Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Van Bronckhorst wil PSV flink pijn doen: 'Een gat van zeven punten'

Laatste update:

Giovanni van Bronckhorst kan met een geheel fitte spelersgroep toewerken naar de kraker van aankomende zondag tegen PSV. Ook Rick Karsdorp, die vorige week tegen Vitesse geblesseerd uitviel, kan erbij zijn in Eindhoven. De coach van Feyenoord hoopt daar te laten zien dat de Rotterdammers progressie hebben geboekt ten opzichte van vorig jaar, toen er met 4-3 werd verloren na een spectaculair duel.

/

Aan het zelfvertrouwen zal het niet liggen, zei Van Bronckhorst vrijdag tijdens zijn voorbeschouwing op het duel met de landskampioen. “De negen punten uit drie duels hebben ons een boost gegeven. Het zou mooi zijn als we in deze fase van het seizoen al een gat van zeven punten kunnen slaan. Dat is een mooie motivatie voor ons”, zo tekende Voetbal International op uit de mond van de oefenmeester.

Van Bronckhorst hoopt op een wedstrijd die gelijkwaardig is aan die van vorig jaar, met dit keer een andere winnaar. “We hebben een stabiel elftal met veel ervaring”, stipte hij aan. Die stabiliteit wordt mogelijk vergroot als Eric Botteghin in de basis debuteert. Daar heeft het alle schijn van. “Razend knap hoe Eric tegen Vitesse inviel in een volle Kuip. Met hem worden we er zeker niet zwakker op”, aldus Gio. In dat geval verhuist Sven van Beek naar de rechtsbackpositie.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als Feyenoord weet te winnen dit weekend moet PSV zich toch al wel een beetje zorgen gaan maken. Paniekaankopen en dergelijke zijn niet nodig en tuurlijk is er met die nieuwe jongens wat tijd nodig om het elftal weer op te bouwen zonder je twee sterkhouders. Echter, zeven punten achterstand na vier wedstrijden is wel een verschrikkelijke start voor de Eindhovenaren. Gelukkig meent Maher wel eerste te kunnen worden in de Cl..

28 augustus 2015 om 14:15

Dat zou voor PSV toch wel enorm onverwachts zijn om na 4 wedstrijden al zo een achterstand te hebben. Maar dan zijn er alsnog 30 wedstrijden om het goed te maken.
Echter denk ik dat PSV deze wedstrijd wint en het gat verkleint naar 1 punt op Feyenoord.

28 augustus 2015 om 14:18

Haha dat stukje van maher +10. Maar je mist gewoon wel wat doelpunten zonder wijnaldum en depay. Denk dat ze geen kampioen worden...

28 augustus 2015 om 14:19

Mooi die laatste zin van je ook! Ik ben het voor de rest wel met je eens maar in deze fase van het seizoen is 7 punten nog niet veelzeggend natuurlijk. Ik ben wel erg benieuwd naar de eerste topper van PSV dit seizoen.

28 augustus 2015 om 14:29

Haha Maher heeft het woord zelfvertrouwen nieuwe betekenis gegeven

28 augustus 2015 om 14:40

Sneu voor Sven van Beek, als ik Feyenoord fans moet geloven is hij een topper, zelf ben ik daarvna niet overtuigd maar ik denk niet dat hij onderdoet voor Botteghin. Van Beek is geen rechtsback en zal het erg lastig krijgen op die plek terwijl hij in het centrum beter is. op die manier slachtoffer je hem toch, hij gaat twijfelen aan zichzelf, nee ik snap die aankoop niet zo extreem goed is Botteghin ook niet en Van Beek is opbouwend vast wel beter.

Als Van Beek dit weekend tegenover Lestienne komt te staan wordt hij er finaal uitgelopen ben ik bang. Tegen Ajax zal ook Sinkgraven of El Ghazi niet zo lastig met hem krijgen hij is simpelweg geen rechtsback.

Overigens zal Feyenoord niet op 7 punten staan hoor na dit weekend, Ajax heeft er dan maar 3 meer. Deze pot gaat PSV echt wel winnen

28 augustus 2015 om 15:03

ik verwacht werkelijk dat Lestiene geen bal raakt tov Van Beek.
Het zal misschien "niet leuk" zijn voor Van Beek om RB te spelen maar tegen een verdediging met Van Beek, Bottegin, vd Heijden en Kongolo maakt PSV echt geen kans.

28 augustus 2015 om 15:03

Van Beek vreet ze allemaal op met gemak zelfs. Heeft genoeg power snelheid en verdedigend vermogen

28 augustus 2015 om 15:14

Van Beek is een van snelste verdedigers van de ED. Die zal vast en zeker niet zo snel zijn als Lestienne maar van Beek is iig wel sneller dan Karsdorp. Bovendien denk ik niet dat van Beek op rechtsback een blijvertje is. Die zal wel weer naar het centrum gaan als Karsdorp weer fit is.

28 augustus 2015 om 17:34

Ja v beek is de nieuwe ramos... Schei toch allemaal uit met ophemelen... Meer dan degelijke verdediger maar omdat die niet is opgeroepen voor NL moeten alle Feyenoorders ineens deze jongen de dood ophemelen om een of ander punt te maken? Het is nogmaals een zeer goede verdediger maar doe nou niet alsof niemand langs hem heen kan komen....

28 augustus 2015 om 17:55

XAJAcfa: Van Beek is juist wel een rechtsback. Heeft daar zowat heel zijn jeugd gespeeld. Dus we kunnen stellen dat Feyenoord bewust een RCV heeft aangetrokken zodat Van Beek naar zijn vertrouwde positie kan.

28 augustus 2015 om 20:26

Alsof Sinkgraven, Lestienne of EL Ghazi niet af te stoppen zijn en Beek wel even stront voor zijn ogen spelen. Schat Van Beek als verdediger hoger in dan die gasten als aanvaller.

29 augustus 2015 om 01:06

Zo mooi om te lezen dat mensen er zo weinig verstand van hebben. PSV is totaal uit vorm en Feyenoord juist in vorm en jij bent er van overtuigt dat PSV wint. En dan jouw stukje over van Beek laat mensen erg lachen. Van Beek maakte zijn debuut in Europa bij Feyenoord als rechtsback en deed dit behoorlijk goed. Van Beek gaat geen last hebben van wie dan ook op die positie staat

29 augustus 2015 om 01:09

Ja, als je van Beek goed vindt is het de nieuwe Ramos. Dat jij als Ajax supporter durft te roepen dat Feyenoord fans hun spelers op hemelen. Iedereen (behalve Ajax supporters) ziet dat van Beek een verdedigende talent is die vooral verdedigend erg sterk is. Van Beek is een van de weinigen die juist weinig duels verliest

28 augustus 2015 om 16:02

Ja heb je weer iets gevonden (Maher), bewust niet naar de context gekeken en ga je dat nu maanden serieus aanstippen als je PSV af wil zeiken? De praatjes zijn weer terug op Zuid, dat is een ding dat zeker is.
Feyenoord kan inderdaad een flinke tik uitdelen, maar we zijn er klaar voor. Jammer dat Willems er nog niet bij is. Op een mooie wedstrijd!

28 augustus 2015 om 16:41

Ik ben voor Ajax dus ik zou absoluut blij zijn met een gelijk spelletje. En wat mij betreft zijn de praatjes dus niet terug op Zuid. Ik vond het gewoon een opmerkelijke opmerking van Maher om te stellen dat ze eerste in de poule kunnen worden. Tuurlijk, alles is mogelijk maar een beetje realisme is vooral bij Maher wel op zijn plaats

28 augustus 2015 om 17:37

En volgens davy klaassen staan jullie al in de halve finale EL. Haha succes

28 augustus 2015 om 18:13

Dat noemt men optimisme. Is toch wel iets heel anders! Daarnaast is halve finale EL enormmmm lastig maar zeker niet onmogelijk.

Aan de ene kant zou het lekker zijn om PSV nu al op flink wat verliespunten te zetten, aan de andere kant mag Feyenoord wel een pak slaag krijgen na al die hulp vanuit Zeist. Gelijkspel is het meest gunstig voor Ajax als het zelf weet te winnen.

28 augustus 2015 om 14:37

Na al die hulp? Dan heb je al die momenten gemist waarbij ze juist werden benadeeld door de scheids.

28 augustus 2015 om 14:41

Fubar helemaal mee eens je kunt niet zeggen dat Feyenoord overtuigend heeft gewonnen daar kwam wel de nodige hulp bij .....

28 augustus 2015 om 15:05

Inderdaad de rode kaart van Karsdorp die niet terecht was heeft ze enorm geholpen.
De Strafschop van Haller was ook helemaal niet dubieus.
een spits van 190 die achteruit loopt tegen een klein mannetje aan valt altijd heel hard voorover natuurlijk.

28 augustus 2015 om 15:10

Als de wedstrijd tege Utreg niet gewonnen werd zou niemand het nog hebben over de scheids...

29 augustus 2015 om 01:12

Heb je die onterechte rode kaart ook nog in gedachten? Die rode kaart waar Krasdorp voor vrijgesproken werd. Grappig dat, dat niet benoemt wordt. Waarschijnlijk gewoon vergeten, kan gebeuren. Of de strafschop tegen van Utrecht? Kan gebeuren...

De ranglijst vertekent wat. PSV heeft gewoon wat pech gehad. Tegen ADO een discutabele penalty tegen en een onmogelijke goal van de keeper, tegen Heerenveen een penalty tegen terwijl een vergelijkbaar moment aan de andere kant niet bestraft werd.. Neemt overigens niet weg dat het beter moet, maar daar twijfel ik niet aan.
Het heeft Feyenoord mee gezeten. 3 penalty's in 3 wedstrijden, dat zie je ook niet vaak. Tegen Cambuur een bal die wss over de lijn was niet gegeven en daarna een onterechte penalty mee gekregen, tegen Vitesse ontsnapt aan een penalty tegen bij 0-0 stand.

Dat zijn allemaal momenten die wedstrijden beslissen, dus ik maak me geen zorgen. Later in het seizoen zal het PSV wel eens mee zitten en Feyenoord tegen zitten.

28 augustus 2015 om 14:23

Ja leuk al die opsommingen. Maar het feit blijft dat wanneer Feyenoord zou weten te winnen het gat 7 punten is.

28 augustus 2015 om 14:26

Dat eventuele gat van 7 punten zou Feyenoord nodig hebben verspelen ze toch weer.

28 augustus 2015 om 14:29

klopt, maar t is wel ideaal voor ajax ;-)

28 augustus 2015 om 15:02

Feit is ook dat als PSV wint het gat nog maar 1 punt is

28 augustus 2015 om 14:30

leuk dat je het zo meldt allemaal maar je vergeet dat de 0-1 bij ADO buitenspel was en dat feyenoord wel een rode kaart kreeg die nergens op sloeg tegen Utrecht. Cambuur uit was geen pingel maar dat er even eerder geviolleybald werd dor de cv van Cambuur in de eigen 16 vergeet je ook even. Kortom, je verhaal rammelt.

28 augustus 2015 om 14:41

Met dat volleyballen bedoel je die bal die van een meter afstand op zijn arm die tegen het lichaam aanzat werd geschoten?

28 augustus 2015 om 15:07

Laat ze toch. Een penalty in de 93e minuut terwijl de wedstrijd al beslist is heeft geen enkele invloed gehad op de "overwinning" allen op het doelsaldo.

Ik ben bang dat ze PSV pijn gaan doen.
PSV speelt echt nog niet zoals het zou moeten doen en Feyenoord zit toch al in een flow.
Hoop natuurlijk op een wedstrijd zoals vorig jaar, mooi om te zien en prima resultaat

28 augustus 2015 om 14:21

Feyenoord, Ajax en PSV spelen allemaal nog niet zoals ze horen te spelen.

28 augustus 2015 om 14:24

Mwah in een flow valt wel mee.

Feyenoord heeft natuurlijk wat geluk met een aantal twijfelachtige penalty's gehad, waardoor ze wel in een "winning flow" zitten, maar qua spel kan het beter.

Ik denk dat je beter bang kan zijn, omdat PSV het de laatste jaren lastig heeft tegen Feyenoord, in ieder geval na de 10-0.

28 augustus 2015 om 14:43

Ik denk dat Bjorn Kuipers wel 3 keer nadenkt om Feyenoord een penalty te geven gezien alle terechte commotie omtrent Penalties en Feyenoord dit seizoen. Wellicht worden er nu twee terechte onthouden dan is dat ook weer eerlijk verdeeld.

28 augustus 2015 om 16:03

Maak je niet druk. Wedstrijd opzich!

Ik hoop op een leuke wedstrijd. Dat ze maar gelijk spelen en wij winnen in van ADO. Dan staan we alleen boven aan.

De maand Augustus is altijd een lastige maand - als PSV hier gaat verliezen is dit jammer, maar uiteraard nog goed te maken. Zit toch iets minder druk achter dan als dit speelronde 30 was geweest.

Ben benieuwd - maar gok op een gelijkspelletje!

Ik denk dat PSV dit wel wint. Feyenoord heeft toch wat geluk gehad met beslissingen van de scheidsrechter (penalty's), PSV speelt thuis en individueel hebben ze ook een beter team. Ik zeg 3-1.

28 augustus 2015 om 15:10

ach eigenlijk verdiende Feyenoord vorig jaar al niet te verliezen van Psv.
Daarnaast kan je rustig stellen dat PSV toch verzwakt is tov vorig jaar en Feyenoord in de breedte iets sterker is geworden.
Zal dus niet zomaar een makkie worden voor PSV (tenzij de scheids weer de overtredingen van De Jong onbestraft laat) :-)

29 augustus 2015 om 01:16

Utrecht kreeg ook een onterechte strafschop dus dat kun je wegstrepen. Tegen Cambuur in de laatste minuut van blessure tijd was ook niet erg van invloed! Men afgelopen zondag was gewoon terecht. Nu jij weer...

29 augustus 2015 om 01:19

Cambuur werd een doelpunt onthouden, daarnaast was de penalty van afgelopen zondag echt wel diskutabel

Mooi dat Botteghin goed heeft ingevallen maar Van Beek moet je toch niet van zijn plek halen?

Is misschien wel de beste verdediger van de eredivisie... juist omdat hij centraal staat.

Ach jah, misschien werkt het ook wel.

(per ongeluk geliked)

28 augustus 2015 om 14:30

Vind ik ook. Botteghin moet maar laten zien dat hij beter is dan Van der Heijden, dan kan hij mooi daar spelen. Ik zou het enorm zonde vinden als ze met Karsdorp en Van Beek gaan lopen schuiven. Niet in de laatste plaats omdat het twee publiekslievelingen zijn.

Feyenoord draait niet heel geweldig, de 3 gewonnen wedstrijden camoufleren de matige spel. Ik denk dat PSV met een makkelijke overwinning de punten in Eindhoven houd.

29 augustus 2015 om 02:36

en ik vind jouw gebrekkige nederlands verre van geweldig...

29 augustus 2015 om 03:23

Ten eerste ik reageer snel op een voetbalsite. De boodschap is duidelijk.
Ten tweede jij begint jouw zin niet met een hoofdletter. Vervolgens schrijf je "nederlands" ook zonder hoofdletter. Jij wijst mij op fouten terwijl je ze ook maakt. Als je vind dat iemand de schrijftaal niet geweldig is, moet je zelf geen fouten maken.de pot verwijst de ketel dat hij zwart ziet. Al met al verandert het niks aan het feit dat Feyenoord zwak speelt.

29 augustus 2015 om 04:21

er zit een verschil tussen fouten in je nederlands en het niet gebruiken van hoofdletters, wat je op internet zeer vaak tegenkomt

verder heb ik geen aanmerkingen op je schrijftaal,maar op je nederlands

als niemand je op je fouten wijst blijf je die fouten maken omdat je niet weet dat je wat fout doet, dus ipv mij aan te vallen kan je ook de feedback meenemen en jezelf ontwikkelen

het constant negeren van zulk soort fouten zou ik vervelender vinden dan iemand die me er op wijst zodat ik tenminste weet dat ik totaal geen idee heb van hoe je lidwoorden hoort te gebruiken

Ook geeft je gebruik van het spreekwoord over de pot en de ketel, zelfs na je edit, mij de indruk dat je bel wel hebt horen luiden, maar geen flauw idee hebt waar de klepel is...

en feyenoord speelt ook niet zwak, feyenoord loop 9 uit 3 en heeft iets onverzettelijks over zich dat ik jarenlang gemist heb

29 augustus 2015 om 15:57

Iedereen doet het op internet dus het is oké. Dat is wel een heel zwak argument. Punten en komma's zijn net zo belangrijk als het vervoegen van het juiste lidwoord. Dit zijn de regels. Als jij de ene regel belangrijker vindt dan de andere, betekent het niet dat het acceptabel is. Nogmaals dit is een voetbalsite, als ik snel een reactie plaats probeer ik mijn mening te geven over het onderwerp. Hoe ik dat doe is niet relevant, zolang de boodschap duidelijk is. En als iemand mij wil verbeteren op mijn Nederlands/schrijftaal moet diegene zelf geen fouten maken. Je bent anders niet heel erg geloofwaardig.

Jouw reactie niet om me te verbeteren op mijn fouten, maar een gefrustreerde opmerking omdat ik een mening heb over Feyenoord waar jij het niet mee eens bent. Dat kan jij vinden, maar kom dan wel met inhoudelijke argumenten waarom jij het spel van Feyenoord zo fantastisch vindt. Het is heel knap dat ze 9 punten hebben behaald, maar dat is scoreboordjournalistiek.

Beter nu pnt laten liggen dan aan einde van seizoen. Maar we zullen zien zondag, gaat moeilijk worden voor ons. Toch gaan we er vol tegenaan hopelijk met moreno en willems en schaars of hendrix op middenveld geen maher en brenet.

28 augustus 2015 om 14:30

t maakt natuurlijk helemaal niks uit wanneer je de punten laat liggen, als je er aan het einde maar genoeg hebt.,

psv kon afgelopen jaar aan het einde rustig punten laten liggen, waren ze nog steeds kampioen.

Het ligt er zowiezo aan of het deze keer wel eerlijk verloopt. Ik bedoel Psv niet zeker niet zo goed als vorig jaar. Maar als je in de laatste minuut punten verliest omdat de keeper met een onmogelijke hakbal weet te scoren. Dat is pure pech. Iets wat 1x in de 25 jaar voorkomt. En tegen Heerenveen had Psv gewoon recht op 2 penalties. Die niet werden gegeven. Als die penalties wel werden gegeven dan Psv alle lof gehad over hoe goed ze waren met die uit overwinning op Heerenveen. Maar nu dat Psv ongelukkig op 5 punten staat word er ineens gesproken over paniek. Iets wat ik wel wat overdreven vind. En Feyenoord mag ook zeker niet klagen met de arbitrage. Die hebben toch wel een aantal zeer gemakkelijk gegeven penalty's gegeven. En een 100% Cambuur goal die zomaar werd afgekeurd. Dat is nou 1maal voetbal. Je moet gewoon een beetje mazzel met alles hebben. En vooralsnog heeft Feyenoord dat en Psv juist niet.

28 augustus 2015 om 14:29

Zelfs na 40 herhalingen was het niet duidelijk met de camera's. In 0.3 seconden op het veld is het dan al helemaal niet zichtbaar. Volgens mij was hij er niet eens 100% overheen.

Tegen Utrecht pech gehad dat je met 10 man komt te staan en tegen Vitesse 2 of 3 keer een doorgebroken speler onterecht teruggefloten uit buitenspelpositie. Zoveel hebben we ook niet meegehad.

28 augustus 2015 om 14:45

En dan nog kwijtgescholden rode kaarten die je vergeet. Bijv Karsdorp dat is gewoon lomp inkomen en je kunt rood geven maar Zeist wil de competitie spannend houden .....

28 augustus 2015 om 14:54

Nee, het was gewoon geen rood. Hij kwam niet met gestrekt been in. Het was een gele kaart, niets meer niets minder.

28 augustus 2015 om 14:31

Ik ben het volledig met je eens op het puntje na dat Cambuur een 100% goal had, dit is gewoon niet te zien. Maar, ik begrijp dat het ook maar een voorbeeld was.

Persoonlijk zal ik tevreden zijn als we met een puntje uit Eindhoven weggaan, zou een prima prestatie zijn

28 augustus 2015 om 14:32

Erg sterke opstelling zo ja, ik ben alleen bang dat Immers en Kazim er zondag 'gewoon' weer in staan. Al moet ik zeggen dat Lexie tegen Vitesse heel behoorlijk speelde.

28 augustus 2015 om 14:36

Nouja, zet ik hier een leuke opstelling neer wordt ie verwijderd.. Als ze dat maar niet bij Gio doen zondag.

Ja, helaas die Kazim kan er vrij weinig van, al schiet ie wel lekker tegen bidons.

28 augustus 2015 om 14:41

Vreemd inderdaad, wat voor reden is daarvoor opgegeven? Volgens mij zei je niks raars.

Afijn, Kazim in de basis kan nooit lang meer duren lijkt mij. Kramer gaat vroeg of laat de eerste spits worden.

Ik hoop op een leuke pot, maar kan zelf helaas niet kijken ivm werk. Beetje slecht gepland maargoed.

PSV heeft wat pech gehad met de arbitrage, in Heerenveen had het namelijk recht op een penalty. Nou wil ik de arbitrage niet de schuld geven aangezien PSV die pot eigenlijk ook zonder penalties had moeten winnen, maar als het even wat stroever loopt kan je falen van de scheidsrechter niet erbij hebben.

Feyenoord heeft wat mazzel gehad de laatste wedstrijden, gezien de wel gegeven penalties. Nou vond ik er zeker 1 niet terecht gegeven en opnieuw is bewezen dat we doellijntechnologie door heel Nederland moeten hebben aangezien Cambuur gewoon een goal maakte. Ik wil echter benadrukken dat Feyenoord niet gelukkig gewonnen heeft, het was wel afgedwongen.

Ik vind PSV wel sterker overkomen dan Feyenoord. Zeker met Luuk de Jong loopt er nog genoeg gevaar rond. Daarnaast hebben ze ook nog die geweldige Mexicaan lopen, die werkelijk als een stofzuiger rond loopt. Een soort Gabri van Ajax; "ik los het wel op", alleen dan nog een stuk technischer.

Het is goed om te zien dat Feyenoord misschien weer om de titel kan spelen en zeker dit seizoen wordt dat verwacht. Kuyt is terug, de man die fitter is dan de hele Eredivisie bij elkaar, maar heeft op zijn dranglust na nog niet bijzonder veel laten zien. Het is overigens wel prachtig om Kuyt weer hier te zien. Misschien wat jaartjes te laat, maar als je hem in dat Feyenoord shirt ziet, kijk je gewoon naar een geboren leider. Hij spoort de jongens aan naar voren te voetballen, k hoop alleen dat hij een kans krijgt in de spits. Kramer is prima voor het Feyenoord spel, maar Kuyt is denk ik de beste spits die ze hebben.

Niet omdat ik voor Ajax ben, maar gewoon persoonlijk vind ik Ajax weliswaar niet geweldig voetballen, maar wel overtuigen. Ik deel de filosofie van Ajax niet en vind dat bijvoorbeeld Heitinga gewoon hoort te spelen. De jeugd is belangrijk maar de beste moeten spelen, dat gebeurt helaas niet nu. Dat betekent echter niet dat ik Ajax thuis even zie afrekenen met Ado. Ado is altijd moeilijk en zeker nu ze goed versterkt zijn met Schaken (feyenoord had hem niet weg moeten doen) en Havenaar.

PSV staat nu rond de 7e plaats, dacht ik. Die staan over enkele weken weer mooi ergens bovenin. Zwolle doet ook knap mee en Vitesse laat mooi voetbal zien, maar mist nog het beetje geluk.

Een gat van 4 of 7 punten is nu nog niet belangrijk. Dat kan binnen 2 weken voorbij zijn, of zelfs omgekeerd bij 2 verliezen. In oktober, november of rond de winterstop kunnen we kijken wie waar staat. Vergeet niet dat Ajax goed is in de 2e seizoenshelft (belachelijk maar helaas waar) en dat andere clubs dus ook gewoon zoiets kunnen evenaren. Niets is zeker.

28 augustus 2015 om 15:22

Dan moet je net als ik nachtdiensten gaan draaien . Ik hoop ook op een mooie pot. Heb geen voorkeur al zou een gelijkspel voor Ajax goed uitkomen. Ik verwacht echter een ruime zege voor PSV.

Zondag wordt het wel een mooie pot verwacht ik. Met psv die ballen achter de verdedigers van feyenoord gaat spelen om zo te kunnen scoren, terwijl ze de buitenspelval willen ontlopen. En met Narsing en de Jong gaan ze wel voor gevaar zorgen denk ik. Maar toch denk ik dat feyenoord gaat winnen. Dat omdat ik vind dat feyenoord een goede, stugge ploeg heeft. Iedereen kan zeggen wat ze willen maar tegen vitesse en cambuur hebben ze het toch afgedwongen. Laatste kwartier kon vitesse geen kant meer uit. En let op mijn woorden , Bilal gaat de man van de wedstrijd worden met zijn snelheid. Mark my words.

Toch zie ik PSV winnen en ruim ook. Hebben overduidelijk een betere selectie en zijn thuis ijzersterk. Ik ben totaal niet onder de indruk van Feyenoord om eerlijk te zijn. Ik gok op 3-0.

Vrees het ergste voor Psv. Het spel in de eerste wedstrijden geeft weinig vertrouwen richting deze confrontatie. Daarentegen heeft Feyenoord natuurlijk een super start gehad wat doorwerkt richting deze wedstrijd. Hoop het niet, maar verwacht dat PSV er dik af gaat.

Dan zijn de praatjes nooit weggeweest. Heb je de moeite genomen om te lezen in welke

Wat mij betreft eindigt de wedstrijd zoals hij begint : met een gelijke stand op het scorebord. Wat er tussenin gebeurd doet er niet zoveel toe, rode kaarten, blessures, gemiste kansen of veel goal : zolang PSV en Feyenoord maar beide punten laten liggen. Het is te hopen dat Ajax eerder die middag zijn plicht tegen ADO doet, dan doen we goede zaken. Zou toch ideaal zijn, na 4 speelronde op 12 punten (liefst ook geen tegentreffers) en een voorsprong van 2 punten op Feyenoord en liefst 6 op Psv.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren