Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Recordtransfer in Manchester op komst: 'Wayne vroeg wie hij was'

Laatste update:

Anthony Martial staat op het punt zijn overgang naar Manchester United af te ronden. De club van manager Louis van Gaal gaat naar verluidt een bedrag van zestig miljoen euro plus bonussen betalen voor de negentienjarige aanvaller van AS Monaco. Onwaarschijnlijk veel geld voor een speler die zijn voetsporen in het international voetbal overduidelijk nog moet verdienen. “Wayne Rooney vroeg me afgelopen weekend wie hij was”, verklapt Morgan Schneiderlin.

/

De negentienjarige Martial verblijft momenteel in Engeland voor een medische keuring en zal vervolgens zo snel mogelijk worden gepresenteerd. Daarna vliegt hij weer terug naar Frankrijk om zich met de nationale ploeg voor te bereiden op de oefenduels met Servië en Portugal, in de aanloop naar het EK in eigen land. Martial wacht nog altijd op zijn debuut bij de nationale ploeg.

“Om eerlijk te zijn heeft Wayne me wel even gevraagd wie Martial was”, zegt Schneiderlin in de Franse media. De middenvelder hield zich niet op de vlakte. “Ik heb hem gezegd dat hij een uitstekende speler is met veel potentie, die al een aantal goede wedstrijden heeft gespeeld bij Monaco. Hij is technisch en sterk. Een beetje zoals Thierry Henry, al zijn het voornamelijk de media die dergelijke vergelijking maken.”

Wanneer United de deal afrondt, wordt Martial waarschijnlijk de duurste tiener in de historie van het voetbal. Schneiderlin hoopt dat zijn jongere landgenoot met die druk om kan gaan. “Ik zou hem adviseren om het te negeren. Er zal veel worden gezegd en geschreven en de verwachting is dat hij veel gaat scoren. Hij moet zich richten op wat hij goed in is en bedenken wat zijn kwaliteiten zijn. Maar ik verwacht dat het goed zal gaan.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Op welke positie speelt hij voorin?

1 september 2015 om 12:31

Spits, eerst linksbuiten. Maar buiten het geldbedrag om is het wel echt een heerlijke speler. Nog geen killer maar wie weet

1 september 2015 om 12:31

Kan op alle posities voorin uit de voeten.

1 september 2015 om 12:46

Dus ook rechtsvoor? Dat zou wel handig zijn..

1 september 2015 om 12:49

Ja kan die ook, maar zijn voorkeurspositie is wel de spits.

1 september 2015 om 12:32

Spits

1 september 2015 om 12:49

Spits ja, ik hou er niet van om te zeggen. Maar doe het toch, toen ik hem voor het eerst zag. Dacht ik meteen aan kluivert

1 september 2015 om 13:09

Ik zelf vind hem niet heel veel van Kluivert weghebben. Vind hem een fysiek sterkere uitvoering van Henry.

1 september 2015 om 13:17

Ik vind 'm meer een dribbel hebben dan Kluivert en Henry. Erg onvoorspelbaar in z'n actie en heel moeilijk te verdedigen. Je ziet niet vaak bij een rechtsbenige dat hij er zo makkelijk langs komt.

1 september 2015 om 12:50

Vorig jaar zag ik hem veel op linksbuiten spelen toen berbatov er nog was.
Dit seizoen in de punt van de aanval. Kan volgensmij overal voorin spelen vindt het een slimme en technische voetballer.

1 september 2015 om 13:58

Ja zat net ff beelden te kijken maar het is wel een goeie hoor. Dit is wel wat United nodig heeft snelheid kracht het scorend vermogen weet ik nog niet. Zag trouwens wel wat aardige Goals van hem. Ok 80 miljoen is iets te veel maar dit kan een goeie worden

1 september 2015 om 14:41

Spreekt hij engels?

1 september 2015 om 15:43

Volgens mij is het gewoon 50 miljoen met wat bonussen hoor. Ook te veel maar het is toch zo weinig geld voor United.

1 september 2015 om 20:28

Iets teveel..

Wahahahahahhahahhahhahahahhshhahshhshshhshahhahahahahhahahahhahhahahhaahahahahahahhahahhaahhahahahahahhahahahahahahahahahahhahahhahahahhahahhahhahahhaa

1 september 2015 om 14:48

Vroeger op de vleugels maar tegenwoordig in de spits. Wordt elk jaar efficienter. Als je niet naar het bedrag kijkt is het echt een heerlijke speler. Speciaal met zijn leeftijd

Belachelijk dat ze zoveel geld voor die jongen betalen... Leuke speler en alles maar heeft nog niks bewezen en zal nu waarschijnlijk weg gaan rotten op de bank ofzo...

1 september 2015 om 12:45

Inderdaad zeg.

''ik denk dat het goed zal gaan''

Voor dat geld zal het meer dan goed moeten gaan niet? Man, man, waar gaat het heen. Hoop van harte dat hij de druk naast zich neer kan leggen anders zal zijn naam nog vaak in negatieve zin te horen zijn.

1 september 2015 om 12:48

Zie hetzelfde gebeuren als met Di Maria... Krijgt geen tijd om aan te passen wegens zijn transfersom en zal het nooit gaan waarmaken.

1 september 2015 om 13:01

Verschil is dat Di maria reeds bewezen heeft geweldig te kunnen voetballen, maakt zijn transferbedrag niet minder belachelijk maar als je het zou vergelijken zou Di maria 120 miljoen moeten kosten en dan weten we nog niet wat deze knakker kan.

1 september 2015 om 13:12

Di Maria was net zo wisselvallig bij Madrid, en Van Gaal wilt spelers die in zijn systeem passen, Di Maria schijnbaar niet(leed onnodig veel balverlies ook).

Niet dat het een geweldige speler is, maar Van Gaal heeft een bepaalde visie en daar paste hij schijnbaar niet in(of hij heeft schijt aan het Engelse weer :P)

1 september 2015 om 12:48

Het is regelrechte waanzin! Schneiderlin zegt ook gewoon 'hij heeft al een aantal goede wedstrijden gespeeld'... WTF?!

1 september 2015 om 13:01

Belachelijk is het foute woord.

Walgelijk is beter op zijn plaats.

Dit gaat echt nergens meer over. Wat een belachelijk bedrag voor zon jonge speler die nog zo weinig heeft laten zien

1 september 2015 om 12:33

Echt he zo zonder van het geld beter halen ze Cavani ofzo kwamen ze nog goedkoper uit

1 september 2015 om 13:59

Met Cavani zou het ook mis gaan en komt bij dat Cavani niet weg gaat bij PSG

1 september 2015 om 12:53

Martial is een topper hoor. Maar vind hem zelfs met de hedendaagse bedragen max 50 miljoen waard. Nog maals gebasseerd op de hedendaagse transfer bedragen.

1 september 2015 om 12:59

Hij kost ool 50mil

1 september 2015 om 13:04

@red Devil ajax
Ik las berichten van 60 miljoen wat kan oplopen tot 80 miljoen.

United waar gaat het heen met hen.. 60 miljoen voor martial? Doet me denken aan carrol naar liverpool.. gaat nergens over

1 september 2015 om 12:32

Carroll had tenminste nog laten zien dat die de Premier League aankon en het is een brit dus is die sowieso al meer waard...

1 september 2015 om 12:38

Martial heeft meer talent in zijn grote teen dan carrol totaal heeft en ooit van zal dromen

1 september 2015 om 12:41

Duur risico om 60 milj voor "talent" tr betalen. Je hebt wel meer spelers met talent die het uit eindelijk niet waar maakte..

1 september 2015 om 12:50

Carroll was bij Newcastle echt een prima spits! Jammer dat hij door blessures nooit zijn potentie waar heeft kunnen maken.

Herinner me zijn wedstrijd tegen Arsenal. Toen had Arsenal toch hun handen vol aan hem.

1 september 2015 om 12:34

Ja we kunnen met z'n allem reageren hoe belachelijk het is maar daar zijn we het allemaal wel mee eens, niemand die nog even op z'n kwaliteiten in gaat. Hele snelle speler met een uitstekende techniek. Maar United mist doelpunten. Had toch liever een cavani gezien voor de halve prijs

1 september 2015 om 12:38

Precies, Ik vond hem tegen Valencia uit en thuis toch ook behoorlijk goed spelen. Misschien niet de beste afmaker maar daar kan die nog altijd aan werken. Zijn snelheid en techniek zijn van uitstekend niveau.

1 september 2015 om 12:58

Uitstekende voetballer, technisch, slim, acceleratie, snelheid en houdt overzicht. Zijn maar weinig spelers die op zijn leeftijd al zo goed zijn.
Ik wou Monaco dit jaar wat meer gaan volgen puur omdat ik vorig jaar onder de indruk raakte van martial.
Nu gaat hij naar Man utd. het bedrag is zeker te hoog daar niet van, het voetbal is nou eenmaal kapot gemaakt door de sheiks maar ze gaan we plezier aan hem beleven.

1 september 2015 om 14:01

Precies want wat iedereen vergeet is dat Henrey pas echt goed ging draaien toen hij bij Arsenal kwam. Bij Monaco deed hij het net zoals Martial en ging toen naar Juventus daar wilde het niet echt lukken waardoor hij bij Arsenal terecht kwam. In Engeland heb je snelheid nodig als spits zijnde en dat heeft hij gewoon. Deze jongen gaat het maken

1 september 2015 om 12:40

Hij is op korte termijn absolute nr 9 van Frankrijk en blijkbaar nu Engeland. Die jonge zal in een korte periode meer laten zien dan Rooney ooit heeft laten zien. Dit is een ras voetballer, pure talent. Enige wat ie moet doen is groeien als voetballer ( mentaal en omgaan met de media in Engeland ) en egoïstischer worden, want hij denkt teveel aan passes en thats it.

1 september 2015 om 13:24

Helemaal mee eens. Het is zo'n goede speler met een fantastisch dribbel, ijzersterk in de kleine ruimte en avontuurlijk! Het wordt echt de beste spits in de wereld. Een soort combinatie van Henry en Ronaldo Lima .. Als hij fit blijft kan ik me niet voorstellen dat het binnen 2 jaar geen absolute wereldtopper is.. (alleen van Gaal kan m dwarsbomen). Indd Rooney, goede trap en aaname, overzicht ook prima, maar dat is het wel.. Martial is puur talent.

1 september 2015 om 14:55

Ik weet het niet, ik hoor een hele boel zwartpraters die zeggen dat hij niks kan of het heeft gedaan en een boel positieve mensen. Laten we hopen dat hi wereldtop wordt!

Ach als hij werkelijk zon geweldig potentieel heeft dan praat niemand meer over zijn transfersom en zal hij over een paar jaar veel meer waard zijn. Wie praat er nu nog over Shaw zijn transfersom als die in deze vorm is, ook niemand meer.

ik denk dat niet alleen Rooney zich dat afvraagt, maar iedereen die het Franse voetbal niet op de voet volgt. 50 miljoen voor een speler die werkelijk waar nog niets gepresteerd heeft is echt een grap. Topscorer? Winnaar van grote prijzen? Belangrijk voor een team? In mijn ogen een talent, maar geen 50 miljoen waard.

1 september 2015 om 12:35

Hij is wel degelijk belangrijk voor monaco. Het is hun beste spits en blonk vorig jaar tegen arsenal en dit jaar tegen valencia uit

1 september 2015 om 12:49

Och het is toch idioot? Helemaal niks gespresteerd tot nu toe, is 19 jaar en komt net kijken. Krijg je zo'n idiooot bedrag. Walgelijk is United geworden.

1 september 2015 om 14:05

@gooner4 ben je boos omdat Wenger hem niet heeft gekocht. Dit is nou een echt talent en die kan Arsenal weer niet pakken. Denk als Arsenal hem had gekocht het kampioenschap er wel in zat hoor. Nu speelt hij bij United 19 jaar een pareltje ben echt benieuwd hoor

1 september 2015 om 14:21

Hahaha je maakt je zelf belachelijk, waarom zou Arsenal überhaupt een maximaal 80 miljoen uitgeven aan een speler die niets maar dan ook niets heeft bewezen uitgeven? Kampioenschap zit er met hem in? Het is een goede spits in wording, geen wereldspits die er meteen 25 voor je inschiet in zijn eerste jaar. Het is absurd dat clubs dit willen betalen tegenwoordig, voor minder geld had je een Cavani binnen, dat is pas iemand waar je op kunt bouwen.

1 september 2015 om 14:57

Mag dan nog niet 50 mil waard zijn maar is alsnog 10 keer de speler die Giroud of Walcott is.

1 september 2015 om 15:02

Haha hou toch op. Een jongen die amper iets laat zien voor zoveel geld? Ik zou hem graag willen zien bij Arsenal ja, maar dan voor maximaal 30 mln. Nog liever zou ik een topspits zien, dus geen talent. Dus nee, absoluut niet boos dat Wenger geen belachelijk idioot bedrag uitgeeft aan Martial. Daar ben ik juist blij mee.

Met Martial had Arsenal het kampioenschap ook niet gepakt. Staat ook niet echt bekend als doelpuntenmaker deze jongen. Je maakt jezelf een beetje belachelijk.

1 september 2015 om 15:05

Hahah ja omdat die naar United gaat is die dat ineens. Lekker objectief.

dit gaat helemaal nergens meer over 60 miljoen voor een 19 jarige voetballer?? ik hoop voor dit jochie dat die de verwachting waar kan maken, want wat staat er een druk strx op dit mannetje!!

Dit artikel zegt alles over de waanzin van tegenwoordig. 60 Miljoen voor een speler die de helft niet eens kent. Het einde is echt zoek. En hier in Eindhoven hingen de vlaggen uit toen we 30 miljoen vingen voor Depay. Is niet meer dan wisselgeld tegenwoordig.

1 september 2015 om 13:48

Ja want Depay kent iedereen buiten Nederland. Martial is het grootste Franse talent en word ongelooflijk goed als ik de media moet geloven. Iedereen noemt nu Lacazette maar volgens de Franse is deze Martial een groter talent en al gelijkwaardig...

1 september 2015 om 17:59

Ik zeg dit absoluut niet om Depay te verdedigen. Juist om te zeggen dat ik dat bedrag al meer dan belachelijk vond.

1 september 2015 om 17:29

Depay was toen hij 19 was veeeeeeeeeel minder ver dan martial. Als je martial nu niet koopt en over 3 jaar wanneer hij helemaal top is komt aankloppen bij as monaco kan je 100mil neerleggen dat kan ik je garanderen helemaal over 3 jaar zijn dat normale bedragen voor waarschijnlijk de nummer 1 spits van les bleus voor de komende jaren. Depay is een goeie voetballer maar bij martial ziet het er natuurlijker uit allemaal lichaam beweegt flexibeler het ziet er net ff wat mooier uit. Datzelfde heb ik met Ronaldo lima echt schitterende sierlijke manier van bewegen en balbehandeling.. Cr7 doet me aan memphis denken gespierd met gemaakte scharen die niet natuurlijk ogen.. Geforceerd technisch geplakte techniek. Daarom vind ik 30m voor memphis goed en 50m voor martial die gewoon meer in zijn mars heeft wat toekomstperspectief. Is gewoon kwa bonussen goed gehandeld door monaco ze wisten dat man united geld had om te besteden waarom niet dan hea

1 september 2015 om 18:03

Ik heb Martial 1 keer zien spelen tegen Valencia geloof ik. Toen zag je na 10 minuten inderdaad al dat dit een geweldenaar was. Ik wilde ook helemaal niet zeggen dat hij onterecht meer waard is dan Depay. Ik wilde meer zeggen dat wij hier al super blij waren met 30 miljoen omdat het enorm veel geld is. Als je dan deze bedragen hoort van 80 miljoen, dat is toch niet meer gezond?

Hij kost naar alle waarschijnlijkheid 50mil en niet 60 of 80. Dit is nog steeds te veel geld, maar wel beduidend minder dan 80. Buiten het bedrag is dit een topaanwinst met enorm veel potentie

1 september 2015 om 12:39

Als hij 22 was en zich had bewezen op een EK of CL. Dan had ik 60 miljoen wel een normaal bedrag gevonden, maar hij is pas 19 en heeft weinig laten zien. Rare transfer als je het mij vraagt, voor 60 miljoen kan je een speler halen die zich al heeft bewezen. Reus bijvoorbeeld.

1 september 2015 om 13:02

Man utd had Reus en cavani/benzema een van de 2 moeten halen dan waren ze klaar geweest.
Martial is echt een topper maar het is echt te veel geld voor een speler die het pas 1 jaar echt laat zien.

1 september 2015 om 13:43

Denk je zelf niet dat city, chelsea of united reus al lang gehaald zou hebben voor 60m?

1 september 2015 om 14:07

Reus cavani en Benzema willen helemaal niet weg bij hun club. dus tja dan moet je verder kijken. en wat ik hier onder lees klopt helemaal als deze spelers weg hadden willen gaan bij hun club hadden ploegen als PSG City Chelsea Madrid allang toegeslagen

1 september 2015 om 13:06

Topaanwinst? United wil dit jaar kampioen worden toch? Dat gaat met een 19-jarige in de spits echt niet lukken hoor

1 september 2015 om 14:58

19-jarige rechtsbuiten, daar gaat hij waarschijnlijk spelen.

Dit kan toch niet echt waar zijn?

Martial is een zeker een groot talent. Maar er zijn wel meer aanvallende talenten.. Je gaat hier toch geen 60-80 miljoen voor betalen?

60 miljoen, wat een gekte!
Ik wil best geloven dat hij een talent is en wellicht in de toekomst er kan/zal staan, maar met die 60 miljoen én in de Engelse competitie is de kans groter dat je zo'n jongen kapot maakt dan dat hij de nieuwe topspits wordt. Die druk lijkt me veel te hoog.

Wellicht was het slimmer om voor twee jaar Zlatan te halen, die staat er gelijk en is wel wat gewend.
Of in elk geval een spits die er gelijk staat. Die zijn er vast wel voor minder dan 60 miljoen.

Schneiderlin: 'Hij heeft al een aantal goede wedstrijden gespeeld voor Monaco.' Hoe kun je een 60 miljoen betalen voor een speler die een paar goede wedstrijden heeft gespeeld. Bruma heeft ook een paar goede wedstrijden gespeeld. Vind hem een talent, maar toch geen 60 miljoen. 10 miljoen zou ik ook al veel vinden voor een talent.

Belachelijk.
6 miljoen was meer passelijk geweest.
Leuk talentje, thats it.

Dit gaat echt nergens over. Hij kost in zijn eentje met dan alle transfers in de eredivisie samen.. ik volg het Internationale voetbal best een beetje maar ik ken hem ook niet.

Dan doen ze spelers als chicarito januzaj enzo weg en dan halen ze een jeugdspeler voor een bedrag wat onrealistisch hoog is.

United de club die altijd mijn respect had omdat ze geen gekke bedragen uitgaven.
Maar ik zie afgelopen 2 a 3 jaar het verschil tussen city en manu niet meer.

1 september 2015 om 12:44

Als United, Martial ook daadwerkelijk voor 55 a 60 miljoen aantrekken dan zitten ze nog steeds op een totale uitgave van 65+- Miljoen.

1 september 2015 om 13:33

Je hebt volkomen gelijk, Schweinsteiger, Schneiderlin, Darmian en Depay zijn allemaal gratis naar Manchester gekomen..

1 september 2015 om 13:56

United heeft op dit moment meer geld ontvangen aan transfers dan er is uitgegeven. Dat is waar Evanpoul op doelt.

1 september 2015 om 14:02

1 september 2015 om 17:54

Oh ja, dan klopt het.
My bad

1 september 2015 om 18:10

Hahaha maakt niet uit

1 september 2015 om 12:53

Beetje gek om dan voor madrid te zijn niet? Het voetbal is verpest, we moeten het onder ogen komen.

1 september 2015 om 13:14

Had hiervoor respect voor manu, real madrid was mijn jeugd club door spelers als ronaldo zidane carlos cannavaro etc. ik ga niet me club wijzigen omdat ze veel geld uitgeven.
Maar ik mag perez sowieso niet omdat die strooit met geld.

manu heeft afgelopen jaren mijn respect wel verloren

1 september 2015 om 15:00

Ja, Utd is mijn jeugdclub. En ik heb ook geen respect voor Madrid? Maarja, wat maakt het uit, voetbal is nou eenmaal zo.

1 september 2015 om 13:50

Op dit moment heeft United een winst van 12 mil deze transfer periode. Haal er 50 vanaf en United zit op de - met 38 mil. Terwijl City minder geld heeft ivm ffp en een verlies heeft boven de 100 mil. Iedereen overdrijft het nu zo erg.

1 september 2015 om 14:09

@kaka-Cr7 meen jij dit nou serieus je naam alleen al zegt genoeg real gef in dat jaar 160 miljoen uit voor die 2 namen die jij als accountnaam gebruikt wuahahahhaha dus neem aan dat je ook geen respect heb voor jou ploeg die jaarlijks honderden miljoenen over de toonbalk smijt

Ja mooie is dat tijdje geleden werd gesproken dat chelsea misschien 35 miljoen overhad voor hem en toen stond erbij transfersom is misschien wat aan de hoge kant. Paar weken later haalt united hem voor ruim 20 miljoen meer. Hij is in potentie wel een wereldspits maar ga je daar nu zoveel voor betalen? lijkt mij dat united iemand nodig hebt die er gelijk staat. Maar de transfersom van deze jongen slaat echt nergens op..

Het is inderdaad veel geld, maar hoezo mocht barca dergelijke bedragen wel uitgeven aan Neymar zonder dat iedereen het raar vind?
Omdat de media hem wel ophemelde? Omdat hij door YouTube extra bekend werd? Omdat hij Braziliaan is?
Martial is echt een topspeler, alleen commercieel doet ie onder van een Neymar.

1 september 2015 om 12:50

Helemaal mee eens

1 september 2015 om 13:08

Neymar was al zo veel verder en beter dan Martial is.

haha ik had dus precies hetzelfde als rooney!!

had nog nooit van deze kerel gehoord.

maar wat is utd er aanvallend wel op achteruit gegaan zeg..

vertrokken

rvp, falcao, di maria, hernandez, januzay

gekomen

1 september 2015 om 12:48

depay, martial

Ongelooflijk dit. Ik zag United altijd nog als mooie grote club, maar het is gewoon verschrikkelijk geworden in de laatste 2 jaar. Al meer dan genoeg idiote bedragen uitgegeven, komen ze nu nog hiermee.. Jezus man.

Martial is zeker een groot talent, maar heeft amper iets bewezen. Hoe haal je dit toch in je hoofd?

1 september 2015 om 13:52

United heeft op dit moment een winst van 12 mil deze transfer periode. Wat is er dan zo walgelijk aan. Kijk naar City die weer een net spend hebben van boven de 150 mil daar hoor ik niemand over omdat ze zogenaamd topspelers hebben gekocht. Okee Martial is overpriced maar wat is nog meer zon belachelijk bedrag wat United betaald heeft voor een speler?

1 september 2015 om 15:08

Hoe kom jij bij een winst van 12 mln?

Ze hebben aardig wat verkocht idd en daardoor valt het totale bedrag van de uitgaande transfers mee, maar daar gaat het mij niet helemaal om. Ik snap niet hoe je het in je hoofd kunt halen om zo absurd veel geld te betalen voor een speler die amper iets heeft laten zien, pas 19 jaar is en ga zo maar door. Of je nu geld hebt of niet, het is gewoon belachelijk. United geeft zo absurd veel geld uit, dat is gewoon walgelijk.

Denken jullie niet dat als het mogelijk was om voor dit bedrag een lacazette cavani higua en noem maar op te halen dat United dit dan niet had gedaan. Wordt een beetje moe van dat ge die hadden ze moeten halen iedereen met beetje verstand begrijpt dat dit hun laatste optie was en dat de andere genoemde spelers dus blijkbaar niet haalbaar zijn

Nog altijd beschamend en genant hoe paniekerig hij is binnengehaald maar nu hebben we in ieder geval een echte spits. Ik verwacht dat Ander Herrera hier de dupe van gaat worden: Martial in de spits, Rooney schuift terug naar zijn plek op 10 en Mata en Memphis op rechts en links. Herrera als backup voor de plek van Rooney en Fellaini als backup voor de plek van Martial (als dat noodzakelijk is). Zo zou ik het eerst uitproberen.

Een aantal leuke wedstrijden inderdaad. Paniekaankoop eerste klas dit.

1 september 2015 om 13:53

Je hebt hem nog niet zien spelen wed ik.

1 september 2015 om 15:08

Jij hebt hem pas 5x zien spelen wed ik. Iedereen staart zich weer eens blind op 2/3 leuke potjes.

Ik weet van deze jongen alleen dat ie op Fifa een goede spits kan worden. Maar dit is toch wel het toppunt van inflatie in het voetbal. Echt belachelijk dit.

1 september 2015 om 13:55

Je weet alleen dat die op Fifa goed kan worden dus daar bazeer je het op dat dit belachelijk is. Omdat je hem zelf nog nooit hebt zien spelen waarschijnlijk.

1 september 2015 om 16:28

Nee genie, ik baseer het op mijn opvatting dat ik 60 miljoen voor een tiener die 9 goals in 35 wedstrijden gescoord heeft het dieptepunt van de window vindt. Dat jij vorig jaar veertig potjes Monaco gezien hebt omdat daar je passie ligt, kan ik niet zo veel aan doen. Vind jij hem wel 60-80 waard dan, dezelfde prijsklasse als Di Maria, James en Suarez?

Deze mensen die dit betalen zijn echt rijp voor een p.i. incl. van gaal. Hier gaat het voetbal totaal mee kapot zolangzamerhand en is echt walgelijk aan het worden

Aparte keuze. Onbekende speler voor velen. Ik volg 'm zelf sinds 2 seizoenen geleden. Vooral erg snel, en heeft vorig seizoen flink aan z'n fysiek gewerkt. Is nog superjong, met een bak aan potentie.

Martial kán het antwoord zijn voor United, is iig zeker in potentie een wereldtopper. Mensen vergeten wel dat ie pas 19 jaar is. Dus nog 2 jaar jonger dan Depay, en die wordt vergeleken met CR7 bij United.

Vindt 60 miljoen wel veel te veel voor hem. Heeft nog helemaal niets bewezen. 20-30 miljoen zou voldoende zijn. Maarja, "Drastic times call for dreastic measures. "

Nou, Psv, volgens mij hebben jullie Depay veel te goedkoop verkocht...

1 september 2015 om 13:14

Het salaris zal wel veel hoger liggen in Monaco waardoor de kosten ook hoger uitvallen?

Maar dan nog zou het verschil geen 60 mil moeten zijn

Sowieso raar dat Monaco zoveel vraagt, ze hoeven toch amper belasting te betalen? Waar zitten de kosten bij hun in dan.

Voor Monaco zelf wel een goede catch, ze smijten niet met geld maar bouwen rustig rondom talentvolle jongens, waarvan er nu enkele wegzijn (kondogbia bv)

Iedereen is erop tegen of heeft zij twijfels, maar wat ik van hem zag afgelopen seizoen en de wedstrijden tegen Valencia is hij echt ene topper en een wereldtopper in wording.
Hij scoort niet zoveel jog maar laat zijn team vooral beter spelen.
Hoop dat hij het gaat maken bij UTD.

Paniek aankoop van jewelste.. Snap niet dat United 60 mil gaat betalen voor een gozer van 19 die pas baardgroei krijgt figuurlijk gesproken. Hij heeft aantal goeie wedstrijden gehad en heeft potentie maar om dan zo'n bedrag neer te leggen? Hij heeft 1 wedstrijd in de CL uitgeblonken tegen Arsenal maar dat zijn toch geen argumenten? Zulke bedragen betaal je voor een wereldklasse spits zoals Lewa, Benz of Cavani.. Hopelijk voor United gaat hij het goed doen, zo niet dan is het al de 2e miskoop in 2 jaar van 60+ mil. Wat een voetbalsloperij is dit toch, gewoon om te lachen dit.

Man utd is helemaal de weg kwijt volgens mij ! Koop voor zoveel geld spelers die je ver kunnen brengen in de cl en bpl

Hahaha spelers als Januzaj, Di Maria en Hernandez laten gaan en dan 60 miljoen betalen aan een 19-jarige speler die nog Niks bewezen heeft en niet eens deftige statistieken heeft.. Kan er gewoon mee lachen, wat een wanbeleid

1 september 2015 om 13:46

hoezo wanbeleid ? wat Januzaj, Di Maria en Hernandez dan bewezen bij MU terwijl Januzaj gewoon is uitgeleend , dus ik vind dit wel meevallen hoor ze zullen toch niet helemaal achterlijk zijn bij MU .

1 september 2015 om 14:46

Di Maria is een van de beste spelers ter wereld en is sowieso 10x beter dan een Mata, Depay of Young. Hem doen ze samen met een van de beste talenten weg en halen niemand ter vervanging waardoor de flank-posities nu heel dun bezet zijn.

Daarna halen ze voor 80 (!!!!) miljoen euro een 19-jarige speler die nog helemaal niks gepresteerd heeft om de concurrentie aan te gaan met Rooney..

Ach, als dit geen wanbeleid is weet ik het ook niet, ik kan al wel met zekerheid zeggen dat de 3,4de plaats het hoogst haalbare is dit seizoen voor United

1 september 2015 om 17:24

Ik denk nog geen eens 3/4

De officiële website van de Ligue 1 heeft Anthony Martial naar Manchester United overigens al in het overzicht van bevestigde transfers geplaatst (bron: http://www.ligue1.com/ligue1/transferts/ete)
Even los gezien van de absurde transfersom is dit wel een goede transfer. Martial is een jongen met enorm veel talent en ik verwacht ook dat hij uitgroeit tot een speler van wereldklasse. Die bedragen die genoemd worden zijn wel bedenkelijk. 60 miljoen voor een speler die een paar potjes leuk gespeeld heeft en ook nog eens geen meerwaarde heeft voor de home-grown regel (waardoor Engelse spelers als Sterling zo enorm duur zijn, bijvoorbeeld) is echt absurd. Daarnaast kun je van Martial niet verwachten dat hij wedstrijden voor je gaat winnen of je een ronde verder schopt in de Champions League. Ik denk dat als je met eenzelfde bedrag voor Cavani had aangeklopt, je een hele goede spits (want die hebben ze nodig) erbij had gehad.

"die al een aantal goede wedstrijden heeft gespeeld bij Monaco"

al een aantal goede wedstrijden......bam 60 miljoen
en dan zeuren we in Nederland over Tete in Oranje, haha

wie is op dit moment de duurste tiener?rooney?

Hernandez laten vertrekken en Martial voor 60 miljoen aantrekken. Ronduit bizar. Het is een prima speler, maar heeft nog niks bijzonders laten zien. Als Vidal voor 30 miljoen naar Bayern gaat, dan kan Martial toch nooit 60 miljoen waard zijn? Voor dat bedrag werd Kaka ook overgenomen van AC Milan, maar dat was wel nadat hij wereldvoetballer van het jaar was geworden. Cavani, Higuain, Lacazette zijn een paar spelers die je voor hetzelfde bedrag had kunnen halen. Bizar.

Iedereen roept gelijk van te gek voor woorden etc. Het enige wat dat kan bepalen zijn de prestaties van Martial in de toekomst. Als hij het fantastisch doet en United heeft voor de komende 12 jaar een spits van wereldniveau dan is 80 miljoen prima uit te leggen en heeft United het fantastisch gezien. Alles minder dan dat maakt m te duur en mogelijk een enorme miskoop. Er ligt dus wat druk op :P.

Wie is deze speler? Waarom betalen ze er 60 miljoen voor? Hij wordt waarschijnlijk niet eens gehaald voor de basis. Volgens mij is dit de nieuwe Bebe, maar dan 4-5x zo duur. Ferguson heeft later ook aangegeven dat hij geen idee had wie Bebe was en hij was zelf ook verbaasd dat United hem wou hebben.

Belachelijk dit! Hoop dat die zeepbel gauw klapt in Engeland en dat die clubs aan de geelhonger moeten. Deze waardeloze clubs verpesten het hele voetbal! Misschien is de passie en beleving in die competitie daar mooi. Maar je wil in dat land toch niet voor je verdriet wonen.

Be-lachelijk.. Zo'n bedrag is alleen weggelegd voor een absolute topspits!

Let op mijn woorden. Dit wordt een hele grote. Over 3 jaar koopt real hem voor 140 miljoen

Ik begin mij echt te schamen voor de ploeg die ik supporteer in Engeland.
Dit is gewoon wanbeleid!!!!

Als je zo een spits voor 80 miljoen koopt moet je ook maar kampioen worden eh Louis.

Kom terug Saf!!!

Wat voert Monaco geweldig beleid, alles doorverkopen met dikke winst (op Falcao na)

Nieuwe Thierry Henry. Echt qua alle elementen vergelijkbaar!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren