Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Manchester United wordt verrast door laag openingsbod van PSG'

Laatste update:

Laurent Blanc zei maandag dat een transfer van Ángel Di María naar Paris Saint-Germain ‘erg dichtbij’ was, maar in Engeland wordt daar aan getwijfeld. De Fransen zijn wel in onderhandeling met Manchester United over de Argentijns international, maar volgens The Guardian was het openingsbod van PSG veel lager dan eerder in de media werd beweerd.

/

United kocht Di María vorig jaar voor 75 miljoen euro van Real Madrid en zou de aanvaller volgens verschillende berichten voor 65 miljoen aan PSG verkopen. The Guardian claimt nu dat de kampioen van Frankrijk echter pas 40 miljoen euro heeft geboden. United is bereid om een verlies op zijn recordaankoop te accepteren, maar dit verschil is wel heel erg groot.

Het is daarom nog maar de vraag of een transfer echt dichtbij is, of dat er voorlopig nog wel even onderhandeld zal moeten worden. Pikant genoeg speelt PSG woensdag een oefenwedstrijd tegen United, de huidige werkgever van Di María. De dribbelaar zal in dit duel niet in actie komen.

Manchester United maakt een fout als het Ángel Di María nu al verkoopt

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

75 miljoen betaalt MU aan Real Madrid en het vraagt 65 miljoen aan Psg.
IK vraag me af f je dat bedrag vangt.

28 juli 2015 om 12:55

Is dat niet een beetje de strekking van dit hele artikel...?

28 juli 2015 om 13:10

Klopt.

Ik snap eigenlijk niet waar om Man United Di Maria wilt laten gaan. Een aanval met Depay-Rooney-Di Maria met Mata op 10 zou toch fantastisch zijn!

28 juli 2015 om 13:01

Ik begrijp er ook helemaal niks van

28 juli 2015 om 13:01

@ Lucjuuh

Omdat die Maria geen vleugel speler is. Zijn enige relatief constante seizoen was als nummer 10 speler. En zelfs daar heeft hij een heleboel wedstrijden gewoon weg niet constant gespeeld maar liet hij bij vlagen genialiteit zien. Waar spelers als Hazard, De Bruyne etc de stap maken van momenten voetballer naar constante voetballer blijft dit bij Di Maria achterwege. Op topniveau kan je niet een 8 spelen en vervolgens twee wedstrijden een 5. Je moet continu op de 7 zitten.

28 juli 2015 om 13:35

@ D-Bergkamp

Wat een onzin, Di Maria is juist geen nummer 10 maar een flankspeler! Hij werd vorig seizoen vaak op 10 neergezet door Louis en daardoor bakte hij er ook niet veel van...

28 juli 2015 om 13:47

@van der vaart., jij praat juist onzin, je hebt hem duidelijk niet goed gevolgd, hij heeft inderdaad lang rechtsbuiten gespeeld bij Real maar zijn beste wedstrijden speelde hij op het middenveld, zijn laatste seizoen bij Real, zoals de CL finale, en net als bij Argentinie ging hij ook geweldige wedstrijden op het middenveld spelen.

28 juli 2015 om 13:59

Klopt, van origine is hij wel vleugelspeler en heeft met zijn voetbal op die positie ook zijn transfer naar Real verdiend. Bij Real ging het op de vleugel niet helemaal lekker, werd toen op het middenveld geprobeerd en dat bleek prima uit te pakken. Bij Manu werd hij juist weer veelvuldig op de vleugel gezet, maar dat liep in dat systeem gewoon totaal niet lekker. Heb hem eigenlijk niet op het middenveld aan het werk gezien in Manchester. Heeft ie dat wel gedaan? En zo ja, deed ie het daar dan beter?

28 juli 2015 om 14:00

Brighton, dat was volgens mij niet op de 10 positie. Hij was eerder een linker centrale middenvelder om het maar even in de fifa-termen uit te leggen.

28 juli 2015 om 16:44

Speelde in de Copa links op de flanken. Met veel vrijheid, net als Messi op rechts. Deed hij met vlagen prima. Heb toch het idee, dat hij zich niet geheel op zijn gemak voelt bij Man utd onder Van Gaal. Denk dat hij gebaat is bij veel vrijheid in zijn spel. En dat Van Gaal een trainer is die veel discipline eist.

Manchester maakt de laatste jaren over het algemeen verlies op haar spelers. Geloof dat ze in totaal zo'n 95 miljoen aan spelers hebben verkocht de laatste 5 jaar. Dat is niet veel, als je ziet dat ze in dezelfde periode voor meer dan 500 miljoen inkopen. Er komt zoveel geld binnen, dat het lijkt alsof het ze niet heel veel doet. Dus met die gegevens in je achterhoofd, zou ik ook laag bieden.

28 juli 2015 om 13:15

Omdat Di Maria zelf weg wilt. Als een speler weg wilt, kan je als club zijnde weinig aan doen he.

28 juli 2015 om 13:20

Als club, of club zijnde. Niet beide gebruiken.

28 juli 2015 om 13:24

Boeiend, je snapt hem toch.

28 juli 2015 om 13:49

@lucjuuh, als je afgelopen seizoen wat wedstrijden hebt bekeken. En niet enkel een paar openingswedstrijden dan kom je heel snel tot de conclusie dat Di Maria een blindpaard is, dat instructies niet opvolgt, zijn taken niet uitvoert, en echt als een kip zonder kop over het veld rond rent. Hij leed ontzettend veel balverlies, bracht daarmee het hele team in gevaar, en als hij wel aan de bal was, was hij zo gedreven om zich te bewijzen, dat hij geen oog meer had voor medespelers en er uiteindelijk helemaal niets van terecht kwam.

28 juli 2015 om 13:51

omdat van gaal liever een nederlander heeft wan die luisteren wel

28 juli 2015 om 15:24

Het komt omdat Di Maria niet kan aarden in Engeland. Hij wil zelf weg.

Ik snap niet dat een trainer Di Maria zo ongelukkig maakt om hem vervolgens te verkopen. Al dat bankzitten heeft hem gekrenkt. Maar aan de andere kant ben ik wel blij. United mag wel doorgaan om spelers ongelukkig te maken. Volgend jaar is De Gea weg en nog een jaar zonder prijzen en United begint in een viceuze cirkel te eindigen.

28 juli 2015 om 12:55

Daar is de club United veel te groot voor man! Snap wel dat je het hoopt, maar die zullen nooit zo lang zonder titel blijven zoals dat bij Arsenal is gebeurd. Daar is de club en eerzucht veel te groot voor.

28 juli 2015 om 12:59

Tja, het is ook met liverpool gebeurt

28 juli 2015 om 13:04

Daar hoop ik inderdaad op. Op 1 of ander manier kan ik United niet uitstaan deels door de successen maar de club is niet meer hetzelfde sinds Ferguson weg is. Er zit geen ziel meer in de club.

Men dacht ook niet dat Liverpool meer dan 20 jaar wacht op een titel. Hetzelfde zou bij ieder club gebeuren alleen bij Arsenal is het min of meer ingecalculeerd doordat een nieuwe stadion moest kopen.

28 juli 2015 om 13:16

Ga nou toch weg met er zit geen ziel in de club, alsof die opeens weg is na het vertrek van 1 man. Dus als Wenger zou vertrekken is de ziel uit Arsenal? De clubs zijn altijd groter dan een individu, ook in het geval van Ferguson en Man U. Het is een van de grootste clubs ter wereld, die valt of staat niet met 1 man.

28 juli 2015 om 13:20

Ja, jullie zijn goed in het maken van excuses'. Maar zelf weet je ook donders goed dat 11 jaar zonder een titel gewoon slecht is.

28 juli 2015 om 13:34

De United fans zijn wel echt butthurt na 2 drama seizoenen haha. Heerlijk. Ze denken ook dat ze meteen kampioen gaan worden na een oefenpotje tegen Barcelona zonder Messi of Neymar

Ik vind het ook schandalig hoe Van Gaal omging met Di Maria, maar een club als United verwacht gewoon dat je er meteen staat, en dat deed di Maria niet.

28 juli 2015 om 13:42

Wie denkt dan dat United meteen kampioen wordt en al helemaal afgaande van een vriendschappelijke wedstrijd? Ik heb united in 15 jaar tijd geen een titel binnen zien slepen en ze wel eens 11e en 13e zien worden... Twee, relatief gezien, slechte seizoenen overleef ik wel.

28 juli 2015 om 15:46

Mevrouw Di Maria heeft al vaker aangegeven niet gelukkig te zijn in Manchester, en meestal neemt meneer dat over. Je ziet aan alles dat hij niet kan aarden. Tel erbij op dat er ingebroken in z'n huis en het verhaal is compleet.

28 juli 2015 om 18:41

Wat is er dan schandalig aan? Dan zijn het toch terechte keuzes van Van Gaal om hem op de bank te zetten.

28 juli 2015 om 12:57

Ooh ja en je denkt niet dat United dat kan opvangen met evt andere aankopen. United is financieel een van de grootste zoniet de grootste van de wereld plus de historie blijft het voor iedere speler een interessante club. Ik snap dat je er op hoopt als Arsenal fan maar United zal echt niet gaan afzwakken.

28 juli 2015 om 14:10

Ooit gedacht dat Milan zou afzakken? Toch is het gebeurd.

28 juli 2015 om 13:01

Het kan ook zijn dat Di Maria Engeland als land of manchester als stad gewoon helemaal niets vindt. Dat hij daarom weg wil en dat zijn prestaties daardoor hebben geleden.

zoals ze dit ook vaak op fifa 15 zeggen

28 juli 2015 om 13:05

Wat hebben Viera, Henry, Fabregas en van Persie gemeen?

Veel te laag bod dit uiteraard. Gewoon zoveel mogelijk vragen en dan mag hij vertrekken.

28 juli 2015 om 14:57

Al die 4 spelers hebben een goede periode gehad bij Arsenal. Ze wouden uiteindelijk weg maar een speler zoals Fabregas speelde meer dan 300 wedsttijden bij ons. Ze hebben hun bijdrage geleverd en sommige betaalden ons jaren later echt terug zoals Van Persie.

28 juli 2015 om 15:35

Dat niet alleen maar ze waren ook nog eens aanvoerders. Mijn vraag is als United volgend jaar niets wint (wat gewoon mogelijk is) en de Gea vertrekt (een Spanjaard die gewild is bij 1 van de 2 grote Spaanse clubs), waarom de ontevredenheid zal inslaan en als een vicieuze de spelers zullen gaan vertrekken? We hebben het hierover United he? Die de beste salarissen kan betalen. De grootse club in Engeland met een globale achterban en commerciële waarde. Je doet net alsof het Arsenal is... En de reden waarom Liverpool het moeilijk heeft is omdat na de Skysports deal. Liverpool niet doorselecteerde. United zag goud investeerde goed en had toen de allesbepalende goede lichting. En toch zie jij kans dat United een 2e Liverpool zou kunnen worden in dit tijdperk.

2 FA cups achterelkaar en de Londense Arsenal arrogantie sluipt terug. Laat het zuiden zich lekker bezig houden met cricket en polo en laat het voetbal over aan de noorderlingen alstublieft.

Word inderdaad interessant om te zien hoeveel verlies United bereid is te lijden.
Gezien de huidige vorm denk ik dat Di Maria niet meer waard is dan €50m.
PSG weet ook dondersgoed dat United hem graag ziet vertrekken, iedereen heeft zich daar al zo een beetje op ingesteld.

28 juli 2015 om 13:01

De huidige vorm van di Maria is best hoog hoor. Op de copa speelde hij alleraardigst

28 juli 2015 om 13:03

Dat klopt, maar ik denk dat zijn zwakke optredens in circa 25 PL wedstrijden zwaarder wegen tijdens deze onderhandelingen. (vooral van PSG kant)

28 juli 2015 om 14:07

Zou zeggen graag of niet, als je als PSG zijnde deze speler al lange tijd zo graag wilt hebben moet niet ineens met mindere biedingen komen. Zou het als United zijnde alleen overwegen indien er iets te regelen valt met Cavani in ruil. 10 miljoen plus Cavani of iets dergelijks voor Di Maria.

28 juli 2015 om 14:57

10 miljoen cavani, het is geen kerstmis. Cavani mag niet weg onder de 60 miljoen en dus zou dat neerkomen op zon 70 miljoen. Dat is wel een stuk meer dan die 40

28 juli 2015 om 15:21

Dat is zeker meer dan die 40 ja, maar dat kan je toch moeilijk serieus nemen voor een speler die je een jaar eerder voor 75 miljoen binnen haalt! Daarnaast is Cavani z'n waarde ook niet bepaald gestegen met de prestaties bij PSG, weliswaar niet op z'n eigen positie maar toch.

Wellicht kan Van Gaal hem beter in zijn selectie houden. Di Maria heeft er nu een jaar opzitten in die competitie en dan mag je betere prestaties verwachten in een tweede jaargang. Al kan hij alleen goed presteren, wanneer hij ook juist wordt gebruikt.

Wil Van Gaal hem niet juist gebruiken dan inderdaad laten vertrekken, maar voor een speler van het kaliber Di Maria hoeft United geen enorm verlies te nemen. De vraagrpijs van 65 miljoen vind ik een terechte in verhouding tot de betaalde 75 miljoen aan Real Madrid. (overigens vind ik de bedragen tegenwoordig nergens over gaan, volledige waanzin.) Laat PSG maar over de brug komen als ze hem zo graag willen overnemen. Of wellicht in een ruildeal met Zlatan en/of een van die Brazlliiaanse centrale verdedigers (behalve David Luiz)?

Goeie bedrag voor di Maria wel een verlies

Van Gaal zij laats nog tijdens de tour in een interview dat hij graag wil dat Di Maria blijft, ik vraag me dus ook af of die deal er uit eindelijk komt, zeker als blijkt dat de deal idd nog verweg is en Di Maria heeft aangegeven zich te willen bewijzen in de Premier league.

Voor mij is Di maria absoluut geen toegevoegde waarde aan united, hij kan absoluut niet mee verdedigen, hij leidt t meeste balverlies van de hele ploeg,dat komt door zijn trage reacties en zijn bouw.. mijn neefje van 5 zou hem zelf nog van de bal krijgen.. voor 50 milj + lekker de deur uit schoppen!

75 mio was natuurlijk ook buitenproportioneel. Di Maria heeft nauwelijks enkele seizoenen achter elkaar een constant niveau gehaald. En laat zich nu wegbluffen bij Manu. Het zou hem tekenen te knokken voor zijn plek. Ook een mooie mentale training.

Max 50 mio gaat hij opleveren. Take it or leave it. Dat United idiote bedragen neerlegt voor spelers houdt niet in dat andere clubs dat ook maar moeten doen....

Het zou zo zonde zijn als ze hem zouden verkopen.
Van Gaal wil toch met buitenspelers gaan spelen? Dit is in mijn ogen één van de besten. Daarnaast ook inzetbaar als middenvelder.
Enkel een ruildeal zou interessant zijn. Moura of Silva betrekking in de deal.

Gewoon proberen te houden en er alles aan doen om het hem zo leuk mogelijk te maken. Voor 40 miljoen gaat die niet weg tenminste.

Zet voorin Depay naast Rooney en Di Maria, wat is nu het probleem eigenlijk.

Hij gaat het niet weg. Wacht maar af

28 juli 2015 om 14:43

Hij zat alleen ook niet in het vliegtuig richting de selectie van United terwijl dit wel was afgesproken. Met die gedachte is een vertrek logischer dan een langer verblijf.

Rojo zat ook niet in het vliegtuig, maar van hem was bekend dat hij een probleem met zijn paspoort had. Dat zou niet het geval zijn geweest bij di Maria.

was 2 seizoenen terug de man van 's werelds grootste/beste voetbalclub in mijn optiek en dan komen een aantal united fans aan met ik zie hem liever gaan dan blijven.. man man man.. deze man is de meest creatieve voetballer a life, zet er 2 sterke controlleurs onder en laat di maria lekker zn gangetje gaan. tegenwoordig gaat het alleen om balbezit houden.. het gaat om meer doelpunten maken dan je tegenstander lieve mensen!!!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren