Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

De Kuip ontploft voor Kuyt: 'Voor het hoogste gaan'

Laatste update:
/

Op de Open Dag van Feyenoord werden de nieuwe spelers volgens traditie stadion De Kuip binnengevlogen met een helikopter. Voor Dirk Kuyt was het de tweede keer dat hij het stadion op die manier betrad, maar in gesprek met RTV Rijnmond vertelde de aanvaller opnieuw onder de indruk te zijn. “Dit went nooit.”

“Het heeft mij veel gedaan en het is fantastisch om zulke mooie momenten mee te mogen maken”, aldus Kuyt, die een absoluut heldenontvangst kreeg van de supporters van Feyenoord. De Katwijker hoopt voor de titel te kunnen strijden. “Feyenoord moet voor het hoogste gaan, hoop is altijd goed. We zijn al jaren geen kampioen meer geworden, maar het Legioen staan altijd achter het team, dat waardeer ik zo aan de supporters.”

Kuyt zegt dat hij veel vertrouwen heeft in de spelers, de trainers, de club en zichzelf. “Wellicht komt er nog wat bij en met het Legioen erachter gaat het goedkomen.”, aldus Kuyt. Collega-nieuweling Simon Gustafson was eveneens onder de indruk van de entree in de helikopter. “It was sick, realy amazing. Aan alle verhalen was niets gelogen. Mijn vorige club was iets kleiner”, lacht hij. “Dit geeft echt een boost. Je speelt toch voor de fans.”

Denk je dat Feyenoord de titel pakt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mooie ontvangst voor Kuyt, dit is de mooie keerzijde van het legioen. Leuk van Dirk dat die ook terugkomt.

Ik denk niet dat Feyenoord er kampioen mee wordt, maar wel een enorme boost voor heel Feyenoord!

19 juli 2015 om 16:27

Ik heb het ontvangst gemist. Wat zei Kuyt verder nog? Nog een paar leuke dooddoeners? Kijk alweer uit naar zijn interviews komend seizoen. Verwacht weer een hoop vuurwerk van hem.

50 duizend man op de open dag. Mooi als prestaties niet uitmaken voor fans. Het gaat er om dat je voor Feyenoord bent en niet voor het succes van Feyenoord.

19 juli 2015 om 17:20

Daarnaast is het natuurlijk ook traditineel het hoogtepunt van het seizoen

19 juli 2015 om 17:35

Tja, dat is het traditionele grapje van een Ajacied. Ik vind Ajax een mooie club, maar het stroomt er al snel leeg als er een paar keer verloren wordt. Dat is niet erg, maar het geeft wel aan in welke mate supporters betrokken zijn bij de club.

Ajax is een club die puur gefocust is op prestatie en daar zijn identiteit aan ontleent. Wij zijn Ajax, wij zijn de beste. Door supporters wordt heel veel aandacht besteed aan het roemruchte verleden. En dat vind ik ergens wel zonde, want het sportieve aspect van Ajax (vaandeldragers van het totaalvoetbal en de Hollandse School) komt minder aan bod.

Ajax stond voor voetbal met bravoure, flitsende vleugelspelers die de achterlijn opzoeken en uitstekend combinatievoetbal vol driehoekjes etc. Als je kijkt naar afgelopen seizoen zie je daar niks van terug.

Alles is tergend langzaam, de buitenspelers zijn binnenspelers en het publiek wordt er ook niet warm van. Maar ik hoor veel te weinig verzet tegen deze speelwijze. Hoe kan het dat er geen revolutie ontstond nadat je op eigen veld weggespeeld wordt en 65% balbezit tegen hebt tegen je aartsvijand? Ongeacht de uitslag mag dat Ajax nooit overkomen, toch?

Dus, voordat je grapjes maakt over een club waar duidelijk wat gebeurt, zou ik me eerst maar zorgen maken over je eigen club. Er is namelijk een hoop werk aan de winkel om het typische Ajaxspel weer eens op de mat gelegd te zien worden. En wegblijven uit de stadions omdat het saai wordt lijkt me niet de oplossing.

19 juli 2015 om 17:54

Heb jij de wedstrijd Feyenoord Vitesse gezien afgelopen seizoen, ik wel. Echter ik zat op den duur in een half volle kuip, hoe kan dat nou zou jij je eens af moeten vragen?

19 juli 2015 om 18:06

Feyenoord Vitesse was niet heel vol omdat het op een maandag was. Veel Feyenoordfans moeten gewoon werken doordeweeks en konden daardoor de wedstrijd niet halen

19 juli 2015 om 18:10

Feyenoord Vitesse zat gewoon vol, je mag niet liegen. Echter in de tweede helft toen de zogenaamde diehard Feyenoord supporters het niet meer zagen zitten, liepen ze met zijn allen de kuip uit. loop je zelf svp niet iets anders wijs te maken.

19 juli 2015 om 18:21

Wat een slechte manier om jouw diepe jaloezie, voor deze club in dit betoog onder woorden te brengen, succes dit seizoen!

19 juli 2015 om 18:22

Want?

19 juli 2015 om 18:34

Vind het prima dat je je eigen mening geeft, in sommigen opzichten geef ik je gelijk. Maar over het spel van Ajax beginnen terwijl je eigenploeg al jaren niks meer laat zien is een beetje apart. Feyenoord zit er sommigen jaren aardig bij hoor, maar dan is het verschil met de nmr 1 groot. Zegt wel wat dat Ajax ondanks het lelijke slechte spel 2e word.
Feyenoord mag wel weer meedoen om de titel van mij. Vind het toch wel horen in de "traditionele top 3". (doel hier mee op afgelopen jaar, ik weet dat feyenoord paar keer 2e is geworden) Alleen met naar alle waarschijnlijkheid hun basis elf verliezen van VVV is toch wat minder. Een nieuwe verdediger zal ze goed doen. Succes Kuyt en Feyenoord!

19 juli 2015 om 18:34

Of groot, toch een verschil.

19 juli 2015 om 18:44

@voorbeeld

Mooi voorbeeld haal je aan.

Veel fans van Feyenoord moeten gewoon op tijd terug gaan. Als een wedstrijd op maandag gespeeld wordt en je nog op tijd wilt zijn voor je werk, moet je wellicht wat eerder weg. Daarnaast is er in de Kuip 1 eis: je doet ontzettend hard je best. Die teleurstelling in combinatie met het feit dat ze vroeg moeten werken zorgde voor een vroegtijdige leegloop. Het is tekenend dat je 1 voorbeeld kunt aanhalen op een uitzonderingswedstrijd.

Ik hoop niet dat je denkt dat ik alleen Ajax af probeer te kraken. met het Legioen is genoeg mis. Er zijn een hoop idioten bij die de boel afbreken in het buitenland. Daarnaast is er een groep met bipolaire neigingen: de ene week wordt je kampioen, de andere week degraderen we. Er is een stelselmatig gebrek aan nuance.

Ik vind alleen dat de supporters veel meer van het technisch beleid moeten eisen. Er moet een team komen die het typische Ajaxspel op de mat kan leggen. Met 100 miljoen op de bank en een geweldige jeugdopleiding had je toch mogen verwachten dat afgelopen seizoen niet die gekke Deen aanvoerder was. Daarnaast mag je altijd aantrekkelijk voetbal verwachten. Aan die randvoorwaarden van een Ajaxelftal werd niet voldaan.

19 juli 2015 om 19:15

Voetvallend hebben we vooral tegen de betere teams gedomineerd. Alleen de volwassenheid om plek 3 veilig te stellen en vooral te houden ontbrak. Dus vrij onzinnig commentaar....

19 juli 2015 om 19:28

Zelfs zonder magisch spel 2e worden geen bal raken en tog niet verliezen van het magische fey, hehe logisch dat hij zegt dit is jullie hoogtepunt ben geen hater maar een klein beetje gelijk heb die wel

19 juli 2015 om 19:53

@fey88

Kom op zeg, in Rotterdam zijn net de schoolvakanties begonnen, mensen zijn nog niet op vakantie en het is ook nog eens lekker weer vandaag. Dus gaat iedereen een dagje naar de Kuip met zijn hele gezin. Hartstikke leuk, niets mis mee. Leuk voor Feyenoord, mogen ze best trots op zijn.

Maar ga niet afgeven op het beleid van Ajax. Na vier titels op rij wordt Ajax een keertje tweede met wat minder spel. Direct is er ingegrepen door de staf, nieuwe spelers gehaald, in het systeem is de traditionele nummer tien weer terug en we zijn weer klaar voor een prachtig seizoen met spectaculair, aanvallend voetbal. Was het niet een Rotterdams mantra, geen woorden maar daden? Zou jou toch moeten aanspreken dan.

19 juli 2015 om 19:55

Ik schat ze nog altijd hoger in dan VVV...

19 juli 2015 om 20:02

@feye88, klopt allemaal wat je zegt. Alleen heeft Feyenoord ook in een situatie gezeten dat er financieel het een en ander mogelijk was. (weliswaar geen 100 miljoen, maar wel miljoenen) Er werd een hoop geld uitgegeven aan "zogenaamde" topspelers die stuk voor stuk mislukte en meedeelde in de fnanciele malaise van Feyenoord. Nee laat Ajax maar lekker het geld op de bank houden voor het geval er tegenslagen komen. Er komen een aantal talenten aan en we beschikken over een groep waar veel potentie in zit. Fischer komt terug, er komt ervaring bij en onze slechtste positie wordt versterkt. Daarnaast is eindelijk Sigi weg, zodat we met Milik en Sanago nu 2 kwaliteit behoorlijke spitsen in huis hebben. (ben zelfs van mening dat Milik een topper in wording is) Het is tevens een kwestie van tijd dat spelers als Sinkgraven / Bazoer (die al een hele sterke indruk maakt) en Gudelj hun niveau halen. Voeg daaraan toe de kwaliteiten van Klaassen en Cilissen en we hebben gewoon een hele goede kans om kampioen te worden. Over het spel ben ik het overigens geheel met je eens, alleen moet je ook begrijpen dat ploegen zich altijd geheel ingraven tegen Ajax, waardoor het spel al snel sloom en saai oogt. Zelfs Barcelona heeft het weleens moeilijk tegen een ploeg die met 11 man in eigen 16 staat en dan zijn wij nog 4/5 klasse minder. Ik zie het iig positief in, 2e worden met slecht voetbal naar 4 kampioenschappen op rij is zo slecht nog niet.

19 juli 2015 om 20:43

@feye88 Dat is nu ook weer de standaard opmerking van een Feyenoorder. Zelfs bij zeven jaar zonder titel verkocht Ajax het stadion uit en trok het de meeste toeschouwers van het land. Ook nu weer, nu het spel zo dramatisch is volgens velen.

19 juli 2015 om 20:43

@feye88

Dus dat is het...dat je voor Feyenoord bent en niet om het succes. Als dit Vitesse was zou ik het geloven. Jullie claimen de grootste te zijn, maar willen niets meer dan voor Feyenoord zijn. Voetballen in Nederland draait dus om Feyenoord en niet om de prijzen?

En nee, ik hoef geen Feyenoorder te zijn om dit te kunnen begrijpen. Ik blijf liever nuchter en beoordeel een team liever op andere dingen.

En ga nou vooral niet Ajax analyseren....we zijn 4x kampioen geworden in 4 jaar en jullie 4x in 40 jaar. Begrijp dan goed wat je zegt, want geloofwaardig is het zeker op een aantal vlakken niet.

Tuurlijk vind ik het mooi om te zien, maar velen leven echt in een waan. Laat het nou eens een x zien, dan dat eeuwige het legioen dit en dat...ajax dit en Ajax dat. Stroop eens een x de mauwen op en doe eens wat op het veld. Dan krijgt zo een ontvangst het jaar daarna veel meer flair. Ajax, Psv, AZ en Twente zijn jullie al 16 jaar de baas of zien sommige van jullie dat niet.

Voetballen gaat om prijzen pakken en de beste willen zijn.

Ik zeg dit niet om te bashen, maar ik vind het jammer voor Feyenoord dat men telkens het zelfde zegt. Wij zijn niet minder en misschien zelfs beter dan die en die. Van mij mag je je mening hebben.

En geloof me, als dit Ajax was zou ik mijn lippen stijf op elkaar houden. En als ik ze open zou doen, zou ik precies het zelfde hebben gezegd.

19 juli 2015 om 21:04

@faiplay1; waarom geef je af op feye88 terwijl je in je hele stuk alleen maar bevestigd wat hij zegt? 'voetballen gaat om prijzen pakken en de beste willen zijn'
feye88 geeft in zijn stuk aan dat dit typisch een Ajaxding is. Prima toch? Ik hoor het niet uit Rotterdam, Eindhoven, Alkmaar of Twente.

19 juli 2015 om 23:59

Ach kom. Ook vandaag op de open dag was het weer zover. "kuyt gaat ons er doorheen slepen dit seizoen samen met Gio, dit jaar worden we zeker kampioen", etc etc. Het komt me onderhand een beetje de neus uit, stiekem er vanuit gaan dat je kampioen gaat worden of in ieder geval mee wil spelen om de prijzen, maar het niet uit durven spreken zodat je achteraf ook niet op je bek kunt gaan. Noem Ajax-fans maar arrogant, ik vind dit ronduit laf van Feyenoord-fans. Geen woorden en geen daden.

19 juli 2015 om 17:23

dit maakt feijenoord ook zo speciaal. 50.000 man voor een open dag. Waar zie je dit in nederland? nergens anders.

19 juli 2015 om 20:09

In 2011 had Ajax een record aantal bezoekers van 60.000.......ga maar even googelen.
En regelmatig ook rond de 50.000....

19 juli 2015 om 21:39

Waren 52.000 in de Kuip maar nog duizenden rond het stadion. Mocht niemand meer in op een gegeven moment zo vol zat het.

19 juli 2015 om 20:06

Een fan hoopt toch ook op succes? Dat geeft toch het extra's.....

19 juli 2015 om 20:12

Onzin. Fans willen ook succes zien. Dat geeft je trots en plezier. Van succes krijg je fans en door fans krijg je succes.
Is een combinatie.

20 juli 2015 om 07:40

Je wilt zeker succes zien. Maar dat is niet de reden om feyenoorder de worden. Het vriendschaps aspect is heel belangrijk bij Feyenoord. Je hebt een paar rellende idioten. Maar daarachter zitten heel veel families en vrienden die ongeacht het resultaat blijven terugkomen. Altijd, wat het resultaat ook is. Sterker nog: als het heel slecht gaat (nederlaag tegen PSV) zit het stadion daarna bomvol en wordt er extra aangemoedigd.
Zoals gijp al eens mooi zei: supporters van Feyenoord komen niet voor het voetbal. Dat was wat gechargeerd maar supporters van Feyenoord komen voor Feyenoord. Als berbatov de bal 100 X stillegt kijkt er niemand naar om. Maar toen ekramy de reserve keeper het veld opkwam ontplofte het stadion.

Ja dat kunnen ze nergens zo goed als in Rotterdam, mooi dat Kuyt terug is, Hopelijk kan hij veel bijdragen dit jaar. Aan de steun zal het in ieder geval niet liggen, dat publiek is pure epo voor voetballers, dan ren je toch weer een stuk harder.

19 juli 2015 om 17:23

ik denk dat kuyt zeker goed genoeg is voor 20 goals per seizoen. hij kan de nederlandse competitie makkelijk aan.

19 juli 2015 om 17:51

Ik denk niet dat hij er 20 in gaat schieten, maarja, we gaan het zien.

19 juli 2015 om 18:08

Goals assists bij elkaar opgeteld misschien. Maar 20 doelpunten? Dat is denk ik te veel.

19 juli 2015 om 20:07

Kuijt schiet die ballen van Immer er wel in he. Dan kan hij zomaar 25 doelpunten maken. Fysiek is hij nog prima in orde en voetballend (technisch gezien) is Kuijt nergens zo goed geweest als destijds bij Feyenoord. Toen liet hij toch samen met Kalou hele mooie dingen zien. (wat je eigenlijk niet verwacht van een werker)

19 juli 2015 om 20:54

Wat een ontzettend onzinnige aannames. Kuyt heeft de afgelopen seizoenen tussen de 8 en 10 goals gemaakt voor Fenerbahce. In de Turkse competitie, een competitie die qua niveau vergelijkbaar is met de Nederlandse. Hoewel er in de Turkse competitie over het algemeen iets verdedigender wordt gespeeld, is Kuyt aan de andere kant weer een jaartje ouder. Kortom, als hij er dus 10 in legt, mag je gewoon tevreden zijn.

En na de verliespartij tegen VVV hoorde je al veel mensen zeggen dat kuyt beter niet terug had moeten komen

19 juli 2015 om 16:34

Zullen bij elke club van die zeikerds zijn, maar denk dat de meeste feyenoorders wel blij zijn met kuyt.

19 juli 2015 om 16:44

Dat was vorig jaar wel anders. Elke supporter had hem persona non grata verklaard omdat hij voor fener koos ipv feyenoord.
Blijkt maar weer dat veel mensen met de waan van de dag leven.
Overigens bij elke club.

19 juli 2015 om 16:49

"Elke supporter" jij bent zeker Maurice de hond? Je hebt even een snelle peiling gehouden. Erg betrouwbaar hoor.

19 juli 2015 om 16:50

Joh, heb je elke supporter gesproken? Want ik heb er geen enkel probleem mee gehad, mag die man lekker zelf uitmaken wat hij met zijn carrière doet? Groot gelijk nog even binnenlopen daar, en volgens mij denken er meer mensen zo over. Hij is een voetballer van beroep, dit soort sentimenten dat is een luxe die enkel supporters zich kunnen veroorloven. Prachtig dat Kuyt terug is, ik neem hem fener echt niet kwalijk ofzo. Waarom zou ik?

19 juli 2015 om 17:24

hoe weetje dat het om elke supporter ging?

19 juli 2015 om 18:00

Jullie vergeten snel. Vz ontplofte toen kuijt voor fener koos ipv feyenoord.
En dat nu opeens vergeten? Of hebben jullie hem vergeven?

19 juli 2015 om 18:14

Vergeven? Dan moet hij iets verkeerd doen, en dat heeft hij niet.

19 juli 2015 om 18:32

VZ is de maatstaaf voor feyenoorders? In de kuip zijn we allemaal blij met hem.

19 juli 2015 om 20:53

VZ is inderdaad totaal niet de maatstaf voor Feyenoorders.

19 juli 2015 om 21:21

Nee klopt want volgens veel feyenoord supporters is vz een ajax site

25 juli 2015 om 20:00

frax

Ik weet het nog goed, maar opvallend genoeg word het ontkend. Hij was geen echte Feyenoorder, en weet ik veel niet allemaal.

Een vrij grote selectie waar het nog ontbreekt aan kwaliteit op een aantal posities.
Zo zie je dat de verdediging zonder een van Beek vrij zwak is, vooral de backposities.
Een middenveld dat naar mijn mening aanvallend te weinig toevoegt, ook weinig scorend vermogen heeft. Voorin is eigenlijk alles middelmaat en kent menige club buiten de traditionele top 3 een betere voorhoede.

Kortom, moet nog een hoop nog gebeuren binnen deze selectie wil je echt 'voor het hoogste gaan'.

19 juli 2015 om 16:36

@juvenal
Juist de wissel cv's zijn te matig. Karsdorp doet het prima als back en Woudenberg is een enorm talent. Toornstra en vejinovic hebben seizoenen gehad dat ze 10 goals maakten.

Als boetius zijn vorm terug vind als het laatste seizoen van Koeman. Is hij een van de betere vleugelaanvallers van Nederland. Bilal is ook een talent. Kazim een goede stormram. Kuyt blijft een fenomeen voor Nederlandse begrippen.

19 juli 2015 om 16:48

Kuyt is al bijna 35 jaar, jullie hebben echt een te hoog verwachtingspatroon van hem! En in zijn eerste periode was het goede speler, maar fenomenaal? Achja meningen verschillen, en dat is maar goed ook.

19 juli 2015 om 16:59

Laten we nou even afwachten met beoordelen wie een te hoog verwachtingspatroon heeft, de beste man moet zijn eerste officiële wedstrijd nog spelen. Knap dat jij al weet dat 'jullie' (wie zijn dit?) Te veel verwachten.

19 juli 2015 om 17:06

kuyt scoorde 71 goals in 100 wedstrijden. dat is fenomenaal voor de eredivisie.

19 juli 2015 om 17:25

kunnen spelers uit de jeugd geen kans krijgen voor de cv positie? is er geen aanwas?

19 juli 2015 om 17:26

nee hoor, kuyt is qua conditie nog steeds de beste speler van de gehele eredivisie. Die man wordt nooit moe. ik denk dat hij zeker goed genoeg is voor 20goals dit jaar.

19 juli 2015 om 17:33

Boetius is al een heel seizoen uit vorm, woudenberg is een enorm talent op basis van wat? Bilal speelde pas na de komst van gio een paar 'leuke' wedstrijden. Kazim als stormram? Die ramt nog geen deuk in een pak boter en de verwachtingen rond kuyt zijn niet realistisch. Klinkt allemaal erg negatief maar we moeten eens realistisch zijn en niet alles maar een talent noemen in rdam en de rest van nederland.

19 juli 2015 om 18:09

Ja dus grote kans dat boetius nu in normale vorm zal worden. Bilal is altijd dreigend. Woudenberg is een groot talent op basis wat hij in de jeugd heeft laten zien. Alleen de backs van PSV schat ik hoger in. Kazim is sterker dan elke verdediger in de eredivisie. Dus hij zorgt altijd voor chaos. Dus wel degelijk een stormram

19 juli 2015 om 18:49

Wat je nu ziet is twee generaties aanwas. Kongolo en van Beek waren de vervangers van BMI en de Vrij. Vier talenten in zeer korte tijd. Een aankoop is echt nodig, want Verdonk en Dammers zijn nog niet klaar voor het grote werk.

19 juli 2015 om 16:40

Ik ben dan toch benieuwd welke club je buiten de top 3 een betere voorhoede vindt hebben?

Het is misschien niet geweldig maar Boetius-Kuyt-Bilal met daarachter Sleegers-Kazim/Achabar-Manu nog is beter dan de voorhoede van AZ (Ja berghuis is beter maar als geheel niet).

Vitesse is nog niks over te zeggen, die hebben nog geen wedstrijd samen of überhaupt in Nederland gespeeld en Twente zal het ook niet redden (enkel Corona is goed daar voorin).

19 juli 2015 om 18:00

Ibarra is niks minder dan Bilal, daarachter zit Rachica die niemand kent (sinds deze zomer bij Vitesse) maar die mischien weleens kan verrassen. Brown is een supertalent die zijn debuut al heeft gemaakt in de PL, en links hebben we Nathan waar 7 miljoen voor betaald is. Ik wil nog weleens zien of Vitesse een mindere voorhoede heeft dan bv Feyenoord Ajax of PSV. Op de bank hebben we een international van Oekraïne en een jeugdinternational van Servië.

19 juli 2015 om 18:12

Daarom zeg ik ook dat er nog niks over Vitesse te zeggen is. Wat volgens mij nog wel een punt van aandacht is in Arnhem; Wie staat er in de spits? Afgelopen seizoen schoot Traore ze erin maar dat was eigenlijk ook een buitenspeler en alle spelers die jij opnoemt ook volgens mij.

19 juli 2015 om 18:27

De kans is groot dat Djurdjevic de spits wordt, maakt een heel goede indruk deze voorbereiding. Een andere optie is Brown, maar die kan ook op de flanken. Ik verwacht zelf dat Brown rechtsbuiten gaat worden. Brown-Djurdjevic-Nathan. Dat is wat ik verwacht, maar kan het natuurlijk ook fout hebben. Zou ook Nathan-Brown-Ibarra kunnen worden. In ieder geval een aanval met heel veel snelheid. In de voorbereiding loopt alles gesmeerd, verdediging en middenveld staat heel erg goed. Aanvallend minder. Verwachting is dit . Room, Diks, Kashia,Werff,Meijers (als hij komt) Pantic,Baker,Vako. Vooral Baker maakt een goede indruk, zoals we nu zien gaan we er niet veel op achteruit. Maar het gaat om het echie en dat hebben we nog nier kunnen zien. Wedstrijden tegrn bv Praag en Rizespor geven moed.

19 juli 2015 om 20:12

Eeuwig zonde dat hij niet meer actief is in de Eredivisie. Mooie voetballer om te zien die Traore. Vitesse speelt trouwens al jaren erg attractief voetbal. Dat zal komend seizoen niet anders zijn. Ze missen alleen de stabiliteit, doordat er zoveel spelers weggaan en bijkomen ieder seizoen. Anders waren ze wellicht al een x kampioen geworden.

Denk niet dat hij Feyenoord aan een prijs kan helpen. Te veel zwakke schakels, worden max 3e.

19 juli 2015 om 16:30

Selectie is nog niet rond. Er komen twee verdedigers bij en wellicht een aanvaller. Bovendien verwacht ik dat Kazim en Immers nog zullen vertrekken.

19 juli 2015 om 16:42

Een aanvaller nog? Daar heb ik helemaal niks meer over gehoord en volgens mij ligt de prioriteit daar ook niet. Die ligt eerder in de verdediging (2cv's als back-up en eventueel een back voor in de basis).

Daarnaast zou er nog een middenvelder kunnen komen. Vilhena lijkt definitief niet te verlengen en Immers + El Ahmadi vertrekken wellicht nog.

19 juli 2015 om 17:00

Denk dat als kazim en immers vertrekken dat er nog wel wat bijkomt aanvallend. Alhoewel, Te Vrede is nog steeds niet weg.

19 juli 2015 om 18:17

Hopelijk vertrekken zowel Kazim, Immers, Te Vrede en El Ahmadi nog.

Als we daar dan 1-2 Cv's, een back en een goede middenvelder voor kunnen halen zou dat top zijn.

19 juli 2015 om 17:35

In de beker kunnen ze best een gooi naar de hoofdprijs doen. Als Zwolle en Groningen dat kunnen kan Feyenoord het ook.

Ik kon er niet bij zijn. Hoe was het daar?

19 juli 2015 om 16:44

Voor filmpjes, check even het Twitter account van Feyenoord.

Het was geweldig en tijdens het You Never Walk Alone van Lee Towers was het toch weer kippenvel.

19 juli 2015 om 17:18

Was er ook, inderdaad die Lee Towers bezorgd me elke keer weer kippenvel. En me zoontje zong met volle borst mee, dat maakte het helemaal compleet.

19 juli 2015 om 18:13

Dat moet helemaal mooi zijn geweest ja, momenten om te koesteren en hopelijk het begin van een mooi seizoen.

Wat is dat nieuwe shirt toch lelijk! De gouden banen op de mouw, verschrikkelijk!

On: Denk niet dat ze de titel pakken. Zeker niet met Kuyt op rechtsbuiten en Kazim in de spits.

19 juli 2015 om 16:53

Costanza! Ik vind het thuisshirt persoonlijk het mooiste thuisshirt in jaren. Met het kraagje, Rotterdam erop en die goude ipv zwarte accenten spreken mij juist aan.

Waarschijnljjk gaat Kuyt in de spits sn Bilal op rechtsbuiten en dan Kazim als stormram. Althans dat hoop ik tenminste.

19 juli 2015 om 19:27

Dat hoop ik ook. Bilal is onderschat! Hopelijk krijgt JPB zijn oude vorm ook weer terug.

19 juli 2015 om 20:15

Zou ook eerder kiezen voor een 442 systeem aangezien de buitenspelers niet heel denderend zijn.

30% denkt dat feyenoord kampioen wordt....bizar. PSV en Ajax zijn veruit de favoriet.

19 juli 2015 om 16:37

*psv is de favoriet. De aankopen van Ajax hebben mij nog niet overtuigd dat ze het dramatische spel van afgelopen jaar zullen verbeteren

19 juli 2015 om 16:53

Nee, en de aankopen van Psv. Die jij natuurlijk al uitvoerig hebt zien spelen en geanalyseerd. Hebben je zeker wel al overtuigd? Zo doorzichtig..

19 juli 2015 om 16:59

En de aankopen van psv wel op het vertrek van depay en wijnaldum? Denk dat het zeker wel om psv of ajax gaat.

19 juli 2015 om 18:33

Ik acht psv een stuk veter dan ajax. Ajax speelde 2e helft ook als een krant, welke spelers hebben ze er nu bij gekregen dan die dat gaan veranderen?

19 juli 2015 om 17:07

Volgens mij vinden vooral de ajacieden Ajax favoriet. Ze zouden natuurlijk kunnen verrassen, en laten we hopen dat ze het psv dit jaar wel lastig kunnen maken maar ik heb er weinig vertrouwen in. Heb Ajax afgelopen seizoen in jaren niet zo beroerd zien spelen, zie ze dat helaas niet zo maar omdraaien dit jaar.

19 juli 2015 om 17:33

Ajax-PSV lijkt me 50-50. Ajax is intact gebleven, veel spelers weer een jaartje verder terwijl PSV de beste 2 verloren is. Er is denk ik geen favoriet en tja, dan gaat het clubbrilletje invloed hebben als het gaat om het aanwijzen van de toekomstig kampioen.

19 juli 2015 om 18:04

Volgens jou.....?? Heb je een marktonderzoek onder alle Ajax supporters gedaan dan? P.s. heb je Ajax-Wolfsburg gezien afgelopen vrijdag? Ik denk het niet want dan zou je toch moeten weten dat er ietwat andere spelopvatting is gecreëerd door de Technische staf van Ajax, waar Trustfull een grote rol in lijkt te hebben. Voordat je nou nog meer onzin uitkraamt moet je je eens meer verdiepen in de materie, want op deze manier kan niemand jou serieus nemen.

19 juli 2015 om 19:41

Nee als ik een marktonderzoek zou hebben gedaan zou ik toch niet volgens mij zeggen, of wel soms? Volgens mij impliceert een mening en dus niet een vaststaand feit. Duidelijk?

19 juli 2015 om 19:47

Mijn eerste twee woorden 'volgens mij' impliceren per definitie dat ik een mening geef en dus geen marktonderzoek heb gedaan. Dat lijkt me toch wel duidelijk, of niet?

19 juli 2015 om 19:56

Laatste mag weg, dacht dat hij m niet pakte.

Ik denk dat ze dit jaar weer geen kampioen worden. Selectie is te matig op meerdere plekken. Geen spelers die de wedstrijd kunnen beslissen. Denk tussen plek 5 en 8.

19 juli 2015 om 16:42

Hahahahahaha tussen plek 5 en 8? Mijn god.. nee we hebben niet beste selectie van Nederland. Maar buiten Ajax en PSV hebben we zeker de beste selectie!!

19 juli 2015 om 17:31

3e of 4e zie ik dit Feyenoord ook wel worden. Clubs als AZ, Vitesse, Heerenveen en Twente (afhankelijk van de verkopen) daar weer achter.
Kan qua eindrangschikking wel weer eens heel traditionele worden.

Het sportieve gat met Ajax en Psv is te groot voor Feyenoord, maar om nou de ambitie te hebben om 3e te worden klinkt ook niet lekker voor de fans. Dus logisch dat Kuyt deze ambitie uitspreekt ook al is hij waarschijnlijk niet realistisch.

De koning van de nietszeggende uitspraken. Het was pas nieuws geweest als ze dr maar een potje van wilden maken en niet voor het hoogste willen gaan.

19 juli 2015 om 17:32

Ik had het wel humor gevonden als Kuyt had gezegd: "ik ben bij Feyenoord gekomen om voor de prijzen te gaan, laten we dus maar vol voor de beker gaan".

Het blijft een kippenvel moment, ieder seizoen weer.

De nieuwe spelers (de afgelopen jaren vaak transfervrije onbekenden) worden binnengebracht met de Feyenoord Helikopter die op de middenstip land in een bomvol stadion.

En dan dat You Never Walk Alone van Lee Towers, blijft toch uniek.

Feyenoord is een outsider, kansloos zijn ze niet maar ooit zal het wel weer eens gebeuren, toch verwacht ik dat het ajax of psv wordt.

Off topic: zijn er meer mensen die, wanneer ze op de mobiele site op een artikel klikken, worden doorgestuurd naar 3-4 advertentiewebsites en/of de Appstore? Ik kan niet eens normaal meer de mobiele site gebruiken!

On: leuk voor Kuyt, vorig wilde zogenaamd geen Feyenoorder hem meer zien in Rotterdam, maar nu die er is zijn ze allemaal enthousiast.

Momenteel zijn we niet sterk genoeg, maar ik verwacht minstens nog twee verdedigers en er zullen nog wel wat spelers vertrekken.

Ik denk dat dit het sterkst mogelijke team voor Feyenoord kan zijn:
Hahn erin voor de wisselvallige vermeer, van anholt als nieuwe rechtsback, Botteghin ipv Kongolo, Toornstra op 10:

------------------------Hahn
Van Anholt Van Beek Botteghin Woudenberg
---------Vejinovic El Ahmadi Toornstra
--------------Bilal Kuyt Boëtius

19 juli 2015 om 18:04

Als dit de basis wordt, is Feyenoord 100% geen titelkandidaat , is zelfs Vitesse beter. Weet ik gewoon zeker.

Toch het hoogtepunt van het jaar voor Feyenoorders. Vrees toch dat het een vervelend jaar voor ze gaat worden. Een selectie die nog niet overloopt van kwaliteit en uit balans is. Verdedigend in de breedte matig en aanvallend nog steeds te weinig scorend vermogen. Tuurlijk is Kuijt erbij, maar die heeft ook al jaren de dubbele cijfers niet meer gehaald. Echter is de selectie nog niet het grootste probleem, want daarvoor kun je nog spelers halen.

Ik vrees dat vooral een van Bronckhorst het probleem van Feyenoord gaat worden. Hij is een beginnend trainer en gaat alle beginnersfouten nog maken. Hij is al begonnen met een te softe aanpak en ik moet nog maar zien dat hij de strenge trainer kan worden die deze spelersgroep nodig heeft. Kortom een onevenwichtige selectie en een onervaren trainer dat gaat een zwaar seizoen worden.

19 juli 2015 om 16:59

Begonnen met een te softe aanpak? En tot nu toe maakt Gio een uitstekende indruk. Heeft tot nu toe, in mijn ogen, alleen nog maar de juiste keuzes gemaakt.

19 juli 2015 om 17:04

Ik hoor hele andere verhalen van het trainingskamp in Oostenrijk, over het gedrag van spelers en te veel rotte appelen. Was gisteren ook bij de oefenwedstrijd te zien, dat er een hoop spelers als zoutzakken bij liepen en Gio daar niks over gezegd heeft.

19 juli 2015 om 17:09

En van wie hoorde je dat dan? Bij mij niets over bekend.

En gisteren liepen ze er niet al te enthousiast bij, maar dat is wel vaker zo bij een oefenwedstrijd. Daar maak ik me niet zo druk om.

19 juli 2015 om 17:21

Ik denk dat spelers een diep respect hebben voor gio, toch de grootste voetballer van Nederland die nu als trainer aan de slag is in de eredivisie. Als aanvoerder de wkfinale gehaald, een prachtige loopbaan gehad en zowel bij Feyenoord begonnen als afgesloten. Als er al rotte appels tussen zitten dan zouden die zich wel onder Rutten hebben gemanifesteerd.

19 juli 2015 om 17:34

Van fans die ook in Oostenrijk waren. Die hadden het over spelers die continue alleen maar met hun telefoon bezig waren, liepen te sjokken, supporters nauwelijks een blik waardig gunnen en naar elkaar lopen te schreeuwen in een nep-gangster taaltje. Te laat komen op de training wordt niet bestraft. Een tandje minder je best doen kan blijkbaar.

19 juli 2015 om 17:50

Zolang ze tijdens de wedstrijd die telefoon niet aanraken mogen ze van mij de hele dag snapchatten en tinderen. Als ze zich daar prettig bij voelen. Bedenk ook dat Gio nog heel jong is en nog dicht bij de spelers staat. De vorige generatie coaches zal zich er denk ik meer aan storen dan de nieuwe, die begrijpen ook wel dat dit niet meer de tijd van klaverjassen en biljarten is.

19 juli 2015 om 17:55

@baardgrasmus Gio groter dan Frank de Boer en Philip Cocu ? Hoop dat je een grapje maakt. Gio was een goede speler die op basis van een geweldige mentaliteit het maximale uit zijn carriere heeft gehaald maar groter dan de eerder genoemde namen was hij toch echt niet.

19 juli 2015 om 17:59

de grootste voetballer die nu als trainer aan de slag is in de eredivisie is niemand minder dan frank de boer.

19 juli 2015 om 18:06

Wel mooiere clubs op zijn cv, daarbij altijd netjes geweest tegen zijn clubs en enorm veel interlands gespeeld en het verste gekomen met oranje van die drie. Cocu is ook heel groot, maar voor Gio heb ik het meeste respect, uit de jeugd van Feyenoord en weer teruggekeerd daar. Maar je kan inderdaad ook cocu als grootste bestempelen. Bij de Boer blijf ik altijd een hele nare nasmaak houden hoe hij Morten Olsen heeft behandeld, dat was op het schofterige af. En nu hij de coach is tolereert hij van zijn spelers veel minder dan wat hij zelf Ajax flikte. Zo'n aardige man als Olsen zo beschadigen omdat je een transfer wilt, nee dan vind ik je niet meer zo groot.

19 juli 2015 om 18:13

Ze hebben in ieder geval allebei niet zo'n wereldgoal gemaakt als koning Gio tegen Uruguay ;-)

Ik vind alle drie geweldige iconen van het Nederlandse voetbal en ik denk dat we gelukkig mogen zijn dat dit soort jongens nu als trainer aan de slag is in de Eredivisie.

19 juli 2015 om 18:15

@ Master D

Apart, heb er niets van gehoord. Al heb ik wel begrepen dat sommige zoals Kazim er maar een beetje doelloos bijlopen. Dat was bij de eerste training ook duidelijk zichtbaar. Voor Feyenoord zou het fantastisch zijn als dat soort spelers zo snel mogelijk vertrekken.

19 juli 2015 om 18:36

Ik zie niemand zeggen dat gio de grootste trainer van de Nederlandse velden is.

Op de Kuyt-bingo kunnen weer een aantal vakjes worden weggestreept. Het is eigenlijk wel tekenend dat hij over "hoop" spreekt en niet over "verwachting". Hij weet dus ook wel dat ze niet mee zullen kunnen doen voor het kampioenschap komend seizoen. Er komt in iedere linie wat tekort.

Dat is het mooie aan het legioen. Altijd maar vergelijken hoe goed ze zijn ten opzichte van AJAX. Wat een gelul.....

'voor het hoogste gaan'

Plek 3 dus....

19 juli 2015 om 18:13

De bekerfinale!

19 juli 2015 om 18:18

Bekerfinale zou fantastisch zijn.

Wat een geneuzel wie de grootste heeft. Bekommer je als Ajaxied om je eigen clubje en laat Feyenoorders gewoon genieten van hun momenten. En dat doen we.

Ieder jaar dat geschreeuw dat ze eind van het seizoen op de Coolsingel staan! In mei blijkt dan de wereld ineens heel anders!!

20 juli 2015 om 09:57

Ga je die reactie in elk topic over de open dag van Feyenoord plaatsen? Cool man. Mag hopen dat het getal achter je naam, niet je leeftijd is, want dan ben je een ongelooflijk zielig figuur.

Matige selectie, trainer die er niets van bakt, en gelijk in paniek raakt. Feyenoord ligt werkelijk mijlen ver achter op Ajax en Psv. 4e plek als alles meezit. Achter Psv. Ajax en Vitesse wat bulkt van het talent en een uitstekende trainer heeft. Kuyt is op zijn retour bijna 35, en daar heeft een club als Feyenoord dan z'on beetje al zijn hoop op gevestigd. Wellicht nog van waarde als laatste man, als spits zal hij geen potten gaan breken.

Wij hoeven geen kampioen te worden om onze club voor de 100% te steunen!

Feyenoord is voor een niet onbelangrijk deel van de aanhang ook een soort protestclub. Als je overal tegen bent en lekker recalcitrant wilt doen ben je voor Feyenoord. Dat is dan een way of life. Succes is dan minder belangrijk.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren