Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Boilesen had God op zijn blote knieën moeten danken’

Laatste update:

Nicolai Boilesen heeft zijn laatste wedstrijd voor Ajax gespeeld. Dat werd wel duidelijk na de persconferentie van Frank de Boer vrijdag, voorafgaand aan het duel met Willem II. Ajax deed Boilesen een nieuwe aanbieding, terwijl de 23-jarige verdediger een slecht seizoen achter de rug had. Tot verbazing van Ajax ging Boilesen niet in op het contractvoorstel. Boilesen heeft nog altijd geen nieuwe club, maar De Boer is niet van plan om de linksachter in genade aan te namen.

/

De Boer oordeelt keihard over Boilesen, die een sleutelspeler had kunnen worden in Amsterdam. “Ik ben nog steeds enthousiast over Boilesen, maar niet over zijn handelwijze. Of in ieder geval de keuze die hij maakt”, tekent Ajax Life op. Volgens De Boer weten de spelers van elkaar wel ongeveer wat ze verdienen bij Ajax.

“Als je een superseizoen hebt gedraaid, kun je het nog proberen dat te vragen”, doelt De Boer op een topsalaris. “Maar als je een slecht seizoen hebt gehad, mag je God op je blote knieën danken dat we zo'n aanbieding doen.” Inmiddels heeft Ajax Mitchell Dijks gehaald voor de basis. “Nicolai gaat naar Jong Ajax. We hebben een bepaald aantal spelers en willen de groep niet vergroten.”

Is Nicolai Boilesen toe aan een stap hogerop?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Exit Boilesen, dat is nu wel duidelijk. Ik mag hopen voor 'm dat 'ie een club vind voor het einde van de transferperiode. Maar ben bang dat 'ie dan wel wat aan z'n instelling moet veranderen.

14 augustus 2015 om 15:41

terecht exit ook. Wat de Boer hier zegt, dacht elke ajax supporter al het hele seizoen.
2 extra opmerkingen:
- fijn dat nu blijkt dat die domme voetbalvooroordelen toch niet altijd kloppen: zoals "alle denen zijn zo makkelijk"
- Hij vind binnen de kortste keren een club. Hij is transfervrij, 23 en Deens international, wat denk je zelf?!

14 augustus 2015 om 15:49

Hij is niet transfervrij, dus ik denk dat het nog lastig gaat worden

14 augustus 2015 om 15:53

Transfervrij?

14 augustus 2015 om 15:57

Dat is zo! Het is voor alle partijen een vervelende zaak. Ajax heeft een stuk kapitaalvernietiging want Boilesen gaat nooit voor de hoofdprijs weg. Boilesen zelf mag hopen dat 'ie verkocht wordt want anders speelt hij een jaar in Jong Ajax. Domme beslissing om niet te verlengen. Ik weet niet wat hij meer wou gaan verdienen maar het (salaris) voordeel weegt m.i. niet op tegen de risico's die beide partijen nu lopen. Domme zet!

14 augustus 2015 om 16:31

Ik denk dat er geen jong-Ajax voor hem is maar de tribune. Je gaat geen talent in de weg zitten alleen voor hem.

14 augustus 2015 om 16:43

en twente

14 augustus 2015 om 17:04

Mr. Woody en dus.... Wil jij hem salaris verhoging geven omdat hij anders niet bijtekent en weinig oplevert??? Dat is wel het domste wat Ajax kan doen.

1 slecht signaal naar de andere spelers 2 hij heeft het niet verdiend en 3 hij zet ze voor het blok en 4 hij vindt nu al geen andere club (met een laag transferbedrag en 5 wat als hij het volgende contract uitdient? 6 wat als hij weer geblesseerd raakt 7 wat als hij niet beter wordt....enz enz

Je moet als club grenzen trekken. Die grens licht in dit geval zeker niet te laag dus het is kiezen of delen voor Hem. Daarbij vindt ik het ook behoorlijk ondankbaar van hem.

14 augustus 2015 om 17:17

En je zit weer eens fout....pfff begint een gewoonte te worden

14 augustus 2015 om 17:31

Die poll. Whahah. Er zijn ook gewoon lui hier die ja zeggen.

Groeten,

Rupert

15 augustus 2015 om 00:38

Zlatan, Boilesen, Toivonen, Odegaard, lastige jongens die Scandinaviërs! (Sarcasme)

14 augustus 2015 om 16:30

Moet je zo'n knul ook maar geen aanvoerder maken terwijl hij bagger speelt. Vind je het gek dat hij dan naast zijn schoentjes gaat lopen. Doei boilesen!

14 augustus 2015 om 16:56

Vice aanvoerder.... Helaas was nr 1 niet in staat om te spelen.

14 augustus 2015 om 17:03

Wat mij betreft ook nog iets te hoog gegrepen. Gelukkig zit de band inmiddels om de juiste arm

14 augustus 2015 om 17:19

Helemaal mee eens, als je iemand aanvoerder maakt die heel slecht speelt dan gaat hij vanzelf naast zijn schoenen lopen!

Toen Boilesen geblesseerd was heeft Ajax altijd geduld met hem gehad en vorig seizoen was hij eindelijk een heel seizoen fit en dan gaat hij meteen eisen stellen!!!

Dit is echt een ondankbare speler die zo snel mogelijk moet vertrekken!!!

14 augustus 2015 om 18:09

Helemaal met je eens!
Lekker zielig van de Boer om nu zo'n reactie te geven. Hij bleef die jongen maar opstellen en vertrouwen geven. Misschien dacht die jongen wel oprecht dat hij goed speelde.
Zal op de training wel altijd 110% inzet hebben getoond en in de pas hebben gelopen. Daar kom je bij FdB namelijk verder mee als je voetballende kwaliteiten.......

14 augustus 2015 om 19:10

Zelden zulke slechte en ook domme argumenten gehoord!
De Boer ziet het talent van hem en bleef hem ondanks zijn slechte seizoen steunen en opstellen. Dat deed hij alleen maar in de hoop dat het kwartje zou vallen bij Boilesen en beidepartijen er voordeel aan zouden hebben.
Ook de aanvoerdersband moet je in dat licht zien.

Het heeft helaas niet mogen baten en dat ligt alleen aan Boilesen zelf.

14 augustus 2015 om 17:23

Begrijp niet dat er vanuit Ajax een nieuw contract aan hem is aangeboden, absoluut geen goed seizoen gehad. Ben in ieder geval blij dat Boilesen deze keuze heeft gemaakt, anders was Dijks waarschijnlijk ook niet aangetrokken.

Snap niet dat De Boer soms te lang vasthoud aan bepaalde spelers. Hierin zou hij kunnen verbeteren.

14 augustus 2015 om 22:03

Er zijn serieus mensen die ja hebben gestemd!? Waarom? Het is overduidelijk dat hij geen stap hoger kan. (zoals het zowat overal wel staat)

15 augustus 2015 om 16:57

Denk dat hij bij fc twente wel mee kan doen

Ik zeg nog een stap lager dan jong Ajax. Wat een drama dze voetballer. Ik moet wel zeggen dat die veel blessures heeft gehad maar na een slecht seizoen nog eisen stellen. Ga dan maar weg hoor!

14 augustus 2015 om 15:51

Hij heeft geen eisen gesteld, goed lezen! Hij laat een aanbieding schieten, toch wel ff wat anders, vind je zelf niet?

14 augustus 2015 om 15:55

Hij heeft gevraagd om salaris verhoging.

14 augustus 2015 om 15:58

@trodat4030,
Helaas heeft Boilesen geweigerd omdat hij een verbeterd contract wou hebben. Met andere worden heeft hij hiermee aangegeven dat hij meer salaris wou hebben.

En dat na zo drama seizoen........

14 augustus 2015 om 15:59

Lees jij de tekst nog even opnieuw anders trodat4030. En kom daarna ff terug om sorry te zzeggen tegen dylan8071.

14 augustus 2015 om 16:19

ik zal de zin er nog ff voor jullie tussenuit pikken, dan mogen jullie mij vertellen waar Boilesen iets eist.

'ajax deed Boilesen een nieuwe aanbieding, terwijl de 23-jarige verdediger een slecht seizoen achter de rug had. Tot verbazing van Ajax ging Boilesen niet in op het contractvoorstel.'

Ik zie toch écht nergens staan dat hij ook maar een tegenvoorstel heeft gedaan, integendeel!

14 augustus 2015 om 16:26

@trodat. Als je iets verder leest kom je erachter dat hij wel degelijk een salarisverhoging wenste....

14 augustus 2015 om 16:29

@trodat

Als je door leest zie je:

“als je een superseizoen hebt gedraaid, kun je het nog proberen dat te vragen”, doelt De Boer op een topsalaris. “maar als je een slecht seizoen hebt gehad, mag je God op je blote knieën danken dat we zo'n aanbieding doen.”

Wij vatten dat allemaal op als dat hij om een topsalaris gevraagd heeft, hoe zie jij dat?

14 augustus 2015 om 16:31

Volgens mij kan je door het volgende stukje er vanuit gaan dat hij dus wel om meer vroeg dan ze aanboden;

“als je een superseizoen hebt gedraaid, kun je het nog proberen dat te vragen”, doelt De Boer op een topsalaris. “maar als je een slecht seizoen hebt gehad, mag je God op je blote knieën danken dat we zo'n aanbieding doen.”

14 augustus 2015 om 16:36

Er staat nergens letterlijk dat hij erom heeft gevraagd, alleen dat je het kan vragen wanneer je een goed seizoen draait en dan heb je kans om het te krijgen. Volgens de Boer moet Boilessen dus blij zijn met een contract verlenging en eventueel een verhoging in zijn salaris. Echter wil Boilessen gewoon weg bij Ajax om een ander buitenlands avontuur aan te gaan, wat dacht ik niks met onderwaardering van salaris te maken had... meer van de fans.

14 augustus 2015 om 16:39

Je kan de tekst 10 x lezen maar het staat zo geschreven dat je het kan lezen zoals je wilt, knap staaltje journalistiek zoals je wel vaker ziet... ben benieuwd naar het interview.

14 augustus 2015 om 16:58

Sanmarcos, ik zie dat inderdaad zoals vendeman dat zegt. Hieronder heeft Inke de bron voor het artikel van vz gekopieerd en ook daar staat nergens dat Boilesen iets weigert. Er staat alleen dat je meer kunt eisen als je goed gepeeld hebt en dat je blij mag zijn dat Ajax meer bied ondanks je slechte spel. Door die opmerking van Frank denken jullie dat hij daadwerkelijk iets heeft geëist, maar dat is niet het geval. Hij weigerde het voorstel en vroeg om een transfer, niet om een beter voorstel.

14 augustus 2015 om 17:08

@trodat

Als je even googelt op "boilesen salaris" dan lees je overal dat hij een aanbieding van het maximale salaris bij Ajax heeft afgeslagen omdat hij wenst meer te verdienen. Daarbij heeft hij gevraagd om op de transferlijst geplaatst te worden omdat hij meer wil verdienen. Hij heeft het misschien niet expliciet als eis gesteld, maar impliciet natuurlijk wel die boodschap gegeven.

14 augustus 2015 om 18:39

Oke kom op hij heeft het niet geeist maar ging niet akkoord met de hoogste aanbieding mogelijk volgend salarishuis nu.. Indirect eist hij dus meer als iedereen ook terwijl hij het minste heeft gepresteerd!!

14 augustus 2015 om 19:36

@bovenstaande

Uit berichtgeving blijkt dat Boilesen een aanbieding heeft afgeslagen. Dit omdat hij weg wil uit NL. Trodat4030 heeft helemaal gelijk.

15 augustus 2015 om 00:26

Dus als je niet akkoord gaat eis je dus meer? Onzin natuurlijk

Goed gehandeld door Ajax. Nu nog proberen er een leuk prijsje voor te krijgen

14 augustus 2015 om 15:58

Na deze persconferentie weet zo'n beetje heel de wereld dat Ajax hem liever kwijt dan rijk is.
Denk dat als er al een club interesse heeft, wacht tot het laatste moment om hem zo gratis op te pikken.

Prima standpunt. Oke hij was aanvoerder geworden maar heeft veel te danken aan de club, vervolgens probeer je nog ff wat extra mee te pakken, heel onverstandig zeker als je het op het veld niet laat zien en kansen genoeg hebt gehad.

14 augustus 2015 om 16:49

Er staat nergens dat het salaris het struikelblok was. Alleen dat ie een verbeterde aanbieding kreeg en er niet op in ging. De reden daarachter is gissen, maar waarschijnlijk heeft t te maken met het feit dat ie andere oorden op wil zoeken en niet omdat ie meer salaris wil dan er aangeboden werd.

Net zoals Bakkali als geldwolf werd aangeduid, omdat elke keer werd gezegd dat Bakkali een contract langs zich neerlegde en betere eisen wilde. Terwijl het helemaal niet om de financien ging, maar juist om speelminuten. Echter werd dat niet door PSV naar buiten gebracht, zodat Bakkali een mindere reputatie kreeg.

14 augustus 2015 om 17:19

Psv heeft volgens mij nooit gezegd dat het een geld kwestie was, bakkali wilde net zoals depay een basisplek/meer speelminuten in het 1e... daarvoor moest hij nog wat meer geduld hebben.

14 augustus 2015 om 17:31

Bakkali mocht bijtekenen voor een aantal jaar, hij wilde 1 jaar(waarom psv dat niet wilde weet ik niet), bakkali kon 400 000 gaan verdienen, wat zeer goed is voor een 17 jarige, dat wilde hij niet, hij wilde ook niet weg naar Atletico toen der tijd, ik weet niet waarom, weet alleen dat hem belooft was op meer speelminuten in het 1e.. met wat meer geduld had hij dat gehad... echter liet psv hem tevaak spelen in jong Psv en kon hij dat seizoen niet meer spelen in het 1e. De reden hiervoor is aan psv, maar ga er van uit dat hij niet goed genoeg presteerde.. Bakkali vond zelf van wel en zijn ego was gekrenkt, hierdoor ontstond er een soap van jewelste.. maar volgens mij ging het er niet om dat psv naar buitenbracht dat hij meer wilde verdienen.

14 augustus 2015 om 18:16

Nee, dat zeg ik toch juist. Dat PSV daarin met opzet niet duidelijk was, zodat hij de reputatie van geldwolf kreeg. Men had namelijk ook gewoon kunnen zeggen dat Bakkali alleen bij wilde tekenen als ie speelminuten gegarandeerd zou krijgen en dat PSV dat niet wilde. Dan had men echter gezegd dat het slim is van die jongen, omdat ie aan zijn carrière moet denken en veel aan spelen toe moet komen en was PSV het zwarte schaap geweest.

Daarom gaf ik ook dat voorbeeld, omdat velen nu ook al Boilesen beschuldigen van het feit dat ie teveel wilde verdienen, terwijl hij juist een andere uitdaging wil en daarom niet bijtekende. Ook De Boer geeft nu de neiging te geloven dat het een geldkwestie was, maar dat was/is niet zo.

14 augustus 2015 om 18:22

Je verhaal over Bakkali in de 2e reactie klopt totaal niet. Even de foutjes eruit pikken:
- Er is nooit duidelijk geworden of het Bakkali om het salaris te doen was, wat wel duidelijk was was dat hij keiharde garanties op speelminuten wilde.
- De belofte op speelminuten is helemaal niet gedaan. Men wilde dit juist niet, omdat ze spelers geen keiharde garanties op speelminuten geven (wat ik uiteraard kan begrijpen, aangezien gewoon de beste speler hoort te spelen)
- PSV liet hem niet te vaak spelen in Jong Psv, maar juist teveel in het eerste, waardoor ie de 2e seizoenshelft alleen maar op de bank en tribune mocht zitten en niet meer bij Jong PSV mee mocht doen.

Of Bakkali 1 jaar wilde en niet meer, dat weet ik niet. Kan me indenken dat PSV een talentvolle speler langer vast wil leggen dan 1 jaar. Naar Atletico wilde Bakkali niet, want daar zou ie toch geen speelminuten kunnen krijgen. Ik zeg ook niet dat PSV naar buiten heeft gebracht dat hij meer wilde verdienen, alleen dat ze het expres onduidelijk lieten, zodat de buitenwereld ging denken dat het om salaris ging.

Tja. Boilesen kan over een jaar transfervrij een club uitkiezen en op die manier flink wat tekengeld opstrijken. Voor z'n sportieve carrière is niet bijtekenen natuurlijk niet zo verstandig. Als reserve zal hij het EK ook niet gaan halen.

Wel apart dit van de Boer. Omdat je er niet uit komt met een speler contractueel wordt hij een soort van 'persona non grata'. Ik vind dit niet netjes, zeker als je ziet wat de Boer zelf bij Ajax geflikt heeft toen hij naar Barcelona wilde.

14 augustus 2015 om 15:41

Pieter180. Boilesen was al veruit te min voor Ajax afgelopen seizoen. Als je dan nog zo vaak het vertrouwen krijgt van je trainer en dan daarna besluit een belachelijk salaris te gaan eisen, dan is het vrij logisch dat je zo'n jongen als trainer zijnde niet meer serieus neemt. De Boer kon destijds naar Barca en ging daarom moeilijk doen. Voor Boilesen staat geen enkele club in de rij en nog denkt meneer al een hele grote speler te zijn die een topsalaris dient te verdienen bij Ajax.

14 augustus 2015 om 15:48

Ik vind dat contractonderhandelingen een zaak zijn van de TD. De opstelling is een zaak van de trainer. Als Boilesen een 'belachelijk' salaris wil is dat zijn zaak. Als Ajax daar niet aan wil voldoen, prima. Loopt hij toch transfervrij weg volgend jaar? Natuurlijk begrijp ik dat je als trainer graag aan een elftal wil bouwen. Maar de Boer wil eigenlijk Boilesen er niet meer bij hebben vanwege 'de keuze die hij maakt'. En dan noemt de Boer dat Boilesen zo'n slecht seizoen gedraaid heeft. Maar volgens mij heeft hij 'm zelf aanvoerder gemaakt op een gegeven moment?

14 augustus 2015 om 16:00

pieter180.

Eerste punt gelijk maar even verduidelijken: de eerste, tweede, en derde aanvoerder worden voor aanvang van het seizoen al gekozen. Dus toen Moisander minder ging spelen, werd Boilesen inderdaad veelvuldig aanvoerder, stond echter op voorhand al vast.

Dan het overige: Als je als speler zijnde een dramatisch seizoen draait zoals Boilesen heeft gedaan dan mag je inderdaad God op je blote knieën bedanken dat je een trainer hebt op dat moment die zoveel vertrouwen in je heeft, dat hij je maar blijft opstellen. De trainer baseert dat vertrouwen waarschijnlijk ergens op en denkt dat Boilesen zich kan terug knokken, dan wel doorontwikkelen, naar een heel behoorlijk niveau.

Als je dan daarna een salaris gaat vragen waar Ajax nooit aan gaat voldoen gezien het seizoen wat je gedraaid hebt, en waar dus geen contractverlenging uit voort zal komen, dan valt de eventuele potentie voor de trainer ook weg. Want wat heb je aan het vertrouwen geven en ontwikkelen van een speler die niet meer langer dan een jaar bij je gaat zijn? Vrij logisch dat een trainer niet zoveel zin meer heeft om daar tijd in te investeren. Helemaal gezien het feit wat Boilesen heeft terugbetaald ten opzichte van het eerder gegeven vertrouwen.

14 augustus 2015 om 16:03

Pieter, ik denk dat je het anders moet zien en dat De Boer het ook anders beoordeeld. De hele gang van zaken doet vermoeden dat Boilessen naast zijn schoenen aan het lopen is. Hij denkt dat ie er is terwijl ie een dramatisch seizoen heeft gespeeld. Je kan daaruit ook de conclusie trekken dat hij niet zelf kritisch is en daardoor geen vermogen meer omhoog heeft omdat ie daaraan niet werkt omdat ik er al denkt te zijn. Daarnaast wil je een prof die er alles voor over heeft en in die zin hebben Dijks en viergever hier een streepje voor bij Frank. Daarnaast wilt Frank zijn elftal niet vergroten dus is het logisch dat Boiliesen eruit valt.

Daarnaast is al tijdje duidelijk dat het of contract verlengen is of naar jong ajax als je niet wilt bijtekenen en heeft Boilessen bewust de keuze gemaakt dat hij weg wilt omdat hij denkt beter te krijgen dan Ajax.

14 augustus 2015 om 16:07

Inke, lees nou eens goed, Boilesen eist niets, Ajax deed zélf een aanbieding, Boilesen weigerde die slechts. Niet meer, niet minder. En dat Boilesen dat weigert is toch zijn goed recht? Als jouw baas je morgen een nieuw contract aanbied heb jij ook het recht om dat te weigeren.

Pieter, de keus om Boilesen 3e(!) aanvoerder te maken was vorig jaar zomer genomen. Moisander nr 1, Blind nr 2 en Boilesen (omdat hij het langst bij de selectie van Ajax 1 zat) werd de 3e man. Blind vertrok, Boilesen schoof een plekje in de pikorde op en na de winterstop verloor Moisander zijn plek in de basis. Dan is het volkomen logisch om je (in 1e instantie) 3e aanvoerder de band te geven. Slaat ook totaal nergens op om iemand af te kraken omdat ie een lapje stof om z'n arm draagt.

14 augustus 2015 om 16:07

Wat een onzin. Als je vindt dat een speler matig speelt laat je 'm toch geen aanvoerdersband om doen? Ook al heb je dat vantevoren 'gekozen'. Vind zo'n beleid echt getuigen van 'bureaucratie' en totaal geen aanpassingsvermogen en flexibiliteit. Ik vind het nogal ver gaan om een contractspeler naar het 2e te verbannen (want dat gebeurt er) omdat je vindt dat hij te hoge salariseisen stelt in gesprek met de TD. Dat je die speler niet de voorkeur geeft boven spelers met een meerjarig contact kan ik overigens wel inkomen. Maar van vorig jaar aanvoerdersband naar nu persona non grata omdat hij er niet uit komt met de TD vind ik echt belachelijk.

14 augustus 2015 om 16:23

Trotdat

Of je leest zelf even goed?

"“als je een superseizoen hebt gedraaid, kun je het nog proberen dat te vragen”, doelt De Boer op een topsalaris."

Wat er daadwerkelijk is gebeurd is dat Ajax haar topsalaris van 1 miljoen bood, Boilesen dat heeft afgeslagen, en heeft aangegeven dat er nog meer betaald moest worden wil hij erover nadenken om te blijven. Dan weiger je dus het topsalaris en eis je een nog beter salaris om erover na te denken om te blijven

14 augustus 2015 om 16:28

Pieter

Tsja ik krijg nu een beetje het idee dat je argumenten zoekt om te schoppen, dan wordt het lastig discussiëren. Zo gaat het namelijk bij de meeste clubs, dat op voorhand bepaald worden wie de aanvoerders voor het seizoen zijn. Daarbij is het ook wéér een vorm van vertrouwen die De Boer in Boilesen vorig jaar heeft uitgesproken om hem wel gewoon aanvoerder te houden.

Hij 'verbant' hem niet naar jong Ajax omdat zijn salariseisen te hoog zijn. Hij 'verbant' hem naar Ajax (zoals ik zonet al heb proberen uit te leggen) omdat hij niet meer langer dan een jaar vastligt en het geen zin heeft om vertrouwen te houden in iemand, en iemand te laten ontwikkelen, die niet meer langer dan een jaar bij je club vast ligt.

Ga even na, waarschijnlijk zit Boilesen nu nog steeds niet op het niveau wat de Boer uiteindelijk wel in hem ziet. Dan ben je dus weer/nog steeds een periode bezig hem daar te krijgen. Is hij eenmaal op dat niveau dat is zijn contract al zo'n beetje afgelopen. Niet echt ideaal voor de club en het elftal, dus is het logisch dat je dan geen energie meer in zo'n speler steekt als hij niet direct van het niveau is dat het elftal hem kan gebruiken.

14 augustus 2015 om 16:32

Inderdaad Inke, als je een goed seizoen draait kun je verhoging vragen ja, maar nergens staat dat hij dat ook heeft gedaan!

'ajax deed Boilesen een nieuwe aanbieding, terwijl de 23-jarige verdediger een slecht seizoen achter de rug had. Tot verbazing van Ajax ging Boilesen niet in op het contractvoorstel.'

Als hij meer vroeg dan Ajax hem bood, kun je niet zeggen dat hij niet op het voorstel ingaat, he? Frank zegt dat Boilesen meer had kunnen vragen als hij een topseizoen had gehad, maar hij zegt dat puur om aan te geven hoe gul Ajax wel niet is om hem dat te bieden ondanks dat ie niet goed speelde..

14 augustus 2015 om 16:40

Trotdat

Naja weet niet of we er uit gaan komen, maar in het stuk van De Telegraaf waarop alle berichtgeving rond Boilesen is gebaseerd is te lezen:

"de voetbaltoekomst van Nicolai Boilesen (23) ligt niet bij Ajax. Omdat de Deen zijn derde contract kon tekenen, had hij recht op het maximale salaris bij Ajax (één miljoen euro bruto per jaar). Hij weigerde die royale aanbieding echter en vroeg directeur voetbalzaken Marc Overmars hem op de transferlijst te plaatsen.

Bij Ajax heeft men verbaasd gereageerd op de houding van Boilesen, die een dramatisch seizoen achter de rug heeft, maar desondanks een honorarium ruim boven het salarisplafond wil opstrijken. De Amsterdammers schakelden door naar Mitchell Dijks, maar die is vooralsnog te duur."

(telegraaf.nl)

Ik vat dat op als zijnde dat hij heeft aangegeven wel te willen bijtekenen maar wel voor een stuk hoger honorarium dan hem geboden is, zoals feitelijk in het Telegraaf stuk staat. Dan noem je misschien niet feitelijk een tegen bedrag dat je wil verdienen, maar wel dat je iets wil verdienen dat een stuk meer is dan je geboden is (wat al het topsalaris van Ajax was).

14 augustus 2015 om 16:46

Destijds was Barca geen stap omhoog ten opzichte van Ajax.

14 augustus 2015 om 16:47

Nou Inke, ook daar haal ik niet uit dat Boilesen ook maar íets geëist heeft. Hij vroeg na het voorstel om een transfer, niet om nóg meer geld. Dat komt puur uit jullie eigen hoofden, niet uit de tekst. Niet uit de tekst van vz, niet uit de tekst van de telegraaf..

14 augustus 2015 om 16:52

Nou nee, dan komen we niet verder:

"maar desondanks een honorarium ruim boven het salarisplafond wil opstrijken."

14 augustus 2015 om 16:56

Kategorie

Zeg ik ook nergens toch?

14 augustus 2015 om 17:02

Maar er staat niet dat hij dat aan Ajax heeft gevraagd, toch? Hij vroeg om en transfer, niet om geld.

14 augustus 2015 om 19:39

Inkemontana

Boilesen wilde geen hoger salaris, hij wilde weg uit NL. Vooral uit het stuk wat je kopieerde blijkt het niet te gaan om het geld.

14 augustus 2015 om 15:42

Het gaat om het feit dat Boilesen een zeer matig seizoen heeft gedraaid, en daarnaast ook nog altijd gesteund is geworden binnen Ajax met al zijn blessures. Het lijkt me dat Boilesen het een beetje te hoog in zijn bol heeft door wensen te eisen die niet in verhouding staan met zijn prestaties.

14 augustus 2015 om 16:10

Hij eist niks, hij weigert een aanbieding, dat mag toch gewoon?

14 augustus 2015 om 16:35

Doe je oogkleppen eens af man. Dat kortzichtige gedram de hele tijd...

Ik help je er wel mee:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=250724

boilesen spreekt het tegen maar ik geloof De Boer eerder dan Boilesen maar dat is een kwestie van smaak.

Het is in ieder geval niet zomaar uit de lucht gegrepen wat men hier zegt.

14 augustus 2015 om 16:36

@trodat4030

Misschien vandaar dan ook dat Sjoerdd nergens beweerd dat hij aanbiedingen niet mag weigeren.

14 augustus 2015 om 17:57

Joh hij doet niks anders dan drammen. Iedere Ajax post zie je hem wel weer voorbij komen met zijn betweterig commentaar. Trolldat zou een betere naam geweest zijn.
En vervolgens op iedere comment dezelfde reactie leveren, zodat iedereen hem ook goed ziet en begrijpt. Word moe van dat ventje.

14 augustus 2015 om 15:43

Wat een slechte vergelijking. Frank en Ronald waren topspelers die graag in de betere competitie wilden spelen. Ajax hield hen aan hun contract. Totaal niet te vergelijken met de situatie Boilesen.

14 augustus 2015 om 15:44

Boilesen zijn eisen en zijn prestaties kwamen niet overeen, en toen wou meneer vertrekken. Dus Ajax haalt een vervanger. Dat Boilesen dan niet meer nodig is, lijkt me logisch. En het is echt grote onzin om erbij te halen wat de Boer in het verleden deed. Als het goed is heeft hij daarvan geleerd en hij heeft vaak genoeg aangegeven dat het niet netjes was. Nu is hij trainer en keurt hij dat dus af. Het is geen peuterspeelzaal waar je maar dingen af kan dwingen omdat de trainer in zijn jongere jaren een fout heeft gemaakt.

14 augustus 2015 om 15:45

Zit een kern van waarheid in, maar in dit geval zijn de omstandigheden wel iets anders dan zoals jij ze nu schetst. Hij heeft werkelijk een dramatisch seizoen gedraaid, wat een nieuw contract eigenlijk niet rechvaardigt en dan nog wel hij weg. Dat is vrij ondankbaar.

14 augustus 2015 om 15:45

Het gaat erom dat Boilesen een dramatisch seizoen heeft gehad. Ajax heeft hem altijd gesteund, ook toen hij weer eens geblesseerd was.
Stel dat hij de sterren van de hemel had gespeeld afgelopen seizoen, was het een logische vraag geweest, maar in dat geval echt niet...

14 augustus 2015 om 15:46

Onzin, dit gebeurt bij bijna elke club. Waarom zou je nog in een speler investeren die weg wilt? Dan kan je toch beter aan de club en aan de toekomst denken en een nieuwe speler halen waarmee je nog jaren door kan? Boilesen wilt weg, prima. Dijks neemt zijn plaats in en Viergever blijft back up voor die positie. Dat heeft helemaal niets met 'persona non grata' te maken, gewoon normale bedrijfsvoering.

14 augustus 2015 om 15:50

Normaal wel. Maar de Boer zegt dat Boilesen 'god op z'n blote knieen had moeten bedanken voor deze aanbieding. Maar Boilesen mag toch vragen wat hij wil voor een nieuw contract? Komen ze niet overeen, prima. Dan vertrekt hij. Het gaat mij er om dat de Boer denkt te moeten bepalen wat Boilesen voor salaris moet vragen. Slaat nergens op in mijn ogen.

14 augustus 2015 om 15:53

Vind het een beetje dubbel. Ook Ajax heeft ingestemd met een contract voor een bepaalde periode. En die periode is nog niet afgelopen. Neem tenminste niet aan dat er in zijn contract staat, in het laatste contractjaar gaan wij geen gebruik van je maken.

14 augustus 2015 om 16:08

tuurlijk mag hij vragen wat hij wil,maar je moet wel realistisch blijven en dat is in dit geval absoluut niet. de Boer heeft hem heel lang de hand boven het hoofd gehouden en dat stopt dus nu. Of de Boer het dan zo in de media moet brengen is weer een ander verhaal.

14 augustus 2015 om 15:59

Dan ken je slechts een klein gedeelte van het verhaal van het vertrek van de Boertjes uit Amsterdam indertijd. Ronald kon naar Arsenal, Ajax weigerde hem te laten gaan. Later konden Frank en Ronald naar Barca, een gouden kans. Ronald had een slepende knieblessure en het was mogelijk zijn laatste kans op een toptransfer. Opnieuw weigerde Ajax. Frank bood aan om zelf te blijven als Ronald mocht gaan. Opnieuw geweigerd door Ajax.. Tóen zijn de Boertjes pas een zaak aan gaan spannen..

14 augustus 2015 om 16:51

De Boertjes hadden toen gewoon een geldig contract bij Ajax. Tevens was Barca toen enkel financieel een stap omhoog omdat Ajax op dat moment gewoon wereldtop was.

14 augustus 2015 om 17:59

Pieter180,

Wat de Boer destijds deed is totaal niet te vergelijken met Boilesen. Boilesen heeft niets laten zien waarvan men denkt dat hij een topsalaris bij Ajax verdient.

De Boer daarentegen heeft destijds genoeg bewezen dat hij een topclub verdiende en topsalaris. Het ging immers om een betere carrière wat hij dan ook verdient had, alleen Ajax wilde toen niet meewerken.

Is net als fischer een speler die een goede periode had en daarna niks meer is

14 augustus 2015 om 15:38

Verschil is dat Fischer alles op alles zet qua mentaliteit om weer helemaal terug te komen, terwijl deze Boilesen het duidelijk te hoog in de bol heeft zitten met zijn salariseisen etc.

14 augustus 2015 om 17:23

Waar zie jij ook maar iets staan over salaris eisen? Ajax biedt hem een nieuw contract aan met een hoog salaris ja. Vervolgens wilt Boilesen vertrekken. Ik zie nergens staan dat hij meer geld van Ajax heeft gevraagd. Waar zie jij dat?

Prima standpunt. Zo'n jongen die de kantjes ervan denkt te kunnen lopen en dan nog een topsalaris wil verdienen, dat is natuurlijk lachwekkend. Hoop dat hij bij Jong Ajax ook weinig minuten gaat maken. Daarna zal het wel een flinke domper worden om te zien welke clubs hem nog willen hebben en dan verdwijnt hij langzaamaan in de vergetelheid.

Ben het niet vaak met Frank eens maar nu voor de volle 100. Boilesen mag de club op zijn blote knieën danken voor al het vertrouwen dat zij in hem heeft gehad tijdens zijn talrijke blessures. Talent heeft hij zeker en hij heeft hele goede wedstrijden gespeeld maar vorig seizoen was het drama. En dan een beter salaris eisen. Tssss.

Als je het bij Ajax qua fysiek al lastig hebt ben ik benieuwd hoe die dat bv bij Genoa dan moet gaan bolwerken daar is het nog veel meer fysiek dan hier om het over: Duitsland, Spanje, Frankrijk, Portugal maar niet eens te hebben denk dat Hij in België al alle zeilen moet gaan bijzetten...

Als hij toch weg wil, is het normaal dat hij de aanbieding naast zich neerlegt.
Maakt een transfer toch wat makkelijker. Dat het allemaal wat onrealistisch lijkt, komt mss door het hele enge voetbalwereldje zelf.
Maar zo´n jongen heeft ook zijn zaakwaarnemers en zeker zijn gevoelens. En om tegen een 'god op zijn blote knie bedankte' salaris week in week uit weer alle ziektes toegewenst krijgen, moet je ook maar tegen kunnen.
Ik vind dat F de Boer wat minder de volksmenner dient te spelen en wat meer de coach, dat kan hij namelijk beter.
Het is voor Boilesen tijd om te gaan en hopelijk vindt hij wat spelplezier en een leuke club en kan hij zichzelf wat op gaan richten weer. In Amsterdam is het al een tijdje over voor hem.

14 augustus 2015 om 15:45

Zijn zaakwaarnemer is zijn vader. Die zou toch beter moeten weten.

Hopen dat die wat zelfinzicht heeft en nu niet zit te wachten op een club die hoger staat dan Ajax, want die gaan niet komen.

Ik ben benieuwd waar het aan ligt dat die na zo een slecht seizoen niet wilt bijtekenen, ligt het aan overschatting (hopen dat als je een contract weigert, je bij grotere clubs populairder bent) of dat het aan zijn zaakwaarnemer ligt die hem dat wijs gemaakt heeft. Nu contract weigeren omdat je dan aantrekkelijker bent voor een grotere club.

In beide gevallen is het gewoon slecht. Matige speler met een enorm zwak seizoen en dan hoe het nu lijkt alsnog naast je schoenen lopen.

Die zal of het seizoen bij jong ajax spelen of bij een random russische club voor de centjes mocht die nog komen. Als die wacht op een betere club dan ajax dan kan die lang wachten lmao

14 augustus 2015 om 15:58

Mijn gok is dat het ligt aan geld.

Boilesen verwacht dat hij elders meer kan verdienen dan bij Ajax. Als hij bijtekend voor hetzelfde salaris dan is zijn onderhandelings positie volgende zomer even slecht als het deze zomer was of nog slechter als hij niet aan spelen toe komt.

Door niet te verlengen is hij volgende zomer transfervrij, wat je weer een leuke tekenbonus kan opleveren bij een andere club.

14 augustus 2015 om 17:29

Dan is het probleem bij gebrek aan zelfinzicht. Jammer dat steeds meer spelers bij gebrek aan zelfinzicht zichzelf steeds verder verliezen.

Als je nu gewoon realistisch was geweest had je bijgetekend (vooral omdat ajax hem altijd gesteund heeft en nu zelfs nog verlenging aanbied terwijl die een zeer slecht seizoen gehad heeft). Dan had je nu met die mentaliteit jezelf kunnen revancheren en dan kwam het ''grote'' geld vanzelf wel. Iedereen wil maar meteen het ''grote'' geld verdienen bij een grote club zonder maximale moeite ervoor gedaan te hebben. Komt nogal over alsof het een verwende nest is die verwacht dat iedereen maar naar zijn pijpen danst.

Frank de Boer heeft helemaal gelijk. Al moet ik er wel bij zeggen dat Ajax natuurlijk ook alleen maar in eigenbelang denkt. Ze hebben alleen maar vertrouwen in hem gehouden omdat ze hoopten dat hij ooit z'n oude niveau weer terugkreeg en zodat ze flink aan hem konden verdienen. Is ook niks mis mee natuurlijk. Maar het klinkt soms zo schattig als een club zegt dat ze alles voor een speler gedaan hebben.

Heel goed van Ajax. Aan spelers met zo'n mentaliteit en gebrek aan zelf inzicht heb je toch helemaal niets.

Boilesen zal voor elke club een aanwinst zijn waar minder van hem verwacht word dan bij ons. Ik heb het over clubs die tegen de middenmoot aanzitten of clubs die als doelstelling het behalen van een plek in het linkerrijtje hebben.

Ik ben het niet helemaal eens met dat ie 1 slecht seizoen heeft gehad. Tegen Milan en Madrid vond ik hem zeer sterk maar daar bleef het ook wel bij.

Als we enkele miljoenen voor hem vangen mogen we toch blij zijn.

Ik vind het evengoed vreemd van Ajax altijd!
Ajax doet een contract voorstel accepteer je het niet speelt je nooit meer kun je oprotten zo lijkt het.

BAM! De Boer is boos! Haha heerlijk nuchter

Nou Vitesse, inpakken, strik erom en meenemen.

Matige trainer zeker geen persoonlijkheid en beschikt niet over sociale vaardigheden. Onbegrijpelijk gaat jaarlijks naar de camping daar gezamenlijk afwassen en toiletteren zou je anders doen denken.
Top trainer voor een camping elftal zonde van het echte Ajax.

Feyenoord moet hem volgend jaar transfervrij oppikken

14 augustus 2015 om 17:54

Volgens mij staat er in de tekst dat Boilesen een topsalaris wilt bij Ajax, dus waarom zou Feyenoord dat salaris wel willen betalen?

Ik vind dit heel triest van de Boer.
Hij moet zich hier niet mee bemoeien en al helemaal niet de vuile was buiten hangen. Hij hoort zich alleen met voetbaltechnische zaken te bemoeien.
Ik vind het laf.
Als hij hem om voetbaltechnische redenen naar de belofte had gestuurd dan heeft hij
daar alle recht toen maar hem naar de beloften sturen omdat hij het aanbod weigert te accepteren.
Boilesen is geen slaaf.
Was het niet de Boer die hem vorig jaar maar bleef opstellen en aanvoerder maakte tegen beter weten in. Als hij dan zo'n matig seizoen draaide volgens Frank de Boer...waarom stelde hij hem dan vorig seizoen constant op.
Nu Boilesen geen ja meer knikt is het gelijk weer ruzie met de Boer. Typisch de Boer.
Toont alleen maar aan dat Frank de Boer geen onafhankelijke coach is.

14 augustus 2015 om 16:50

Je verwoord het goed. Frank bemoeit zich met zaken die niet tot zijn functie behoren. Bovendien laat hij zijn aanvoerder van vorig jaar nu keihard vallen. De Boer toont telkens aan geen people manager te zijn.

Ik vindt het echt jammer dat boillisen vertrekt, zeer goede speler en je kon er altijd op vertrouwen (als tegenstander).

Ik had ooit veel verwachtingen van hem, maar wat heeft hij een waardeloos seizoen gedraaid. En dan nog eisen gaan stellen! De boer heeft hem juist, na vele wanprestaties, gewoon laten staat in het 1e. Tot ziens, nicolas!

Wanneer een amateur voetballer als Boillesen tot aanvoerder word gepromoveerd en hij dan ook nog eisen gaat stellen dan weet je hoe Ajax gezakt is als topclub.
Boillesen zou geen eens een aanwinst zijn voor Nac Breda hij kan gewoon niks.
En hij heeft een hele irritante kop.

Toch heeft die bewezen dat die heus wel kan voetballen, heeft een prima seizoen bij Ajax gehad en was even basisspeler alleen heeft door o.a. blessure pech nooit echt door kunnen breken. Gun hem zeker een mooie kans bij een andere club, beter voor beide partijen.

Wauw goed nieuws! Dijks maakt op mij nu al een goede indruk en als die zo doorgaat vergeten we Boilesen gauw genoeg.

Vind een onprofessionele reactie van Frank de Boer, iedere speler/werknemer heeft recht om met zijn club/werkgever te onderhandelen, hoe goed of slecht je ook speelt. Een trainer hoort zich naar mijn mening daar buiten te houden. Die heeft niks met contract besprekingen te maken. Hij kan slechts aangeven of ie Boilessen geschikt vindt. Blijkbaar wel, dan is het daarna aan andere binnen Ajax om zijn contract te regelen binnen de grenzen die Ajax wil. Boilessen. God op je blote knieën bedanken? Het is maar Ajax, een topploeg uit de Nederlandse eredivisie. Die af en toe een leuke wedstrijd spelen in de CL en EL. Geen barcelona. Niets mis met Ajax, maar komt haast over alsof het iets prachtigs is voor een voetballer die al heeft bewezen iets te kunnen. Iets waar ze elkaar dankbaar voor kunnen zijn. Boilessen vind wel een nieuwe club, eventueel een trede lager, maar komt er daarna wel weer bovenop. En wie weet haalt Ajax hem dan wel weer terug...

14 augustus 2015 om 17:39

Als de mening wordt gevraagd van de trainer is dit een prima reactie gezien het feit dat dit zijn mening is. Met God op zijn blote voeten bedanken refereert Frank denk ik met name dat Ajax hem enorm gesteund heeft in zowel mindere als goeie tijden en nu met stank voor dank bedankt wordt. Bij iedere andere topclub was een speler als Boilessen niets meer dan een waterdrager geweest vooral met zijn houding en mentaliteit nu. Kijk naar een wereldkeeper als de gea en zie hoe hij gepasseerd wordt vanwege contract issues en hij heeft een wereld jaar gekeept. Waarin Boilesen weigert, aan de kant wordt gezet en Frank hiervan baalt nadat hij een enorm slecht jaar gehad heeft dat er zo wordt omgegaan met de club.

Ajax is te hoog gegrepen voor hem dus in dat opzicht zie ik het Boilesen niet beter doen bij een club die hoger/beter is dan Ajax. Op basis van wat heeft hij al iets bewezen? Paar leuke wedstrijden tegenover de andere 95% van slechte wedstrijden? Als dat jou referentiepunt is van ''iets'' bewezen dan ligt je lat voor een voetballer wel enorm laag.

Met deze mentaliteit eindigt Boilesen vast en zeker met meer centjes, maar met een carrière van niets die iedereen binnen aantal jaar alweer vergeten is.

Als hij een beetje mentaliteit en inzicht had dan zou hij bijtekenen, inzien dat hij een matig seizoen gehad heeft en zichzelf willen revancheren. Dan komen de clubs vanzelf wel en het grote geld. Met deze mentaliteit redden goede spelers het al niet meer, laat staan een beperkte voetballer.

14 augustus 2015 om 17:54

Een grootdeel van je post kan ik inkomen of begrijpen. Echter niet je allereerste zin. Als je laten we zeggen Overmars naar zijn mening over de Boer zou vragen en hij zegt dat ie eht eigenlijk maar een gigantisch bal gehakt vind die het niet waard is om zuurstof in te ademen is dat ook een mening. Dat betekent niet dat het zomaar gezegd kan worden. Als je iets gevraagd wordt in werksferen die je professioneel te zijn. Frank had hier gewoon moeten zeggen dat hij het betreurt, maar dat hij verder niet op wil ingaan aangezien dat niet zijn pakkie'an is.

Boilesen exit , welkom Emanuelson

Wat een onzin van fdb. Die jongen maakt gewoon een bewuste keuze,en als fdb daar niet mee kan omgaan,dan is dat zijn probleem lijkt me.

14 augustus 2015 om 17:53

En wat is die bewuste keuze dan? Een topsalaris vragen na een teleurstellend seizoen of bedoel je het niet tekenen van een nieuw contract?

Matige voetballer die je liever kwijt dan rijk zou moeten zijn. Is nooit in staat geweest Ajax naar een hoger niveau te brengen en gaat nu nog moeilijk doen ook.

Lijkt precies normaal in Nederland om spelers te vernederen die er contractueel niet uitkomen met hun club.

14 augustus 2015 om 17:46

Echt he.. Volgens mij zijn het de werkgever en werknemer die samen een contract tekenen. Je bent toch niet verplicht om bij te tekenen?
Ajax laat zich kennen door Boilesen zo te vernederen. Ze tekenen met vol verstand een contract. Buiten dat is Boilesen niet zo slecht als hier beweerd wordt.

14 augustus 2015 om 17:50

“als je een superseizoen hebt gedraaid, kun je het nog proberen dat te vragen”, doelt De Boer op een topsalaris. “maar als je een slecht seizoen hebt gehad, mag je God op je blote knieën danken dat we zo'n aanbieding doen.”

Hoezo vernederen vanwege niet bijtekenen? Jullie hebben zeker alinea 3 overgeslagen?

14 augustus 2015 om 17:54

Dat hoort schijnbaar bij het rouwproces van de clubs en supporters, hoewel ik in dit geval het er wel mee eens ben dat deze jongeman nooit iets bijzonders heeft gebracht.
Ik kan me ook niet voorstellen dat er een betere club als Ajax voor hem komt.

14 augustus 2015 om 18:05

Kan zijn dat hij het niet goed deed, maar is het echt nodig om na een mislukte onderhandelingen die jongen zo belachelijk te maken ? En hem ook nog eens om die reden degraderen.

Eerst aanvoerder, met waardeloos spel en dan aan kant gooien. Vreemde gang van zaken Frank .

Na zijn eerste seizoen had ik nog wel hoge verwachtingen, maar na afgelopen seizoen is het duidelijk dat deze meneer ajax onwaardig is! Waarschijnlijk speelde hij afgelopen seizoen op 80% omdat meneer denkt dat ie zo goed is dat ie het daarmee wel red.. vandaar zijn salaris eisen. Moet niet eens een strik om heen en naar Genoa.. Liever een schop onder ze reet en contract verbreken.. wegwezen met die slappeling.

Kan Feyenoord hem niet oppikken als verbetering voor nelom,als Vermeer hetzelfde deed waarom boilissen dan niet alles liever dan nelom of verpest dat de jeugd?

Die snotneus wou een topsalaris na zijn dramatische seizoen, het moet toch niet gekker worden? Ik zou 't wel weten met die nietsnut, terug sturen naar Denemarken!

Frank de Boer krijgt wel erg veel kapsones , zoveel goede spelers heeft hij niet achterin en zeker niet voor het Europees niveau !!!!

Boilesen is dus in de winterstop transfervrij weg zoals Denswil aangezien hij niet net als Moisander een een basisplaats heeft in zijn laatste jaar. Allesbehalve consequent beleid daar in Amsterdam. En als Dijks langdurig geblesseerd raakt zit Boilessen er gewoon weer bij.

frank heeft die gast veelte lang de hand boven zijn hoofd gehangen..hij had 2 jaar geleden al weggemoeten en wat doet frank hij maakt 'm nog aanvoerder ook..

Zo onozel..... Je moet met dit soort zaken niet in de media komen... Maar ja, familie de boer, die zelf geen enkele haar beter is overigens, weet niet beter! Ooit via de rechter Ajax de rug toe willen keren, en nu andere mensen dat de op de blote knieen moeten! Yeah right!

Ooit werd van Basten een pannenkoek genoemd... Ik weet wel wie deze naam wel verdient!!!! En je vangt 2 vliegen in 1 klap! Want zijn broer is geen haar beter!!!!!

Ciao ciao! Ga terug naar denemarken ofzo

Op vier na slechtste speler van de competitie vorig jaar! Misschien iets voor het gedevalueerde Twente of Zwolle, kans op eerherstel, maar groot gelijk dat Ajax hem niet terugneemt...

offtopic: word mijn reactie serieus verwijdert omdat ik de term ''lulkoek'' gebruikte? begint een beetje kinderachtig te worden

Tja, Boilesen wilt gewoon vertrekken bij Ajax. Tijd voor een nieuwe uitdaging. Een nieuwe club waar zijn manier van voetballen er misschien beter uitkomt.
Bij Ajax zit hij duidelijk op een dood spoor. Of het aan hemzelf ligt of aan de manier waarop De Boer Ajax laat voetballen valt niet te zeggen. Het is in ieder geval duidelijk dat Boilesen het de laatste seizoenen niet goed heeft gedaan, maar dat hoeft dus niet (totaal) aan hem te liggen. Iedereen heeft in het begin van zijn tijd bij Ajax kunnen zien, dat hij wel degelijk goed kan voetballen. Iets waar De Boer ook altijd in geloofd heeft, gezien de kansen die hij hem afgelopen seizoen nog heeft gegeven en de beste jongen zelfs aanvoerder heeft gemaakt.

Dat Boilesen nu uit de selectie is gezet, heeft puur met het beleid van Ajax te maken. Hij heeft nog maar een eenjarig contract en tekent niet bij. Dan maakt Ajax het de speler zo lastig mogelijk. Helaas de gang van zaken in het moderne voetbal.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren