Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Kritiek op opnieuw doelpuntloos Real Madrid: 'Dit is absoluut niet goed'

Laatste update:

Real Madrid kwam zondagavond niet verder dan een doelpuntloos gelijkspel tegen Sporting Gijón. Een vervelend begin voor trainer Rafael Benítez, die zijn ploeg in de voorbereiding ook maar weinig doelpunten zag maken. Onder leiding van de opvolger van Carlo Ancelotti kwam Real Madrid maar in vier van de negen duels, waarvan acht oefenwedstrijden, tot scoren. AC Milan, Internazionale, Valerenga FC, Bayern München en dus Sporting Gijón incasseerden geen tegendoelpunt van Real.

/

Op de sociale media is er veel kritiek op het functioneren van de spelers van Real Madrid en het strijdplan van Benítez. Zo was de ploeg van Benítez opnieuw erg afhankelijk van Cristiano Ronaldo, was Gareth Bale onzichtbaar en kwam Jesé Rodriguez niet uit de verf als vervanger van de geblesseerde Karim Benzema. "We wisten van tevoren dat Sporting het ons moeilijk ging maken", probeerde Benítez de uitslag in El Molinón te bagatelliseren. "Helaas was de afwerking niet precies genoeg. We zullen harder moeten werken. De tweede helft was prima, we gingen echt voor de overwinning. Helaas was de laatste pass en de afronding onvoldoende. Dat zal beter moeten."

"Dit is absoluut niet goed", erkende Sergio Ramos na afloop. "Elk gelijkspel of verlies is niet goed, elke wedstrijd moet worden gewonnen. Maar we moeten niet gelijk conclusies gaan trekken. De eerste helft was niet goed, maar na rust hadden we balbezit en hebben we alleen de kansen niet kunnen afmaken. Het zal lastig worden om elke uitwedstrijd in winst om te zetten. Maar dit is ook een verdienste van Sporting." Ramos kreeg de vraag of Real Madrid behoefte heeft aan een nieuwe spits. "Daar ga ik niet over. We spelen met de spelers die er zijn en de spelersgroep moet de kar gaan trekken. Of ik me zorgen maak over het gebrek aan doelpunten? Nee, er zit voldoende scorend vermogen in deze selectie."

Real Madrid heeft nog een spits nodig

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Real heeft de beste breedste selectie momenteel - met Carlo Ancelotti was de kampioen al gekend - met Benitez is het nog een vraagteken. Volgens mij is Perez ook aandeelhouder van La Liga want zo weet hij het wel heel spannend te houden - kijkcijfers gegarandeerd

24 augustus 2015 om 00:36

Er zijn teams met een betere breedte.

24 augustus 2015 om 00:48

Doe toch eens normaal man er zijn genoeg teams met betere breedte real heeft veel posities niet eens dubbel bezet (waarmee ik bedoel waardige vervangers)

24 augustus 2015 om 02:10

Real is in de breedte het sterkst als het om het middenveld gaat en mogelijk ook de verdediging, maar qua keepers en aanvallers absoluut niet.

In de verdediging heb je Coentrao, Carvajal, Nacho en Varane op de bank zitten die bij menig elftal in de basis zouden staan. Carvajal is beter dan bijvoorbeeld Ivanovic, Rafinha, Lichtsteiner, etc., terwijl Varane bij clubs als Arsenal, United, Chelsea (?), Juventus, etc. ook gewoon in de basis zou staan.

Op het middenveld heb je dan nog, afhankelijk van de invulling, spelers als Isco, Kovacic, Illaramendi, Lucas Silva en zelfs Casemiro nog. Isco wordt begeerd door menig topclub, terwijl Kovacic bij Inter toch wel bewezen heeft een fantastische voetballer te zijn. Daarnaast is Illa prima als back-up en deed Casemiro het uitstekend bij Porto.

Qua aanvallers is de breedte vrij matig met Ronaldo, Bale, Benzema, Jese en Cherysev. Daar moet nog een spits aan toegevoegd worden uiteraard en Cherysev mag best vervangen worden door een kwalitatief betere speler.

24 augustus 2015 om 11:35

Varane is basis en het valt nog af te wachten of Danilo het van Carvajal gaat weten te winnen, want ze zijn zeer aan elkaar gewaagd. Cherysev vervangen door Pato en dan nog een jonge spits kopen zou ideaal zijn. Daarbij komt ook nog dat Illara moet vertrekken en Lucas Silva uitgehuurd mag worden. Dan heb je Kovacic en Casemiro als vervangers voor Modric en Kroos.
Daar zou toch een verdedigende middenvelder bij kunnen?
Coentrao wilt toch ook weg? Dan zou het wat zijn om Gaya te halen van Valencia...

24 augustus 2015 om 01:20

Ik denk dat Chelsea en Bayern een betere bank hebben dan Real.

24 augustus 2015 om 01:58

Ohja, wie heeft chelsea dan op de bank. Bij chelsea valt de breedte ook mee hoor

24 augustus 2015 om 02:08

Je kan maar 11 spelen he.
Leuk dat breedte je zal het ook wel een keer nodig hebben. Maar het gaat uiteindelijk erom dat je beste 11 goed voetbal op de mat leggen.
En dat wat niet gebeurt, dus je kan wel 20 spelers hebben maar er moet altijd goed voetbal gespeeld worden.
Dat iswat de concurrentie wel doet.

24 augustus 2015 om 02:11

Jij heb Chelsea sowieso al 2 jaar niet gevolgt. Alleen Bayern komt qua breedte in de buurt van Real

24 augustus 2015 om 04:39

Met Ancelotti was de kampioen al gekend? In welke zin dan, want de afgelopen twee jaar heeft ie geen kampioen gespeeld.

24 augustus 2015 om 08:08

Oef pijnlijk haha... leuk al die optimistische supporters, maar laat ze het maar eerst zien. Vorig jaar ook grote mond en aan het einde van de rit stond Barca met de treble

24 augustus 2015 om 10:08

@filipmich met ancelotti was de kampioen juist nog niet bekend.
t eerste jaar onder Ancelotti was het atletico madrid en het tweede jaar was het barcelona.
Dus dan was nu de vraag wordt het weer barca of weer atletico.

Wat een gezeik. Alle teams gaan nog punten laten liggen. Meteen een drama maken en sommige fans die benitez meteen afschrijven. Laten we nu maar eerst wachten tot de winter. Dan kan men beter oordelen. Echt waar, allemaal paniekzaaierij.

24 augustus 2015 om 00:24

Zelfs tot de winter wachten is te kort. Luis enrique's team begon te draaien in de 2e week van Januari.

24 augustus 2015 om 02:14

En toen begonnen bij Real de blessures en is de vorm nooit meer hervonden. Dus wat is je punt? Als Real al die personele problemen niet had gehad, had Luis Enrique er misschien niet eens meer gezeten. En ja, ik weet dat dit als is On: Benitez moet er zo snel mogelijk uit, want die man is een koekebakker eerste klas. Kan leuke prestaties op de mat leggen wanneer hij de tijd krijgt (3+ jaren), maar die tijd krijg je niet bij Real. Ancelotti had nooit ontslagen mogen worden en al helemaal niet vervangen moeten worden door Benitez. Perez is overigens net zo'n koekebakker.

24 augustus 2015 om 02:42

Daar zijn de smoesjes weer. Het falen van real vandaag was zeker ook door de blessure van modric he. Als real geen blessures had dan had real natuurlijk de treble gewonnen die ze nog nooit hebben gewonnen. Nieuwe smoes: het komt door benitez.

24 augustus 2015 om 18:39

Je reactie is echt volstrekt belachelijk. Ik heb het over 'misschien' en dat betekent dat het dus ook gewoon wel had kunnen gebeuren. Verder praat ik niet eens over de treble, dus waar je dat vandaan haalt weet ik niet.

Verder zijn het geen smoesjes, maar is het mijn mening. Voordat de competitie gestart was, was ik al tegen zijn komst. Puur om het feit dat hij te veel tijd nodig heeft om enigszins een team te vormen en je die tijd niet krijgt bij Real.

24 augustus 2015 om 00:26

Precies. Er kan nog van alles gebeuren. Ik heb er alle vertrouwen in dat zodra Benzema terugkomt, we weer normaal zullen spelen. Het is inderdaad ridicuul dat Benitez nu al wordt afgeschreven, en zelfs door real-supporters wordt uitgescholden voor allemaal dingen, als dikke ober. Ancelotti was de dunste ook niet

24 augustus 2015 om 00:37

Maar kan iemand mij uitleggen op basis waarvan ik vertrouwen kan hebben in Benitez. Die man heeft tot aan 2006 leuk gepresteerd en daarna enkele prijsjes gewonnen met alles behalve spectaculair voetbal. Real Madrid is de grootste club ter wereld en de druk is daar hoger dan bij elk ander team. Je hebt weliswaar een selectie waar je U tegen zegt, maar je moet en zal presteren.

24 augustus 2015 om 01:33

Ben zelf geen Benitez fan maar ben het helemaal met je eens. Iedereen lijkt in de paniek te schieten terwijl het seizoen nog maar net begonnen is. Mensen halen ranglijsten aan die over 8 speelrondes er weer heel anders uit zien.

24 augustus 2015 om 07:43

tja, als je een anti-voetbaltrainer aanstelt kan wat mij betreft het gezeur niet snel genoeg beginnen. Benitez gaat dit seizoen echt niet afmaken hoor. Bij wat subtopteams komt hij er mee weg niet naar behoren te presteren. Bij Real niet.

Mauri Icardi, Antoinne Griezmann of Alexandre Lacazette. 3 van mijn droomspitsen die kunnen rouleren met Benzema, en uiteindelijk eerste spits kunnen worden. Perez, sla je slag!

24 augustus 2015 om 00:26

Vergeet Griezmann maar, die gaat die overstap niet maken. Speelt nu bij een club met trouwe supporters die achter hem staan, hij gaat echt niet naar een club met supporters die hem de schuld geven van iedere gelijkspel. Isco, Bale etc zijn daar al de dupe van.

24 augustus 2015 om 00:30

Ik vind het dan ook jammer dat een groot deel van de supporters de laatste jaren toch echt een smet vormen op de naam Madrid. Ik zou op dit moment echt niet in de schoenen van een Bale of Benitez willen staan. De druk waarmee zij dagelijks omgaan bij real, wetende dat ze verbaal afgeslacht worden bij het kleinste foutje, moet enorm zijn. Maar nog over Griezmann, ooit zal hij de stap hogerop maken. Als het niet nu is, volgend jaar, of het jaar daarop. Hij kan in potentie tot de beste wingers/spitsen ter wereld behoren. Ik zie hem graag naar Real komen, maar ik zie hem ook wel naar Bayern gaan, om Ribery te vervangen, en met Lewandowski + Douglas Costa een dodelijk trio te vormen.

24 augustus 2015 om 07:34

De overstap van athletico naar real is heel moeilijk en de kans is heel groot dat dit daarom niet gaat gebeuren. Kijk maar eens hoe graag real falcao wilde.

Icardi en lacazette hebben beide een nieuw contract getekend. Dus hier vrees is ook voor.

24 augustus 2015 om 00:27

Griezmann is toch veel meer een buitenspeler, je zou veel van zijn kwaliteiten onbenut laten door hem in de spits te gebruiken en zo'n belangerijke speler haal je bij rivaal zeker niet op. Lacazette of Icardi zouden inderdaad goede tweede spitsen zijn maar echt geen eerste, daar is Benzema simpelweg te goed voor en is daarbij goed ingespeeld op het spel van Real. Alle andere aanvallers profiteren ook van hem omdat hij totaal niet zelfzuchtig is en goed kan meevoetballen.

24 augustus 2015 om 00:28

Aguero vergeten soms

24 augustus 2015 om 00:32

Aguero is al 27/28. Over 3 jaar gaat hij al afbreken. En hij is niet normaal blessuregevoelig. Als er een nieuwe spits komt, moet die toch wel onder de 26 jaar zijn, en veel potentioneel hebben. Althans, imo.

24 augustus 2015 om 00:59

Ja je hebt gelijk maar ik bedoel voor dit seizoen dan hebben jullie 2 topspitsen die allebei veel scoren dan heb je een aanval met bale ronaldo aguero en benzema om van te smullen net als neymar suarez messi , robben ribbery costa muller lewandowski , pedro hazard costa willian falcao

24 augustus 2015 om 01:29

Manchester City laat Aguero niet gaan. Is te belangrijk voor ze en City heeft geld zat.

24 augustus 2015 om 01:58

Ik weet dat city hem niet laat gaan maar ik denk dat als real een bod doet aguero zelf wil en daardoor minder gemotoveerd word trainingen gaat skippen enz waardoor ze hem wel verkopen/ruilen met benzema

24 augustus 2015 om 00:44

Voor de zoveelste keer; Antoine Griezmann is geen spits en al helemaal niet voor Real Madrid. Zowel bij Real Sociedad als Atletico Madrid was hij het creatieve brein achter de aanval en speelde vooral als flankspeler of als tweede (zwervende) spits. Als je dan beperkt wordt in je ruimte op het veld door spelers als Ronaldo, Bale, James, Isco, Kroos en Modric snap ik niet dat je Griezmann als spits wil zien. Zou totaal niet zijn ei kwijt kunnen in dit elftal.

24 augustus 2015 om 15:47

Volgens mij speelde hij eergisteren toch wel gewoon als normale spits, en hij zakte ook niet af naar de flank. Hij bleef gewoon voorin staan, en vervulde zijn rol prima. Vandaar, hij laat vaak genoeg zien een spits te kunnen zijn..

En ik wil hem niet als vaste spits tijdens de wedstrijd, maar ik bedoelde eigenlijk dat ABC (antoinne - bale - cristiano) gaat wisselen tijdens de wedstrijden. Tijdens de wedstrijden van Real zie je Bale en Ronaldo heel vaak van positie wisselen, dus ik zie niet in waarom Griezmann en Ronaldo dat niet kunnen. Ronaldo houd er toch van om de 16 in te duiken, dan schuift Griezmann gewoon een stukje naar links op, en blijft bale op rechts. Vandaar.

Ik snap het wel als je vind dat Griezmann niet in de spits past, aangezien hij inderdaad jarenlang als LW heeft gespeeld.

24 augustus 2015 om 16:21

Nee, ook gisteren speelde hij als zwervende spits achter Jackson Martinez. Om hem als pure spits in een 4-3-3 te gebruiken is onverantwoordelijk. Mocht je hem als valse nummer negen willen gebruiken gaat dat ten koste van de andere spelers in het elftal die ruimte nodig hebben.

Het idee van aanvallers die van positie wisselen zou een idee kunnen zijn, maar wat wil je dan met spelers als Jesé, Isco, James en Benzema? Mocht je Griezmann aantrekken zullen zeker twee van die speler dat als signaal opvatten om te vertrekken. Er zijn namelijk genoeg clubs die hen wel op waarde schatten.

Naar mijn mening heeft dit grotendeels met het functioneren van Benitez te maken. Hij staat allang niet bekend om een trainer van het aanvallende voetbal en ook in de eerste negen wedstrijden is dit weer gebleken. Aan de spelers kan het eigenlijk niet liggen. Je hebt s'werelds beste doelpuntenmaker in huis en nog genoeg andere grote namen. Real heeft de voorgaande jaren nooit problemen gehad met scoren en ook afgelopen seizoen rond de 120 doelpunten gescoord in de competitie geloof ik.

Het team was vandaag zo inspiratieloos als maar kan zijn. Alsof iedereen het veld op werd gestuurd zonder speel plan, het leek nergens naar. Ik bedoel ik heb isco echt hoog zitten als speler bijvoorbeeld en vond hem in het voorseizoen de beste speler van real, maar vandaag was het echt Ongeloofelijk slecht wat hij liet zien, hij speelde gewoon zonder enig besef van wat er om hem heen gebeurde,Marcello het zelfde verhaal en bale die waar je hem nu ook zet verloren lijkt en z'n niveau maar niet kan halen, Ronaldo die weer voor eigensucces ging en ga zo maar het rijtje af.
Het team mist echt structuur, iets was ancelotti weer terug bracht maar wat nu verdwenen lijkt. Ik probeer nog positief te blijven voor de toekomst maar daarvoor moet Benitez wel ff aan de bak.

Hij had gewoon alles moeten laten staan zoals Ancelotti speelde alleen dan Bale op links en Ronaldo met Jese steeds afwisselen.
Vorige jaar hadden we het ook moeilijk in het begin ik schrik hier niet echt van.
Eerlijk is eerlijk Bale moet wel weg dat gaat niet meer goed komen.

Inter werd naar huisgestuurd met 3_0 volgens mij hoor as roma bedoelt vz volgens mij.

Wat voor kansen? Real heeft niets gecreëerd. Hoe wil je kansen creëeren met Bale op 10? James, Isco of Kroos zouden alleen daar mogen spelen. Die zijn creatief genoeg voor de nummer 10 positie. Ook word Benzema heel erg gemist, voetballend is hij de beste aanvaller uit de selectie.

Een prestatie op zich; een elftal met zoveel fenomenale spelers inspiratieloos laten spelen. Hoe is het mogelijk dat je met spelers als Marcelo, Kroos, Modric, Isco en Ronaldo op het veld niet weet te winnen van Sporting Gijon? Dat zit 'm echt in beleving en het gebrek aan lijn in het spel. Daarnaast begrijp ik niet waarom men miljoenen heeft gestopt in Kovacic terwijl de behoefte duidelijk lag bij een defensieve middenvelder.

Een defensieve middenvelder 'beschermt' niet alleen het centrale duo achterin, maar geeft ook spelers als Modric en Kroos meer ruimte om hun steentje bij te dragen aan het aanvallende spel. Onbegrijpelijk hoe een club als Real Madrid niet weet te profiteren van het geblunder bij het bestuur van Barcelona.

24 augustus 2015 om 01:10

Ben ik helemaal met jou eens, ik begrijp Benitez ook helemaal niet. Waarom telkens met Bale op CAM spelen?? En waarom hem niet eruit halen als hij dramatisch speelt? Hij haalt Isco eruit en laat Bale staan die niks goeds deed. Ik hoopte dat hij een soort Enrique zou zijn eigenlijk niet veel indruk maken laatste jaren maar wel gewoon goede resultaten boeken met Real maar als hij van Gijon niet kan winnen zie ik het heel erg somber in.

24 augustus 2015 om 12:32

Benitez haalt Bale er niet uit, want Ancelotti kostte het zijn baan.

24 augustus 2015 om 01:10

Hahaha wat een originaliteit.

In wat heeft Barcelona geblundert volgens mij zijn de oudjes weg en zijn er andere voor in de plaats. En volgend jaar is Pogba er ook bij.

Alleen real madrid blunderrrt door Ancelotti te ontslaan voor Benitez.

24 augustus 2015 om 03:00

Wat @guaporta bedoelt met geblunder is denk ik het feit dat ze een transferban hebben gekregen. Van die ban zou Real in theorie enorm kunnen profiteren. Maar daar zien we nog niet veel van terug.

24 augustus 2015 om 09:59

Als je de prijzen buiten beschouwing laat heeft het bestuur van Barca natuurlijk al jaren mis-management laten zien. De hele waslijst met discutabele beslissingen hoeft toch niet weer opgesomd te worden he? Barca heeft de treble gewonnen ondanks Bartomeu/ Rosell, niet dankzij.

24 augustus 2015 om 01:23

Nou eigenlijk is het best makkelijk te begrijpen; Perez. De man zonder verstand van voetbal ontslaat een van de beste trainers ter wereld en zet er een prutser voor in de plaats. De hele spelersselectie van Real is trouwens altijd heel lovend geweest over Ancelotti. Ongelofelijk wat Perez flikt.

Bij Barcelona moet Messi kappen met penalties te nemen, hij is er echt sterk achteruit op gegaan. Lijkt wel een vloek ofzo. Heeft er meer dan de helft gemist van afgelopen 20 penalties ofzo??
En bij Real Madrid moet Ronaldo ook echt kappen met Vrije trappen te nemen. Daar moeten James en Bale het overnemen.
Suarez of Iniesta voor penalties bij Barcelona zou ik zeggen.

Ik vraag me af of Benitez de kerst wel haalt. Er heerst al zoveel negativiteit over hem. En het spel, inclusief de oefencampagne, valt vies tegen.
Wie zou hem straks moeten vervangen? Ik denk niet dat Ancelotti nog terug wil komen.

Madrid heeft een nieuwe coach nodig geen nieuwe spits. Ben nooit een fan geweest van Benitez vind niet dat hij een team echt beter heeft kunnen maken.

Wat een gejank over real na 1 wedstrijd.
Het is pas het begin van het seizoen, er zijn nog 37 wedstrijden te gaan in de competitie. Deze uitslag zegt helemaal niets.
Wat wel iets zegt is de matige productie tot op heden onder Benitez. Dat komt natuurlijk ook door de aanpassingen in het systeem. De spelers moeten er nog even aan wennen, maar pure klasse komt altijd bovendrijven.

Op naar de volgende wedstrijd, die zal thuis ongetwijfeld in een grote winst worden omgezet.

Idd, wat een ophef na pas een 1e wedstrijd.
Het moet idd wel veel beter met name aanvallend.
Alles oogt nog te voorspelbaar en gaat niet bepaald snel.
Ik zie een positief iets en dat is dat de verdediging er tot nu toe staat, maar enkel met dat winje geen kampioenschap.
Verder overdrijven een hoop mensen hier zeg (vooral die anti-real mensen hier die alleen maar zaten te wachten op dergelijk moment .. beetje sneu, want als Real had gewonnen waren diezelfde mensen stil)
Tuurlijk had Real eigenlijk moeten winnen (de kansen waren er ook voor Real had ook wat pech, zie bijv dat mooi schot van Isco).
Maar dit is pas de eerste wedstrijd, net alsof Real nu met 0-8 moet winnen ofzo?
Net of Barca bijv zo sprankelend speelde?of Atletico?
Sterker nog ga eens kijken hoe weinig er gescoord is deze eerste speeldag.
Volgensmij zijn er in totaal maar 8 doelpunten gevallen, een hoop gelijkspellen.
Laliga begint gewoon lekker spannend.

Tot slot , Rafa moet Bale dus echt niet op cam laten spelen, echt drama. Hoezo leren ze niet dat Bale op links hoort? Zet hem desnoods linksback das nog altijd beter dan die plekken waar hij nu steeds moet spelen, en CR had hard gewerkt , vond ik er wel wat bovenuitsteken maar man man waarom mag hij 9 van de tien vrije trappen opeisen?
Hij is geen specialist en zal hij nooit worden , ze kunnen beter James en bale voorrang geven op vrijetrappen .
Nog genoeg werk aan de winkel.

Het gaat niet over Benitez nu kritiek te geven, hij is nooit aanvaard en gisteren heeft hij zijn favoriete resultaat gehaald op verplaatsing. Die dikzak beseft nog altijd niet dat hij bij Real coach is

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren