Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Van Bronckhorst baalt: ‘Ik ben teleurgesteld, we vergaten te voetballen’

Laatste update:

Feyenoord leed zondag zijn eerste nederlaag van het seizoen. De Rotterdammers gingen in het Philips Stadion met 3-1 onderuit tegen PSV en Giovanni van Bronckhorst vond de verliespartij terecht, zo vertelde hij bij FOX Sports.

/

“Ik ben teleurgesteld omdat we zijn vergeten te voetballen. We kwamen heel vroeg op voorsprong (minuut vier, red.), maar liepen daarna te veel naar achteren en hielpen PSV daarmee in de wedstrijd. Hoe dat kon? Dat weet ik ook niet”, aldus Van Bronckhorst.

De coach zag dat Feyenoord vervolgens kansen kreeg op de 2-2, maar de rake strafschop van Jürgen Locadia na 81 minuten spelen was de nekslag voor de bezoekers. “Toen was het wel klaar, al had het vandaag ook 3-3, 4-3, of 3-4 kunnen worden”, aldus Gio.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

"tomas Derksen baalt: Ik ben teleurgesteld, we vergaten de juiste opstelling".
Kazim, immers, Bilal? Waar zijn Elia, Kramer, Toornstra of Vilhena?

30 augustus 2015 om 19:27

Alsjeblieft geen Toornstra, de man is te erg uit vorm..

30 augustus 2015 om 19:35

vooral dat kazim en bilal basis stonden ipv elia en kramer en ook nog zo verschrikkelijk mochten blijven falen voor er eindelijk eens gewisseld werd

ook is psv minou net een tegenstander waar je karsdorp juist vanaf rechts had moeten laten spelen ipv een van beek, want je weet dat psv met snelle wendbare jongens op de flank speelt, wat niet het sterkste onderdeel van van beek is en met dit middenveld en deze voorhoede heb je juist een rb nodig die langs de lijn speelt, graag een actie maakt en een goede voorzet kan geven, in die omschrijving zie ik karsdopr ipv van beek

kazim had geen contract moeten krijgen en als het daar al te laat voor was had je die jongen direct duidelijk moeten maken dat hij bijna geen speeltijd zou krijgen, dan zou hij wss direct zn zaakwaarnemer bellen om die naar een nieuwe club te laten zoeken

want kazim komt gewoon enorm te kort voor de bsis en is hooguit als breekijzer te gebruiken

de strafschop was mi onterecht, maar daar is de wedtrijd niet op verloren, dat is toch echt te wijten aan een verkeerde opstelling en veel te laat wisselen van van bronckhorst

30 augustus 2015 om 21:40

Ik betwijfel of Toornstra niet in vorm is, maar dat terzijde. En ik heb het eerder gezegd maar met Immers in de basis wordt Feyenoord nooit, maar dan ook nooit, kampioen. Die jongen werkt zich het een slag in de ronde, maar is simpelweg kwalitatief te zwak en te onzeker op de juiste momenten om dit soort wedstrijden te winnen.

Ik ben het er mee eens dat Feyenoord met een andere opstelling een heel andere wedstrijd had gespeeld. En als je dan toch met deze opstelling begint en vanaf minuut 10 ziet dat het aan alle kanten fout gaat, dan wacht je toch niet tot de 60ste minuut met je eerste wissel? Zeker niet als je aanvallende wissels kunt doen met Kramer, Elia, Vilhena en Toornstra die op de bank hebt zitten?

Daarom vind ik deze nederlaag ook zeker de schuld van de trainer..

30 augustus 2015 om 19:29

Precies! Wat was dit een aparte opstelling. Ik ben ook teleurgesteld op Van Bronckhorst. Wat was dit voor verdediging? En waar waren Vilhena, Karsdorp, Elia, Toornstra en Kramer.

30 augustus 2015 om 20:26

De verdediging stond prima! Zullen even moeten wennen aan deze opstelling maar zo spelen de besten. Kazim speelde een prima pot, voetbalde lekker mee alleen het scoren wil niet lukken. Bilal speelde niet goed maar ik snap waarom hij in de basis stond. Never change a winning team

30 augustus 2015 om 20:33

Ben het met je eens. Hoop dat GIo doorheeft dat van Beek op rechtsback eigenlijk niet kan. Hoop dat we volgende wedstrijd met deze opstelling spelen:

Vermeer
Karsdorp
Van beek
Botteghin
Kongolo
Toornstra
Vejinovic
Vilhena
Elia
Kuyt
Kramer
30 augustus 2015 om 21:45

Feyebart..

Ik vind het te kort door de bocht om Kazim de volgende wedstrijd op de bank te zetten. Die jongen werkt ongelofelijk hard en creëert veel kansen voor dit Feyenoord. Van Bronckhorst heeft vandaag héél veel fouten gemaakt, in mijn optiek, maar niet door Kazim in de spits te zetten.

En daarnaast; kunnen Kazim en Kramer niet samen in de spits? Een ongelofelijk sterke beer die de ballen op kan vangen -Kazim- en een echte goalgetter -Kramer-? Of zeg ik nu iets geks?

30 augustus 2015 om 19:29

Kazim was een van de betere spelers aan de zijde van Feyenoord vandaag (ook al was dat niet heel moeilijk). Hij was een van de weinigen die naar voren opendraaide ipv continu naar achter; weinig balverlies; rustig.

Kramer bracht niet echt iets extra's, hij heeft elk (kop)duel verloren.

Omwille van diepgang moet Bilal gewoon spelen, Elia aan de andere kant en Kuyt op 10

30 augustus 2015 om 19:34

Goed gezien ja, aan Kazim lag het niet vandaag. Vooral het middenveld verzaakte en achterin was de organisatie zoek. Ik zou gewoon Botteghin weer op de bank zetten, V Beek is centraal net zo goed en Karsdorp is weer een betere back dan V Beek.

Kuyt viel ook tegen.

30 augustus 2015 om 19:36

Het legioen baalt: We zijn teleurgesteld, onze trainer vergat een normale opstelling te hanteren.

30 augustus 2015 om 19:54

Klopt, alleen wil ik Botteghin na één wedstrijd niet gelijk al afschrijven.

30 augustus 2015 om 19:48

Jij haalt de woorden uit mijn mond. Grote schok was het inbrengen van Karsdorp. Dacht dat hij geblesseerd was of zo, maar nee.. Gio heeft hem gepasseerd waardoor de beste centrale verdediger (van de eredivisie) op rechtsback gezet werd. Het centrale duo was niet best. Neem nu ook aan dat we morgen lezen dat het contract van Immers is afgekocht. Schandalige nummer 10 welke mega kansen blijft missen. Ook Kazim wederom opstellen met Immers, Kuijt en El Ahmadi. Lekker dynamisch elftal, not! Gio, leer snel of ga op de tribune zitten naast je meest technische speler Achabar. Vilhena is op een slechte dag vele malen beter dan Immers maar bij Feyenoord zijn het voetbal idioten welke het voor het zeggen hebben. Ze hadden dus moeten beginnen zoals het eindigde. Wat een dure les...

30 augustus 2015 om 22:20

Achahbar?

Kom op volgende wedstrijd Elia en Kramer in de basis

30 augustus 2015 om 19:30

Met kramer wordt je er voetballend niet beter op won vandaag ook geen enkel kopduel van Isimat. Deze verdediging wil ik juist niet meer zien, ging gelijk beter toen Karsdorp er weer bij kwam. Dan el Ahmadi wisselen voor Vilhena en je bent al een heel eind op de goede weg.

30 augustus 2015 om 20:38

Hoeveel minuten heeft Kramer gehad? Maximaal 15 minuten. daarin kan je ook geen verschil maken. Gewoon Kramer en Elia basis zetten en snel graag. alles beter dat deze creatieloze bende.

30 augustus 2015 om 19:55

Anass achahbar. Heeft de vorige keer PSV al zoek gespeeld en zit nu op de tribune voor twee matige spelers

Hij was volgens mij zichtbaar geëmotioneerd, viel dat ook iemand op? Immers mag echt de tenen van vilhena poetsen, wat is die man een drama.. Kazim was sterk, samen met Vermeer een kleine lichtpuntje deze wedstrijd..

Vanaf nu nooit meer Immers op 10. Liever Toornstra/Vilhena of misscien die Gustafson. Verder Elia op links en Kramer in de spits.

30 augustus 2015 om 19:38

elia, kramer en bilal voorin met kuyt vanaf 10 lijkt mij een beter opstelling, dan kan kuyt lekker zwerven en sleuren en met zijn inzicht en traptechniek zullen er een hoop goede passes gegeven worden en je hebt scorend vermogen, waar kuyt vanaf recht helaas meer een soort van veredelde rechtsback is die wat meer naar voren speelt

30 augustus 2015 om 19:52

Ik verwacht dat de vader van Immers stiekem groot aandeelhouder is want ik kan geen enkele andere reden verzinnen waarom hij nog het Feyenoord shirt mag dragen. Dat hij veel loopt wil zeggen dat hij heel veel meters maakt om zijn eigen fouten te herstellen.

gewoon Immers vandaag een vrije transfer geven en alle problemen zijn opgelost. Wat een schande voor het Feyenoord shirt

30 augustus 2015 om 19:33

Kuyt altijd naar binnen bilal brengt niks extra's nou immers zeg ik maar niks over, el ahmadi per direct banken voor vilhena. Kazim eruit voor Kramer en karsdorp gewoon rb zetten en vanbeek centraal en wat ie doet met botteghin of van der heijden zien we wel

30 augustus 2015 om 20:07

Let maar op, wordt gewoon weer opgesteld hoor. Zou hij het zo goed doen op de trainingen ofzo dat hij er telkens in mag? Of is het omdat wij geen trainer zijn en dit inzicht niet hebben?

Gio heeft gewoon met de verkeerde spelers gespeeld. Bij de eerste echte test heeft Gio tactisch gefaald. Iedereen ziet dat Van Beek en Karsdorp het goed doen dus het is nogal een vreemde keuze om dit dan te gaan wisselen en Botteghin erin te zetten. Zo kom je met 2 Cv´s te spelen op de backs wat leid tot weinig aanvallende acties van beide. Van der Heijden bleek bij Vitesse al een redelijk beperkte voetballer zo af en toe en dat werd vandaag wel weer eens duidelijk. Botteghin had ook niet zijn beste wedstrijd maar heeft het een seizoen lang laten zien. Voortaan maar Karsdorp - Van Beek - Botteghin - Kongolo. Nu we al met 2 seizoenen met Immers spelen wordt het steeds duidelijker dat Immers meer in de weg loopt dan dat hij goed meedoet. Al het gezeur van hard werken heb ik wel vaker gehoord maar in deze opstelling zijn er meer dan genoeg spelers die dat doen. Kazim presteert helemaal niets en dan moet Kramer maar even in 10 minuten laten zien waarom hij spits moet staan? Wanneer Kuyt naar binnen kwam was hij veel gevaarlijker dan aan de buitenkant en Kuyt kan best op 10 in plaats van Immers. Elia liet al een paar goede acties zien dus nu maar hopen dat Bilal en hij het laten zien. Ik geef Van Bronckhorst nu het voordeel van de twijfel omdat het begin in het seizoen is maar dit is gewoon tactisch falen op alle fronten.

Het blijkt dat Feyenoord wel ervaring, maar geen kwaliteit heeft gekocht. Ik ben bang dat het kampioenschap er niet in zit voor Feyenoord. Ze speelden na de goal zeer matig. Ik schrok er van dat Boteghin en Kongolo kramp hadden.

30 augustus 2015 om 20:09

Van Bronckhorst heeft ook ervaring als spelwr maar geen kwaliteiten als trainer ondanks hij met ervaren trainers heeft gewerkt.

Nooit meer van Beek op rechtsback zetten. Karsdorp is daar zoveel beter. Van Beek speelde het laatste half uur in het centrum ook gewoon prima. Verder klopt de bezetting gewoon niet. Bilal op rechts laten staan, sticht veel gevaar maar hij moet nog wel erg veel leren. Elia op links zetten, je moet dreiging hebben. Kuyt is aan de bal gewoon prima, ik vind het dan ook een prima idee om hem als voorste middenvelder op te stellen. Immers is zo godsgruwelijk slecht, ik heb vandaag weer met de handen in het haar gezeten en ik moest (dat meen ik serieus) bijna huilen toen hij die kans met links afschuwelijk slecht schoot. Zo pijnlijk als je weet dat je betere spelers op de bank hebt zitten. Over de spitspositie ben ik nog niet uit. Kramer heeft nog te weinig tijd gekregen en Kazim deed het vandaag best aardig.

Zou het zo doen, Toornstra is uit vorm en aan Immers heb je werkelijk niks.
Indien Botteghin geen lcv kan spelen moet hij maar banken, is zonde als je gaat schuiven in de verdediging waar dan Karsdorp en Van Beek de dupe van worden.

Vermeer
Karsdorp
Van Beek
Heijden/bott
Kongolo
El Ahmadi
Vilhena
Vejinovic
Kuyt
Kramer
Elia
30 augustus 2015 om 19:54

Ik zou alleen Bilal voor Kuyt op de rechtsbuiten zetten, Bilal heeft een actie en een goede voorzet waarmee hij Kramer mee kan voorzien.

30 augustus 2015 om 19:57

Geen slecht idee maar zie het meer voor me dat Kuyt na 70 minuten eraf gaat en dat Bilal dan 20 minuten los kan gaan.

Vergaten te voetballen? Dat Van Bronckhorst Kuijt, Immers en Kazim opstelt, Kongolo en Van Beek op de backposities zet en vervolgens nog voetbal verwacht.. In dit Feyenoord zit gewoon weinig voetbal. Bij veel spelers ontbreekt een goede basistechniek, snelheid en/of gogme. Feyenoord zie ik dit seizoen geen kampioen worden.

30 augustus 2015 om 19:56

Te bedenken dat ze de beste technische speler op de tribune zetten Achabar genaamd zegt mij voldoende over het tactische vermogen van Gio en zijn staf. Hij dient te beginnen zoals het eindigde met wellicht Kuijt als spits en Vilhena voor een middenvelder.

30 augustus 2015 om 20:13

Ja ik snap dat ook niet hoor, dat Achabar nu zelfs op de tribune zit. Ik ben echt een fan van deze speler, hij is misschien niet de langste maar inderdaad wel technisch. Hoop echt dat ik hem weer kan bewonderen dit seizoen. Ook Vilhena hoop ik te zien op de nummer 10 positie. Niet één wedstijdje, maar laat hij het net zo vaak proberen als Immers het mag proberen,

30 augustus 2015 om 19:58

Ik geef je bij de spelers die je noemt en de redenen groot gelijk alleen als je Kuyt vooral de laatste wedstrijden ziet voetballen zie je juist dat hij een goede basistechniek heeft en veel gogme in zijn spel waardoor hij niet altijd zijn snelheid hoefde te gebruiken.

Hij vergat op tijd te wisselen...

Je moet ook voetballers op stellen om aan voetballen toe te komen. Dus niet bijvoorbeeld lex immers op 10

Dit was niet best van Gio om niet te wisselen of gelijk met Elia en Kramer,
en van Beek niet op rechts zetten dit alles lijd tot problemen.
Ik zag in een aantal reactie verkeerde opstelling staan, wat @jan zegt Gio heeft,
gewoon met de verkeerde spelers gespeeld percies. Dus dat we vanmiddag verloren,
was dan ook te voor zien al zag ik een klein licht puntje dat we vroeg voor kwamen.
Ook dat was wel een eigen doelpunt maar toen had Gio moeten ingrijpen.

Tja, dit is dus waarom Feyenoord al jaren niet meer echt meedoet om de titel, het verschil met Ajax en PSV is te groot qua kwaliteit. Je kunt niet kampioen worden met vechtlust, dat is een mooi extra wapen, maar daarnaast moet je ook goed verzorgd voetbal kunnen spelen, en dat ontbreekt vooralsnog bij Feyenoord.

Vreemde beslissing om tijdens een topwedstrijd je beoogde centrum uit elkaar te halen en deze als backs op te stellen en een nieuw centrum neer zetten. Fout van de coach lijkt mij.
Maar goed, ik ben heel erg blij dat PSV heeft gewonnen. Feyenoord is zo'n beetje de enige club waar ik een flinke hekel aan heb, dus deze overwinning telt zwaar voor mij.

Na de interland periode lekker Moreno inpassen en hopen dat Jetro snel terug is, dan kunnen we pas echt verder.

'toen was het wel klaar, al had het vandaag ook 3-3, 4-3, of 3-4 kunnen worden'

Je bedoeld 9-3 Gio!

Gek eigenlijk, onder Rutten voetbalde Feyenoord prima zowel in R'dam, Adam als in Eindhoven. Zelfs bij vlagen beter dan psv en ajax, toen was alleen het scoren een probleem.
Waar is dat alles gebleven, alleen Clasie is verkocht!?
Nu lijkt het nergens op, al 4 wedstrijden niet eigenlijk.
Kuyt zou achter Kramer of Kaziem moeten spelen met Elia en Bilal op de vleugels. Immers aub op de bank, Elhammadi en Vilhena ieder een helft laten spelen om te bepalen wie de beste is.
Gio had vandaag (en tegen elke betere tegenstander in uitwedstrijden) beter 4-4-2 kunnen spelen met Elia en Bilal voorin en Kuyt centraal vanuit het middenveld als hangende spits.
Met huidige opstelling geen top 3 eindklassering.

31 augustus 2015 om 08:29

Was onder Rutten ook. Toen duurde het ook 5 a 6 wedstrijden voordat er echt gevoetbald werd.
Vorig seizoen was de start van het seizoen nog veel slechter dan nu het geval is.
Er is nog niets aan de hand PSV uit mag je verliezen.
Volgende wedstrijd starten met het elftal waar je mee bent geeindigd tegen PSV ( zie opstelling) en hun op elkaar laten inspelen, dan komt het helemaal goed.

Vermeer
Karsdorp
Van Beek
vd Heijden
Kongolo
Kuyt
Vejinovic
El Ahmadi
Basacikoglu
Kramer
Elia

Sorry Gio. Maar je wisselbeleid sloeg nergens op. Waarom Elia v Immers op 10 waarom geen Vilhena en Elia v Bassie en Kramer v Kazim vanaf de start en niet de 83ste min. Zo moeilijk is t toch niet..

Feyenoord was dra-ma-tisch vandaag en dan wil ik PSV niets tekort doen, maar zonder 110 inzet zijn het maar matige voetballers in deze opstelling. Tijd voor een betere mix van creativiteit en mentaliteit, want alleen met dat laatste gaan ze het niet redden.
Vermeer
Karsdorp-van Beek-Botteghin of v/d Heijden-Kongolo
El Ahmadi
Vejinovic-Volgens
Kuijt-Kramer-Elia of Bilal

Feyenoord wordt echt geen kampioen dit seizoen!

Wat dacht je van simpel weg Dirk Kuijt laten banken ?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren