Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Maher vol vertrouwen: ‘Tweede worden in de poule? Misschien wel eerste’

Laatste update:

PSV is na zeven jaar terug in de groepsfase van de Champions League en krijgt er een zware kluif aan om de knock-outfase te bereiken. Tijdens de loting in Monaco werden de Eindhovenaren donderdagavond gekoppeld aan Manchester United, CSKA Moskou en VfL Wolfsburg.

/

“Het zijn mooie tegenstanders en leuke wedstrijden om te spelen. Natuurlijk zijn ze lastig, maar je hebt altijd kans. We kunnen absoluut overwinteren en dat moeten we als team en club uitstralen. Tweede worden? Misschien wel eerste. We willen in ieder geval zo ver mogelijk komen”, zegt Adam Maher in een interview met de NOS.

De middenvelder zei dat hij ook snel contact gaat opnemen met Memphis Depay, met wie hij vorig seizoen samenspeelde bij PSV: “Ik denk dat we mekaar wel appjes gaan sturen om elkaar te feliciteren met de wedstrijden die we gaan spelen”, aldus Maher.

Denk jij dat PSV de volgende ronde bereikt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
28 augustus 2015 om 01:10

Dat is het probleem in Nederland voetballand. De Nederlandse mentaliteit kent totaal geen winnaarsmentaliteit, te nuchter, problemen worden vermeden of weggedronken en qua voetballen heeft elk team volgens de meeste al verloren voordat er uberhaupt al gespeeld is.

Qua aanval zijn we in Nederland goed alleen we verdedigen als natte kranten. Ga mij niet vertellen dat zo'n FC Adnogwat wat wint van Southhampton niet verder is als BVO dan Vitesse.

In Nederland weten ze niet eens te winnen van een random kut ploeg dus kom alsjeblieft niet met geld want dat niet genoeg anders was hadden Real, PSG en Man City meer dan 1x de CL gewonnen afgelopen jaren.


Het voetbal kakt per jaar steeds harder in en zal over 5 jaar niks meer zijn in NL, stadions blijven leger en leger, provincieclubjes doen het steeds beter en Nederland krijgt steeds minder geld en wordt meer buitengesloten.

Kijk naar Duitsland. Stadions vol, passie, geld, Bayern is kerngezond en heeft geld en een bomvol stadion en een goede mentaliteit.

In Spanje wordt er gespeeld met passie.

En in Nederland zijn we een opleidingsland en weggeefland. Zelfs scouten buiten de grenzen doen we niet meer goed op Az en Fc Twente na.

De spelers zijn goed, de mentaliteit en structuur niet en zonder een degelijke coach zal Ajax met dat saaie positiespel en slechte verdedigers ook niet ver komen.

28 augustus 2015 om 01:22

Inderdaad! Altijd maar dat gescout van D spelertjes uit het buitenland door veel Nederlandse clubs terwijl er genoeg Nederlands talent rondloopt. Vooral Heerenveen en Groningen maken zich daar schuldig aan, wordt er echt ziek van.

28 augustus 2015 om 01:41

Daarom zijn we de afgelopen 2 wk's 2e n 3e geworden!

Op clubniveau zit er iets totaal scheef, maar toch hebben we elke keer weer zat talent die de boel op sleeptouw kan nemen. Hierna krijgen we weer een iets mindere lichting, maar dat duurt in Nederland gezien de historie nooit langer dan een jaar of 4. Altijd zullen er wel Robben's Gullit's Depay's Bergkampen en van Nistelrooij's opstaan.

28 augustus 2015 om 02:25

Dat klopt zeker. Maar wanneer er niet iemand van eigen bodem is die een gat op kan vullen moet je durven te investeren. Iets wat Psv dus doet met moreno en guardado. Daarmee haal je winnaars in huis. Dat vind ik persoonlijk een erg goed voorbeeld, van het kapitaal staat op het veld. Zo moet ook een voetbalclub gerund worden. Supporters komen naar een stadion daarvoor.

28 augustus 2015 om 06:59

Ohh heerlijk gesproken. Het is heel jammer, maar keiharde waarheid. Het gaat niet meer om het winnen lijkt het. Het moet allemaal zo volgens het plannetje lopen dat er voor geen meter uitziet. Ik weet niet, maar het is zeker zorgwekkend!

Of hij had wat glaasjes teveel op of het is hem compleet in zijn bol geslagen. Als psv 1e in de poule wordt stuur ik elke voetbalzonegebruiker een krat bier toe.

28 augustus 2015 om 00:30

Deal!

28 augustus 2015 om 00:31

Wat zou het nu toch mooi zijn als PSV eerste eindigd, ook al slaat dat natuurlijk nergens op.
Maher heeft een veel te hoge pet op van zichzelf en PSV.

28 augustus 2015 om 10:48

Theoretisch ja, maar met deze instelling kunnen ze er wel voor gaan. Met het idee dat je toch 4de eindigt bereik je niks? Of ben jij zelf ook nier echt een vechter in het leven, dat je zo denkt

28 augustus 2015 om 00:31

Mag ik cola?

28 augustus 2015 om 00:32

Deze reactie wordt nu door alle leden opgeslagen!

28 augustus 2015 om 00:47

Haha ik heb printscreen gemaakt van je uitspraak! Persoonlijk denk ik dat PSV 4e wordt. United zullen ze niet verslaan en CSKA en Wolfsburg zijn gewoon erg sterke ploegen. Ze moeten er gewoon vol op knallen ze hebben niets te verliezen

28 augustus 2015 om 00:48

Ik zie het niet snel gebeuren maar ik ga je er aan houden

28 augustus 2015 om 01:06

Keiharde deal nu alleen nog een bak met geluk

28 augustus 2015 om 10:15

Denk 2 bakken?

28 augustus 2015 om 01:57

Nu ga ik zomaar voor Psv duimen.

28 augustus 2015 om 07:20

OK. Top actie! Roman?

28 augustus 2015 om 08:43

doe ik er een zak borrelnoten bij!

28 augustus 2015 om 08:46

Dan drinken we hem wel samen op;-)

28 augustus 2015 om 08:49

Ik heb speciaal voor deze reactie maar een account aangemaakt!

28 augustus 2015 om 09:17

Als je ziet dat vorig jaar niet een Engelse club bij de laatste vier zat in zowel CL als EL, Southampton en West Ham nu ook alweer afgevoerd zijn, Wolfsburg De Bruyne kwijtraakt en Cska ook geen Übermannschaft is waarom niet wat meer optimisme en zelfbewustzijn. Het hoofd in de schoot leggen kan altijd nog. Waarom zo bang voor al die Engelse ploegen die toch al door heel veel ook mindere ploegen verslagen zijn. Neem een voorbeeld aan Tel Aviv. Ik zie PSV of Ajax nog zo niet winnen van Basel.

28 augustus 2015 om 10:00

Oei pas op met zulke project x achtige uitspraken. Ook ik hou je eraan hahaha

Aangezien de gemiddelde voetballer, op bvb beugelsdijk na natuurlijk, niet overloopt van het gevoel voor humor en sarcasme, ben ik bang dat hij dit ook nog echt meent ook van die eventuele eerste plek. Dat vind ik dan weer grappig.

Dromen mag altijd.
Strijden voor de 3e plek, kun je overwinteren en door in de Europa League.
1e of 2e plek in deze poule is niet haalbaar.

28 augustus 2015 om 00:52

Why not.

28 augustus 2015 om 10:23

Je doet toch aan een toernooi mee om ver te komen? Laat ze er lekker zelf vooruit komen dat ze eerste kunnen worden. Des te beter juist ik geef ze ook goede kansen om verder te gaan in deze poule er zit geen topteam uit Europa bij dus je hebt alle kans.

Maher is de realititeitszin aardig uit het oog verloren. Ambitie is goed maar enigszins je plek weten is ook niets mis mee. Plek twee zou een wereldprestatie zijn, wat ik als Nederlander dan ook toe zou juichen.

Zo is het Maher, waarom gewoon niet 1ste worden.

Haha, branie is nooit weg. En voordat iedereen Maher gaat tegenspreken: dit is wel de juiste mentaliteit! Beter dan dat jezelf al gaat indekken. PSV heeft zeker kansen. Man United is niet meer de ploeg van weleer, Wolfsburg raakt De Bruyne en Perisic kwijt en Cska is gelijkwaardig. En nu wat meer positivisme. Alle pessimisten hieronder mij.

28 augustus 2015 om 00:54

En als een Ajacied dit zegt wordt het gelijk gelabeld als arrogantie. Maar goed, ik hoop het van harte voor de Psv'ers verder. Alleen mogen dit soort uitspraken wel even achterwege blijven, na de wanprestaties in de europaleague afgelopen jaren. Winnen van Manchester United is wel even wat anders dan van Ludogoretz en Chernomoretz en weet ik veel hoe ze allemaal heetten toen.

28 augustus 2015 om 01:10

Als een Ajacied dit zou zeggen zou ik hetzelfde reageren, maar je hebt gelijk wat betreft de prestaties van PSV in Europa. Dan nog hoef je je bij voorbaat niet gewonnen te geven. PSV heeft zeker kansen in deze poule, er zit in deze poule geen ploeg die de CL kan winnen, dus er is hoop.

28 augustus 2015 om 01:30

Ajax speelde natuurlijk wel fantastisch tegen Jablonec echt petje ad

28 augustus 2015 om 02:12

Imponeria, ik ben het ook zeker met je eens ja. Er liggen kansen, maar ik zie liever dat ze met hun voeten spreken in plaats van hun mondje. En dan zeker maher, die eigenlijk nog maar weinig heeft laten zien bij PSV naar mijn mening.

28 augustus 2015 om 02:14

Rikpsv, is dat het beste wat je hebt? Iemand heeft een klein beetje kritiek op je clubje, en dan moet je gelijk met een slecht potje van de rivaal aankomen? Dat is gewoon zielig en kinderachtig. Als je niet op een normale manier een discussie aan kan gaan, dan zou ik je accountje hier verwijderen en overstappen op het sesamstraatforum. Wellicht dat daar mensen op gelijk niveau een discussie met je aan willen gaan.

28 augustus 2015 om 02:47

Ach ja, Maher wordt wat gevraagd en hij zegt wat de supporters willen horen, logisch.

28 augustus 2015 om 03:08

Alsof Maher kan zeggen, "tegen manu en wolfsburg zijn we kansloos want die hebben overduidelijk meer kwaliteit en cska is in het gunstigste geval gelijkwaardig. Hopen op een 3e plekkie." Nee er moet wel wat van uit gaan.

28 augustus 2015 om 07:41

Heb er een hard hoofd in maar ik denk dat je beter tegen Man Utd en Wolfsburg kan spelen dan tegen Chernomoretz etc. Nu kan PSV lekker op de couter spelen. Tegen een Chernomoretz en Dnipro gaat dat gewoon niet. Tegen CSKAA ook niet aanfetien hun hrgzelfde spelletje spelen dacht ik !

28 augustus 2015 om 08:26

Idd, als de kwaliteit minder is, dan moet je het van lef en mentaliteit hebben.. Realistisch gezien wordt het gewoon heel moeilijk om 3e te worden. Maar ik hoor dit toch liever dan die defaitistische Preud'homme

28 augustus 2015 om 08:50

waarom kan dat niet ?
Hij had gewoon kunnen zeggen doorgaan word een zeer moeilijk verhaal maar we gaan er alles aan doen.
Deed de Boer ook de laatste jaren.

28 augustus 2015 om 10:46

Jouw reactie is ook niet bepaald volwassen...

28 augustus 2015 om 11:13

Rik_psv

psv ook tegen ado en heerenveen, de laatste jaren was psv ook magistraal in Europa, zeer grote naam opgebouwd, wolfsburg,cska en united zullen zijn broek nu wel vol hebben nu ze weten dat een knots gekke avond in eindhoven te wachten staat, heksenketel met des al niet te min de 12e man!

28 augustus 2015 om 16:03

Haha deze Imponeria denkt dat Cska gelijkwaardig is aan PSV terwijl Psv al jaren niet presteert wat Cska doet, tevens is Luuk de Jong de beste speler van Psv.. Ja Luuk de Jong. In Rusland hebben ze geen idee wie dat is man. Wolfsburg versterkt zich sowieso wel en heeft sowieso met of zonder de Bruyne al een veel sterkere elftal dan Psv.

Om eerlijk te zijn zie ik ze wel kans maken als PSV op volle oorlog sterkte is.

Maar Man U heeft Van Gaal, en die zullen denk ik groepshoofd eindigen. Vooral als Wolfsburg Kevin De Bruyne kwijtraakt(genoeg andere spelers daar niet van, maar hij is het glijmiddel die zorgt dat ze in een nauw poesje kunnen).

3de plek grote kans, plek 1 niet... hoogst haalbare is plek 2 met veel geluk, overwinteren moet wel kunnen.

28 augustus 2015 om 00:46

"hij is het glijmiddel die zorgt dat ze in een nauw poesje kunnen" 8-
Zo had ik De Bruyne nog niet bekeken..

28 augustus 2015 om 00:55

Whaahaha ik ook niet.
Wolfburg is een leuke ploeg maar zonder de bruyne en perisic die naar waarschijnlijkheid naar inter vertrekt(?).
Psv maakt zeker een kans, 1 spits, twee snelle buitenspelers opstellen. In de omschakeling zoals ze dat vorig jaar goed deden.

28 augustus 2015 om 01:04

precies !als je speelt met psv in de cl ! en je brengt naar buiten , mwahh de derde plaats is het hoogst haalbaar !

28 augustus 2015 om 00:53

"Hij is het glijmiddel dat zorgt dat ze in een nauw poesje komen." Haha, zonder twijfel de meest geniale uitspraak die ik vandaag heb gelezen.

28 augustus 2015 om 00:55

Hahahahaha mooie qoute over de bruyne. +1

28 augustus 2015 om 01:31

Haha geniaaaaal

28 augustus 2015 om 11:35

leuk verhaal,

maar je snapt het transfer spelletje toch zeker wel, als wolfsburg 80 miljoen krijgt voor de bruyne, zal daar een deel van ook meteen weer uitgegeven worden voor een vervanger. en ja, voor pak hem beet 50 miljoen kan je een zeer leuke speler kopen, die ook op alle plekken beter is dan wie dan ook op het middenveld bij psv.

maar ik snap je blijdschap als het gebeurd

Wat moet hij anders dan zeggen? Nee joh we worden wel 4e en gaan we focussen op eredivisie? Als er jongens zijn die boven zichzelf uitstijgen dan is er wel een kans ja. Cska en Wolfsburg zijn geen Real Madrid of Barcelona. Als Ajax al gelijk speelt tegen Wolfsburg dan geef ik PSV zeker een kans. Positief zijn en extra punten binnen halen voor Nederland! Want dat hebben wij nodig!

Het is natuurlijk niet realistisch om te denken dat PSV deze poule gaat overleven. Maar aan de andere kant kan je beter zo'n poule hebben dan een poule met allemaal rare oostblokkers. Je hebt het aan Ajax ook gezien, in de poule bij Barcelona en City deden ze fantastisch mee, zodra ze Rapid Wien of Steau Boekarest loten liggen ze er meteen uit. Voor de grote ploegen als United, CSKA en Wolfsburg is het altijd lastig spelen tegen PSV. Je moet winnen qua begroting en verwachtingen, je loopt als speler niet meteen warm voor een potje in Nederland. Misschien wat teveel onderschatting of nonchalante houding en daar ga je. Als PSV zijnde kan je er blanco instappen met de wetenschap dat niemand gelooft in overwintering in Europa, plek 4 dus. Lekker vrij voetballen, vaak haal je dan het beste in jezelf naar boven.

Zoals ik al zij, niet realistisch, maar niks is onmogelijk. Het zijn stuk voor stuk heerlijke wedstrijden voor de PSV aanhang en spelers. Hier wordt je als club nooit minder van.

Het realisme van Brands en Gerbrands is ver te bespeuren bij Maher. Toch stiekem ook wel mooi, deze bravoure bij een jong ventje! Ook al ben ik ajaxsupporter wens ik PSV veel succes in de CL, hopen dat ze nog wat puntjes voor Nederland sprokkelen!

28 augustus 2015 om 09:20

Je hoeft het ook niet van de toren te schreeuwen. Als je intern maar niet onder de indruk bent van de tegenstanders en vol gelooft in je eigen kansen. Denk dat het slimheid van brands en gebrandts is. Die zullen echt wel broeden op iets.

@ Liquidfire

Volle oorlogssterkte? Wie missen ze nu dan? Alleen Willems toch?

Ik ben bang dat PSV al te lang geen CL meer heeft gespeeld om echt te beseffen hoe moeilijk het is. Eventjes overwinteren, met dergelijke tegenstanders... terwijl je zelf dit jaar alleen nog maar hebt gewonnen van Groningen... Ik wens ze veel succes maar het is echt ontzettend moeilijk in de CL!

28 augustus 2015 om 00:47

Hector Moreno trouwens ook nog, wel een niveautje hoger dan Bruma of Isimat.

28 augustus 2015 om 01:17

Dan nog pereiro die moet wennen en hopelijk narsingh uit de basis knikkert en dan hoop ik nog dat brands een aanvallende middenvelder haalt met wat body iemand die kan strijd kan maken.

28 augustus 2015 om 01:23

Inderdaad. Ben erg benieuwd naar PSV in de sterkste formatie! Nu nog afwachten wie Brands nog haalt, ben nieuwsgierig

Eerste worden is misschien niet realistisch, maar zo moet je er wel ingaan. Met lef en zelfvertrouwen bereik je veel meer.

28 augustus 2015 om 00:55

Als een Ajacied zoiets had gezegd, was het meteen arrogantie.
Bij PSV heet het dan lef en zelfvertrouwen.

28 augustus 2015 om 01:12

Ik denk dat je te negatief bent, zou in dat geval meer Amsterdamse bluf zijn dan arrogantie

28 augustus 2015 om 09:09

@imponeria,

En "amsterdamse bluf" staat hier op Voetbalzone voor 95% van de niet-Ajacieden gelijk aan arrogantie. Rene heeft wel degelijk gelijk, maar dat beeld blijft maar hangen bij mensen hier.

Wat moet Maher anders voor de camera zeggen? "sorry jongens, dit gaat hem niet worden!". Alle PSV-supporters weten dat 2e worden al een behoorlijke kluif gaat worden, laat staan eerste. Maar met zulke opmerkingen probeer je natuurlijk wat hoop te kweken.

28 augustus 2015 om 09:12

haha nee dat zal hier wel omschreven worden als arrogantie, maargoed ik kan alleen maar vrolijk worden van zulke uitspraken als deze van maher, mits je natuurlijk wel alles geeft op het veld, dan kun je nog verliezen als je er maar alles aan hebt gedaan, je kunt er ook zo ingaan als brugge deed tegen united of zoals de meeste hier zullen doen, maar dan heb je bij voorbaat al geen kans.
ik heb er een hard hoofd in maar hoop voor het beste!

Hij zal dit waarschijnlijk met een knipoog hebben gezegd. Tuurlijk als Psv zijnde ga je er helemaal voor, maar het word erg lastig voetbaltechnisch gezien. Hij zegt niets geks eigenlijk..

Dat zijn wel 2 uiterste, eerst wordt er gezegd dat het een kansloze missie wordt en nu zegt maher doodleuk dat ze misschien 1e worden. De realiteit zal wel zijn dat het een leuke strijd voor de 3e plek wordt.

Ik denk dat de kans groter is dat pasen en pinksteren op 1 dag vallen dan dat PSV eerste wordt in deze poule. Met heel veel geluk worden ze hooguit 3e, maar ik verwacht dat Manchester United, Wolfsburg en Cska Moskou veel sterker zullen zijn.

Mwoah.. zie Ajax in deze poule ook niet overleven, mochten zij Cl hebben mogen spelen dus en dat is mijn punt.. we zullen echt geen team meer krijgen die overwintert in de CL of er moet heel wat mazzel aan te pas komen maar dat schip is helaas allang gevaren..

Volgens mij onderschat je PSV een beetje. Imo doen ze niet onder voor Cska. Met spelers als Willems, Moreno, Guardado, de Jong staat er best wel wat kwaliteit.

Aan deze reactie kun je merken dat PSV lang niet tegen CL-teams heeft gespeeld. Ze mogen blij zijn als ze 3e worden. Wolfsburg en Manu zijn duidelijk 2 maatjes te groot en er zal met Cska uitgevochten moeten worden wie er 3e wordt.

Wat een gelul hier zeg. Natuurlijk worden ze niet eerste. Maar ik ben die Ajax mentaliteit ook een beetje beu hoor op het veld daar. Die hebben zoveel ontzag voor Ronaldo en Messi de afgelopen jaren laten zien, dat ze al kwijlend ze langs lieten lopen.

Ga er vol voor Maher. Geen shirtje willen van Rooney of Schweini, maar maak ze af.

28 augustus 2015 om 09:07

En waar heb je dit gezever vandaan getrokken? De "ajax Mentaliteit" waar jij het over hebt is volkomen onzin. Volgens mij heb ik nog een wedstrijd van Ajax tegen Real Madrid gekeken waarbij Christian Poulsen besloot om Ronaldo half door midden te breken.

Maar goed, ik denk dat je de plank behoorlijk mis slaat. De spelers van Ajax liepen namelijk totaal niet kwijlend langs Ronaldo of Messi. Het punt is alleen dat die 2 buitengewoon goed zijn. Het heeft ook een reden dat die 2 gasten bij elkaar meer dan 100 doelpunten scoren in een competitie die 10 keer zo sterk is als onze competitie.

Als Maher vervangen wordt hebben ze een kans ja

Al dat gehaat ben t zat...
Wees blij dat er een Nederlandse club speelt in de Champions League..

Droom maar lekker verder...

Schattige reactie dit. Zo zonder zelfkennis en -reflectie. Die wordt snel oud dit seizoen...

Ik vind deze jongen echt het toppunt van overschatting. Zowel zijn eigen kwaliteiten overschat hij en ook de kwaliteiten van het team

Het grappige is dat iedereen hier het niet eens over Moskou heeft, ploegje wel eens bestudeerd?
Het lijkt er op dat iedereen denkt dat die 4e worden echter de strijd om de 3e en 4e plaats gaat tussen PSV en Wolfsburg.
Al dat gedagdroom, het nederlandse voetbal is van zorgwekkend niveau,ik hoop dat we dat ook door hebben.
Dat een Maher dit roept zegt meer over hem dan over Psv.
Ik hoop voor het nederlandse voetbal natuurlijk dat ze overwinteren dit hebben we als land nodig.
Maar is dat realistisch... zet Rooney eens tegenover Bruma.. of Depay- Bruma.
Het is een mooie poule, je moet er gewoon van genieten.

Ik zie hier vaak mensen die mocht dit een ander club betreffen kwalificeren als arrogantie......

Maar dit zegt alles over de inteligentie van Maher en vooral over zn zelfkennis.
Ik zou het geweldig vinden als Psv eerste of tweede maar zelfs al derde werd (met een behoorlijk aantal pnt is dat de beste optie ivm kansen na overwintering) puur voor het nederlandse voetbal.
Maar de realiteit is dat hier heel veel mensen Wolfsburg onderschatten.
Daardoor begrijp ik weer beter waarom vele de PL zo ophemelen simpelweg kijken ze nooit naar Bl.
Wolfsburg is absoluut de sterkste uit de groep en als De Bruyne en Perisic vertrekken komen daar uitstekende voor terug.
Ook Utd is natuurlijk op elke positie 3 klasse beter, en moskou doet niet onder voor Zenit en dat was vorig seizoen MET Wijnaldum en Depay al lastig.

Het lijkt verder ook wel ofdat iedereen hier lijkt te vergeten dat PSv een Bondjas heeft uitgedaan.

Maar goed ik hoop dat Psv 3de word met een behoorlijk aantal pnt en verder bekert in de EL daar is nog kans echt een ronde verder te komen.

28 augustus 2015 om 09:23

Wolfsburg is best wisselvallig. Liepen vorig jaar thuis tegen napoli ook tegen een enorme zeperd aan. Uiteraard is het een geduchte tegenstander, maar geen Bayern München en ook (nog) geen Dortmund, Leverkusen of zelfs Schalke qua Europese ervaring in dit soort duels.

28 augustus 2015 om 16:51

Gaat het niet om, maar Wolfsburg is echt wel een maatje te groot voor Psv.
Neemt niet weg dat je wel een stuntje kan maken, maar om dat als reeel te beschouwen is belachelijk.

29 augustus 2015 om 01:51

Tja, als je het zo bekijkt zou het ook belachelijk moeten zijn dat teams als Rapid wien en zeker jablonec zichzelf een kans toedichten tegen Ajax. En dat ludogorets zichzelf kansen toedicht tegen Psv. Heb je het wel eens zo bekeken dan?

29 augustus 2015 om 09:55

Nee je begrijp de laatste zin verkeerd.
Ik bedoel dat het belachelijk is dat je je zelf kans toedich om eerste te worden in de poule.

29 augustus 2015 om 10:19

Ik denk dat ze naar buiten toe niet hoog van de toren moeten blazen maar intern wel een gezond zelfbewustzijn moeten hebben. Soms zijn Nederlandse clubs ook gewoon te bang. Denk dat Brands en Gerbrandts heus wel vlassen op een stuntje. Zo onverslaanbaar zijn die andere ploegen nu ook weer niet. Denk dat jij een gezond zelfbewustzijn verwart met naïviteit en misplaatste arrogantie. Daar hebben Nederlandse clubs gezien de laatste jaren inderdaad geen enkele reden toe.

Als je onderste boven kijkt wel ja
Nee even serieus, ambitie hebben is gezond. Het zou erger zijn als Maher had gezegd: Nee sorry jongens, we worden laatste met 0 of 1 punt. Maar de kans dat PSV in deze poule eerste wordt schat ik wel heel laag.

Ik heb er nog wel vertrouwen in dat PSV 2e kan worden, hoewel het erg lastig gaat worden.

Hij weet zelf ook wel dat de 1e plaats een droom is! Je kan moeilijk zeggen als speler zijnde we worden laatste en waarom ook niet? Wolfsburg zonder de bruyne is al wat minder manchester speelt ook nog niet helemaal top de wonderen zijn de wereld nog niet uit denk dat cska wel te doen is voor ze.

Haha, ik had m persoonlijk aangepakt als hij iets anders had gezegd..;-) al ga ik er stiekem vanuit dat hij dit niet helemaal zonder knipogen meent..

Hoop dat Maher helemaal niks gaat spelen en lekker op de bank zit. Verschrikkelijk om die jongen te zien voetballen, helemaal nu hij denkt dat hij de ploeg op sleeptouw moet nemen...

Hahaha is hij nog kampioensdronken ofzo? Wat een domme uitspraken. Laat het eerst nou maar zien met overwinningen, want dat lukt ze in de Eredivisie nog niet eens...
Tweede zal het hoogsthaalbare zijn maar zeker geen eerste.

Maher wil PSV op sleeptouw nemen zeker door elk duel op het middenveld te verliezen..tja
Met alle respect, zelf in de eredivisie zullen ze alle zeilen bij moeten stellen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren