Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Everton negeert transferverzoek definitief: ‘Hij is niet te koop’

Laatste update:

John Stones probeert in de laatste week van de transferperiode toch nog een overgang naar Chelsea te forceren. Vorige week werd er in de tabloids al gespeculeerd over een ingediend transferverzoek, maar dat werd toen ontkend door Everton-manager Roberto Martínez. Volgens Sky Sports en de BBC heeft Stones nu alsnog laten weten dat hij naar Chelsea wil vertrekken.

/

De landskampioen ziet in de 21-jarige Stones een geschikte opvolger voor John Terry en bracht al drie keer een bod uit op de verdediger. Everton maakte echter steeds duidelijk dat het de verdediger niet wil verkopen en wees zelfs een bod van bijna 42 miljoen euro af. Afgelopen zaterdag deed Stones nog negentig minuten mee bij Everton tegen Manchester City.

De mandekker hoopt dat dit zijn laatste wedstrijd voor the Toffees was en dat hij nu alsnog de overstap mag maken naar Chelsea. Stones speelde tot dusver 47 competitiewedstrijden voor Everton, dat de verdediger in februari 2013 wegplukte bij Barnsley. In het shirt van de tweede club uit Liverpool viel hij op bij de technische staf van het Engelse elftal en Stones heeft nu vier interlands achter zijn naam staan.

Update 27 augustus 00.25 uur - Everton gaat transferverzoek van Chelsea-doelwit Stones afslaan
Roberto Martinez heeft woensdagavond laat weer laten weten dat John Stones niet te koop is en niet van de hand zal worden gedaan. "Onze fans weten allemaal dat wij als club beter proberen te worden", reageerde de manager van Everton op het transferverzoek van de verdediger. Martinez bevestigde dat Everton het verzoek donderdagmorgen zal afslaan. "Ja. Hij is niet te koop. Hij is een belangrijke speler en we zijn van mening dat met geld niet alles te koop is in het leven en de voetballerij."

Update 27 augustus 19.23 uur - Everton negeert transferverzoek definitief: ‘Hij is niet te koop’
In navolging van manager Roberto Martínez heeft nu ook Everton zelf middels een officieel statement aangegeven dat het transferverzoek van John Stones niet wordt gehonoreerd. “Sinds de start van de transferperiode hebben we alle aanbiedingen voor de speler afgeslagen. John is niet te koop en blijft een belangrijke pion voor ons elftal”, zegt voorzitter Bill Kenwright.

John Stones is goed genoeg om John Terry op te volgen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zonde alleen maar voor het geld

25 augustus 2015 om 18:12

Onzin. Een hele goede verdediger die Terry zeker goed kan vervangen. Die gaat dit seizoen wel spelen bij Chelsea. Met zoveel competites waarin Chelsea speelt.

25 augustus 2015 om 18:12

Zeker niet. Hij ziet zn kansen op een basisplek denk ik wel. Terry wordt wat minder, en stones lijkt mii ook een degelijke opvolger. Heb je met zouma en stones een ijzersterk suo

25 augustus 2015 om 18:21

Waarom schrijft iedereen Cahill af? Is die ineens niet meer goed genoeg.. Laat Stones als die komt maar eerst bewijzen wat hij te bieden heeft en of hij al beter is dan Cahill..

Beetje gek dat we Cahill hier al af aan het schrijven zijn..

25 augustus 2015 om 18:25

het was meer met de oog op de toekomst. ik wil Cahill zeker nog niet afschrijven, maar Zouma is ideaal als je met een hogere lijn wil spelen. in

25 augustus 2015 om 18:33

Cahill is nooit goed genoeg geweest. Ik zou altijd met Terry en Zouma spelen.

25 augustus 2015 om 18:47

Zouma is in mijn ogen nog niet klaar voor het echte werk! Hem kan je beter nog een jaar verhuren. Stones en Zouma centraal heb je overigens een heel jong centrum wat ervaring onbreekt vooral in de grote Europese wedstrijden. Voor de toekomst is het zeker een mooi vooruitzicht.

25 augustus 2015 om 19:16

@ Belgunner,

Cahill laat al jaren een hoog niveau zien en zakt eigenlijk nooit door de ondergrens. Precies wat je van een verdediger verlangt. Snap de kritiek niet. Ik zie ook nooit argumenten waarom hij niet goed genoeg zou zijn. Hij heeft zich al lang bewezen.

25 augustus 2015 om 19:19

Hoe kan je zeggen dat Zouma niet klaar is voor het echte werk ? Hij is soms onzeker aan de bal kaar verdedgigend ijzersterk. Bovendien heeft hij het gewoon altijd doen als hij zijn kans krijgt. Sterke in de lucht en duels. Heeft een fantastische tackle.

25 augustus 2015 om 19:20

Cahill heeft een periode gehad waar hij zwak was. Nu is hij zich wel aan het herpakken, maar ik vind Zouma nu al beter, waarmee ik niet wil zeggen dat Cahill geen goede verdediger is.

25 augustus 2015 om 19:33

Excuses voor mijn typfout en spellingfouten. Tikken op mobiel is nogal lastig en ik kan het niet aanpassen

25 augustus 2015 om 19:47

Die periode is mij dan ontgaan zeker. En als hij zwak was, waarom stelde Mourinho hem dan gewoon op in het team dat kampioen werd?

25 augustus 2015 om 20:23

Ik vind Cahill een hele betrouwbare centrum verdediger en hij moet zeker basis speler blijven dat heeft hij gewoon afgedwongen en zeker verdiend Cahill moet basis blijven met Stones daarnaast en als het minder gaat kan Zouma hem op den duur doen vergeten.

25 augustus 2015 om 23:17

Ik vind hem te lomp en nergens echt goed in. Hij leest het spel niet echt goed, is niet snel, kan niet goed uitvoetballen. Met de defensieve tactiek js het makkelijk voor hem, maar laat Chelsea spelen met een hoge lijn en hij maakt fout na fout, dat zagen we begin vorig jaar wel, alleen gaf Cesc zoveel assists en scoorde Costa er op los zodat Chelsea dan 4-2 ipv 2-0 won.

Zouma kan ook niet zo goed uitvoetballen maar is een monster met een 5x hoger potentieel.

25 augustus 2015 om 23:56

@geert Vs

Als je het ook maar enigszins hebt gevolgd dan zou je weten dat Cahill in meerdere wedstrijden zelfs z'n plek had kwijtgeraakt aan Zouma.

26 augustus 2015 om 12:58

@ Cfcwarrior96,

Cahill speelde anders 36 Premier League wedstrijden en 6 Champions League wedstrijden vorig seizoen.

@ Belgunner,

Cahill lomp? Vind hem een atleet eerlijk gezegd. Gooit zich overal voor en is echt niet traag. Hij kan ook wel wat met een bal en koppend is hij uitstekend. Heb je hem ook bij Bolton gezien? Daar was hij geweldig, dus komt het niet omdat hij omringd wordt door goede spelers of een goede organisatie bij Chelsea.

27 augustus 2015 om 08:57

Cahill is gewoon een hele goede verdediger

25 augustus 2015 om 19:12

Zeker zonde want bij Everton heeft hij naast een hoog salaris ook de garantie op speeltijd. Maar bij Chelsea krijgt ie een half miljoen meer. Zie hem uiteindelijk dit seizoen bij Chelsea nog wel als back spelen. Domme keuze. Everton moet er het absolute maximum uitslepen of hem aan z'n contract houden. Voetbal is verpest, bah!

26 augustus 2015 om 00:20

@izzinho

Stones zou helemaal niet als back spelen, die posities zijn al voldoende bezet. En kom op, denk je nou serieus dat Chelsea 40 miljoen pond of meer zou neerleggen voor hem om op die positie te gaan spelen? Dacht het ook.

25 augustus 2015 om 19:18

Ook, en CL en kans op de titel, en een lekker salaris, zou ook zo voor chelsea tekenen al ben ik meer voor manu, en een geweldige stad om te leven. Lijkt me een droom.

Kan met het oog op speeltijd denk ik beter naar United gaan, maar zal uiteindelijk wel op persoonlijke voorkeur neerkomen.

25 augustus 2015 om 18:48

man toch .... wanneer stones bij chelsea aankomt gaat hij onmiddellijk in de basiself staan....
chelsea zit defensief in de shit ....
zowel qua rechtstreekse duelkracht man tegen man, als qua kopbal duels is chelsea geen meester meer in zijn 16 m ...
chelsea heeft op 3 wedstrijden al 7 doelpunten binnen ( 1 penalty) en in de voorbereiding was het ook al te weinig defensief gezien .

neen stones wordt een zekerheid in defensie van chelsea ! ( als hij naar chelsea vertrekt ? )

25 augustus 2015 om 23:08

Zekerheid? Ha, je maakt een grapje mag ik hopen. Speelt net een beetje leuk bij Everton. Kan veel meer leren door daar een jaar basis te staan.

Bij Chelsea heb je Terry, Cahill en Zouma. Terry vorig seizoen 1 van de beste Cb's van de Bpl. Mag je nog niet afschrijven en Cahill ook niet, vind Zouma op dit moment ook eerder een kans verdienen dan Stones.

Logisch dat hij de stap wil maken nu hij de kans krijgt. Denk dat hij zeker kans maakt op speeltijd. Over één of twee jaar samen met Zouma centraal achterin. Gezien de leeftijd van Courtois en Rahman staat er dan echt iets voor de toekomst.

Als Chelsea hem daadwerkelijk koopt, dan ga ik hard lachen. En dan doel ik op Mourinhos uitspraak: "de concurrentie probeert de titel te kopen". Als ik me niet vergis hebben ze dan 100 miljoen uitgegeven aan spelers.

Aan de andere kant zou het wel balen zijn, aangezien hij een hele solide verdediger is, en in mijn ogen dé vervanger voor Terry.

25 augustus 2015 om 18:42

Dan zou idd wel hypocriet zijn van Mourinho maar dat neemt niet weg dat hij gelijk heeft!
De concurrentie probeert de titel ook te kopen maar Chelsea doet dat ook...

25 augustus 2015 om 18:54

Ach ja, hypocrieter dan Mourinho ga je ze waarschijnlijk niet vinden. Die probeert alles recht te praten wat krom is, maar hij heeft er wel oog voor om te zien waar het aan schort binnen een team. Ik vertrouw hem als hij denkt dat hij Stones nodig heeft.

25 augustus 2015 om 19:14

Misschien Mourinho een transferperiode lenen dan maar... Wenger weet namelijk niet wat er schort, of hij doet er gewoon niks tegen.

25 augustus 2015 om 19:20

Of de absolute top die nu goed zit bij hun huidige club nemen het risico niet om naar Arsenal te gaan. Echt om het kampioenschap spelen hebben ze de afgelopen jaren niet gedaan en daarmee lok je Benzema echt niet naar de Premier League. Eén titel voor Arsenal kan veel veranderen.

25 augustus 2015 om 20:10

Een titel kan je winnen door dat je tenminste kwalitatief goede spelers te kopen, met een Giroud kom je gewoon te kort. Een speler zoals Lacazette brengt al veel meer en die zit bij een team dat minder is dan Arsenal, net als Arsenal zit Lyon al paar jaar zonder titel, wij langer weliswaar.

En zoals je zelf zegt, met 2 FA Cups lok je geen wereldtoppers zoals Benzema. Maar er lopen genoeg talenten rond die wereldtoppers kunnen worden, alleen wil Wenger niet of hij heeft teveel vertrouwen in dezelfde kern.

26 augustus 2015 om 00:14

@arseneal

En wat is hier precies zo nieuw aan? Mourinho lult altijd wel dingen waar in hij later zichzelf tegenspreekt of zoals in dit geval hypocriet over komt.

Maar kan dat hem ook maar enigszins schelen? Nee. En daar komt op het neer, want in een jaar tijd wanneer hij met een prijs in z'n handen staat heeft niemand het er over.

26 augustus 2015 om 00:23

Oh nee niks nieuws aan hoor. Blijf zijn uitspraken alleen stuk voor stuk jammer vinden. Hier had hij eerst namelijk gewoon gelijk in, en nog steeds wel, maar nu is zijn uitspraak weer misplaatst.

Grote onzin aankoop, want Cahill en Terry staan nog gewoon goed en je hebt Zouma als backup. Dat het nu niet even loopt heeft meer met de trainer zelf te maken vind ik.

4e backup zou gewoon een jeugdspeler kunnen zijn en je hebt ivanovic ook nog als mogelijke invaller in het midden.

Zonde van Stones zou dit zijn, want de kans dat hij blijft ontwikkelen is groter bij Everton dan Chelsea.

Geldbedragen voor Engelse spelers begin ik niet over, want dat is dus gewoon puur een kwestie van vraag en aanbod.

Laat Chelsea en Mourinho eens focussen op hun talenten, want daar word ook het nodige ingepompt en is nog maar bar weinig uitgekomen.

25 augustus 2015 om 18:36

Jullie hebben toch ook Skrtel, Toure, Lovren en Sakho? Can ook nog. Je hebt er nu eenmaal zeker 4 nodig en Mourinho geeft de jeugd geen kansen, da's wel bekend.

25 augustus 2015 om 19:00

Ja, inderdaad en we hebben Joe Gomez aangetrokken.

Touré is onze 4e/5e backup momenteel, maar dat is heel iets anders dan Stones aantrekken voor 42 miljoen. Sorry, maar dan zou je 2 super spelers hebben die te goed zijn voor op de bank en 2 extreem dure super talenten die niet moeten verpieteren op een bank.

Zou dan toch onzin zijn.....

Koop dan een routinier....

25 augustus 2015 om 19:18

Gewoon Cahill op de bank en een bank met Zouma en Stones is toch niet zo erg? Ja ze kosten veel maar je man ze nog 10 jaar gebruiken. Iemand als Demichelis die goed is, weinig kost en op de bank wil zitten vind je niet zo snel.

25 augustus 2015 om 21:37

Dan houd je twee talentvolle spelers op de bank, die worden dus niet beter, dan kun je ze daar inderdaad 10 jaar gebruiken (op de bank).

26 augustus 2015 om 00:53

@schop1989

Zouma is voor 12 miljoen euro gehaald dus hoe is hij in godsnaam een "extreem dure super talent"? Wat kunnen we dan zeggen over Lovren die twee keer zoveel dan dat bedrag heeft gekost maar pas dit seizoen een plek lijkt te gaan veroveren?

Daarnaast negeer je totaal de grote waarschijnlijkheid dat dit het laatste seizoen van Terry kan zijn op topniveau en kan Stones nog naast/onder hem spelen als mentor nu hij er nog is. Daarnaast is Cahill nou ook weer niet van absolute wereldklasse of iets dergelijks, Stones kan hem heus wel aan als concurrent.

26 augustus 2015 om 16:27

@belgunner
Moet dan toch wel aansluiten bij de mening van Valen79. Op de bank worden ze niet beter. Kopen en nog een seizoen of 2 verhuren aan Everton zou ik dan een goede optie vinden.

@cfcwarrior.

Kom op hé, jij kan wel wat beter argumenteren dan beginnen over Lovren (nee jij dan argumentatie) en ga er ook niet op in

12 miljoen pond is 18 miljoen euro 42 is een bank van 60 miljoen met 2 talenten die niet beter worden op de bank heel cru gezegd. Ze leren van invalbeurten en trainingen, maar dat moeten ze dan gaan delen onder 2 talenten. Desalniettemin leren ze bij lange na niet zoveel dan dat ze wekelijks spelen.

Cahill onderschat je ook vind ik. Het is nog geen Terry, omdat Terry er nog is, maar zijn overzicht en positionering kan echt wel zo goed worden als Terry.

Blijf er gewoon bij dat je dan 4 spelers hebt waarvan de oudste nog wel 1 a 2 jaar kan spelen en zouma langzaam het kan gaan overnemen en Cahill nog 3 a 4 jaar. Stones is gewoon nog te vroeg.

25 augustus 2015 om 18:52

Op dit moment is de eerste verdediger die door zou kunnen schuiven Clarke-Salter. Een 17 jarige verdediger die goed is in de opbouw, maar nog te kort komt voor Chelsea 1. Kalas en Christensen zijn uitgeleend. Had graag gezien dat één van die twee zou blijven, maar wekelijks spelen is belangrijk voor hun en dat kunnen ze bij respectievelijk Boro en Gladbach.

25 augustus 2015 om 18:53

Ben het overigens wel met je eens dat er meer jeugd door moet stromen, maar de grootste talenten zijn nu pas 17 of 18 jaar. Ik zou het nog twee/drie jaar de tijd geven voordat we het allemaal af gaan kraken (zoals veel mensen hier doen)

25 augustus 2015 om 19:03

Christensen vond ik met zijn optredens die ik tot nu toe heb gezien al goed genoeg voor meer kansen, maar het komt er gewoon op neer dat de trainers bij Chelsea het niet aandurven. Trainers, dus bedoel niet alleen Mourinho.

Misschien de druk te hoog van Abramovic ?

Jonge spelers maken fouten en die moet je voor lief nemen, want misschien verlies je een beker finale daardoor, maar op de lange termijn heb je er meer plezier van.

25 augustus 2015 om 19:16

Chelsea won de Youth CL, dat kan niet dat de grootste talenten slechts 17 zijn. Musonda is volgens Belgische kenners net grootste Belgische talent (dat wil véél zeggen) en hij komt niet in de buurt van speelminuten... Nochtans kan hij niet zo veel minder zijn dan een Moses ofzo.

25 augustus 2015 om 19:17

Ben ik niet geheel met je eens. Chelsea is een topclub en daar is niet als bij alle andere topclubs niet of nauwelijks ruimte voor de jeugd. Ze worden alleen gebruikt als ze er echt klaar voor zijn.

Wel denk ik dat er meer spelers echt klaar voor zijn als dat nu gebruikt worden.

25 augustus 2015 om 19:25

De Youth Champions League werd gewonnen met de volgende spelers (globaal)

Beeney, keeper, breken niet snel door.
Aina, rechtsback, toptalent, 17/18 jaar.
Centrale duo weet ik zo niet.
Dasilva linksback. 17 jaar.
Colkett, midmid, 18 jaar geloof ik.
Loftus-Cheek, 18 jaar
Musonda, Cam, 17 jaar.
Solanke, spits, 17 jaar.
Brown, vleugelspeler, 18 jaar.

De rest van het team durf ik zo niet in te vullen, maar het was een heel erg jong elftal op dat moment. Die gaan we echt pas over twee of drie jaar terug zien.

En Musonda is leuk bij de jeugd, maar hij is fysiek zo matig dat ik het ook niet aan zou durven om hem los te laten in de Premier League. Laat hem eerst maar eens iets meer body kweken voordat hij door stroomt..

25 augustus 2015 om 21:36

Met alle respect, maar dat hoor ik elk jaar, dat ze eraan komen. Daarbij; supertalenten van 17/18 jaar horen gewoon speeltijd te krijgen anders worden ze niet beter.

25 augustus 2015 om 23:09

Speeltijd in lagere divisies. Engeland heeft het voordeel dat er 4 goede niveaus zijn om je talenten te laten rijpen of buitenland zoals de Eredivisie. Die talenten kunnen beter ergens gaan rijpen, maar niet in het eerste.

25 augustus 2015 om 23:11

Cfcrotterdam
Oke, daar zit ik dus fout, maar die jongeren zijn er pas klaar voor als je hen wat kansen geeft. Bellerin was de eerste wedstrijd 2x niks en in het begin ook onbetrouwbaar maar na enkele maanden al een sterkhouder die Debuchy (!) op de bank hield.

26 augustus 2015 om 16:35

Spijt me om te zeggen, maar bij clubs als Arsenal, United en Liverpool zal 70% het van zo'n elftal het niet redden, maar bij Chelsea en City zal dat waarschijnlijk nog 20% hoger liggen.

Je kun dan kosten, succes gaan vergelijken etc. , maar eigen jeugd en spelers uit eigen land vind ik gewoon heel belangrijk voor de 'likeabilitiy' van een club

27 augustus 2015 om 01:13

Zeker Schop1989, als het aan mij ligt komen er zelfs regels vanuit de UEFA voor het gebruik van jeugdspelers. Zonde dat er zo waanzinnig veel talent verloren gaat.

27 augustus 2015 om 01:16

Klopt Belgunner. Die mening deel ik, ze moeten gewoon een paar kansen krijgen en daar moet je aan vast durven houden.

Echter kennen we allebei het trainerskerkhof van Chelsea. Er is simpelweg geen ruimte in het seizoen om de jeugd een lekker wat kansen te geven ook al falen ze.

26 augustus 2015 om 15:20

Net alsof al die talenten zo belangrijk zijn???

Wat heeft Arsenal aan al die talenten gehad dan?

27 augustus 2015 om 15:58

Wat hebben clubs zoals Barca en Bayern aan hun talenten gehad kun je ook vragen

Erg veel geld voor Stones, maar je kunt wel wel 10-15 jaar mee vooruit. Daarnaast is het ook een groot talent en samen met Zouma heb je een ijzersterke verdediging. Probleem is dat Stones wel als 3e of 4e cb moet gaan fungeren en idk of hij dat wil. Lijkt me niet dat Terry al vervangen gaat worden, ook al is die waardeloos aan het seizoen begonnen.

25 augustus 2015 om 23:53

@gooner4

Nou nee, niet als Terry en Cahill zo ondermaats blijven presteren. En dat lijkt door te gaan als je ziet hoe hun telkens voorbij worden gelopen de laatste tijd, al helemaal als Mourinho van plan is om wat vaker hoger op te spelen met de verdediging.

26 augustus 2015 om 00:12

Ja, daar dacht ik ook al aan. Kan me echter niet indenken dat Mourinho die 2 snel op de bank zou zetten, zeker Terry niet.

Het zou iig een topaankoop zijn. Erg duur, maar dat weet je met een Engelse speler.

26 augustus 2015 om 00:17

@gooner4

Stones zal dan ook binnen no-time basisspeler zien, ik bedoel hij is nu al ruim een klasse beter dan Cahill en zelfs als hij zijn plek niet weet af te nemen is er altijd de grote waarschijnlijkheid dat Terry de dalende lijn fors zal inzetten dit seizoen waardoor het alleen maar een kwestie van tijd is helaas dat hij z'n plek voorgoed zal kwijtraken.

Zou jammer zijn voor Everton, maar met zoveel geld kunnen ze vast wel iets moois terugkopen.
Waarom Everton in de tekst de tweede club van liverpool wordt genoemd vind ik vreemd. Everton is toch van 1878 en liverpool van 1892, of zit ik ernaast?!

Stones is zeer welkom. Achterin staat het toch niet goed. Met Zouma hebben we al een uitstekende opvolger voor Gahil. Stones zal ook een uitstekende vervanger van Terry zijn. Ik zie Stones nog wel naar Chelsea gaan.

Als Stones naar Chelsea gaat hebben ze echt een prachtig verdedigend duo voor de toekomst.
Een soort van Ferdinand en Vidic duo van de toekomst.

42 miljoen is kijkend naar alle facetten zeker een redelijk bedrag.

Onvoorstelbaar. Bij Everton weten ze dat hij op een dag uit zal groeien tot een topspeler, maar ze weten ook dat dit bij een topclub zal gebeuren. Ik begrijp dat ze nog één of twee seizoenen van hem willen genieten op Goodison Park, maar aan ontevreden spelers hebben ze ook niks.

Daarnaast is de prijs die Chelsea wil betalen absurd hoog. Hiervoor kunnen ze zelfs twee uitstekende vervangers halen.

Nogmaals; begrijpelijk, maar onvoorstelbaar.

27 augustus 2015 om 06:54

Vind dit eigenlijk wel een puike beslissing van Everton, Stones heeft met goed verstand een contract getekend.
En die ontevredenheid gaat wel weer over kijk bijvoorbeeld naar Schneiderlin heeft ook een jaar extra bij Soton moeten spelen.. was er alleen niet vanaf te zien afgelopen seizoen

Zal Everton de transfer echt blokkeren? Terwijl er een transferverzoek ligt en er ontiegelijk veel geld wordt geboden. Dan spelen ze wel 'hard ball' daar. En zit je straks mogelijk met een gefrustreerde teleurgestelde speler.

27 augustus 2015 om 08:04

Ik denk dat ze hard ball spelen. Als een club met 70 miljoen op de proppen komt, is het niet af te slaan. Simpel.

27 augustus 2015 om 14:55

70 miljoen voor een verdediger haha. Dat is nog nooit gebeurd. Maar je kan zoiets wel verwachten van Engelse clubs, die zwemmen in het geld.

27 augustus 2015 om 15:18

nee maar 60 wel voor zelfs david luiz en deze jongen heeft betere stats en is homegrown dus Martinez hoeft niet te doen alsof hij écht niet te koop is want het is geen messi of ronaldo die everton kampioen had kenne maken

Heel mooi om ook eens Nee te zeggen tegen grote kooplustige clubs. Alhoewel je altijd wel een bepaald risico loopt. Anyway mooi voor de fans van Everton !

27 augustus 2015 om 08:05

Wat is er zo mooi aan dan? Wil je een ongemotiveerde speler? Wil je risico lopen dat hij een kloteseizoen draait en nooit meer dat geld oplevert?

Stones heeft gewoon een contract. Spelers hebben te veel macht tegenwoordig. Als het hoofd ze een beetje op hol gemaakt word door zo'n topclub met genoeg geld als Chelsea dan menen ze dat de transfer maar in orde gemaakt moet worden. Vinds het wel prachtig dat Everton nu zegt mooi niet. Wij hebben ook sportieve ambities.

Hulde voor Bill Kenwright. Eindelijk gaat Everton een keer niet haar beste spelers verkopen. In het verleden zijn Arteta, Rodwell en onder andere Fellaini verkocht, maar nu kan er doorgebouwd worden met dit talentvolle elftal. Vooral nu Everton geen Europese wedstrijden speelt, zie ik haar zeker kans maken op een ticket voor de Europa League aan het eind van het seizoen.

Naja, het is ook gewoon sowieso veel te laat nu voor Everton om hem te laten gaan met nog maar een paar dagen te gaan voor deadline day aanstaande dinsdag. Everton weet ook zelf heus wel dat ze geen evenwaardige vervanger of zelfs beter kunnen halen en met het geld ook nog eens de rest van het team kunnen versterken, dus uiteindelijk is het uit dat opzicht deels begrijpelijk.

Want ik dan niet snap is waarom je een ontevreden en unsettled speler erbij wil houden, want een formele transferverzoek indienen doe je niet zomaar als je niet echt zeker bent van je zaken en ook daadwerkelijk naar de desbetreffende club wil verkassen. Denk persoonlijk dat alleen een bod van boven de 40 miljoen pond Everton nog enigszins aan het denken kan zetten maar verder zie ik het niet meer gebeuren helaas.

Dit is best een bijzondere 'move' van Everton. Zoiets gebeurt zelden.

Ze zijn qua begroting een vrij kleine club, ze horen niet bij de topzes. Er worden enorme bedragen geboden op een speler en ze zeggen gewoon pertinent nee, hoe hoog het bod ook is.

Zakelijk gezien is dit de beste keuze. Je hebt veel meer aan een jonge topspeler dan aan 50 miljoen. Maar de vraag is of Stones over de teleurstelling heen kan stappen en gewoon verder gaan bij Everton.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren