Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Ajax en Willem II akkoord over deal met Andersen en De Jong'

Laatste update:

Lucas Andersen wordt na Ruben Ligeon, Lesley de Sa en Richairo Zivkovic de vierde speler die op huurbasis van Ajax naar Willem II vertrekt. De interesse van de Tilburgers in de Deense middenvelder was al bekend en de onderhandelingen zijn nu zo goed als beklonken. Frenkie de Jong, het grootste talent van Willem II, gaat op zijn beurt juist een contract tekenen bij Ajax.

/

Volgens het Brabants Dagblad is er inmiddels sprake van een deal, maar dat is nog niet bevestigd door de clubs. De achttienjarige De Jong gaat een driejarig contract tekenen bij Ajax, al is het nog maar de vraag of hij ook direct naar Amsterdam zal verkassen. Mogelijk mag de middenvelder het seizoen nog bij Willem II afmaken.

In dat geval gaat De Jong dus binnenkort samenspelen met de twintigjarige Andersen, die in het afgelopen seizoen nog basisspeler was bij Ajax, maar nu overbodig is geworden bij de Amsterdammers. Dit seizoen zat hij nog niet bij de selectie van Frank de Boer en moest hij twee keer meedoen met Jong Ajax in de Jupiler League.

Denk je dat Frenkie de Jong (in de toekomst) een basisspeler kan worden bij Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
21 augustus 2015 om 16:51

Als experimenterende opstelling zou ik gaan voor: Cillessen ; Tete - Van Rhijn - Riedewald - Dijks ; Bazoer - Sinkgraven - Gudelj ; Cerny - Klaassen en El Ghazi.

Met die verdediging kan je een hogere lijn spelen omdat ze alle 4 redelijk snel zijn, Sinkgraven kan er duchtig op los combineren met Cerny en Klaassen die iets minder diep als Milik zal staan en zo veel loopacties kan maken. El Ghazi kan van links naar binnen trekken omdat Klaassen niet afhankelijk is van voorzetten, zelfde geld voor Cerny. ( Natuurlijk is dit geen realistische opstelling maar lijkt me voor een oefenwedstrijd geweldig om te zien. )

21 augustus 2015 om 17:33

Ik ben niet heel enthousiast over Veltman als CV maar ik ben nog minder enthousiast over van Rhijn als LB, laat staan als centrale verdediger..

Klaassen als spits zou ik inderdaad ook wel eens willen zien, maar denk eigenlijk niet dat hij dat kan. Kan hij een bal afschermen met een CV in zijn nek?

21 augustus 2015 om 18:20

Ik meen me te herinneren dat in een donker verleden Van Rhijn wel eens rcv stond en het er niet slecht deed. ( was wel jeugd maar toch ) Klaassen heeft de functionele techniek ervoor, heeft scorend vermogen, kan koppen en kan als spits ook zomaar 13 assists geven en 12 keer scoren als hij een goede chemie heeft met de rest. Lijkt me interessant om te zien.

21 augustus 2015 om 18:38

Zeker interessant, maar Milik wordt al niet gevonden, ik geloof niet dat Klaassen makkelijker gevonden wordt als hij er staat. Ook Klaassen heeft wat ruimte nodig voor zijn actie.

Sceptisch dus, maar wel nieuwsgierig..

21 augustus 2015 om 18:44

@paulurs
Als LB linksback betekent dan ben ik er ook niet zo enthousiast over. Evenmin als RB overigens wat hij al heel lang speelt

21 augustus 2015 om 20:18

Denk dat Klaassen juist weg zal trekken uit de punt en dan een soort 442 maakt met een ruit. Natuurlijk wel erna de loopacties naar de 16 toe, ik begrijp waarom je sceptisch bent maar ben net als jou nieuwsgierig. Zou zomaar net als met de Jong gewoon goed kunnen uitpakken.

21 augustus 2015 om 17:14

Nou Mitchelldijkss dat is nog eens een creatieve opstelling zeg,

Bijna die van gisteren toen ze Jablonec helemaal van het veld hebben geblazen.

21 augustus 2015 om 20:38

Ik vond het inderdaad ook beetje een bekend voorkomende opstelling... 😀

Al die reacties erop zijn nog veel pijnlijker

21 augustus 2015 om 17:31

de meeste spelers ken ik niet, maar als ik het aantal zo zie lijkt me het halen van De Jong wel aardig overbodig.

21 augustus 2015 om 18:05

Ik zou ze ook allemaal opstellen. Een middenveld met 12 man moet haast wel sterker zijn dan de 3 van de tegenstander.

21 augustus 2015 om 20:39

Haha... Inderdaad. Vond het ook een beetje veel

21 augustus 2015 om 18:48

Komende jaren? Je verwacht toch niet dat al die spelers blijven. Iedere 3/4 jaar staan er totaal andere ploegen in de Eredivisie.

Direct naar Ajax, dit seizoen! "Wennen aan het Ajax-spel"

21 augustus 2015 om 17:18

Hij speelt daar ook niet in het eerste, dus hij start gewoon bij Jong Ajax

21 augustus 2015 om 17:52

Daar heeft hij veel aan, om dan net zoals Zivkovic uitgeleent te worden aan een club als Willem II, een verloren jaar dus.

21 augustus 2015 om 19:09

Hij speelt in Tilburg ook gewoon bij het tweede elftal. Nu gaat hij in de JL spelen. Hij gaat er dus juist op vooruit. Zivkovic is onhandig geweest van vorig jaar, maar dat lag mede ook aan hem. Hij had veel vaker kunnen spelen als hij zich gedragen had. Niet te vergelijken dus.

21 augustus 2015 om 20:39

Ja, en als ie dan gewend is gaan we hem verhuren aan Willem 2..

Prima, laat de Jong ook nog maar ff daar het seizoen afmaken. Nu komt ie toch niet aan de bak. Mag over paar seizoenen samen met Nouri en v/d Beek uitmaken wie er moet spelen.

21 augustus 2015 om 16:49

Bij ons komt ie ook niet aan spelen toe en speelt ie in de belofte competitie (was de reden dat ie bij ons weg wilde). Streppel vind hem nog niet stabiel genoeg voor het eerste waardoor ik niet zou weten waarom we hem zouden moeten huren. Zeker nu andersen gehuurd wordt hebben we 6 middenvelders voor 2 posities.

21 augustus 2015 om 17:07

Over een paar jaar is zijn contract al afgelopen

21 augustus 2015 om 17:51

En die verlengt Ajax zonder twijvel. Andersen is nog steeds een groot talent en krijgt nu de kans het een seizoen lang te laten zien in de Eredivisie. Daarbij kan Willem II nooit zijn salaris ophoesten.

Spelers huren is natuurlijk erg handig maar ik kan me voorstellen dat de supporters van Willem II liever eigen spelers op het veld zien staan. Lijkt me trouwens wel een goede versterking voor ze!

21 augustus 2015 om 16:51

Nou las je 2 vleugelspelers die normala gesproken in de basis staan langdurig geblesseerd zijn ben je heel erg blij dat er gehuurd kan worden. Overleven tot de winterstop en dan met Ondaan en Andrade zorgen dat je rond plek 10-13 kan meedoen.

21 augustus 2015 om 17:38

Ik gok daarom ook dat hij mee zal draaien met jong Ajax komend jaar, toch jupiler league niveau.. Hoger niveau dan jong Willem II en komt zoals je zegt nog niet aan spelen toe in het eerste van Willem II. Lijkt me daarom logischer dat hij niet aan Willem II verhuurd zal worden.

*edit, was een reactie op post #24!

21 augustus 2015 om 17:08

W2 heeft geen geld en een aantal spelers onder contract die zwaar gebleseerd zijn zoals Andrade en Ondaan. Dan is huren een prima oplossing.

Dit lijkt mij niet erg gunstig voor Willem II. Een groot talent vertrekt definitief en men krijgt er een huurling voor terug?

21 augustus 2015 om 16:42

En een zak geld.

21 augustus 2015 om 16:43

Dat grote talent vertrekt toch wel, niet nu dan volgend jaar, en er is door Streppel aangegeven dat hij nog niet klaar is voor de basis.

21 augustus 2015 om 16:44

Schijnt dat Frenkie de Jong uit was op een vertrek dus had hoogstens uitgesteld kunnen worden. Andersen kan ik beter niet over beginnen, we zien allemaal dat hij het kan alleen hij laat het maar heel soms zien... Hopelijk kan hij in Tilburg de smaakmaker van het seizoen worden !

Bazoer als CV? Lol wut, hij is juist naar ajax gegaan om niet CV te spelen... wat een kennis toch weer

Ik zou het vreemd vinden als Frenkie de Jong het seizoen in Tilburg zou afmaken. Streppel heeft immers gezegd dat hij (nog) niet stabiel genoeg is voor een basisplek bij Willem II. Lijkt mij dat hij dan beter een heel seizoen bij Jong Ajax kan spelen dan bij Jong Willem II.

Doen ze daar bij Willem II toch vrij lekker. Ze zullen vast niet alle 4 een geweldig seizoen draaien maar zijn toch stuk voor stuk jongens die (mits in vorm) iets toe kunnen voegen, alleen jammer voor de fans dat ze aan het eind vh seizoen in principe weer teruggaan.

Mbt die De Jong, geen idee, maar lijkt op basis van media ook een goede move van Ajax.

Ajax begint zo wel een beetje het Willem II van het noorden te worden met al die spelers met een Willem II verleden.

21 augustus 2015 om 16:43

Verklaar je nader?
Ik zou haast andersom denken dat Willem ll , ajax 2 wordt

21 augustus 2015 om 16:51

Hij zal wel Dijks bedoelen..
Haha grappig 1 voor je constatering en humor

21 augustus 2015 om 16:52

Sarcasme jongens. Een beetje vrijdagmiddag humor er tusssendoor.

21 augustus 2015 om 17:38

Ik vond hem leuk.

Goed nieuws, andersen moet gewoon een jaar constant zijn en daarin domineren

Willem veranderen in Ajax...

21 augustus 2015 om 17:59

Willem 2 is koninklijk!

Als je het hebt over opgehemelde spelers dan kan deze jongen met stip op 1 worden geplaatst.
Andersen was ooit het allergrootste talent in de opleiding zo zie je maar weer dat wij in Nederland kampioen zijn in het overdrijven van talent. Laat iemand maar eens een goed seizoen spelen ipv 3 goede wedstrijden. Andersen moest een groter talent zijn dan Eriksen maar het is er nooit uitgekomen en het gaat er ook niet uitkomen. Maar goed wederom een talent weggekaapt bij een andere bvo kan je over een paar jaar weer roepen hebben wij opgeleid. Ik denk dat dit het begin is voor Andersen zijn middelmatige clubs carriere.

21 augustus 2015 om 17:12

Waar baseer jij die informatie op als ik vragen mag? Andersen werd in Denemarken beschouwd als een heel groot talent, wat op zich niet heel gek is als je als 16-jarige moeiteloos meedraait bij Aalborg. Het waren voornamelijk de Denen zelf die hun hoop gevestigd hadden op die jongen. De kenners bij Ajax en hier op voetbalzone erkenden zijn talent, maar hebben nooit zulke dergelijke dingen uitgekraamd. Misschien een enkeling op voetbalzone die louter samenvattingen van Ajax tv heeft gezien.

Ik vind dit voor die jongen juist de perfecte stap. Andersen is een jongen die heeft toegegeven dat hij heel erg veel moeite heeft gehad met aarden in onze hoofdstad. Daarnaast is hij een jongen die vertrouwen nodig heeft en een trainer die meer aandacht aan hem schenkt. Ik zie in hem absoluut geen speler die in de toekomst wekelijks het verschil gaat maken, maar als hij ergens kan gaan opbloeien is het in Tilburg onder Streppel.

21 augustus 2015 om 17:18

Agree to disagree, ik denk dat deze jongen zeker wel gaat door breken, voetballend heeft deze jongen heel veel klasse alleen heb je wel een voetballende ploeg om je heen nodig, Ajax is dat dit jaar en afgelopen jaar niet! Onder streppel zie ik het helemaal goed komen met deze jongen!

21 augustus 2015 om 18:52

Iedere jonge speler wordt tegenwoordig omgedoopt tot toptalent. Zijn er ook nog reguliere spelers te vinden in de jeugdopleidingen? Nee, standaard zijn het allemaal 'toptalenten'. Het is echt niet meer serieus te nemen.

Vele van die spelers die pas doorbreken moeten van alles nog laten zien. Laten zien of ze over fysiek beschikken, tegen druk aan kunnen, onder druk de juiste beslissingen kunnen maken, het spel goed zien etc. etc. Dat komt pas naar voren in Europese wedstrijden. In de Eredivisie kun je gezellig vrijuit spelen en de scheidsrechter fluit ook gezellig bij ieder tikje. Dat gebeurt niet in Europa. Dan zie je de Nederlandse spelers ook zo altijd geschrokken om zich heen kijken en klagen dat ze geen vrije trap mee krijgen omdat in de Eredivisie je overal een vrije trap voor krijgt.

Ik ken Frenkie de Jong en zijn prestaties niet goed. Wie kan me er meer over vertellen en is de hype rondom hem terecht?

21 augustus 2015 om 16:48

Een keer of 8 zien spelen , vaardig aan de bal , alleen heeft de neiging om veel te veel met de bal te lopen. Met als gevolg dat het er best aardig uitziet, maar het is totaal niet functioneel. In mijn optiek een overbodige aankoop omdat hij niet iets extra's toevoegd t.o.v. de aanwezige jonge spelers.

21 augustus 2015 om 19:11

Hij kan dus precies hetzelfde als dat men bij Ajax kan. Alleen moet hij waarschijnlijk het tikkie breed en tikkie terug nog onder de knie krijgen.

22 augustus 2015 om 19:48

Hahahaha inderdaad , kwestie van 5 weken meetrainen ...

21 augustus 2015 om 16:53

Hij deed het als een van de weinigen erg goed in de voorbereiding. Ook speelt ie al jaren als aanvoerder in alle Nederlandse jeugdelftallen. Hij is denk ik wel een van Nederlands grootste talenten momenteel

Ik verwacht niet dat Andersen op het middenveld komt te spelen.
Met Ojo, Wuytens en Falkenburg is het middenveld prima ingevuld.
(heamhouts, Braber en Pluim als reserve)
Juist in de voorhoede heeft Willem II personele problemen.
zou Andersen ook linksbuiten kunnen spelen?

21 augustus 2015 om 16:54

Hangt er volledig van af hoe hij die rol moet invullen. Hij is geen vleugelflitser maar heeft wel een actie, kan geweldig voetballen in de combinatie maar is te slordig in de eindpass, als ze dat eruit kunnen krijgen zie ik hem slagen.

21 augustus 2015 om 17:19

Ja, maar hij is geen ouderwetse linksbuiten, maar een zwervende speler. Kan prima bij Willem II. Daar krijgt hij ook meer ruimte. Hij is aardig snel ook.

21 augustus 2015 om 17:42

Een Andersen die lekker in zijn vel zit en met vertrouwen gaat spelen, gaat zeker op het middenveld spelen. Als hij aardt, heeft Willem II in mijn ogen de beste speler van de eredivisie in hun selectie zitten.

Het is wel een grote mits, want als dat niet lukt, is het een nuttige LB die zeker voor punten gaat zorgen. Tegenstanders geven Willem II over het algemeen meer ruimte dan Ajax..

Het Willem ll van het noorden!! niet het ajax van het zuiden..

21 augustus 2015 om 16:50

Psv haalde met Albert Gudmundsson van Heerenveen een veel groter talent binnen , en hebben vanaf toen zich helemaal niet meer druk gemaakt om Frenkie.

21 augustus 2015 om 16:58

Nee PSV wilde niet meer dan 3ton voor de Jong betalen en daar liet willem II hem niet voor gaan. Toen zijn ze op zoek gegaan naar een andere speler. PSV had al een 3jarig contract klaar liggen voor de jong maar willem II lag dwars. Pas later is Gudundsson in beeld gekomen.

21 augustus 2015 om 16:59

Die Gudmundsson kan inderdaad geweldig ballen, wat een speler is dat. Zelf vind ik De Jong iets te veel gehyped worden maar hij kan wel degelijk geweldig voetballen en is zich stormachtig aan het ontwikkelen. We zien wel waar het op uit gaat draaien, allebei hebben ze bovenmatig veel talent.

21 augustus 2015 om 17:21

Geloof mij maar dat Frenkie een veel groter talent is. Dit is een van de beste voetballers die Willemll ooit heeft gehad en deze jongen gaat een hele groter worden. Ik durf nou al te zeggen (ja dat is vroeg) dat deze jongen het nederlands elftal gaat halen.

21 augustus 2015 om 17:24

Als spelers goed genoeg zijn krijgen talenten wel een kans maar waarom zou je een speler die niet eredivisiewaardig is een kans geven? Ze zijn pas twee jaar serieus met de jeugdopleiding bezig, verwacht dan nu geen wonderen. In Amsterdam krijgen ze toch ook jaren de tijd om die revolutie uit te werken?

21 augustus 2015 om 17:44

Ik ken nog een Ijslander die als grote belofte is binnen gehaald..

21 augustus 2015 om 18:30

Ik ken er 2, allebei bleken ze bij Ajax niet zo'n succes... je zou bijna vergeten dat een ervan nogsteeds op de toekomst rondloopt.

Als Willem 2 hem al niet opstelt, dan is hij zeker niet rijp voor Ajax zou ik zeggen. Misschien kan frenkie dan rijpen bij jong Ajax

Denk niet dat je op dit moment even kan zeggen wie het grootste talent is. Waarschijnlijk vinden de ajacieden nou de Jong het grootste talent en de psv-ers Gudmundsson.

21 augustus 2015 om 17:00

Is lastig vergelijken Frenkie is aanvoerder van oranje -19 Gudmundsson is een Ijslander weet niet of hij die band van Frenkie zou overnemen als ie nederlander zou zijn geweest. Van Frenkie wordt gezegd dat hij HET talent is van zijn generatie in Nederland. Clubs als Arsenal en Barcelona hebben vorig jaar al gehengelt naar hem alleen wil hij in Nederland blijven.

21 augustus 2015 om 17:37

HET talent van zijn generatie? Aanvoerder van de U19? Dat de jongen goed kan ballen staat buiten kijf maar HET talent ( let op; op basis van voetballend vermogen en door groeipotentie ) is in mijn ogen Nouri ( valt goed over te discussiëren maar deze jongen zijn bovengrens is tegen het absurde aan) Diezelfde Nouri was ook aanvoerder bij de U19, Frenkie de jong heeft alleen op het EK voor de u19 gespeeld, hele kwalificatie was hij gewoon minder dan Bazoer, Van de Beek en Schuurman. Nogmaals, bovenmatig groot talent maar moet nog veel stappen zetten wil hij de (sub-)top bereiken.

22 augustus 2015 om 14:37

Let wel op dat Frenkie pas net 18 is en in diezelfde voorbereiding voor oranje -17 uitkwam. Dat Frenkie de aanvoerdersband van Nouri heeft overgenomen geeft denk ik wel aan wie de betere van de 2 is. Bazoer is op dit moment inderdaad de beste voetballer van deze serie alleen heb ik het over het talent dus in potentie. Ik heb een aantal spelers niet zelf gezien kan er ook geen oordeel over geven geef alleen aan wat andere (media en kenners) zeggen over de Jong. Dus niet zozeer wat er in Tilburg over wordt gezegd. Daar wordt meer gesproken over het beste talent dat ooit in de jeugdopleiding heeft gezeten.

21 augustus 2015 om 17:05

Voor mij als Ajacied is Gudmundsson de betere op dit moment maar laat me graag verrassen door De Jong, als ik zie hoe die beste jongen zich aan het ontwikkelen is ben ik heel benieuwd waar de jongens over 5 jaren staan, ik hoop natuurlijk dat de Jong dan verder is

21 augustus 2015 om 17:10

Ik had de Jong graag nog een jaartje bij Willem II gezien om wat minuten te maken. Al hoewel we redelijk goed in onze middenvelders zitten. Blijft toch een jongen van de club die je graag in het 1e ziet.

21 augustus 2015 om 17:31

Kan me daar wel in vinden, de jongen kan geweldig voetballen en zou geweldit zijn om hem een jaartje bij Willem II in de eredivisie te zien ballen, al zijn het maar invalbeurten. Verheug me wel op zijn samenwerking met Nouri en Van de Beek als ze alle 3 de concurrentiestrijd winnen.

Ajax middenveld over 2 jaar; De Jong, Van de Beek en Bazoer, dat is een fantastisch middenveld en ik geloof dat elke middenvelder tot een wereldtopper kan uitgroeien. Op de flanken Muric en Cerny. Ä°n de spits Zivkovic. Fantastisch veel talent zeg. Ä°k denk dat Nouri het overigens niet gaat redden, vond hem dramatisch op het Ek en ik vind hem fysiek tekort komen.

21 augustus 2015 om 17:06

Hahah en daar gaan we weer

21 augustus 2015 om 17:08

De jong wereldtopper omg hij heeft bij Willem 2 geen basisplaats en omdat die naar Ajax gaat is het een potentiële wereldtopper... Waar zijn gudelj, sinkgraven enz... Of zijn die binnen 2 jaar verkocht aan de wereldtop

21 augustus 2015 om 17:45

Ik hoop het, dan zijn ze niet komend seizoen al verkocht..

21 augustus 2015 om 17:25

Sinkgraven en Gudelje worden na twee jaar dus al bij het oud vuil gezet? Motiveert dan ook niet voor spelers om naar Ajax te gaan als je zo snel afgedankt wordt.

Met talenten is het altijd afwachten hoe ze zich ontwikkelen.

Frenkie de Jong is volgens velen 1 van de grootste talenten die Willem II ooit heeft voortgebracht.

De toekomst zal het uitwijzen.

Mogen we al ajax 2 zeggen of geldt dat alleen voor vitesse

wie had dat gedacht dat het grootste talent op de nederlandse velden te bewonderen zou zijn bij Willem Ii.

succes Lucas volgend jaar als herboren terug komen want als alle kwaliteit eruit komt speel je ze lachend uit de basis bij ajax

21 augustus 2015 om 17:32

"het grootste talent op de Nederlandse velden". Dat is Andersen dus echt niet.

21 augustus 2015 om 17:39

echt wel,

je ziet aan alles (ook als het mislukt ddat hij veel talent heeft maar mensen kijken alleen naar prestaties

21 augustus 2015 om 17:48

Als mentaliteit niet tot talent gerekend zou worden, ben ik het hier ook mee eens..

Als je wedstrijden van hem terug ziet, zit in elke wedstrijd wel een briljant moment die andere spelers nooit zouden doen of überhaupt kunnen bedenken.

21 augustus 2015 om 18:06

Ik heb er dan bitter weinig van gezien. Dan moet hij het maar bij Willem II tonen.

Beter voor Andersen, een jaar basis in de Eredivisie en dan daarna een jaar Jupiler zou denk ik mentaal niet lekker voor hem zijn.. Hoop dat hij bij Willem2 kan laten zien wat hij kan. Nu de druk om altijd te winnen en goed te presteren weg is verwacht ik dat hij het goed gaat doen bij Willem2! En Frenkie de Jong moet gewoon een jaar bij Jong Ajax gaan spelen in de Jupiler league.. Kan hij beetje wennen aan het spel van Ajax (hoewel ze bij Willem2 dezelfde speelwijze hanteren) .. Nu Thulani Serero nog ergens stallen of verkopen en heel gauw Emanuelson een contract voor een jaar bieden.. dan lijkt het mij dat je een serieuze kans maakt op de titel!

21 augustus 2015 om 19:58

Wennen aan onze speelstijl?? Luister gap ik ben Ajacied maar onze speelstijl lijkt al jaren tikkie terug tikkie breed te zijn.
En Frenkie de Jong in Jong Ajax laten spelen net zoals met Zivkovic is gebeurd lijkt mij geen succesvol vervolg. Lekker dit jaar bij Willem2 blijven en volgend jaar aansluiten .Er komt vanzelf plaats vrij want Klaassen zou zomaar kunnen vertrekken volgend jaar en Schone en Serero gaan ook weg denk ik volgend jaar zomer.

ik snap er niks meer van . dus de speler waar je zoveel tijd en geld in hebt gestoken als willem 2 zijnde , ruil je nu tegen een huurspeler die er helemaal niks van bakt bij ajax ? het wordt tijd dat we gaan werken met kleinere selecties en een max aantal contractspelers want die top-ploegen maken de hele competitie kapot . dt is echt tegen het zielige aan .

21 augustus 2015 om 17:51

Willem II heeft een speler verkocht en een betere terug gehaald voor een jaar. Als Andersen het op een rijtje krijgt, gaat Willem II hier heeeel veel plezier aan beleven!

Langer dan een jaar blijft een topspeler toch niet bij een club als willem II, Frenkie zou na zijn eerste goede jaar ook vertrekken.

21 augustus 2015 om 17:57

het wordt tijd dat de verkopende clubs eens fatsoenlijk betaald gaan worden . zo weten we dat over 10 jaar de top 5 nog altijd de top 5 is . het is al diep treurig dat die 5 ploegen de helft van de tv gelden mogen verdelen . 1 voordeel : ze krijgen nu de rekening gepresenteerd in Europa gelukkig . de ploeg die de speler heeft opgeleid moet gewoon bij een eventuele verkoop 50 van de opbrengst krijgen , dan houden de " provincie " clubjes ook eens een paar euro over . en tot nu toe is die andersen gewoon bagger , niet meer , niet minder .

21 augustus 2015 om 18:46

Voor hoeveel denk je dat Ajax hun talenten heeft laten gaan? Gemiddeld vindersloon van een portemonnee is groter. Frenkie was nog geen basisspeler en had ook niet een dergelijk contract..

Dat je er voordeel in ziet dat het Europees slecht gaat, vind ik treurig, dan ben je duidelijk geen liefhebber van voetbal, maar gefrustreerd supporter.

Maar met de premier league die meer gaat betalen, zullen de 5 grootste ook in NL extra concurrentie hebben voor de grote talenten en beste spelers van de eredivisie.

Andersen volg ik al iets langer dan jij denk ik, die moet je achter de spits zetten en dan heeft willem II het grootste talent van de eredivisie (als Streppel hem op het juiste spoor krijgt).

Ajax 2 ach het zal ze een zorg zijn, denk ik, daar in Tilburg hoe men hun nu gaat noemen. Na de vervelende blessures van hun twee vleugelaanvallers hebben ze snel geanticipeerd en hebben ze een kerel aangetrokken die nu onder de druk van ajax 1 komt en misschien wel net als Dijks de pannen van het dak gaat spelen daar. Hopelijk om volgend jaar met lef en zelfvertrouwen in de arena te spelen... met Dijks toch een mooi voorbeeld.

Ben toch eens benieuwd hoe het elftal van Ajax er over twee jaar uitziet. Ze verzuipen ondertussen in de (aankomende) middenvelders, daar zullen er toch een aantal van verkocht moeten gaan worden. Tenzij je met 1-1-6-3 gaat spelen.

21 augustus 2015 om 17:38

Ik heb er ook wel wat vraagtekens bij, maar helaas is het de enige weg voor Ajax. De grote fout die de Boer afgelopen jaren nog weleens maakte, is teveel hoop vestigen op enkele spelers. Nu heeft Ajax Bazoer, Serero, Klaassen, Andersen, Sinkgraven, Gudelj, de Jong, Nouri en van de Beek. Nu kan de Boer gewoon de drie beste spelers uitkiezen, in plaats van jongens tegen beter weten het vertrouwen geven in de hoop op een ontwikkeling die maar op zich laat wachten.

Gelukkig heeft Ajax op bijna elke positie in ieder geval ruim de keuze. De enige positie die mij nog zorgen baart is de spitspositie. Achter Milik heb je alleen Sanogo en el Azzouzi die het niveau (nog) niet aankunnen.

Willem II krijgt een leuk team, die gaan weer solide meedraaien in de middenmoot. Helemaal als Armenteros ook aansluit bij de selectie. Alleen jammer dat Andrade en Ondaan zo lang geblesseerd zijn.

Jammer dat de transfer niet al gisteren was afgerond, dan had Frenkie volgens mij ook bij de voorselectie gezeten.

Goed voor Andersen. Bij Ajax zou hij geen kansen krijgen en Willem 2 heeft weinig van dit soort spelers, dus hij zal ongetwijfeld zijn minuten gaan maken.

Hopelijk weet hij bij Willem 2 eindelijk eens een kerel te worden, want iedereen ziet dat dit zijn grote makke is. Talent heeft hij meer dan genoeg, maar qua mannelijkheid en winnaarsmentaliteit is het een drama. Het ziet er nog steeds uit alsof er een jongetje van 16 jaar over het veld loopt.

Frenkie de Jong ken ik alleen van Oranje onder 19 tijdens het EK. Daar vond ik hem de beste speler, maar ik weet ook dat de "grote" jongens niet aanwezig waren. Hoe dan ook een goede zet van Ajax. Met vd beek, Nouri en Frenkie de Jong heb je voor het middenveld genoeg talent voor de komende jaren.

Jongens, is het niet eens tijd om een aanvaller of verdediger te halen? Het stikt werkelijk van de middenvelders bij Ajax. Je moet daarom spelers die veel te goed zijn voor de bank uit de basis houden.

dat frenkie talent heeft valt niet te ontkennen maar we moeten hem nou niet meteen de hemel inprijzen , datzelfde gebeurde destijds met marcel Meeuwis die in zijn jonge jaren ook als groot talent werdt gezien en werdt bestempeld als de 2e johan cruijf

Toch raar dat andersen niet de vertrouwen krijgt die hij hoort te krijgen. Vind hem het grootste talent van ajax.

Ajax 2... Vreemdelingenlegioen.. Geen identiteit.. Met andere woorden, hypocriete bende daar in Tilburg! Genoeg Willem II-supporters die commentaar hadden op Vitesse.

22 augustus 2015 om 15:15

Voor Willem II tijdelijk noodzaak om te overleven. Voor Vitesse een wat of life

22 augustus 2015 om 21:57

Verdiep je anders even in Vitesse, knul. Dan is het je gauw duidelijk waarom we het doen.

Heeft Willemii dadelijk gewoon een "as" van F de Jong Andersen Zivkovic. Dat is nogal wat.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren