Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Kramer rondt transfer naar 'droomclub' Feyenoord af

Laatste update:

Michiel Kramer mag zich officieel speler van Feyenoord noemen. De Rotterdammers maken vrijdagmiddag op de website van de club melding van de komst van de aanvaller, die is overgenomen van ADO Den Haag. Kramer heeft zijn handtekening gezet onder een contract voor drie jaar en is gehaald als opvolger voor Mitchell te Vrede, die aan sc Heerenveen verkocht is.

/

De 26-jarige Kramer maakt met zijn transfer een droom werkelijkheid: de man die vorig seizoen zeventien keer scoorde voor ADO in de Eredivisie werd geboren in Rotterdam en was als kleine jongen al supporter van Feyenoord. Volgens het Algemeen Dagblad betaalt Feyenoord 2,2 miljoen euro en kan dat bedrag door bonussen nog oplopen naar 2,6 miljoen euro.

Het aantal aanvallende versterkingen is nu uitgekomen op drie voor Feyenoord: eerder werden Dirk Kuyt en Eljero Elia immers al aangetrokken. Trainer Giovanni van Bronckhorst had reeds de beschikking over Anass Achahbar, Colin Kazim-Richards, Elvis Manu en Bilal Basacikoglu; Jean-Paul Boëtius vertrok naar FC Basel en Te Vrede ging naar Heerenveen.

Kramer gaat bij Feyenoord met rugnummer 31 spelen. Van Bronckhorst liet vrijdagmiddag in De Kuip al weten de komst van Kramer toe te juichen. “Ik ben blij dat hij voor ons gaat spelen”, zei de hoofdtrainer. “Michiel is een speler met scorend vermogen, die het dankzij zijn lengte en fysiek elke verdediging heel moeilijk kan maken. Hij is een speler die hier past en met hem erbij krijgen we in de voorhoede nog meer mogelijkheden.” ADO Den Haag meldt op de website van de club dat het zo snel mogelijk een opvolger voor Kramer wil aantrekken.

Kijk hem glunderen! #kramer #droomtransfer #feyenoord #adodenhaag #instavoetbalzone

A photo posted by Voetbalzone (@instavoetbalzone) on


Michiel Kramer is een aanwinst voor Feyenoord

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ben er op zich we blij mee maar het bedrag dat betaalt is is wel te veel. Zit hij morgen al bij de selectie of is dat te vroeg. Veel succes Kramer, laten we hopen dat je het goed gaat doen.

7 augustus 2015 om 17:32

2.2 miljoen is een schijntje hoor. Stelt niets voor.

7 augustus 2015 om 17:42

Voor Feyenoord is dat best veel geld voor een matige speler.
Lex immers 2.0 alleen dan in de spits.
Maar goed serieus voor het kampioenschap gaat Feyenoord niet dat zie je aan de aankopen op elia na.
3de plek zijn ze al blij. Meer dan dat word het zeker niet.

7 augustus 2015 om 17:43

Een bedrag wat gewoon marktconform is. Het is Kramer gegund. Mooie opstap voor hem.

En nu maar hopen dat Kramer Ado goed zal promoten door te laten zien dat Ado ook spelers voortbrengt die direct aan de slag kunnen bij een topclub ipv via een tussenstap zoals Toornstra en Chery deden. Verhoek, Derijck slaagden helaas niet na een dergelijke stap. Immers en Elia dan wel weer. En ook Janmaat had een tussenstap bij Heerenveen nodig.

Hopelijk gaan spelers van ADO in de toekomst altijd direct naar Psv, Ajax of Feyenoord en voor een mooie prijs!

7 augustus 2015 om 18:08

Niet voor de titel? Heb je de breedte gezien?

Vermeer, v. Beek, Kongolo, Vejinovic, el Ahmadi, Kuijt en Elia, zijn al 7 klasse spelers!

Voeg daar aan toe, Toornstra, Immers, Kramer, Bilal, Karsdorp en evt. Botteghin die altijd een voldoende halen, ook als het niet loopt en ik zeg je we hebben 1 van de betere selecties van NL.

Middelmaat heb je overal, maar een Nelom, Wilkshire, Kazim, Achabar, etc. hebben ook nog hun waarde, want die houden de basis scherp.

Ik zie het juist heel positief in, maar kampioen moet men ook durven uitspreken van de start af, dan straalt zo een hele club dat uit, nu is het eerder een utopie en is men angstig het te zeggen, die knop moet enkel nog om in Rotterdam!

7 augustus 2015 om 18:43

Helemaal mee eens!

Prachtige selectie en zeker titel waardig. Ben zeer benieuwd.ik schat de selectie beter dan Ajax

7 augustus 2015 om 18:46

Wat is er matig aan? Als je bij een club als ADO al 17 keer scoort, laat staan wat hij er bij Feyenoord mogelijk gaat inschieten. Daarnaast schiet de prijs omhoog als hij bij Feyenoord speelt, dus al met al een goede transfer.

7 augustus 2015 om 19:16

Man man man. Natuurlijk gun ik het Kramervan harte echter betwijfel ik of hij de spits is die wij nodig hebben. Al hoop ik wel dat ik ongelijk heb. Wat mij in deze fase van Feyenoord zijn financiële herstel blijft verwonderen is dat de jeugd blijkbaar niet meer wordt gebruikt enndat men weer is begonnen met geld uitgeven aan in mijn optiek niet waardige spelers zoals Kramer. Dit gezegd te hebben wens ik mijn cluppie het beste en hoop ik tegen beter weten in op dlhet kampioenschap. Nieuwe ronde nieuwe kansen.

7 augustus 2015 om 19:31

@realmezut
Je moet verder kijken dan allen doelpunten in de eredivisie dat wilt niet altijd wat zeggen.
Kramer is een matige spits met weinig techniek. Het is gewoon geen klasse speler.
Als je puur alleen naar goals kijkt in de eredivisie had Feyenoord net zo goed bulykin, vleminxck of malki kunnen halen in het verleden. Maar nee ook deze spelers zijn feyenoord niet waardig

Sommige feyenoorders wijzen me erop dat feyenoord in de breedte sterker is geworden. Dat klopt idd.
Alleen had feyenoord het nodig om in de diepte sterker te worden. Ze kopen spelers waar ze niet beter van worden. Behalve dat de bank iets sterker is.
Hiermee zal je psv zeker niet inhalen en zelfs ajax niet.

7 augustus 2015 om 19:31

Elia hoort niet in dat rijtje, die heeft erg veel geluk gehad met rutten bij twente anders was het niks geworden want bij ado bankte hij toen. De anderen gingen als steunpilaar weg, neemt niet weg als het goede reclame is voor ado

7 augustus 2015 om 19:44

Ik begrijp ook niet waarom deze jongen als verlosser wordt gezien, matige voetballer waarbij de ballen vorig jaar nog via zijn rug invlogen.

Elia ben ik met je eens mits hij niet met randzaken bezig i.

7 augustus 2015 om 19:48

Vorig jaar zei van Geel dat ie om het kampioenschap mee wilde doen, met een selectie die er bij lange na nog niet klaar genoeg voor was. Als je nu de voorbereiding ziet, zeg ik dat ze er ook nog niet klaar genoeg voor zijn. Waarom jezelf extra druk opleggen? Als dat totaal niet nodig is. PSV heeft zich weer veruit het meest versterkt, ik vind hun weer titelkandidaat nummer 1. Ajax kan ik niet echt peilen op het moment, Gudelj vind ik een fantastische aankoop. Sinkgraven een geweldig talent. Heitinga een brok aan ervaring, maar hoe goed is die nog... Dijks deed het geweldig bij Willem 2, maar de druk bij Ajax is natuurlijk torenhoog momenteel. Waardoor ik met name denk dat een speler als Veltman door de mand zal gaan vallen. Dus zal een Heitinga ij goede doen echt nodig zijn!

7 augustus 2015 om 19:50

Ik vind dat we in Nederland eens moeten kappen over dat jeugd inpassen. Dat heeft Feyenoord 4 seizoenen gedaan, en het heeft ze geen kampioenschap opgeleverd. Waarom niet? Kampioen wordt je door een goede mix aan ervaring en jeugd.

7 augustus 2015 om 19:52

Je haalt ze juist wel in. Afgelopen seizoenen kon Feyenoord niemand van de bank brengen die een impuls kon geven wanneer die erin kwam. Nu kan dat eventueel wel. Daarbij vind ik Ajax dit seizoen niet heel veel sterker dan vorig seizoen. De enige club die in mijn optiek echt goed heeft ingekocht is PSV. Die zijn dan ook weer titelkandidaat nummer 1 in mijn ogen! Zeker nu met moreno erbij.

7 augustus 2015 om 19:55

Met lex immers 1.0 loopt anders meestal wel beter.

7 augustus 2015 om 20:17

@michael90

Kamioen word je idd door een goede mix ervaring en jeugd. Maar dat betekent niet dat je middelmatige spelers van 27 moet gaan kopen zoals Kramer.
Dan moet je gericht scouten zoals heerenveen en daarnaast goede ervaring kopen zoals psv bijvoorbeeld met Guardado en Moreno.

Zeker geen gasten als Kramer. Wat voor ervaring heeft hij nou speelt volgensmij net 2 jaar eredivisie bij een laagvlieger.

8 augustus 2015 om 00:42

Welke spits is dan wel kampioen waardige spits? Kramer zal echt niet veel minder scoren dan de Jong en scoort er meer dan de spitsen van Ajax

8 augustus 2015 om 00:45

Wat een onzin praat jij! Alsof de selectie van Ajax op dit moment beter is dan Feyenoord. Beetje onzin dat de 3e plek het hoogst haalbare zou zijn. Afgelopen 3 seizoen gewoon 2e. En bij PSV loopt er ook niet veel beters rond op niet meer dan 4 posities na.

8 augustus 2015 om 00:56

@neverbackdown
Met jou ga ik niet eens in discussie ik merk aan je reactie dat je niets weet van voetbal.

Ga jij maar lekker de 3de plaats of lager vieren zoals jullie bij feyenoord gewent zijn. Wanneer is feyenoord voor het laatst boven ajax geindigt? lol
Dat gaat ook nog lang niet gebeuren met zulke aankopen

7 augustus 2015 om 18:13

Op zich is het een prima bedrag, maar die Arabieren hoefden minder te betalen geloof ik. Dat is dan vreemd aangezien Feyenoord en ADO geen concurrenten zijn.

7 augustus 2015 om 18:18

Nee ook ca 2 milj. En kon oplopen tot 2,5. Dus ongeveer hetzelfde als Feyenoord betaald heeft

7 augustus 2015 om 18:20

Ja maar toen hadden ze nog een hele tijd voor dat het seizoen zou beginnen. Nu moeten ze een nieuwe spits regelen in een korte tijd en die in laten passen in het systeem. Dus kan wel begrijpen dat ado er nu meer voor wou hebben.

7 augustus 2015 om 19:04

En dan nog scheelt t meer ca 2 ton wat Feyenoord meer betaald heeft.

7 augustus 2015 om 20:03

Ja ik dacht eigenlijk ook dat ze hem eerst hadden verkocht voor 1.5 dus met die 2 ton extra valt het zelfs nog mee.

7 augustus 2015 om 20:26

Half juli leek ADO Kramer al te hebben verkocht aan FC Baniyas.
Maar die deal ketste af. Bij ADO Den Haag zeggen ze dat met die transfer een bedrag van 1,8 miljoen euro was gemoeid. En dat bedrag zou met bonussen kunnen oplopen tot 2,5 miljoen.

Maar ADO wil nu meer vangen omdat de club zo vlak voor de start van het seizoen minder happig is de spits te verkopen wat mij betreftzeer terecht is!

Raar beleid bij Feyenoord. Jarenlang goed gedaan met jeugd en nu weer al het geld uitgeven wat er is op gespaard. Aanwinsten die het elftal echt beter maken zijn goed maar Kramer is geen geweldenaar en loopt alleen maar de ontwikkeling van bijvoorbeeld Bilal in de weg. Heb meer simpathie voor AJAX dan Feyenoord.

7 augustus 2015 om 17:32

Je vergelijkt nu een spits en een buitenspeler

7 augustus 2015 om 17:35

Kramer komt in de spits wwardoot kuyt op rechts komt en bilal bank waarschijnlijk

7 augustus 2015 om 17:35

Waardoor*

7 augustus 2015 om 17:36

Kuyt naat rechts en Bilal op de bank dusja

7 augustus 2015 om 18:01

Kuyt gaf tijdens zijn transfer al aan dat hij op rechts zou gaan spelen en niet in de spits. Waarom doet iedereen nu alsof Kuyt voor de spits positie was gehaald?
Kuyt en Bilal zijn de enige twee welke op de rechtsbuiten positie uit de voeten kan. Mocht Kuyt voor als spits zijn gehaald was Feyenoord wel op zoek gegaan naar een rechtsbuiten ipv een spits.

7 augustus 2015 om 19:36

Volgens mij geeft de trainer dat aan, de beste elf spelen en dan hoort Dirk op de bank, zeker wat je tijdens de voorbereiding hebt kunnen zien.

7 augustus 2015 om 17:33

Is er met eigen jeugd wat gepresteerd dan, ja de top 3. Maar je zal toch verder moeten. Denk dat we niet anders kunnen en je toch voor de titel moet gaan, dan moet je spelers aantrekken. Jaren geleden moesten we met de jeugd omdat er geen geld was.

7 augustus 2015 om 17:36

Denk je nou echt dat Kramer Feyenoord kampioen gaat maken?

7 augustus 2015 om 17:50

Hahahaha inderdaad ! Plek 3 word met deze Huis Tuine en Keuken spits nog lastig genoeg.

7 augustus 2015 om 18:04

Als Kramer Bilal op de bank houd dan is Kramer een goede aankoop, je klets dus maar wat

7 augustus 2015 om 18:07

Alleen Kramer? Nee, bij Barca had ik ook niet verwacht dat Suarez ons de treble zou bezorgen maar zijn aandeel was wel redelijk groot.

Met Kramer hopen we simpelweg meer doelpunten te maken. Het probleem van afgelopen seizoen is dat we veel te weinig doelpunten maakten en toch stonden we lange tijd in de top 3. Dat scheelt al heel wat als we die kansen wel hadden afgemaakt. Kazim raakte de bal altijd drie keer verkeerd voordat hij uiteindelijk op doel schoot... Ik bedoel naast of over. Wat dat betreft heeft Feyenoord meer scorend vermogen en dat scheelt punten op weg naar het kampioenschap. Was Ajax trouwens niet kampioen paar keer kampioen geworden met Sigthorsson of is hij zoveel beter dan Kramer?

7 augustus 2015 om 18:33

Kramer maakte er afgelopen seizoen in 32 wedstrijden 17 , in het seizoen daarvoor in 26 wedstrijden 7. Je hebt dus geen enkele garantie voor het feit dat je meer goals gaat maken. Ter vergelijking Te Vreden ( matige spits) 3 jaar jonger maakte er afgelopen seizoen in 20 wedstrijden 7, zou zomaar kunnen dat hij dit seizoen bij Heerenveen meer goals maakt dan Kramer.

7 augustus 2015 om 19:09

Guidetti mag blij zijn met zo'n mooie Spaanse club die de afgelopen seizoen op een punt of twee na Europees voetbal heeft misgelopen. Het is zelfs de vraag of hij wel beter is dan die twee spitsen die ze nu bij Celta. Larrivey en Charles. Ik vind Celta een prachtige club voor Guidetti in de mooiste competitie ter wereld.

7 augustus 2015 om 17:34

Ja laat feyenoord alleen maar jeugd gebruiken.. als ze is een gooi willen doen naar het kampioenschap moeten ze gewoon investeren ipv alleen maar spelers uit de jeugd in de basis zetten.

7 augustus 2015 om 17:39

Ja aanwinsten zijn goed zoals ik net al zij! Maar 2,6 miljoen voor Kramer? Sorry hoor maar dat gaat nergens over. Dat zijn gewoon paniek aankopen kopen om het kopen. Elia, Kuyt van der heyden vind ik goeie aanwinsten maar Kramer niet. Maar ben wel blij als PSVer dat ze Kramer hebben aangetrokken want voor Feye Feyenoord hoeven we niet bang te zijn dit seizoen.

7 augustus 2015 om 19:55

Investeren moet Feyenoord zeker doen om mee te willen doen om de titel. Maar met investeren moet je wel goede spelers halen en geen middelmaat. Je krijgt gewoon precies hetzelfde als vorig jaar, niks geen creativiteit en moeite om te scoren, tenzij Elia ineens op gaat bloeien.

7 augustus 2015 om 17:34

Hoe kan een spits de ontwikkeling van een buitenspeler in de weg staan?

7 augustus 2015 om 17:40

Doordat Kuijt nu naar vlank gaat

7 augustus 2015 om 17:41

Kuyt op rechts en Bilal (die ook 2,5 miljoen heeft gekost) op de bank.

7 augustus 2015 om 18:09

Je maakt je aardig druk om het geld dat Feyenoord uitgeeft, de laatste 2 spelers Elia en Kramer kosten samen 2.2 mil. Feyenoord doet het over het algemeen goed met in en verkoop van spelers.

Ik denk dat Kramer wel eens een Luuk de Jong kan worden, hij staat goed en is kop sterk.. Misschien dat je daarom wat gefrustreerd bent.

PSV doet het de laatste jaren aardig goed met de "Feyenoord" jeugd

7 augustus 2015 om 18:37

Dat is toch niet Kramer zijn schuld?

@grandcanyon

Ik neem aan dat je op het verkeerde reageer-ballonnetje hebt geklikt

7 augustus 2015 om 19:03

Kuyt gewoon op de bank zetten, simpel.

7 augustus 2015 om 19:24

Ja dat is voor de gene die zowel het spel van Barca als van PSV aanbid

7 augustus 2015 om 17:52

Ben het op zich met je eens over de jeugd, maart het gespaarde geld is zeker niet opgemaakt. Sterker nog er is deze transferperiode voor plusminus 15 miljoen verkocht en voor 7 ingekocht. Het eigen vermogen is dus weer fors toegenomen. Maar verder heb je wel gelijk.

7 augustus 2015 om 17:53

Eerste 2 zinnen ben ik het inderdaad met je eens. Met alle respect, want vind het opzich een leuke club, maar toen het geen geld te besteden had gaf het commentaar op de top en subtop, omdat de jeugd het belangrijkste was en het gezicht van een club als Feyenoord, maar nu het weer wat kan uitgeven, zie je toch dat het langzaam aan gewoon weer de basis bij elkaar koopt en sporadisch een talent door laat stromen. Op dit moment nog een paar spelers uit eigen jeugd in de eerste elf, maar ben benieuwd hoelang dat nog duurt.

7 augustus 2015 om 18:03

Welke jeugdspelers hadden volgens jou in de voorhoede het verschil kunnen maken? Sleegers, Achahbar en Manu komen te kort en Boetius is verkocht. Verder zijn er geen jeugdspelers die er klaar voor staan. Afgelopen seizoen heb je ook kunnen zien dat er scorend vermogen bij moet.
Feyenoord moet door groeien.

7 augustus 2015 om 18:12

Manu kan je af en toe gebruiken voor op de counter. Mist alleen veel kansen maar was af en toe wel nuttig met zijn doelpunten. Achahbar heeft tegen PSV en AZ laten zien dat hij een groot talent is en als je PSV verslaat met zulke doelpunten dan weet je dat hij het niveau wel aankan.

7 augustus 2015 om 19:16

Feyenoord moet doorgroeien en dan sta je achter de transfer van Kramer... Waar gaat het mis?

7 augustus 2015 om 20:19

@mufr10

Qua scorend vermogen ga je er gewoon op vooruit. Beste vind ik is gewoon om Sleegers en Achahbar te verhuren.

8 augustus 2015 om 13:42

Kijk het aantal gemiste kansen bij Feyenoord. Kramer gaat dat echt wel opschroeven. Geloof mij, kramer gaat het goed doen.

8 augustus 2015 om 15:28

Wat mij vooral opvalt bij Feyenoord is dat de selectie niet langer in balans is. Je hebt bijvoorbeeld Vejinovic die met zijn passing de aanvoer naar de vlanken moet gaan bepalen en met zijn schoten voor gevaar moet zorgen. Echter heb je op de vlanken alleen Elia waarvan velen twijfels hebben of hij mentaal wel bij het voetbal is. Daarnaast is Elia een speler die niet altijd voor de voorzet kiest, maar zelf ook vaak op avontuur gaat. Kramer is alleen nuttig bij hoge voorzetten, dus als spits vrij beperkt. Van Der Heijden vind ik wel een goede aankoop. Verdediging van Feyenoord heeft veel talent, maar is nog steeds niet ervaren genoeg. Met Vermeer heb je wel een erg goede lijnkeeper, maar zal nooit betrouwbaar worden en is de bank van Feyenoord ook wat dunnetjes. Zullen ongetwijfeld de derde plaats wel binnenslepen, maar ben bang voor Feyenoord dat het daar bij blijft.

7 augustus 2015 om 18:24

de meeste aankopen zijn transfervrij hoor.
dus we geven minder uit dan we binnen krijgen.

7 augustus 2015 om 19:54

Dat hoor ik iedereen zeggen jeugd dit jeugd dat, maar kan het niet zo zijn dat er een wat mindere lichting tussen zit, ik wil Feyenoord absoluut niet met Barcelona vergelijken , maar ook zij hebben daar nu mindere lichting, en dan zit er niets anders op dan kwaliteit te halen op hun mogelijkheden.

8 augustus 2015 om 15:34

Het gaat naar mijn mening vooral om de hypocrisie. Toevallig in de afgelopen jaren zijn FC Twente en Feyenoord er goede voorbeelden van. Als het goed gaat, kopen ze selecties bij elkaar en als het slecht gaat, zeggen dat de jeugd een kans moet verdienen. Er is niets mis met het kopen van spelers. Als Nederland nog een kans wil maken in Europa zal het toch moeten investeren in buitenlandse spelers of spelers met ervaring op het hoogste niveau (champions League). Clubs kunnen zich dan beter stil houden naar de media en zijn fans toe, of een beleid bepalen en daar ook achter staan, ongeacht de financiele situatie van de club.

Kijk eindelijk een speler die echt trots is voor Feyenoord te spelen. Gaat dus zowiezo een positieve bijdrage leveren. Te Vrede - Kramer = +1

Wat een grap zeg, Feyenoord je wilt toch weer ene topclub worden? Kom dan niet met spelers als kramer aan!! Sjonge jonge wat een schande zeg

7 augustus 2015 om 17:44

Kramer is totaal overbodig want Kuyt schiet er veel meer in dan Kramer en dan had je met Elia en Bilal creatieve spelers op de flanken. Maargoed Feyenoord hanteert de lange bal sinds Pelle dus dat is denk ik de reden van deze aankoop.

7 augustus 2015 om 17:55

Je bent wel heel boos op Feyenoord vandaag zeg, gaat het allemaal nog wel?

Die lange bal is trouwens onzin, dat weet je zelf ook wel, Feyenoord was vorig jaar het team met het meeste balbezit van de hele eredivisie. En toen was Pelle al lang weg.

7 augustus 2015 om 18:05

Als Psv'er moet hij dat toch weten afgelopen seizoen in de Kuip. Wat werd PSV scheel getikt.

7 augustus 2015 om 18:09

Ik ben boos als neutrale kijker omdat ik dit wanbeleid vind maar ik ben ook erg blij omdat we dit jaar voor Feyenoord niet bang hoeven te zijn.

7 augustus 2015 om 18:10

Daar ben ik dit jaar dus niet meer bang voor haha

7 augustus 2015 om 18:16

Nou barca-psv, hopelijk kom je snel tot bedaren, ook al zeg je een neutrale kijker te zijn. Boos blijven is nergens voor nodig, dat zijn de Feyenoordsupporters ook niet, dus waarom zou jij het dan zijn? Als neutrale voetbalsupporters zal je vorig jaar vaker hebben genoten van Feyenoord dan van PSV qua amusement, en laten we hopen dat het dit jaar weer zo is. Nogmaals, niet boos blijven joh, het is maar voetbal.

7 augustus 2015 om 18:25

Kramer en Kuijt gaan er allebei 20 of meer scoren du komt helemaal goed.

7 augustus 2015 om 19:46

Waar baseer je dat op?

7 augustus 2015 om 18:00

Je kan Feyenoord niet echt een topclub noemen. Op een paar seizoenen na gaat het eigenlijk altijd tussen Ajax en Psv. Vind Feyenoord meer het bovenste van de subtop. Kramer vind ik een matige aankoop voor dat bedrag. Vrij beperkte spits die het alleen van z'n lengte moet hebben.

7 augustus 2015 om 18:14

Je kan Atletico niet echt een topclub noemen. Op een paar seizoenen na gaat het altijd tussen Real en Barca. Atletico is meer het beste van de subtop. Mandzukic vond ik een matige aankoop. Hij moet het alleen hebben van zijn kracht en lengte....
Besef je nu hoe raar je klinkt, en wat voor onzin je uitkraamt? Tenzij feyenoord 10 jaar lang lager dan 5e eindigt, blijft het gewoon een topclub

7 augustus 2015 om 18:21

Chelsea, Manchester City, PSG om maar eens een paar clubs te noemen zijn dus ook geen topclubs? Goede redenatie Sirius

7 augustus 2015 om 18:26

gewoon een goede spits die veel gaat scoren.
als je zijn doelpunten van vorig jaar ziet waren er ook veel met de voet en waren veel mooie doelpunten bij ook.

7 augustus 2015 om 19:39

Atletico, Man City en vooral Chelsea en PSG zijn recent nog kampioen geworden.
Feyenoord al 16 jaar niet meer. groot verschil. Daarnaast vind ik atletico idd geen topclub.

7 augustus 2015 om 19:53

@ Baardgrasmus

City, Chelsea en PSG doen elk jaar mee voor de titel. Atletico kan in een goed seizoen meedoen, maar zij zitten bij twee absolute grootmachten in de competitie. Feyenoord doet al jaren niet mee om de titel, dus ja, de clubs die jij noemt zijn topclubs en Feyenoord is dat niet.

7 augustus 2015 om 20:19

Opportunisme, zolang die clubs zowel in europa als nationaal ver achterlopen qua titels zou ik wat conservatiever zijn met het predikaat topclub. Het is geen wisselbeker of de leesmap.

8 augustus 2015 om 09:41

Nee, het is een beker die je mag houden als je hem een keer binnen hebt zeker. Nottingham Forest is ook een geweldige topclub, ik denk dat zij de CL gaan winnen...

Maar ach, het verleden is leuk en daar kijken Feyenoorders graag na. Kan ik me ook wel begrijpen als je spelers als Kramer haalt. Voorheen haalden ze nog echte toppers, hard werkend en ook nog goed kunnen voetballen. Tegenwoordig gaat het alleen maar om het eerste heb ik het idee.

Heel erg mooi bedrag voor Kramer binnengehaald door Wigt. Met slechts een jaar contract het hoogste transferbedrag tot op heden voor Den Haag regelen is immers erg knap. Met dit geld kan hopelijk snel Havenaar met nog een tweede spits (was laatst een bericht over een spits uit Honduras?) en een centrale verdediger worden gehaald. Pas dan zal de selectie echt kunnen meedoen om de uitgesproken 9-12e plekken te kunnen bereiken.

7 augustus 2015 om 18:04

Havenaar, die Hondurees die luisterst naar de naam Roman Rubilio Castillo Alvarez, of de Weert zal hoop ik en denk ik ook wel komen. Maar liever al vandaag dan morgen. Nog geen cent uitgegeven deze zomer en wel al lekkere sommen binnen voor Mikey en Kramer. Voor een totaal van 3 miljoen moet er wel een ADO waardige spits en CV kunnen worden gehaald.

Edit: Ik zeg al hele dag de Weert, maar ik bedoel natuurlijk Tom van Weert van Excelsior.

Jammer ik had hem liever niet zien komen. Ik denk niet dat hij meer gaat scoren dan kuyt of kazim.

7 augustus 2015 om 19:34

Zeker jammer, vooral nu Kuyt op rechtsbuiten gaat spelen, die man is te traag heeft geen techniek of swingende voorzet.

Zien we weer een hard werkende kuyt zonder rendement op rechtsbuiten, wat gaan ze met Bilal Doen (3,5 Miljoen) en Achachbar?

Ik hoop dat Gio het durft Dirk op de bank te zetten, maar ik gok van niet.

Einde soap, ben benieuwd naar zijn rendement. Vorig seizoen goed maar zoals al vaak gezegd voor het eerst. Ik zie het niet in hem maar laat me graag verassen. Hij is alles wat me tegen staat in een spits, traag en lomp. Zijn schijt aan alles houding vind ik dan wel weer verademend en kan ik prima waarderen, alleen tijdens de klassieker even niet, dan is het de grootste lul van Nederland.

Goede speler voor feyenoord!

Aankopen vind ik prima aangezien gemiddelde leeftijd wat omhoog moet. Talenten kunnen het niet alleen dus wat dat betreft ben ik er blij mee. Laatste jaren konden we zien dat onze talentvolle spelers mentaal niet sterk genoeg waren. Nu hoop ik dat wij dat wel zijn met oa Kuyt, Elia en Kramer (die toch schijt aan alles heeft).

Alleen wat ik niet begrijp is dat Feyenoord bepaalde spelers een nieuw contract heeft gegeven. Denk dan aan Kazim, Achahbar, Manu. Kazim komt te kort en ik gaf toen al aan dat het waarschijnlijk heel moeilijk wordt om hem te verkopen.

Ik hoop in ieder geval dat Achahbar wordt verhuurd want ik zie potentie in hem.

7 augustus 2015 om 18:14

Tja, waarom verlengd met Kazim, Achachbar, Manu. Als je niet verlengt en ze lopen gratis de deur uit om vervolgens elders te schitteren, zeggen we met z'n allen dat MvG zijn werk niet goed doet. Nu legt hij ze wel vast en hebben we weer wat te mopperen. Wanneer doet hij het goed? (In mijn optiek veruit de beste TD van Nederland en verre omstreken)
In het verleden misten we de nodige punten door een veel te smalle bank, die is nu vele malen beter bezet.

7 augustus 2015 om 18:27

Niet om mijn gelijk te halen maar ik gaf direct aan dat je Kazim niet moest verlengen want je raakt hem amper kwijt. Dat is nu ook duidelijk geworden. Kazim zal daarom eerste of tweede keus zijn en dat gaat weer ten koste van Achahbar.

Maar goed, we gaan 't zien.

Matige spits had liever Van Wolfswinkel of Guidetti gehaald dat hij het leuk deed bij Ado Den Haag wil niet zeggen dat hij dat bij Feyenoord ook gaat doen. Voor dat bedrag had je toch wel een betere spits kunnen halen die echt iets toevoegt.

Eigenlijk een soort Bulykin, maar dan slechter in alles. Absoluut geen speler om een gooi naar de titel te doen.

als ze bottegin nog weten te halen, moet ik zeggen dat Feyenoord zich goed versterkt heeft. Van der heijden ben ik niet zo'n fan van en die Zweed ken ik niet, maar met een 'nieuwe' as met Bottegin, Vejinovic en Kramer/kuijt en dan Elia nog eens op de vleugels is helemaal niets mis voor de eredivisie

7 augustus 2015 om 17:51

Groningen laat Botteghin niet meer gaan, tenzij Feyenoord een top som wil betalen voor hem. Ik zie dat echter niet gebeuren.

7 augustus 2015 om 18:14

die word maandag gewoon gepresenteert. morgen misschien nog wel of vanavond laat.

7 augustus 2015 om 18:28

wat vind jij een top som?
Voor 2 miljoen laten ze hem wel gaan en dat is hij ook wel waard.

7 augustus 2015 om 18:33

2.500.000 euro voor een 27-jarige verdediger die slechts in de middenmoot en lager heeft gespeeld vind ik een top som.

7 augustus 2015 om 20:49

ik denk dat ze op 2 miljoen uitkomen en dat vind ik ook een redelijk bedrag wat hij wel waard is.

Als je hem goed gebruikt en vertrouwen houdt maakt hij 20 goals

Tsjonge jonge jonge van Geel man 2,2 miljoen..... Een leuk seizoen, wordt 27 jaar, 1 jarig contract, zelfs een club uit de championship heeft hem niet gehaald omdat hij de meeste goals met geluk maakte...veel te veel geld, ik had hem echt niet voor 2,2 miljoen gehaald, hopelijk zit ik fout..

Onnodige aankoop. Je hebt kazim kuijt en achabar voor die positie. Ik denk ni dat t een succes word

7 augustus 2015 om 17:56

Kramer heeft het dubbel scorend vermogen dan hun twee bij elkaar.

7 augustus 2015 om 19:50

2x niks is nog steeds niks...

@ Gulio geloof me Botteghin komt nog naar Feyenoord de speler wilt heel graag en Feyenoord wilt hem graag hebben. Zie dat wel rond komen uiteindelijk Groningen stelt zich op omdat ze de hoofdprijs willen hebben iedereen is te koop. Kijk maar naar Ado Den Haag de hele tijd stoer doen van we laten hem niet gaan. Uiteindelijk komt hij 1 dag voor het nieuwe seizoenstart naar Feyenoord Botteghin zal volgende week tekenen.

7 augustus 2015 om 19:20

Ja stoer en dan alsnog krijgen wat ze willen, namelijk 2.6 miljoen, zeer goed gehandeld Wigt!

Wat zeurt iedereen Noh over hinge spelers Erin, jeugd ditdat het is toch we bedoeling dat je web zo goes mogelijk team neer zet? En kijk naar ajax enkel jeugd werkt blijkbaar ook niet. Volgens mij doet feyenoord erg goed de jeugd die het eerste elftal aankan mixen met aankopen

7 augustus 2015 om 18:49


Prima aankoop van Feyenoord, het is hem ook gegund. Heeft zich netjes opgesteld tov Fcdh. Gaat het maken daar ook al hebben veel mensen geen vertrouwen in hem.

Ha die psvers zitten te zeiken op het beleid van Feyenoord dat de jeugd opeens opzij geschoven wordt. Juist door die club moet Feyenoord wel meedoen met spelers kopen. Want anders zijn zij met kerst al kampioen. Btw Feyenoord is uit de schulden dankzij de jeugdopleiding, psv vanwege een zak geld van de gemeente.

7 augustus 2015 om 18:18

En psvers moeten echt zwijgen als het gaat over eigen jeugd.

Tja je kunt niet overal voor een dubbeltje op de eerste rang zitten! Kijk hoe weinig Feyenoord uitgeeft, moetten ze een x betalen lopen ze meteen te piepen !
On: ik vind het best een goede spits alleen ben ik wel benieuwd of hij de druk daar wel
Aankan !

LB = Elia / Sleegers. CS = Kramer / Achabar / Kazim. RB = Kuyt / Bilal. Manu kan weg. Superaanval!

7 augustus 2015 om 18:30

Of Kazim verkopen en Manu nog houden.

7 augustus 2015 om 19:04

Kan ook. Is om het even denk ik.

Dus Elia links, Kramer spits, en dan Kuyt op rechtsbuiten is het plan? Maar als je Kramer haalt, dan weet je toch dat je voorzetten nodig hebt om hem te laten renderen. Kuyt is nou niet echt een typische buitenspeler die hem panklaar op je hoofd legt. En Elia staat ook niet echt bekend om zijn voorzetten en is rechtsbenig. Vind het dus een beetje een onlogische aankoop. Als het nou als pinchhitter was, oké, maar uiteraard gaat Kramer wel basis spelen, v Bronckhorst geeft dit ook aan, en anders betaal je er geen 2.2 miljoen voor. Dus vind ik het maar een vreemde aankoop: als je Kramer haalt heb ie aanvoer vanaf de vleugels nodig.

7 augustus 2015 om 18:55

Als je een spits haalt die het moet hebben van aanvoer, dan moet je Elia dus juist niet op links zetten. Gaat vaak voor eigen succes en hij kwam in 300 duels niet verder dan 37 assists, dat is dus 1 op 8.

7 augustus 2015 om 19:04

Ja, dat zeg ik toch ook ? Of bedoelde je dat ook en wilde je gewoon iets meer ingaan op Elia?

7 augustus 2015 om 19:14

Ja wou even wat meer over Elia zeggen

Droomtransfer voor jou michel veel succes.
Maar wat moet feyenoord met you ik begrijp het echt niet.
Annas zijn contract verlengen en kaxim contract geven en waarvoor?? .
Verspilling eerste klas dit en als je nou eerder komt voor hem koste hij een stuk minder .
Ik vraag mij af is dit nou een paniek aankoop of wanbeleid.

Manu op huurbasis naar Roda lijkt me nu een optie?

Goede aankoop van Feyenoord hoop dat ie ze net zo makkelijk erin knalt als bij ADO Denhaag.

Veel succes bij Feyenoord!

Ik hoop dat hij me ongelijk gaat bewijzen,maar ben er bang voor. Ik blijf van mening dat Te Vrede niet minder is,maar goed.
Welkom,en maak er wat van.

Hahaha, lachwekkend dit. Dan denk je dat Feyenoord weer richting de top van Nederland wil of gaat kruipen met bijvoorbeeld Kuijt, en dan halen ze Kramer. Man, wat een middelmatige spits is dat. Feyenoord gaat wederom weer voor middelmaat. Denken ze nu echt mee te kunnen doen om de titel als ze zulke spelers ophalen? Zou me niks verbazen als ze volgende week Schilder van Twente hebben gehaald...

Het zal me niet verbazen dat Mitchel te vrede meer goals maakt bij Heerenveen dan Kramer bij Feyenoord.

Als ik Sleegers, Achahbar, Van Beek, Kongolo, Woudenberg, Nieuwkoop, Karsdorp en Schuurman was zou ik maar alvast naar een andere club gaan uitkijken.. want o o o wat is Van Geel desctructief bezig zeg

Ik ben zelf geen Feyenoorder, maar als ze met de volgende basiself dit seizoen het gaan doen. Dan denk ik dat ze een serieuze gooi naar de titel kunnen doen. Mits een beetje geluk met blessures/schorsingen.

Het is lang geleden dat ik dan bij een basiselftal van Feyenoord dacht van: Wauw! Maar dit is voor Nederlandse begrippen indrukwekkend!

Vermeer
v. Beek
v d Heijden
Botteghin
Kongolo
Toornstra
Veijnovic
Vilhena
Kuyt
Kramer
Elia
7 augustus 2015 om 20:25

Bijna met je eens, maar wat een zwaktebod om met vier (!) centrale verdedigers te spelen omdat je geen goede backs hebt.

7 augustus 2015 om 22:48

ja met die verdediging en de power op het middenveld kan het niet mis gaan

8 augustus 2015 om 17:11

Deze opstelling slaat echt nergens op. Kongolo op linksback kan misschien nog (al is dat niet ideaal) maar van Beek is gewoon een pure centrum verdediger en geen back. Daarnaast heb je Van der Heijden en Botteghin verkeerd om staan...

Vilhena lijkt geen basis plaats te krijgen, zeker niet als die niet bijtekent. Daar kan je voorlopig beter El Ahamdi neer zetten.

Feyenoord is nu toch wel titelkandidaat. Botteghin is wel een must.

Ongelooflijk domme knuppel! Feyenoord wees er blij mee!

Goede zet van Ado. De hoofdprijs voor nog maar één jarig contract. Die 17 doelpunten bij ADO gaat hij zeker niet meer maken. Feyenoord is een subtopper zit echt niet meer in. Alle aankopen zijn twijfelgevallen.

Misschien is kramer niet de beste aankoop, maar gaat denk ik best verrassen. Ik als twente fan denk juist dat feyenoord dit seizoen mee gaat draaien om de titel.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren