Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

FC Twente dieper in de put na nederlaag bij PEC

Laatste update:

PEC Zwolle heeft zondagmiddag de ongeslagen status in de Eredivisie voortgezet. Het team van trainer Ron Jans won thuis met 2-1 van FC Twente door doelpunten van Lars Veldwijk en Ben Rienstra. Tussendoor had aanvoerder Hakim Ziyech voor een gelijke stand gezorgd. PEC heeft nu twee zeges en een gelijkspel op zak, terwijl FC Twente nog wacht op de eerste overwinning. Vooralsnog presteert alleen De Graafschap slechter.

/

In het eerste kwartier kopte Veldwijk een keer naast en werd een schot van Bruno Uvini gesmoord. De verdediger, die dit seizoen wordt gehuurd van Udinese, had vervolgens een negatief aandeel in de achterstand die FC Twente opliep. Hij beging een overtreding op Wouter Marinus en Kevin Blom wees gedecideerd naar de stip. Veldwijk ontfermde zich over de penalty en schoot die binnen: zijn eerste doelpunt sinds 18 mei 2014, toen hij zijn dertigste van het seizoen maakte bij Excelsior.

FC Twente wilde meteen wat terug doen en kreeg daar ook de kans toe, maar Kevin Begois onderscheidde zich met een uitstekende redding op een vrije schop van Ziyech. Even later was de keeper weer de winnaar in een rechtstreeks duel met de aanvoerder. PEC Zwolle dacht via Veldwijk een tweede goal aan te tekenen, maar Blom keurde de treffer af omdat de spits net een voetlengte buitenspel stond toen hij binnen kopte: een terechte beslissing van de arbitrage, dus.

/

FC Twente was tegengevallen voor rust en leed veel balverlies, maarin de tweede helft was het er razendsnel bij om de stand gelijk te trekken. Op aangeven van Robbert Schilder drukte Ziyech af met zijn tweede van het seizoen. Opta berekende dat Ziyech bij 21 van de laatste 22 Eredivisie-treffers van zijn club betrokken was en daarmee onderstreept hij eens te meer zijn grote waarde. De kar alleen trekken lukt echter niemand en dus ook Ziyech niet. Hij zag tot zijn teleurstelling hoe PEC de winst naar zich toetrok, ondanks een sterke fase van zijn eigen team.

Nadat Felipe Gutiérrez een kans onbenut niet en Kamohelo Mokotjo tegen zijn oude club over het doel schoot, was het PEC dat weer scoorde. Queensy Menig en Marinus hadden al mogelijkheden laten liggen, toen Rienstra de 2-1 op zich nam. Ryan Thomas joeg flink door en Veldwijk, de man van de openingstreffer, legde de bal terug op Rienstra. Die schoof de winnende erin, al werd het daarna absoluut nog erg spannend. Begois hield Jesús Corona met een prachtredding af van de nieuwe gelijkmaker en Ziyech kon ook niet zijn tweede maken. In de spannende slotfase bleef PEC overeind.

Denk jij dat FC Twente voorlopig onderin blijft bungelen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Pec Zwolle presteert al jaren boven zijn kunnen. Mooie wedstrijd weer. Hulde !!

23 augustus 2015 om 14:35

Dit is gewoon ons niveau!

23 augustus 2015 om 14:42

Gezien budget en mogelijkheden presteert Zwolle wel erg goed en ik vind het niet gek dat men zegt "boven zijn kunnen".

23 augustus 2015 om 15:09

Het was als compliment bedoeld. Zwolle staat structureel hoger dan waar ze qua begroting zouden 'horen' te staan, met enkele mooie uitschieters naar boven. Da's knap.

23 augustus 2015 om 15:15

Begroting speelt natuurlijk wel een rol. Maar denk dat een goede visie en goed huur/koop beleid eigeblijk veel belangrijker is. En dat doet PEC prima.

23 augustus 2015 om 15:44

Klopt. Als buitenstaander lijkt het allemaal zo eenvoudig ('verstandig beleid', maar als je het merendeel van de clubs ziet valt dat nog te bezien.

23 augustus 2015 om 14:39

Dan zal het toch niet boven hun kunnen zijn...is gewoon hun niveau de laatste jaren ook tegen de topclubs
Twente moet echt stoppen met schreuder want ze hebben een redelijk team maar het voetbal lijkt echt helemaal nergens op wat een bras..

23 augustus 2015 om 14:42

Blijkbaar niet dus. De meeste zien PEC nog als een JL club, maar de realiteit is dat ze gewoon erg solide zijn geworden en "gewoon" bovenin de middenmoot spelen.

23 augustus 2015 om 15:01

Zwolle staat er financieel ook dramatisch voor. Geniet dus nog maar even van dit soort potjes, zal vroeg of laat ook afgelopen zijn.

23 augustus 2015 om 14:47

Ron Jans de Meester __O__

Man man man het wordt nu wel echt een zooitje daarzo in Enschede..

23 augustus 2015 om 14:34

Ja dit is echt het slechtste Twente wat ik mij kan herinneren. En dat is inclusief het Twente onder Groener. Dit gaat echt helemaal nergens over.

23 augustus 2015 om 21:06

Ik vind de aanval best redelijk eerlijk gezegd. Als iedereen daar voorin straks een beetje op elkaar ingespeeld raakt dan wordt het nog wel wat met Twente. Ziyech is echt een van de beste in de eredivisie. Marsman is en blijft wel heel erg zwak, Twente onwaardig.

Ik ben echt bang dat als Twente Ziyech nog verkoopt dat ze onderin mee gaan doen. 13/14de plek is echt niet onwaarschijnlijk. Zwakke ploeg, zwakke coach.

23 augustus 2015 om 14:25

Vooral het laatste

23 augustus 2015 om 14:26

Als het niet lager wordt

23 augustus 2015 om 14:27

Buiten ziyech vind ik tapia en gutierez ook erg goede spelers

23 augustus 2015 om 14:29

Ik vind Gutierrez zeker niet slecht, maar(zeker door Twente fans) wel gehyped. Tapia is zeker ook niet slecht, maar niet iemand die de karnkan trekken denk ik. Verdediging en keeper zijn onthutsend zwak. Aanval is ook niet denderend...

23 augustus 2015 om 14:32

Ze kunnen beter Munsterman bedanken. De man die een zinkend schip verliet. Dan hadden ze de afgelopen jaren misschien niet zo hoog geëindigd maar zouden ze nu minder in de shit zitten. Maar dat Schreuder zwak is ontken ik niet

23 augustus 2015 om 14:41

Denk je dat Munsterman als hij was gebleven had kunnen blijven zitten? De positie was als hij er nog zat, onhoudbaar rond de puntenaftrek

23 augustus 2015 om 14:35

Ik vind dat wel wat overdreven. Als je naar de selectie van Twente kijkt horen ze gewoon in de middenmoot thuis als je het mij vraagt. Zo verschrikkelijk veel kwaliteit hebben ze nu ook weer niet ingeleverd.

23 augustus 2015 om 14:38

ploeg gaat nog met ziyech guti tapia corona oa maar de wissels taktiek enz enz is allemaal schreuder

23 augustus 2015 om 14:47

Ploeg is zeker niet slecht. Hoe kunnen zij ooit op elkaar ingespeeld raken als die idioot op de bank elke week weer een nieuwe fantasie opstelling maakt?

23 augustus 2015 om 14:53

Ploeg niet slecht? Serieus, het is niet eens een ploeg, het zijn 11 individuen die toevallig het zelfde shirt aanhebben.

23 augustus 2015 om 14:56

Is aan de trainer om daar een team van te maken in plaats van 11 individuen.

23 augustus 2015 om 15:00

Dat is precies wat ik zeg...

23 augustus 2015 om 15:04

Maar de trainer kunnen ze echt niet ontslaan. Die ligt nog voor jaren vast en mij lijkt niet dat ze een ontslagpremie kunnen/willen betalen...

23 augustus 2015 om 15:05

Oh de spelers zijn allemaal achterlijk? Die begrijpen niet dat voetbal een teamsport is? Ben zeker geen fan van Schreuder, maar de spelers kunnen hopelijk zelf ook nadenken.

23 augustus 2015 om 17:38

Juist, schreuder dus

23 augustus 2015 om 15:01

De coach is inderdaad zwak, maar naar mijn mening lopen er wel vier topspelers rond (voor Eredivisie begrippen). Tapia, Ziyech, Guttierez en Corona zijn prima spelers.
Wel is de verdediging zwak, al moet nog blijken hoe goed die twee nieuwe centrale verdedigers zich gaan ontwikkelen. Ook van de nieuwe spits heb ik nog geen goed beeld.
Als ik Twente was, dan zou ik hun 4 topspelers niet meer verkopen. Slechts Cabral, Mokthar, Schilder en Borven zou ik nog overwegen. Dat zijn matige spelers die bij een verkoop de schuldenlast kunnen verlichten.

24 augustus 2015 om 09:05

Schildrer verkopen is pas een optie als ze een nieuwe back vinden,ben het wel met je eensdat hij weg moet. Borven ok maar die raak je niet kwijt en cabral ook niet

Waarom zou je in godvreesnaam van der lely erin doen als je achterstaat

23 augustus 2015 om 14:28

Die je moet je er sws niet in doen. Net als ter avest, schilder, uvini en da cruz. Dat kan gewoon niet.

23 augustus 2015 om 14:36

Wil je dan helemaal geen verdediging opstellen?

Dat die verdedigers niet goed zijn ben ik met je eens, maar als je niets beters hebt...

23 augustus 2015 om 14:50

Vorige week postte
Ik al deze verdediging

Ebecilio, andersen, katsikas, mokotjo.

Nu ebecilio moest vertrekken kan vd heyden op rb. Bijen heb je ook nog. Dus opties genoeg.

23 augustus 2015 om 15:46

Jij bent ook niet serieus te nemen met de door jou genoemde achterhoede. Kom op zeg!

23 augustus 2015 om 16:08

Want ?
Jij vind schilder een betere lb dan mokotjo. Mokotjo speelde bij Feyenoord (en bij zwolle ook eens )Lb en dat deed ie beter dan schilder
En jij vind uvini beter centraal dan andersen ?
En vd heyden maakt op mij meer indruk dan ter avest

Knappe overwinning van pec. Zuur voor twente want ze hebben toch best veel gecreëerd

Tja die arme Ziyech kan het niet in zn eentje.

23 augustus 2015 om 14:44

Die arme Ziyech presteert zelf ook zeer ondermaats

23 augustus 2015 om 14:48

Die wordt meegesleurd in het niveau ja. Als ziyech nog vertrekt hebben we echt niks meer...

23 augustus 2015 om 17:56

Echt iedere speler wordt meegesleurd in het niveau van schreuder. Op recht elke speler is beter dan dat ze nu laten zien. Geen lijn, geen visie. Doelloos aan het ballen, oorzaak diegene die het team vorm geeft = schreuder.

Hahaha oh wat geniet ik ervan! Spanddoek in de kuip..wij hebben glorie jullie historie .. Was voor korte duur he die glorie ... Twente een topclub? Yeah right ... Ziyech:" ik koos voor het voetbal" .. Ja ziyech de enige die voetbalt ben jij ... De rest kan er geen hout van! ...

Goeie keus twente!

23 augustus 2015 om 14:29

als ik het kon had ik je een groene rand gegeven omlijst met goud.

23 augustus 2015 om 14:30

Wel jammer dit, jij als feyenoorder zou als geen ander moeten weten wat het is om door geldproblemen voetballend in de problemen te komen. Ziyech heeft zich hoe dan ook geweldig ontwikkeld bij Twente en wie zegt dat hij dat ergens anders ook had gedaan.

23 augustus 2015 om 14:31

@kringelingen
Ziyech had zich zelfs bij Achilles nog zo ontwikkeld =/

23 augustus 2015 om 14:38

Dat is wel heel makkelijk he. Feit is gewoon dat zijn statistieken belachelijk goed zijn en eigenlijk niet beter kunnen. Twente doet niet veel goed, maar dat wel

23 augustus 2015 om 14:39

Dat laatste ben ik het dan weer niet met je eens. Ik vind dat Ziyech zich helemaal niet heeft ontwikkeld. Ik vind hem geen schim meer van de Ziyech bij Heerenveen. Dit seizoen heeft hij alleen nog aardige vrije trappen laten zien, maar zowel tegen Groningen, ADO als vandaag tegen PEC was het matig tot slecht.

23 augustus 2015 om 14:46

@superghost, wat een gelul. Ziyech is bij de laatste 22 goals betrokken geweest en dit kalenderjaar zo ongeveer de meest waardevolle speler van de eredivisie puur kijkend naar goals en assists.

23 augustus 2015 om 17:04

Dus? Als alle aanvallen zo'n beetje over hem lopen, ben je uiteraard altijd bij goals betrokken. Dat betekend echter nog niet dat je niet slecht kunt spelen.

24 augustus 2015 om 13:41

Statistieken zeggen genoeg hoor. Ronaldo en zelfs Messi zijn vaak ontzichtbaar tot ze er gewoon weer 3 inleggen, elke wedstrijd weer opnieuw. Uiteindelijk zijn het de goals en assists waar het om draait.

23 augustus 2015 om 14:30

Ziyech is natuurlijk gelokt met mooie verhalen en loze beloften. Als ze tijdens de onderhandelingen hadden gezegd dat het er financieel verschrikkelijk slecht voor stond en dat om de prijzen spelen de komende jaren er niet in zit had Ziyech nooit voor Twente gekozen.

23 augustus 2015 om 14:56

Klopt, en Twente had m natuurlijk nooit mogen kopen. Dat ze die boete er bewust bijnamen is gewoon smerig beleid, maar daar zullen ze in Enschede nu ook wel spijt van hebben.

23 augustus 2015 om 15:48

Natuurlijk niet. Die boete stelde niks voor en Twente gaat Ziyech voor vele miljoenen verkopen. Niemand die daar van baalt hoor.

23 augustus 2015 om 16:22

De boete is peanuts vergeleken bij wat hij waard is bij verkoop.....En idd.....MVP van dit kalanderjaar....hoezo.niet belangrijk of geen ontwikkeling doorgemaakt?

23 augustus 2015 om 14:43

Gelukkig heeft Feyenoord ook alleen maar historie dus tja. En Twente is nimmer een topclub geweest, helaas denken andere personen dat wel.. En hoe kon Ziyech van te voren weten dat het voetbal belabberd zou zijn? Als hij dat had geweten had hij wel een andere keuze gemaakt.

23 augustus 2015 om 15:18

Ik neem aan dat het spandoek van Twente was en dus al aanduidde dat Feyenoord alleen maar historie heeft.
Edit: laat maar, ik dacht om de een of andere reden dat Twente tegen Feyenoord moest. Mijn fout

23 augustus 2015 om 14:47

Jeemug...dat zat diep of niet??? Ben je nu blij en kan je nu weer goed slapen??

On: gelijkspel zou terecht zijn geweest, maar goed....soms wil t gewoon niet. Pas toen Oisterwijk er in kwam werd er met meer durf gespeeld. Mokotjo kwam toen ook beter uit de verf....middenveld met Guti en Mokotjo is i.m.o. ook totaal onnodig. Verdediging was niet best...vooral vlak voor de 2-1 waren ze ongelofelijk aan het stuntelen. Rond die tijd was Zwolle ook vele malen fanatieker en dan mis je bij Twente een ettertje zoals Janssen die de kar zou kunnen trekken

23 augustus 2015 om 14:53

Wordt wel een beetje moe van die Feyenoorders die na elke slechte pot van Twente weer tof gaan doen over Ziyech en zn keuzes.

Top! Het afscheid van Schreuder komt met de week dichterbij!

23 augustus 2015 om 14:31

Elke seconde langer is er 1 te lang!

23 augustus 2015 om 14:40

moet nog maar zien of dat gebeurd hoor, hij zit er al veel te lang en het duurt maar voort.

23 augustus 2015 om 15:25

Feitelijk gezien heeft hij natuurlijk gelijk Ben alleen bang dat we als supporters nog minimaal 1 jaar met Schreuder opgescheept zitten. Het is voor Twente gewoonweg niet te betalen. Maar ben bang dat het laten zitten van Schreuder uiteindelijk meer zal kosten. Dit afbraak voetbal levert steeds meer lege plekken op. Ze zullen op een gegeven moment toch een keuze moeten maken, wat kost meer? Schreuder zijn afkoopsom betalen of steeds meer supporters verliezen.

24 augustus 2015 om 09:10

En ik ben rcht bang dat twente onderin gaat eindigen, wat kost dat wel niet. Als ziyech en corona weggaan is twente gwn degradatiekandidaat zowat

De supporters van twente moeten nog 1 doel hebben en dat is zorgen om deze horrortrainer weg te krijgen. Actie voeren, elke thuiswedstrijd, om de club te redden.

23 augustus 2015 om 14:31

Denk dat je gewoon een inzamelingsactie moet houden, benefiet concerten, vriendschappelijke wedstrijden etcetera. om geld in te zamelen. Zodra je genoeg hebt, zal het bestuur Schreuder echt direct ontslaan, ze zijn echt niet achterlijk en hebben heel goed door dat die man er echt helemaal niks van bakt. Alleen de afkoopsom kunnen ze niet betalen.

23 augustus 2015 om 14:36

We moeten gewoon een keer massaal een thuiswedstrijd overslaan. Zo laat je de ploeg een keer voelen hoe het voelt elke keer in de steek te worden gelaten, laat je schreuder zien er echt klaar mee te zijn en laat je het de leiding merken door gemiste verkopen in consumpties.

23 augustus 2015 om 14:39

Om eerlijk te zijn is de ploeg niet veel te verwijten. Ik heb strijd genoeg gezien , maar het is los zand.

23 augustus 2015 om 18:06

@tukker1993 dit dacht ik dus vorig seizoen al. Niet om de spelers en overigen. Maar puur om het spelbeeld en instelling = schreuder.

23 augustus 2015 om 14:40

Je snapt het echt niet hé.
Als je later groot bent en je eigen financiele huishouding moet runnen zal je het ooit nog wel eens begrijpen.
Twente KAN niets op het moment, daarom spelen er ook géén tot weinig toppers daar op het moment maar dat kunnen mensen jou honderd keer vertellen en nog wil en kan je het niet begrijpen.
Of zoek Joop 's thuis op en uit daar jullie onvrede dat is de veroorzaker van alle ellende.

23 augustus 2015 om 14:49

Twente staat anders wel op een heel belangrijk punt blumpkin. Hou je schreuder en blijf je het hele jaar doorploeteren met als gevolg een leegloop van de veste of neem je nu verlies en begin je met een iets te late frisse start. Geloof me ik sta elke thuiswedstrijd op de tribune en de onvrede is groot. Supporter zijn kost veel geld en dan wil je in ieder geval hebben dat je af en toe nog wat leuks ziet, wat bij Twente de laatste tijd absoluut niet het geval is. En dan trekken de meeste mensen vroeg of laat wel hun conclusies

23 augustus 2015 om 14:56

Nee Blumpkin, jij snapt het totaal niet. Roept maar een beetje de media na, zonder enig idee.
Schreuder staat al sinds seizoen 12/13 voor de groep, ver voor de crisis. Sterker nog de uiteindelijke crisis is ook een gevolg van het falen van schreuder.
Sinds schreuder heeft twente nooit meer een Europees hoofdtoernooi bereikt, laat staan een prijs gepakt. Al zijn voorgangers lukte dat wel onder munsterman, allemaal. Net als overwinteren.
Schreuder niet ondanks spelers als douglas,chadl, tadic, promes etc. en een vol stadion.

Ik denk dat Ziyech beter had kunnen vertrekken. Twente gaat dit jaar helemaal niet verrassen, ik zie ze gewoon rond de 10e plek eindigen. Daarnaast ben ik zeer gecharmeerd van die Ben Rienstra, die kan na dit seizoen gewoon naar een top-3 club.

Rare wissels weer van Schreuder, maar dat zijn we inmiddels al wel gewend van die dwaas. Twente had hier wel een puntje kunnen en misschien moeten pakken met de kansen die er zijn geweest, vooral in de 2e helft ging het wat beter.

Slecht verdedigd van Schreuder vandaag zeg! Ook die overtreding die hij maakte waar die penal uit kwam, wat dom van de trainer =/. Lichtpuntje was wel de goal van Schreuder, die tikte hij mooi binnen!

23 augustus 2015 om 14:42

Vergeet ook niet hoe keeper Schreuder de bal gewoon tegen de rustig aanlopende Ron Jans speelde. Die had ook zomaar het doel in kunnen ketsen...

23 augustus 2015 om 18:14

Morgen lekker een rondootje op de training. Dinsdag ook. Woensdag vrij. En dan lekker rondo-en naar Heracles uit volgend weekend. Tactiek niet nodig, we staan lekker!

Na de wedstrijd tegen Groningen hoorde ik hier nog genoeg mensen zeggen dat plek 3/5 zeker te doen moest zijn.
Denk dat we nu al wel concluderen dat dat er waarschijnlijk niet in zit. Met Corona en die nieuweling in de basis was eigenlijk nog net niks. Alleen stal zoals gewoonlijk Zyech er boven uit....

23 augustus 2015 om 15:21

Graplig want Twente had helemaal niks vertellen hier in Groningen. Twente kwam hier goed weg met een punt want 3 of 4-1 had het toen best kunnen worden.

23 augustus 2015 om 15:29

Daarom geloof ik er ook helemaal niets van, nou ja helemaal? Er zal best een Twente supporter te vinden zijn die iets in die trant gezegd heeft, maar het gros toch echt niet. En al helemaal niet n.a.v. de wedstrijd tegen Groningen

23 augustus 2015 om 16:00

Nee daarom was ik er ook zo verbaasd over....
Maar ze zeiden vooral hoe geweldig hun verdediging was, en dat met Corona en Olaitan erbij het allemaal veel beter ging worden....
Nou volgens mij was onze aanval gewoon niet scherp genoeg, en gebrek aan scorend vermogen...

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=253113#react...

Iedereen zit Ziyech wel op te hemelen, maar hij speel 3 hele matige wedstrijden op rij. Alsnog is hij de beste speler van FC Twente, maar hij moet wel echt beter gaan presteren dan deze 3 wedstrijden.

23 augustus 2015 om 15:09

Nogal lastig als de meeste van je medespelers dramatisch lopen te spelen. Of verwacht je dat hij het in zijn eentje gaat doen?

Prima wedstrijd, goede kansen.
Alleen dom moment wat een penalty tot gevolg heeft, en Zwolle weet er dan nog 1 te maken, en wint.

Helaas geen punten, maar in ieder geval geen drama zoals afgelopen week.

Arme Ziyech, had nou toch maar gewoon bij Feyenoord komen ballen. Wanneer is de laatste wedstrijd van Schreuder overigens? Lijkt me niet dat hij kansen blijft krijgen. Het team is niet heel slecht, de wissels van vandaag bijvoorbeeld weer wel.

23 augustus 2015 om 14:36

tja.... Karma...
ik roep al een tijdje dat weer een kleurrijke middenmotor wordt.
jammer maar wel waar.

on...geweldige prestatie van pec

23 augustus 2015 om 14:38

Het team is wel heel slecht. Dit is het slechtste Twente wat ik in al die jaren heb gezien. En dat is inclusief seizoen 82/83

Ongelofelijk. Tweede helft had twente 3 keer moeten scoren. Maarja eerste helft drama. Verdediging is zo slecht dit seizoen.

Twente had minimaal een punt verdiend vandaag. Was zeker niet slechter dan Pec. Schreuder maakte weer een 2tal wissels die ik niet kon begrijpen. Mokotjo vind ik echt een hele hele slechte speler die alle snelheid uit het spel haalt en alleen maar paasjes terug of breed speelt. Da Cruz is nog niet toe aan de eredevisie en begin ook te twijfelen aan Ter Avest. Beijen vond ik wel heel goed spelen.

23 augustus 2015 om 14:41

Je moet niet vergeten dat ter avest helemaal geen back is maar een centrale verdediger, net zoals schilder geen back is maar een middenvelder. Maar we moeten maar roeien met de riemen die we hebben

23 augustus 2015 om 14:49

Ik vond Mokotjo in de tweede helft wel goed spelen....heel veel werk.verricht en met name in het laatste kwartier gewoon goed.

23 augustus 2015 om 16:36

Stuur Mokotjo maar terug naar Zwolle, zul je zien hoe slecht hij is. Blijft een geweldige speler, maar bij Twente lijkt het alsof er geen speler goed is.

Wedstrijd gezien. Maar ik ben niet onder de indruk van Ziyech. Wat maakte die veel fouten en wat was hij slordig. Ook Mokotjo, die wekelijks bij Zwolle dominant was en strooide met passes en goede intercepties is echt onzichtbaar geworden. Middenveld is niet sterk. Begrijp dan ook niet zo goed waarom Ebecilio weg is gegaan. Had je toch goed kunnen gebruiken

23 augustus 2015 om 14:49

Ebecilio past niet in Schreuder zijn straatje. Dat is het probleem.Geen vriendjes, geen plaats.

Ik heb oprecht medelijden met Hakim Ziyech. Wat een verschrikkelijke puinhoop. Met deze coach en aanval is top 10 al een wereldprestatie.

23 augustus 2015 om 14:46

wie weet wat agyepong kan, afmaken kan olaitan wel en corona kan ook wel wat maar nu is het drama. de keeper is niet wat, schilder niet

23 augustus 2015 om 14:53

Hij gaat van Hveen naar Twente, dat schiet toch ook niet op. Eigen schuld.

23 augustus 2015 om 15:45

Achteraf niet, dat ben ik helaas met je eens. Maar we waren niet bij de onderhandelingen en wie weet wat Twente hem heeft beloofd.. Misschien is Ziyech wel verteld dat er een fantastisch plan was voor de komende jaren.

Twente was vooral in de eerste helft echt slecht. De verdediging is te matig en ze missen vooral een spits, die kan er echt niks van

Blijft klungelen met Schreuder. Durft niets, laat Marsman onder de lat staan en is niet in staat om het team opdracht te geven om een wedstrijd naar hun hand te zetten. Nee, dit wordt niet beter. En hou op on constant te zeggen dat dit team zich nog moet ontwikkelen. Schreuder zijn aanpak deugd niet en zal ook mooi iets worden. Bedankt Joop.

En dan ook nog tegen Heracles volgende week. Verlies je deze ook nog dan zijn de poppetjes helemaal aan het dansen

23 augustus 2015 om 14:58

Ja en daarna tegen Ajax. Heb je na 5 wedstrijden 1 punt. Ach heeft Twente toch bijna weer een record te pakken, alleen seizoen 82 / 83 was nog slechter. Toen duurde het volgens mij 6 wedstrijden voordat er gewonnen werd

Tja,dit was eigelijk wel te verwachten. Eerste helft niet best,tweede helft iets beter. De penalty vond ik moeilijk te zien,dus weet niet of het terecht was. Twente moet alfred echt gaan wegdoen,ze hebben wat geld binnengehaald,maar weet niet of het binnen de mogelijkheden ligt.

Twente mag dit seizoen blij zijn als ze het linkerrijtje halen.

Deze wedstrijd kon echt beide kanten op. De bal valt binnenkort wel een keer goed voor Twente, en dan gaan ze winnen.

Het waren andere tijden in 2009 getuige deze (groene rand) reactie van tw3nte,
Waar is het toch misgegaan ?

zeg superpeet, kun je ook nog argumenten voor je mening geven?

vroeger kwam het wel eens voor dat ploegen in de subtop speelden, maar toen terugvielen. zoals met Az, Fc Twente destijds en Roda gebeurde bijvoorbeeld. maar men vergeet dat de verschillen in budgetten toen bijna minimaal waren. in die tijd kon een club nog een aantal jaren profiteren van een toevallig uitstekende spelersgroep omdat het voor het ingrijpende en alles veranderende Bosman-arrest was.

maar als je nu kijkt: Fc Twente heeft een begroting van 33 miljoen. Heerenveen 28 miljoen, Groningen 17 miljoen en Feyenoord 37 miljoen. Fc Twente teert niet alleen op een spelersgroep die mee kan draaien in de top van de competitie, maar ook que budget spelen we in de hoogste regio van de Eredivisie. koppel dat aan een uitstekend beleid, een fantastische trainer, de ambities en mogelijkheden om er alles uit te halen wat er in zit, en dan begrijp je dat dit succes van Fc Twente niet incidenteel is. volgend seizoen wordt de langverwachte U-vorm van het stadion bereikt, en een paar jaar later gaan we naar een stadion van 45.000. dan zal de begroting tussen de 40 en 50 miljoen liggen. en ook al bouwt een club als Utrecht, Groningen of Heerenveen zo'n stadion, dan nog verkrijgt Fc Twente meer inkomsten uit het stadion omdat het Twente's eigen bezit is. daardoor hoeft er geen huur betaald te worden, en met ''fc Twente village'' het activiteitencentrum rond om het stadion krijgt Fc Twente 365 dagen per jaar inkomsten binnen uit het stadion. beter dan wanneer je zoals de eerder aangegeven clubs 1 keer in de week een verdient aan je stadion wanneer de ploeg ook nog thuisspeelt.

natuurlijk zal het inhalen van Ajax en uiteindelijk ook Feyenoord moelijk zijn en heel veel jaren duren, of zelfs onmogelijk blijkt. -als Ajax en Feyenoord hun enorme potentie eens een keer voluit gaan benutten en een doordacht beleid gaan voeren-.
maar Fc Twente toont aan alles dat het een blijver in de top is. zelfs als de prestaties een keer onvermijdelijk gaan tegenvallen, kan Fc Twente straks putten uit een geldbron die veel groter is dan de rest van de subtopconcurrentie. ( Utrecht, Heerenveen en heel misschien Groningen) dat houdt in dat Fc Twente elk jaar miljoenen uit kan geven om spelers met veel kwaliteit te halen. en dat leidt altijd tot prestaties. zeker als je de scouting en het beleid van Twente bekijkt.

24 augustus 2015 om 09:57

Ta, het kan verkeren. Nooit begrepen wat twente met een stadion in eigendom moet. Alsof je geen geld kan verdienen met iets dat je huurt. Heel zakelijk Nederland stoot vastgoed af, maar twente wil het verwerven. Men vergeet dat er naast financiering ook andere kosten aan een stadion zitten. Plus, als het even niet loopt is het een blok aan je been.

However, Twente welkom terug in de middenmoot!

heerlijke overwinning dit op twente.

en alsof t zo moest zijn viel de 1-0 in de herdenkingsminuut voor de overleden mede zwolle supporter Martin "El-Martino" van Opstal.

ik kan met een big smile naar t werk nu. gezien daar veel twente supporters zijn die dachten dat twente wel van PEC zou winnen.

Zwolle speelt met het mes tussen zijn tanden achterin en op het middenveld.
De jongens voorin houden het 'nog' niet helemaal 90 min vol maar dat komt zeker goed.

Trots van het Oosten. En een terechte overwinning.
Zwolle letterlijk en figuurlijk de hoofdstad van de provincie. Overijssel is van ons olé olé.

Zwolle blijft goed presteren en dat is erg knap. Gezien de begroting presteren ze wel degelijk boven verwachting. Gemiddeld kun je stellen dat de begroting bepalend is voor de eindstand. Af en toe zijn er uitzonderingen. Zwolle is daar 1 van. Ook Heracles heeft in het verleden een paar seizoenen kunnen verrassen, maar Zwolle lijkt toch stabieler. Doen het erg goed daar meester Jans.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren