Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Ik denk dat hij straks voor heel veel geld bij Ajax gaat vertrekken’

Laatste update:

De uitschakeling van Ajax in de derde voorronde van de Champions League en de overwinning op AZ kwamen zondagavond uitgebreid aan bod in Studio Voetbal. Volgens Sjoerd Mossou is het Europese falen van Ajax een repeterend verhaal. De journalist gaf aan dat Ajax een hele reeks van dit soort wedstrijden heeft gehad. “Acht jaar geleden was het FC Kopenhagen en maakten Urby Emanuelson en Thomas Vermaelen de fouten”, zo stelde Mossou.

/

“Je hoorde toen precies dezelfde dingen, over jeugd en opleiding. Eigenlijk is er niks veranderd." Pierre van Hooijdonk stelde dat de topclubs in Nederland nou eenmaal elk jaar de beste spelers kwijtraken. “Ajax is een van de beste teams van Nederland, maar internationaal wordt je als Nederlandse club gewoon afgestraft omdat de beste spelers telkens weggaan.”

Mede dankzij twee doelpunten van Anwar El Ghazi was Ajax zondagmiddag met 0-3 te sterk voor streekgenoot AZ. Volgens Arno Vermeulen was de Amstyerdamse zege in Alkmaar niet zo raar. "AZ is zes basisspelers kwijtgeraakt. Dit was een normale overwinning." Van Hooijdonk complimenteerde El Ghazi. "Hij heeft veel potentie. Ik denk dat hij de nieuwe Memphis Depay gaat worden en straks voor heel veel geld gaat vertrekken."


Wordt Anwar El Ghazi dit seizoen clubtopscorer van Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
10 augustus 2015 om 00:48

Ja hij heeft zn maniertjes,
Maar als hij zn voeten toch laat spreken is er toch geen klagen?

10 augustus 2015 om 02:54

Je raakt de spijker op zijn kop, met twee goals waarvan één wonderschoon is heb je alle critici al een mond vol tanden gegeven. Waarom dan nog die maniertjes,als je al voeten hebt die kunnen spreken?

10 augustus 2015 om 04:13

Zodra hij geen maniertjes heeft is het een ja knikker en een lievelingetje van de Boer. Kortom het is ook never goed en men blert maar wat. Ik vind hem prima zo qua gedrag. Wel mag hij beter spelen trouwens, maar zijn gedrag is nou eenmaal zo. Lekker laten en wijzen met je vinger. Laat ze haten!

10 augustus 2015 om 04:41

'het is nooit goed' vind ik maar een kortzichtige reactie. Natuurlijk heb je een links en een rechts, zwart en wit, maar er is ook gewoon een midden en grijs. Als iemand maniertjes heeft mag dat best gezegd worden en als iemand te braaf is ook. En als iemand zich daar tussenin bevindt dan zal hij daar ook de complimenten voor krijgen. Natuurlijk is er altijd een kleine minderheid die het anders wil zien, maar dan heb ik nieuws voor je: de dag dat iedereen het ergens over eens wordt gaat nooit komen....

El Ghazi moet vooral doen waar hij zich prettig bij voelt, als hij graag heeft dat mensen over die maniertjes praten, dan is dat geen probleem. Als hij graag wilt dat mensen alleen over zijn mooie goal praten, dan moet hij het voortaan bij dat doelpunt laten...

10 augustus 2015 om 06:34

Ooo zo bedoel je het @ Fstolo.
Excuses, dan ben ik het met je eens hoor. Maar eerlijk ik reageerde ook heel erg vroeg in de ochtend.

10 augustus 2015 om 08:16

Zoals bij de tweede goal... daar juich die prima toch. En wat ik tekenend vind voor deze knul, is dat die na de wedstrijd gewoon voor de camera staat en er over praat. Hij zei dat die kritiek jonge jongens veel doet, ook hem zelf.. En er kwam gewoon wat emotie uit na de eerste goal. En de manier waarop die het zei, dat was tekenend..het liefst was die 10 min het veld over gerend leek het, maar die moest er gewoon even uit. Prima. Als het maar geen standaard terugkerend geintje wordt.

10 augustus 2015 om 09:53

Ja hij heeft maniertjes , Maar hij sprak de verslaggever ook aan met u dat zijn toch ook goede manieren fie ik veel te weinig zie.

10 augustus 2015 om 01:18

Ja wie neemt Ronaldo nou weer als voorbeeld! Dan ben je echt goed bezig zeg! Iedereen schreeuwt moord en brand als El Ghazi iets met zn vingertje doet en als Kazim het doet noemt met het enthousiasme... Ga is achter Nederlands talent staan man want over 3 jaar sta jij mee te juichen als hij er een maakt op het WK en dan zag je het gelijk al! Hypocrisie en pessimisme kenmerkt de meeste VZ-gebruikers wel zeg...

10 augustus 2015 om 01:36

El Ghazi zal denk ik nooit een topwinger worden om 1 simpele reden: gebrek aan snelheid

Heeft een te lomp figuur en mede daardoor ben ik bang dat hij ook maar niet eens in de buurt komen van Depay's niveau, die ook maar een jaartje ouder is.

10 augustus 2015 om 01:54

Precies dit. Ik zie in El Ghazi een hele goeie spits. Hij heeft de lengte en fysiek komt er ook aan. Verder heeft hij een neusje voor de goal en heeft hij goede looplijnen. Een aanval met hem in de punt en Fischer en Cerny/Muric aan de flanken zou mooi zijn binnen 2/3 jaar.

10 augustus 2015 om 02:44

Onzin dat mensen het alleen bij hem veroordelen.

Been verwoorde het bij Fox bijzonder goed: het is onderdeel van topsport dat mensen kritiek hebben als het minder gaat. Gewoon juichen als je een doelpunt maakt en niet zo'n raar vingertje voor je lippen doen.

Mooie goal hoor, daar niet van, maar nu doet Anwar net of de reactie van de media misplaatst is. Dat is, gezien zijn enorm ongepaste reactie, bijzonder ironisch.

10 augustus 2015 om 02:45

Verwoordde*

10 augustus 2015 om 02:58

Kazim moet dat ook niet doen, op het veld de tegenstanders wat bezig houden is niks mis mee, dat hoort bij het spel. Gebaartjes na het scoren is echter not done. Je viert een goal namelijk niet alleen voor jezelf, maar ook voor het team en boven alles voor de supporters. Die willen een doelpunt met hun held vieren, niet staan juichen om iemand die dichter bij huilen en schelden is dan bij lachen en plezier hebben, vind ik dan.

10 augustus 2015 om 03:01

Ben het helaas met je eens. Hoe ronaldo en depay bewegen ziet er veel soepeler uit dan bij Ghazi. Vind het een goede speler maar oogt vaak lomp. Voor de spitspositie zie ik hem eerder slagen.

10 augustus 2015 om 03:59

Hij is gewoon snel? Sneller dan een Promes, Wijnaldum, Van der Wiel, Willems en dergelijke.

10 augustus 2015 om 04:06

Hij is niet explosief, maar niet snel? Hij is sneller dan de meeste wingers aan de bal, alleen kijkt hij nog teveel naar beneden als hij dribbelt.

10 augustus 2015 om 07:45

Niet dat het veel scheelt of echt iets uitmaakt, maar hij is niet sneller dat Willems en Wijnaldum. Vd Wiel en Promes zie ik tegenwoordig niet genoeg spelen om daarover te oordelen.

10 augustus 2015 om 08:38

Een lomp figuur? Dat zal zich gewoon ontwikkelen, die jongen komt net uit de groei. Qua lengte is hij 2 cm langer dan Ronaldo, die zich ook vrij goed beweegt... Supersnel is hij niet, maar dat hoeft dan ook niet om een topper te worden, er zijn al genoeg blinde paarden die verder niks hebben dan snelheid.

Er bestaat bij mij geen twijfel dat hij naar een mooie club zal vertrekken, maar zeker nog niet in eerste instantie naar een wereldtopper. Depay was de absolute man bij PSV afgelopen jaar, en heeft zo'n beetje in zijn eentje de titel naar Eindhoven gebracht. El Ghazi was vorig jaar belangrijk, maar is nog niet constant genoeg. Tegen Rapid Wien presteerde hij niets, vandaag lukte vrijwel alles. Ik denk dat hij dit seizoen weer erg belangrijk wordt, maar die maniertjes mag hij van mij eerst afleren voor hij vertrekt.

10 augustus 2015 om 00:59

Depay had in zijn eerste seizoen 12 goals en 7 assists. El Ghazi 9 goals en 8 assists, dat is nogal een verschil.... Depay heeft het geluk dat er op links weinig loopt want Robben ga je natuurlijk niet zomaar even voorbij. Ik zie El ghazi ook gewoon voor veel geld weggaan. Real en Bayern houden hem in ieder geval scherp in de gaten dus wie weet...

10 augustus 2015 om 01:27

Dat verschil vind ik anders reuze meevallen. 3 goals meer en een assist minder, Depay is dus maar bij 2 goals meer direct betrokken geweest als El Ghazi. Wat een wereld van verschil ja, not.

10 augustus 2015 om 01:32

En El ghazi neemt geeneens de vrije trappen, depay wel

10 augustus 2015 om 03:18

Hij bedoeld het denk ik sarcastisch chef....

10 augustus 2015 om 04:23

@mentalist

Depay

2011/12 - 11 wedstrijden - 4 goals
2012/13 - 29 wedstrijden - 3 goals
2013/14 - 43 wedstrijden - 14 goals
2014/15 - 40 wedstrijden - 28 goals

Ik weet niet welk eerste seizoen jij van Depay in je hoofd hebt, maar volgens mij zit jij met zijn derde seizoen in je achterhoofd. Hij debuteerde alleen een stuk jonger dan Anwar.

10 augustus 2015 om 08:31

Tja jullie kunnen er een heel wedstrijdje over uitvechten wie zijn cijfertjes er exact beter waren of wie er eerder debuteerde... Maar je mist het hele punt. Van Hooijdonk bedoelde Depay enkel als voorbeeld in de zin dat El Ghazi de volgende speler zal zijn die een Nederlandse club ruim boven de 20 miljoen gaat opleveren. En dat geloof ik ook, want hij is net als Depay aanvaller, effectief, zeer getalenteerd en effectief, dat is nu eenmaal geld waard.

Als Kishna met zijn gebrek aan effectiviteit al 4 miljoen oplevert, zal El Ghazi volgende zomer met 15-20 goals als buitenspeler, 15-20 miljoen waard zijn. De grote vraag wordt of hij daarna nog een jaar blijft, om de stap te kunnen zetten die Suarez, Eriksen, Vertonghen en Depay ook gezet hebben: gewoon de allerbeste worden in de eredivisie. Als hij inclusief dit jaar nog twee seizoenen blijft zie ik hem in de zomer van 2017 als grote man voor veel geld naar een topclub vertrekken en had van Hooijdonk helemaal gelijk.

10 augustus 2015 om 10:38

Adzevedo. Bedoelde zijn eerste seizoen in de basis. Teven was ik sarcastisch over het verschil in rendement. Denk dat el Ghazi best voor veel geld verkocht wordt.

Blijf haten !! Hij is gewoon F goed !! Grootste talent in de eredivisie

10 augustus 2015 om 00:54

Bazoer...

10 augustus 2015 om 00:58

Corona

10 augustus 2015 om 01:09

Desperados

10 augustus 2015 om 07:06

Hahaha heel droog

10 augustus 2015 om 01:11

Ten Rouwelaar

10 augustus 2015 om 01:23

Piet Velthuizen..

10 augustus 2015 om 01:39

Kindjes

10 augustus 2015 om 02:47

Ziyech, tapia

10 augustus 2015 om 03:10

Agyepong als ie in september mag spelen, voor de mensen die hem niet kennen; op huurbasis overgekomen naar Twente van Manchester City. Snelle explosieve speler.

10 augustus 2015 om 05:19

Dominic Solanke.

10 augustus 2015 om 11:37

Narsingh

Dit was zijn eerste acceptabele wedstrijd in 2015. Ik zie het niet zo snel gebeuren. Maar: over een jaar of drie zijn die absurde transfersommen wel weer verdubbeld, dus uitsluiten doe ik het ook weer niet.

Hij speelt niet altijd even overtuigend. Maar hij is wel een killer. Ik zou hem graag eens in het centrum willen zien spelen. Je kan gewoon niet om zijn statistieken (goals/assist) heen. Ik verwacht dat hij dit jaar topscorer word. Met hem, Klaassen, Milik, Fischer, Gudelj en in mindere mate Bazoer en Sinkgraven heb je toch genoeg spelers die regelmatig goals maken.

10 augustus 2015 om 00:55

Dit is een goed begin voor el ghazi maar ik verwacht toch dat milik topscorer word..

10 augustus 2015 om 00:58

Milik heeft 2 cl wedstrijden gespeeld waar hij niet in het spel is gekomen. Kansen gemist. Maar toch een mooie goal maakt. En tegen az weer een van de mindere op het veld. Hoop dat het tijdelijk is.

10 augustus 2015 om 06:40

Fischer moet je niet willen opstellen tenzij je tweede wilt worden

Veel potentie in deze jongen.. Hij moet doorgaan met wat hij doet en hij kan wel een voorbeeld van memphis nemen..

Nee die El Ghazi is natuurlijk een vreselijk groot talent maar tot nu komt ie over als een vreselijke kwal.. De manier waarop hij zich los rukt van zijn juichende teamgenoten om dat vreselijke vingertje voor zijn mond te doen is echt misselijkmakend.. En waarom?omdat er terecht gezegd wordt dat Ajax zich moet schamen voor de prestatie tegen Rapid Wien.. Maar goed, ik vind wel dat El Ghazi al een veel betere speler is dan Kishna

10 augustus 2015 om 01:11

Hij gaat iets te ver in het nadoen van Ronaldo, bij interviews vind ik hem altijd beleefd en zelf een beetje verlegen overkomen

10 augustus 2015 om 01:18

Hij moet gewoon niet rare gebaartjes maken, dat is nergens voor nodig. Ajax heeft kritiek gekregen en terecht toch? Nou, dat moet je accepteren en er van leren en niet als je een keer scoort arrogant het vingertje opsteken. El Ghazi is natuurlijk wel echt een hele goede speler, kan echt genieten van hem. Alleen maniertjes afleren, een beetje maakt niet uit maar hij moet wel El Ghazi blijven, als je begrijpt wat ik bedoel.

10 augustus 2015 om 01:31

Volledig mee eens, is ook nergens voor nodig die gebaartjes, zo'n goal is al genoeg als antwoord.

10 augustus 2015 om 01:48

Wat ik dus niet snap he, dan staat die jongen daar: te vertellen dat hij zijn vingertje deed omdat er kritiek was op de 'jongens'. Maar is de kritiek dan weg? zijn ze dan opeens door in de Champions League? nee toch! Het was en is terecht dat er kritiek was, net als dat het terecht is dat ze nu lof krijgen.. Doe toch eens normaal man en ga gewoon voetballen..

10 augustus 2015 om 08:49

@YoeriCFC: inderdaad, en op het moment dat el Ghazi het deed vond ik Ajax ook nog niet heel overtuigend spelen. Als het na de 3-0 was gedaan, dan kon je het nog enigszins opvatten als 'ie mond gesnoerd', maar niet na een zondagsschot (die er wel ontzettend lekker in ging) en 15 minuten waarin Ajax niet veel beter was dan AZ.

10 augustus 2015 om 01:28

Zo'n jongens hebben 't hoog zitten in hun hoofd. Voelen zich meteen de man als ze 'n mooi doelpuntje scoren. Geen haat op hem maar zon acties vind ik nergens op slaan. Als je 't niet eens bent met de kritiek laat dat dan verdomme zien in 't spel en niet doormiddel van je vinger. Goede wedstrijd gespeeld maar nu nog afwachten of ie dit volhoudt, het kan ook zo weer zijn om te janken zoals tegen Rapid.

10 augustus 2015 om 02:16

Wrm moeten jullie altijd zeiken op mensen als ze een wegwerp gebaar maken of een vingertje voor de mond doen. Ik zie ook mensen zeuren over het feit dat messi tattoos heeft alsof dat zonde zou zijn. Wat is er in hemelsnaam mis met een tattoeage of dat een jongen super erg baalt van een gemiste kans en daarom een wegwerp gebaar maakt. Mensen vergelijken dingen te vaak met de dingen die zij zouden doen en als het niet overeenkomt dan is het een kwal of is het zonde etc. Laat die mannen lekker doen wat ze willen in hun vrije tijd en beoordeel ze alleen op hun voetballende kwaliteiten. Jij wordt immers ook niet beoordeeld op wat je allemaal doet buiten je vakgebied en wat betreft de vingertjes enzo dit kan ook omschreven worden als gedrevenheid. Mja tegenwoordig is iedereen negatief en als iemand met iets negatiefs komt over hoe het er in de wereld aan toe gaat( iets wat er echt toe doet) dan is het een gestoorde die zich dingen inbeeld.

10 augustus 2015 om 02:53

Volgens mij ben je halverwege je verhaal een beetje de weg kwijt geraakt.. Volgens mij zeg ik niks over de tattoos van Messi (?) of over een wegwerpgebaar.. Ik heb het over dat vreselijke irritante vingertje voor zijn mond, waarmee hij wilt suggereren dat wij met zn allen onze mond moeten houden want meneer El Ghazi is toevallig super goed hoor!! Nee zo zit het niet, Ajax en meneer El Ghazi spelen kut in Oostenrijk en zetten Nederland voor lul als voetballand met onze 'recordleeftijd'.. Vervolgens wordt er commentaar geleverd op de slechte, slechte, dieptrieste prestatie die ze leveren, maar nee! Dat wil meneer El Ghazi niet hoor! Dus scoort hij toevallig een keer en dan meteen dat vingertje van: 'kijk maar, tegen een B-club uit Nederland kan ik het toevallig wel! Dus doe maar snel met zn allen stil!..' Nou weet je, dat is een walgelijke manier van reageren.. Tattoos moeten spelers lekker zelf weten, wegwerp gebaren moeten ze lekker doen, maar dat nare vingertje is echt een doorn in mijn oog...

10 augustus 2015 om 02:53

Geen idee waar je al deze, compleet mank gaande, vergelijkingen vandaan haalt, maar je post slaat in ieder geval nergens op. Je borduurt voort op vergelijkingen die niemand hier heeft aangeboord, dus kun je mensen hier in dit geval dan ook niet op afrekenen.

Wat betreft het vingertje: het gaat hier om iets van het voetbal zelf, niet om iets wat El Ghazi buiten het voetbal doet. Kritiek ontvangen als het slecht gaat is een onderdeel van topsport en die kritiek is in dit geval ook zeer terecht. Het was tegen Rapid Wien gewoon een slechte vertoning. Dan is zo'n vingertje gewoon enorm misplaatst.

Wat Anwar buiten het veld/de camera's doet moet hij zelf weten, maar hij dient zich als topsporter met een voorbeeldfunctie wel te gedragen waar dit vingertje getuigt van puberaal gedrag. Tijd om volwassen te worden!

Nieuwe Depay??? Depay is een paar jaartjes ouder.

10 augustus 2015 om 10:48

El-Ghazi is 20 en Depay is 21. Niet een paar jaartjes verschil dus.

10 augustus 2015 om 13:36

Ja, maar ik bedoel te zeggen waarom dan hij de nieuwe Depay wordt henoemd. Slaat nergens op.

Voor het eerst in tijden weer een fatsoenlijke wedstrijd van El Ghazi gezien. Het is te hopen dat hij dit seizoen in de eredivisie een constant niveau haalt. Europa lijkt vooralsnog te hoog gegrepen. Het lijkt me in ieder geval verstandig nog wat mediatraining te geven aan deze jongen. Zijn interview na de wedstrijd was bijna lachwekkend.

De Eredivisie verkoopt elk jaar weer elke speler die enigszins iets in Europa kan.

Doordat de clubs in de Eredivisie vaak spelers verliezen en daardoor dus veel geld zien komen.. blijft er natuurlijk veel geld in de Eredivisie.

Het eerste wat er zou moeten gebeuren is dat dat elke club evenveel TV-inkomen krijgt van de eredivisie zowel de nummer 1 als de nummer 18. Daarnaast zou ik als baas van de Eredivisie zeggen elke club moet 10% van het budget wat ze dat seizoen hebben aan de jeugdopleiding besteden. Daarnaast zijn de professionele clubs die dus in het betaalde voetbal zit verplicht om regionaal dus in hun stad en omstreken tips aan de clubs te geven en dus trainingen die ze byv bij Ajax gebruiken openbaar te stellen aan de amateurclubs in de regio.

Ik denk dat dit wel noodzakelijk is om ervoor te zorgen dat we zo veel mogelijk goede talenten krijgen die we dus voor veel geld kunnen verkopen en dus hopelijk van Nederlandse bodem waardoor Nederlands elftal ook weer een boost krijgt. Doordat de voorlichtingen van de Bvo's bij amateurclubs terecht komt kunnen de regionale Amateurclubs een beter niveau halen waardoor de Bvo's weer betere talenten kunnen binnenhalen uit hun plaatselijke regio. Dit is dus een Win-Win situatie (dit hebben ze in Duitsland gedaan en het pakt succesvol uit).

Ook zou ik graag willen zien dat een deel van de transferinkomsten naar het verbeteren van faciliteiten en technieken gaat aangezien je hier veel profijt uit kan halen. Zodra je dus geld binnenkrijgt kun je ervoor zorgen dat byv. het Trainingscomplex gemoderniseerd wordt hierdoor kunnen talenten zich beter ontwikkelen en dus hogere transfersommen als resultaat krijgen. Doordat er natuurlijk vooral door de transfers verdient word moeten we ook zorgen voor een geldstroom die niet afhankelijk van transfers is. Dus vaste inkomsten i.p.v variabele inkomsten.
Dit kan gerealiseerd worden door of het stadion te vergroten wat onderdeel zou moeten zijn van het verbeteren van faciliteiten echter heb je hier wel meer aanhang voor nodig. Echter hebben we door het verbeteren van de sociale dienst zoals ik het even noem (waken over het niveau van de amateurs door te helpen met tips ect.) krijgt de omgeving meer binding met de club die hun helpen. En dat kan het makkelijkst gebeuren als een klein jongentje begint met voetballen, dan kiest ie welke club hij leuk vindt. Komt er toevallig wel is een speler of een trainer op de amateurclub kijken zal hij sneller geneigd zijn om naar deze club toe te trekken.

Doordat we dus geld stoppen in 1. De opleiding van spelers 2. Verbeteren van Amateursclubs en 3. Verbeteren van faciliteiten en technieken. zullen we dus betere talenten afleveren waardoor we meer transferinkomsten krijgen en doordat we dat geld in de lange termijn stoppen zal Nederland een van de modernste stadions van Europa/wereld krijgen over heel de competitie gezien (wat dus weer de kans vergroot op een WK in Nederland en vergroot de status). Daarnaast zullen we dus betere trainingsfaciliteiten krijgen waardoor er dus mindere geblesseerde komen en we meer over de spelers te weten komen en ze sneller leren en dus sneller de stap kunnen maken naar het buitenland.

Over technieken ontdekken bedoel ik zeg maar.. Nieuwe trainingen die beter werken (dit kun je testen op amateurclubs), nieuwe machines( byv. https://www.youtube.com/watch?v=jubgdylecka Gotze heeft gezegd dat hij heel veel aan deze machines had) en van die automatische machines die ballen afschiet op de keeper en dus zowel eerste elftal als jeugd zelf kunnen gaan trainen na de training om zo de perfectie na te streven

Daarnaast zou ik de scouting collectief doen, volgens mij zijn er al scoutingbureau's die tegen een vergoeding (5% van transfersom spelers aanwijzen die je zoekt).

De hoofdpunten zijn dus
- Spelers verkopen blijft op #1 aangezien we zonder dat niet op dezelfde financiële middelen kunnen komen.
- Deel van het geld in de jeugd stoppen, resultaat is betere jeugd.
- Deel van het geld in stadion en trainingscomplex stoppen. ( het hoeft niet in een keer een hypermodern trainingscomplex/stadion te zijn het kan stap voor stap gedaan worden.. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd).
- De nieuwere techniek gebruiken, dus nieuwe machines.
- Collectief scouten

Dit brengt dus het Nederlands voetbal in een cirkel die zichzelf eigenlijk telkens upgrade naar het volgende niveau.

10 augustus 2015 om 02:54

Ik denk niet dat nog meer geld in de jeugdopleiding pompen je meer succes gaat opleveren, in de Nederlandse jeugdopleidingen zitten niet meer zoveel rek, de enige manier die ik kan bedenken om Europees weer wat meer te gaan voorstellen is door de scouting in zuid en midden Amerika, Afrika en Azië vergroten

10 augustus 2015 om 03:04

Ik denk juist dat er veel winst te behalen is in de jeugdopleidingen van Nederland, ze hebben lang stilgestaan en sommige clubs beginnen nu weer te denken aan de jeugdopleiding. De enigste manier om Nederland naar een hoger niveau te tillen is om spelers op te leiden. Indien je het op een andere manier wilt doen wordt je tegen een muur gezet door clubs zoals Psg, Chelsea ect. Die overspoelen die talenten met het geld en beloftes. Daar wint geen enkele Nederlandse club het van.

En niet te vergeten dat voetbal in Nederland #1 volkssport is

De nieuwe depay?? Hmm.. ik schat depay wel even iets hoger in dat Anwar. Maar we zullen zien. leuke speler! Verder kunnen de topclubs ook creatief gaan scouten in andere landen natuurlijk, in zuid amerika, scandinavie. Scouting is gewoom belangrijk geworden, helemaal europees gezien. Helaas heeft alleen psv dit door op het moment.

10 augustus 2015 om 06:21

Eriksen, Fischer uit scandinavie... Bay, Karlsson, Dolberg in de jeugd.. Opleiding is ook belangrijk, mooiste als je dat kan combineren, bij PSV breekt nauwelijks nog wat door.

Goede speler technisch en goed schot. Mist snelheid en teamspirit voor de echte top. Teamspirit kan nog komen (is aan te leren) de snelheid zal een probleem blijven voor de absolute top.

10 augustus 2015 om 07:10

Hij oogt misschien niet snel maar is dat wel hoor. Hij hoort bij de snelste buitenspelers in den lande.

Ik kon studio voetbal niet langer aanzien gisteren, hebben 20 min zitten lullen over de manier van juichen, weinig over het spel met scherpe analyses ocer wat goed en fout ging aan beide zijdes. Arno Vermeulen repte over een begroting van ajax van 100 miljoen, nou Arno die is 60-70 miljoen, zit er maar 30 miljoen naast. Plus hij kan niks goeds over ajax zeggen, altijd zit hij te zeiken. Van hooijdonk heeft daar ook moeite mee, plus dat hij eerst El Ghazi de nieuwe Depay noemt en 5 min later vind dat hij niet omhoog gepraat moet worden, tja iets te vaak tegen een voorzet gekopt?

Kritiek op Ajax was enkel van Moussou goed en terrecht en die kwam nog met wat leuke feitjes, alleen een statement, Ajax is niet verder dan 4 jaar geleden is weer te makkelijk, er is meer dan EU voetbal binnen een club.

van Hooijdonk zegt, laat me niet lachen war een kwast. Slechte analist en z.g trainer!. Komt slecht uit zijn worden praat onduidelijk etc. En El Ghazi kan best aardig voetballen maar gaat ten onder aan zij gedrag als zovelen. Het gedragen en nadoen van Ronaldo, wat een kwal van een jongetje!!

10 augustus 2015 om 07:39

Zou je wel willen, maar dat zie ik niet gebeuren, hij mag zijn maniertjeshebben ja en is niet altijd positief, maar respecteerd de club meer dan een MEH enof kishna (in mindere maten, deze is te zeer beinvloed door zijn zaakwaarnemer).

Wat, hoe en wanneer men iets doet, het is toch nooit goed, laat de mensen gewoon hun ding doen, vingertje op de mond vindt ik niet zo erg dan je middenvinger opsteken, dat komt anders over. Voor mij mag hij dat zo doen, alleen dat bij een overtreding zo bleren, dat moet el ghasi op gaan letten dat, dat niet te overdreven gaat doen. Maar ik zie wel zowel voetballend als de maniertjes van CR7 in hem. Dat hij het voetballend maar goed leert, goed voor hem en club.

10 augustus 2015 om 09:51

Vingertje op de mond is een minachting naar je supporters want ook de supporters uitten kritiek en hebben daar meer dan recht op dat te doen. Als je als ploeg uitgeschakeld wordt door een club met bijna een eerste divisie begroting moet je je schamen. zeer terechte kritiek die je je als speler aan moet trekken. En dan niet mensen de mond willen snoeren omdat je een aardige goal maakt, juich voor je ploeg uit respect voor je supporters die zijn salaris mogelijk maken......en leer met kritiek omgaan. Dat hoort allemaal bij een grote jongen worden wat hij blijkbaar nog steeds niet is. Wow hij heeft zijn werk goed uitgevoerd, hij heeft gedaan waar hij voor betaald wordt? Jeetje zeg wilt u nu een sticker meneer el ghazi??

10 augustus 2015 om 18:41

Als het naar de supporters was, heb je volkomen gelijk, maar deze keer dus niet, sommige ziet het zo en de andere weer zo. Ik heb het wel door gehad dat het meer op de media was, met hun kritiek, die blazen het iedere keer hoger op, van welke club dan ook.

Kan alleen gebeuren als er minimaal nog 2 ervaren spelers gehaald worden. Nu in de selectie van Ajax heb je slechts drie ervaren spelers: Boer, Heitinga en Shöne. Waarvan één met ervaring uit topcompetities. Dat is veel te weinig. Om alle talenten van Ajax een beetje te sturen heb je dus paar extra ervaren mannen nodig.

Als Ajax zijnde zou ik direct Emmanuelson erbij halen, andere opties: Maduro, Westermann en Källstrom

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren