Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Feyenoord denkt naast Elia ook aan Marokkaans internationals’

Laatste update:

Feyenoord neemt waarschijnlijk afscheid van Jean-Paul Boëtius en Eljero Elia is niet de enige kandidaat om de linksbuiten op te volgen in Rotterdam. Voetbal International meldt dat ook de namen van Oussama Assaidi en Zakaria Labyad ‘rondgaan’ in De Kuip.

/

De 26-jarige Assaidi staat sinds januari onder contract bij Al-Ahli in Dubai. Zijn verbintenis loopt nog tot de zomer van 2018 door, maar clubs in de Verenigde Arabische Emiraten mogen maar een vier buitenlanders opstellen in de competitie en Assaidi dreigt derhalve buiten de basis te vallen. Hij zou dan ook mogen vertrekken bij Al-Ahli.

De veertienvoudig Marokkaans international kwam eerder uit voor Liverpool, Stoke City, sc Heerenveen, De Graafschap en het toenmalige FC Omniworld. De vier jaar jongere Labyad speelde de afgelopen anderhalf jaar op huurbasis bij Vitesse, maar is weer teruggekeerd naar Sporting Portugal. Trainer Jorge Jesus heeft hem evenwel niet nodig. Labyad werd niet meegenomen op trainingskamp naar Zuid-Afrika en hij werd al in verband gebracht met Granada en PAOK Saloniki.

Wie is de meest geschikte opvolger voor Jean-Paul Boëtius?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Haha Labyad, dat gaat leuk worden in de kleedkamer met Kazim als die echt naar Feyenoord zou verkassen.

2 augustus 2015 om 12:48

Dat worden dan juist grote vriendjes, gaan echt niet sneu lopen doen over een akkefietje van een jaar terug.

2 augustus 2015 om 13:01

dat denk ik ook Allebei beetje showmannetjes en samen de grootste lol.

2 augustus 2015 om 16:08

Tommy Oar is gratis toch? Die zou ik er ook bijhalen

2 augustus 2015 om 20:13

Ja klopt hij heeft ook aangegeven dat hij geen salaris hoeft

Labyad en Kazim.samen dat wordt nog leuk die gaan elkaar niks gunnen op t veld.

2 augustus 2015 om 12:41

Haha mooi idd.
naja kazim gaat toch nog weg.

2 augustus 2015 om 12:49

Oja waar zou kazim heen moete ?

2 augustus 2015 om 13:03

Ik heb niet het idee dat kazim weg gaat, snap ook niet waar je het vandaan haalt.

2 augustus 2015 om 13:06

Volgens mij waren er aan het begin van de transferperiode geruchten dat sampdoria hem wou kopen voor ongeveer 2,5 miljoen

2 augustus 2015 om 14:00

Google maar ff op kazim weg bij Feyenoord. Er zijn genoeg geruchten. Ik denk dat ze daarom ook met een spits bezig zijn. Als Te Vrede en Kazim weggaan heb je wel weer een spits nodig.

De markt is nog een maand open he, er gaat nog genoeg gebeuren. Vind Kazim ook wel een type die gaat cashen in de zandbak.

2 augustus 2015 om 14:07

ben helaas bang dat kazim blijft

alsik het goed begrepen heb was het plan om kazim transfervrij uit turkije weg te halen en hem dan voor een schappelijke prijs doorverkopen, zodat feyenoord en kazim er allebei wat mee op zouden schieten

klonk ook logisch, kazim was weer terug in de nationale ploeg, meest productieve seizoen ooit, in engeland opgeleid dus grote kans dat er interesse zou zijn, maar helaas moeten we uit het feit dat kazimer nog is opmaken dat er of geen club van zijn gading is langsgekomen, of dat als die club er wel zou zijn geweest die er niet met feyenoord zijn uitgekomen, wat mij onlogisch lijkt, want voor 1,5 mln zal van geel hem vast laten gaan

2 augustus 2015 om 14:11

er was ook interesse uit de zandbak als ik het me goed herinner, maar de meeste zandbakclubs zijn helaas vooral dol op transfervrije spelers

en als nederlandse clubs is het wellicht ook interessant om ni de zandbak te gaan scouten, aangezien daar in heel wat competities een max aantal buitenlanders mag spelen en jongens die buiten de boot vallen willen daardoor graag weg en de eigenaar vind het vaak ook best omdat het weer een stevig salaris scheelt

en bij de clubs die ''playstation met echte mensjes'' spelen kan je wellicht een leuke speler vor de nederlandse competitie huren

als je Elia al wil halen waar ga je dan met assaidi heen?

2 augustus 2015 om 12:35

Het wordt dan waarschijnlijk een van de twee.
Lijkt me sterk dat Feyenoord het budget heeft om beide salarissen te betalen

2 augustus 2015 om 14:43

klopt, als ik het goed begrijp is feyenoord nu nog op zoek naar een verdediger en evt een 2e keeper, komt die 2e keeper gaat hahn nog een jaartje op huurbasis weg, dat zorgt weer voor ruimte qua salaris, verder heeft feyenoord de selectie ''rond''

er is nog ruimte voor evt buitenkansjes en gezien de interesse en contractuele status van bv boetius, tevrede, kazim en immers is feyenoord druk bezig met zich orienteren welke spelers willen en wat de eisen van de speler en evt club waar de speler vastligt zijn, zodat er bij een verkoop direct zaken gedaan kan worden

2 augustus 2015 om 14:52

Ze willen één van de twee. Niet allebei

Why geflopte spelers halen her en der? Wat een beleidsvoering... Boetius is niks minder dan asaidi en labyad.

2 augustus 2015 om 12:36

Klopt, maar Boëtius wilde niet verlengen.

2 augustus 2015 om 12:38

Maar zou Boëtius qua salaris niet hetzelfde kosten als deze jongens die nu genoemd zijn, als je wat richting zijn eisen toegaat?
Dan vind ik Boëtius toch de meest potentie nog hebben van deze 4..

2 augustus 2015 om 12:44

Klopt maar dat is nog niet zo makkelijk. Boëtius heeft vorig seizoen niets laten zien. Op basis van wat verdient hij meer salaris? Als hij na zo'n matig seizoen meer salaris krijgt dan stapt iedereen kamertje van Van Geel binnen.

2 augustus 2015 om 13:06

En wat heeft Assaidi allemaal laten zien de afgelopen jaren dan?

2 augustus 2015 om 13:16

Wel grappig, Boeitius heeft net zoveel laten zien als Kishna en ook nog een 1 jarig contract.
Samengevat; Bij Ajax is het de schuld van de Boer, bij Feyenoord de schuld van Boeitius?
We zullen maar zeggend dat het er aan ligt uit wel kamp je komt.

2 augustus 2015 om 13:20

@ Sm1thers

Komt omdat Boëtius niet wilde verlengen vanwege perspectief en geld. Hij wilde graag meer verdienen maar op basis waarvan? Vorig seizoen presteerde hij belabberd. Ik begrijp Feyenoord dan wel dat je hem geen salarisverhoging kunt geven.

2 augustus 2015 om 14:27

@rbn_ dan is het juist precies dezelfde reden. De reden waarom Kishna niet met de Boer kan is omdat meneer Kishna zichzelf een beetje overschat en vindt dat hij elke week een basisplaats moet hebben. Beiden zowel Kishna en Boetius moeten eerst een gaan presteren. Als Boetius zoveel potentie heeft als hier in de comments wordt beweerd dan moet hij toch op zijn minst Manu uit de basis kunnen spelen niet?

2 augustus 2015 om 14:50

ik vind het zelf heel erg jammer dat boetius afgelopen seizoen niet op rechts mocht spelen, manutelli deed het goed vanaf links dus die zou ik lekker laten staan en aangezien boetius in de jeugd altijd vanaf rechts kwam zou ik hem daar een serie wedstrijden hebben laten spelen om te kijken of hij weer zn oude vorm zou kunnen hervinden

er zijn genoeg spelers door rutten rechtsbuiten neergezet en boetius heeft geen echte kans vanaf rechts gehad helaas

en mocht je toch niet van plan zijn geweest hem te gebruiken, had hem dan lekker een jaartje verhuurd

ik had tot ik net het bericht over een op hande zijnde transfer nog wel hoop een vertrouwen dat boetius zich op de training zou laten zien en weer met van geel in gesprek zou gaan na een goede voorbereiding

mocht hij vertrekken hoop ik wel dat er een doorverkooppercentage wordt opgenomen, aangezien ik boetius zeker nog niet afschrijf en het me niets zou verbazen als hij in een andere omgeving volledig opbloeit en alsnog zn belofte inlost

2 augustus 2015 om 21:36

Assaidi heeft zich bij heerenveen allang bewezen, hij wou alleen nog even geld verdienen, en dat is hem gelukt.

2 augustus 2015 om 12:38

Boetius wil niet tekenen ja dan rot je maar op.
.als je als 20 jarige nog niet logisch kan nadenken ja dan heb je een probleem.

2 augustus 2015 om 12:52

Waarom kun je niet nadenken als twintigjarige als je niet wilt bijtekenen?

2 augustus 2015 om 12:57

Jij hebt geen enkel voetbalverstand, misschien heeft hij zijn draai niet gevonden bij Feyenoord? Jij bent Boetius niet dus stil

2 augustus 2015 om 13:04

Kan jij salaris verhoging vragen als je niks presteert.
Nee een hij ook niet. Hij wil gewoon nergens voor vechten.
Dat begrijp ik ook wel als je 15 jaar lang alles goed heb gedaan en niks fout kon doen.

2 augustus 2015 om 13:28

Hij wil gewoon weg, dat is de reden dat hij niet wilt verlengen. Als hij zich niet op zijn gemak voelt, wat je terug kan zien op het veld, is het voor misschien juist wel goed een andere uitdaging aan te nemen. Soms is een goede samenwerking gewoon uitgewerkt en is het beter voor beide partijen dat hij wordt verkocht. Feyenoord krijgt er nog een mooi bedrag voor, het is jammer maar helaas. Ik denk dat hij nu juist een hele goede zet doet om naar een club als Basel te gaan.

2 augustus 2015 om 14:09

@johndahl83: vanwaar die vooroordelen over JPB? Wat heeft hij jou aangedaan dat je deze vooroordelen post?

2 augustus 2015 om 20:57

Boetius maakte veel indruk toen hij net bij Feyenoord opkwam. Hij werd op handen gedragen en niks leek zijn doorbraak in de weg te staan. Het ging mis toen hij een Engelse zaakwaarnemer in handen nam. Vanaf toen ging het alleen nog maar over geld en was voetbal bijzaak. En dat was te zien op het veld. Wat een drama. Goed voor Feyenoord dat hij weg is.


2 augustus 2015 om 21:16

Dat het niet lukt ok.
maar al heb je hem over het veld zien slenteren.
Dat is ergerlijk en als je dan salaris verhoging wil en ook zeurt in de media dat hij vind dat hij te weinig kansen krijgt ja dan irriteer ik me daar aan.
Ik had het liefst dat hij ze kop had gehouden en keihard was geen vechten voor een plekkie.

2 augustus 2015 om 21:21

IK durf ook wel toe te geven dat mijn reactie te maken heeft met de teleurstelling dat een groot talent wegloopt. Maar ik geloof ook niet dat je met deze instelling ver gaat komen.

2 augustus 2015 om 13:22

Labyad was en is toch wel een flink stuk sterker dan boetius gast!

Onwetenden zijn er veel hierzo, maar basel s dat n verbetering die competitie voor boetius haha allemaal te maken met de makelaar gatver!

2 augustus 2015 om 15:23

Waarop baseer je dat? Hij heeft overal gefaald als een baksteen behalve afgelopen seizoen bij vitesse waar die aardig bij mee kan (middenmoot eredivisie wel te verstaan) Boetius is in mijn ogen echt wel beter. Alleen wil hij niet bijtekenen, en heeft een slecht seizoen achter de rug. als een talent geen speel minuten krijgt dan is het beter om te vertrekken, en daarbij zou basel een stap hogerop zijn dus is het zeker geen slechte keuze.

Labyad en Kazim, haha dat wordt nog een leuk seizoen in rotterdam

2 augustus 2015 om 13:45

Labyad heeft afgelopen seizoen maar laten zien dan JP. Assaidi zou een gokje zijn net als Elia maar het is het proberen waard. Feyenoord heeft genoeg spelers voor de as, juist aan de zijkanten (zowel voorin als achterin) is er versterking nodig. Manu heeft het niveau niet en Vilhena op linksback gaat het gewoon niet worden....

2 augustus 2015 om 14:29

Boetius is echt wel minder, blijf realistisch. Assaidi en Elia hebben op het hoogste niveau gespeeld in de PL. Daar zie ik Boetius de komende jaren dus echt niet ballen, blijft een A-juniortje.

4 augustus 2015 om 14:29

Sorry, maar Assaidi is op dit moment nog echt wel een paar klasse beter dan Boeitius.

Denk dat ze het geld van Boetius beter in een spits kunnen stoppen.

Of Feyenoord moet met het netwerk van Kuyt, Gio en Koeman wel ergens wat vandaan kunnen halen, evt huren.

2 augustus 2015 om 12:42

Inderdaad van Geel! Buitenspelers hebben we genoeg....een spits! Een spits die doelpunten maakt graag.

2 augustus 2015 om 12:47

Wat doe je dan met Kazim, Kuyt en Ananas? Zijn allen van origine ook spitsen die enkel in geval van nood eens op de flank kunnen spelen maar natuurlijk geen flank spelers zijn.

Daarnaast zou ik de focus eerder op de verdediging leggen maar dat is enkel mijn nederige mening

2 augustus 2015 om 13:04

Kuyt speelt denk op rechtsbuiten dan en basasicoglu op links

2 augustus 2015 om 13:25

Kuyt heeft al 10 jaar niet meer in de spits gespeeld en Kazim en Achahbar zijn gewoon niet goed genoeg, die mogen verkocht worden. Een linksback zou inderdaad ook zeer wenselijk zijn.

2 augustus 2015 om 12:43

Wat moet je met een spits.
Je moet eerst aanvoer creeren.
Alleen Ronaldo en Messi hoeven dat niet.
Kazim miste vorig jaar teveel kansen ,maar het jaar ervoor kreeg Pellev wel 3x zoveel bruikbare ballen.
Ik zeg niet dat Kazim en ook Kuyt even goed zijn als Pelle ,maar ook deze 2 kunnen er 20 maken met goede aanvoer.

2 augustus 2015 om 12:48

Met Bilal op de zijkant heb je sowieso aanvoer. En als jij denkt dat Pelle drie keer zoveel bruikbare ballen kreeg heb je het mis. Die gozer is alleen positioneel veel sterker dan Kazim waardoor hij bij een bal die wellicht iets te hard is alsnog op doel kan koppen. Die twee kansen gisteren waren er bij Pelle in gegaan hoor. Nee, Kuyt presteert het om drie meter voor het doel over te koppen en Manu schiet die bal twee meter naast met niemand om hem heen. Twee perfecte voorzetten van Bilal. Ik word er schijtziek van dat we maar hameren op die aanvoer. Die spitsen die we nu hebben zijn gewoon drie keer niks. Kuyt is geen spits, dus knal die gewoon achter Kazim of op de rechterkant. Daar komt hij veel meer tot zijn recht.

2 augustus 2015 om 13:08

ok kom je nu wel vaak tegen. haha
Maar ieder zijn mening.
Schaken had iedere wedstrijd 6 a 7 goede voorzetten
Bilal ind 1e paar wedstrijden nog niet.
Ja dat Pelle beter is in alles ja dat weet iedereen.
Maar Manu heeft redelijk veel gespeeld nou daar krijg nagenoeg niemand een assist van.
Met Bilal en Karsdorp recht geloof ik wel dat je genoeg voorzetten krijgt.
Alleen links met Manu en Nelom wordt dat minder. Vilhena LB is een lachertje

2 augustus 2015 om 13:14

Als jij durf te beweren dat de aanvoer naar de spits goed is, vraag ik me serieus af hoe jij wedstrijden bekijkt... met een bord voor je kop? Vorig jaar heeft Feyenoord ontzettend weinig doelpunten gemaakt en ja dat ligt ook voor een deel aan de spits, maar het grootste probleem ligt op de vleugels en op de 10 positie. Er is totaal geen creativiteit en voetballend vermogen te vinden bij Feyenoord voorin. Dat we geen topspits hebben, daar is iedereen het wel over eens, maar dat je niet kan zien dat de toevoer naar de spits er bijna niet is, is lachwekkend.

Pelle had daarnaast natuurlijk wel meer aanvoer. Zowel Schaken als Janmaat zorgde voor veel ballen in de 16m en ook Boetius gaf zo af en toe een goede voorzet dat seizoen. Maar ook de seizoenen met Pelle hadden we de grootste moeite om veel kansen te creëren. Het is dat Pelle vaak met halve kansen een doelpunt kon maken, maar ook toen was het precies hetzelfde liedje. Totaal geen creativiteit.

Dus ja, de spits positie is zeker niet goed, maar wat er aanvallend omheen loopt is net zo mager. Elia, Assaidi, zouden zoveel toevoegen maar aan het eind van het seizoen zullen de supporters wel hun zijn krijgen en komt dat middelmatige spitsje van Ado weer binnen wandelen.

2 augustus 2015 om 13:22

Ook al zou kramer komen dan komt Kramer voor de bank.
Ik geloof nooit dat Kuyt op een andere positie gaat spelen.

Als ik tussen die drie zou moeten kiezen zou ik altijd voor Assaidi gaan! Heerlijke speler al zou het jammer zijn als er daadwerkelijk op zo'n manier afscheid moet worden genomen van Boetius ( Basel, 2,5ml). Geef die jongen het vertrouwen en het gaat zich echt wel uitbetalen!

Kijk nou wordt het pas echt triest. JPB vervangen omdat hij vorig jaar slecht presteerde dan vervang jr hem met drie spelers die al jaren geen zak presteren #topbeleid

2 augustus 2015 om 12:40

Labyad was een prima speler afgelopen seizoen. Assaidi en Elia hebben een niveau gehaald waar Boetius alleen kan van dromen, daarbij de mentaliteit van Boetius is waardeloos wilt salarisverhoging op basis van wat?

2 augustus 2015 om 13:13

P basis van wat moeten we assaidi en Elia halen??? Zeker niet om hun prestaties van afgelopen seizoenen.
En op basis van wat verdienen andere spelers meer salaris dan Jpb??? Boetius heeft zeker wat bewezen onder koeman misschien dat je een korte termijn geheugen hebt maar zoek zijn stats onder koeman op en dan onder Rutten en je ziet gewoon dat kapot is gemaakt.

2 augustus 2015 om 16:58

Het is een goede speler, maar als je er betere voor terug kan krijgen. Denk dat Boetius op zijn top ook niet hoger kan krijgen als een degradatiekandidaat in de Premier League. Die spelers die jij opnoemt hebben zich meer bewezen in de Eredivisie dan Boetius en een heeft het ook nog redelijk gedaan in de Bundesliga.

2 augustus 2015 om 21:05

Kapot gemaakt door de mensen om heen ja, die hem de kop gek maken over geld en dat hij niet moet bijtekenen. Van die vrolijke, talentvolle Boetius van onder Koeman is niks meer over. Feyenoord heeft er alles aan gedaan om hem te behouden, maar hij wou zelf niet.

2 augustus 2015 om 12:40

Wat wil je als hij zelf niet meer wilt???????????????????
Hij wil alles krijgen . Meer geld een vaste basis plek ,maar ergens voor knokken nee ho maar.

2 augustus 2015 om 12:45

Het is niet triest, Boetius wil zijn contract niet verlengen, dus Feyenoord kan nu nog wat aan hem verdienen.

2 augustus 2015 om 12:55

Wij Feyenoorders moeten soms iets realistischer zijn.
Maar er is volgens mij ook nog maar 1 club om over te ouwe hoeren.
Feyenoord is op het veld gewoon geen top meer.
Maar om nou alles af te zeiken wat er bij Feyenoord gebeurd. Beetje overdreven.
Kijk bij Twente en bij Ajax daar hoor je niks over en is toch ook een drama.
Nu nog iets verdiend aan Boetius en al kan je Elia halen zou dat top zijn.

3 augustus 2015 om 01:28

Bij Twente heb ik anders genoeg drama gehoord, maar ik zeik niet alles af bij Feyenoord.

Ik ben wel erg teleurgesteld dat hij weggaat, Ik heb nog steeds heel veel vertrouwen in hem.
In Elia heb ik dan weer totaal geen vertrouwen, de laatste jaren heeft hij volgens mij nergens meer goed gepresteerd.

Dan heb ik liever Kalou (daar hebben andere weer heel weinig vertrouwen in) of Jahanbakhsh

Dat is toch niet serieus te nemen. Labyad lijkt me nog een redelijke aankoop met restwaarde. Assaidi heb ik het nooit in gezien. Ik vond hem altijd beter met uitstekende spelers om hem heen, maar dat heeft hij niet bij Feyenoord. Hij zal toch zelf die voorzetten moeten geven en klaarleggen voor Kazim, maar zelfs dan moeten ze praktisch op de doellijn liggen.

Labyad vind ik nog een speler met verrassingen die een tegenstander op meerdere manieren kan bespelen. Een Schaken, Bilal en Boëtius hadden allemaal dezelfde actie en wijken hier niet van af. Ik denk dat Labyad of Elia een prima versterking zou zijn.

2 augustus 2015 om 12:47

Bilal speelt 3 wedstrijden nu.
Schaken had was bijna bij iedere aanval betrokken in de jaren Guidetti en Pelle.
Boetius heeft laten zien in zijn 1e jaar dat hij geweldige bewegingen had.
Dus ik begrijp je reactie niet helemaal. Ben wel met je eens dat Labyad en Elia goede versterkingen zouden zijn.
Alleen vind ik dat Labyad een beetje nare trekjes heeft.

2 augustus 2015 om 12:52

Nee, Bilal vertoont al jaren dezelfde actie. Hij gaat geen combinatie aan, maar maakt het een back zeer lastig met zijn snelheid. Dat geeft allemaal niet, maar Feyenoord speelt op een net iets hoger niveau qua balsnelheid dan Heerenveen.

Schaken was inderdaad bij iedere aanval betrokken. Ik heb alleen nooit begrepen waarom een back na drie jaar tegen Schaken te hebben gevoetbald nog steeds in zijn schaar trapte. Want het was een schaar en buitenom. Als je die actie ziet, denk ik in ieder geval direct aan Schaken. Boëtius zeg je goed. Hij heeft in het eerste jaar bij vlagen laten zien dat hij kan voetballen. Een terugval is ook zeker geen schande bij een talent. Maar als je een volledig jaar door de mand valt en denkt dat het allemaal vanzelf gaat, mag je van mij ook weg. Want dan zit er mentaal gezien iets niet goed in dat koppie.

Labyad is nu 21 of 22 en is vele malen verder dan Boëtius. Hij laat zien dat hij op alle soorten manieren een tegenstander voorbij kan en laat zich niet gek maken. Hij doet zijn ding waar hij goed in is en schiet soms nog onnodig van grote afstand. Maar voor de rest heeft hij bij Vitesse laten zien een behoorlijke meerwaarde te zijn. Dat is toch knap tussen al die Chelsea huurlingen. Ik vind het een zeer creatieve voetballer. Datzelfde geldt voor Elia, al is die weer ouder.

2 augustus 2015 om 12:59

Hier ben ik het zeker met je eens.
Alleen de zelfde actie van Schaken is een beetje het zelfde als Bilal.
Maar al ben je zo snel op de 1e meters is dat niet te verdedigen en daar was Schaken heel goed in.
Schaken was klein maar wel heel fysiek en Bilal mist nog heel veel Fysiek.

Over Labyad en Elia is geen speld tussen te krijgen.

Assaidi huren met optie tot koop zou geweldig zijn. Bij Heerenveen vond ik hem erg goed. Hij is overigs ook nog maar 26 jaar.

2 augustus 2015 om 13:17

Denk dat hij miljoenen verdient in het Midden-Oosten, als hij komt spring ik een gat in de lucht. Samen met Narsingh en Dost was dat de beste aanval van de eredivisie.

2 augustus 2015 om 13:24

Klopt. Ik las dat die ene club van hem af willen omdat ze maar een beperkt aantal buitenlandse spelers mogen hebben. Daarom is verhuren misschien een optie. Daar hoop ik in ieder geval op.

Haha, een aantal van die egotrippers op het veld erbij. Die gasten hebben echt geen scouting.

Feyenoord had toch vorig jaar interesse in een Argentijns talentje, zou dat niet een betere kandidaat zijn?

2 augustus 2015 om 12:48

Hoezo een aantal? Dus jij zegt dat Elia geen versterking is.
verklaar je nader.

Al zou Labyad bij Feyenoord binnen zou stappen Beginnen ze allebei te lachen.
Die ruzie is alleen maar show en een beetje frustratie. Niks aan de hand dus.
Iedereen heeft weleens een opstootje maar ook dit stelde echt niks voor.

Labyad en Assaidi allebei geweldige spelers.

Labyad is absoluut de beste optie! Zoveel talent die jongen... ook vanuit hemzelf; 2-3 jaar goed presteren in de Kuip kan zijn carrière weer op het juiste pad brengen.

Blijft toch opmerkelijk: JPB naar Basel... ik denk dat hij nu nooit meer een grote carrière tegemoet gaat

2 augustus 2015 om 13:13

Labyad is wel verreweg de jongste pas 22. Ik dacht dat hij wel een paar jaar ouder was.
Maar ik laat me verrassen wie er komt.

2 augustus 2015 om 14:24

Labyad pas 22? ok dan, dan zou ik voor hem gaan, van deze drie dan. Wat dat betreft zijn Assaidi en Elia denk ik grotere gokken.

Dan Assaidi ipv. die andere 2, al denk ik dat als je Elia aan kan wakkeren je met hem wel het best af bent.

Knokken voor wat??? Dat hij beter is dan Manu of Bilal deze jongen heeft tig meer bewezen dan die twee onder koeman. Je hebt eenmaal te maken met andere type spelers Jpb is geen knokker maar een technicus. Geen houtenklaas zoals immers en kazim die het van hun werklust moeten hebben omdat ze technisch niks te bieden hebben. Maar vooral blij zijn met die

2 augustus 2015 om 17:01

Bilal zat er ook niet bij onder Koeman. Boetius heeft het een seizoen leuk gedaan, maar het is zeker geen technicus. Hij komt zelfs een boom niet langs staat stil in zijn ontwikkeling en altijd naar dat rechterbeen en nooit een goede voorzet met links. Immers en Kazim hebben tenminste strijdlust en willen echt iets voor de club betekenen. Boetius gooit de handdoek in de ring als het echt moet.

ik denk dat je met assaidi of elia zoiezo al een stap vooruit gaat , als je dan met toornstra of veijinovic achter de spits gaat spelen ( kuyt) en kazim als pinch hitter en assaidi op of elia op links achabar op rechts dan heb je een redelijke aanval voor nederlandse begrippen niet de beste uiteraard maar dan is wel wat beter dan wat er stond of zet immers gewoon in de spits en kuyt op rechts ( heeft een goede voorzet) en elia of assaidi op links en zorg dat je backs een keer erover heen komen dat was het gevaar van feyenoord vaak toen met bijv schaken die zorgden voor gevaar omdat janmaat er de hele tijd overheen kwam en dan moet de verdediging overpakken en creeer je dus zoiezo ruimte maar deze backs komen er echt amper overheen dus moeten je buiten spelers van topkwaliteit zijn en dat zijn ze nu niet

Alle 3 zijn het spelers met een mentaliteitsprobleem.
Feyenoord moet twee keer gaan nadenken voor ze aan 1 van deze spelers gaan beginnen.

vind ik niet hoor , je zal toch wat moeten en zowel elia als labyad weten echt wel dat ze zich weer in de schijnwerpers moeten spelen omdat ze anders verder afglijden en wat is dan een beter podium als feyenoord waar je zoiezo altijd basis gaat spelen omdat je concurrentie er bijna niet is en je kan lekker je acties maken . kijk ze doen het zoiezo niet omdat ze een feyenoord hart hebben ofzo . ik vind het zoiezo zonde dat feyenoord niet onze jongens probeert terug te halen drenthe die wil graag halen ze niet ( is echt niet slechter dan wat we nu op linksback hebben) , hij kan ook nog links mid spelen. kalou wou graag terug halen ze ook niet , of die nog top zou zijn weet ik niet maar je hebt dan wel de k2 weer terug het was ooit een onwijs succes dus ik zou het toch maar proberen

Feyenoord wordt Vitesse 2

2 augustus 2015 om 14:27

Vitesse 2 uit amsterdam. Kan mij het verrotten waar ze vandaan komen als ze maar presteren.
Vitsse is Chelsea 4

2 augustus 2015 om 16:11

Hahaha wij denken hetzelfde over de spelers van Chelsea, toch moeten we iedere keer van die halve aanhoren dat Vitesse niet Vitesse is maar Chelsea 2. Ik hoop maar dat jullie aankomend jaar een beetje presteren. Kan me nog een jaar of 2/3 geleden goed voor de geest halen, Feyenoord uitvak zingt en koop er nog maar 1 en koop er nog maar 2. Gezien jullie recente koopgedrag verwachten we wat van dat clubje.

3 augustus 2015 om 01:34

"gezien jullie recente koopgedrag verwachten we wat van dat clubje"

We hebben maar 2 spelers gekocht (tot nu toe) deze zomer de rest was transfervrij:

Gustafson €1.500.000
Vejinovic €3.500.000
totaal: €5.000.000

Kuyt, Kazim en van der Heijden waren transfervrij

3 augustus 2015 om 17:33

Is ook helemaal waar. Als je koopt en er gaat er maar 1 weg dan mag je verwachte dat je er beter op wordt.

Waarom is de naam Kalou nog niet gevallen? Elia lijkt me sowieso niet minder dan Boëtius en Manu, Assaidi ook niet. Labyad heb ik mijn twijfels over, ze zijn alledrie niet de ideale oplossing.

2 augustus 2015 om 15:01

Wat is wel de ideale oplossing? Ik zie altijd een hoop reacties dat er niks goed is.
Dat mag van mij best ,maar ik ben benieuwd naar de ideale oplossing.
Dan hoor je nieuwe spits. Ja die had er gister ook geen 4 gemaakt.
maar ik hoor graag een mooie oplossing. Kalou is dat beter dan deze 3 dan.

2 augustus 2015 om 17:22

Kalou is spits, met Kazim, Kuyt en Achahbar heb je al drie spitsen en dan heb je te Vrede ook nog steeds. Al zie ik hem binnenkort vertrekken

Misschien heb ik de afgelopen weken wat gemist, maar hebben ze de lotto gewonnen in Rotterdam? Vanwaar deze financiële ruimte ineens?

2 augustus 2015 om 16:13

Clasie verkocht.

2 augustus 2015 om 16:16

welke financiele ruimte???????????????????????????????
Dit zijn opties waarvan ze er 1 proberen te halen.
Dus al hebben ze 1 euro kunnen ze dit ook proberen.
Er staat niet dat ze ook komen

Wanneer ze alle drie komen dat gaan Feyenoord echt meedoen!

2 augustus 2015 om 16:59

Kuijt, Vejinovic, vd. Heijde zijn dure jongens. Elia of Labyad is ook niet goedkoop. Die ruimte bedoel ik

3 augustus 2015 om 17:36

Elia of een ander krijgt het salaris van Boetius die had ook 1 van de best verdiende feyenoorders kunnen worden.
Feyenoord had ook 2 a 2,5 miljoen meer salaris te besteden vergeleken met vorig jaar.

Laat hem maar in de woestijn... Als hij daar al niet in aanmerking komt voor speeltijd... Elia mag wel komen, maar dan wel tegen een normaal loon.

Het zijn eigenlijk alledrie gelijkwaardige spelers, dus ik zou in dit geval voor Labyad gaan aangezien hij de jongste is, dus meeste restwaarde en waarschijnlijk ook het laagste salaris vraagt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren