Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

FC Utrecht vreest vertrek smaakmaker: 'Dan is het niet tegen te houden'

Laatste update:
/

Sébastien Haller kan wel eens voor hoofdbrekens gaan zorgen bij FC Utrecht. De Franse spits is populair, met name in Engeland, maar zijn club wil hem liever niet verkopen. Coach Erik ten Hag snapt echter dat er een grens zit aan die standvastigheid. “Als er astronomische bedragen worden geboden, is het niet tegen te houden”, zegt hij.

Brentford, de club van coach Marinus Dijkhuizen, zou al zes miljoen euro hebben geboden op de goalgetter, maar kreeg te horen dat er minimaal negen miljoen euro vereist is om zaken te doen. Ook Dick Advocaats Sunderland heeft zich nu echter gemeld. De club uit de Premier League tapt uit een ander financieel vaatje en zou weleens aan de eisen van Utrecht kunnen voldoen.

Volgens Ten Hag heeft de speler zelf te kennen gegeven dat hij nog graag minimaal één jaar in Utrecht blijft. Dat is ook de wens van de oefenmeester zelf. “Technisch zal ik er voor gaan liggen, maar als er astronomische bedragen worden geboden, is het niet tegen te houden”, zegt hij in gesprek met RTV Utrecht. Haller maakte dit seizoen al drie doelpunten: twee in het uitduel bij Feyenoord en één afgelopen zondag, tegen sc Heerenveen.

Is Sébastien Haller in jouw ogen al goed genoeg voor de de Premier League?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat is goed genoeg voor de PL. Meeste clubs niet, maar Sunderland is wel heel matig. Haller is groot, sterk, snel en doelgericht. Past daar prima dan..

17 augustus 2015 om 23:02

Zijn doelpunt gemiddelde is wel goed, maar er zitten natuurlijk wel heel veel strafschoppen bij. Manu zou de ideale vervanger zijn, een speler die het Utrecht publiek kan opnaaien met zijn onverwachte acties

17 augustus 2015 om 23:06

Manu????? Nee joh is een blind paard

17 augustus 2015 om 23:07

Ooh wat hoop ik dat Manu komt en dat Boymans weer snel beter wordt. Dan gaan we er eerder op vooruit dan achteruit (we kunnen buitenspelers bijzonder goed gebruiken en de statistieken van Boymans zijn beter dan die van Haller).

18 augustus 2015 om 07:33

@nick.oss: inderdaad. Door zijn penalties lijkt het veel meer dan het is. Vorige week tegen Feyenoord raakte hij geen bal maar aan het einde van de rit staat hij op twee goals door een fout van Vermeer en een onterechte penalty. Tegen AZ heb ik hem vorig jaar zien spelen toen we daar werden afgeslacht. Ook toen liet hij nauwelijks wat zien maar scoorde hij wel twee penalties. Als je daar 7 of 8 miljoen voor krijgt moet je direct tekenen.

18 augustus 2015 om 08:04

Dan heb jij nooit een hele wedstrijd gezien van hem..

Haller wint altijd wel zijn kopduels.. Tegen Heerenveen had hij een fantastische kopbal die er even fantastisch uitgehouden word door Mulder

Haller kan een actie maken, is rap op de voeten, en kan de bal bij zich houden.. Zo koelbloedig hij met de pingels is.. Dat is een extra bonus!

18 augustus 2015 om 08:15

Asjeblieft zeg...Manu is inderdaad een blind paard en wil door tegenstanders heen lopen...hoop dat die zeker NIET komt.

Laat Haller nog iig een half jaartje blijven aub

18 augustus 2015 om 09:11

De statistieken van Booymans zijn beter dan die van Haller?
Booymans zijn statistieken in de JL zijn leuk ja, Haller zat in Frankrijk. Die competities zijn niet te vergelijken. Maar vergelijk je de competitie waar ze beide hebben gespeeld, dan zit Booymans op betrokkenheid bij een goal elke 157 minuten. Haller elke 77 minuten. In de ED loopt Haller toch vele malen beter.

18 augustus 2015 om 10:55

Dan liever achahbar. Die kan denk ik echt veel als hij eens een heel seizoen de kans krijgt. Denk dat hij de ideale spits is voor Utrecht

Ik weet niet hoe oud hij is,maar vind het wel verstandig om nog minimaal een jaar in Utrecht te blijven. Voor hoeveel geld heeft Utrecht hem overgenomen?

17 augustus 2015 om 22:50

800.000

17 augustus 2015 om 22:51

€800.000. Dus zou een mooi winstmaker zijn. Maar misschien aan het ejnde van het seizoen veel meer waard als hij zo doorgaat.

17 augustus 2015 om 22:51

Hij is 20 jaar volgens mij. Utrecht heeft hem gekocht voor 8 ton

17 augustus 2015 om 22:53

Hij is 21 en is voor €800.000 overgenomen van Auxerre. Ik denk ook dat het beter is om nog 1 jaar bij Utrecht te blijven en er ongeveer 20 in te schieten.

18 augustus 2015 om 08:46

Maar als hij dat niet doet, krijg je nooit meer 9 miljoen voor hem. Hoop geld voor Utrecht. En Boymans is ook een aardige spits.

Voor €9 miljoen een strik eromheen en weg ermee. FC Utrecht staat er financieel niet goed voor en kan dit geld heel goed gebruiken. Loopt er in de jeugdopleiding niks rond?

17 augustus 2015 om 22:53

Zo slecht staat Utrecht er niet voor hoor. Verkoop is niet noodzakelijk. Ook zonder deze transfer zijn er zwarte cijfers aan het einde van het seizoen.

17 augustus 2015 om 23:06

Ik zie liever groene cijfers. Bedankt voor bewezen diensten en dikke strik er omheen, veel plezier ermee voor 9 miljoen.

18 augustus 2015 om 00:08

Wat zijn groene cijfers?

18 augustus 2015 om 00:13

Hij denkt waarschijnlijk dat groen winst is

18 augustus 2015 om 08:10

Rood = verlies
Zwart = winst, maar niet zoveel als vorig seizoen
Groen = meer winst dan vorig seizoen
Paars = recordwinst

18 augustus 2015 om 09:31

Lol!! Nooit van een woordspeling gehoord?

Ik bedoel natuurlijk met groene cijfers dat winst maken ook wel eens leuk is. Ik weet dat we waarschijnlijk dit jaar 'zwarte' cijfers kunnen schrijven aan het eind van het seizoen, maar dat zal slechts een klein plusje zijn. Het operationele tekort dat we eigenlijk altijd hebben gehad zou moeten zijn weggewerkt aan het einde van het seizoen, de schuld die we hadden is door Van Seumeren al opgevuld. Met groene cijfers bedoel ik dus geld op de bank.

Maar iedereen hier bedankt voor de correcties, zeker goed om 3 correcties neer te zetten zodat werkelijk iedereen het begrijpt.

@ Pannelap, u rock, jij bent tenminste grappig.

18 augustus 2015 om 20:51

Uiteraard heb ik weleens van woordspeling gehoord maar ik kan dat hier niet uit opmaken en je zal de eerste niet zijn die het begrip zwarte en/of rode cijfers niet kent.

Overigens geef je nu 2 verschillende dingen aan wat je bedoelt met groene cijfers maar dat terzijde.

18 augustus 2015 om 23:13

Kaassie, ik snap dat het niet altijd direct duidelijk is of iemand een grapje maakt of iets serieus meent in een geschreven reactie. Ik ging er echter vanuit dat mensen in dit geval wel zouden begrijpen dat het om een woordspeling zou gaan.

Met groene cijfers heb ik 1 ding bedoeld: winst (/ cash op de bank). Wellicht klinkt dat als 2 verschillende dingen maar in het geval van Utrecht (geen schulden en geen operationeel tekort) betekent het hetzelfde. We komen van een klein negatief resultaat en werken nu (zonder transferinkomsten) naar een klein positief resultaat, met winst uit transfers kan dat oplopen naar een groter positief resultaat en dus geld op de bank.

Dan kan Utrecht in 1 klap al hun doelstellingen bijwerken {al zeggen ze die niet te hebben}

En dan de vervangers......
Toch proberen bij Manu?
Van Weert?

17 augustus 2015 om 22:52

Manu vindt zichzelf al te goed voor Willem II, zal ook wel niet naar Utrecht willen dan. Gaat lekker cashen in het buitenland.

17 augustus 2015 om 22:54

Van Weert darentegen zou een goeie wezen en anders hebben we nog Boymans.

17 augustus 2015 om 23:13

Als Boymans heel blijft...
Maar wie weet halen ze wel weer een Fransman uit de 2e lique...

Wie is trouwens bij Utrecht de scout in Frankrijk?

17 augustus 2015 om 23:19

Deze is getipt door Didier Martel.

17 augustus 2015 om 23:47

Utrecht zal dan verder moeten kijken. Als ze een bedrag van 9 miljoen kunnen ontvangen, kan er aardig wat geïnvesteerd worden in andere spelers. De selectie nu mist creativitieit, en daarbij kan er hopelijk een vervanger worden gehaald voor Kums.

18 augustus 2015 om 23:16

Sorry mede-Utrechtsuppoter maar ik vind niet dat het aan creativiteit ontbreekt, eerder aan scorend vermogen. Alles moet nu komen van Haller. Met Ayoub en de nieuwe aanwinsten denk ik dat we redelijk wat creativiteit hebben.

Smaakmaker? Daar kan ik me niet in vinden. Is wel degelijk onze hoop voor dit seizoen, tenminste, de mijne. Zou echter sowieso zwichten voor de knaken. Had de 8 mil (zal vast geen 8 geweest zijn) van Brentford al niet geweigerd hebben. Dief van onze eigen portemonnee. Tegenargumenten kan ik me ook wel in vinden hoor maar continuiteit moet voor alles gaan.

De meeste supporters hinken op 2 gedachtes. Iedereen heeft zijn shirt gekocht en dan nu weer weg doen en publiekslieveling weg doen is typisch Utrechts en supporters zullen boos zijn, maar de club is in 1 klap gezond en kunnen 3/4 versterkingen van worden gehaald.

Een van de Utrecht volgers die kan vertellen of Auxerre nog een percentage bij doorverkoop krijgt?

17 augustus 2015 om 23:08

Nee helemaal niets

17 augustus 2015 om 23:46

Oh, dan hebben ze dat toch wel netjes gedaan moet ik zeggen.

als ze echt 9 mil kunnen krijgen, heel rap weg doen. Is van het niveau Altidore of Marc Antoine Fortuné. Goed genoeg voor AZ of Utrecht, maar niet voor de PL. dan is 8 miljoen winst wel heel veel geld.

17 augustus 2015 om 23:20

AZ is minimaal een niveau hoger dan Utrecht

Laat haller eerst maar eens bij een Feyenoord of AZ presteren.... Haller scoort nu ook 1/3 of meer uit penalty's

18 augustus 2015 om 00:07

Haller is een speler die nog maar een halve jaar ervaring heeft opgedaan in de eredivisie, hij is 21 jaar en maakte vorig seizoen na de winterstop even veel goals als Kazim in een heel seizoen bij Feyenoord. Een club als AZ kan Haller nu al niet betalen.

18 augustus 2015 om 07:36

Klopt maar ik ben het wel eens met de kritiek. Haal vorig jaar de penalties en die goals tegen Dordrecht ervan af en je houdt niet veel over.

18 augustus 2015 om 08:07

Dat kan je dan van iedere speler zeggen..

Penalties benutten is ook een kunst.. Je mist ze net zo makkelijk als dat je raak schiet...

Beste lijkt me toch om nog 1 vol seizoen in de eredivisie te blijven, bewijzen dat hij een topscorer is

Wat een onzin tegenwoordig met al die transfers, die jongen heeft net zijn contract getekend! Het wordt steeds erger nu er zoveel geld in omloop is.
Ik ben blij als het straks september is en ik niet meer bang hoef te zijn dat iedereen die onze competitie siert wordt weggekocht.

hahahaha, 9.000.000 vragen voor spits die een leuk half jaar gespeeld heeft en nu uitblinkt in het maken van penalty's.. het moet echt niet gekker worden met de hoogheidswaanzin in Utrecht

18 augustus 2015 om 00:15

Er was al 6 miljoen geboden dus zo gek is het niet

18 augustus 2015 om 01:46

4 keer ha achter elkaar? Ik snap niet wat je zo grappig vindt hoor. Brentford biedt 6 miljoen, Utrecht zegt nee dank U we willen er 9 en nu schijnt Advocaat geïnteresseerd te zijn. Ik zie de grap niet.

18 augustus 2015 om 09:01

Wie zegt dat Brentford 6 mio geboden heeft, de media houd nog wel eens van opkloppen.. Want dat besdrag zou al krankjorem zijn

18 augustus 2015 om 09:34

Het is maar wat een gek er voor geeft, heeft niets met de hoogheidswaanzin van Utrecht te maken.

18 augustus 2015 om 11:01

Grootheidswaanzin, doe normaal. Van de FC hoeft hij niet weg, sterker nog, we worden er zwakker door. En dat heeft dan in de markt gewoon een prijs, en die bepaalt de FC als verkopende partij

Een speler die nog maar een half jaar in de Eredivisie speelt, kan tegenwoordig al voor 9 miljoen euro worden verkocht. Als Sunderland bereid is om zo een bedrag op tafel te leggen, kan Utrecht ook niks anders doen dan het te accepteren. Utrecht heeft Haller zelf gekocht (geen externe geldschieters).

18 augustus 2015 om 01:50

Als dit waar is dan maken ze binnen twee maanden van 8 ton zomaar 9 miljoen. Pff, knap hoor.

18 augustus 2015 om 07:15

Inderdaad, gehaald uit het geld van de Frans van Seumeren holding.
En de Frans van Seumeren holding is dan weer voor 98% eigenaar van de club, dus eigen geld.
Het enige is dat die 8 ton weer terug de pot in moet, de rest kan worden geïnvesteerd in de gezondmaking van de club, en het halen van een nieuwe spits en Joey Sleegers.

18 augustus 2015 om 08:19

Laat Sleegers sowieso maar komen ja, begrijp niet dat ze die jongen er niet bij halen voor de bank als begin.

Een spits erbij en dan zien we wel waar het schip strand

18 augustus 2015 om 10:43

Als Haller verkocht wordt, lijkt het me prima om Van Weert te kopen. Daarbij ook graag Stans, wat die gozer heeft de voetbalknowhow die we nodig hebben. Sleegers lijkt mij sowieso een prima aankoop.

Jammer als hij nu al weer gaat, leuke ontzettend talentvolle speler, die ik graag zie spelen

Het zou voor Utrecht niet leuk zijn sportief gezien, financieel hebben ze een flinke klapper gemaakt! Dat is heel knap, hopelijk halen ze een waardige vervanger...

Ik heb er even over nagedacht.
Ik vind dat Utrecht serieus moet nadenken of ze Steve de Ridder terug kunnen halen.
Die jongen is destijds vertrokken naar Kopenhagen en wordt nu verhuurd aan Zulte Waregem..
Kan me voorstellen dat de Ridder er misschien wel oren naar heeft. Bij Kopenhagen komt ie niet aan spelen toe en denk dat hij liever bij FCU speelt dan bij Zulte. Bij zulte speelde die zondag op middenveld en werd ie na 65 gewisseld..

Goed idee?

18 augustus 2015 om 11:10

Die zal echt niet terugkomen. Kijk eens dichterbij, bijvoorbeeld Darri, van Heracles, of anders die jongen die bij Roda JC in de spits loopt. Armenteros inderdaad ook een goede optie!

Het is maar een voorstel hoor. Maar mocht Haller naar de PL verhuizen, zou Marvin Emnes dan geen leuke vervanger zijn voor hem. Niet kopen, maar huren kopen lijkt mij te duur voor Utrecht. Emnes speelt toch weinig bij Swansea dus... En anders heb ik nog een ander voorstel Samuel Armenteros of Tom van Weert. Ook prima opties toch?

18 augustus 2015 om 16:01

@afca_babel: als er één club is waar we nooit meer zaken mee doen, dan is het Swansea wel. Die hebben ons wel zo gruwelijk genaaid met Vorm, zij nooit, nooit meer.
Tom van Weert is prima, en zo zijn er nog wel wat. Belangrijk is dat Boymans snel terug is. En als ik zie hoe Barazite speelt, komen we er voorin wel uit.

Oké david32 snap ik, Maar als je Emnes eventueel zou kunnen krijgen als vervanger voor Haller. Dan moet je dat wel doen. Boymans is ook een prima spits. En er zal vast nog wel een talentje in het 2e lopen die als back-up kan fungeren. Er is genoeg jeugd doorgekomen afgelopen jaar naar het 1e.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren