mee moet

3 september 2015 om 15:02

meen je dit nou jo zet even je ajaxbril af man. wijnaldum hoort altijd boven anita in het veld te staan en janmaat altijd boven van der wiel schandalig dat hij niet eens is opgeroepen. en belachelijk dat huntelaar i.p.v. van persie speelt

3 september 2015 om 15:07

janmaat ipv vd wiel??? gast...serieus. Dankzij janmaat halen we het ek misschien wel niet.
En wijnaldum vind ik uiteraard ook een betere voetballer dan anita, maar ze spelen ook op verschillende plekken. Dus t zou kunnen dat anita speelt ipv wijnaldum, zonder dat dat betekent dat Anita beter is.
Van Persie is ook beter dan Bmi, maar daarom zet je v Persie nog niet op de plek van BMI neer.

3 september 2015 om 15:07

Ik nam je serieus totdat je zei dat Wijnaldum altijd boven Anita moet, zijn 2 heel verschillende spelers. Om maar niet te praten over Janmaat en VdW...

3 september 2015 om 15:10

van der wiel wanneer heeft hij voor het laatst gespeeld eigenlijk ik kan het me niet herinneren de champions league? toen hij neymar liet lopen? haha van der wiel boven janmaat hahahaha

3 september 2015 om 15:34

Wanneer heeft janmaat dan in de champions League gespeeld? Oh ja wacht, NIET!

3 september 2015 om 16:25

Dan kun je beter nog Tete erin zetten in plaats van Janmaat. Maar risico is dat Tete nog jong is. We zullen zien. Ik heb alle vertrouwen in een goede afloop vanavond. Als er snel gescoord wordt, zie ik het zomaar makkelijk 3-0 worden. En ik ben er ook nog van overtuigd dat Nederland 1e in de poule wordt. Nederland wint thuis ook van Tsjechie. Enige moeilijke wedstrijd die ze nog gaan krijgen is Turkije uit.

3 september 2015 om 15:37

Ik zou op de volgende manier spelen:
Cillissen
Janmaat-De Vrij-Blind-Pieters
Nigel De Jong
Wijnaldum-Sneider
Robben Luuk de Jong Memphis

Janmaat is op het moment het beste wat we hebben op rechts, Pieters is gewoon degelijk en basisspeler in de bpl
Blind centraal brengt meer voetbal van achteren uit, De Vrij is onbetwist (iig tot Vlaar weer 100% is)
Nigel de jong ervaring duelkracht en gif
Wijnaldum en sneider aanvallend
Robben en Mempis onbetwist
Luuk de Jong is misschien niet de afmaker die een dost of huntelaar is maar laat wel alle anderen om hem heen makkelijker voetballen denk dat hij robben en memphis laat uitblinken.

Wijnaldum boven Klaassen , meer body, duelkracht box to box doet het goed in de BPL en voetballer van het jaartevens makkelijk scorend.

3 september 2015 om 16:32

Pieters? Nee doe daar maar Willems, op dit moment gewoon beter. Helaas geblesseerd. Janmaat? Nee sorry, Van der Wiel is beter en Tete komt eraan. De Vrij en Blind ok., Middenveld ook ok. Voorin Huntelaar of Van Persie voor de Jong. De jong is meer een stormram die er voor de laatste 10 minuten of kwartier in komt.

3 september 2015 om 16:49

Willems heb je gelijk in, maar is nu idd geblesseerd vandaar dat hij er niet in staat.
Janmaat vind ik over het algemeen degelijker, tete kan misschien over een jaar of 2 alhoewel karsdorp er ook aan komt.
De jong is minder stormram imo hij laat de rest beter spelen dat is zijn belangrijkste kwaliteit, stormram is dost of huntelaar.

3 september 2015 om 18:08

Als vlaar weer 100% is moet die daar samen met de vrij staan, niet ipv de vrij

3 september 2015 om 18:12

Kan idd ook maar ik heb liever een links en rechtspoot centraal

3 september 2015 om 15:55

Klopt, maar laten we realistisch zijn, wijnaldum hoort in de basis, als jij vind dat dat niet voor anita moet zijn dan moet het voor klaassen zijn? Of wil je dat ook niet?

Riedewald heeft weliswaar talent maar Oranje in deze cruciale fase komt simpelweg te vroeg. Indi kent de klappen van de zweep dus dat zou de meest logische keus zijn.

3 september 2015 om 14:52

Indi heeft werkelijk dramatisch gespeeld de laatste wedstrijden en bankt bij porto. Riedewald kan niet slechter.

3 september 2015 om 16:19

Het zou best kunnen kloppen dat Riedewald momenteel meer minuten maakt maar ook Riedewald zou banken bij Porto. Het gaat in deze wedstrijden niet om talent maar om ervaring lijkt mij. Nederland zal het niet makkelijk krijgen en ervaring zal ze hopelijk erdoorheen slepen.

3 september 2015 om 16:31

Alsof er met Cillessen, Sneijder, vd Wiel en Huntelaar een gebrek aan ervaring is. Lekker Riedewald laten spelen. Reken er maar op dat BMI bij Ajax ook zou banken.

3 september 2015 om 15:08

wat heb je er aan dat je t klappen van de zweep kent, als je elke keer dezelfde fouten maakt.
Diederik Boer heeft ook veel meer ervaring dan Cillessen, zullen we hem dan ook maar op goal zetten?

3 september 2015 om 16:14

Als Riedewald straks een vormcrisis heeft dan kan weer de volgende verdediger in de basis gaan staan zeker... Indi heeft vaak genoeg laten zien (zie WK) dat hij het niveau aankan en laten we het opportunisme a.u.b. achterwege laten. Zo kan geen enkele Nederlandse verdediger uitgroeien tot een echte topper en kan ook de verdediging niet op elkaar ingespeeld raken..

3 september 2015 om 16:17

op het wk stonden ze met 5 man te verdedigen en nog een verdedigende middenvelder er voor. Das heel wat naders dan op de aanval spelen tegen ijsland, waarbij je veel de bal hebt en de ruimtes veel groter zijn.

John Terry is in het eerste systeem misschien wel de beste verdediger ter wereld en in het tweede systeem heeft ie een probleem.

BMI is gewoon onhandig met een bal. Ik zeg niet dat riedewald er moet staan..maar liever geen bmi

Ik zou het ook wel aandurven met Riedewald. In mijn ogen is Indi niet heel veel beter. Ook de vrij is natuurlijk geen zekere basisspeler voor het EK in Frankrijk. Laat bij Roma toch ook wel zien niet een echte topper te zijn.

3 september 2015 om 14:34

De Vrij heeft anders een heel goed seizoen gedraaid bij Lazio...

3 september 2015 om 14:38

Ik weet niet waar jij het over hebt? Ik ben ook geen fan van de Vrij maar die jongen laat bij Lazio juist zien dat hij erg goed is. Draaide vorig seizoen boven verwachting goed!

3 september 2015 om 15:04

Als de Vrij alleen maar goed zou zijn in ballen weg rossen en met met Cillissen in z'n rug de 0 weet te houden, dan is 1-0 genoeg vanavond! Laten we vanavond op z'n Italiaans gaan, alles voor 3 punten! Mooi voetbal, goed aan de bal? Lekker belangrijk, 3 punten meer niet!

3 september 2015 om 14:58

De Vrij is juist een van de betere spelers bij Lazio, nu nog steeds hoor, ik zou de Vrij sowieso niet er uit halen dan word je verdediging juist verzwakt.

3 september 2015 om 15:03

kijk jij wel voetbal jo. De Vrij is in het team van het seizoen beland vorig jaar van de italiaanse competitie

3 september 2015 om 17:43

Vind het zon onzin dat je een links en rechtsbenige centrale verdediger moet hebben.bijna alle top teams spelen gewoon met 2 rechtsbenige spelers.real psg arsenal bayern chelsea.je speelt tegen een kopsterke spits als sigthorsson dan speel je toch gewoon met indi/van dijk en de vrij simpel zat.snap ook al die krediet van huntelaar niet raakt geen pepernoot in duitsland.van persie is technisch je beste speler zet hem dan in de punt met 2 naar binnen komende wingers.huntelaar is harstikke slecht met zijn rug naar de goal.als je een kapstok wilt gebruik dan dost.fysiek sterker als huntelaar en ook door de lucht stuk sterker.maarja blind is een echte ajacied dus die komen altijd eerst.

3 september 2015 om 18:10

De vrij is de enige die gewoon 100% zeker is van een plaats als cv, is de beste optie die we hebben

Nee geen martins indi, dan veel liever riedewald die heeft veel meer potentie. Of anders gewoon bruma zolang het maar geen indi is.

3 september 2015 om 14:34

In deze fase gaat het niet om potentie. Oranje moét winnen en het is daarom cruciaal om iemand neer te zetten met meer ervaring. Dat is in dit geval Martins Indi. Beter iemand die op het WK derde geworden is, dan iemand die pas net komt kijken. Bij een 3-0 voorsprong mag Riedewald best erin komen!

3 september 2015 om 14:45

Goed punt. Oranje is geen leerschool.

3 september 2015 om 14:52

Het is helemaal niet cruciaal om iemand erin te zetten met meer ervaring. Je moet de beste er gewoon inzetten en ik vraag me af of in de huidige situatie Martins Indi de beste keuze dan zou zijn. Heel stabiel oogt het daar toch al een tijdje niet meer. Dan zegt ervaring opeens helemaal niks meer.

3 september 2015 om 14:56

Gaat niet om potentie, en ook niet per definitie om ervaring. Vind bmi, ondanks zijn ervaring, maar een middelmatige verdediger. Riedewald is op zijn jonge leeftijd al minstens net zo goed, als ie niet al beter is.

3 september 2015 om 15:39

Het gaat niet alleen om ervaring, anders kan je ook Lurling oproepen: bakken ervaring met zn 40 jaar. BMI is gewoon niet goed genoeg, zakt elke x door de mand. Maakt teveel fouten en moet dat elke x herstellen met een overtreding. Je mag best bezwaar hebben tegen Riedewald, maar Indi is geen vooruitgang. Bruma ook niet btw

3 september 2015 om 15:43

Helemaal mee eens. BMI een brok onrust en onkunde. In de wedstrijden na het WK helemaal door het ijs gezakt. Aan de bal niet wetende wat te doen. Riedewald is nu al verder dan BMI op dit moment.

3 september 2015 om 14:52

Bruma boven Indi? Nee, laten we dat alsjeblieft niet doen, Indi is niet de beste, maar Bruma?

achterhoede is gewoon drama. alleen de vrij is een zekerheidje. bmi komt te kort, riedewald is te licht maar daar komen ze nog wel achter, bruma komt te kort....

hopelijk gaat van dijk het goed doen bij saushampton en dan een centrum de vrij en van dijk.

3 september 2015 om 14:36

Dat gebeurt niet want van Dijk en De Vrij zijn allebei rechtsbenig en Blind gaat sowieso met een links en rechtsbenige verdediger spelen in et centrum.
Zet Riedewald er maar neer en dan kan hij het laten zien. Er steekt niemand met kop en schouders eruit dus of je nu poppetje a b of c er neerzet het maakt weinig uit. Doe dan maar gewoon iemand die ook lekker bezig is bij zijn club.

3 september 2015 om 16:12

Ik vind Kongolo ook een groot talent die linksbenig is. Indi ben ik geen fan van, heeft mij nog nooit overtuigd. van Dijk is overschat, laat het hem eerst maar eens zien bij Southampton, hij komt alleen in aanmerking als concurrent voor de Vrij. Alleen dan is hij wel een mindere versie want verder hetzelfde type, dan kun je beter een Veltman of van Beek (meer voetballend) als optie achter de hand hebben

Sorry hoor... Riedewald is een groot talent, maar op dit moment zijn Douglas, van Dijk, Rekik en zelfs Bruma nog een stuk verder dan hij.

3 september 2015 om 14:35

Douglas??? Rekik???? Bruma??? Sorry hoor maar ik vind Riedewald een stuk stabieler dan die drie oelewappers. Douglas speelt helemaal niet zo denderend goed. Alleen van Dijk is wel beter, die heeft ook zijn fysiek mee. Maar Nederland moet de aanval zoeken, en opbouwend en strategisch is Riedewald echt goed, omdat hij al op veel posities heeft gespeeld. Hij heeft echt prima ballen van achteruit, wat ajax dit seizoen al wat doelpunten heeft opgeleverd. Verder kan hij prima positie kiezen, iets wat onze linksback vanavond ook kan: Blind. Die twee kiezen goed positie, dus als die dat goed met elkaar afstemmen denk ik dat dat deel absoluut goed gaat, Blind gaat niet meer opkomen als hij ziet dat het niet kan of dat als het gevaarlijk wordt, heeft hij duidelijk inmiddels geleerd bij united. Dat Douglas Rekik en opper-oelewapper Bruma meer spelen zegt niet dat ze beter zijn: hou dat even in gedachten. Fijne wedstrijd vanavond

3 september 2015 om 14:44

Heel leuk dat die jongen een pass kan geven... fysiek komt ie gewoon echt te kort. Heel leuk als je tegen Ado speelt met een mislukte spits als Havenaar, w2 met zivkovic of ploegen als az en nec die helemaal geen spits hebben.

Ben heel erg benieuwd wat er gebeurd als Riedewald tegenover Kramer of Luuk de Jong staat. Blijft namelijk helemaal niets van die jongen over.

3 september 2015 om 14:49

Jij vergeet te denken aan wat voor soort pot dit wordt. Ijsland gaat counteren, dan heb je snelle CVs nodig. Fysiek is Riedewald goed, hij verslaat De Jong en Kramer makkelijk op alle afstanden. Dat is wat we nodig hebben bij ons spel met een hoge lijn.

3 september 2015 om 16:20

Juist, Kongolo is daarom bv. wel een goed alternatief, ook goed maar meer een verdediger en minder aan de bal dan Riedewald. Dat is een keuze die Blind moet maken.

3 september 2015 om 14:41

Zijn de meesten die je opnoemt niet linksbenig? Op Rekik na?

3 september 2015 om 14:50

Volg jij de Russische en Schotse conpetitie? Serieuze vraag, niet bedoeld als aanval. Ik heb namelijk geen flauw idee hoe goed van Dijk en Douglas nou echt zijn aangezien ik ze nooit aan het werk zie.

3 september 2015 om 15:01

Volg Zenit en Celtic alleen in europees verband. Zodoende van Dijk wel een aantal keer zien spelen. Douglas dit seizoen nog niet.

3 september 2015 om 15:39

Dan is het een beetje raar om voor Douglas te pleiten. Bovendien speelt hij tegenwoordig voor Trabzonspor...

3 september 2015 om 15:54

en van Dijk bij southampton.... Zeg toch ook dat ik Douglas nog niet heb zien spelen dit seizoen. Voor t laatst dus bij Zenit. En hoezo is het raar? Ik heb Riedewald wel zien spelen en weet wat voor types de andere spelers zijn.

3 september 2015 om 16:35

Douglas speelde bij Dinamo Moskou... Je komt totaal niet overtuigend over, daarom is hetgeen wat je zegt redelijk waardeloos.

x

3 september 2015 om 14:59

Jouw account dient per direct opgeheven te worden.

3 september 2015 om 15:54

bedankt voor deze bijdrage

de vrij is de enige topper van oranje hoor in deverdediging en doet het uitstekend in rome basis plaats voor de vrij staat al vast voor het wk

Zou eens op 442 getraind hebben en kijken of er daarmee mogelijkheden liggen. Robben met Huntelaar in de spits, Memphis op LM, waarbij hij meer aanvallend werk doet. Centraal met Sneijder en Klaassen (in een verdedigendere rol) en rechts Wijnaldum, die ook snelheid genoeg heeft om de flank te bestrijken. Links achterin Blind met Riedewald en De Vrij en op rechts Van der Wiel. Terwijl ik dit type zit ik me wel af te vragen of het zou werken, maargoed.

3 september 2015 om 14:43

Denk niet dat het veel verschil maakt met de huidige opstelling... qua namen hetzelfde alleen wat behoudener. Terwijl we vanavond moeten winnen. Ik ben benieuwd in ieder geval!

3 september 2015 om 17:48

Ik zou ook 4-4-2 welis willen zien alleen dan middenveld met de jong verdedigend klaassen links wijmaldum rechts en sneijder kort achter depay en robben.verdediging moet je gewoon je beste centrale verdedigers opstellen..dat gelul over links en rechtsbenige cv slaat nergens op.kijk naar bijna alle topteams hebben gewoon 2 verdedigers die beide rechtsbenig zijn.het is echt niet zo moeilijk een bal inspelen en de verdedigers horen niet op te bouwen maar de middenvelders.kijk naar een barca of real of bayern hun cv's leveren de bal zo snel mogelijk in bij het middenveld om het spel te maken.

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren vanavond!!!
Heb er de laatste tijd geen vertrouwen meer in.
Het nederlands voetbal zakt steeds verder af.

We gaan voor een 5-0 ruststand zo te zien, goeie zaak. Dat Ijsland bestaat voornamelijk uit noeste arbeiders.

Riedewald of Indi: dat lijkt me niet zo moeilijk. Bambi on ice eruit!

Het zou toch beter zijn als Blind kiest tussen Wijnaldum en Klaassen. Maakt me verder niet zoveel uit wie dat wordt, maar ik zie het middenveld niet werken als je die twee samen laat voetballen met Sneijder. Dan was een Anita, zoals ik hem ken in zijn tijd bij Ajax, de ideale derde man op het middenveld geweest. Ook veel meer een verbindingsman voor verdediging en middenveld dan de andere drie zullen zijn.

3 september 2015 om 15:06

even je ajax bril afzetten je weet zelf dat wijnaldum klassen beter is dat anita. en dat weet je ook van janmaat boven tete en vd wiel. en belachelijk dat huntelaar erin staat i.p.v. van persie

3 september 2015 om 16:48

Ik vind anita verdedigend toch een stuk sterker dan Wijnaldum; terwijl ik wijnaldum beter aanvalled vind dan Anita.
Verder doet janmaat het niet erg goed in engeland; is echt niet beter dan tete die erg constant speelt. Vd wiel staat wel bank bij psg maar wanneer hij speelt is hij toch een stuk sterker dan Janmaat op dit moment.

Als laatste huntelaar scoort makkelijker, heeft meer doelpunten in minder wedstrijden fan van persie en is in topvorm. Heb van persie altijd een tegenvaller in het Nederlands elftal. Afgelope WK was hij op enkele acties na (waaronder de kopbal) ook steeds onzichtbaar of inefficiënt.

Lijken me toch erg goede keuzes die meneer blind maakt

Hallo redactie van Voetbalzone,
Kunnen jullie, zoals herhaaldelijk aangegeven en gevraagd door hemzelf, Memphis niet meer Depay noemen, maar gewoon zijn voornaam gebruiken?
Hartstikke mooi!

3 september 2015 om 15:23

Pfff, hij mag naar de burgerlijke stand en dan zijn naam veranderen. Wat een gedoe zeg. Hij heet Depay van z'n achternaam. klaar.

3 september 2015 om 16:49

In wedstrijden is het ook nog steeds depay

Misschien dat ik teveel zeg en hopelijk wordt ik niet geband voor deze reactie maar....
Het valt mij al jaren op dat de donkere spelers in het nl elftal altijd moeten concurreren op posities met andere donkere spelers, ik zeg niet dat dit nu de reden is voor Blind om voor Klaassen te kiezen maar ik vind het wel opvallend. Zoals meerdere boven mij aangeven os het veel logischer om met Anita als controleur te spelen dan Klaassen of Wijnaldum, het lijkt op een vergezochte keus. Al helemaal als Klaassen op die positie meerdere malen is getest en te licht bevonden.

3 september 2015 om 15:17

Edit
Zelfs in de pol hierboven word je gedwongen ok te kiezen tussen 2 donkere spelers

3 september 2015 om 15:41

Wat heeft kleur met voetbal te maken? De beste speelt. Dat is altijd zo geweest bij het NL elftal. Ik wordt zo moe van die racisten kaart die altijd maar te pas en te onpas maar getrokken wordt.

Ik weet niet wat je precies wil zeggen met je reactie maar wat maakt het nou uit of een donkere speler met een donkere speler concurreert of een blanke met een blanke. Wat maakt het uit?!

Off: ik vind het eerder discriminatie dat alleen maar Ajacieden worden opgesteld.

Zonder dollen: BMI natuurlijk CV. Maargoed doe maar Riedewald. Als hij dan onderuit gaat laait het gedoe over onervaren internationals in ieder geval op. Als hij het goed doeg is dat mooi voor hem. Maar hij heeft amper internationale ervaring (bijna alles verloren wat hij speelde). En zelfs amper eredivisie ervaring. Achja ik wil niet te negatief doen maar ik zou het op prijs stellen als de veste internationals weer eens geselecteerd worden. En niet de lievelingetjes.

3 september 2015 om 15:26

Nou ja. De bondscoach heeft eigenlijk maar 2 verdedigende middenvelders Anita en Blind. 2 aanvallende middenvelders op rechts met Wijnaldum en Klaassen en link met Sneijder en Afellay. Maar je kan er nu eenmaal mee schuiven omdat ze op verschillende posities uit de voeten kunnen. Moet ie dan perse Dijks of Pieters oproepen zodat het overal Duo Penotti is? Complete vergezochte bullshit dus.

3 september 2015 om 16:44

Ik snap je punt niet helemaal ten aanzien van donkere spelers? Er is overigens niks mis met het benoemen van feiten, de rascisme kaart wordt over het algemeen te snel en makkelijk gespeeld. Ik denk echter dat Blind zonder VM speelt en met een LM en RM, dan is het een ander verhaal.

Het belangrijkste in deze wedstrijd is meer doelpunten maken dan de tegenstander.
In het veld moeten er spelers staan die doelpunten kunnen maken.

Ik zou alleen niet meer Blind als linksback zetten. Centraal kan hij zijn gebrek aan snelheid nog wel compenseren maar aan de linkerkant niet. Ik had m sowieso voor de verdediging gezet op Anita's plek zeg maar. En dan een keuze gemaakt tussen Bmi, Kongolo en Riedewald voor de overige 2 posities links achterin.

3 september 2015 om 16:10

Ik zou met een RM (wijnaldum), AM (sneijder) en LM (klaassen) spelen en met Blind op LCV die dan inschuift naar de VM positie. Riedewald kan dit trouwens ook goed maar die zou achterin houden met zijn snelheid, Kongolo is een alternatief. Indi zou ik niet kiezen, met de Vrij heb je een fysiek sterke verdediger er moet dan nog een snelle back staan, zeker als je Blind ook nog hebt.

Riedewald en Kongolo kunnen ook wat naar binnen trekken omdat het naast backs ook beide Lcvs zijn, dan moet de LM wel goed positie kiezen, maar dat vertrouw ik Klaassen wel toe, heeft ook regelmatig voor de verdediging gespeelt bij Ajax. Strootman zou overigens ideaal zijn voor deze rol, maar helaas die kan er niet bij zijn.

Kan wel een sterke wisselwerking ontstaan als je Strootman op LM hebt, een LB hebt die ook op LCV (indi, Kongolo of Riedewald) kan en een LCV (blind) die kan inschuiven naar de VM of LM positie. Krijg je een lekker dynamisch team van.

Ik vind die riedewald wel heel overschat zo goed is die ook niet

3 september 2015 om 15:38

Hij doet het goed in de eredivisie. Dat zegt dus bijna niets inderdaad haha

3 september 2015 om 16:51

Heeft toch veel goede acties, houd keer op keer de nul en staat zijn mannetje

Daley Blind is inmiddels te goed geworden voor het Nederlands elftal om op linksback te spelen. Hij moet een dragende speler zijn, dus centraal achterin of op het middenveld. Daarnaast is het toch verdomd vervelend dat Strootman nog geblesseerd is, met hem erbij was het probleem op het middenveld ook opgelost. Ook al ben ik Ajacied en groot fan van Klaassen en in mindere mate van Anita. Het lijkt mij verstandig om niet te veel te veranderen voor zo'n cruciaal duel. Dus Sneijder - Gini - Anita.

Hoe aanvallend je ook wilt spelen, omdat je moet winnen, je zult toch echt met een verdedigend ingestelde 6 moeten spelen op het middenveld.

Hieronder een alternatieve opstelling:

Cill
VD Wiel
De Vrij
Riedewald
Pieters/Butt
Sneijder
Blind
Wijnaldum
Robben
KJ
Memphis

Nu zit je al zo lang bij het Nederlands elftal en dan op de laatste dag voor een belangrijke wedstrijd nog twijfelen??? Typisch Blind en dit is hem niet en dit wordt hem ook niet. En dan die persconferentie. Om te huilen.

Met deze opstelling wordt het gewoon drie - nul vanavond. Achteraf gaan we allemaal flink lachen dat we ons zorgen hebben gemaakt om ijsland met hun 325.000 inwoners

3 september 2015 om 15:44

Daarom, alsof de beste NL voetballers minus de voetballers uit Utrecht tegen de beste voetballers uit Utrecht laat voetballen. Dat moet je moeiteloos winnen.

Goed dat er vooral voor voetbal wordt gekozen op het middenveld en in de achterhoede (ik hoop dan ook op Riedewald, die intelligenter speelt dan BMI en ook veel beter is aan de bal). Met een fitte en gemotiveerde Robben en een zelfverzekerdere Depay wordt het minimaal 3 x scoren vanavond.

Waarom niet gewoon blind en de vrij spelen beide bij een grote club in de basis dus ook dan ook maar in nl elftal

Goed team wat er staat, ik zou overigens voor Riedewald kiezen als LB en Blind als Lcv/vm. Als Riedewald niet speelt zou ik voor Kongolo kiezen, beide meer snelheid dan Indi en dat is handig als counters tegen krijgt. Riedewald is aan de bal wat beter dan beide en ik denk dat oranje toch vooral aan de bal is.

Klaassen is geen Cvm, hebben we bij Ajax ook al gezien, dan voegt ie vrijwel niks toe. Achterin lijkt me duidelijk, BMI is al tijden de zwakste schakel, en in Porto ook op de bank beland.
En degene die om de Jong roepen, daar heb je niks aan als je tegen Ijsland speelt, is leuk tegen toplanden, niet als je 70% balbezit hebt, dan komt hij veel te veel aan de bal, en dat is precies wat je moet voorkomen. (zie laatste wedstrijd).

3 september 2015 om 16:42

Gaat dan ook op LM spelen gok ik.

Juist wel een goede zet met Klaassen/ Je voetbalt merendeels op de helft van hun zodat je Klaassen door kan laten schuiven/ pakken de verdedigers de spitsen op en kan je vol druk geven met creatieve spelers.

We willen de tegenstander stuk spelen waardoor we een hoogbaltempo moeten creeren. Blind laat wekelijks zien de middenvelders makkelijk te kunnen bereiken. Klaassen is een one touch player daar waar mogelijk. Zet deze twee mensen centraal achterin en er zal een hoog baltempo ontstaan.

Daarnaast kan Blind het middenveld inschuiven waardoor ook Klaassen dichtbj de 16 van de tegenstander kan opereren. In deze opstelling hebben we zes spelers staan met veel scorend vermogen waardoor de kans op een doelpunt zeer groot zal zijn.

Danny Blind straalt rust en zelfvertrouwen uit. Hij weet waar hij mee bezig is en kent de spelers door en door. Tot nu toe presenteert hij zichzelf goed.

Cillissen
van de Wiel
De Vrij
Blind
Riedewald
Wijnaldum
Klaassen
Sneijder
Robben
Huntelaar
Memphis

Kan blind niet zijn zoon neerzetten naast de vrij. En dan Willems linksback (of is ie nu gebleseerd) en anders Pieters of buttner.

Zou Sneijder en Klaassen omdraaien , 2 lopende middenvelders met daarachter de spelverdeler .

Zou met deze selectie ook kiezen voor CV duo de Vrij / Blind , redelijke verdedigers , goede opbouwers en dan voor de linksback positie kiezen tussen Kongolo en Riedewald .

Blind speelde de eerste wedstrijden dit seizoen zeer degelijk als centrumverdediger. Zijn snelheid is daar minder een probleem, terwijl zijn voetballende kwaliteiten en positioneel inzicht beter tot uiting komen. Ik zou hem samen met De Vrij achterin poseren. Klaassen en Wijnaldum op een middenveld is eigenlijk te veel van hetzelfde en beide hebben de natuurlijk neiging voor de bal te spelen in plaats van er achter, maar er moet gescoord worden en hun fysieke capaciteiten kunnen veel goedmaken. Ik zou Wijnaldum in de meer verdedigende rol laten spelen met Sneijder naast zich, dat werkte op het WK ook boven verwachting goed. Klaassen op 10, dicht bij de goal, dan is hij op zijn gevaarlijkst. Van Persie past beter in het spel met naar binnen trekkende spelers dan Huntelaar, dus eigenlijk heeft die mijn voorkeur, maar hij is niet fit. Huntelaar is absoluut niet in vorm, dus ik zou voor L de Jong gaan.

Cilessen
Van der Wiel
De Vrij
Blind
Riedewald
Wijnaldum
Sneijder
Robben
Klaassen
Depay
L de Jong

Wijnaldum kan alleen maar tikkie terug. Wat ziet iedereen toch in die 13 in een dozijn speler...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren