Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Geen Ronaldo en geen Messi, maar Robben is van hetzelfde niveau'

Laatste update:

De Premier League wordt gezien als de beste voetbalcompetitie ter wereld, maar ook de Bundesliga geniet groot aanzien. Volgens Lothar Matthäus hoeven clubs als Bayern München en Borussia Dortmund geen megasterren aan te trekken om de Bundesliga dezelfde uitstraling te geven als de Premier League. "Wij hebben geen Lionel Messi en geen Cristiano Ronaldo. Helemaal waar. Maar wij hebben Arjen Robben", zo countert de oud-voetballer.

/

In de optiek van Matthäus, die in de jaren tachtig en negentig diverse seizoenen voor Bayern uitkwam, is Robben van hetzelfde niveau als de Ballon d'Or-winnaars van de voorbije jaren. "Echt, hij is van wereldklasse", zo stelt de FIFA World Player of the Year van 1991 in gesprek met De Telegraaf. "Hij is in mijn ogen één van de beste voetballers ter wereld. De Robben van nu is beter dan de Robben van vier jaar geleden bij Bayern. Met zijn snelheid, zijn aanvalsdrift en zijn power is hij extreem in zijn soort."

Matthäus wijst erop dat Manchester City veel geld wil betalen voor Kevin de Bruyne, omdat hij in Duitsland wel degelijk een superster is, en haalt ook de transfer van Arturo Vidal naar de Allianz Arena aan. "Het feit dat een speler als Vidal de Serie A achter zich laat en van Juventus naar Bayern gaat, geeft aan dat wij nu samen met de Premier League de mooiste competitie hebben. Vidal is een topspeler."

Waar kijk jij het liefst naar?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Pure Chauvinisme vam Matthaus!
Als Robben niet duits was geweest dan had hij dit natuurlijk nooit gezegd!

15 augustus 2015 om 11:06

Gefeliciteerd met uw eerste reactie!

15 augustus 2015 om 11:07

Haha briljant

15 augustus 2015 om 11:10

Robben is ook niet Duits en nog zegt ie het..

15 augustus 2015 om 11:11

Helemaal mee eens, als Robben nederlands was dan had die hem waarschijnlijk met de grond gelijk gemaakt!

15 augustus 2015 om 11:11

Dit Slaat dusbnergens op jou reactie

15 augustus 2015 om 11:34

Mijn reactie was een sneer naar eerdere VZ discussies en een aantal Vlaamse collegas die mij van Chauvinisme beschuldigen als ik dit soort dingen zeg. Er zijn altijd mensen die spelers als Di Maria, Bale, Iniesta, Hazard, Aguero gaan noemen maar in mijn ogen zijn die allemaal nooit zo beslissend geweest voor een team als Robben en Robben heeft dit in alle grote competities laten zien. nederland, Engeland, Spanje, Duitsland en ook op de belangrijkste toernooien CL, WK en EK.

15 augustus 2015 om 11:40

Ben het volledig met jou eens, op Iniesta na. Iniesta, in zijn beste vorm, is echt wel nog een klasse hoger dan Robben. Het is geweten dat hij niet veel scoort, maar hij is levensbelangrijk geweest voor de vele successen van Barcelona. Echter ben ik het voor de rest eens met de namen die je noemt. Een Hazard bijvoorbeeld zal eerst eens moeten gaan presteren bij onze nationale ploeg alvorens hij in één adem genoemd mag worden met de besten ter wereld.

15 augustus 2015 om 12:12

Nederland is geen grote competitie...

15 augustus 2015 om 16:19

1 klasse hoger dan Robben komen Messi en Ronaldo en Iniesta in bloedvorm is nog lang niet goed en beslissend als Messi Ronaldo Robben en zelfs Suarez

15 augustus 2015 om 17:26

Hij scoort inderdaad niet veel maar kan helaas nog 1 goalie van hem herinneren in een achterbuurt in Johannesburg op een bijveldje haha

15 augustus 2015 om 17:27

Over Iniesta heb ik het dan natuurlijk

15 augustus 2015 om 11:12

Robben is toch Grieks?

15 augustus 2015 om 11:40

Dacht dat hij in de glasblazerij was gemaakt..

15 augustus 2015 om 13:15

Hahahahahah, geniaal

15 augustus 2015 om 12:41

Wat zeg je? Als Robben niet Duits was geweest..... soms he begrijp ik het allemaal niet meer..

Oud nieuws... Robben is de op 3 na beste speler ter wereld.

15 augustus 2015 om 11:15

Wacht wie komen er na Messi en Ronaldo dan nog meer volgens jou?

15 augustus 2015 om 11:26

Ik gok Suarez gezien de nominatie van de Uefa.

15 augustus 2015 om 11:37

Daarna robben en dan ibra, hazard, muller etc.

15 augustus 2015 om 13:46

Glory dat zegt niets zo een nominatie.

15 augustus 2015 om 14:21

Ik zeg niet dat het iets zegt. Ookal zegt het natuurlijk wel iets.

15 augustus 2015 om 17:08

Bony staat ook sowieso in de top 10 aangezien hij sterk snel slim technisch een redelijk knap is

15 augustus 2015 om 11:59

Ik vind Neymar persoonlijk ook beter dan Robben. Om één simpele reden: zijn prestaties bij Brazilië. Zelfs Pele had destijds niet zoveel gescoord als Neymar op deze leeftijd. Echt wel bijzonder hoor. Komt nog eens bij dat het middenveld en de aanval van de Brazilianen nu niet de allerbeste spelers betreft. Een Firmino, Willian, Hulk, Oscar... zijn wel leuke en aardige spelers, maar nu niet bepaald om vingers bij af te likken. Daarom, voor mij Neymar nog net boven Robben.

15 augustus 2015 om 12:24

@rode Duivels

De prestaties van Robben in Oranje zijn velen malen beter dan die van Neymar bij Brazilie. Neymar stelt zwaar teleur in Brazilie, hij wordt zelfs als schuldige gezien van de uitschakeling Copa America.

15 augustus 2015 om 12:38

Ga maar eens na hoeveel goals en assists per wedstrijd Neymar heeft in zijn aantal interlands. Doet daarmee beter dan Pele op die leeftijd en staat nu al vijfde(?) op de topschutterslijst allertijden van de goddelijke kanaries. En dat op zo'n jonge leeftijd. Dus sorry, maar Neymar z'n prestaties zijn van uitzonderlijk niveau.

15 augustus 2015 om 13:50

Je kan Neymar echt niet beter noemen dan Robben.. Neymar laat zijn land telkens in de steek als het erop aankomt. Zoals in de copa. Zelfs in het deel van de wedstrijd tegen colombia, waarin hij speelde, was hij echt niet bepaald goed bezig, al had hij wel een goed wk. Robben daartegen, bracht hoogstpersoonlijk Nederland naar de halve finale. Ik vind het wel raar dat je spelers beoordeelt op hun internationale prestaties. Qua clubniveau is Robben ongetwijfeld minstens 2x zo goed

15 augustus 2015 om 13:51

Kletskoek, goals tegen olie staatjes, totaal niet relevant.

Het gaat om de prestaties op grote toernooien, tegen echte tegenstanders en dan valt Neymar zwaar door de mand.

En er is allang niets goddelijks meer aan die kanaries, ze zijn verleden jaar door Duitsland en Nederland gewoon vernederd in eigen land.

15 augustus 2015 om 13:54

Mwa, scoorde op het WK toch wel tegen redelijke tegenstanders me dunkt.

15 augustus 2015 om 15:43

Mooi gedicht!

15 augustus 2015 om 17:10

En jij wil zeggen dat we bij Oranje wel een wereldmiddenveld hadden?
Robben alleen, echt puur Robben alleen is de reden dat Oranje nog een beetje presteert de laatste toernooien.
Zonder Robben is Nederland tegenwoordig echt een paar niveaus minder.

Robben in vorm is vele malen beter dan een Neymar. Na Ronaldo en Messi is Robben inderdaad de beste speler..ook Suarez is minder.

15 augustus 2015 om 18:17

Haha wat een kletskoek. Neymar en Robben zijn de belangrijkste voor hun land. Maar Neymar doet het bij de nationale ploeg gewoon een stuk beter dan Robben. Hij heeft op 22-jarige leeftijd al meer gescoord voor de nationale ploeg dan Robben die al ver over de dertig is. Neymar is een fenomeen in de maak. Robben is een topspeler en een van de beste van de wereld, maar wees niet blind voor Neymars prestaties.

Daarnaast, liet Robben Nederland niet in de steek toen hij op de WK-finale 1-op-1miste tegen Casillas?

15 augustus 2015 om 18:21

En Robben maakte Nederland blij door de kans om het WK te winnen te verprutsen?

Je zegt dit alleen omdat Robben je landgenoot is. Wat Neymar op 22-jarige leeftijd heeft bereikt bij het nationale elftal van Brazilie is veeel indrukwekkender dan wat Robben heeft laten zien.

64 interlands/44 goals. Cijfers van een fenomeen.

15 augustus 2015 om 19:05

Nah ik schat Zlatan hoger in dan suarez

15 augustus 2015 om 22:23

Oh..dus als je meer gescoord hebt dan ben je automatisch ook beter? Wat een kletskoek inderdaad.
En houdt toch op..neymar speelt Brazilie..die hebben een veeeeel betere selectie dan een Nederland.

Dus Robben schiet ons naar Wk's en speelt daar ook constant goed, maar omdat hij 1 kans in de finale mist telt dat allemaal niet meer? Kletskoek wederom.

Neymar heeft Brazilie ook vaak in de steek gelaten en speelde ondermaats. Onder andere het WK in eigen land. Bijna onzichtbaar.

16 augustus 2015 om 13:01

Vaak in de steek gelaten? Praat toch geen onzin. Omdat hij zich een keer laat vangen op de copa probeer je hem onderuit te praten. Speelde op het WK enorm goed en had er al enkele in het mandje liggen tot die Zuniga besloot om hem bijna te verlammen. Neymar heeft op deze leeftijd al meer laten zien in Brazilië dan dat Robben heeft laten zien voor NL. Beetje lastig om toe te geven als Nederlander allicht, maar alleen die knul z'n statistieken zijn al vele malen beter.

16 augustus 2015 om 20:59

Nee hoor, als het geen Nederlander was zou ik het ook zeggen.
En statistieken zeggen mij niet zoveel, scorebordjournalistiek.

Neymar speelt bij Brazilie..die hebben een veeel beter elftal dan het Nederlands elftal.
Dan is het al een stuk makkelijker om betere cijfers te halen.
Nederland ging veel op de verdediging en hoopten op counters met Robben.
Dat is heel wat anders dan spelen in een ploeg met veel meer wereldsterren en steeds op de aanval voetballen.

Robben draagt Bayern Munchen bijna in zijn eentje de afgelopen jaren en Robben zorgt voor de prijzen bij Bayern.
Neymar heeft het geluk met Messi te voetballen en heeft daar de prijzen vooral dankzij Messi.

15 augustus 2015 om 12:22

Onzin, robben is gewoon 3e. Hij draagt NL en vooral Bayern helemaal terwijl je dat van neymar en suarez echt niet kan zeggen

15 augustus 2015 om 12:55

Achja, Robben zal hier altijd de hemel in geprezen worden. Is net zo voor Hazard bij ons in Belgie. Ik kan echter wel toegeven dat hij voorlopig te kort komt om zich met de allerbesten te meten. Hij zit er net onder. Voor mij is het uitzonderlijk hoe Neymar op zo'n jonge leeftijd al zoveel doelpunten heeft gemaakt voor Brazilie. Komt nog eens bij dat hij er ook 25 binnen schiet bij Barca. Voor mij 1. Messi 2. Ronaldo 3. Neymar 4. Robben 5. Neuer

15 augustus 2015 om 12:58

Edit: De Bruyne kende volgend alle analisten, spelers en noem maar op een beter seizoen dan Robben. Moeten we dan De Bruyne op drie zetten als derde beste van de wereld?!

15 augustus 2015 om 13:12

Dus een beter seizoen maakt iemand gelijk een totaal betere voetballer? Nee. Robben is nog steeds een betere voetballer dan de Bruyne, al vind ik dat ook echt een heerlijke speler.

15 augustus 2015 om 13:25

Ik vond jouw argument van Neymar bij Brazilië wel een goede, maar ik denk dat je hetzelfde over Robben kunt zeggen. Ik weet niet of jij als Belg wel eens naar Oranje kijkt maar wij hebben op het moment geen Nederlands elftal maar een Nederlands ééntal, namelijk Robben. Als ik naar bijvoorbeeld Hazard en de Bruyne bij hun clubs kijk denk ik ook dat zij van hetzelfde niveau als Robben zijn maar bij hun land blijken ze toch minder bepalend.

15 augustus 2015 om 13:27

Het gaat toch om het heden of niet dan? Je kan wel in het verleden praten en vertellen dat een bepaalde speler zijn bepaald jaar beter was dan nu, maar dat is toch helemaal niet relevant? Op deze moment zijn er tal spelers beter dan Robben. Als hij z'n niveau kan terugvinden kunnen de rollen weer verdraaien, maar momenteel moet hij er toch enkelen voor zich dulden. Onderandere ook De Bruyne en Neymar.

15 augustus 2015 om 13:30

@Die-ene zeker, kijk veel interlands en al zeker van de buurlanden. Klopt overigens wat je zegt over Hazard. Daarom aal ik Hazard ook (voorlopig) nog niet boven Robben plaatsen. Over De Bruyne moet ik je wel effe vertellen dat hij onze man van de wk-kwalificatie was bij de nationale ploeg. En effe uit nieuwsgierigheid, hoeveel doelpunten in hoeveel wedstrijden heeft Robben voor NL? Want Neymar heeft er op zijn leeftijd momenteel al 43 inliggen op 61 wedstrijden. Fenomenaal als je het mij vraagt :D

15 augustus 2015 om 13:36

@rodeduivels mag ik je nog een keer op het feit wijzen dat de site van voetbalzone op .nl eindigt? Is er geen Belgische site waar jullie het met zijn alle eens kunnen zijn dat hazard de beste van de wereld is en ons daar niet mee hoeven lastig te vallen? natuurlijk mag je je eigen mening hebben maar het maar steeds op een Nederlandse site gooien waar er heel weinig mensen het met je eens zijn is simpelweg provoceren.

15 augustus 2015 om 13:48

28 goals in 86 wedstrijden. Een stuk mindere statistieken dan Neymar inderdaad. Je moet wel voorzichtig zijn dat je die statistieken niet uit z'n verband haalt natuurlijk. Was het team om hem heen net zo goed? Waren de tegenstanders beter? Speelden de tegenstanders verdedigender? Hadden ze toevallig een betere back? Speelde de keeper net een goede wedstrijd? Allemaal factoren die statistieken tussen 2 spelers onvergelijkbaar maken. Bovendien zou je ook nog moeten kijken naar assists, beslissende passes enz. Dat maakt deze disussies ook zo leuk (en zinloos), er is geen juist of onjuist antwoord wie beter is. Over de Bruyne in het nationale elftal heb je trouwens gelijk, al laat ik de eindtoernooien zelf zwaarder meewegen dan de kwalificatie.

15 augustus 2015 om 13:49

Heb je mijn reactie niet goed gelezen vriend? Blijkbaar niet, want moest je dat gedaan hebben had je kunnen lezen dat ik Robben boven Hazard plaats, in tegenstelling tot inderdaad 90% vd Belgen

15 augustus 2015 om 13:51

@Dowan ben ik het niet mee eens, hij mag toch gewoon zijn mening geven? Bovendien vind ik het verfrissend als een belg zijn subjectieve mening geeft te midden van onze nederlandse subjectieve meningen.

15 augustus 2015 om 13:52

@Die-ene, klopt inderdaad wat je zegt. Maar vind het gewoon enorm knap dat hij dat op zo'n jonge leeftijd al laat zien. Messi, Ronaldo en Robben zijn al een stuk ouder (wat uiteraard niets af doet aan hun prestaties). Ach, uiteindelijk kan je wel gaan vergelijken, maar blijft het allemaal subjectief uiteindelijk. :D

15 augustus 2015 om 17:11

Jij wil het echt over het heden hebben?? Waar was Neymar gisteravond dan?

15 augustus 2015 om 18:28

Die statistieken zeggen weldegelijk iets. Neymar heeft het afgelopen seizoen voor Barca in alle competities ook ongelooflijk veel gescoord. 39 doelpunten maar liefst. Ook dat is een groot verschil met Robben die zulke aantallen nooit gehaald heeft.

Dat zijn statistieken voor het Braziliaans team net zo goed zijn of eigenlijk veel beter, zegt heel veel.namelijk dat Neymar veel productiever is

64/ 44 tegenover 86/28.......neymar is gewoon veel belangrijker. Dat is toch niet erg om toe te geven? Ik vind Robben namelijk ook een wereldspeler, maar Neymar doet niets onder voor hem

16 augustus 2015 om 00:53

Robben zou bij Barca ook veel meer goals maken en bij Brazilie denk ik ook. Ik word er een beetje gek van dat iedereen zich tegenwoordig blind staart op statistieken zonder context, zeker als je niet alle statistieken analyseert maar slechts het aantal doelpunten. Als het zo simpel was om een speler te beoordelen zouden die discussies niet al decennialang gevoerd worden en zou er ook niet gestemd hoeven worden op team van het jaar en dat soort ongein. Ik vraag me af of mensen zoals jij die volledig op statistieken afgaan eigenlijk nog wel naar wedstrijden kijken of alleen naar schermpjes met goals per minuut zitten te turen, lijkt me erg saai.

Robben heeft altijd goede seizoenen gedraaid. Is net zo beslissend als Messi.

15 augustus 2015 om 11:19

Dat wel alleen die statistieken van Messi haal je nooit er is maar 1 die dat kan en dat is Ronaldo, en de stemmen gaan natuurlijk naar de speler die het beste heeft gepresteerd en daar kan Robben of geen een ander topspeler concurreren met die 2

15 augustus 2015 om 11:24

Je vergeet dat de PD een stuk minder is als de Bundesliga. In de PD zou HSV nooit onderin eindigen. Daar zouden ze een stabiele middenmoter zijn.

15 augustus 2015 om 11:33

Dat is ook zo de doelpunten van Messi en Ronaldo zijn ongelooflijk veel en dat heeft ook met de competitie te maken maar Robben heeft pech dat ze niet kijken naar wat de speler predteerd heeft voor het team maar hoeveel doelpunten die heeft gemaakt. Anders had Sneijder, Ribéry of Robben het wel een keer gewonnen

15 augustus 2015 om 12:05

Haha, in de PD zou HSV allang gedegradeerd zijn. Zo geinig dat mensen dit soort uitspraken doen terwijl Spaanse clubs keer op keer bewijzen veel beter te zijn dan clubs uit andere competities. Van de top, tot de subtop. En dan beweer je dat een degradant uit Spanje zwakker is dan een uit Duitsland? Wat voor bewijs heb je daarvoor? Logica dicteert dat ook de Spaanse degradanten beter zijn dan de Duitse.

15 augustus 2015 om 13:40

In de PD wordt zelfs Elche nog 13e joh...

15 augustus 2015 om 15:04

Ja en? Heb jij wel eens een Bundesliga club in een competitieverband Elche van de mat zien spelen?

Wat Robben destijds onder van Gaal bij Munchen liet zien en ook onder dezelfde van Gaal bij Oranje heeft zowel Messi als Ronaldo nog nooit laten zien. Zeker niet op zo'n platform als het WK. Zelden heb ik een voetballer zo een snelheid gepaard aan techniek zien presteren. Niemand kon deze robot afstoppen. Men heeft het hier altijd over Cruijf en van basten maar Robben is echt extreem goed en ligt wat mij betreft hoger dan van Basten.

15 augustus 2015 om 11:49

Zeker weten! Zowel het niveau voor zijn team als Nederland is gewoon erg goed! Is ook voor zowel land en club belangrijk geweest, dit hebben ronaldo en messi nog niet voor elkaar gekregen!

15 augustus 2015 om 17:13

Ook helemaal met jou eens..ik vind Robben misschien wel de beste speler die Nederland ooit heeft gehad.
Kan zich meten met de echte echte wereldtop. Robben is zeker vele malen beter dan een v. Basten ooit was.

15 augustus 2015 om 18:29

Casillas stopte hem af op een vrij belangrijk moment.....

16 augustus 2015 om 21:01

ja, en? Is hij daardoor opeens een mindere voetballer ofzo?

Als Robben niet zo vaak geblesseerd was geweest, hadden we misschien wel met zekerheid kunnen zeggen dat hij de 3e beste speler ter wereld is. Maar ik denk niet dat hij het niveau van een Messi en Ronaldo kan evenaren. Die gasten scoren zoveel, dat een Barca of Real Madrid zonder hen een compleet ander team is. Daarnaast, nooit geblesseerd raken hoort ook bij de kwaliteiten van iemand. Het zegt iets over je fysiek, en dat is een belangrijke factor in het voetbal. Maar Robben blijft een held, Ballon D'or of niet.

Messi en Ronaldo spelen gewoon veel meer wedstrijden dan Robben. Ze zijn nooit geblesseerd.
Robben daarin tegen maakt ook het verschil op de grote eindtoernooien waar messi en ronaldo te vaak onzichtbaar zijn

Robben is de beste duiker ter wereld. Voor de rest valt hij makkelijk buiten de top tien.

15 augustus 2015 om 11:41

Wat ????

15 augustus 2015 om 11:42

Als je dit werkelijk vind heb je geen verstand van voetbal. Noem eens 10 betere voetballers dan Robben.

15 augustus 2015 om 12:01

Belg?

15 augustus 2015 om 12:05

Belg? Wat kinderachtig van je kerel -_-

15 augustus 2015 om 12:38

Vind het een vrij logische vraag van hem eerlijk gezegd, veel Belgen hier op VZ beweren dat een Hazard of de Bruyne klasses beter zijn, dus zie niet zo wat er kinderachtig is aan zijn vraag

15 augustus 2015 om 13:55

Hoezo? Nergens in Fwiesel zijn reactie is een verwijzing naar Belgen te bekennen. Dat jij dit een "logische" vraag vind is voor mij een raadsel. Voor mij is het gewoonweg provoceren. Totaal nergens voor nodig.

15 augustus 2015 om 12:11

Moeten we jou nog serieus nemen?

Heb een half jaar in mexico gewoond. Robben is daar uitgegroeid tot een soort anti-held. Echt fantastisch dat als je daar zegt dat je een Nederlander bent iedereen begint te schreeuwen over het penalty moment ahaha.

Robben zit in dezelfde hoogste klasse als Messi en Ronaldo. Het zijn slechts nuanceverschillen tussen deze drie. Ik houd mijn hart vast voor Oranje wanneer Robben gaat stoppen. Iemand als Robben is niet zomaar te vervangen.

15 augustus 2015 om 12:20

Idd ik ook. Hopen dat Depay zich geweldig ontwikkeld bij ManU en een van de sterkhouders wordt van Oranje. Maar dan nog zal je die leiding en passie die Robben uitstraalt missen.

Hoort zeker in de top 3. Messi, Ronaldo daarna Robben. Daarachter spelers als Ibra, Hazard imo.

Spanje is het mooist alle europese cups worde door spanjaardengewonne kijkbhij wel

15 augustus 2015 om 13:31

Klopt en toch is het een saaie competitie. Ik vermaak me prima als ik naar Leicester - Sunderland kijk of Norwich - Crystal Palace maar 90 minuten naar Granada - Eibar kijken lukt me niet.

15 augustus 2015 om 15:21

Komt dat door het mooie voetbal wat de Engelse spelen of de sfeer dat je liever naar die wedstrijd kijkt. Je zou eens voor de gein je tv op niet zetten en kijken hoe die teams spelen dan kom je tot de conclusie waarom de teams in Spanje hoger staan aangeschreven

15 augustus 2015 om 15:24

Tv op mute*

15 augustus 2015 om 16:55

Ik weet niet waar jij naar kijkt, maar hwt voetbal in Engekand lijkt vaak niet eens op voetbal.

15 augustus 2015 om 23:28

Ik kijk voetbal omdat ik het leuk vind om naar te kijken en als de sfeer daaraan bijdraagt maakt dat toch niet uit? Waarom zou je je tv op mute zetten als het daardoor minder leuk wordt?
Ik zei niet dat het voetbal beter was, sterker nog ik zei zelfs dat het klopte dat Spanje betere teams had.

Doodjammer dat hij zoveel blessures kende. Wat ik het meest bizar vind aan hem is dat hij ook zonder wedstrijdritme ook meteen beslissend is. Kijk maar na, als hij een terugkomt van een blessure is ie meteen al belangrijk.

De meeste spelers worden dan langzaam gebracht, en moeten weer in hun ritme komen.

Robben is van het niveau Messi en Ronaldo als een kip even veel eieren kan leggen als een haan

15 augustus 2015 om 14:45

Een kip kan zeker evenveel eieren leggen als een haan! Sterker nog ze kunnen er meer leggen!

Zo zonde dat Robben vaak geblesseerd is. Maar ja ook dat hoort bij talent. Een lichaam dat topsport aankan.

Als die gozer niet zo vaak de ziektewet in zou gaan, zeker waar ja robben behoort tot de top5. Helaas is die vent maar 1 week per seizoen aanwezig. (Overdreven I know)
Still a legend

15 augustus 2015 om 17:15

Zo vaak en lang is Robben anders totaal niet geblesseerd.
Robben wordt wel eens de man van glas genoemd, maar kijk eens naar een v. Persie??
v. Persie is volgens mij bijna net zo vaak geblesseerd geweest de afgelopen jaren.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren