Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Clasie: 'Een prijs met Feyenoord zat er wel in, en niet één keer'

Laatste update:
/

Met zijn overgang naar Southampton kreeg Jordy Clasie waar hij al de gehele zomer op hoopte. De international wilde graag de stap zetten naar een topcompetitie en the Saints boden hem die kans. Donderdag neemt hij in het shirt van zijn nieuwe club afscheid van zijn oude club, als de twee elkaar ontmoeten in de Rotterdamse Kuip.

Clasie zegt in Voetbal International dat hij veel aan Feyenoord te danken heeft. "Ik zal ze missen, de mensen hebben me altijd gesteund en maken Feyenoord tot de fantastische club die het is, míjn club." De 24-jarige spelmaker wijst op de ontwikkeling die hij in Rotterdam-Zuid doormaakte. Hij groeide daar onder meer uit tot international en maakte in die hoedanigheid het WK in Brazilië mee.

Dat hij nooit een grote prijs won met de club, doet hem wel pijn. "Omdat ik vind dat het er juist wel heeft ingezeten. En niet één keer. Het rare was dat we er in de topwedstrijden meestal wel stonden, het ging mis tegen de zogenoemde kleinere clubs", blikt hij terug. Het ontbrak de Rotterdammers vaak aan 'het laatste stapje', zoals Clasie dat noemt. "Daarmee hebben we iedereen tekortgedaan."

Jordy Clasie gaat slagen in de Premier League

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nuchter maar oud nieuws, ik had gedacht dat onder Koeman het wel kon gebeuren in het laatste seizoen maar zelfs dat was billen knijpen af en toe. Ik denk ook niet dat het echter bij het laatste stapje, maar het eerste, een goede seizoensstart.

22 juli 2015 om 10:34

Onder Koeman was de selectie gewoon te smal. Als je gasten als Verhoek en Goossens moet gaan inbrengen als het een keer niet loopt, dan heb je daar natuurlijk helemaal niks aan.
Daar kon van Geel niks aan doen omdat hij destijds met een vrijwel lege portemonnee handelde, maar ik denk daarom niet dat de woorden van Clasie helemaal realistisch zijn.

En het laatste jaar was de selectie inderdaad te laat compleet, waardoor Feyenoord al meteen achter de feiten aanliep. Maar goed, PSV was ook gewoon top vorig jaar.

22 juli 2015 om 15:25

Clasie. De nederlandse voetballer zonder prijs. Nooit en ten nimmer. Suptoppers blijft het bij. Mvg, profanalist

Getuigd van een goede mentaliteit dat hij de schuld betreft geen prijzen bij zich zelf legt. Realiteit is echter dat Feyenoord haar selectie gewoon niet kampioen waardig is en was.

Dat komt naar mijn mening voornamelijk omdat hun selectie niet breed genoeg is en kwalitatief gezien gewoon mindere spelers hebben dan Ajax en Psv, enkele uitzonderingen daargelaten.

Feyenoord zat 2 jaar geleden toen ze 2e werden aan de top van hun kunnen met het materiaal dat ze hadden.. Feyenoord heeft naar mijn mening met de huidige middelen en spelers alleen kans op een kampioenschap als PSV en Ajax allebei ondermaats presteren en ze zelf een topjaar hebben dat zie ik niet snel gebeuren.

22 juli 2015 om 09:40

En dat gebeurde 2 jaar terug in het laatste jaar van koeman, toen hadden ze een kans

22 juli 2015 om 09:44

Afgelopen jaren waren wij inderdaad in de breedte niet sterk genoeg. Ook wel logisch aangezien wij amper geld konden investeren.

Nu vind ik het lastig omdat ik verwacht dat er nog heel wat gaat gebeuren. Spelers zoals Te Vrede en Kazim halen het niveau naar beneden maar ik verwacht dat beide spelers nog wel zullen vertrekken. Hetzelfde geldt trouwens voor Nelom, Immers en dan kan ik er nog wel een paar opnoemen. Eigenlijk moet Feyenoord al dat soort spelers verkopen en ik hoop dat het stap voor stap ook gaat gebeuren.

Ik zie Feyenoord nog wel 3 spelers halen en het is de vraag of dat echt goede versterkingen of goede breedte-aankopen zijn.

22 juli 2015 om 09:45

@rbn

Even serieus Kazim en Te Vrede. Daar ga je het gewoon niet mee redden in de Eredivisie. Laten we dan al helemaal niet over het niveau van de Eredivisie praten.

22 juli 2015 om 09:48

Dat zeg ik toch ook? Die halen het niveau naar beneden maar ik verwacht dat beide spelers vertrekken. Feyenoord moet ook Nelom, Immers en nog een paar spelers zien te lozen. Het ziet er qua kwaliteit dan al een stuk beter uit.

22 juli 2015 om 10:00

@ahjacied
Ach, zo kun je er bij elke ploeg wel 2 (reserve)spelers uitpikken. Bij PSV en Ajax zitten er ook op de bank en bij de eerste 11 die een kampioenstitel onwaardig zijn (brenet, Narsingh, Sigthorsson, Boilesen etc. etc.)

Feyenoord had afgelopen seizoen gewoon een selectie waarmee ze 2e hadden kunnen worden. Individueel misschien net iets minder dan de selectie van Ajax, maar door strijdlust en het voordeel van de Kuip (wat toch een factor is ten opzichte van andere thuisstadions), hadden ze het gewoon kunnen redden.

Waar het vaak mis is gegaan bij Feyenoord is de beginfase van de competitie, omdat het inpassen van nieuwe spelers steeds te lang duurt. En afgelopen seizoen ging het gewoon mis doordat alle fut uit de ploeg was, door het debiele trainings/fitness beleid van Rutten.

22 juli 2015 om 10:08

@ Hoppa!

Het fitheid probleem kan je simpelweg niet alleen op Rutten afschuiven. Dat komt ook omdat de selectie niet breed genoeg was. Er waren niet genoeg opties om te rouleren en daardoor heb je op het einde een kortere adem als de rest. De breedte van de selectie en de bijkomende fitheid zijn zo gigantisch ondergewaardeerd/onderbelicht. Terwijl bijvoorbeeld Mourinho bij Chelsea laat zien dat de breedte van de selectie bepaald hoe goed je bent. Fluitend kampioen in één van de zwaarste competities met een straatlengte voorsprong.

En dat is (voorlopig) ook nog het Manco dat PSV en Feyenoord hebben voor komend seizoen. Alhoewel ze er druk mee bezig zijn en ik verwacht dat ze het oplossen. Bij beide teams is de verdediging nog niet op orde. Er moeten eigenlijk bij beide teams 2 Cv's bij zodat de selectie dubbel bezet is.

22 juli 2015 om 10:15

@ D-Bergkamp

Ben ik het aan de ene kant wel met je eens maar aan de andere kant betekent het dus dat Rutten bij al zijn teams niet kon beschikken over een brede selectie. Dat lijkt me sterk.

Waarheid zal wel ergens in het midden liggen.

22 juli 2015 om 10:20

@hoppa!

"individueel misschien net iets minder dan de selectie van Ajax, maar door strijdlust en het voordeel van de Kuip (wat toch een factor is ten opzichte van andere thuisstadions), hadden ze het gewoon kunnen redden."

Juist de stijdlust doet ze de das om. Ze spelen (strijden) boven hun kunnen en verspelen meer energie dan dat een Ajax en PSV doen. Dit kan je geen 34 wedstrijden volhouden.

Dat Kuipverhaal is echt volslagen onzin. Dat geloven jullie graag, maar Psv, Ajax, PEC en Vitesse zijn gewoon boven jullie geeindigd in de eindstand (thuis wedstrijden).

22 juli 2015 om 10:21

@ Bergkamp

"terwijl bijvoorbeeld Mourinho bij Chelsea laat zien dat de breedte van de selectie bepaald hoe goed je bent. Fluitend kampioen in één van de zwaarste competities met een straatlengte voorsprong."

Dit is bij Chelsea absoluut niet het geval geweest. Sterker nog, Chelsea had een behoorlijk smalle selectie in het seizoen 14/15. Ik ben niet in de stats gedoken maar ik gok dat van de 60 wedstrijden zeker 45 keer in dezelfde opstelling is gestart. Spelers als Felipe Luis, Zouma, Mikel en Cuadrado hebben nauwelijks gespeeld. De rest van de bank waren vooral jeugspelers die helemaal geen minuten hebben gemaakt. Het kampioenschap van Chelsea was in mijn optiek dus helemaal niet te danken aan een brede selectie.

22 juli 2015 om 10:26

@ rbn_

Ik zeg dat het de schuld is van beiden. Rutten heeft in hte verleden aangetoond bij al zijn selecties op het einde te kort te komen. Dus het is zeker een gegeven dat met Rutten de kans op zulk afbraak aan wezig is. Desondanks vind ik dat het te makkelijk op Rutten afgeschoven word. Het is niet alleen de verantwoordelijkheid van Rutten. Er zijn inspanningstrainers, fysiologen, voedseldeskundigen, fysiotherapeuten en ook spelers zelf die Rutten schijnbaar niet voldoende hebben tegen gesproken.

Rutten mede verantwoordelijk, absoluut
Rutten volledig verantwoordelijk, onzin

Zowiezo vind ik over trainen een soort van onzin begrip. Vrijwel iederen speler die naar een andere competitie gaat zegt dat er daar nog veel harder word getraind en dat ze daar nog moeite hebben met aanhaken aan de trainingsintensiteit. Recentelijk Clasie en Uth bijvoorbeeld. Oftewel in Nederland doen we iets verkeerd.

En niet alleen bij Feyenoord was het zo hoor. BIj Ajax zag je op het einde van het seizoen ook dat spelers als Davy Klaassen er helemaal doorheen zaten. We misten daar ook gewoon breedte op het middenveld.

22 juli 2015 om 12:13

@ Analyse85

Dat ik als Arsenal supporter een groot respect heb voor Mourinho is omdat hij tactisch veel verder is dan 98 procent van alle andere coaches. Dat je gokt dat hij in 45 wedstrijden met dezelfde opstelling is gestart. Zelfs wanneer dat feitelijk zo is dan veranderd dat nog steeds weinig. Want hij zorgt dat de juiste spelers op de juiste momenten rust krijgen.

Dit kan bijvoorbeeld komen door tijdens een wedstrijd 1 of 2 spelers wissel te laten zitten waardoor de andere 9 nog hetzelfde zijn. Maar het kan ook door spelers na 60 minuten te wisselen en ze 30 minuten rust te geven. Of wanneer je 2-0 voor staat, wat in de eerste seizoenshelft vrij vaak gebeurde. Zorgen dat je gas terug nam en de wedstrijd rustig uitspeelde.

Een paar voorbeelden.
Mikel speelde in totaal in 26 wedstrijden mee
Zouma speelde in totaalin 26 wedstrijden mee
F Luis speelde in totaal in 26 wedstrijden mee

Terwijl standaard basis spelers
Fabregas speelde in totaal in 46 wedstrijden mee

PS: over alle competities, dus competitie, league, FA en CL wedstrijden.

22 juli 2015 om 15:16

Zeker geen onzin, onder koeman bleven we meer als een jaar in thuiswedstrijden ongeslagen

23 juli 2015 om 09:03

Ja, leuk dat je ongeslagen was in de thuisduels. Maar als je dan zo veel (onnodig) verlies lijd buiten de Kuip is het gewoon slecht.

24 juli 2015 om 11:40

Ik reageer toch hierop:

Dat Kuipverhaal is echt volslagen onzin. Dat geloven jullie graag, maar Psv, Ajax, PEC en Vitesse zijn gewoon boven jullie geeindigd in de eindstand (thuis wedstrijden).

22 juli 2015 om 10:10

@panerai,
ik weet niet of dat destijds de top van hun kunnen was. Een brede selectie hadden ze niet echt nodig. Europees speelden ze niet onder Koeman en in de beker stelde het ook niet veel voor. In mijn ogen heb je dan geen/nauwelijks (een) kwaliteitsbank nodig. Diezelfde spelers (de Vrij, Indi, Janmaat) speelden onder vgaal een heel goed WK. Daarnaast was Pelle voor Eredivisiebegrippen natuurlijk een redelijke baas.
Met dat basisteam doen ze niet onder voor een Ajax met sterkhouders als Blind, de Jong, Poulsen en Schone lijkt mij.
Ben het verder wel met je eens dat Feyenoord normaal gesproken alleen kampioen wordt wanneer Ajax en PSV het af laten weten. Beetje zoals een Dortmund in Duitsland, een Napoli in Italie of Arsenal in Engeland.

22 juli 2015 om 11:46

Als he niet kampioen waardig was Joe verklaar je dan dat Feyenoord zo hoog eindigde en vaak boven de kampioen van afgelopen seizoen, de meeste internationals afleverde en ondergingen wedstrijden het meeste won. Voor een selectie wat zo veel minder is....

Het ontbreekt bij Feyenoord met name aan een echt "topsportklimaat" en selectiebreedte.

Je ziet dat het er bij de eerste elftallen van Ajax en PSV gewoon een stuk professioneler aan toe gaat. De jeugdopleiding is in die zin verder dan het eerste van Feyenoord.

Op het gebied van selectiebreedte zie je dat bij Ajax en PSV een wissel niet direct een verzwakking betekent. De penibele financiële situatie heeft er voor gezorgd dat dit bij Feyenoord wel het geval is. Dit zorgt ervoor dat je als club dus nooit tot het einde van het seizoen om de titel kunt meedoen en dat europees voetbal eigenlijk een last is die ervoor zorgt dat je in de competitie nog eerder steken gaat laten vallen.

ik voel me bijna een Raymond Verheijen.....

Feyenoord mist structureel de afgelopen jaren het laatste stapje erg jammer is dat. Vaak slaat Feyenoord in de voorbereiding de plank mis. Vooralsnog ziet het er goed uit, als mvg nog 2 versterkingen haalt voor de bekende zwake posities.

Met de goede versterkingen die Psv heeft gehaald zie ik hun als titel favoriet daarachter ajax feyenoord.

Ja, en dus vertrekt Clasie naar een club waarmee de kans om prijzen te winnen nog kleiner is.
Lekker logisch.
Ook nogal opmerkelijk om Feyenoord zijn club te noemen om vervolgens doodleuk naar Southampton te vertrekken. Als zelf een middenmoter uit Engeland als een vooruitgang geldt t.o.v. zijn club, dan komt dat er dus op neer dat er 40 clubs ofzo zijn waar Clasie liever voetbalt dan bij zijn club.

22 juli 2015 om 10:01

Waar slaat dit op?

Bij Southampton kan hij zomaar de EL winnen en ook een Engelse beker. En het doet misschien pijn. Maar Wijnaldum aanvoerder PSV gaat naar Newcaslte nog ene mindere ploeg dan Soton op dit moment.

Dus ja de subtop in Engeland is beter dan de top hier in Nederland. Alleen de echte uitblinkers en top talenten vertrekken nog naar de top. Zelf Eriksen ging "maar" naar de Spurs.

Er zijn totaal geen 40 club wara hij lievers peelt. Bijv Zenit dat ook echt wel sterker is dan Feyenoord wilde hij niet heen. Hier zit hij gewoon goed, een team en een trainer die willen voetballen. Dus iets waar hij ook zijn stempel kan drukken op het spel. Een hele goede keuze van Clasie gewoon om hier te gaan spelen nu.

22 juli 2015 om 10:15

Zomaar de EL winnen? Dit is voor een club als Southampton verschrikkelijk moeilijk. Zelfs kwalificatie is helemaal geen zekerheid. Er zijn 6 clubs in de BPL die duidelijk heel veel sterker zijn dan Southampton en veel meer mogelijkheden hebben. Daarnaast nog meerdere teams dat het Southampton erg lastig kan maken. Dat zijn jaarlijks Europees voetbal halen is al geen zekerheid, laat staan dat de kans groot is dat ze de EL zomaar winnen. In de EL zitten behoorlijk wat clubs die sterker zijn dan Southampton.

Het verhaal van Pendri is inderdaad lariekoek. De stap naar Southampton is voor Clasie prima en zeer goed te begrijpen.

22 juli 2015 om 10:20

@ Capis

Southampton is met afstand de beste club die hij kon kiezen als speler zijnde. Het niveau is zeker hoger dan de eredivisie. Het salaris is beter en het is een club met een verwachtingspatroon dat niet al te bizar is. Een trainer die je kent en waarvan je weet dat hij je vertrouwd. En de positie waar je speelt is net de grootste concurrent vertrokken. Het plaatje past perfect bij Clasie.

De kans op prijzen bij Southampton is respectievelijk natuurlijk klein. Wanneer Clasie serieus een prijs had willen winnen had hij nog een jaar bij Feyenoord moeten blijven. Dan had er realistisch gezien het meeste kans geweest. Southampton is een club die prima tussen plek 7-11 schommelt. Maar dat betekent niet dat Southampton de verkeerde club is. Zoals net gemeld, het is de beste club voor Clasie.

Hier kan hij zich ontwikkelen met vertrouwen, en dan nog een stap maken naar de echte subtop ala Spurs bij wijze van spreken. Want dat heeft hij wel in zich, niet per direct denk ik, maar de potentie wel. De echte top zie ik hem niet halen (united/city/chelsea/arsenal) Maar een Tottenham/liverpool op den duur kan hij wel halen.

22 juli 2015 om 10:26

Natuurlijk kan Southampton de EL en een beker winnen. Groningen en PEC wonnen ook de laatste twee KNVB-bekers. Dat maakt het echter niet aannemelijker dat Utrecht of Heerenveen volgend jaar de beker wint.

Ten tweede vind ik Newcastle wel degelijk een grotere club dan Southampton, maar dat ligt een beetje aan de criteria die je hanteert.
Feit is dat Wijnaldum de eredivisie verlaat met een landstitel op zak en zegt: 'hier ben ik uitgeleerd, ik was een groot talent, ik heb tegenslagen gehad, maar heb me ontwikkelt tot een winnaar en nu ik ga elders m'n geluk beproeven'.
Clasie zegt: 'ik speelde bij een goede club wara ik een prijs mee had kunnen/moeten winnen, maar ik was niet in staat dat laatste stapje extra te zetten. Ondanks dit gebrek vertrek ik toch naar een andere club waar genoeg andere spelers lopen die ook niet in staat zijn dat laatste stapje extra te zetten'.

22 juli 2015 om 10:40

@polop, Klopt het is moeilijk, maar de kans is nog steeds groter dan bij Feyenoord. En je speelt daar zoals je al aangeeft zeker 6/7 keer tegen echt geweldige teams. Dit is een erg goede en weloverwogen stap van hem.

@D-Bergkamp: Klopt helemaal, dit was echt DE ideale club voor hem. Metkan sop speeltijd en omgeving e rbij. En de kans op prijzen is inderdaad klein, dat klopt. Maar als hij bij Feyenoord was gebleven was die kans net zo klein.

Ook komend jaar zie ik Feyenoord echt weer geen kampioe worden, ook niet als Clasie was gebleven. Ajax en PSV hebben gewoon betere middelen nog steeds. Hij had 1x kampioen kunnen worden, en dat was met Koeman en Pelle. Toen viel alles goed bij Feyenoord en zelfs toen wisten ze niet alles er uit te halen.

Dan kan hij nu nog wel een jaar blijven of nog 2 jaar, maar hij moet inderdaad aan zich zelf denken ook. Hier heeft hij betere spelers om zich heen. En kan hij ook meer aan voetabllen toekomen en zich verder ontwikkelen.

@pendri:
Newcastle is normaal ook een grotere club. Maar op dit moment niet een betere club dan Soton. En op zijn hoogst gelijkwaardig nu.

Wijnaldum zat dan ook bij Psv, die club is verder dan Feyenoord en meer kans op de titel. Wijnaldum maakte die extra stap ook dit jaar omdat Guardado naast em e rbij kwam. Meer druk weg bij hem dan voorheen. Clasie moest steeds Feyenoord dragen, met spelers als Immers om hem heen.

De kans op een titel voor Clasie met Feyenoord is vele malen kleiner dan Wijnaldum met Psv. Hij was gewoon uitgeleerd bij Feyenoord en naar PSV en Ajax zou hij niet gaan.

22 juli 2015 om 12:17

@ Capis

Nou met Clasie erbij en aangezien ze ook bezig zijn met Ron Vlaar kon het zomaar een mooi seizoen worden voor Feyenoord. Maar dat komt ook omdat ik in tegenstelling tot velen nog steeds diep onder de indruk ben van Boetius en Vilhena. Ik had het wel willen zien, een middenveld met Clasie - Vilhena - Veijinovic. EN dan heb je in Immers en El Ahmadi de twee back up spelers.

Boetius - Kuyt - Basacikoglu
Clasie - Vilhena - Veijinovic
Kongolo - Vlaar - Van Beek - Karsdorp
Vermeer

Zeker de basis 11 zouden naar mijn idee niet onder hoeven te doen voor de basis 11 van de concurrentie. Met Vlaar en Kuyt zou je de ervaring erbij hebben. Met Veijinovic en Vilhena heb je veel meer scorend vermogen op het middenveld.

Je speelt 34 wedstrijden per jaar waarvan ongeveer 80 procent tegen een kleine club is. Je kunt dus maar beter tegen de kleine clubs winnen dan 1 x per jaar Psv of Ajax verslaan. In mijn ogen heeft Feyenoord nog geen één keer echt om de prijzen meegedaan. En dan bedoel ik tot het einde serieus titel kandidaat zijn.

22 juli 2015 om 10:58

Ondanks de eindposities onder Koeman (2x 2e en 1x op doelsaldo nota bene 3e meen ik?) denk ik dat je gelijk hebt. Ze hebben vaak al van begin af aan achter de feiten aan gelopen en haakte op het laatst nog vaak leuk aan. Toch was het verschil met de koploper 99% van de tijd groter dan 3 punten, om over doelsaldo maar te zwijgen. Toch vind ik het wel mooi voor Feyenoord dat ze de aansluiting naar de top 3 weer langzaam aan gevonden lijken te hebben, maar kwalitatief schat ik nog altijd 2 stappen lager in dan Ajax en Psv.

22 juli 2015 om 11:05

Klopt, Feyenoord werd 2e maar wel op gepaste achterstand. Het is zeker mooi dat Feyenoord weer aansluit bij de top. Zal nog een paar jaar duren maar gaat zeker gebeuren. Alleen maar goed voor de eredivisie zou ik zeggen.

22 juli 2015 om 11:02

Inderdaad, Feyenoord is nooit echt dichtbij geweest. Meer Feyenoorders of Feyenoord sympathisanten praatte Feyenoord naar een titel, dat verlamde Feyenoord waarschijnlijk.

Clasie kan een stap hogerop proberen of hij het aan kan. Maar voor de prijzen hoeft clasie het niet te doen bij Southampton

Rare uitspraak van Clasie, in de wedstrijden waar het er echt om ging liep Feyenoord onder Rutten altijd puntverlies op, dus ook in de topwedstrijden.

22 juli 2015 om 11:21

In dat opzicht had 2011/2012 ons jaar moeten worden. Toen zat Feyenoord echt sterk in elkaar. Van de toppers alleen PSV uit verloren en een gelijkspel in de ArenA. Verder alles gewonnen. Toen was het weer puntverlies thuis tegen NEC en RKC wat ons de kop kostte. Ik vind het nog steeds ongelofelijk dat Ajax dat jaar kampioen werd.

22 juli 2015 om 14:16

Kan ik ergens wel begrijpen. Alleen toen Ajax eenmaal de ideale formatie had (zie opstelling), won het alle wedstrijden. Onder meer omdat het ideale middenveld (Eriksen-Anita-Janssen) prima stond met Siem de Jong als valse spits. Sigthorsson kreeg hierdoor geen basisplaats toen hij terugkeerde van zijn blessure

Maar voor die reeks van veertien wedstrijden stond Ajax zesde ofzo. Feyenoord had een grotere kans op de landstitel, maar wat als ze écht in de buurt waren gekomen? Ze hadden dat seizoen nooit te maken met kampioensdruk en ze konden daardoor vrij onbevangen spelen. Hun seizoen was eigenlijk toch al geslaagd, want een rampseizoen werd ingecalculeerd (seizoen daarvoor tiende, daarna 29 doelpunten van Wijnaldum/castaignos ingeleverd).

Kanttekeningen bij opstelling:
* Van Rhijn speelde uitstekend in de periode van de blessure van vd Wiel
* De buitenposities waren wel telkens vraagtekens. Ook Ebecilio, Lukoki en Özbiliz werden op die posities gebruikt tijdens de blessure van Boerrigter en voordat Aissati zijn plek veroverde.

Vermeer
Van der Wiel
Alderweireld
Vertonghen
Blind
Eriksen
Anita
Janssen
Aissati
De Jong
Boerrigter
22 juli 2015 om 11:22

die 4-2 was gewoon verdient. als je over gestolen overwinningen begint kan je beter de 0-1 in de kuip van vorige jaar er bij halen. ook in de arena hadden jullie trouwens geen recht op een punt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren