Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Oud-international tipt Feyenoord: 'Haal een écht goede keeper'

Laatste update:

Feyenoord had nooit en te nimmer in zee moeten gaan met Kenneth Vermeer. Dat vindt althans Ronald Waterreus, die niet zegt te snappen waarom de Rotterdammers vorig jaar zoveel moeite deden om de speler over te hevelen van Ajax. De oud-goalie van onder meer PSV en Glasgow Rangers noemt de inmiddels naar sc Heerenveen vertrokken Erwin Mulder ‘niet significant minder’.

/

Vermeer begon evenwel uitstekend aan zijn periode in Rotterdam, maar ligt de laatste maanden onder vuur. De sluitpost laat geregeld een bal glippen, al had de clubleiding dat volgens Waterreus moeten weten. Ook bij Ajax was Vermeer immers niet altijd zeker. “Feyenoord had Vermeer nooit moeten halen”, zegt hij in Voetbal International. “Ik zag de beperkingen van Mulder ook wel. Alleen: hij is niet significant minder dan Vermeer. En in elk geval constanter.”

Ook het inbrengen van reservedoelman Warner Hahn is volgens Waterreus geen oplossing. De goalie maakte vorig seizoen indruk bij PEC Zwolle, maar hij zal Feyenoord geen kampioen maken. “Prima jongen voor de subtop, maar geen extreem talent. Mijn tip aan Feyenoord: haal een écht goede keeper.”

Wie vind jij beter?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Man man man !! Waterreus ..... Vermeer is voor Feyenoord een meer dan uitstekende keeper en vrijwel op alle vlakken 3 klasse beter dan Mulder , vooral op het mentale vlak komt die never nooit in de buurt van Vermeer. Vermeer heeft alleen de pech dat de gunfactor in Rotterdam niet in zijn voordeel spreekt , en het gezaag in de media is schijnbaar begonnen. Droevig !!

20 augustus 2015 om 00:12

Helemaal gelijk! Waterreus praat echt maar onzin over andere clubs dan PSV. En zelfs daar..

Wij wil zeggen dat Hahn en Vermeer niet goed genoeg zijn? Ik ben benieuwd welke keeper hij aanraadt om te halen dan, want hij geeft geen namen. Er zijn immers geen beteren die willen komen naar Feyenoord. En Hahn subtop keeper? Wat is het verschil? Hahn pakt minimaal net zoveel ballen als Zoet en doet naar mijn mening ook zeker niet onder voor Zoet..

20 augustus 2015 om 07:46

Als dat zo is ... waarom keept Hahn dan niet? Is vorig jaar gehaald voordat Vermeer kwam. Waarom danniet hahn opstellen als hij net zo goed is als Zoet. Ik schat Zoet namelijk betrouwbaarder in dan vermeer..

20 augustus 2015 om 08:27

Een keeper heeft zelfvertrouwen nodig en Vermeer is gehaald als eerste doelman. Zo iemand wissel je niet meteen na een slecht optreden, ik denk wanneer hahn de kans krijgt, we Vermeer niet meer terug zien.

20 augustus 2015 om 09:05

Je zegt dat een keeper zelfvertrouwen nodig heeft. Hahn is naar Feyenoord gehaald om te strijden met Mulder. Toen kwam ineens uit het niets Vermeer om de hoek en kon Hahn weer pleite. Mulder was ineens niet meer de eerste keeper, maar kon een jaar banken achter Vermeer.

Zelfvertrouwen is nodig voor elke speler, maar Feyenoord heeft zowel Mulder als Hahn gewoon voor schut gezet toen door Vermeer te halen. Zelfvertrouwen van beide keepers hebben ze een gooi gekregen voor een keeper die statistisch gezien minder was dat jaar dan mulder. Hahn had nog niet eredivisie gekeept, maar dat zou de tweede keeper worden.
Vermeer is geen topkeeper, hij kan topreddingen verrichten, maar hij zal nooit een topkeeper zijn.

20 augustus 2015 om 07:08

Vindt ik niet. Zoals Waterreus al zegt is Vermeer totaal niet constant, hij kan wereld reddingen maken a la van der Sar om vervolgens een bal uit zijn hand laten glippen wat op Jupiler niveau nog zelden doorkomt.

Mulder was geen wereldkeeper en speelde zijn beste wedstrijden niet op het niveau van de beste wedstrijden van Vermeer, maar Mulder daarin tegen maakten ook niet van die gigantische blunders als Kenneth bij zowel Ajax als Feyenoord vele malen heeft gedaan. En dat is wat Waterreus er mee bedoelt.

20 augustus 2015 om 07:16

Mulder maakte geen blunders? Jij kijkt vast geen wedstrijden van Feyenoord. In de lucht nog slechter dan Vermeer. Uitkomen kon hij niet.. Vrije trappen keek hij doorgaans na vastgenageld aan de grond. Verder zo bang als een kleuter.

20 augustus 2015 om 07:23

Mulder minder dan Vermeer? Kijk de statistieken er maar op naar. Mulder is statistisch beter dan Vermeer. Verder wordt er over Mulder gezegd dat hij niks uitstraalt, maar ik ben benieuwd wat je dan zo goed aan de uitstraling van Vermeer vind. Die ziet er namelijk uit als een jongetje van 12. Die heeft toch echt geen uitstraling. Feyenoord had gewoon Mulder moeten laten staan. Vermeer doet het in het begin altijd even goed, maar daarna komen de fouten. Dit is bij Ajax ook gebeurt en nu bij Feyenoord ook weer. Hele matige onconstante doelman. Kan je als verdediger niet op aan.

20 augustus 2015 om 08:31

Mulder maakt altijd fouten wanneer de spanning oploopt in de wedstrijd. Bij iedere wedstrijd tegen ajax heeft ie wel een blunder gemaakt. Vermeer doet dat de laatste tijd ook maar voor de rest uitstekende keeper met reflexen beter dan Mulder, voetballend goed en komt en durft snel zn goal uit te komen. Waterreus ziet ze weer vliegen of hij vliegt zelf.

20 augustus 2015 om 08:53

Vermeer is ook niet goed genoeg kijk de laatste 8 wedstrijden van vorige seizoen maar terug, wat een grabbelaar is het... een topclub heeft een topkeeper of toptalent nodig en die hebben psv en ajax wel, Padt zou een goeie zijn voor feyenoord, jong en talentvol.

20 augustus 2015 om 10:19

Na Graafland, Lamprou, Hahn en Vermeer de volgende met een Ajax verleden. Maar wel een goede keeper.

Lekker meelullen met de waan van de dag. Toen Vermeer werd gehaald werd het door vrijwel iedereen als goede aankoop gezien. Nu Vermeer helaas wat minder presteert had Feyenoord hem ineens niet moeten halen..

20 augustus 2015 om 00:18

Ja gaat zo snel he, vorig jaar vond zo ongeveer 80% van de mensen Vermeer beter dan Cillessen en nu mag ie opeens weg...

20 augustus 2015 om 05:26

Denk dat de supporters van feyenoord gewoon blij waren dat ze een voorheen vaste keeper van Ajax voor zo'n laag bedrag konden overnemen..

20 augustus 2015 om 08:43

@mvdijk: we waren vooral blij dat er een goede keeper onder de lat kwam te staan in plaats van de schutterende Erwin Mulder. De statistieken geven een vertekend beeld. Ik heb Mulder de meest lullige balletjes langs hem heen zien laten rollen, iets dat Vermeer niet doet. Die maakt ook wel zijn fouten maar zijn niveau is toch echt een stuk hoger.

20 augustus 2015 om 08:53

Vermeer is nog steeds een goed ekeeper en een geweldige aankoop voor dat bedrag.

Een echte goede speler halen... johhhh, en wie dan Valdes mag weg bij Man U. Zullen we die maar proberen meneer Waterreus?

Vermeer is gewoon voor de Nederlandse top goed genoeg! Nee zal niet naar een Barca gaan dat klopt, maar voor Feyenoord een topper.

Vervolgens Hahn ook al afschrijven... Als Hahn al geen talent meer is dan vraag ik me af welke keeper in Nederland wel? Zie Hahn nog steeds al shet grootste talent als keeper in Nederland.

Gelukkig was meneer zelf wel een speler van het hoogste niveau!

Die waterreus vind ik altijd maar een goed eind weglullen, maar hier zit natuurlijk wel een stukje waarheid in. De blunders die hij bij ajax maakte zal hij natuurlijk ook bij feyenoord maken. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat hij die opeens "verleerd" is. Maar bij het aantrekken was het financieel en sportief natuurlijk een bijzonder goede oplossing. Beter hadden ze niet kunnen halen. Iemand suggesties wie ze beter hadden kunnen halen?

20 augustus 2015 om 00:18

Ook in dit geval loopt Waterreus weer uit z'n nek te lullen. Vermeer was op dat moment het beste wat er te halen viel. Bij Ajax had hij de beste keeper van Nederland voor zich maar hij keepte daar, ondanks zijn fouten, ook niet verkeerd. Feyenoord had net Hahn binnengehaald maar het bleek al snel dat die eerst wat Eredivisie ervaring moest opdoen. Bovendien had Feyenoord net vele basisspelers verkocht en moest er een betrouwbare en ervaren sluitpost komen om de jonge verdediging te ondersteunen. Mulder had al vele malen bewezen dat hij Feyenoord niet verder kon helpen en dus kwam Feyenoord uit bij de beste keeper die geen basisplek had bij zijn club en dus niet al te duur was: Vermeer. Op dit moment is Vermeer onbetrouwbaar en ben ik er voorstander van om Hahn een kans te geven, maar Vermeer heeft erg geholpen bij bijvoorbeeld de ontwikkeling van Van Beek. Uitstekende aankoop die Vermeer!

20 augustus 2015 om 00:52

Vermeer was een koopje. Ja hij maakt fouten dat wist iedereen al lang. Maar hij heeft niet voor niets jaren bij Ajax gespeeld en ook V Gaal zag zijn kwaliteiten. Een betere keeper kost echt een bom meer. Maw als je niet veel te besteden hebt is het gewoon een goede koop!

20 augustus 2015 om 02:29

Ben het helemaal met jullie eens. Het is over het algemeen een prima keeper, en vooral gezien de transfersom een logische aankoop. Ik vind wel dat Feyenoord eigenlijk een betere keeper zou moeten hebben, maar die liggen nu eenmaal niet voor het oprapen en je moet er wel de financiën voor hebben.

Ben overigens ook wel benieuwd hoe het Ajax zou vergaan als Cillessen zou vertrekken.

Feyenoord heeft met Vermeer en Hahn 2 goede keepers, die denk ik als het er op aan komt weinig voor elkaar onder zullen doen. Ik ben dan ook wel benieuwd wat Waterreus had gedaan als hij het voor het zeggen had bij Feyenoord. Wie zou dan de perfecte, betaalbare keeper moeten zijn? Geef dan ook een paar voorbeelden..

Vermeer is gewoon een goede keeper, hij maakt 2 foutjes en dan moet Hahn er alweer in. Wat een onzin. Hahn is niks beter dan Vermeer, die ons genoeg gered heeft vorig seizoen.

20 augustus 2015 om 06:49

Klopt, al wil ik zo onderhand wel stabiliteit zien bij Vermeer. Die foutjes moeten er grotendeels uit. Dit kan je het kampioenschap gaan kosten want Feyenoord wint zn wedstrijden niet zo makkelijk.
Waterreus kraamt verder flinke onzin uit. Vermeer werd als basisspeler bij Ajax toch ook 2 of 3x kampioen?

Goeie tip man... Haal echt goede spelers... Die tip kun je meerdere clubs geven, maar uiteindelijk gaat het om budget/euro's.

Vermeer was een koopje en heeft afgelopen seizoen aardig wat punten gepakt voor Feyenoord, voor zover ik heb kunnen zien. Nu zijn we (pas!) 2 wedstrijden in t nieuwe seizoen en het zagen begint al. Beetje overdreven als je t mij vraagt.

20 augustus 2015 om 00:23

Ik ben het ermee eens dat we Vermeer niet gelijk af hoeven te schrijven en Waterreus hoeven we sowieso niet serieus te nemen. Echter, het zijn niet alleen deze 2 wedstrijden waarin Vermeer onbetrouwbaar oogt, ook de laatste weken van het vorige seizoen was dit al het geval. Ik vind het terecht dat Vermeer kritiek krijgt maar ben het er volledig mee oneens dat ze hem niet hadden moeten halen, hij is een groot gedeelte van vorig seizoen erg belangrijk geweest.

20 augustus 2015 om 07:24

Ja. Wat een tip! Het orakel heeft gesproken. Nu nog een naam. Heb je ook niets aan die Ronald. Stuur ook direct een zak geld op naar Rotterdam. Vermeer is een goede coach voor die jonge gasten. Dat is ook belangrijk. Komt goed uit zijn doel. Heeft katachtige reflexen. Tuurlijk maakt hij ook fouten maar veel beter is er niet voor Feyenoord. Hahn is een prima opvolger. Wie zegt dat Hahn geen talent heeft mag even gaan praten met Ron in Zwolle.

20 augustus 2015 om 08:04

Ja dat begint ook door dat praat-programma op maandag- en vrijdagavond en vooral Johan Derksen begint er over en komt dan met filmpjes waar hij een keer een fout maakt en heel
Nederland gelooft dan dat hij niet goed meer is.
Zo hebben ze daar al over veel spelers onzin verteld omdat ze een fout maken.

moeten we nou ook die waterneus serieus gaan nemen, man man man hou op vorige jaar keepte hij uitstekend iedereen zei prima zet van Feyenoord en nu is het andersom, Vermeer is de nummer 1 van Feyenoord en gaat er niet uit,

Leuk en aardig allemaal maar dit zijn voor Feyenoord gewoon 2 hele goede keepers. Ik kan me ook niet voorstellen dat er voor clubs uit de eredivisie veel betere haalbaar zijn dan deze 2. Oftewel Waterreus heeft naar mijn mening weer wat onzin uitgekraamd

Ik vind het wel veelzeggend dat Vermeer na Telgenkamp en nog een andere keeper wiens naam ik niet zo weet, de keeper is met het laagste reddingspercentage, iets van 60%. Dat is wel bijzonder laag. Vermeer vind ik geen zekerheid in de goal, voor een verdediging is het wel lekker als je een keeper hebt staan op wie je kan vertrouwen, Vermeer is niet de juiste man daarvoor.

20 augustus 2015 om 10:21

Toevallig Nienhuis of Jelle?

20 augustus 2015 om 13:06

Heb het even opgezocht, het was Coutinho. Keepers als Ten Rouwelaar, Nienhuis, Marsman, die niet bekend staan als goede keepers, scoren beter.

Heel handig en makkelijk om stil te zijn wanneer Vermeer het redelijk tot goed doet en hem dan helemaal af te gaan schrijven wanneer het niet goed gaat.

Op het niveau waarop Feyenoord zich verkeert. Namelijk de top van de eredivisie. Is Vermeer gewoon een goede keeper. Je zult geen keeper vinden die de bal nooit laat glippen bij een schot, alle ballen bij corners pakt, een persoonlijkheid is, fysiek sterk is, iedere wedstrijd constant is etc. Zulke keepers zijn er wel maar die staan dan tussen de palen bij Bayern, Chelsea etc.

Typisch Waterreus dit... Zo ken ik hem weer van dat praatprogramma bij Jack van Gelder... Dit is niet goed, dat is niet goed... maar zelf bedenken hoe het beter kan ho maar!

Is er dan niet één journalist die Waterreus eens vraagt om een optie op te noemen (die betaalbaar is)... Zal die wel antwoorden dat hij geen scout is...

Naar negatief mannetje... tenzij het uit Eindhoven komt, daar is alles van goud!

De prijzenkast van Vermeer (29) is overigens net zo groot als die van Waterreus op z'n 33e was... en daarna heeft Waterreus nog ca. 70 wedstrijdjes mogen keepen... beetje weinig voor een keeper! Zelf was hij niet meer dan een leuke 2 benige keeper. Deze man krijgt echt wekelijks een veel te hoog platform!

Vermeer is een beter een keeper dan wanterreus ooit geweest is.

Ja toen hij punten pakte voor Feyenoord was het een goede zet van Feyenoord en nu het minder gaat had Feyenoord het nooit moeten doen.....

Ja wat een waardeloos advies is dit. Ik zou zeggen haal een echt goede speler voor elke positie..

Dat wordt een behoorlijke bank wat keepers betreft met Vermeer en Hahn. Denk dat Feyenoord hun geld beter in een rechtsback kunnen steken want met Vermeer en Hahn is de doelpositie wel de laatste die toe is aan versterking.

Had PSV in zijn eigen tijd ook moeten doen, jammer dat die tip toen uitbleef.

Waterreus moet ook weer s wat te vertellen hebben. Wat een onzin. Vermeer is een prima keeper voor Feyenoord. Zou geen betere haalbare weten. Waterreus had nooit meer van zich moeten laten horen na zijn hoogtepunt: zijn afscheid bij PSV, waarin de stadionspeaker riep: Rooooonald Koeman😂😂

Vermeer is gewoon een klasse beter dan Mulder! Hij straalt iig gezag uit en daarnaast heeft ie ons een paar keer gered vorig seizoen! Ik was en ben nog steeds voorstander voor zijn komst! Laat em lekker gewoon keepen over 2 jaar wordt ie verkocht voor een paar miljoen hahaha en dan mag hahn !!

Aan het einde van de streep ben ik er zeker van dat Vermeer in de eredivisie aanwijsbaar meer punten voor je team pakt dan dat hij aan verliespunten veroorzaakt. Dat was bij Ajax al zo en dat zal bij Feyenoord ook zo zijn.

De manier waarop hij omgegaan is met de gevoelige overstap van Ajax naar Feyenoord is daarnaast zeer prijzenswaardig. Menig speler die niet van Ajax kwam is in de kuip door het ijs gezakt, Vermeer heeft vanaf minuut 1 zijn mannetje gestaan en is ook nog eens voor een appel en een ei gehaald!

Waterreus was een prima keeper maar had na zijn carrière beter kunnen gaan tuinieren.

Goed advies Waterreus, als je zo wijs doet en alles af wil kraken, wees dan ook wijs genoeg om met namen te komen!

Vermeer, Hahn en Mulder, van Vermeer kennen we zijn foutjes en van Mulder zijn soms gebrekkige lef in de duels en wat houterige uitstraling. Waar Mulder overigens ook wel wat blundertjes heeft gemaakt, maar blunderloze doelmannen zien we niet snel in de Eredivisie keepen. Ik moet helaas erkennen dat Cillessen de enige is die niet tot nauwelijks echt de fout in gaat. Dat is al een hele prestatie op zich. Vandaar dat het advies van Ronald zo zwak is, welke doelman is dan wel significant beter (nagenoeg foutloos dus) en haalbaar voor Feyenoord?

Over Hahn valt nog weinig te zeggen, keepte goed vorig jaar, maar Feyenoord 1 is toch weer wat anders. Ik hoop op een revelatie.

Het is voor een verdediging belangrijk dat er een doelman staat waar je van op
aan kunt. Vermeer wisselt hele goede wedstrijden af, met wedstrijden waarin
hij blundert. Ajax heeft op een gegeven moment ook de keus moeten maken
en dat heeft Vermeer zijn plaats gekost. Hij ging punten kosten en zat in een
mindere periode. vermeer is bij Feijenoord niet anders dan bij Ajax. Feijenoord
wist dit maar dacht een leuke keeper voor weing geld te kunnen halen.
Als je mee wilt doen om de prijzen, want daar gaat het om, dan heeft Waterreus
natuurlijk gelijk. Overigen zei van hanegem precies hetzelfde!

Cilessen is geen spectaculaire keeper, maar hij is uitermate constant en maakt
heel weinig fouten. Dat is lekker voor een verdediging.

Al diegene die nu roepen "laten staan" wil ik nog wel eens horen als hij een
par wedstrijden (punten) verstiert....

Wat een advies zeg. Laten we eens een keer een echt goeie speler halen. Man man man

Waterreus is eeen eigenheimer, maar dat het beter kan onder de lat in Rotterdam is duidelijk.

PSV werd kampioen met Zoet. Volgens mij zijn beide keepers beter dan Zoet. Ook Mulder was beter.

vermeer begon niet uitstekend..iedereen kan zijn fout in de kuip tegen ajax nog wel herinneren..

Kan Ronald Waterreus niet gewoon stoppen met dit soort dingen. Laat mensen met verstand van voetbal hierover praten, en niet een half mislukte keeper die het nu probeert als analist.

Waterreus, leeft die ook nog ?
Vorig jaar heb ik hem er nooit over gehoord. Nu het wat minder gaat met Vermeer, dan komen alle wijsneuzen ineens op de proppen.

Zijn standpunt over Vermeer, klopt helemaal en dat heb ik al vaker aangehaald. Maar Hahn is meer dan een subtop-keeper. Dat is een keeper met potentie, die de selectie van Oranje écht wel kan halen.

Beste Ronald, Naar mijn mening heb jij totaal geen recht van spreken, of je moet jezelf ook niet een echt goede keeper vinden. Pas na je vertrek heeft PSV potten kunnen breken in Europa. In Nederland was PSV ongenaakbaar waardoor jouw tekortkomingen de club amper pijn deden.
Ronald, ik wil je vragen dit youtube filmpje nog eens te bekijken voor je weer eens kritiek uit op anderen

https://www.youtube.com/watch?v=l8wabonhshg

Vermeer heeft Ajax kampioen gemaakt in zijn beste jaar. Maar heeft nu een mindere periode. Hij zal echt wel weer een keer punten voor Feyenoord pakken.

Hij wel degelijk beter als Mulder, maar ik denk wel dat Hahn meer potentie heeft.

Laten we wel wezen, het heeft, nog, geen punten gekost dit jaar! Maar men doet of we de eerste twee potjes door hem hebben verloren en dat vindt ik wel wat overdreven!

20 augustus 2015 om 08:04

Het moet zijn: men doet net alsof we de eerste 2 potjes door hem hebben verloren, maar we hebben "gewoon" 6 punten.

Was iets te rap op de vroege ochtend, excuus!

Kan die Waterreus zijn mond niet gewoon houden?! Daar komt echt alleen maar onzin uit. Waarom krijgt deze beperkte oudkeeper toch elke keer een podium.

Vermeer. De keeper die door Van Gaal werd geselecteerd voor het NL-elftal.

De waan van de dag regeert weer in voetballand. We zijn twee wedstrijden onderweg. Feijenoord heeft nog geen punt laten liggen en dan al weer de zinloze discussie of Vermeer vervangen moet worden. De vraag is of Hahn bestand is tegen de Kuip-druk. Hij zal niet de eerste zijn die hier aan ten onder gaat. Voorlopig Vermeer laten staan. Die jongen heeft echt wel wat meet krediet verdiend. Dat zou Waterreus toch moeten weten? Maar die papagaait de rest van het journaille mooi na.

Ach die Waterreus heb ik nog nooit serieus genomen zat ook een tijdje bij het programma sport op zondag bij Jack v Gelder toen zal hij ook altijd onzin uit te kramen en open deuren in te trappen , en nu zit hij een collega af te maken die wijsneus , en dan wordt hij ook nog aangekondigd als oud international met zijn 6 of 7 interlands die hij mocht spelen omdat de andere 5 keepers geblesseerd waren of andere verplichtingen hadden .

Dan mag ie wat namen noemen ook die haalbaar zijn voor Feyenoord, maar daar hoor je hem niet over!

Mulder constanter dan Vermeer? Hoeveel punten is Feyenoord wel niet verloren door Mulder??? Vermeer is ook niet betrouwbaar maar Mulder is wel 5 maten minder. Als je dat als oud keeper / analist niet ziet, dan zou ik je nooit uitnodigen voor een analyse in mijn tvshow.

Vermeer is net als Hahn een van de betere keepers van Nederland. Maar Waterreus heeft altijd wat te mekkeren als het niet over PSV gaat. Altijd maar kritiek op andere clubs. Maar als Vermeer naar PSV was gegaan dan was hij opeens wel een goeie keeper. Waterreus en ook Arno Vermeulen zijn altijd anti-Ajax en anti-Feyenoord. Daar word je niet goed van. Laat die twee lekker met z'n tweetjes in een skybox bij PSV gaan zitten. Lekker praten over hoe goed PSV wel niet is! Word doodziek van die twee...

ik kan me nog goed herinneren dat het allemaal hosanna was toen hij de 1e paar wedstr aardig keepte, ik gaf toen gelijk aan dat ik het ook wel eens wilde zien als hij in een mindere periode zou raken en mijn vermoeden wordt bevestigt dat daar nu niet veel meer van overblijft en zeker met zijn afkomst uit amsterdam heeft hij weinig credits zoals ik al voorspelde. Helaas is het waar.

Reageer

Het is niet mogelijk om te reageren op dit document.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren