Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Hij gaat er vijftien tot twintig maken voor Feyenoord’

Laatste update:

Michiel Kramer zag afgelopen dinsdag een transfer naar Baniyas SC definitief afketsen en lijkt komend seizoen dus gewoon voor ADO Den Haag te spelen. Jan-Dirk Stouten hoopt echter dat de 26-jarige aanvaller deze zomer alsnog een transfer gaat maken en wel naar Feyenoord.

/

De journalist van RTV Rijnmond vertelde vrijdagavond in het praatprogramma FC Rijnmond dat Kramer een uitstekende spits voor Feyenoord zou zijn. Hij noemt hem ‘een buitenkansje’: “Anderhalf miljoen euro? Dat is een bedrag dat te overzien valt in het huidige voetbal”, aldus Stouten, die bijval kreeg van Martijn Krabbendam.

“Die jongen wil op zijn knieën naar De Kuip, is seizoenkaarthouder geweest. En je weet: met Kramer haal je gewoon doelpunten binnen. Hij gaat er vijftien á twintig maken bij Feyenoord”, zei de Feyenoord-watcher van Voetbal International. Kramer scoorde vorig seizoen zeventien keer in de Eredivisie.

Zou Michiel Kramer een goede spits zijn voor Feyenoord?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Gaat het niet beter doen dan Te Vrede. Zijn ook zelfde types. Zou niet weten waarom je hem dan zou moeten halen.

24 juli 2015 om 23:32

Kramer heeft laten zien atletischer te zijn en beter te weten waar de goal is dan Te Vrede. Enige nadeel is inderdaad dat het dezelfde types zijn. Nu hoeft dat geen probleem te zijn als Feyenoord's veelbelovende buitenspelers eindelijk hun belofte (weer) waar gaan maken.

24 juli 2015 om 23:35

Feyenoord heeft geen spits nodig. Kuyt kan dit prima invullen. Iedereen die zegt dat hij aftakelt en de NL competitie niet meer aankan.. wacht nou maar gewoon af. Zoals het er nu naar uit ziet hebben we met Kuyt gewoon een prima spits. De verdediging is de achilleshiel van dit Feyenoord, begin daar dan ook met versterken.

25 juli 2015 om 00:07

Onzin. Wat Feyenoord nodig heeft is een afmaker en dat is Kuyt nu juist niet. Met zijn energie en werklust nog steeds een prima speler maar niet in de spits. Loopt overal behalve waar een spits moet lopen.

25 juli 2015 om 00:10

Motoriek blijft beneden peil en ben ik niet overtuigd van zijn kunnen. Ik denk dat Kramer gewoon een piek seizoen heeft gedraaid lijkt hij mij materiaal voor de Nederlandse sub sub top

25 juli 2015 om 06:00

Type dat de kantjes er vanaf loopt joh. Als je als Feyenoorder iets moet uitstralen is t strijd en vechtlust, kramer is een luie voetballer die op zijn talent teert maar alleen daarmee red je het niet in de top. Mist de mentaliteit om het in Rotterdam te kunnen maken.

25 juli 2015 om 08:51

@Faberge: Welk talent? Zeer matige speler die een seizoen geluk heeft gehad.
Dit is een speler met matige kwaliteiten en niet een spits die Feyenoord verder gaat brengen.

25 juli 2015 om 15:49

Elke profvoetballer heeft wel wat talent anders kwamen ze niet zo ver, maar in dit geval is dat zeer beperkt dat ben ik met je eens.

24 juli 2015 om 23:56

Als je denkt dat kramer zelfde type is als te vrede dan kan ik je egt niet serieus meer nemen man

25 juli 2015 om 02:01

Oke man

25 juli 2015 om 10:18

Mensen die egt schrijven ipv echt kan ik niet heel serieus nemen.....man

Met Te Vrede had Feyenoord ook doelpunten, alleen was er totaal geen dreiging op een andere manier. Weet niet of Feyenoord-supporters heel Te Vrede zullen zijn met Kramers.

24 juli 2015 om 23:33

Pun intended

25 juli 2015 om 00:58

Haha nee dat zij we Immers niet met hem

25 juli 2015 om 21:35

Inderdaad slap geneuzel van Krabbendam. Kramer een garantie voor goals? Hahaha hij scoorde pas dit seizoen aardig. Het is een leuke spits voor ADO maar echt niet voor Feyenoord.

Feyenoord moet gewoon Van Anholt, Botteghin en Kramer halen en dan is de selectie compleet. Kramer dan als backup.

------------------------Hahn
Van Anholt Van Beek Botteghin Woudenberg
-------Vejinovic El Ahmadi Toornstra
----------------Bilal Kuyt Boëtius

24 juli 2015 om 23:25

Dan moeten ze van jou kramer halen en dan stel je m nie eens op hahahaha

24 juli 2015 om 23:29

Hahaha ja wat een onzin man. Voor anderhalf koop je toch geen back up. Kuyt zou er minder scoren dan Kramer

24 juli 2015 om 23:27

Wauw Kramer halen, dat kost natuurlijk wat, om hem dan lekker op de bank te zetten.. Dat geld kan Feyenoord zeker wel missen....

24 juli 2015 om 23:28

Kongolo is beter dan Botteghin. Van Aanholt ken ik niet goed, maar verder ben ik het eens met je.

24 juli 2015 om 23:29

Nee. Botteghin is natuurlijk beter, veel ook. Kongolo heeft slechts meer potentie

24 juli 2015 om 23:41

Kongolo naar linksback, kan die miskleun van een nelom naar de tribune.

24 juli 2015 om 23:56

Whahaha Botteghin is echt veel beter. Alleen Kongolo is potentieel gezien veelbelovender, zoals hierboven al vermeld staat.

25 juli 2015 om 00:04

Botteghin is niet snel genoeg om met een hoge lijn te spelen. De verdediging van Feyenoord heeft veruit de minste kansen weggegeven vorig jaar, daar hoeven we niet aan te tornen.

25 juli 2015 om 00:14

Botteghin word zwaar overschat, is fysiek sterk maar zo wendbaar als een vrachtwagen.

25 juli 2015 om 01:07

"Botthegin wordt zwaar onderschat, hij draait als een vraachtwagen maar is wel fysiek heel sterk" On: ik zie het niet meer gebeuren dat Kramer nog naar Feyenoord gaat, althans deze transferperiode niet. Mss als hij weer zo goed presteert komend seizoen dat er dan wel weer wat mogelijk is.

25 juli 2015 om 00:09

Feyenoord kan beter een linksback en linksbuiten halen want daar zijn ze volkomen onderbezet. Kwalitatief en kwantitatief.

25 juli 2015 om 00:30

Jean Paul, Manu, Bilal en Sleegers die allemaal als linksbuiten kunnen spelen. Hoezo onderbezet op die positie?

26 juli 2015 om 18:28

Oke. Dan inderdaad niet kwantitatief maar wel en nog steeds kwalitatief.

25 juli 2015 om 07:16

De rechtsbackpositie is al goed bezet dus van Anholt is onnodig. Haal eerder een nieuwe linksback, want die kunnen allebei nog geen lantaarnpaal dekken.

Centraal kan Botteghin niet met ruimte in de rug spelen dus is ook een verkeerde aankoop.

Kramer zal niet voor anderhalf miljoen worden gehaald als pinchhitter. Dus of in de basis, of lekker bij ADO laten.

25 juli 2015 om 10:20

Denk dat Feyenoord niet de financiële middelen heeft om Botteghin te halen. Of laat ik het zo zeggen, denk niet dat ze dat geld willen uitgeven op dit moment.

Ben het ermee eens dat Te Vrede een zelfde soort spits is, zou het dan ook raar vinden hem weg te doen en Kramer te halen.. Toen Te Vrede in het begin v vorig seizoen speelde scoorde hij ook..

Waar moet ie dan staan?
Heeft Kuyt voor zich, en voor de bank zal ie niet willen komen.
Bovendien heb je daar nog Kazim en Te Vrede, die niet weg lijkt te gaan.
Ja ik zou het niet weten eerlijk gezegd.

On: wel frappant dat Baniyas in een keer wel miljoenen kan overmaken voor die Argentijn, maar 1,5 miljoen is te veel?
Ook wel apart voor een club uit de Emiraten maar goed..

Feyenoord kan beter een goede vleugelaanvaller halen en Kuyt in de spits zetten. Want van Kazim ga je geen goede ballen krijgen op links. en wat daar achter loopt op het middenveld barst nou ook niet van de creativiteit hebben we gisteren gezien.

24 juli 2015 om 23:32

Dirk maakt er ook maximaal 15

Kramer is niet de spits die Feyenoord nodig heeft. Gewoon gevalletje Te Vrede, niet goed genoeg. Kan Van Bronckhorst niet bij Barca of Arsenal een talentje huren.

24 juli 2015 om 23:41

Precies el haddadi, gnabry, akpom moet toch wel mogelijk zijn?
blijf erbij dat fimbogasson perfect was geweest

25 juli 2015 om 00:28

Ajax mag El Haddadi niet eens huren en Wenger heeft vertrouwen in Akpom en Gnabry gaat toch nooit meer weg bij Arsenal.

25 juli 2015 om 00:32

Nee die spelers die jij opnoemt zijn niet mogelijk. grapjas

Kazim scoorde er ook 15..

Feyenoord mist toch behoorlijk wat kwaliteit voorin. Kuyt is goed maar bij spelers als Boeitus, Bilal, Achahbar,kazim en Manu heb ik toch mijn twijfels. Kunnen stuk voor stuk wel iets, maar is geen absolute top eredivisie materiaal.

24 juli 2015 om 23:36

Er zijn wel spelers die als '10' wat kunnen toevoegen, dan denk ik vooral aan Achahbar en Vilhena, met Immers achter je wordt het moeilijk om te scoren.

Zelfs de ongewenste adviseurs van feyenoord blijven met halve oplossingen komen. Als je kampioen wilt worden heb je niks aan kramer. Of je haalt kwaliteit of je doet zuinig met je geld. Feyenoord hoort mee te doen om de titel, dan moet iedereen rond de club dat uitstralen. Hoe kunnen zulke lui met zulke slechte adviezen komen

24 juli 2015 om 23:44

Kampioen wordt je toch niet. Kramer is beter dan te vrede en kazim, kunnen die allebei worden verpatst t.e.a.b.

24 juli 2015 om 23:45

En ze komen trouwens met zulke adviezen omdat ze zien dat met dit elftal Europees voetbal halen al lastig zat wordt. De verdediging zonder van beek is kut en de aanvallers zijn geen garantie voor doelpunten.

25 juli 2015 om 00:03

bespaar dan je geld...geef achabar de kans achter/naast dirk en haal volgend jaar iemand waar je echt wat aan hebt.

Komt snelheid en techniek tekort, voor een suptopper zou het misschien wel wat zijn. Maar zelfs daar heb ik mijn twijfels over. Word hetzelfde verhaal als Finbogasson.

24 juli 2015 om 23:59

Want Finbogasson is mislukt bij een subtopper?! Volgens mij heeft die er redelijk wat ballen ingeschoten bij Heereveen.

25 juli 2015 om 00:44

Bij een suptopper in Spanje bedoelde ik ,dat Finb mislukt is. Bij Heerenveen was ie echt een klasbak.

25 juli 2015 om 10:05

Des te meer reden om voor heerenveen te kiezen ipv feyenoord. Ik wil hem er wel graag bij hebben bij ons.

Hilarisch om te zien dat Feyenoord toch altijd weer met dit soort jongens in verband wordt gebracht en vaak genoeg ook zo stom is om ze te halen. Immers, Buijs, Bosschaart, Ostlund. Allemaal jongens met niet al te veel hersencapaciteit of gogme. Maar hee, als ze maar hard werken en de mouwen opstropen!

24 juli 2015 om 23:56

Grappig om te zien dat Frank de Boer aangaf dat Ajax een voetballer mist die de mouwen opstroopt.

Elk team heeft dat soort jongens nodig. Zo'n jongen als Immers wordt niet voor niets door zowel Been als Koeman als Rutten als waarschijnlijk ook Gio in de basis gezet.

25 juli 2015 om 00:06

Immers door Been in de basis gezet?! Volgens mij was hij niet eens bij Feyenoord in het eerste jaar van Koeman, want toen speelde Bakkal daar en Guidetti ervoor.

25 juli 2015 om 00:34

Ajax haalt dan ook Gudelj iemand die de mouwen opstroopt en ook nog kan voetballen in tegenstelling tot gasten als boschaart enz.

25 juli 2015 om 01:19

Tegenover bosschaart kan je ook een hele lijst beperkte ajacieden zetten, zeker als je zo ver teruggrijpt als jij doet bij bosschaart. Een kleine greep, urzaiz, bulykin, vd hoorn, sikora, van halst, delorge, Bruno Silva, Wielaert, die Deen van afgelopen seizoen op het middenveld, mido tweede keer, atouba, kuffour en zo kan ik nog wel verder in mijn nachtrust snijden door hier beperkte voetballers van Ajax op te lepelen. Maar wat schieten we daar mee op? Helemaal niets. Bosschaart kwam als jonge speler naar Feyenoord en is volgens mij al lang en breed met pensioen, slaat nergens op hem er bij te halen nu. Neemt uiteraard niet weg dat Kramer geen grootste voetballer is en volgens mij te kort komt voor Feyenoord.

24 juli 2015 om 23:57

De lijst is nogal erg lang, Collins, Van der Heyde, Acuna, V.beukering.boussabon.,hofs,goossens.somalia, Lurling, van Haaren,charisteas, en nog veel meer hoor Bij Heerenveen weten ze wel te scouten. Bij de grote clubs kopen ze te vaak van die Breedte aankopen, waar ze na 1 jaar alweer van afscheid nemen, je moet altijd voor kwaliteit voor kwaliteit gaan niet voor kwantiteit.

Ik snap echt niet dat het zo moeilijk is om te scouten.

25 juli 2015 om 00:09

Hersencapaciteit? Wat een onzin. Denk je dat ze bij Ajax of psv het buskruit hebben uitgevonden?! Klaassen of Willems zijn ook niet bepaald de scherpste mesjes in de bestekla, maar het zijn wel prima voetballers en daar gaat het om.

25 juli 2015 om 07:40

Hahahaha, "de scherpste mesjes in de bestekla", mooi verwoord!

25 juli 2015 om 10:08

inderdaad ja mooi verwoord. Ik denk zelf als immers verkocht word dat wij joey van der berg moeten gaan missen.

Prima speler hoor, maar bij Feyenoord doet hij het niet beter dan Te Vrede. Lekker nog een jaartje bij ADO blijven en dan kijken of hij net zo'n seizoen als vorig jaar kan draaien. Wellicht kan hij dan wel die stap hogerop.

Met alle respect voor Kramer. Maar dit is geen speler die Feyenoord sterker maakt. Mee voetballend totaal nutteloos. Dan zou ik eerder Kazim in de spits zetten. Blijft toch wel een zwakte probleem bij Feyenoord, zeker nu Kuyt eigenlijk vanaf rechts wil spelen

Ik kan er met mijn kop niet bij dat hij vergeleken wordt met Te Vrede. Een aantal van zijn goals van vorig seizoen waren van heel hoog niveau. Hij is naast zijn lengte ook nog eens behoorlijk snel. Ik begrijp ook niet dat er geen subtopper in NL is die hem heeft binnengehaald na zijn mislukte transfer.

Man dat moet pijnlijk zijn! zoveel milijoenen voorbij u neus...

Hahahaha 15-20 maken...

Sinds wanneer is het nieuws wat Jan Dirk Stouten en Martijn Krabbendam vinden wie Feyenoord moet halen? Feyenoord heeft toch Kazim, te Vrede en Kuyt onder contract voor in de spits.

Wat moet Feyenoord met hem? Ze hebben al drie spitsen die minstens net zo goed zijn als Kramer.

Wat een gezeur om Botteghin.. die blijft gewoon dit jaar nog bij Grunn.. wil hij zelf en volgend jaar is hij transfervrij op te halen dat dan weer wel als hij niet bij wil tekenen.. maar dit jaar blijft hij of je moet echt de hoofdprijs betalen en zoals ik hier al weer hoor , dan haal je toch gewoon die die en die.. tuurlijk geld zat daar bij jullie.. zucht

Kom maar halen stuur te vrede maar naar ons dan of die kazim mag ook wel

25 juli 2015 om 13:08

Ga je weg met je te Vrede. Wat heeft die nou laten zien. Verder wordt Feyenoord nogal overschat hier door de Feyenoord supporters en Kramer onderschat. Zou toch eens de doelpunten van dit seizoen terug kijken. Maar ik vind het prima hoor. Laat Kramer maar lekker bij Den Haag blijven.

1,5 miljoen, dat is een bedrag wat te overzien valt.

Die zin zegt jammer genoeg te veel.. En dan doel ik op de bedragen van tegenwoordig in de grote competities.

Feyenoord heeft al genoeg spitsen en ook denk ik dat Kramer niet de juiste mentaliteit heeft om bij een topclub te kunnen spelen

Heeft maar 1 goed seizoen gedraaid in de eredivisie.. vindt het te vroeg om.hem te bestempelen als een top spits (voor de eredivisie dan he)

Ik denk maximaal 8 dit seizoen.. Waar dan ook

We hebben weer een beetje geld en willen gelijk weer kopen. Kijk eerst eens naar eigen jeugd. Achahbar is echt niet minder dan Kramer, ik vind hem zelfs een klasse beter. Geef hem (als Kuyt niet goed genoeg is in de spits) een kans en hij maakt er minimaal 20. Vertrouw, net zoals in de voorgaande jaren, op onze eigen jeugd.

Van Geel gaat echt zijn gezicht niet verliezen nadat er eerst is gezegd dat Kramer niet bij Feyenoord past. Blijft natuurlijk een eigenwijze jongen.
In de tussen tijd komt er steeds meer lijn in het beleid bij Den Haag.
Goede aanwinsten , jeugd wordt vast gelegd , spelers tekenen bij ipv naar andere clubs te gaan.
De resultaten zijn er in de voorbereiding nog niet naar maar er ligt een prima fundament
Denk dat Kramer dit ook ziet en wellicht de uitdaging aan wil gaan Bijtekenen zie ik em nog niet zo gauw doen maar je weet het met die gekke Chinees natuurlijk maar nooit. Voor mij logisch om Kramertje te waarderen en zijn contract open te breken en zijn salaris te verdrievoudigen of meedelen in de transfersom { klein berichtje voor de Hr J.w..wigt } Kramer gaat er idd weer 15 tot 20 maken : voor Den Haag !

25 juli 2015 om 10:30

Van Geel wil(de) Kramer graag vastleggen maar hij is overruled door mensen hogerop.

25 juli 2015 om 16:12

En terecht als dat daadwerkelijk zo is. Wist niet dat Gudde of evt. Blokland zich bezig houden met transfers.

Deze 2 lijken me de enige die van Geel terug kunnen fluiten.

Kramer is niets beter dan Kuyt. We hebben juist creativiteit nodig, daar ontbreekt het totaal aan.

Ik zie liever een goede vleugelaanvaller komen..

En natuurlijk in de defensie hebben we nog versterking nodig.

25 juli 2015 om 19:41

Daarom zie ik graag Boetius of Sleegers op de linkerflank. Vilhena, Achahbar of Sleegers als aanvallende middenvelder.

Michiel Kramer staat open voor een gesprek over contractverlenging bij Ado.



De spit zag onlangs de miljoenen uit Abu Dhabi in rook opgaan. Volgens Omroep West wil hij nu vooral rust.



Zijn huidige verbintenis loopt tot de zomer van 2016. Een langer verblijf in Den Haag? “dat is aan de club. Op het moment dat de club daar met mij over gaat praten, sta ik daar voor open. En dan gaan we wel zien wat er uit komt.”
Nou Hr Wigt maandag om 09.00 dan maar gezellig op de koffie ,koekje erbij ? Verpest het nou eens een keer niet Den Haag

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren