Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Fans Arsenal wachten gespannen af: 'Wenger in Parijs en interesse in Rus'

Laatste update:
/

Arsenal hield zich deze zomer grotendeels buiten al het transfergeweld en haalde alleen Petr Cech op bij concurrent Chelsea. De tegenvallende start van het nieuwe seizoen noopt Arsène Wenger volgens de Engelse boulevardpers echter alsnog tot het ondernemen van actie. De manager van the Gunners zou maandagochtend zijn gesignaleerd in Parijs, waar hij zaken hoopt te doen met de plaatselijke grootmacht.

De belangrijkste namen die worden genoemd zijn die van Edinson Cavani en Adrien Rabiot. Als het even kan wil Arsenal beide spelers inlijven, maar de prioriteit gaat overduidelijk uit naar eerstgenoemde. Olivier Giroud zou tekortkomen voor de absolute top en er wordt al langer gefluisterd dat de Fransman op korte termijn zal worden vervangen. Wenger sprak echter meermaals het vertrouwen uit in zijn landgenoot. Giroud scoorde dit seizoen echter pas één keer en ligt nog altijd onder vuur bij de kritische achterban.

Een andere naam die de laatste uren valt bij de club uit het noorden van Londen, is Aleksandr Kokorin. De 24-jarige spits van Dynamo Moskou is benaderd of hij naar Engeland wil komen en staat daarvoor open. Arsenal hoopt een huurcontract met de lengte van één jaar te sluiten en wil daarin een optie tot koop laten opnemen. De Rus lijkt echter vooral een back-upplan als Cavani niet komt.

Tegenover de mogelijke nieuwkomers staat volgens de Daily Mail het naderende vertrek van Mathieu Flamini. De Franse middenvelder kon aan de slag bij Galatasaray, maar slaagde er niet in om tot een akkoord te komen over de financiële voorwaarden. De transfermarkt in Turkije is inmiddels gesloten, maar de 29-jarige speler heeft nog wel de mogelijkheid om elders in Engeland aan de slag te gaan.

Wie zie jij liever bij Arsenal?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Kokorin? Hele zomer gehad om een fatsoenlijke spits te vinden, kom je hier mee aan. Trek toch gewoon de knip voor een lacazette of iets dergelijks. Frustrerend die transferperiodes elk jaar.

1 september 2015 om 13:41

Het is zó ongelooflijke typisch dat ene Kokorin weer wordt gelinkt aan Arsenal. Willen ze strijden om plek Europa League ofzo?

1 september 2015 om 14:49

Inderdaad. Dit is belachelijk. Ik had echt gedacht dat een Jackson, Bacca, Lacazette of stiekem Benzema zou komen. En nu Kokorin? Niemand verwachtte Kokorin! Waar is wenger mee bezig.

1 september 2015 om 14:58

Kokorin is een goeie speler, doet het de laatste jaren goed. Het grote probleem is echter dat het alweer geen goaltjes dief is, beetje het zelfde type als Welbeck. Zelf vind ik dat ze voor dzêko hadden moeten gaan, is misschien geen benzema of cavani maar is denk ik precies het type speler dat arsenal nodig heeft

1 september 2015 om 15:11

@ Ibra

Giroud ís een targetman/goaltjesdief, maar dat is juist precies wat Arsenal níet nodig heeft. Ze hebben een meevoetballende spits nodig, iemand met mooie looplijnen, goed in de korte combinatie en iemand die zelf iets kan creëeeren, en zo'n soort spits is Giroud totaal niet.

Het type Benzema, Suarez, Aguëro dat zijn de type spitsen die Arsenal echt verder brengen denk ik, en hoewel ik Cavani sowieso onhaalbaar acht, lijkt ook hij mij niet de perfecte vervanger van Giroud. De pijnlijke realiteit is echter wel; Arsenal kan geen één van die spitsen halen waar ze eigenlijk behoefte aan hebben, of het moet er eentje zijn die die potentie heeft maar het nog niet heeft waargemaatk.

Ik ben benieuwd of Arsenal nog een aankoop doet. Het zou zomaar kunnen maar Kokorin zou toch niet echt DE aankoop zijn die nodig is.

Moet men hier nou blij mee zijn? Ik heb Kokorin nog nooit zien spelen, maar ik kan me niet voorstellen dat hij beter speelt dan een Welbeck of Giroud. Zelfde geld voor Rabiot. Cavani zou wel een welkome versterking zijn.

1 september 2015 om 14:03

Giroud en welbec zijn gewoon nog beter had dan coman gehaald of martial als de echte topspitsen niet haalbaar waren

Is het bij Arsenal zo geregeld dat de trainer zelf de contracten regelt? Lijkt me een sterk verhaal.

1 september 2015 om 13:48

Bij zo'n speler als Cavani, die mss zelfs bij een betere team speelt (subjectief), is het makkelijker om hem over te halen door Wenger te gebruiken gezien het feit dat vele spelers graag onder hem willen spelen.

In ieder geval geruststellend dat het bij kokorin in eerste instantie om huur gaat. En Cavani zou geweldig zijn, maar PSG laat hem sws niet (nu nog) gaan.

Wordt weer een leuk seizoen haha

1 september 2015 om 13:45

Er gaan nu hevige geruchten dat Arsenal klaar is en niemand meer gaat aantrekken.

1 september 2015 om 13:52

"arsenal klaar is en niemand meer gaat aantrekken". Dat klinkt alsof ze al aankoop na aankoop hebben gedaan. Ze hebben heel vroeg in de transferperiode Cech gehaald, maar sindsdien (bijna 3 maanden dacht ik) niks meer.

Er gaat niks meer gebeuren bij Arsenal. Beide spitsen zouden welkom zijn bij Arsenal maar het gaat niet gebeuren, helaas!

1 september 2015 om 14:06

Inderdaad, David Ornstein van BBC sport heeft dit ook al aangegeven. Erg spijtig. Zou Wenger dan werkelijk de enige zijn die niet snapt dat Arsenal een topspits nodig heeft. De concurrentie zal wel weer in het vuistje lachen om het falen op de markt van Wenger.

1 september 2015 om 14:21

Arsenal heeft eerder nog een topverdediger en een top VM nodig dan een topspits. Als Coq wegvalt zakt heel Arsenal als een kaartenhuis ineen.

Ik hoop voor Arsenal dat ze Rabiot weten te strikken. Die jongen wil heel graag weg daar en heeft ook zijn wens voor Arsenal uitgesproken.

Ik ben erg benieuwd.

1 september 2015 om 14:27

Wenger heeft zeker gefaald, maar er zijn natuurlijk ook verzachtende omstandigheden. Met name wat die spits aangaat. Want zeg nu eerlijk, welke spits die significant beter is dan Giroud was haalbaar? Lacazette misschien voordat hij verlengde. Vergeet daarbij niet dat de betreffende een allrounder moet zijn. Een werker hebben we al in Welbeck, een kapstok hebben we in Giroud. Iemand die er daarbij nog 25 in schiet is bijzonder zeldzaam.
Wat de backups op de overige posities betreft heb je natuurlijk gewoon gelijk.

1 september 2015 om 14:28

Neen verdediger is niet onze grootste zorg, VM en spits daarintegen wel. Ik zie nog altijd liefst van al een vervanger voor Coq komen dan een spits. Hopelijk gewoon beide, maar ik denk zelfs geen één van de twee.

Gabriel deed het met Koscielny meer dan goed en is een waardige vervanger voor Mertesacker, gewoon hopen dat Wenger dit inziet.

1 september 2015 om 14:51

Er zijn talloze spitsen die beter zijn dan Giroud. Arsenal heeft 200 miljoen te spenderen aan transfers. Daar kan best een topspits van worden losgeweekt ergens. Arsenal geniet nog steeds van goede reputatie in de voetbalwereld en spelen aanvallend voetbal. Dit moet toch een aantal spitsen aanspreken niet waar?

1 september 2015 om 15:00

Wat voor type is Rabiot eigenlijk?

Cvm is het belangrijkste, zoals je al aangeeft. Topspits komt daarna, een verdediger is niet per se nodig.

1 september 2015 om 15:29

Ik kan er niet al te veel noemen hoor. Lewandowski, Aguero, Benzema enz. komen niet. Cavani waarschijnlijk ook niet. Dan kom je uit bij Jackson, Benteke, Aubameyang e.d. Als die al beter zijn is het verschil marginaal en een gigantische transfersom niet waard.

Als je Henry nu in de spits zou zetten zou hij er ongetwijfeld nog 15 inschieten voor je haha.

On: iedereen ziet Cavani natuurlijk het liefst komen alleen vind ik dat de 'kritische achterban' zich nog wel is aan kan stellen, er zijn maar 2 (of 3?) spelers die het beter hebben gedaan dan Giroud in hun eerste 100 wedstrijden waaronder Henry. Veel mensen roepen slechte dingen over Giroud en persoonlijk vind ik dat veel mensen overdrijven omdat hij soms nogal lomp overkomt. Toch is hij 1 van de beste spitsen die je voor een team als Arsenal kunt wensen qua spel en kaats. Giroud krijgt vaak met kritiek te maken, vaak heel terecht maar vaak ook onterecht. Stel ALS Cavani komt, is Giroud een goede back-up.

1 september 2015 om 14:59

Ik ben ook niet zo tegen Giroud, maar het is gewoon geen topspits. Het moyenne na 100 wedstrijden is best goed, maar dat had vele malen hoger moeten zijn. Hij verprutst gewoon veel kansen, grote kansen. In de combinatie (kaats etc.) is hij idd wel zeer goed, maar door die opstellingen van Wenger kan Giroud amper iets. Op de vleugel staan dan middenvelders, die trekken allemaal naar binnen en dan is het gewoon enorm druk. Giroud kan dan ook gewoon helemaal niks met zoveel man om het heen. Giroud is zowat de grootste dupe van Wenger z'n tactische gekloot.
En ja, Giroud kreeg kritiek, toen werd het wat meer en nu krijgt hij altijd en overal kritiek, maakt niet uit wat hij doet. Is gewoon het pispaaltje geworden voor velen. Ondanks dat ik ook vind dat het geen topspits is, wordt hij wel veel te hard afgezeikt .

1 september 2015 om 15:08

@gooner4

Deels mee eens, maar kijk is even naar de wedstrijd tegen Monaco. Giroud kreeg daar de beste mogelijkheden en mistte alles. Dus is het gewoon terecht dat hij wordt afgemaakt. Daarnaast is het een soort ritme waar Giroud in zit. 3 wedstrijden top en dan weer 3 dramatisch waarin hij alles mist. Komt gewoon veel te kort voor Arsenal. Mist overigens zeer vaak eenvoudige kansen om dan een complexe goal te maken.

Ik denk ook idd dat Henry gewoon 15 goals zou maken deze dagen. Henry op deze leeftijd is beter dan Giroud, dat weet ik zeker!

1 september 2015 om 15:13

Ik had ook de wedstrijd tegen Monaco in gedachten. Na die wedstrijd is het ook logisch dat hij wordt afgemaakt, want het was om te huilen. Toch is die ook weer een paar keer beslissend en voegt hij veel toe aan het spel. Speelt die weer 1/2 wedstrijden slecht en dan wordt hij weer afgezeken en dan afgezeken met hoofdletters. Dat is gewoon overdreven. Typisch het meegaan in de waan van de dag in combinatie met een pispaaltje.

Zo slecht is hij gewoon niet. Het probleem is dat hij te grote kansen mist en het probleem is dat Wenger met zo'n klote opstellingen speelt.

1 september 2015 om 15:51

Klopt, de wedstrijd tegen Monaco was echt een wedstrijd die ik liever vergeet.. Giroud was inderdaad dramatisch die dag. Buiten dat voegt hij inderdaad veel aan het spel toe en als hij iets verkeerds doet is hij het inderdaad dat als pispaal wordt gebruikt. De opstellingen die worden gehanteerd passen inderdaad niet in het spel waar Giroud voor wordt gebruikt. Toch, als er geen andere spits komt, heb ik het gevoel dat hij de eerste spits blijft. En dat vind ik zelf niet meer dan terecht.

1 september 2015 om 18:08

Hoop dat Wenger wat aan die opstellingen gaat doen. Wingers op het veld om het breed te houden. Giroud krijgt dan meer ruimte en ook meer voorzetten.

Giroud blijft ook 1e spits denk ik, al gok ik dat Welbeck ook weer een kans krijgt als hij fit is. Walcott wil ik daar echt niet zien.

Cavani en Rabiot zou ik wel verstandige aankopen voor Arsenal vinden. Cavani kan misschien de aanval van wat meer drive en vuur kunnen voorzien.

Kokorin zou ik een aankoop vinden wat Arsenal in het verleden heeft gedaan. Sub-top spelers halen en hopen dat ze top worden. Ik vind dat Arsenal in zijn huidige vorm dat niet meer moet ambiëren en alleen spelers moeten halen die er gelijk staan.

Lijkt me sterk dat PSG Cavani nu nog verkoopt. Als ze dit doen hebben ze nog maar 1 pure spits; Ibrahimovic.

Cavani en Rabiot zouden uitstekend zijn ja, al had ik nog steeds liever een Wanyama, beter iets dan niets. Een talent die Rabiot en Wenger weet daar meestal het beste uit te halen, we zien wel tegen vanavond of er iets komt.

Waarom is de engelse transfermarkt nog open is toch niet eerlijk tegenover de andere landen?begrijp niet dat de fifa niet ingrijpt

1 september 2015 om 14:16

De markt sluit op de eerste werkdag van september, in Engeland hadden ze gister vrij (iets van een feestdag, weet niet precies wat) dus is vandaag de eerste werkdag. Buitenlandse clubs kunnen toch gewoon zeggen dat ze na de deadline geen zaken meer doen? Dat hoeft niet tot oneerlijke situaties te leiden hoor, dat doen de clubs dan zelf

1 september 2015 om 14:25

Bank Holiday, bestaat al lang en is een soort nationale feestdag waarbij banken gesloten zijn.

Tja Cavani is zeker welkom. Echter moet er geen absurd bedrag voor hem betaald gaan worden.

Het word tijd voor een ander beleid bij arsenal want de houdbaarheids datum van wenger is alang verstreken. Arsenal is een van de rijkste clubs in engeland en ze slagen er maar niet in om aansprekende resultaten neer te zetten. Wenger doet steeds de verkeerde aankopen en bewijst met zijn beleid dat ze nooit kampioen zullen worden zolang hij het voor het zeggen heeft. Hij mist het inzicht om een top team te coachen en vooral de uitstraling van een winnaar. Tijd om te vertrekken en plaats te maken voor een nieuwe coach.

Arsenal en haar fans zijn heerlijk inspiratiemateriaal voor de tabloids. Er is al jaren overduidelijk ruimte voor verbetering door middel van transfers. Er is een huge budget voor die transfers aanwezig. Bovendien is het technisch management voor outsiders ondoorgrondelijk zodat echt alles mogelijk is. Tel daar de verwachtingen van de supporters bij op die variëren van cynisch negatief tot opportunistisch delusional en je kunt dagelijks een heel vermakelijk verhaal schrijven.

On: Wat voor Benzema gold, geldt ook voor Cavani. Geen reden voor vertrek en geen backup bij zijn huidige werkgever. Als Cavani beschikbaar was zou Utd. het ook wel geprobeerd hebben.

Eerst met z'n allen op clubs als united zeuren dat ze veel te veel betalen en als het vervolgens niet wordt gedaan hadden ze de knip moeten trekken. Arsenal zou er verstandig aan doen om cavani te halen, maar dit zie ik niet gebeuren.

1 september 2015 om 14:56

Er zit een verschil tussen 150+ miljoen uitgeven in 1 transferperiode (zie utd en city) en een keer wat meer geld neerleggen voor een nodige speler. Arsenal heeft pas 10 miljoen uitgegeven. Vergelijk dat is met Chelsea, United en City.

De kans dat Cavani komt is echt heel klein en verwacht ook niet dat dit gaat gebeuren. Teleurstellend ook dat alleen Cech gehaald is. Al laat ik me graag verrassen natuurlijk, met nog ruim 3 uur te gaan.

Vraag me af hoe de rest van de Arsenal supporters gaat reageren wanneer er niemand meer gehaald wordt...

Zie Cavani graag komen, maar lijkt me sterk. Psg gaat hem echt niet meer laten gaan of Arsenal moet enorm veel gaan betalen en dat doet Wenger dan weer niet. Gelukkig niet.

Weer lekker gefaald op de markt wss. goed bezig Wenger.

1 september 2015 om 16:32

Arsenal is ook de enige ploeg uit de top 5 competities die geen veldspeler gekocht hebben.

1 september 2015 om 18:07

Pijnlijk toch eigenlijk? We worden weer lekker voor de gek gehouden, weer lekker voor lul gezet.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren