Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Heerlijk duel op Old Trafford eindigt zonder doelpunten

Laatste update:

Louis van Gaal lijkt zich toch eens druk te moeten gaan maken over het gebrek aan doelpunten van zijn ploeg. Manchester United wist in de eerste twee speelronden nog minimale overwinningen te boeken (1-0 tegen Tottenham Hotspur en 0-1 tegen Aston Villa), maar zaterdagmiddag wist de recordkampioen niet te scoren tegen Newcastle United. De ploeg van Steve McClaren pakte daardoor een week nadat het werd weggespeeld door Swansea City een punt op Old Trafford.

/

McClaren (die Tim Krul, Vurnon Anita en Georginio Wijnaldum in de basis posteerde, Siem de Jong negentig minuten op de bank hield en de geschorste Daryl Janmaat moest missen) zal uiteraard erg tevreden zijn met deze remise, maar dat kan onmogelijk gelden voor Van Gaal. United had de overwinning verdiend, maar slaagde er dus niet in om in eigen huis de ban te breken. Wayne Rooney wist in de openingsminuten overigens nog wel te scoren, maar zijn doelpunt werd afgekeurd wegens buitenspel, terwijl uit de herhaling bleek dat daar geen sprake van was. Newcastle was dus gewaarschuwd, maar kwam in de beginfase niet onder de druk van de thuisploeg vandaan.

Krul moest ingrijpen bij pogingen van Rooney en Juan Mata (2x) en werd geholpen door Chancel Mbemba toen hij gepasseerd werd door Memphis Depay, maar het passje van de aanvaller (die net als Daley Blind in de basis was begonnen bij United) onderschept kon worden. Newcastle hield met pijn en moeite stand en kwam tegen de verhoudingen in zelfs bijna op voorsprong, toen Aleksandar Mitrovic buiten het bereik van Sergio Romero op de lat kopte. Ook José Perez werd nog gevaarlijk namens the Magpies, maar zijn schot ging net naast, waardoor beide ploegen in evenwicht aan de thee gingen.

/

McClaren zal gelukkig zijn geweest over het tweede gedeelte van de eerste helft en zag dat United ook na de pauze zoekende was. Newcastle hield de ruimtes klein en Krul werd lange tijd niet aan het werk gezet. Wanneer er wel mogelijkheden lagen, was de uitvoering van United niet voldoende. Zo was een pass van Depay op de instormende Mata te hard, schoot de Nederlander een vrije trap uit een kansrijke positie in de muur en raakte Chris Smalling de bal verkeerd bij een voorzet vanaf rechts. Newcastle liep dus wel vooral achter de bal aan, maar hoefde eigenlijk geen moment echt te vrezen.

Van Gaal probeerde daar verandering in te brengen door Javier Hernández in de ploeg te brengen voor de tegenvallende Adnan Januzaj en met de Mexicaan binnen de lijnen werd de druk nog wat verder opgevoerd. Rooney kreeg een goede kans met een volley, maar zijn schot kon worden geblokt. Niet lang hierna ging een volley van Mata uit een lastige hoek hoog over, terwijl het schot van Luke Shaw na een knappe combinatie veel te zwak was. Pas tien minuten voor tijd kwam United weer écht dicht bij een doelpunt, toen Hernández oog in oog met Krul kwam te staan. Met een geweldige reflex voorkwam de keeper een treffer. Even daarna werd een inzet van Antonio Valencia net op tijd geblokt door Fabricio Collocini en in blessuretijd kopte Smalling nog op de paal. Via de counter die volgde pakte Newcastle zelfs nog bijna de drie punten, maar dat leed bleef Van Gaal en co bespaard. Een poging van Michael Carrick ging via een tegenstander net naast en dus eindigde het in 0-0.

Manchester United moet zich zorgen maken over het gebrek aan doelpunten

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit is voetbal tegenwoordig. Wanneer je zwakker bent dan speel je maar voor een gelijkspel en loop je alleen maar op je zestien te verdedigen. Voetbal is hierdoor saaier geworden.

22 augustus 2015 om 15:38

wedstrijd wel gezien, dit was alles behalve saai

22 augustus 2015 om 15:39

Wedstrijd was zeker niet saai, maar hij heeft wel gelijk. Als voetballer van United en zeker ook van Newcastle was het geen leuke wedstrijd.

22 augustus 2015 om 15:40

Klopt, zo nu en dan was het een spektakel. Ik heb het over het algemeen. Vroeger durfde men meer en gingen kleinere ploegen ook er vol tegenaan en ook voor de winst.

22 augustus 2015 om 15:43

Wedstrijd was niet saai maar de bus was wel degelijk geparkeerd.

22 augustus 2015 om 15:44

Helemaal mee eens. Dichtbouwen en hopen op een kansje... Anti-voetbal vol voor statistieken en helaas kan je niet anders meer. Erg zonde! Wel inderdaad leuke spelmomenten voornamelijk door United. Newcastle was in mijn ogen nergens te bekennen maar verdedigde erg strak en sterk. Jammer dat er geen goals werden gemaakt want als united 1-0 had gemaakt was Newcastle waarschijnlijk wel iets meer gaan spelen.

22 augustus 2015 om 15:52

Is echt onzin.
Juist nu spelen ze vaker voor de winst.
Vroeger had je veel meer saaie potten.

22 augustus 2015 om 21:03

Misschien stond de bus geparkeerd maar United voor toch vier 200% kansen gehad en Newcastle had het voornamelijk aan Krul te danken dat de bal er niet in ging. Als de aanvallers van United iets scherper waren geweest had het hier met 3 of 4-0 gewonnen

22 augustus 2015 om 15:40

Nouja, dat is al even zo. Kun je Newcastle ook niet echt kwalijk nemen. Bovendien zou Manchester United natuurlijk genoeg kwaliteit moeten hebben om een ploeg als Newcastle kapot te spelen.
Bijna iedereen heeft het ook over de verdediging van United, als het gaat om zwakste linie. Maar het is schrijnend om te zien hoe weinig kansen dit United kan creëren in de Premier League.
De beste kans van de wedstrijd was van Chicarito, die de bal pardoes voor de voeten kreeg na een afgeslagen schot. De 2 goals die Manchester al in de PL maakte; een eigen goal en een van richting veranderd schot. Daarentegen geeft de verdediging nagenoeg niks weg.
United heeft echt nog een aanvallende injectie nodig wil het echt om de prijzen gaan spelen dit seizoen.

22 augustus 2015 om 15:47

Als Newcastle alleen verdedigt, hoeft Manchester natuurlijk minder te verdedigen...

22 augustus 2015 om 15:51

Ze missen gewoon een degelijke spits of afmaker. Ik heb tot nu toe vier officiële wedstrijden gezien, en de United verdediging is echt niet zo slecht als word suggereert. De aanval daarentegen moet echt die kansen afmaken want anders gaan ze nog heel vaak gelijk spelen dit seizoen.

22 augustus 2015 om 17:50

Volgens mij mist united helemaal geen afmaker en kan rooney dat prima. Ze missen veel meer een rechtsbuiten zodat ze vanaf 2 kanten gevaarlijk kunnen zijn. Nu moet alles van Memphis komen, maar dat kan hij voorlopig niet aan.

22 augustus 2015 om 18:26

Rooney maakt anders maar weinig af, het afgelopen jaar. Dramatisch uit vorm op het moment.

22 augustus 2015 om 15:40

Saaier? Was anders een hele leuke wedstrijd om te kijken. Memphis in de eerste helft redelijk, tweede helft nauwelijks gezien.
United mist echt scorend vermogen. Hernandez in de spits is niet goed genoeg, al had die wel moeten scoren (goede redding Krul wel).
Gini ook weinig van gezien, 1 goede pas in de 16, verder niet veel. Stond dan ook wel tegen Schneiderlin en Sweinsteiger, niet het makkelijkste blok.

22 augustus 2015 om 15:45

Haha neejoh. Uiteindelijk moeten die mindere ploegen ook genoeg punten houden om niet te degraderen dus zullen ze heus wel eens voor de winst spelen.

22 augustus 2015 om 15:46

Catennacio is niet gisteren uitgevonden. Ben benieuwd over welke tijden jij spreekt. Was trouwens een leuke wedstrijd.

Ondanks de 0-0 een mooie wedstrijd om te zien. Wat een tempo

Waarom zette louis herrera er niet in ipv carrick/ valencia? Die had nog wat energie kunnen toevoegen.

22 augustus 2015 om 15:40

Energie genoeg toch? Jezus wat een tempo. United heeft gewoon een killer in de spits nodig!

22 augustus 2015 om 15:57

Het tempo was zeker hoog, maar je zag de krachten wegvloeien bij beide teams. Een speler als herrera lijkt mij dan de aangewezen man om erin te zetten

22 augustus 2015 om 18:09

Juist niet. Met Valencia heb je iemand die een inviduele actie kan opzetten. Herrera is hier veel minder goed in. Is meer een spelverdeler, niet iemand die een krachtstoot inbrengt.

22 augustus 2015 om 15:45

Ja hij had Herrera moeten inbrengen ipv Schneiderlin, twee verdedigende middenvelders is niet nodig in dit soort wedstrijden.

Dit elftal is niet goed genoeg.

Voorin missen ze snelheid en creativiteit. Ik vind Mata erg matig spelen en Depay blijft en eendagsvlieg. Rooney is niet iemand die zelf iets kan creëren en Januzaj is een lichtgewicht. Hier ga je het seizoen niet mee doorkomen.

Daar waar iedereen schreeuwt om een spits zie ik veel liever een creatieve, snelle buitenspeler komen. Rooney, als je hem kunt bedienen is een prima spits. Daar wil hij zelf ook het liefst spelen. Je moet om hem heen wel kwaliteit neerzetten. Dat staat er nu veel te weinig.

22 augustus 2015 om 15:40

Haha een eendagsvlieg, nergens op gebaseerd. Dit is een reactie die voortkomt uit jaloezie.

22 augustus 2015 om 15:53

@ Talentscout

Depay is 1 wedstrijd op een lager niveau beslissend en in de rest van de wedstrijden hb ik hem niet gezien. Hij is een groot talent, maar nog niet klaar om op dit niveau wekelijks het verschil te maken. Dat wordt wel gevraagd bij Man Utd. Man Utd zal er dus wat bij moeten halen.

22 augustus 2015 om 15:57

@hen_nie

Je hebt gelijk als je zijn wedstrijd tegen Club Brugge erbij haalt want toen stond hij ook gewoon tegenover een enorm zwakke back. De eerste 2 wedstrijden speelde die mee maar meer ook niet, moet bij gezegd worden dat hij op de 10 positie werd gezet, iets waar Depay totaal niet thuishoort.

Hij wordt als winger topscoorder in de eredivisie en heeft een goed WK gespeeld,ook deze wedstrijd begon die goed en creëerde een aantal kansen. Om hem een eendagsvlieg te noemen vind ik niet correct, die jongen heeft ongelofelijk veel potentie.

Ben het zeker met je eens dat United er wat bij moet halen.

22 augustus 2015 om 16:04

@ Talentenscout

Voor in de PL is het momenteel een eendagsvlieg. Daar is toch niets mee miszegd? Ik val Depay ook niet af, want het is een groot talent en ik denk dat hij er wel gaat komen. Op dit moment is het voor Man Utd echter niet verstandig om enkel op Depay te vertrouwen. Dat kan hij nog helemaal niet aan. Dat blijkt wel uit de wedstrijden in de PL tot nu toe. Dan moet er bij Man Utd dus iemand bij op de andere flank die dat wel al kan.

22 augustus 2015 om 16:12

@hen_nie. Een eendagsvlieg is wel iets anders als wat je later beschrijft. Klopt dat hij nog moeite heeft om week in week uit op topniveau te spelen

22 augustus 2015 om 16:17

@ ohwohwohw

Voor in de PL is het momenteel gewoon een eendagsvlieg, terwijl hij het in de PL nog niet heeft laten zien. Hij maakte namelijk het verschil tegen Club Brugge. Of ik moet iets compleet anders verstaan onder eendagsvlieg in deze situatie, maar als ik zo de reacties bekijk is bijna iedereen het eigenlijk met me eens

22 augustus 2015 om 18:16

Ja je gebruikt een verkeerde term want nu impliceer je dat het alweer voorbij is met Depay. Zonder dat je dat wil zeggen waarschijnlijk.

23 augustus 2015 om 06:23

Je snapt hopelijk zelf toch ook wel dat een eendachtsvlieg een term is die je pas gebruikt na een veel langere tijd of zelfs na een carrière. Ik ga ook niet na elke speelronde de nr 1 de "momenteel kampioen" noemen.

22 augustus 2015 om 15:41

Missen in mijn ogen alleen een sterke spits, Rooney kan dat niet aan. als ze die hebben komen andere jongens ook beter uit de verf..

Depay een eendagsvlieg noemen vind ik een beetje raar, speelt daar al te veel goede wedstrijden voor en is nog hartstikke jong!

22 augustus 2015 om 15:54

@ paulurs

Is nog hartstikke jong, maar bij Man Utd is dat geen 'excuus'. Datzelfde geldt voor Januzaj. Er wordt meer gevraagd. Man Utd zal dus wat erbij moeten halen en dan hoop ik echt op een creatieve, snelle flankspeler. Rooney gaat dan gewoon 20+ goals maken.

23 augustus 2015 om 16:54

Er zijn maar een paar spelers die constant op een hoog niveau presteren en dat zijn Robben, Messi en Ronaldo. De rest doet dat niet, United kan geen van die 3 halen, dus speel je met jongens die niet constant zijn.

Dan kun je beter iemand hebben die niet constant is, maar dat heel misschien wel kan worden, dan gewoon iemand die niet constant is.

22 augustus 2015 om 15:41

'depay blijft een eendagsvlieg' wat denk je nou zelf? Dat Depay er meteen 20 maakt in zijn eerste PL seizoen? Alle dreiging van United komt van Depay af, er moet gewoon een goede spits bijkomen.

22 augustus 2015 om 15:55

@ bootsjungen

Niet mee eens. Depay is dreigend, maar het is te weinig voor bij Man Utd als je ook nog met Januzaj speelt. Depay is een groot talent, maar nog niet in staat wekelijks het verschil te maken. Zoiets wordt wel gevraagd bij een club als Man Utd. Dus moet er voorin iemand bij die dat wel al kan.

22 augustus 2015 om 15:42

Na 300 miljoen in twee jaar onder Van Gaal..

22 augustus 2015 om 15:56

@ Bergkamp_10

Dat geeft het probleem al aan. Te veel verkeerde spelers voor te veel geld gekocht. Voor dat geld zou je toch een elftal moeten kunnen neerzetten dat er direct klaar voor is.

22 augustus 2015 om 17:21

Je praat onzin. Ten eerste is 75% van zijn aankopen vorig jaar geblesseerd geweest en dit jaar hebben ze zelfs winst gedraaid op transfers.

Dus kom aub niet met dit soort inzinnige opmerkingen.

22 augustus 2015 om 19:18

Dan nog Rezyuz, United heeft in 2 jaar net zoveel uitgegeven aan transfers als Arsenal voor de hele selectie, van de jeugd tot het eerste.

22 augustus 2015 om 15:43

Nu al Memphis een eendagsvlieg noemen?! Ga toch weg man! Hij heeft het NL elftal op het afgelopen WK immers ook bij de hand genomen.

En bij deze wedstrijd was hij juist de man met dreiging (2e helft ietsje minder).

22 augustus 2015 om 15:47

Kom op... Ben het helemaal met je eens memphis een eendagsvlieg noemen is gewoon debiel en zwaar trollen. Maar Mephis heeft NL bij de hand genomen??? Ben je helemaal gek geworden dat laten we voorlopig nog aan Robben over. depay heeft zeker een geweldige inzet en bijdrage geleverd maar bij de hand genomen is net zo debiel om te zeggen dat hij een eendagsvlieg is...

22 augustus 2015 om 15:58

@ StevieG8-88

Het is niet de schuld van Depay, maar Depay is niet in staat om wekelijks het verschil te maken. Dat moet nog komen, maar bij Man Utd moet je dat soort spelers wel hebben. Er zal dus wat bij moeten komen.

22 augustus 2015 om 16:18

Jaa zoals je het nu uitlegt kan ik mij daar wel in vinden. Dacht dat je Memphis soorte van al had afgeschreven. Maar inderdaad, Memphis is niet degene die United de benodigde klasse moet brengen hehe.

22 augustus 2015 om 15:51

Komt niet doordat United slecht was. Je hebt wel heel erg weinig voetbalkennis als je dat zegt. Newcastle was de hele tijd met het complete team in de zestien en dat was dus onmogelijk om door te komen. Als we een slechtere ploeg waren hadden ze dat niet gedaan en hadden we dus gewoon gewonnen. Barcelona komt hier ook niet doorheen ook al hebben ze suares. Depay een eendagsvlieg noemen zegt meer wat over jou dan over hem. Hoe kun je denken dat iemand door een verdediging van tien man heen komt. Hij had nog best redelijke acties voor een buiten speler die het altijd moet hebben van dribbels en snelheid.

22 augustus 2015 om 16:00

@ Florisvdniet

Onmogelijk om doorheen te komen. Kom op zeg, dit was Newcastle waar juist erg veel tegen te halen viel. Vooral over de flanken. Dan moet je daar echter geen Mata neerzetten, waardoor je alleen afhankelijk bent van Depay. Depay is nog niet in staat wekelijks het verschil te maken. Op rechts moet er gewoon een creatieve, snelle speler bij.

En dat je zelf geen verstand van voetbal hebt, heb je net zojuist aangetoond.

22 augustus 2015 om 16:10

Ik heb het niet over Mata gehad. Mata moet gewoon weg want op tien hebben we ook al meer dan genoeg mogelijk heden met herera, januzaj en fellaini.

Depay kan wekelijks het verschil maken als hij vrijheid krijgt wat hij bij deze ploeg niet kreeg. Newcastle kan je normaal gesproken makkelijk van winnen alleen niet als ze vol op de verdediging gaan.

22 augustus 2015 om 16:15

@ Florisvdniet

Ik ben het niet met je eens. Creativiteit is juist iets uit niets creëren. Depay is creatief, maar erg wisselvallig. Niet in staat om bijvoorbeeld tegen Aston Villa en Newcastle iets beslissends te doen. Die mogelijkheden waren er zeker, of heb je de wedstrijd niet gezien?
Geen verwijt naar Depay, maar wel naar het aankoopbeleid van Man Utd. Als je zoveel geld uitgeeft en je hebt nog steeds een gebrekkige voorhoede doe je iets niet goed.

22 augustus 2015 om 19:48

op rechts hebben ze niet veel inderdaad maar voor de rest hebben ze een heel goede aanval met Rooney depay en januzaj.alleen als de tegenpartij alle kansen die je creëert tegen houdt door er met vier man omheen te gaan staan kan je niks meer. een ronaldo of messi zou dat ook niet voor elkaar krijgen.
iedereen doet trouwens alsof manchester united extreem veel geld uitgeeft alleen je moet de inkomsten op de transfer markt ook meereken, dan hebben ze zo'n 25 miljoen uitgegeven. alle concurrenten hebben meer geld neergelegd.

jazeker ik heb de wedstrijd gekeken ik vroeg me juist af of jij het wel gekeken had.

22 augustus 2015 om 16:18

Eendagsvlieg is een verkeerde woordkeus, maar ik snap wat je bedoelt. Eendagsvlieg suggereert dat Memphis vorig jaar zijn jaar had en het nooit meer laat zien, dat die tijd is geweest. Zoals sommige topscorers in de eredivisie bijvoorbeeld. Memphis heeft echter sws de potentie om een grote speler te worden, al moet hij daar nog in groeien.
Momentenspeler of iets dergelijks is misschien beter. Hij heeft zo zijn weken dat hij fantastisch en beslissend kan zijn, en zo zijn weken dat het er niet echt in zit. Op dit moment kan hij misschien inderdaad niet elke week bepalend zijn, zoals een speler dat hoort te zijn voor Manutd. Maar ik zie dat zeker nog wel gebeuren in de komende seizoenen.

22 augustus 2015 om 16:22

@ Sjurm

Ik bedoel er mee te zeggen dat je op Depay dit seizoen niet kunt rekenen in de zin van iemand die wekelijks het verschil kan maken. Dan ben je in mijn ogen voor dit seizoen een eendagsvlieg. Kortom, iemand die af en toe iets leuks en verrassends doet maar niet constant genoeg is, maar het kan dat andere daar een ander woord voor zouden kiezen.
Eigenlijk is dus bijna iedereen het met me eens, als ik zo de reacties bekijk.

22 augustus 2015 om 17:51

Jij kan een fiets ook een auto noemen maar daarmee is het nog niet de juiste aanduiding, hoeveel mensen het ook met jou eens zijn. Een eendagsvlieg is gewoon niet wat jij beschrijft. Een eendagsvlieg is iemand die een keer iets bijzonders presteert, 1 grote muziekhit scoren bijvoorbeeld, en waar je daarna nooit meer iets van hoort. Depay een eendagsvlieg noemen zou kunnen impliceren dat hij 1 leuk seizoen in Nederland heeft gehad en daarna nooit meer iets gaat presteren.

Ik ben het trouwens wel met je eens dat Depay het nu nog niet kan maken. Maar ik had vandaag ook het idee dat de CL wedstrijd wat kracht van hem gevraagd heeft. De tweede helft kwam hij gewoon echt niet meer in het stuk voor. Ik sluit echter niet uit dat hij verderop in het seizoen steeds beter zijn draai zal gaan vinden.

23 augustus 2015 om 06:33

Nee eigenlijk is niemand het met je eens als ik het zo bekijk. Als je 3x je definitie aanpast...ja mss dat je dan mensen krijgt die het met je eens zijn. Het woord wat je zoekt is "dragende speler". Eendagsvlieg is eenvoudigweg niet van toepassing omdat je dat nog lang niet kan zeggen van Depay. Heb je Ronaldo en v. Persie wel 's gezien in hun eerste jaren in de PL. Het kostte hun jaren om een topper te worden. Nu wordt Depay behandeld alsof die al gelijk de eerste paar wedstrijden een miljardenclub bij de hand neemt in de zwaarste competitie ter wereld...

22 augustus 2015 om 16:19

Mata slecht? Man man man, wat voor onzin heb jij nou weer zitten tikken..
Mata speelde een uitstekende wedstrijd. Continue aanspeelbaar, zorgde voor het spel, verdeelde het ook goed, kwam met die passjes die nodig zijn. Moet je nagaan dat van Gaal hem nog op rechts stalt terwijl hij op 10 hoort. Depay daar in tegen, die heeft echt matig gespeeld. Veel balverlies, houdt de bal te lang bij zich, overzicht moet beter & vooral de keuzes die hij maakt.
Achja, zijn eerste paar wedstrijden/seizoen, alles op z'n tijd, hij zal het wel leren want aan gretigheid onbreekt het niet

22 augustus 2015 om 16:25

@ Takemehome

Mata houdt het tempo te vaak op. Hij krijgt op rechts de bal en wacht te lang, omdat hij hoe dan ook naar het midden wil. Daarnaast kwamen verschillende passes niet aan, dus ik vond hem ook nog slordig spelen. Ik ben het met je eens dat Mata, als je hem opstelt, je hem op 10 moet zetten, maar goed speelde hij niet vandaag.
Depay heeft te weinig overzicht momenteel en is in kansrijke situaties volgen vaak nog te veel verkeerde keuzes. Hij heeft nog wat tijd nodig.

22 augustus 2015 om 16:22

@hen_nie, snap je betekenis van eendagsvlieg wel? Jij rekent hem nu al af na een aantal wedstrijden. Wacht gewoon het seizoen af en dan nog, de meeste spelers uit andere competities moeten eerst wennen aan het niveau. Knap dat jij nu al kan voorspellen dat een voetballer een eendagsvlieg is, helemaal op zijn leeftijd!? Wat als hij de komende 2 wedstrijden weer 2 of 3 goals maakt?

22 augustus 2015 om 16:27

@ Anlista

Ik versta onder eendagsvlieg hier iemand die eens in de zoveel tijd het verschil kan maken en je vervolgens weer een aantal wedstrijden helemaal niet ziet. In die zin vind ik eendagsvlieg een goede verwoording van wat Depay momenteel is. Ik weet niet wat jij onder eendagsvlieg verstaat in deze situatie?

Depay kan het verschil niet wekelijks maken en heeft in kansrijke situaties nog erg veel moeite om de juiste keuzes te maken. Ik heb het niet over zijn potentie. Depay is een groot talent, maar hij heeft nog tijd nodig. Man Utd zal er dus een bij moeten halen die wel al wekelijks het verschil kan maken.

22 augustus 2015 om 16:42

@hennie

Best triest je reactie, heb je de wedstrijd wel gekeken? Depay was weer eens gevaarlijkste man aan de kant van Man Utd. Best triest dat sommige eigenlijk erop zitten te wachten van als Depay niet scoort dan gaan we hem lekker afzeiken om te laten zien dat tegen brugge toevallig was. Het is uiterat opvallend dat wij zogenaamde Nederlanders Depay alleen maar aan het afzeiken zijn, in engeland zijn ze lyrisch over hem en voorlopig laat hij het ook zien dus zou zeggen gaan eens wedstrijden kijken inplaats van als een zuurpruim blijven reageren hier over Depay. Hij heeft naar mening tot nu toe meer laten zien dan een Di Maria vorige jaar.

22 augustus 2015 om 16:54

@ caribbean

Depay viel vooral op door het maken van de verkeerde keuzes. Hij had het kunnen openbreken, maar koos telkens de verkeerde oplossing. Het is een groot talent, maar het blijkt dat hij nog niet in staat is wekelijks het verschil te maken. Man Utd zal er daarom wat bij moeten halen en dat hadden ze al lang moeten doen. Dat heet realisme en heeft niets met afzeiken te maken

22 augustus 2015 om 17:54

Helemaal mee eens ja. United moet gewoon een goede rechtsbuiten halen, zodat ze gevaarlijk kunnen zijn vanaf 2 kanten. Mata is gewoon geen rechtsbuiten..

En nu ligt de druk ook volledig op Memphis, omdat alle creatieve acties van hem moeten komen.

22 augustus 2015 om 18:00

Na je nadere uitleg ben ik het met je eens. Depay heeft nog niets laten zien, maar dat houdt niet in dat hij het niet gaat laten zien. Echter bedoel jij geen eendagsvlieg maar gewoon een talent.
Een eendagsvlieg zou namelijk 1 wedstrijd/seizoen goed spelen om vervolgens geeen knikker meer te raken.
Depay heeft het al langer laten zien, namelijk op het wk en in de ED.
Verstandig zou zijn dat united toch nog een speler haalt die iets kan forceren, dat is namelijk waar het nu aan ontbreekt (op Depay na, maar die heeft nog niet het gewenste niveau).
We zullen zien!

Bah, wat haat ik dit soort wedstrijden. Zo verschrikkelijk veel kansen missen en dan ook nog onterecht een goal afgekeurd. Gewoon een prima pot van United maar niets zat mee.

22 augustus 2015 om 15:44

Is schweinsteiger geblesseerd ofso :S

22 augustus 2015 om 15:48

Schweinsteiger wordt rustig gebracht omdat hij aan het begin niet helemaal fit was. Het gaat niet lang meer duren voordat hij volledige wedstrijden kan spelen.

22 augustus 2015 om 18:57

Schweini staat te dik, vind ik.

22 augustus 2015 om 15:49

Inderdaad, er zat steeds net een been, een teen, een paal of een krul tussen. Ik dacht eerst ook dat ze op één lijn stonden, maar in de rust kwam Howard Webb uitleggen dat je die arm van die verdediger niet mag meetellen en dat Rooney dus wel buitenspel stond.

22 augustus 2015 om 19:19

Enkel lichaamsdelen waar je mee mag scoren tellen mee he, armen en handen dus niet.

Wat een mooie pot! Er moet wel echt een spits bij wil United niet te veel van dit soort wedstrijden spelen..

De verdediging van United staat wel enorm goed. Blind en Smalling zijn een goed duo, voelen elkaar goed aan en compenseren elkaars zwakke punten. Maar het scoren lukt nog niet echt.. ze zullen nog wel een topspits gaan kopen.

1e keer dat united de betere is en niet wint, normaal is de tegenstander beter en wint united alsnog.
Beetje gerechtigheid van de andere 2 wedstrijden, 7 uit 3 is nog steeds prima.

Wat is dit voor een onzin, even serieus. Van Gaal zie je het gewoon niet in dat je een spits nodig hebt, denk dat united 25 schoten heeft gehad ofzo? Afmaken lukt gewoon voor geen ene meter.

22 augustus 2015 om 15:41

Je moet niet vergeten dat het nauwelijks echte kansen waren. Alleen met corners en de bal van Hernandez.

22 augustus 2015 om 15:51

Noem eens een goede spits die haalbaar is? Real zoekt ook nog een 2e spits. Arsenal zoekt ook een spits. Ze zijn er niet tot nauwelijks.

22 augustus 2015 om 16:09

Huns ben je dit seizoen begonnen met voetbal kijke?

22 augustus 2015 om 16:10

Oeps verkeerde reactie, zit op de app.

Op jouw vraag: Cavani en Higuain zijn mogelijk, maar niet voor een klein bedrag

Man man man, die middenmotors in de PL kunnen nooit is een counter fatsoenlijk uitspelen. De PL moet zogenaamd weer de allerbeste competitie worden met het geld wat ze daar beschikbaar hebben maar technisch en tactisch is het ongelooflijk matig daar en weer zullen de Engelse topclubs een pak slaag gaan krijgen in de CL voorspel ik. Kijk die Thauvin dan, je hebt 15 miljoen gekost en je komt erin tegen een toch wel redelijk moe United en dan laat je helemaal niks zien! Ik vind het maar ambitieloos wat die ploegen en spelers buiten de top 6 laten zien.

22 augustus 2015 om 15:42

Weer een pakslaag? Welke engelse team kreeg een pak slaag in de Cl??

22 augustus 2015 om 15:45

City en in mindere mate Chelsea.

22 augustus 2015 om 15:49

Ben ik benieuwd wat je een pak slaag noemt. Chelsea had niet verloren tegen PSG. City is er tegen Barca uitgegaan wat geen schande is. Arsenal heeft thuis 1-3 verloren van Monaco, dat kan je eventueel als een pak slaag zien.

22 augustus 2015 om 15:51

Arsenal in eigen huis tegen Monaco

Edit: om maar te zwijgen over Liverpool

22 augustus 2015 om 18:55

Een teletekstsupporter noemt die 1-3 een pak slaag ja, anderen niet. Monaco komt met een afgeweken lucky goal voor en kan dan counteren en Giroud mist ontzettend veel kansen... Kon evengoed 5-1 zijn, die match.

22 augustus 2015 om 15:54

Vind je het gek dat Thauvin niets liet zien, Newcastle verdedigde alleen maar en loerde op de counter, Thauvin hoort bij de aanvallers! Daarnaast was hij nog heel dichtbij de 0-1 bij één van die counters, hij had 'm gemaakt als hij een grotere schoenmaat had. Een aanvaller oordelen terwijl het team moest verdedigen... Oordeel maar als ze tegen een gelijkwaardige ploeg of minder moeten.

22 augustus 2015 om 15:56

Als hij de bal krijg deed die er niks bijzonders mee. Hij speelde amper mensen uit.

22 augustus 2015 om 16:01

Hij kreeg de bal vrijwel steeds op eigen helft, dan moet je ook niet willen verwachten dat ie een man uitspeelt, veels te gevaarlijk.

Dit vond ik wel een heerlijke wedstrijd, en ik zou niet snappen hoe je hier niet van kunt genieten. Elk minuut was er wel kans dat Man United ging scoren, en soms Newcastle. Depay speelde opzich wel goed, maar hij moet werken aan zijn voorzetten en meer als een team spelen. Shaw en Krul zijn naar mijn mening de beste spelers op het veld, want Shaw was echt heel constant met ballen afpakken, en Krul spreekt voor zich neem ik aan.

Mensen die zeggen dat dit een saaie wedstrijd was omdat het 0-0 eindigde hebben echt niet opgelet, want er was altijd kans op een doelpunt, maar helaas is Krul gewoon een held.

Ondanks de brilstand toch een leuke spannende pot gezien waar United echt had moeten winnen. Heerlijke pot van Krul en mooi dat Newcastle eindelijk weer resultaat boekt in een uit-duel.

Wat heeft Newcastle geluk zeg en wat ergerde ik me aan die scheids, en die afgekeurde goal is bepalend helaas.

United heeft echt nog een wereld klasse aanvaller nodig.
De verdediging van United is wel verassend goed.
Depay heeft het nog moeilijk in Engeland.

Valt reuze mee koscielny en per zijn beter dan die van united zeker kos.
Depay staat nu weer met beide benen op de grond, met zijn hoge moed speelde een kak van een wedstrijd.

22 augustus 2015 om 15:45

Oke, maar heeft die gezegd dat ze de beste zijn dan?

22 augustus 2015 om 15:54

Smalling is een stuk beter dan Oer vind ik, niet dan Kos. Verdedigend wellicht, maar Kos is ook enorm sterk aan de bal.

22 augustus 2015 om 19:21

Smallling is vooral sneller dan Bfg, dat is het grootste verschil. Daarmee kan hij zijn eigen foutjes, en die van zijn teamgenoten, corrigeren. Per kan dat niet. Qua positionering kan Smalling nog wel wat van BFG leren.

Leuke pot, het ging heen en weer want ik vond ook Newcastle goede perioden hebben. De vorige 2x viel het kwartje de kant van United, nu is het anders. Als ze zo doorgaan worden ze geen kampioen, dan is het elke pot gokken op geluk. Benieuwd naar Chelsea, City en Arsenal - LFC maandag.

Manchester United-Newcastle United, een affiche waar veel Nederlanders van tevoren naar uitkeken. 

Manchester begon de eerste twintig minuten fantastisch aan de wedstrijd. Veel druk naar voren, mooie combinaties en Januzaj en Rooney die elkander in de spits afwisselden. Newcastle kwam er niet aan te pas, en Mitrovic werd niet gevonden. Na de kopbal op de lat van Mitrovic begon Newcastle steeds meer in de wedstrijd te komen, waardoor het tempo in de wedstrijd ongelofelijk hoog lag. De spelers waren duidelijk toe aan rust, en daardoor werden er veel foute passes gegeven. Normaal gesproken irriteer ik mij daaraan, maar deze keer niet, want het tempo lag erg hoog. Was een lust voor mijn ogen.

2e helft United de betere ploeg, met weer veel balbezit, en Newcastle loerend op de counter. United heeft uiteindelijk alleen een echt grote kans met Hernandez gehad, maar ze hebben wel veel halve kansen gecreëerd. De laatste 25 minuten was het natuurlijk alleen maar tegenhouden voor Newcastle, en dat hebben ze met succes gedaan.

Heb een vermakelijke wedstrijd gezien waar United had moeten winnen. De jongens van Newcastle hebben erg hard gewerkt, dus gun ze het puntje wel.

Vond de linksback van Newcastle sterk spelen, net als Darmian. Beide waren aanvallend erg sterk. Rooney heeft weer een zwakke wedstrijd gespeeld, en voetbalde niet mee. Ik snap niet dat die Obertan nog speelt bij Newcastle, die kan er echt niks van! Krul is man of the match voor mij. Hele goede reddingen verricht, en de 0 gehouden.

Terechte uitslag. Utd had mer de bal maar zoveel hebben ze ook weer niet gecreerd.

En wat was Depay slecht zegn. Jzus.

22 augustus 2015 om 15:45

Simpel op te lossen dit. Zet fellaini als target man doelpunten volgen wel

22 augustus 2015 om 15:50

Fellaini had nog een schorsing.....

22 augustus 2015 om 15:47

Haha, goede grap! United heeft minstens 5 100% kansen gehad en Newcastle was echt nergens. Smalling paal, Hernandez 1 op 1, Memphis 1 op 1, Mata met een geweldige kans en dan vergeet ik er vast nog een paar. En niet te vergeten het onterecht afgekeurde doelpunt van Rooney.

22 augustus 2015 om 15:54

Goal van Rooney was terecht afgekeurd.. kon je ook duidelijk zien na de herhaling.. (op bet sport).newcastle raakte ook de paal en mistten ook nog een geweldige kans.

Jullie hebben 2 echte kansen gecreeerd, via Hernandez; en Smalling.. De rest waren niet echt grote kansen.
En jullie begonnen pas heel laat met voetballen, terwijl Newcastle de hele wedstrijd goed aan het verdedigen was. Goed verdedigen is ook een kwaliteit. Jullie wouden de 3 punten, Newcastle wou 1 pnt en dat hebben zee gedaan. Terechte uitslag. Coloccini; baas!

22 augustus 2015 om 15:57

Je spreekt jezelf tegen, want die kans van Hernandez creëerde United niet zelf, dat was een kans die uit de kluts ontstond. Rooney stond ook gewoon op 1 lijn en volgens die nieuwe regels was het dus gewoon een geldig doelpunt.

22 augustus 2015 om 15:59

Dat maakt niet uit.. Kans creeren ofniet.. jullie hebben maar 2 echte kansen gehad. Nogmaals; via Hernandez en Smalling.

Rooney stond gewoon buitenspel. Nipt, maar wel buitenspel.

22 augustus 2015 om 18:30

Hoe jammer het ook was Rooney stond buitenspel, BT sports liet het vanuit een duidelijke hoek zien. Man U heeft gewoon minimaal nog 1 speler nodig voorin want daar liep het aldoor mis.

22 augustus 2015 om 19:45

Je kan buitenspel met zowel je voeten als hoofd staan. Zijn hoofd was niet op 1 lijn, en dus is het buitenspel.

22 augustus 2015 om 15:48

En toch geven mensen hem een 6.4 alleen omdat hij een nederlander is.

Verder moeten zulke kansen van Hernandez er ook in.
Nu kan City teminste uitlopen!

22 augustus 2015 om 15:48

Newcastle heeft de hele wedstrijd in de eigen 16 gelopen om een punt te halen in Manchester, en dat is gelukt. Maar zeker geen terechte uitslag.

22 augustus 2015 om 15:51

Dat is nogal overdreven. Ze hadden paar kansen om de wedstrijd te beslissen. Man U speelde tot minuut 76 of zo pas beter omdat ze beseften dat ze een doelpunt moesten maken, anders waren ze zoaks de voorbije wedstrijden eindeloos blijven tikken.

22 augustus 2015 om 16:07

In de eerste 20 minuten had Manchester al op een 2-0 voorsprong kunnen staan. Bij een terechte gelijkspel denk ik aan twee clubs di een wedstrijd willen winnen, met gelijkwaardige kansen en balbezit. Niet een club dat na 1 seconde in de wedstrijd al blij zou zijn dat er afgefloten zou worden.

heerlijke wedstrijd? wat een onzin. er was veel strijd maar kwaliteit en creativiteit was er niet.
aanvallen werden stuk voor stuk verpest aan beide kanten.

De enige reden dat het gelijkspel is geworden is dat united 20 keer zo goed is. Daardoor wist Newcastle van te voren al dat ze geen schijn van kans hadden en gooiden ze alles op de verdediging.

Hierbij kan je niks zeggen over dat er een spits moet komen omdat hij ook niet had gescoord tegen zo'n ploeg. Gewoon een top acht club van vorig jaar en ze hadden sws gewonnen.

Heerlijk duel?!
lol dit is als mijn derde keer in lange tijd dat ik een wedstrijd van de premier leauge bekijk.
En het valt nog steeds tegen alleen die City-Chelsea wedstrijd was leuk.
Alleen maar lange ballen en zoveel balverlies!
Snap die hype niet van deze competitie.

22 augustus 2015 om 16:56

Haha inderdaad, had alleen de laatste 10-15 minuten echt het gevoel dat united probeerde door te drukken. zit niet echt iets verfijnd in de premier league. Dan verwijten ze dat de serie A saai is, maar dit was niet veel beter hoor, 't is dat Man u koste was kost wou scoren dat het nog een beetje leuk werd, maar ze kwamen er niet echt door.

Zonde dat er zoveel geld in die competitie wordt gepompt, gaat ten koste van andere Europese competities waar in mijn ogen tactischer en aangenamer voetbal wordt gespeeld.

Voor de echte toppers ga ik wel is graag zitten, maar de rest is niet echt om aan te zien.

Dan snap ik ook niet dat zo'n ploeg als Newcastle met spelers als Mitrovic, Thauvin en Wijnaldum etc etc geen normaal voetballende ploeg kan neerzetten.

Ongelofelijk dat Manchester geen goal vandaag heeft gemaakt. De eerste 25 minuten speelde ze beter dan tegen Aston Villa en de Spurs. Scorend vermogen gaat dit seizoen een probleem worden. Een spits is daarom zeer noodzakelijk, ik denk dat een speler als Benzema ze kampioen kan maken, want als je maar 2 goals maakt in 3 wedstrijden is het voor een club als Manchester zeer zwak.

Doodzonde! Man United was 90 minuten dominant, maar er werden te weinig kansen voor het doel gecreeerd. Jammer dat de arbitrale blunder in de eerste helft (onterecht afgekeurde goal van Rooney) uiteindelijk de doorslag geeft in deze wedstrijd. Ook de kopbal van Smalling in de slotfase was pijnlijk dichtbij. Geen uitblinkers vandaag, de hele voorhoede viel echter wel tegen (rooney, Memphis, Januzaj en Mata). Ook van Schweinsteiger had ik wat meer verwacht. We hebben er in ieder geval een punt aan overgehouden. Nu de volle buit pakken tegen Swansea en dan hebben we toch een aardige openingsfase van de BPL achter de rug, voordat de interlandbreak begint.

Leuke wedstrijd gezien waarin Manchester goed speelde. Newcastle had op het einde nog een grote kans om de overwinning te stelen. Maar goed dat die er niet in ging. Verder moet Depay eerder de bal spelen, en goed. Kwam veel dreiging uit hem, maar daar is het ook mee gezegd. Jammer dat het 0-0 is gebleven. Had lang hoop op de 1-0.

Ik snap niet waarom dit een heerlijke wedstrijd zou zijn geweest. Voetballend was het matig, kansen werden amper gecreëerd en ook tactisch leek het vaak nergens naar. Ik weet niet wat tegenwoordig de definitie is van een heerlijk duel, maar met voetbal had het in ieder geval weinig mee te maken. Pure armoede was het.

Wat een wedstrijd. Aan de ene kant een hele leuke pot met goed voetbal van United, maar toch ook weer een klote pot omdat je hier onnodig punten verliest. Newcastle is alleen in de laatste aanval (counter) gevaarlijk geweest, voor de rest niet. Een spits is wel echt nodig, ik ben een grote fan van Hernandez maar die kans moet er gewoon 100% in.

Wat een frustreerende wedstrijd doelpunt onterecht afgekeurd.
En ook nauwelijks kansen gecreeerd alle kansen kwamen van corners of voortzetten als we fellaini hier hadden hadden wel gewonnen.
Herrera moet ook spelen vangaal komop zeg hij is met mata de meeste creative speler van united.

22 augustus 2015 om 19:40

Onzin: https://i.imgur.com/9hh6dus.jpg

Hoofd buitenspel is ook buitenspel volgens de spelregels. Ongelooflijk goed werk van de grensrechter.

Zie hier allemaal United fans reageren dat Newcastle geluk heeft gehad maar laten we nou niet doen alsof United buiten de eerste 20 minuten zoveel kansen heeft gecreerd.

Louis moet echt nog wat versterkingen gaan halen want dit lijkt helemaal nergens op, Smalling is net een 2de Bruma, vreselijk sterk maar vooral lomp en daarnaast opbouwend niet de meest sterke. Januzaj was echt lachwekkend vandaag, gekenmerkt door die hele slechte schwalbe. Depay begon sterk maar viel daarna ook terug, daarnaast is hij bij balverlies te beroerd om een stap extra te zetten, slechte eigenschap. Rooney is geen spits, Mata vind ik niet goed genoeg, hij blijft kappen en draaien zonder dat er een idee achter zit, alleen zijn passing is heel goed. Schweinsteiger valt enorm tegen, als die de bal krijgt gaat die stilstaan om een balletje breed te spelen en zelfs dat gebeurt twijfelachtig.

Als United echt voor de titel wil spelen zal er nog een goede spits, nummer 10 die ook op de zijkant kan spelen en een centrale verdediger bij.

Waarom speelde De Jong niet, weet iemand dit?

22 augustus 2015 om 15:56

Hevige concurrentie en komt terug van een blessure.

22 augustus 2015 om 15:58

Nog steeds? Ik dacht dat hij inmiddels alweer fit was.

Depay, komt van PSV en eist vrije trappen op. Hou eens even op. Deze kerel heeft het echt hoog in zijn bol. Op zijn voorzetten mag hij ook wel even oefenen.

22 augustus 2015 om 15:54

Vrije trappen in Nederland en in Engeland blijven anders hetzelfse hoor, lol.

22 augustus 2015 om 17:29

De keepers zijn anders wel een stuk beter.

22 augustus 2015 om 15:57

Wie bij United heeft wel een echt goede trap dan? Daarnaast maakt het echt niet uit hoor, een vrije trap bij Oranje, PSV of United.

22 augustus 2015 om 17:36

Moii weet niet of je Rooney wel eens vrije trappen hebt zien schieten, maar die kan dat wel een stuk beter.

23 augustus 2015 om 00:24

Rooney is ook geen specialist. Mata kan het ook aardig maar mist er net zo goed 5 achter elkaar. Er is niemand die er bovenuit steekt dus who cares dat Depay er een paar probeert.

22 augustus 2015 om 15:59

Dus omdat hij hier uren per week op traint en misschien ook wel de beste trap heeft van heel Manu, doet niet terzake?

22 augustus 2015 om 17:29

Rooney.

22 augustus 2015 om 19:23

Tsja, hij is nogal een mannetje lijkt het. Aan de andere kant: Wie is er beter bij United? Carrick kan geweldige vrije trappen nemen, in zijn tijd bij Spurs deed hij dat ook maar bij United niet meer, Rooney kan het, Mata kan het, Schweinsteiger kan het, maar blijkbaar niemand zo goed dals Depay, anders zou LVG er echt wel iets aan doen.

Degelijke pot gezien. Ik snapte niet waarom Louis Carrick erin bracht. Die is veel te verdedigend ingesteld. Herrera had met de geparkeerde bus uit Newcastle aanvallend veel meer kunnen afdwingen.

United mist ook gewoon een target man. Eentje die een bal kan vasthouden en de voorzetten erin kan koppen.

Tim Krul man van de wedstrijd. Super goede redding op Hernandez (die gewoon moet scoren als hij de bal iets hoger plaatst).

Manchester United speelt de bal te langzaam rond. Schneiderlin, Carrick en Schweinsteiger verhogen niet echt het tempo.

Shaw en Darmian zie ik steeds opkomen als backs, maar ik zie ze nooit eens een goede voorzet afgeven. Bovendien hebben die voorzetten sowieso geen zin, want Memphis, Rooney, Mata etc. zijn nou niet echt koppers.

En Manchester United heeft gewoon een goede, grote, sterke spits nodig. Lukaku ofzo???

Welke "topspitsen" zijn er momenteel beschikbaar voor ManU ? Zullen er niet veel zijn denk ik zo misschien toch Ibra proberen te halen nog? Of higuain?

Heerlijk duel? Dan heb ik kennelijk iets anders gezien. Zeer saaie pot en weinig echt goede kansen. Man united, maar zeker Newcastle stelde erg teleur.

Mensen zeggen dat dit saai was hebben de wedstrijd niet gekeken dit is gewoon top voetbal en Newcastle kon niets anders dan verdedigen

Eerste helft was goed van Man United. Maar naarmate de wedstrijd vorderde en Newcastle meer ging inzakken, kreeg de thuisploeg het lastiger. Ze missen nog wat creativiteit op het middenveld en een spits die op die creativiteit anticipeert.
Memphis speelde wel aardig. Krul ook.

ironisch genoeg heeft de nummer 20 sunderland meer goals gescoord dan koploper man united
ben benieuwd waar dit team dit seizoen gaat eindigen. bovenin is de concurrentie moordend met o.a. man city en chelsea

Wedstrijd gezien. Geef het een 6. Weinig aanvallen, Newcastle verdedigde vooral, veel balverlies(vooral van depay) en zo af en toe een counter/kansje voor Newcastle.

Toch benieuwd waneer V Gaal nou eens door krijgt dat dit systeem totaal niet werkt. Net al vorig seizoen, gaat ie weer veels te lang door met zijn systeem. Pas je systeem nou eens aan je spelergroep aan.

Ook vandaag weer nauwelijk 100 kansen. Misschien 2 ofzo.

We waren dreigend, maar dat was het ook wel.

En Krul werd alleen op het einde echt getest.

Weer 2 controleurs voor die 2 counters van newcastle.waarom speel Herrera niet? Was een idiaale wedstrijd voor hem.

Beetje pech dat die grensrechter die goal van Rooney afvlagt. Anders wordt een compleet andere wedstrijd. Helaas hebben we nogsteeds geen camerabeelden in het voetbal.

Waarom zou je de sport ook eerlijker maken?

Mooie uitslag. Ik gun het die van Gaal totaal niet om te winnen. Wat een waardeloze coach. 200 miljoen euro uitgeven en nog problemen hebben met doelpunten maken.

Haal Zlatan Ibrahimovic...Ondanks de leeftijd zal hij United voorzien van de doelpunten...

Al had je messi in de spits lopen .. Als die eindpass niet aankomt wil die bal er niet in.

De wedstrijd was alles behalve saai zoals sommige hier zeggen maar Newcastle maakte het niet makkelijk voor Manchester om überhaupt bij de goal te komen, vooral de laatste 20-30 minuten. Op dit soort momenten mist deze ploeg een speler zoals Eriksen die de juiste steekpass op de juiste manier en tijd kan plaatsen. Depay is wel een type speler die het verschil straks kan gaan maken, maar je kan duidelijk merken dat hij nog steeds in zijn PSV mentaliteit zit en constant maar denkt dat hij diegene is in de ploeg die het verschil moet maken, waardoor hij compleet alle overzicht op veel kansrijke momenten kwijt is. Januzai is overigens wel een leuke speler maar je merkt dat hij vaak genoeg niet voor dreiging kan zorgen op de flanken vanwege zijn gebrek aan power en snelheid, iets wat Depay en Valencia meer hebben. Het ligt niet aan de spits dat Manchester moeite heeft met scoren want Rooney is een prima speler op de plek waar hij stond, maar je moet wel passen krijgen waar je iets mee kan doen en niet dat je ze op een onmogelijke manier uit de lucht moet plukken en dan moet hopen dat een verdediger niet op je stropdas zit.

Kam iemand me vertellen hoe mitrovic speelde vandaag ??

Ik geloofde dat Depay goed genoeg was maar dat valt nog tegen.. Feit is dat die in de Premier League nog weinig laat zien. Die Voorronde wedstrijd kwa nivo stelt niks voor.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren