Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Kishna legt uit: ‘Steeds vaker ging ik met een rotgevoel naar de club’

Laatste update:

Ricardo Kishna verruilde vijf jaar geleden de academie van ADO Den Haag voor die van Ajax, maar vertrekt er op korte termijn definitief om het te proberen bij Lazio. De Italianen moeten nog een bankgarantie overleggen richting Ajax voordat zij de aanvaller echt kunnen vastleggen, maar Kishna is met zijn hoofd al niet meer in Amsterdam. Hij verbrandt zijn schepen achter zich en hoopt op betere tijden in Rome.

/

In een interview met Voetbal International legt Kishna woensdag uit wat hem wegdreef bij Ajax. Het was algemeen bekend dat Frank de Boer en hij een moeizame band onderhielden. Soms ging het een tijdje beter, roept Kishna in herinnering, maar de buitenspeler en de trainer bleven tegen dezelfde dingen aanlopen. “Ik ben een liefhebber van voetbal, ik doe niets liever, maar steeds vaker ging ik met een rotgevoel naar de club.”

“Niet vanwege het contact met medespelers, dat is altijd goed gebleven. Maar ik kreeg steeds meer het idee dat de trainer me liep te zoeken. Dat ik niks goed kon doen in zijn ogen. Dat gaat aan je vreten”, geeft Kishna aan in het weekblad. “Ik heb bij Ajax een vreemd seizoen achter de rug, maar mijn zelfvertrouwen heeft het geen moment aangetast. Ik heb vertrouwen in mezelf, in de trainer en in de club.”

Kishna, voor wie een meerjarig contract klaarligt in de Italiaanse hoofdstad, zegt dat zijn familie achter hem staat en bij hem in de buurt blijft. Hij denkt dat alle ingrediënten aanwezig zijn aanwezig om een volgende stap te kunnen maken. “Als voetballer en als persoon. Over vorig seizoen kan ik onmogelijk tevreden zijn. Volgend jaar wil ik met een ander gevoel kunnen terugblikken. Ik weet wat me te doen staat bij Lazio. Knallen met die handel”, zegt hij strijdbaar.

Ah, kijk eens wie we daar hebben! #kishna #lazio #ajax #instavoetbalzone

Een foto die is geplaatst door Voetbalzone (@instavoetbalzone) op


Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat Frank de Boer extra op hem let, geeft alleen maar aan dat Frank het enorm in hem ziet/zag zitten. Jammer dat hij daar niet tegen kan.

29 juli 2015 om 07:23

Ik heb ook het idee dat hij ergens voor vlucht. Dat hij de druk niet aankan, en misschien denkt dat dit bij lazio anders gaat zijn.

29 juli 2015 om 08:02

Wellicht is er gewoon geen klick tussen speler en coach waardoor er een onplezierig werksfeer wordt gecreëerd wat ten nadelen is voor Kishna zijn voetbalkunsten.

Off: grappig hoe Kishna eerst door alle Ajacieden werd opgehemeld als 1 van de beste talenten en nu wordt af geserveerd bij het oud vuil.

29 juli 2015 om 08:04

Hij vind zichzelf de beste van de wereld. Hij voelt zelf ook wel aan dat dit er vorig seizoen niet zo uitzag. Ipv dan in de spiegel te kijken is het makkelijker de trainer de schuld te geven. Op die manier blijft inderdaad je zelfvertrouwen intact.

Dat je dan jezelf voor de gek houdt en je carriere naar de maan beseft hij niet eens

29 juli 2015 om 08:11

@brown, ik heb Kishna iig nooit gezien als exceptioneel talent. Ik snap tevens ook niet waarom hij zoveel krediet krijgt? Hoeveel wedstrijden heeft hij nou gespeeld en in hoeveel wedstrijden maakte hij het verschil?

Ik kan één puike wedstrijd van hem herinneren tegen Heerenveen (en zijn eerste invalbeurt tegen AZ in het seizoen daarvoor). Daar is alles wel mee gezegd.

Sana (gefaald) heb ik meer wedstrijden goed zien spelen bij Ajax en die had er toen al een seizoen opzitten. Sana was uiteindelijk gewoon niet goed genoeg. Kishna (momenteel) ook nog niet. Ik vind El Ghazi beter dat Kishna, al heeft Kishna wel meer talent. Ik hoop voor hem dat hij zijn 'geluk' vindt in Rome, al ben ik bang dat ze daar nog harder zijn dan hier.

29 juli 2015 om 08:12

Brown heb je hem niet zien spelen? Het spatte er nu niet echt vanaf en aan het aantal kansen dat ie gekregen heeft kan het niet liggen.

Iedere supporter hoopt bij elke nieuwe speler dat het een groot talent is. Is toch logisch?
Daar hoef je niet zo cynisch over te doen.

29 juli 2015 om 08:27

Brown, hoezo is dat grappig? Kijk het talent staat nergens ter discussie... Dan is het toch teleurstellend dat hij zonder echt door te breken vertrekt... Toen labyad vertrok bij PSV of bakali was dat dito, bij Feyenoord met Wijnaldum en fer was daar ook gemor... Dat is niet zo gek toch?

On: het is een bijzonder talent, maar vraag me af of hij mentaal kan opbrengen wat nodig is om de top te halen

29 juli 2015 om 08:46

Net als alle Psv'ers dat deden met Bakkali, ach ik snap het wel een beetje...

29 juli 2015 om 08:50

De klik is er inderdaad niet maar ik denk dat raiola ook flink heeft liggen stoken, zoals je in de media al kon zien..
Ik vind het jammer ik keek graag naar hem hoewel het een echte momenten voetballer is had hij wel iets speciaals
Maar het is wel een speler die zijn eigen belang boven het team belang zet en daarom vind ik het ook minder erg

29 juli 2015 om 10:10

@ Brown

wil je aub niet alle ajacieden over 1 kam scheren, alavast bedankt.

vind Kishna een groot talent, alleen talent zegt niet of iemand het goed zal doen.
aangezien vorig seizoen Kishna een aantal leuke acties afwisselde met vele slechte momenten kun je concluderen dat hij er nog lang niet is.

hoop voor hem dat het bij lazio wel lukt, maar dan zal hij toch echt bij zichzelf te raden moeten gaan en inzien dat talent alleen niet genoeg is maar ook werklust.

29 juli 2015 om 10:25

En tegen mijn cluppie Feyenoord. Toewas hij heel erg goed. Ik geloof nog wel in dit ventje. Zit een goede kop op. Alleen de Ajacieden hadden stiekem gehoopt dat hij het zou worden. En nu trappen ze na en geven ze Kishna de schuld.

29 juli 2015 om 10:44

Inderdaad, ik heb hier vaak genoeg voorbij zien komen dat Kishna 2 klasse beter was dan Depay. Zodra een speler weggaat tegen de zin van de supporters in dan kan hij er ineens helemaal niks meer van. Iets wat ik van Kishna overigens altijd al heb gevonden. Zijn hoogtepunten zijn letterlijk op 1 hand te tellen. Het schoolvoorbeeld van een mooi weer voetballer in mijn ogen. Maar goed, laten we hopen dat hij er wat van gaat maken daar.

29 juli 2015 om 10:48

@daviddaan,

Hij heeft natuurlijk ook een groot aandeel in de breuk. Als speler moet je ook bij jezelf te raden gaan... Als ik dit stuk lees dan kijk ik daar met pijn in mijn ogen naar. Ik lees hier een grote invloed van Mino in en dat is m.i. niet goed voor zijn carrière. Er zijn niet veel talenten die het nog redden wanneer ze zijn vertrokken voordat ze zijn doorgebroken....

29 juli 2015 om 10:59

Nou ik vind het echt jammer dat hij weggaat want ik vindt het nog steeds een fantastische voetballer

29 juli 2015 om 11:37

Kishna heeft nul zelfinzicht, zelfreflectie of een andere karakteristiek die van hem een echte topper zal maken. Hij maakt week in week uit de zelfde fouten en geeft vervolgens publiekelijk af op zijn trainer. Dan heb ik liever dat hij vandaag nog zijn carrière gaat verprutsen in Italië. Aan zijn talent heb ik nooit getwijfeld, aan zijn mentaliteit wel. En dit artikel bevestigt dat weer.

29 juli 2015 om 12:51

Je bent de derde die reageert en boven jou niemand die hem bij het grofvuil neerzet haha doe je dat niet stiekem zelf of probeer je wat op te laaien?? Proveceren he, kijk maar uit voor de mods

29 juli 2015 om 13:17

@mr.Brown
Ik heb het hier toenertijd al gepost, maar ik was klaar met Kishna nadat hij scoorde in een wedstrijd, zijn shirtje uittrok en dat als vuil op de grond smeet.

Voor mij gaf hij met die actie aan zich groter te voelen dan de club.

Ik als supporter waardeer dat niet.

29 juli 2015 om 14:56

Ben ook bang dat ondanks het talent, Kishna mentaal niet ver genoeg is om zich daar te ontwikkelen als groot talent. Als ik hem bijvoorbeeld vergelijk met El Ghazi, die inmiddels al wat verder in z'n ontwikkeling is en qua gedrag ook stabieler oogt, zie ik Kishna simpelweg geen grote speler worden. Liet zich ook makkelijk beinvloeden door Raiola als er weer commentaar op Ajax en Frank de Boer was.

29 juli 2015 om 07:25

Onzin. De Boer vind het wss moeilijk om met dit soort karakters om te gaan. Zie oa El Hamdoui.

29 juli 2015 om 07:39

Wat is er van die spelers terecht gekomen zoals El Hamdaoui?

29 juli 2015 om 07:46

Prima oenieboy, De Boer zal net als elke trainer zijn voorkeur hebben. Het is aan een speler om daarmee om te gaan. Maar je vergelijking met El Hamdaoui gaat echt mank: totaal niet te vergelijken. El Hamdaoui heeft zich onmogelijk gemaakt door een grens te overschrijden waarna De Boer ervoor koos hem terug te zetten naar het tweede. Je brengt het nu alsof het De Boer zijn makke is dat hij niet lastige jongens kan omgaan, maar zijn keuze m.b.t. MeH was een van de sterkste besluiten die hij gemaakt heeft. Hij maakte in een klap duidelijk dat hij er schijt aan heeft hoe je heet of wat je gekost hebt.

In dit leven heb je twee soorten mensen: slachtoffers die struikelend door het leven gaan en elk obstakel als enorme tegenvaller ervaren en als oorzaak zien waarom het allemaal zo moeizaam is. En anderzijds diegenen die uitdagingen aangaan, dankbaar zijn voor hun talent, bereid te leren van ouderen en proberen zo het lot in eigen hand te nemen. Ik vrees dat Kishna tot de eerste groep behoort.

29 juli 2015 om 07:48

Waar zat de Boer dan fout met EL hamdoui? Hij gaf hem geen basisplaats, en daar ging meneer herrie om schoppen. Het enige dat Frank niet goed deed is het niet communiceren daarvan, dat heeft hij later toegegeven.

Ik ben iemand die vind dat je het altijd bij jezelf moet zoeken. Bij jezelf kun je dingen veranderen, bij andere niet. Het begint altijd bij jezelf!

29 juli 2015 om 07:58

Kishna heeft tot het eind volop speelminuten gekregen, had zichzelf totaal onmisbaar kunnen maken. Als hij niet met De Boer door een deur kan maar elke week een goal of assist aflevert, hoor je Frank echt niet klagen.

29 juli 2015 om 08:06

El Hamdaoui??? Serieus? Ja dat is een goed voorbeeld zeg. Die heeft inderdaad het ongelijk van de Boer bij al zijn clubs bewezen.s

29 juli 2015 om 08:20

afca-yiddo, het enige kleine punt was dat hij bij een wedstrijd hem niet had verteld dat die niet speelde, maar voor de rest kan ik ook geen fout zien van de boer. Hopelijk voor kischna gaat hij niet de zelfde weg bewandelen als Meh. Want van die hoor je niks meer.

29 juli 2015 om 09:03

@manodedios: en wat was die grens dan? Uitleg vragen nadat hij gepasseerd was voor het duel met Milan? Dat De Boer dat nieuws eerder deelde met de media dan met El Hamdaoui? Dat is namelijk het enige verhaal dat ik ken.

Verder heb ik nooit slechte dingen over die jongen gehoord van medespelers. Hier in Alkmaar hoorde je ook wel dat het een aparte jongen was maar zeker geen kwade jongen.

Vergeet ook niet dat hij voetballend gewoon presteerde.

29 juli 2015 om 09:33

Daar begon het inderdaad mee, als dat alles is wat je je herinnert heb je een selectief geheugen. Er volgde een fase waar incidenten zich opstapelden, De Boer is discreet geweest over wat zich het bewuste moment in de kleedkamer heeft afgespeeld, de directe aanleiding om hem terug te zetten. Doet eigenlijk ook niet ter zaken omdat hij nu eenmaal de grenzen bepaalt en het resultaat was dat er duidelijkheid kwam en rust en een kampioenschap.

29 juli 2015 om 10:40

Goed argument man! Geen spelt tussen te krijgen. Hoeveel voorbeelden heb je nog meer?

Ik ga niet zeggen dat de Boer niks fout heeft gedaan of zal doen, maar hij durfde dit tenslotte wel toe te geven.
Zo kreeg Aissati ook een nieuwe kans, omdat Aissati in tegenstelling tot El Hamdaoui wel ervoor ging knokken. Aissati kon zelfs een nieuw contract tekenen maar besloot zelf om voor een nieuwe uitdaging te kiezen.
Zolang je gewoon je stinkende best doet krijg je kansen bij de Boer. En zo hoort het ook!

29 juli 2015 om 10:51

@azalkmaar,

Ik zou nog maar eens googlen dan om je geheugen wat op te frissen;-) Het hoeft geen kwade jongen te zijn om slecht te functioneren in de groep. Wanneer je het leiderschap van je 'baas' ter discussie stelt ben je een risico voor de groep... Dan heb je je als speler zijnde overschat...

29 juli 2015 om 12:44

@manodedios: Wellicht heb ik een selectief geheugen, maar noem de incidenten dan eens? Ik kan ze namelijk echt niet herinneren. Er zijn wat onzin dingen in de media verschenen als dat hij Suarez geslagen zou hebben ofzo, maar dit is door beide spelers ontkend en ook nooit bevestigd door iemand van Ajax.

29 juli 2015 om 07:25

Blijft toch lastig volk, voelt zich beter als de rest voor zulke mensen is geen plek bij ajax. Zonde voor zo'n groot talent maar ajax handelt goed. Geen contract verlengen wegwezen

29 juli 2015 om 08:02

Mijn hemel, wat is er in godsnaam mis met die air en dat zelfvertrouwen ???? Daar gaat t bij Ajax toch potdorie om ? We willen juist spelers zijn met bravoure waarvoor je naar het stadion komt. Als je alleen maar voor harde werkers komt ga je maar lekker naar Feyenoord kijken. De Boer zet steeds meer een elftal met koorknaapjes neer. Daarom is t spel ook zo voorspelbaar, niemand toont t lef om iets verassends te doen. Kishna brak trouwens al een halfjaar eerder door, en kreeg toch nooit langer dan 3 wedstrijden het vertrouwen.

29 juli 2015 om 08:07

Laak; ja maar dan moeten ze het wel op het veld laten zien. Dat is bij Kishna nu niet echt het geval...

29 juli 2015 om 08:08

Je hebt zelfvertrouwen en overschatting. Het laatste is bij Kshna aan de hand.
Ik heb hem nauwelijks goede wedstrijden zien spelen. En dan met een air over dat veld lopen. Blij dat hij weg is. Pain in the ass!

29 juli 2015 om 10:55

Als je alle dat soort spelers onder een kan scheer is dat racistisch.. Boekari en aissati hebben gewoon geknokt en een verlenging gekregen. Omdat el hamdoui het niet is gelukt zijn alle soort spelers zo?

Ontopic. We kunnen niet oordelen hoe de band was tussen kischna en de boer! Blijft speculeren. Wellicht voelde kischna dit en was de boer ook zo, misschien deed de boer het bewust on hem te prikkelen.

29 juli 2015 om 12:37

@robert41 Bij wie dan wel? Wie speelde wel de pannen van het dak het afgelopen seizoen: geef me vijf namen ... Tuurlijk was Kishna niet top maar zoals ie zelf zegt dat kwam MEDE door de werksfeer die niet top was. Hij is toch niet de enige die daar invloed op heeft binnen Ajax. Als 'werknemers' ontevreden rondlopen moet het management toch ook gaan achterhalen waarom dat is. Het is niet altijd volgen of stikken, je hebt met mensen te maken. Zo makkelijk om alleen maar naar hem te wijzen.

29 juli 2015 om 07:30

Precies Jows, de wet van Cruiff je moet je pas zorgen maken als ze ophoude met zeiken tegen je.

29 juli 2015 om 07:31

Zo kan je het ook uitleggen, maar extra op hem letten kan ook zijn zoals hij het beschrijft dat elke scheet die hij laat wordt uitvergroot in tegenstelling tot bepaalde andere medespelers. Kijk ik was er natuurlijk ook niet bij. Maar als dat het geval is geweest begrijp ik hem heel goed want niets is zo vervelend als een manager die je om in zijn woorden te praten loopt te zoeken en uiteindelijk het gevoel creëert dat jij toch niks goed kan doen. Ik denk dat hier beiden schuld aan hebben dus zeker ook een deel van de schuld ligt bij F. De Boer.

29 juli 2015 om 07:57

Als je vrijwel elke wedtrijd word gewisseld, na elke mindere wedstrijd op de bank zit, en de trainer meerdere keren voor Schöne, Andersen of Sigthorsson op jouw positie kiest zou ik er op een moment ook klaar mee zijn.

29 juli 2015 om 08:10

Laak, als iemand (te?) lang vertrouwen in spelers houdt is het de Boer wel.
Dit is echt luie Kishna zelf te verwijten.

29 juli 2015 om 07:37

Als De Boer zo vol vertrouwen was geweest. Dan had hij hm wel laten renderen op de vleugel.

Maar niks daarvan. Ajax viel niet aan, dus als hij een voorzet moest geven, was er niemand. Vandaar dat alles terug gaat bij Ajax. Kishna werd vaak als eerste gewisseld. Niet goed voor het zelfvertrouwen !

29 juli 2015 om 07:59

De reden dat Ajax niet aan aanvallen toekwam afgelopen seizoen lag in het feit dat de spitsen geen bal vast konden houden en geen man konden passeren. El Ghazi was de enige die hierin een kleine voldoende haalde. Met name Kishna was hierin zwaar onvoldoende, waarbij hij ook nog verdedigend niet omschakelde. Hij welgeteld 1 goede invalbeurt gehad afgelopen seizoen. Heeft niets met het systeem te maken, is puur gebrek aan kwaliteit van een overschatte speler. Winnaars hebben een doel, verliezers een excuus.

29 juli 2015 om 08:06

Hij mocht nog blij zijn dat hij zo vaak speelde! En dat overmars er nog vijf miljoen uit beurt is grote klasse!

29 juli 2015 om 08:18

@fcbogarde, Ajax heeft vorig seizoen niet goed gespeeld, dat klopt. Dat wil echter niet zeggen dat je als speler het verschil niet kan maken. Waarom heeft El Ghazi dan wel een goed rendement (zeker voor zijn eerste seizoen).

Kishna had zijn kans gewoon kunnen pakken, Fisher was immers geblesseerd. Het gaat overigens niet alleen om de wedstrijden. Ook tijdens trainingen moet je jezelf laten zien.

Punt is en blijft dat Kishna gewoon niet altijd professioneel genoeg is volgens Frank. Frank pakt hem dan aan, omdat hij het zonde vindt dat zo'n jongen zijn talent niet optimaal benut. Overigens had Gregory ook zo'n periode waar hij meer met randzaken bezig was, dan met voetbal. Dat zag je ook aan zijn spel. Bij PSG is hij toch professioneler geworden. Wellicht gebeurt hetzelfde met Kishna, maar ik heb zo mijn twijfels.

29 juli 2015 om 08:36

@Jows, welke spelers zijn afgelopen jaar nog meer gegroeid onder FdB ? Cillessen en El Ghazi; dan heb je het gehad. Nee, de speelwijze klopt niet. Niet voor niets hadden we de minste doelpogingen. En dat voor een topclub !! Verder was er veel kritiek op het niet scoren van Sigthorsson. En op beide backs, die als halve vleugelspelers moesten acteren en allebei een waardeloos seizoen draaiden. Nee, het zogenaamde Technisch Hart mag zeker bij zichzelf te raden gaan !!

29 juli 2015 om 09:11

@fcbogarde, dat is ook niet zo gek. Van Rhijn speelde matig. Veltman moest het doen met een minder gemotiveerde Moisander. Boilesen kwam terug van zijn blessure, maar was plotseling verleerd hoe hij moest verdedigen. Dan werd daar soms Viergever neergezet, maar die was ook onwennig. Dan ga je als team niet vol op de aanval spelen. De verdediging was gewoon kwetsbaar.

Dan ontbrak er op het middenveld ook nog eens een ervaren man en een speler die het spel goed kan verdelen. Blind was net vertrokken. Serero werd toen op 6 gezet (viergever heeft daar ook nog gespeeld). Daar speelde hij een tijd erg goed, maar Serero was niet een speler die vanuit het niets een crosspass kan geven en de diepte op kan zoeken. Het was altijd kort. En als de bal dan via een aantal schijven voorin kwam, dan kon de bal niet goed worden vastgehouden. Later ging Klaassen daar spelen, omdat Serero geblesseerd was.

Bazoer en Sinkgraven zijn er later bijgekomen en vooral Bazoer heeft het erg goed gedaan. Je ziet ook dat hij erg is gegroeid. Als ik nu naar Sinkgraven kijk, dan zie ik ook enorm veel vooruitgang. Het middenveld is veel dynamischer. Ook de verdediging is harder met Tete en Riedewald.

Ik zie ook het liefst aanvallend voetbal, maar we moeten ook het resultaat niet vergeten.

We gaan vanavond zien hoe Ajax daadwerkelijk speelt als er meer druk opstaat. Ik denk (van wat ik nu heb gezien), dat we een leuk voetballend Ajax gaan zien.

29 juli 2015 om 07:51

We mogen wel stellen dat Frank de Boer met zijn defensieve houding een sta-in-de-weg is voor het opleiden van goede buitenspelers. Elke buitenspeler van de afgelopen jaren zal beter renderen wanneer Ajax wat meer zou gaan aanvallen. Een vleugelspeler is vaak een speciale jongen, die je niet altijd 90 minuten vanuit een taak moet laten spelen. Je ziet de angst vaak om een actie te maken, want dan staat Ome Frank alweer met een furieuze kop langs de zijlijn. Ik hoop dat het dit jaar anders is, maar Frank is koppig. Misschien trekt Trustfull zijn mond tegen hem open...

29 juli 2015 om 08:12

Hkishna kan geen 5 minuten uit zijn taak spelen. Hou toch op, Kishna is een lui rebelletje, daar horen we nooit meer iets van.

29 juli 2015 om 08:24

@lebronjames6, waarom lukte het dan wel tegen Heerenveen? Denk je dat Frank toen tegen hem zei "jongen, doe vanavond maar wat je wilt, ik geef je geen taken mee."?

Onzin, deze jongen was gewoon niet constant genoeg. En dat is ook helemaal niet erg. Het is een jonge speler en dit was feitelijk zijn eerste volle Eredivisie seizoen. Ik neem het hem ook helemaal niet kwalijk. Hij is niet de eerste speler die in zijn eerste seizoen wat tegenviel.

Dat hij kan voetballen ziet iedereen wel. Echter is voetballen niet meer het enige wat je moet kunnen als speler. Ook mentaal moet het goed zitten. Leren door vallen en opstaan.

Tegenwoordig kunnen veel jonge spelers niet meer omgaan met kritiek. Hun hele leven horen ze al hoe geweldig ze zijn en als er dan iemand is die kritiek op ze heeft worden ze boos en voelen ze zich niet begrepen en onheus bejegend. Respect noemen ze dat.

29 juli 2015 om 09:08

Het is ongelooflijk hoe ver jij van de waarheid af zit. Doe me een lol en kijk eens wat uitspraken van de Boer terug over Kishna. Ik zal vast de conclusie verklappen; hij miet vrij zijn, zijn tegenstander op zoeken en acties maken. Dat was zijn opdracht wn daar deed meneer hè-le-maal niets mee. Kan je nog DD wedstrijd in Camp Nou herinneren afgelopen seizoen? De Boer die vol staat te schreeuwen naar Kishna de actie te maken en meneer draait weer terug. Nee, Kishna is een talent maar wordt uitgespeeld door Raiola. Hij kreeg speciale aandacht bij Ajax omdat hij het in zich had, daarom ligt de lat hoger dan bij anderen. Hij gaat hier echt nog spijt van krijgen als hij volwassen wordt. Normaal gesproken is de omgeving hier erg belangrijk in, maar het lijkt erop dat die alleen maar zeggen wat hij wilt horen.

29 juli 2015 om 07:55

Kishna heeft zijn bankgarantie wel binnen dus. Die zal niet veel spelen.

29 juli 2015 om 09:00

Als iemand het in je ziet zitten en je daarom extra achter je vodden aanzit is heel wat anders. Dat verschil merk je ook echt wel. Die twee lagen elkaar gewoon niet, dat kan. Verder no hard feelings. Dat zeg ik altijd tegen mensen, als je het ergens niet prettig hebt moet je iets zoeken dat je wel leuk vindt. Heel simpel maar veel mensen blijven hangen, gaan zich irriteren, raken gestresst etc.

29 juli 2015 om 11:37

Ik hoopte eigenlijk dat het wel aan zijn zelf vertrouwen heeft geknaagd, want anders was er geen excuus voor zijn bange en waardeloze spel in 9,5 van de 10 wedstrijden. Maargoed, hopelijk laat hij zien wel degelijk zo'n groot talent te zijn in Italie. Op links loopt er bij Lazio alleen wel een speler die 3 klasses beter is dan hij.

29 juli 2015 om 12:05

Zieje vaker.
Dat ze dan over 4 jaar zeggen Had ik maar ff geluisterd..

30 juli 2015 om 00:36

Jammer ook dat Frank niet om kan gaan met spelers die anders denken dan hem. Eerst El Hamdaoui en nu Kishna, ik denk Frank daarom ook nooit echt een toptrainer gaat worden, althans niet zonder goede assistenten.

30 juli 2015 om 11:01

@ clckwrkorang
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik in dit geval het helemaal met je eens ben. De boer moet idd leren omgaan met moeilijke jongens.

Daarnaast wil ik graag mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag jegens jou van de afgelopen tijd. Ik ben niet altijd even vriendelijk geweest en je hebt soms best interessante meningen. Wat mij betreft zetten we een streep onder onze vete en gaan we voortaan vriendschappelijker met elkaar om.nogmaals mijn excuses en ik hoopdat je deze wil accepteren.

30 juli 2015 om 13:04

Goed dat je nu inziet dat het niet echt normaal en acceptabel gedrag was. (soms van beide kanten) Excuses. geaccepteerd.

30 juli 2015 om 13:35

Geintje!
Haha je dacht toch niet serieus dat ik het meende? Kijk dit is dus precies wat ik bedoel bij jullie gekkies, jullie trappen overal in en nemen dingen veel te snel aan zonder na te denken. Hoe kan ik je mening dan ooit serieus nemen. Over de boer zeggen dat hij niet met moeilijke jongens om kan gaan door dat 2 etterbakken nu niet meer bij ajax voetballen? Kan van gaal dan ook niet met moeilijke jongens omgaan omdat hij geen goede relatie had met rivaldo, van bommel, ribery,valdes en falcao? Mourinho stuurde balottelli weg, kan hij ook niet met moeilijke jongens omgaan. Wat een onzin weer, maar goed ik ben ook niet anders van jou gewend.

31 juli 2015 om 01:30

Je heb naast je aparte humor ook een bijzonder vervelend karakter. Ik ben overigens niet goedgelovig, maar dat betekent niet dat ik mensen niet een tweede kans gun. Die heb jij nu gehad en dit is dan ook de laatste keer dat ik ook maar de moeite zal namen om je comments te lezen. Die over het algemeen weinig inhoudelijks toevoegen aan de discussie, veelal open deuren intrappen en daarnaast regelmatig denigrerend en nodeloos kwetsend zijn richting andere mensen op de website. Je laatste comment stond ook weer bol van slechte vergelijkingen/voorbeelden.

31 juli 2015 om 11:49

hoe durf jij de gesprekken tussen ons een ''discussie'' te noemen, ik schaar het eerder onder het kopje speciaal onderwijs, omdat het voelt alsof je een mong00ltje keer op keer moet uitleggen hoe de wereld werkt. Daarnaast is het nemen en niet ''namen''.
je taalfouten zijn te retarded voor woorden! Let daar nou eens op!!!

Dat natrappen staat niet en ik persoonlijk vindt dit ook niet netjes, maar er zijn twee kanten en ook ajax zal hier een deel aan hebben. Ondanks alles hoop ik voor je dat je daar wel vind wat je zoekt. Maar dan moet dat wispelturige er uit en dat brak je ook op, dat men je wisselde.

29 juli 2015 om 07:30

Natrappen? Hij is zo netjes als maar kan, hij legt puur zijn gevoel uit en blamed eerder zichzelf dan de boer. Hopelijk zal kishna het halen, ik geloof wel in die jonge

29 juli 2015 om 07:37

Ja ik hoop t ook, maar dan gaat ie naar Lazio waar de concurrentie niet mis is met Candreva, Anderson en Keita...

29 juli 2015 om 08:17

Nee hoor hij is aan het natrappen. Hij geeft af op zijn vorige werkgever. Dat is gewoon niet netjes

29 juli 2015 om 08:40

Als je het volledige interview ziet, zie je dat hij ook kritisch op zichzelf is en aangeeft dat het gewoon niet geworden is wat hij ervan verwacht had. Als ik op mijn werk niet kan opschieten met mijn baas zou ik ook met tegenzin naar mijn werk gaan. Heel jammer, want de potentie heeft hij wel.

29 juli 2015 om 10:40

Het zegt wat over zijn houding, past wel bij Raiola.

Met die instelling zien we die jongen dadelijk in de middenmoot in Griekenland.

29 juli 2015 om 07:36

Welke instelling? Omdat hij gal spuugt naar de trainer waarmee hij overhoop ligt? Daar is niets mis mee, je kan nou eenmaal hebben dat je niet door 1 deur kan met iemand. Als dat je trainer is, dan is dat klote, maar helaas kan dat ook.

We zullen zien hoe hij het daar gaat doen. Zit toch met Braafheid, Hoedt en de Vrij wel goed in Rome. Talent heeft hij ook genoeg dus ik zie het probleem niet zo.

29 juli 2015 om 08:53

Zijn instelling op het veld is verschrikkelijk. Hij is een van de redenen waarom het zo'n drama was dit jaar, dan zette ajax eindelijk druk en dan kon de tegenstander zich altijd via Kishna's mannetje vrij spelen want die stond er dan weer tien meter af. Hij snapte totaal niet hoe je in een team samenwerkt, na de winterstop vorig seizoen leek het een heel leuk talent maar mentaal zit het gewoon verkeerd. Lazio zal meneer goed in de watten moeten leggen, als ze hem al uberhaupt kopen. Ze waren niet zo zeker van hun zaak vanwege zijn knie en vroegen een second opinion aan na de medische keuring.

Sorry. Ik zie het niet bij deze jongen. Dit lijkt op slachtoffergedrag. In het veld heb ik ook de drive en zelfkritiek gemist. Doe daar een zaakwaarnemer bij die aan het stoken is.. Dan zie ik de ingrediënten voor een jongen die het talent heeft maar niet de juiste mentaliteit heeft om dat talent tot wasdom te laten komen..

Prinses op de erwt. Hij kan mijn ongelijk gaan bewijzen in Italië, maar ik heb het vermoeden dat ook daar weer iets niet helemaal naar zijn zinnetje is, waardoor het grote talent er net weer niet uitkomt. Deze jongen zal altijd een excuus vinden. Een voetballer krijgt in zijn carrière met allerlei coaches te maken en hoeft echt niet met iedereen dik bevriend te zijn. Je kan van iedereen wat opsteken maar moet het uiteindelijk zelf laten zien. De Boer heeft ondanks zijn kritische houding Kishna behoorlijk veel speeltijd gegeven en daar had hij alle monden kunnen snoeren en De Boer voor het blok kunnen zetten - maar dat deed hij niet.

Nu gaat hij naar Italië waar de concurrentie heviger is, de verdedigers sterker en de coach hem wederom opdrachten mee zal geven. Ik bent bang dat hij niet de mentaliteit heeft om zich daaruit te knokken, maar over een jaar of twee weer een serie verwijten klaar heeft waarom het niet lukt en (gesteund door een handenwrijvende Mino) op zoek gaat naar een nieuwe club.

Zo jammer dat hij weg is. Ik zag een voorname rol voor hem op de flanken bij Ajax weggelegd. Maar dan heb je wel een trainer nodig, die durft te voetballen, waarin spelers risico's mogen nemen.

Maar onder FdB wordt Cillissen meer aangespeeld dan welke aanvaller dan ook. Er zit geen snelheid, geen diepgang bij Ajax. Alles is controleren en wachten op de kans die gaat komen. Geen wonder dat de kritieken op het smakeloze voetbal aanzwelt.

Kishna werd heen en weer geslingerd. Dan linksbuiten (met weinig balcontacten) en als eerste gewisseld en dan weer op de bank.

Het ga je goed Kishna, maar ik denk dat je met de Serie A voor een verkeerde competitie hebt gekozen....

29 juli 2015 om 09:36

True, heeft ook geen echte kans gehad zoals bijvoorbeeld sigthorsson of een schone, die speelden veel meer en werden niet steevast als eerste gewisseld maar of die nou beter waren!??! Eeuwig zonde!

Nu spelen we vanavond met schone op de flank of milik wanneer fischer nog last heeft, fantastisch! Nieuw seizoen, zelfde bullshit! Je hebt cerny en muric lopen maar die zijn niet mee, je bent ajax maar je hebt maar 1 aanvallende wissel in de vorm van sanogo, wie?

Waar zijn we dan mee bezig vraag ik mij af?

No way dat die gast het gaat maken. Dat wordt hetzelfde traject als Buoy. Dit jaar ''wennen'', eufemisme voor de bank warmhouden. Dan wordt er in de zomer een blik nieuwe spelers aangetrokken en blijkt al snel dat er weer geen speeltijd in zit. Verhuur, aan Catania oid. Probleem met Catania is echter dat ze meestal de bal niet hebben en dan heb je weinig aan Kishna, dus ook bij Catania weinig speeltijd. Vervolgens belandt hij bij een Turkse subtopper. Daarna de zandbak.

29 juli 2015 om 07:48

Ook lekker vergelijkbaar... Bouy heeft überhaupt niet eens voor het 1e gespeeld terwijl Kishna heeft aangetoond het te kunnen en al een heel seizoen erop heeft zitten.

Hoedt is er ook naar toe gegaan, is die ook perse gehaald voor de bank? Kishna heeft talent genoeg om het 1e te halen.

29 juli 2015 om 11:26

Geen enkele speler wordt gehaald voor de bank. Maar Kishna maakt de fout van zijn leven door naar het buitenland te gaan.

29 juli 2015 om 08:28

Haha, volgens mij kun je bij dit verhaal de naam Kishna en Bouy ook vervangen door de naam Zivkovic..

Als ie zich zo voelde, is het ook maar beter dat ie vertrok.
Helaas is in de ogen van veel Ajax fans Kishna de boosdoener, terwijl wij net zo min weten hoe Frank De Boer zich tegen Kishna gedraagt. Ik denk echt dat het verhaal twee kanten heeft en dat zowel Kishna als Ajax beter af is met een scheiding.

De enige goede wedstrijd die ik me van Kishna kan herinneren was zijn invalbeurt thuis tegen Heerenveen. Nou, succes in Italië! Neemt niet weg dat ik het hem niet gun, zou mooi zijn als hij het Nederlands elftal haalt, want hij heeft wel degelijk kwaliteiten.
Zijn mentaliteit/karakter zal echter wel iets moeten veranderen, en dat zal lastig zijn. Karakter is sowieso moeilijk te beïnvloeden, bij wie dan ook.

Kan me goed voorstellen dat er geen voetbalplezier is onder Frank de Boer. Als je de man zelf al hoort praten voor een wedstrijd, lijkt het wel of dat ie teammanager is in een fabriekshal. Die norse kop erbij. Voetbal is begonnen om plezier te maken. En dat moet naast presteren de tweede prioriteit zijn. In de goude jaren van Ajax met spelers al Finidi en Kanu. Zag je dat er ook echt veel plezier was. Nu met Marc Overmars, van de Sar en dan Frank de Boer als trainer en Klaassen als aanvoerder is het als werken in een mortiarium. Bittere saaie mensen. En als er al iemand opstaat met een beetje durf en flair, krijg je dit weer.

29 juli 2015 om 08:04

Ik kijk regelmatig filmpjes van Ajax maar zie toch vaak heel wat anders. Ik zie meestal een lachende selectie die lol met elkaar hebben en een super fanatieke De Boer die graag overal aan mee wil doen ( wat je ook niet overal ziet ) Tja de Boer kan weinig doen aan hoe hij eruit ziet dus een beetje laag van je dat je hem daar dan op gaat zitten afzeiken.

29 juli 2015 om 08:47

@bayernm, heb jij in de jaren van Van Gaal wel eens een training van Ajax bijgewoond? Weet je hoe ongelooflijk gedisciplineerd de spelers moesten zijn? Ik kan mij nog herinneren dat Ajax in de voorbereiding op de wedstrijd tegen Bayern Munchen trainde in Callantsoog. Finidi stond op de flank, zou een bal aangespeeld krijgen, moest die kaatsen richting een middenvelder en vervolgens direct de diepte opzoeken.

Op een gegeven moment liep hij zonder te kijken opzij en botste hij tegen een tasje op van een supporter. Hij bood keurig zijn excuses aan en legde de tas van de supporter iets naar achteren, zodat hij meer ruimte had en er niet opnieuw tegenaan zou lopen.

Van Gaal schold hem helemaal verrot. Hij was immers aan het trainen. Hij moest zich focussen op de trainingen, niet op een tasje. Ik heb niet het idee dat de spelers er toen last van hadden eerlijk gezegd. Maar toen was het voetbal heel anders.

Voetbal is in eerste instantie plezier maken, maar bij Ajax moet er ook gewonnen worden. Er is druk. Daar moet je als speler tegenkunnen.

Frank heeft juist aangegeven dat hij de spelers vorig seizoen iets teveel ruimte heeft gegeven. Hij gaat er dit seizoen weer wat strakker opzitten, aangezien veel spelers niet met de extra vrijheid om konden gaan.

29 juli 2015 om 10:40

Haha echt he...je kon het niet beter verwoorden. FDB heeft meer weg van een voorman bij een fabriek waar ze dwangarbeid verrichten dan een trainer van een voetbalclub.
Volgens mij heeft hij meer met types als Klaassen en Cilissen. Dit soort types liggen hem meer omdat ze denk ik qua denkwijze het dicht bij hem liggen. Daarom vind ik FdB ook geen topcoach. Ik denk dat hij bij een club als PSG gigantisch zal falen.

Voor mij is Kishna al geschiedenis. Sinds de eerste dag maakte Raiola misbruik van deze jongen. Helaas heeft de speler zelf ook zijn bijdrage aan de malaise geleverd. De kansen die Kishna heeft gekregen heeft hij gewoon niet met beide handen gepakt. Jammer voor Kishna/raiola, maar Ajax is groter dan dit kinderachtige gedrag.

Hij zal aan deze woorden nog wel terug denken wanneer hij kwartier voor tijd invalt bij Catania in een degradatieduel... Hij heeft een te groot ego en dat gaat hem opspelen... Lazio is ook wat anders dan Arsenal oid. Die zien dat ook wel

Wat een vakman is die Raiola. Hij doet zijn werk heel erg goed, maar wat erger ik me eraan als voetballiefhebber!

@ FC Bogarde; Perfect verwoord, maar Kishna zal ook meer pit moeten tonen had vaak n wat slappe instelling, zo leek het tenminste.

Maar hopen dat Kishna in Italië een trainer krijgt die hem niet steeds opzoekt en hem toelaat fouten te maken. Lijkt me een stuk relaxter voor die arme jongen...

En maar huillie huillie doen. misschien moet hij eens naar zich zelf kijken. Wat is er mis gegaan? Waarom kreeg hij het gevoel de boer hem niet mocht. Hij had ook een gesprek aan kunnen gaan. In plaats van nu natrappen. En ligt ook deel aan een rioolrat van een zaakwaarnemer met eurotekens in zijn.ogen. kishna denkt dat hij al klaar is met leren en complete voetballer is. Denk niet dat hij veel gaat spelen bij lazio.

"knallen met die handel!"
Ik ben benieuwd, dat "knallen" heb ik hem bij Ajax nimmer zien doen...

Misschien is een keer in de spiegel kijken dan naar andere wijzen Kishna. In alle wedstrijden die ik van je heb gezien ( en dat zijn ze allemaal) heb je nooit 100% gegeven. Je kan geweldige acties maken en goede voorzetten geven, maar in het merendeel van de wedstrijd ben je onzichtbaar. Als een actie mislukt laat je je kop naar beneden zakken en geloof je het allemaal wel. Zonde want kwaliteit heb je in overvloed. Succes bij Lazio.

Tuurlijk, je bedoeld dat je een luie speler bent, te vaak niet mee verdedigd en veel te weinig liet zien. Maar ja, in de spiegel kijken zal je niet geleerd hebben van je maatje raiola natuurlijk. Tot ziens in de serie C

Ik vraag mezelf echt af of hij denkt dat hij felipe Anderson of Antonio Candreva wel uit de basis speelt, terwijl hij er bij Ajax zelfs vaak naast stond.

Als hij al met een klote gevoel naar zijn werk gaat zegt dat meer over hem dan over Ajax. Verwend jochie, je komt net kijken en nou al babbels

Kishna is een vervelend en verwend mannetje,dat zich gek laat maken door Raiola.
Wie denk hij wel dat hij is 21 jaar en nog helemaal niets laten zien.
En dan ligt het aan de boer,laat me niet lachen.
We gaan nooit meer iets van hem horen,hij kiest voor geld.
Het wachten is op door verhuur naar serie B.
Succes,strik er om en weg wezen.

29 juli 2015 om 10:06

Hij kiest niet voor het geld, hij kiest voor de makkelijkste weg. Daar kan je ook iets van vinden, maar dat is wel iets anders. Daarbij ligt een deel ongetwijfeld ook bij Frank de Boer. Een fijne coach, maar hij is wel primair een coach die met brave jongens om kan gaan. Zijn manier van prikkelen werkt blijkbaar niet bij iedereen. En dat is jammer, want het is ook des Ajax om een jongens met een beetje bravoure in het team te hebben.

Gewoon te zwak voor de top dus, Frank is een modelprof die op het hoogste niveau heeft gepresteerd. Hij weet wat er verwacht wordt in de top en handelt daarna, Ricardo kan daar niet nee om gaan. Voor hem 10 anderen, hij heeft echt niks laten zien en veel mensen gehad, een ondankbaar persoon naar mijn mening. Mooi nog ff geld voor gecashed en de rommel mooi opgeruimd.

Geen mentaliteit die jongen, gaat het in Italie al helemaal niet maken want daar is de sportcultuur veel harder. Niet presteren, een recht. Deze jongen heeft zijn toekomst nu al weggegooid en alleen omdat hij zich om laat praten door Railoa die zijn hypotheken moet afbetalen. Jammer dat zo'n jogen zo naief is maarja, dat is ook een karaktereigenschap die hem Kishna maakt en dus als consequentie een mislukt talent.

Dit zijn van die jongens die alleen goed voetballen als ze 110% vertrouwen krijgen van hun trainer. En we weten allemaal dat als de Boer je als speler je laat vallen, je het hartstikke kunt vergeten. Dit soort trainers zijn er nu eenmaal. Zonde dat het ten koste moet gaan van zo'n leuk talent.

Eeuwig zonde dit. Ik hoop en denk dat wanneer Kishna een paar jaartjes ouder is in gaat zien dat de Boer juist zoveel op hem lette omdat hij het talent in hem zag zitten en daarop wilde hameren. Helaas heeft hij zich al laten misleiden door die praatjesmaker.. het ga je goed bij Lazio Ricardo, ik hoop dat je niet in de vergetelheid raakt want het talent heb je zeker.

Dit is dus een ander beeld dan wat De Boer ons wilde laten geloven. Namelijk dat Ajax er alles aan gedaan had om Kishna te laten slagen bij Ajax. Dat is dus in de ogen van Kishna niet het geval geweest. En eerlijk is eerlijk ook op tv konden we zien dat De Boer Kishna bewust zocht door hem steevast te wisselen of een andere speler op zijn positie te zetten.
Het komt veel te vaak voor dat de beleidsbepalers bij Ajax iets fouts doen en dan later proberen hun straatje schoon te vegen. Ik noem dit de eigen fans belazeren.

Snapt die dan niet dat het veel erger is als je compleet genegeerd wordt door de trainer? Het klinkt alsof de Boer hem continue wilde prikkelen om alles eruit te halen wat er in zat maar Kishna pikte dat te negatief op. Dan nog die Raiola erachteraan.

Kishna heeft zich laten opnaaien. Daarnaast kiest hij de makkelijke weg. Hij zag alleen maar negativiteit, waar dat positief zou moeten zijn. De Boer heeft in het verleden meermaals aangegeven dat hij Kishna het grootste talent van de opleiding vond. Ajax heeft die jongen gesteund tijdens zijn elle lange revalidatie periode. Frank de Boer heeft hem vervolgens bij Ajax 1 gehaald. Dit zou voor Kishna genoeg moeten wezen. Dat de coach dan extra op jou let, heeft er mee te maken dat hij het juist wel in je ziet zitten. Dat er meer verwacht wordt van de speler die de Boer een van de grootste talenten achtte.

En ach, misschien is Kishna diep van binnen een jongetje die ook zn complimentjes nodig heeft en gaf de Boer die dan te weinig wanneer hij wel iets goed deed. Dat is iets wat hij in Italie al helemaal niet hoeft te verwachten.

Het is een steek richting Ajax en haar supporters dat hij ze de rug toekeert. Getuigend van weinig doorzettingsvermogen, kiezend voor de makkelijkste weg.

Ik als ajacied wens hem t beste, maar pijn doet het wel.

Weer lekkere reacties hier. Ligt 100 procent aan Kishna en De Boer en Ajax hebben alles goed gedaan.
* kots*

Mag wel wat kritischer in de spiegel gekeken worden door sommigen. De Boer en Ajax hebben zeker ook fouten gemaakt, anders laat je iemand die je als talent ziet niet zo eenvoudig vertrekken.
Daarnaast komt communicatie van 2 kanten, dus kan nooit 1 kant het verpest hebben bij problemen

29 juli 2015 om 14:56

pietverdriet.......

Een jongen van de leeftijd van Kishna moet nog heel veel leren.
Met alleen roepen dat je de beste van de wereld wilt worden,
kom je er niet. Je kunt dan beter luisteren naar "door de wol
geverfde" vakmensen als "de Boer, Bergkamp, Jonk etc"
die bij Ajax rondlopen.

Of zoals Ronaldo tegen El Ghazi zei..."de top bereik je alleen
door harder te werken dan de rest"

Kishna is niets meer dan een groot talent...of hij gaat slagen
zal aan hem liggen.

Het was ook Frank zijn schuld dat MEH niet slaagde, toch?
je hebt daarna toch ook gezien dat het overal hetzelfde
was met die jongeb? En nog zei Frank dat ook hij niet alles
goed gedaan had.

Je moet als trainer omgaan met 20-30 voetballers die allemaal
hun eigen gebruiksaanwijzing hebben. Dat is bijzonder moeilijk
Dat Frank stekenm laat vallen...geen twijfel......
Maar "snotneuzen" moeten leren dat individueel belang (ik hou
van voetbal en wil akties maken) altijd ondergeschikt is aan
het teambelang.

Geloof maar niet dat Frank Kishna verbood akties te maken......
Maar als een aktie mislukt wel mee terug verdedigen, want
dat is bij Ajax belangrijk. de aanvaller is de eerste verdediger

29 juli 2015 om 15:04

Leuk verhaal, vooral emotie/frustratie, je hele gedachtegang dat Kishna zichzelf de beste vind is een menin/persoonlijke indruk/uit de lucht gegegrepen.

Dat Frank met 20-30 verschillende voetballers verschillend moet omgaan is logisch. Dat is zijn werk. Dat hij zelf al aangeeft niet alles goed te doen ondersteund mijn mening; de 'schuld' ligt niet alleen bij Kishna.

En leuk voorbeeld dat Frank hem iets niet verbood. Open deur en geloofde ik dus zeker niet.

Ik geloof wel dat de relatie op trainingen beroerd was en weiger te geloven dat het allemaal te wijten is aan Kishna.

Maar laten we positief eindigen; leermomentje voor Frank en Ajax

Wat een zelfreflectie heeft deze jongen. Ipv in de spiegel te kijken geeft hij z'n matige seizoen met veel speelminuten na een lange blessure de trainer de schuld.
Dom dat hij voordat hij een bal heeft geraakt bij Lazio nu al een vergelijking trekt tussen trainers.
Italie is natuurlijk een voetballand pur sang waar spelers van alles belooft wordt.
We gaan zien wat er van hem komt...

Hoe zou dat toch komen ? Dit hoor je vaak bij spelers van Ajax dat ze met een rotgevoel naar de club gaan ? Hangt daar zon negatieve sfeer ? Of ligt dat aan Frank de boer ? En kishnaheeft groot gelijk. Als ik met tegenzin naar mijn werk ga dan verkas ik ook .

Ik denk dat er gewoon geen klik was tussen hem en de Boer. Maar Frank de Boer is iemand die geen blad voor de mond neemt en daar kan niet iedereen tegen. Vooral jongens met een andere afkomst zijn daar niet aan gewend. Toch vind ik Kishna niet heel sympathiek. Afgeven op je vorige club is nergens voor nodig. Ik heb ook de indruk dat hij niet altijd eerlijk is geweest tegen de Boer en in de media. Raiola moet het woord voor hem doen, maar zelf zeggen dat er niets aan de hand was.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren