Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Van Geel toont niet echt beleid, Anass gaat nu niet meer spelen'

Laatste update:

Michiel Kramer zag een lucratieve transfer naar Baniyas SC afketsen en zal daar niet rouwig meer om zijn, nu hij een contract heeft getekend bij zijn droomclub Feyenoord. Dat de Rotterdammers de aanvaller van ADO Den Haag alsnog hebben aangetrokken is best opvallend, want een aantal weken geleden meldde Martin van Geel nog aan ADO dat niet iedereen bij Feyenoord overtuigd was van de kwaliteiten van de geboren Rotterdammer. Vrijdag tekende Kramer een driejarig contract.

/

Journalist Jan Dirk Stouten, die Feyenoord volgt voor RTV Rijnmond, plaatst er zijn vraagtekens bij. “Anass Achahbar tekende onlangs bij, maar gaat nu door de aanwezigheid van Dirk Kuyt, Colin Kazim-Richards en Kramer nooit spelen. Dat zit mij wel dwars”, zegt hij op de website van zijn werkgever. “Ook de rol van Kazim is uitgespeeld, want Kramer is natuurlijk niet als pinchhitter gehaald. Dat is dan wel weer het beste nieuws van vandaag.”

“Van Geel toont niet echt beleid”, vindt Stouten. “Ik vind dat het in een aantal gevallen lijkt alsof de club beïnvloed wordt door de buitenwacht.” Kramer is de zesde nieuwkomer voor komend seizoen bij Feyenoord, na Kuyt, Marko Vejinovic, Simon Gustafson, Jan-Arie van der Heijden en Eljero Elia. De Rotterdammers zijn bovendien nog bezig met de komst van Eric Botteghin van FC Groningen.

De kritiek op Martin van Geel is terecht

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zo hebben we altijd weer wat te zeiken..

7 augustus 2015 om 18:31

Feyenoord speelt 4-3-3. Nu hebben ze met Kazim , Kuyt , Te Vrede , Achahbar en Kramer voor 1 positie. Beetje veel vind je niet? Ik snap de kritiek daarom ook wel. Zeker als je bekijkt dat ze alle 5 echte spitsen zijn die zeer matig zijn op de vleugels ( kleine uitzondering voor Achahbar. Als Te Vrede en Achahbar niet worden verhuurt of worden verkocht. Dan heeft Feyenoord inderdaad dom beleid gevoerd.

7 augustus 2015 om 18:35

@ledenis

Tevrede is al verkocht aan Heerenveen.

7 augustus 2015 om 18:35

Tevrede is weg

7 augustus 2015 om 18:35

Is te vrede niet naar SC Heerenveen?

7 augustus 2015 om 18:36

En kuyt is gehaald voor de rechterflank

7 augustus 2015 om 18:36

Te Vrede gaat weg, is zo goed als zeker.

7 augustus 2015 om 18:37

Kuyt heeft toch ook jaren rechtsvoor gestaan. Zelfde geldt voor kazim volgens mij

7 augustus 2015 om 18:38

Te Vrede vertrekt naar Heerenveen. Gio meldde vandaag ook dat door de komst van Kramer, Kuyt zich op de rechtsbuiten moet focussen. Kazim zou zich volledig moeten richten op de spits positie. Dan heb je dus Achabar, Kramer en Kazim voor in de spits. Tevens hopen ze Kazim nog te slijten. Zelf hoop ik dan nog dat Immers vertrekt en je daarmee Vilhena kan behouden. Ook een linksback is wat mij betreft echt nodig. Ik zou Botteghin laten schieten en vol voor een linksback gaan. Met de hoop nog een CV voor op de bank aan te trekken.

7 augustus 2015 om 18:40

Je vergeet Manu

7 augustus 2015 om 18:41

Te vrede is weg idd, kuyt kan op rechts. Achabar kan evt op de vleugels (misschien wel op 10?) en wellicht een invaller voor kazim/kramer als ze het niet redden met fysiek voetbal. Hou je kramer en kazim over en die mogen het samen uitvechten. Dit is een luxe die Feyenoord lang niet gehad heeft.

7 augustus 2015 om 19:14

Kuyt, Kazim en Anass kunnen allemaal uit de voeten op de zijkant van het veld. Uiteraard is dit voor Anass niet zoals je graag zou zien. Zeker nadat hij pas verlengde nadat hij de bevestiging had dat Feyenoord een plan voor/met hem had.

7 augustus 2015 om 20:52

Manu is linksbuiten en Kazim ,kuijt en Achahbar kunnen ook aan de zijkant spelen. Kamer is de enige pure spits dus is gewoon een goede aankoop.

7 augustus 2015 om 23:42

kuyt en kramer voor de spits en kazim moet zich gaan richten op de flank. je hebt nie goed opgeled op de site van feynoord. maar ik denk dat het en overbodige aankoop is dan had je net zo goed te vrede kunnen houden

7 augustus 2015 om 18:50

Ja ten onrechte. Die bilal en manu hebben nog niets bewezen en belanden op de bank. Kazim ook niet. Luijt zijkant elia andere zijkant kramer apits en onze jonge spits als back up

7 augustus 2015 om 19:32

Klopt maar er gebeurt in ieder geval iets. Bij Ajax heb ik het idee dat ze de buitenwacht compleet negeren en hoopt Overmars zijn gelijk te halen.

7 augustus 2015 om 20:03

Precies, zo is er altijd iets te zeiken. Bij Ajax wordt nu kritiek geleverd omdat de Boer teveel vertrouwen aan de jeugd schenkt. Spaan riep al dat Ajax met botteghin en een aantal andere aankopen zeker de CL gehaald zou hebben.
Feyenoord versterkt zich nu fors, en dan gaat het ten kosten van de (eigen) jeugd.

Anass vecht gewoon samen met Kazim uit wie de 2e spits is. Kazim zal meer als breekijzer gebruikt worden, Anass meer als de ruimtes klein zijn.

7 augustus 2015 om 20:19

En toch zou ik het andersom doen. Kazim basis en Kramer, vooral door lengte en kop kracht het breekijzer. Vind Kazim betere voetballer, maar Kramer een betere goaltjesdief. Denk dat Gio ook daarvoor kiest uiteindelijk. Kramer lijkt me een jongen die je makkelijk kunt opfokken door op de bank te zetten en gretig gewisseld word.

7 augustus 2015 om 20:47

Met Kazim en Kuyt krijg je 90 minuten lang vechtvoetbal en mis je een echte killer. Met Elia en aan de andere kant Kuyt of Bilal heb je vleugels die hun mannetje uit kunnen spelen en een hoed voorzet af kunnen leveren. Dan heb je met Kramer volgens mij geen betere optie om die voorzetten af te maken. Kazim en Kuyt hebben niet het vermogen om op de goede plaats te staan/komen en Kramer heeft dit juist wel.

Ja idd een zeer merkwaardige aankoop dit. Het is gwn onnodig je hebt spelers als Kazim Kuijt en Achabar voor de spitspositie. Als je dan een spits haal dan eentje die echt aantoonbaar beter is dan deze 3. Kramer is geen geschikte spits voor de top 3. Een subtopper als utrecht of groningen is meer zn nivo

7 augustus 2015 om 22:40

Met Elia op links, Kuyt op rechts is een spits van 1.95 geen merkwaardige aankoop hoor.
Achabar is alleen zinvol als 2e spits erbij als er iets geforceerd moet worden en de ruimtes klein zijn

No shit sherlock!

Als het niet internationale bierdag was zou je bijna denken aan open deuren intrapdag.

tsja. er moest iets veranderen bij Feyenoord. hoe dan ook heb je met Anass geen 20 doelpunten per seizoen. Kramer geef ik daar meer kans in. Kazim kan juist als pinchitter nuttig zijn. het zijn harde wetten van een topclub. kampioen worden we niet verwacht ik. ik ben benieuwd hoe Kramer het gaat doen. of het is een meesterzet, of het word niets.

7 augustus 2015 om 18:39

Je hebt gelijk, maar waarom zou feyenoord geen kampioen worden? Zeker als ze botteghin kopen hebben ze echt het beste elftal van nl vind ik..

7 augustus 2015 om 18:46

Je weet dat PSV ook aan de Eredivisie meedoet, he...

7 augustus 2015 om 19:36

Ik schat ajax ook nog hoger in, ik ben dan wel een ajaxfan maar als je het per positie gaat vergelijken:

Elia Fischer = Elia
Kramer Milik = Milik
Kuyt El Ghazi = vooralsnog Kuyt
Immers Klaassen = Klaassen
El Ahmadi Sinkgraven = Sinkgraven
Vejinovic Bazoer = Bazoer
Kongolo Dijks = Kongolo
vd Heijden Riedewald = Riedewald
van Beek Veltman = van Beek
Karsdorp Tete = Tete
Vermeer Cillessen = Cillessen

Over Sinkgraven/el Ahmadi en Bazoer/vejinovic kan je misschien nog een beetje twijfelen omdat Sinkgraven en Bazoer erg jong zijn, maar die twee waren tijdens de voorbereiding juist de uitblinkers. Het falen van ajax ligt niet aan de jonge spelers, maar aan het feit dat de wat oudere spelers als Veltman en Gudelj gewoon keihard door de mand vallen en nog geen leidersrol aankunnen.

7 augustus 2015 om 19:42

Ja, maar achterin is het bij Psv heel matig, en Psv moet met krachten gaan smijten in Europa. Daar heeft Feyenoord geen last van dit jaar.


7 augustus 2015 om 20:06

PSV heeft zich ook nog een versterkt met Moreno. Daarbij is poulsen een heerlijke back up voor Willems. Ik vind het nogal meevallen met de 'zwakte' van PSV achterin...

7 augustus 2015 om 20:17

Moreno is nog lang niet zeker. Hij schijnt te duur te zijn. En Poulsen is niet meer de Poulsen van een paar jaar geleden. Verdedigend toch ook erg kwetsbaar, net als Willems. En Bruma, Isimat en Brenet zijn toch ook niet bepaald toppers in wording. Voor de rest heeft Psv wel een leuk team, maar het begint toch bij de verdediging.

7 augustus 2015 om 20:28

Vejinovic is in ieder geval beter dan Bazoer met en El Gahzi is beter dan Kuyt.

7 augustus 2015 om 21:09

El Ahmadi en Vejinovoc zijn als duo echt wel beter en verder dan Sinkgraven en Bazoer maar die hebben dan wel weer meer potentie. Maar zo heeft Feyenoord ook weer Gustafson, Schuurman, Vilhena en Verdonk die ook die potentie hebben. Dat Milik beter is dan Kramer moet ook nog maar blijken. Vind persoonlijk Milik geen geweldige speler al helemaal niet voor Ajax maar door een aantal wedstrijden waarin hij het verschil heeft kunnen maken heeft hij een goede naam gekregen. De slechte wedstrijden van hem (en dat zijn er veel meer) vergeet men daardoor snel. Ook Tete heeft nog helemaal niet laten zien dat hij beter is dan Karsdorp. Hij begint nu inderdaad erg goed maar Karsdorp heeft ook genoeg goede wedstrijden gespeeld. Vind bij Ajax vooral Cilissen, Riedewald en Klaassen erg goed, de rest moet het nog maar laten zien en is sowieso nog niet per definitie beter.

7 augustus 2015 om 21:45

hahaha. jij bent niet serieus te nemen.
maar goed, jou interpretatie. ik ben het er niet mee eens. ik vind dat je maar wat lult.

7 augustus 2015 om 22:58

'maar' als je het per positie ga vergelijken, zie je juist dat jij een Ajax-fan bent! Ik vind dat je die vergelijking wel graag in het voordeel van Ajax laat uitvallen. Begrijp het wel, want waar veel Ajax-fans dol op zijn is het geroemde (aanstormende) talent dat Ajax' selecties vaak kenmerkt. Maar dat wil niet zeggen dat deze spelers individueel (al) beter zijn!

Ten eerste: hoe kun je zeggen dat Milik een betere spits is dan Kramer? Kramer schiet er bij het nietige ADO meer in dan Milik bij het grote Ajax! En dat waren lang niet allemaal intikkertjes of lepe spitsengoaltjes, daar zaten ook technisch heel goed afgemaakte goals bij. Bovendien is Kramer fysiek ook in het voordeel.

Dan: Sinkgraven beter dan El Ahmadi? El Ahmadi is - wat? - 29? Heeft een karrevracht aan ervaring, zowel in de Eredivisie als in het buitenland en is met zijn tactisch gevoel en loopvermogen een onmisbare schakel op het middenveld van Feyenoord. Weliswaar scoort hij (te) weinig, maar dat geldt ook voor Sinkgraven. Maar waar El Ahmadi een van de eerste namen op het papier van de trainer is, was Sinkgraven vorig seizoen allerminst een zekere basisklant, laat staan een dragende kracht. Alleen op ervaring verliest Sinkgraven het met afstand al, maar mocht je zijn onmiskenbare techniek willen inbrengen: El Ahmadi is allerminst een rouwdouwer zonder behoorlijk balgevoel. Integendeel!

Hetzelfde verhaal met Riedewald. Wat heeft die de afgelopen jaren laten zien dan? Waar Van der Heijden in de subtop van de Eredivisie het grootste deel van zijn verblijf bij Vitesse gewoon een betrouwbare basiskracht was, zitten we ondanks zijn debuut twee jaar geleden nog steeds op de echte doorbraak van Riedewald te wachten. Dat Frank de Boer - redelijk naief - het volste vertrouwen in hem heeft, zegt niets. Joel Veltman krijgt dat ook en komt er elke week mee weg dat hij dat beschaamd. Vooralsnog is Riedewald opnieuw een te kleine verdediger die net als Van Rhijn en Veltman altijd en veel te vaak de voetballende oplossing zal kiezen. Nu is Van der Heyden ook geen uitsmijter, maar wint hij het door ervaring met gemak van Riedewald.

Ook je keuze voor Tete ten opzichte van Karsdorp vind ik niet rationeel. Tete speelde twee wedstrijden voor Ajax 1. Karsdorp brak vorig seizoen door en deed het heel behoorlijk. Er zijn geen redenen om hier voor Kenny Tete te kiezen.

Maar los van de individuele vergelijking: het gaat om de samenstelling. Met Kuyt, Vejinovic, Vermeer en El Ahmadi heeft Feyenoord spelers met persoonlijkheid, ervaring, leiderschap. Dat heeft Ajax alleen in Davy Klaassen en Cillessen echt. En die kunnen de kar niet trekken alleen. Rondom deze spelers is er geen een voetballer waarvan je er wekelijks vanuit kunt gaan dat hij gaat presteren vandaag. Het is grilligheid troef bij Ajax, en ik denk juist dat Feyenoord Amsterdam wel eens kan gaan verrassen dit jaar. Ook al zou die beloning voor het non-beleid van Van Geel onterecht zijn.

7 augustus 2015 om 23:25

Ik vind Milik, zeker gezien zijn leeftijd, wel een erg talentvolle spits. Maar bij Ajax kom je als klassieke spits niet altijd lekker uit de verf. De veel naar binnen trekkende flankspelers, te weinig pure voorzetten. Die gozer heeft een heerlijke pegel in zijn benen en heeft ook lengte genoeg. Hij wordt gewoon slecht bediend en dus slecht gebruikt door De Boer. Hadden ze tegen Rapid ook gewoon in het veld moeten laten staan.

Maar goed, bij Feyenoord is de situatie anders en zal een lange gozer als Kramer op zich prima uit de verf kunnen komen.

Qua beleid kan je wel wat vraagtekens zetten bij de aangetrokken spelers. Bilal lijkt eindelijk op te leven en dan heb je een Kuijt die op rechts wil staan.
Vejinovic is ook geen type Clasie dus het middenveld moet ook anders ingevuld worden. Tegen die Grieken bleek het terugvallen op het oude systeem in de 2e helft een stuk zekerder.

Elia is op zich een prima vervanger voor Boëtius. Van der Heijden ook een welkome versterking voor achterin. Maar dan zijn we nu weer bezig met een cv terwijl de linksback versterkt moet worden. Kongolo lijkt er niet te willen spelen,al lijkt mij dat een welkome zet gezien zijn matige periode in het centrum. Van der Heijden naast Van Beek en Kongolo als controlerende back die naar binnen knijpt als Van der Heijden doorschuift.

Gio heeft voldoende om over na te denken in ieder geval.

8 augustus 2015 om 08:20

@neymes
Vermeer / Cillessen vind ik geen gemaakte zaak en zie vooralsnog liever Vejinovic en El Ahmadi dan Sinkgraven en Bazoer. Zal ooit anders worden, maar dat is nu nog geen kampioensmateriaal

8 augustus 2015 om 14:21

Bazoer en Sinkgraven tikten oa Wolfsburg helemaal scheel, Milik is de meest efficiente spits van de eredivisie en Tete was in de voorbereiding ook een beest. Maar ik heb wel een beetje een ajax bril en ik baseer het vooral op de voorbereiding dus het kan inderdaad zo zijn dat ik het mis heb. Verder hebben Sinkgraven en Bazoer Gudelj er (terecht) uitgespeeld, en ik schat Gudelj hoger in dan Vejinovic en El Ahmadi.

8 augustus 2015 om 13:26

Ik zie Achahbar er wel 20 maken als hij in de spitspositie komt te staan.

Kazim gaat nog weg hopelijk... Anders is dit echt te slecht voor woorden.

7 augustus 2015 om 19:35

Aan wie zat jij te denken? Ik denk dat binnen de mogelijkheden van Feyenoord niet heel veel meer mogelijk is. Ik heb over Kramer nog wel mijn twijfels, maar in principe zijn het volgens mij allemaal logische aankopen.

7 augustus 2015 om 21:04

3 spitsen

Kramer, Kazim en Achabar.
Kuyt speelt rechtsbuiten en Te Vrede is inmiddels verkocht aan Heerenveen.

Waar haalt Feyenoord het geld eigenlijk vandaan? Ze hebben immers redelijk wat geld uitgegeven en de salarispot zal ook wel aardig gegroeid zijn of niet?

7 augustus 2015 om 18:36

Volgens mij hebben ze Clasie, Boëtius en Tevrede verkocht. Wat bij elkaar rond de 18 miljoen heeft opgeleverd als ik de geruchten mag geloven (15 mil Clasie, 2.5 mil Boëtius, 0,5 Tevrede)

7 augustus 2015 om 18:38

Verkopen van Clasie en Boëtius onder andere.
En het helpt wel dat spelers als Kuyt en Elia transfervrij kwamen .

7 augustus 2015 om 18:42

Als Clasie 15 miljoen heeft opgeleverd heb je wel een potje

Maar Elia zal ook wel aardig uit de salarispot snoepen.

7 augustus 2015 om 19:06

Matrhijsen buola zijn ook weg

7 augustus 2015 om 19:08

Je bent de salarissen van Mathijssen, Boelarouz en Verhoek ook kwijt, dus het salarishuis is redelijk omlaag gegaan om ruimte te maken voor deze aankopen.

Kramer is een vooruitgang ten opzichte van Kazim, alleen de mentaliteit van Kramer moet wel verbeteren. Bij Ado was hij op de training vaak degene die weinig tot niets deed en op het veld ook minimale moeite deed. Ik denk dat je dat bij Feyenoord niet kan maken. Als Kramer er minimaal 15 zou maken dan kan je er eerder mee wegkomen, maar als Kramer moeizaam begint dan kan hij het niet op de training/tijdens de wedstrijd het laten afweten.

Met Elia en Kuyt op de flanken denk ik wel dat er genoeg kansen zullen komen voor Kramer, Kazim heeft teveel kansen nodig. Ben benieuwd hoe Kazim met een reserverol om gaat aangezien hij zichzelf wel een basisspeler vindt.

mislukt beleid gebeurde al met het verlengen van achabar, Kan echt niet, is gewoon te klein als spits.

Vreemde kritiek. Als je bovenin mee wilt doen, zal je alle plaatsen minimaal dubbel bezet moeten hebben en niet zomaar maar met nagenoeg gelijkwaardge spelers. Gevolg is dan dat er minimaal elf niet zullen beginnen in de basis, maar zonodig kan er gewisseld worden en zelfs van systeem veranderd worden.
Bovendien is de transfermarkt nog weken open en kan er nog van alles verhuurd en/of verkocht worden.
MvG is juist uitstekend bezig.

7 augustus 2015 om 19:12

Van Geel heeft overduidelijk geen flauw idee waarmee hij bezig is. Begint voor de zoveelste keer veels te laat met het voorbereiden van de selectie voor het nieuwe seizoen. Van aankopen begrijp ik het, hij moest wachten op Southamptin voor Clasie, maar iedereen wist al dat er verdedigers bij moesten komen. Ook is het vreemd hoe er bij Feyenoord eerst geruchten ontstaan en dat daarna pas de interesse van van Geel komt. Uitstekend bezig hoor, als spelers als Guidetti, Pelle en Elia echt dankzij van Geel naar de Kuip waren gekomen, nu niet.

Dat waren ze ook van Kongolo.....ook niet meer dus

Laat voorop staan dat ik van mening bent dat Kramer echt te kort komt voor Feyenoord...

Ik kan me ook niet voorstellen dat een club met de ambitie heeft in de top 3 te eindigen een zeer matige voetballer als Kramer haalt! Bjorn Vleminkx was nog 2 keer beter en daar werd ook nooit aan gedacht destijds.

Met betrekking tot Achabar, die komt gewoon te kort. Bij Koeman te licht bevonden, bij Rutten te licht bevonden en nu weer onder van Bronckhorst.... kunnen we allemaal doen dat het zielig is... maar als 3 trainers het niet in je zien zitten ben je gewoon niet goed genoeg. Klaar!

Dan nog het verhaaltje beleid; Als je Kuyt en Kazim hebt en Achabar dus eigenlijk ook snap ik het beleid inderdaad niet. Kuyt moet in dit Feyenoord altijd centrumspits staan lijkt mij... voor rechtsbuiten had je hem beter niet kunnen halen... en zo wel geef je eigenlijk toe dat je 3,5 miljoen voor Bilal zo de put in hebt gedonderd.

Daarnaast zeer paniekerig gehandeld bij de blessure van van Beek... hij is rechtscentrale verdediger en je haalt een pure linkspoot in van der Heijden. Transvervrij of niet... als Vermeer geblesseerd raakt haal je als vervanger ook geen midmid.. bij wijze van! Botteghin zou ik overigens wel een versterking vinden.

En eigenlijk kom je er in de hele voorbereiding achter dat je niet om Immers heen kan.... of 50.000 Feyenoorders nou willen of niet!

Conclusie; er staat een heel aardig team... maar het ontbreekt... wat ik laatst al las... aan een juiste opstelling! 4 spitsen (waarvan 3 in de laatste 12 maanden gekocht) en geen fatsoenlijke linksback. Tja....

7 augustus 2015 om 18:39

Dat wordt dus een vierspitsensysteem zonder vleugelverdedigers! Komt helemaal goed met Feyenoord. Gewoon net als vroeger op het trapveldje.

7 augustus 2015 om 18:48

Maak er maar 5 van... Elia moet er ook nog bij!

7 augustus 2015 om 18:40

Van der Heijden lijkt mij voornamelijk te zijn gehaald als stand-in voor Kongolo, aangezien Mathijsen en Bouhlarouz zijn vertrokken.

7 augustus 2015 om 18:46

Feyenoord wist het hele vorige seizoen al dat van der Heijden na dit seizoen transfervrij zou zijn... Uitgerekend toen van Beek geblesseerd raakte sloegen ze toe. Beetje vreemd!?

En als ze dat niet wisten zou ik alle scouts per direct de deur wijzen! In dat geval ben ik een betere....

7 augustus 2015 om 19:02

Wellicht was de interesse er al veel langer, maar wilde vd Heijden initieel wachten op clubs uit het buitenland wat zn voorkeur had. Who knows. Prima toevoeging aan deze selectie nonetheless

7 augustus 2015 om 20:00

Kuyt heeft de laatste 10 jaar rechtsbuiten gespeeld, dus waarom zou dat bij Feyenoord niet kunnen? Bilal kan ook van waarde zijn als stand-in. Er is niks mis met het hebben van een brede selektie.
Van der Heijden is gehaald als opvolger van Mathijsen, dus niet voor Van Beek. Daarvoor willen ze juist Botteghin halen.
Achabar is geen geweldenaar maar de Kuip veert wel altijd op als hij erin komt. En vorig jaar tegen Psv thuis heeft hij laten zien dat hij er toch ook wel wat van kan. Hij is altijd positief dus een goeie jongen om er bij te hebben. Al is het voor de breedte.
En voor de linksback hebben ze Woudenberg. Die paar wedstrijden dat hij mee speelde maakte hij meer indruk dan Nelom. Dus vreemd dat hij geen kans krijgt.

Beste is gewoon om Achahbar te verhuren. Zo maakt hij meer kans op speelminuten en dat is uiteindelijk toch het beste voor zijn ontwikkeling.

Vreselijk hoe er met Achabar wordt omgesprongen, zou er gewoon 20 maken en Feyenoord haar spel ten goede komen. Jan Dirk is wel weer lekker wispelturig, vorige week zei hij nog dat men buitenkansje Kramer niet zouden moeten laten schieten. Wat wil je nou Jan Dirk?

Ach morgen lezen we weer dat van Geel al lange tijd achter Kramer aanzat. ( Ja op de fiets misschien) maar van zijn beleid is weinig te snappen. Het is maar net hoe de wind waait.

Anass is een van de betere aanvallers bij Feyenoord.

7 augustus 2015 om 18:44

Inderdaad, maar er wordt telkens maar gedaan alsof die beste jongen nog maar zo weinig heeft laten zien buiten 2 goals tegen psv.. Tegen heerenveen in de play-offs zet ie buiten zijn goal ook even 2 keer een man alleen voor de goal.

Goeie aankoop, prima zo. Hopelijk komt botteghin nog. Dan zijn alle posities goed bezet, behalve linksback. ik hoopte dat emanuelson misschien zou komen, maar ik denk dat hij als ajaxcied dat niet zou doen. Verder vindt ik de rechtsback positie ook niet goed. Wilkshire en karsdorp vindt ik niet goed genoeg.

7 augustus 2015 om 20:25

De historie van feyenoord staat bol van de ex/oud-ajacieden. Lijkt mij dus geen probleem.

Anass een jaar verhuren aan clubs ADO. Die hebben een spits nodig en Anass is een kind van de stad den haag

Annas, kom lekker terug naar je geboortestad. Wij willen je wel hebben en je wordt gewaardeerd. Dat is iets wat bij de meeste Feyenoorders vergeten, lees alleen maar geouwehoer op spelers. Immers, Kramer, Te Vreden, Nelom en ga zo maar door. Feyenoord onwaardig!

Als PEC Zwolle supporter hoop ik op Anass, huur periode voor 1 a 2 jaar zou zeker goed zijn voor hem.
Kan hij een beetje rond zwerven rond de wat meer balvaste Veldwijk.

Ach altijd moet er gezeikt worden door fc Rijnmond zogenaamde Feyenoord fans. Eerst moest kramer komen en nu wordt er aan hem getwijfeld. Achabar kwam eerst te kort en nu moet hij gaan spelen..

Dus laat ze bij fc Rijnmond aub stoppen met l*llen jullie zijn al jaren niet meet ongeloofwaardig met name Stouten neem ik al tijden niet serieus. Blijf lekker met alle winden mee waaien beste maten om jullie gebrek aan voetbal verstand te verbergen...

Je weet toch dat om Kramer te laten renderen, je aanvoer van de vleugels nodig hebt. Maar nu staat Kuijt rechts en Elia links. Kuijt heeft een aardige voorzet, maar is niet echt een typische buitenspeler die Kramer continu moet bedienen lijkt me. Elia is wel een buitenspeler, maar dat is meer een dribbelaar en staat niet echt bekend om zijn goede voorzetten, en bovendien is het een rechtspoot die op links staat.
Ik snap de aankoop van Kramer dus totaal niet, vooral omdat ie een behoorlijke smak geld kost, en je ook gewoon Kuijt, Kazim and Achahbar als spitsen hebt. Daarnaast vind ik Kramer ook niet zo'n bijzondere speler, maar dat is dan weer persoonlijk. Is een type Sigthorsson / Finnbogason / Vleminckx / Johansson : Leuke goalgetters, maar daar is dan ook alles mee gezegd, voor de echte topclubs komen ze vaak tekort / wordt er meer gevraagd. Al moet ik zeggen dat het er technisch bij Kramer soms helemaal niet verkeerd uitziet.

Zal apart beleid zijn om Achahbar straks te verhuren want onder die voorwaarde heeft hij destijds zijn contract niet verlengt.

Zal misschien toch betekenen dat Kazim nog een transfer gaat maken en / of Immers want anders zie ik niet eens plek op de bank voor hem.

Vind de komst van Kramer sowieso vrij onnodig, je had het beste met Elia - Kuyt - Bilal kunnen gaan spelen en dan heb je Kazim als pinchitter of Manu.
Stel Bilal bevalt toch niet dan gaat Kuyt naar rechts en zet je Kazim centraal, je had al enorm veel opties en je hebt met Kramer ook echt geen zekerheid dat je doelpunten hebt binnengehaald.

Ik vind het juist helemaal prima aankopen van Feyenoord. Echter geloof ik erin dat ze beter hadden moeten doorselecteren. Als je dan kuyt en kramer haalt en je hebt een speler als Achabar dan moet je Kazim gewoon wegdoen. Voorin heb je voor de flanken veek concurrentie dat is goed. Je kunt het altijd over ontwikkeling hebben, maar voor Feyenoord is hrt nu ook tijd voor presteren, dat lukt niet met alleen jeugdspelers die zich willen ontwikkelen. Het middenveld is nu ook breed genoeg. Concurrentie hoort bij edn topclub. Botthegin is een topverdediger. Met Kongolo en Van Beek hebben we 3 topverdedigers en dan Van der Heijden als supersub. Er is goede jeugd, maar lat die zich eerst maar eens ontwikkelen.

Ben benieuwd wie nu de cashcows moeten worden in de selectie? De eerdere cashcows Boëtius en Vilhena zijn voor een habbekrats verkocht of moeten transfervrij weg. Wie blijft er nu over? Achabar? Op de bank stokt zijn ontwikkeling. Karsdorp? Misschien moet hij dan eens op zijn natuurlijke positie gezet worden. Kongolo? Moet nu uit een dipje zien te komen op een positie waar hij normaal niet speelt. Van Beek? Hoeveel speeltijd krijgt hij door de komst van Botteghin? Bilal? Op de bank door de komst van Kuyt.

Welke oudere spelers kunnen dan voor een flink bedrag doorverkocht worden? vejinovic misschien? Voor de rest?
Botteghin, Van Der Heijden, Kuyt, Immers, Kramer, Kazim en El Ahmadi gaan niet veel meer opleveren. Elia dan? Heeft als hij deze zomer verkocht wordt maar een een-jarig contract. Veel meer dan 4 miljoen zal hij nooit opbrengen.

Wat het punt is, hoe kan Feyenoord met deze selectie financiële continuïteit waarborgen?

7 augustus 2015 om 19:50

Zie hier.

De Kern van waarom wij in Nederland niks meer presteren internationaal.

Cashcows..
Wtf is dat nu ineens weer voor term die opduikt in de voetballerij?
Een selectie heeft tegenwoordig cashcows nodig?
Behalve die van Real en Barca dan he?
Want dat zijn eindstations in deze.. toch?

Maar als je het dan toch wilt weten zijn volgens mij V Beek en Kongolo de "cashcows" van deze selectie. Vilhena is er trouwens ook nog.

Overigens denk ik, juist omdat ze niet zoveel snotapen in de selectie hebben, dat Feijenoord best wel eens hoge ogen kan gaan gooien dit seizoen..

Plaatsing voor Europees voetbal elk jaar is ook een vorm van Financiele continuiteit he?

Gewoon 442 gaan spelen

Achabar en Kazim verkopen, zijn onruststokers op de bank.

Dit is een spits die gevoerd moet worden. Zelf kan die niet voetballen, en zal die ook geen kansen creeeren. Als aanspeelpunt heb je ook niks aan hem, want mijn neefje van 5 heeft een betere bal aanname. Maar geef hem een goede voorzet in de 16, dan kan die wel wat.

Feyenoord heeft al jaren een hele zwakke tot matige bank gehad. Daarom was een kampioenschap nooit echt reeel. Het is alleen maar goed dat er zoveel concurrentie is. Laat ze elke week maar lekker knokken om een basisplek.

Achjaa ze verliezen ook van de nummer 2 uit Oostenrijk. Dus waarom zou het niet vn de nummer 3 uit tjechie kunnen gebeuren?

Het is ook nooit goed heh. Iedereen zit te zeurpieten dat in NL de selecties/elftallen te jong en onervaren zijn (zie Ajax), nu haalt Feyenoord behoorlijk goede spelers met ervaring en nu zit Dirk Jan Stouten (wie???) weer te piepen dat Feyenoord geen beleid voert.

Maar goed, journalisten moeten ook wat te schrijven hebben anders krijgen ze geen aandacht.

Even voor de duidelijkheid. Ik ben Ajacied maar/en kan deze aankoop en sowieso de Feyenoord aankopen begrijpen.

Ik zou Veltman echt gewoon lekker op de tribune zetten. Ik vind het echt een slechte verdediger. Komt fysiek te kort. Positionerend niet geweldig. Koppend in mijn ogen ook niet sterk. Snap echt niet waarom mensen zo'n groot talent in hem zien. Beetje gevalletje Bruma!

van geel voert al jaren een slecht beleid, het is tijd voor een nieuw gezicht bij feyenoord!

Kuyt alsnog op rechts, Bilal banken dat zou ik echt jammer vinden.

Prima aankoop. Met Bothigin er bij strijden ze met PSV om de titel! Vanaf plaats 3 wordt het spannend voor Ajax, AZ, Vitesse en Heerenveen. Plaatsjes voor de EL. Als alles loopt zoals het normaliter zou moeten lopen, hebben Psv, AZ en Groningen wel extra wedstrijden in Europa. Dat nadeel hebben Ajax en Feijenoord niet. Ajax moet nog 2 keer en dat is dan dat. Heeft Frank alle tijd om de briljantjes te kneden;-)

Dat Van Geel Achabar een nieuw contract gaf sloeg sowieso nergens op. Hij deed het drie wedstrijden leuk. Media en fans schreeuwden het uit dat hij eindelijk ging doorbreken en dat was al genoeg om de TD onder druk te zetten. Die had daarvoor al gemeend Kazim te moeten vastleggen. Een aanvaller die moeizaam scoort hadden ze al met Immers en Te Vrede dus geen idee waarom Kazim daarbij moest.

Dat een club als Feyenoord Boetius geen perspectief kan bieden is een lachtertje. Zeker als het vervolgens wel Elia haalt, een ongeconcentreerde lastpak die niet voor niets nergens geslaagd is. Boetius is 21. Mag die jongen een terugval hebben? Wat is het voor onzin om hem voor zo weinig geld naar Basel te laten vertrekken. Had hem tijd gegeven en hij zou voor 15 miljoen naar Engeland of Duitsland vertrekken!

Kramer en Botteghin zijn inderdaad namen die door de buitenwacht zijn geopperd, zoals Van der Heijden waarschijnlijk ook niet uit de koker van Van Geel komt. Het is een weinig creatieve manager, wat ook al bleek uit de andere flops die hij aantrok voor Feyenoord: Wilkshire, Boulahrouz, Mathijsen, Vormer en - voor drie miljoen - de bankzitter Basasicoglu.

Feyenoord moet gewoon lekker 3-4-3 gaan spelen.

Botteghin-van beek-kongolo

van der heijden

Toornstra vejinovic Vilehna

Kuyt Kramer Elia

zo mot ie het doen!!

vermeer
botteghin
van beek
kongolo
karsdorp
toornstra
vejinovic
vilhena
kuyt
kramer
elia

Zeurpiet die Stouten. Prima ingekocht, die spelers die nu dreigen buiten de basis te vallen moeten maar extra hun best doen. De sterkte van de selectie wordt immers ook bepaald door de breedte. Ik ben ook zeker geen Van Geel fan, maar volgens mij doen ze het dit seizoen prima op de transfermarkt. En wie ze moeten opstellen, tja, daar hebben ze volgens mij een TS voor.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren