Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

De Boer: 'Alles aan gedaan om Kishna bij ons te laten slagen'

Laatste update:

Frank de Boer vindt dat het naderende vertrek van Ricardo Kishna hem niet valt aan te rekenen. De aanvaller onderhield een moeizame relatie met de hoofdtrainer en zal naar alle waarschijnlijkheid de overstap naar Lazio maken. De Boer gaf vrijdagavond al toe dat er 'iets speelt' en dat Kishna daarom niet in actie kwam in de oefenwedstrijd tegen het Duitse VfL Wolfsburg.

/

Kishna gaat waarschijnlijk nog dit weekend een kijkje nemen bij Lazio, dat Stefan de Vrij, Edson Braafheid en Wesley Hoedt al op de loonlijst heeft staan. "Ik heb het gevoel dat ik er alles aan heb gedaan om Kishna bij ons te laten slagen", zegt De Boer tegen het ANP. "Of het een goed moment voor hem is om nu al naar het buitenland te gaan? Zo denkt hij er volgens mij zelf wel over.''

De twintigjarige Kishna speelde 34 competitiewedstrijden voor Ajax in de Eredivisie, waarvan 26 in het afgelopen seizoen, en was goed voor zes doelpunten. Zijn huidige werkgever heeft met de komst van Amin Younes van Borussia Mönchengladbach al ingespeeld op een vertrek van de linksbuiten.

Vind je dat Frank de Boer hier iets te verwijten valt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Valt hem niet veel te verwijten, zeker omdat Raiola hem weg bij Ajax wilde hebben, en zelf ook de intentie had om niet te blijven.

18 juli 2015 om 11:57

Jep, maar als je 18 bent en je denkt dat je al op niveau Messi/Ronaldo zit en je doet er niks voor en hij laat 1x in de 5 wedstrijden een leuke actie zien, maar loopt voor de rest altijd een beetje te sjokken in het veld mag hij wel weg. Lazio scout zeker op een Youtube filmpjes want dan zou je inderdaad denken dat het Messi is. Als die dikke pizzabakker er niet was geweest was hij wss wel gebeleven, maarja die denkt ook aan zijn eigen portemonnee. Vind het wel absurd dat hij een salaris van 4 ton wilde voor 3 jaar op je 17de. Meesten die gaan al akkoord met 1,5 ton voor 5 jaar. Die Raiola heeft zijn carriere verpest, maarja hij verdiend weer een paar ton met deze transfer dus het maakt hem niks uit.

18 juli 2015 om 17:12

Kishna is een zeer matige voetballer uit de speeltuin die wel zo slim was om de geniale raiola te nemen.
Anders was hij verdoemd tot de slappe eredivisie.
Echt ik adviseer elk jong pleintjesvoetballer om Mino als zw te nemen en je casht heerlijk

18 juli 2015 om 12:37

Het probleem van Kishna is een beetje dat hij niet blond en Deens is. Hebben we eindelijk iemand met de flair van een buitenspeler die uit het niets een geniale actie kan maken, is hij weer 'geen gemakkelijke jongen'. Ik vind het enorm zonde als hij vertrekt en neem het De Boer erg kwalijk. Kishna is een toptalent, en ik vind dat De Boer ook met dit soort jongens moet leren omgaan.

18 juli 2015 om 12:44

Als Kishna dezelfde inzet had gehad als die blonde Deen, dan was hij allang onomstreden geweest. En "inzet" kun je helaas niemand leren. De Boer valt hier niets te verwijten imo.

18 juli 2015 om 12:50

Jij hebt duidelijk niet elke week naar Ajax gekeken. Kishna heeft heel erg veel kansen gehad van FdB en ontzettend veel gespeeld. Dat komt omdat FdB veel vertrouwen in hem had. Helaas is het er niet uitgekomen en daarom krijgen Raiola en Kishna alle ruimte om verder te kijken. Raiola probeert Kishna al langer in Italië onder te brengen wat belachelijk is voor een speler die bij Ajax nog niet doorgebroken is, ondanks de volop kansen die Ricardo gekregen heeft, maar Raiola staat er bekend om zijn eigen portemonnee belangrijker te vinden dan de carriere van zijn spelers.

Daarnaast hoef je geen vrienden te zijn met je collegas om goed samen te werken. Het onprofessionele gedrag dat Ricardo zo nu en dan liet zien is volledig aan Kishna te wijten.

Verder vind ik het verwerpelijk dat je denkt dat FdB selecteert op huidskleur. Ik vind dat een nare reactie en die gedachte zegt meer over jou dan over Fdb.

18 juli 2015 om 12:52

Ah vandaar dat Bazoer, El Ghazi, Serero, Tete, van Rhijn, Riedewald wel of in de basis staan of kansen krijgen? Kishna speelt gewoon nog niet stabiel genoeg en zou dus nog helemaal niets mogen eisen. Helaas heeft hij een draak van een zaakwaarnemer die er als een Slangtong dingen in zijn oor fluistert dat hij weg moet gaan. Als je bij Ajax niet onomstreden bent dan ben je dat bij Lazio ook niet. De Boer kan niet iemand een basisplaats garanderen omdat hij anders weg wil. De speler zelf moet het toch echt laten zien dat hij erin hoort. Andersom werkt niet en Kishna zit kennelijk wel zo in elkaar.

18 juli 2015 om 12:53

Ik snap de Boer wel, ik haat het uiterlijk van Kishna ook enorm. Daarnaast en wellicht wel relevant, speelt hij kut. Een momentenspeler zonder momenten.

18 juli 2015 om 13:15

@ Doncoxxx

Sorry Donnie, maar ik kijk iedere week. Wanneer heeft Kishna een paar wedstrijden achter elkaar de kans gehad? Hoe kun je dat nou vertrouwen noemen, als hij om de haverklap op de bank begint.

Ik ben het met je eens dat Raiola niet de allerbeste invloed heeft op Kishna, maar mijn kritiek is voor op De Boer en zijn functioneren met dit soort spelers. Persoonlijk heb ik het idee dat De Boer vooral spelers zoekt waarin hij zichzelf als voetballer ziet. Luisteren en werken.

Nu ben ik wel benieuwd naar het onprofessionele gedrag van Ricardo! Kan me niet herinneren dat er ooit iets is voorgevallen (op het gezever van Raiola na, want daar kan Ricardo niet veel aan doen).

Tot slot, nergens richt ik me op huidskleur. Ik vind het op mijn beurt erg vervelend en verwerpelijk dat jij me daarvan beticht. Ik heb het juist over 'eigenwijze' en 'eigenzinnige' spelers, spelers die niet per se in de maat willen lopen.

18 juli 2015 om 13:15

Sorry Rekik, maar dat vind ik echt slap gelul. Hij heeft het afgelopen seizoen 26 wedstrijden gespeeld. Als 19/20 jarige. Lijkt me dat hij genoeg kansen heeft gekregen en dat De Boer hem, ondanks een misschien wat moeizame relatie, gewoon fair heeft behandeld. Ik zie niet in waar De Boer iets fout heeft gedaan.

Kishna moet toch ook gewoon luisteren en werken? verdomme zeg. Hij is 19 jaar en komt net kijken. De Boer is een toptrainer en oud topvoetballer. Als je daar niet naar luistert en alsnog 26 wedstrijden speelt, en vervolgens weg wil gaan omdat je je niet goed behandeld voelt, dan ben je gewoon een heel irritant ventje dat niet in staat is professioneel met zijn carriere om te gaan. Dat kan. Maar dan moet je niet zeggen dat de trainer iets fout heeft gedaan.

Kishna heeft veel talent. Ik hoop dat dat eruit gaat komen in Rome. Hij zal dan echt aan zijn instelling moeten werken, en zijn zaakwaarnemer zal het ook moeten laten om openlijk kritiek te geven op de trainer.

18 juli 2015 om 13:26

Jij hebt het over blond en Deens?
Ik zie toch echt meer spelers in de basis die nog blond nog Deens zijn dan dat er wel staan.

18 juli 2015 om 13:35

Rekik, je spreekt jezelf in ieder geval tegen. Je begint zelf over een Deens blondje en genetisch gezien is dat een 99% onmogelijke combi met een donkere huidskleur. Jij doet wel degelijk voorkomen dat Frank op afkomst selecteert.

18 juli 2015 om 13:37

@leidsehood

Wat ik vooral altijd grappig vind, en vooral op dit soort fora's, is dat iedereen elkaar gewoon lekker napraat. Logisch hoor, iedereen oriënteert zich vaak eerst voordat hij/zij zelf een mening kan formuleren. Wat over Kishna altijd gezegd wordt, is dat zijn instelling niet goed is. Ik hoor het van iedereen, dus niet alleen van jou. Waar ik dan benieuwd naar ben, en wat ik zelden tot nooit hoor, is wát verstaan deze mensen nou onder 'instelling' en wie kan er bewijzen dat Kishna dan zo'n slechte mentaliteit heeft? Iedereen roept het, maar niemand komt met bewijzen. Slechte zaak. Als er nu serieuze problemen aan het licht komen die zijn slechte instelling markeren, dan overtuig je me zeer zeker. Succes!

18 juli 2015 om 13:40

Een ander probleem is dat hij wat trekjes heeft. Als er 1 ding is waar de boer niet tegen kan, is het spelers met trekjes. De boer kan alleen maar presteren met een selectie vol ja knikkende zombies. Betwijfel dan ook zeer of de boer geschikt is voor een Europese topclub met vedettes en persoonlijkheden

18 juli 2015 om 13:54

@rekik.

1. Dat geldt andersom ook. "de Boer kan niet met lastige jongens omgaan". Dat is zo'n lege uitspraak. Niemand legt uit waarom dan, of wat De Boer anders moet doen, wat precies lastige jongens zijn, en waarom De Boer uberhaupt wel met dat soort jongens om zou moeten kunnen gaan.

2. Kishna zijn instelling dan: het meest vervelend vond ik het gezeik dat (ook via Raiola) in de media kwam over een gebrek aan speeltijd, vertrouwen, en respect van De Boer. Terwijl Kishna ongeveer elke week minuten maakte en echt belabberd speelde. Dat vind ik een slechte instelling. Huilen in de media terwijl je niets presteert en wel de kans krijgt. Heel irritant. Maar ook zijn gedrag in het veld. Sjokken, bij balverlies stilstaan, trucjes met weinig rendement, zelfs de slechtste backs van de eredivisie niet voorbij komen, lichaamshouding (kan hij misschien niks aan doen), allemaal heel nonchalant, alsof hij een vedette is. Ondertussen is hij 19, komt hij net kijken, en is hij uit vorm. Maar wel een transfer willen maken omdat hij geen kansen krijgt?? Je ziet dat hij talent heeft, zijn techniek is fluweel, hij heeft een actie, een voorzet en een schot in huis. Maar het komt er echt he-le-maal niet uit, op wat oplevingen na. Dat is dus een gebrek aan instelling. Vergelijkbaar met Boilesen. Ook zo'n nonchalante speler met talent maar nul rendement en weinig prestaties op het veld. En ook die wil een transfer maken. Een gebrek aan zelfinzicht. Maar Boilesen klaagt tenminste niet in de media en maakt zijn trainer niet zwart. Kishna wel. En dan mag je van mij weg.

Nu lijkt het alsof ik Kishna niet mag. Maar ik geniet echt van zijn talent. Ik zou hem graag houden bij Ajax. Alleen ik houd niet van spelers die onrust veroorzaken zonder te presteren.

18 juli 2015 om 15:05

Dat is het punt dus. De Boer kan alleen maar met ja knikkers werken. Hij moet als trainer proberen zich te ontwikkelen om "moeilijke" jongens te motiveren. Niet elke mens is het zelfde en kan een ja knikker zijn. Bij de top kom je dat ook tegen!

18 juli 2015 om 15:08

Hij bedoelde er mee dat die Deense jongens allemaal ja knikkers waren. Fischer, Erikson, Boilessen, en Andersen hadden nooit een eigen mening. Als Fischer als back gebruikt wordt zal die er niet eens iets van zeggen

18 juli 2015 om 15:45

Dus Balotelli mislukt overal omdat zijn trainers niet met hem om kunnen gaan? Denk je niet dat het ook een klein beetje aan Kishna zou kunnen liggen?

18 juli 2015 om 16:17

Natuurlijk ligt het niet 100% aan De Boer, Kishna is ook schuldige. Alleen het is kapitaalvernietiging als je zo'n groot talent niet aan het voetballen krijgt doordat je trainer niet tegen 'maniertjes' kan, maar wilt dat je in de pas loopt. Nu koop je zo'n Younes, terwijl ik niet zeker ben of hij beter gaat worden dan Kishna. Over een aantal jaar zullen we zien of het goed beleid is geweest!

18 juli 2015 om 16:45

@gloryunited
99 % van de voetballers zijn mensen die gewoon moeten luisteren naar hun trainer, die zijn niet zo goed, zoals een zlatan of messi om het te kunnen maken hun trainer tegen te spreken. Je moet uitzonderlijk goed zijn om dat te kunnen maken en op die leeftijd van kishna dat eigenlijk nooit! ! Kishna heeft talent, maar is niet die uitzondering. Bovendien zijn de prestaties vrij matig geweest dus heeft hij helemaal geen recht van spreken!!

18 juli 2015 om 17:30

@bram1282
Het is dus aan de trainer om er voor te zorgen dat deze omhoog gevallen ego's naar de trainer luisteren.

18 juli 2015 om 20:33

Rekik, je vraagt naar een specifiek voorbeeld:

Ajax heeft standaard contracten voor talenten. Zo hebben bijvoorbeeld nouri en vd beek hetzelfde salaris aangeboden gekregen, en gingen ze allebei akkoord. Heeft niks te maken met hoe goed je wel niet bent, je bent zo en zo oud en een middenvelder; dit bieden we je aan, punt.
El ghazi ging daar bijvoorbeeld mee akkoord en tekende tot 2019, dat betekent niet dat je dat salaris blijft krijgen tot 2019, want na 1 goed seizoen in t eerste kan je zomaar een verbetert contract krijgen.
Kishna was 17(?), en (raiola) ging toen al om meer vragen. De enige reden dat dat gerechtvaardigd zou zijn is als hij beduidend een groter talent was als bijvoorbeeld el ghazi, en dat is die niet (meningen verschillen, maar véél beter is die niet). Toen dreigde hij al niet te tekenen, alleen kwam zn vader er tussen.

Ik nam el ghazi ff als voorbeeld omdat ze ong even oud zijn en beide vleugels zijn.

18 juli 2015 om 13:13

Als je een toptrainer bent dan kan je ook met lastige spelers omgaan.
Blijkbaar is De Boer dus geen toptrainer.

18 juli 2015 om 13:25

Wat een onzin. Als je een toptrainer bent, dan win je prijzen. En je kiest zelf wel met welke spelers je dat wil doen. De Boer is 4 keer kampioen geworden van de 4.5 seizoenen dat hij trainer is. Dus gewoon een beginnende trainer die tot nu toe top is.

We vinden tegenwoordig al die ventjes die zogenaamd karakter hebben maar eigenlijk gewoon te beroerd zijn om hun best te doen allemaal zo leuk. Als een kind op school een onvoldoende haalt, ligt het aan de docent. Als een jongetje wordt opgepakt, ligt het aan de politie. Als een talentvolle voetballer het verprutst, ligt het aan de trainer. Een heleboel irritante verwende kinderen worden gewoon gepamperd. En jij doet daaraan mee. Ik denk dat Kishna de problemen bij Ajax toch vooral bij zichzelf moet zoeken. Daar zou hij als voetballer beter van worden.

18 juli 2015 om 13:43

Onwetendheid! De Boer heeft zijn eerste twee seizoen uitermate goed gepresteerd, ben ik het mee eens. Daarna kwam de klad er in en is hij kampioen geworden doordat de concurentie bizar slecht was. Die kampioenschappen hebben een hoop gemaskeerd: intern was het een rommeltje en voetballend is het al een tijdje niet om aan te zien. Het publiek mort niet, want Ajax wordt ten slotte elk jaar kampioen. Wanneer dat niet het geval is komt de begrijpelijke kritiek pas bovendrijven.

18 juli 2015 om 13:57

Uiteindelijk tellen prijzen. Zo is het toch? Daarnaast is De Boer een zeer sympathieke man in de ogen van veel ajacieden, die ook in slechte tijden op steun kan rekenen. Als je zelfs in slechte tijden kampioen wordt, tsja, dan is dat natuurlijk al helemaal leuk.

Ik heb echt wel kritiek op De Boer (tikke breed, Klaassen op zes, Schone in de spits, wtf gewoon), maar in het geval van Kishna vind ik niet dat De Boer echt iets te verwijten valt. Kishna trouwens ook niet echt, die is nog jong.

18 juli 2015 om 14:18

Jij beschrijft Kishna als uitzonderlijk talent. Waar is dat op gebaseerd? Hij komt zijn man niet voorbij, heeft teweinig assists en goals, leid constant balverlies en laat steeds zijn man lopen. Jij praat iedereen maar na, die hem een uitzonderlijk talent noemt zonder met feiten te komen. Kishna eindigt in het rijtje Zegelaar, Ebicilio, etc. Daar hoor je nooit meer iets van.

18 juli 2015 om 14:20

Wie kan er nou wel omgaan met lastige jongens, als je er goed mee omgaat dan is hij immers niet meer lastig. Denk niet dat hij een trainer gaat tegenkomen waar hij matig kan spelen en zich wel als een vedette gaat gedragen. Daar kom je alleen mee weg als je presteerd en dat heeft deze jongen helaas nog te weinig gedaan.

18 juli 2015 om 16:49

Een lastige speler is wat anders dan een omhooggevallen naast zijn schoenen lopende voetballer die nog niets bewezen heeft! Echt goede voetballers mogen lastig zijn, zoals zlatan, ronaldo en messi, kishna duidelijk nog niet een waarschijnlijk nooit niet. Maar daar komt kishna nog wel achter als ze hem bij zijn volgende clubs uitgekotst hebben.

18 juli 2015 om 18:33

Leidsehood

Mag ik jou feliciteren met de beste comment van de dag! Als je niet genoeg motivatie hebt om er alles aan te doen om te slagen bij Ajax dan is het logisch dat een trainer zegt: voor jou 10 anderen die wel alles ervoor over hebben.

De Boer is gewoon verantwoordelijk. Wel is Kishna een naar verwend mannetje.

18 juli 2015 om 10:46

Voor wat is de Boer verantwoordelijk? Voor een zaakwaarnemer die hem weg wil hebben, en Kishna die ook geen intentie had om te blijven?

18 juli 2015 om 10:52

De boer kan niet omgaan met lastige spelers.

18 juli 2015 om 10:58

Dan is het de lastige speler zijn probleem en niet die van de boer. De lastige speler kan zijn gedrag veranderen daar heeft de boer weinig invloed op. Hij kan hem een opening wijzen het is aan de speler hier wat mee te doen..

18 juli 2015 om 11:02

Ja zelfde geldt voor Zivkovic bijvoorbeeld . De Boer kan niet omgaan met lastige jongens zoals Hiddink dat bijvoorbeeld wel kon (romario bijvoorbeeld)

18 juli 2015 om 11:04

Lastige spelers wel, want wat is lastig? Een keuze moeten maken tussen twee spelers kan ook lastig zijn. Maar onprofessionele spelers daar kan Frank niks mee, hij verwacht een prof. houding van al zijn spelers.

18 juli 2015 om 11:08

@Zeddicus Inderdaad! De Boer kan in de ogen van sommigen hier echt niks verkeerd doen! Sjonge jonge, tuurlijk Kishna is niet de makkelijkste maar dat zou ook geen probleem moeten zijn ... Een echte manager kan zijn mensen lezen en daardoor het beste uit ze halen. Zelfreflectie zoals 'wat kan ik doen om de situatie te verbeteren?' bespeur ik niet uit het gedrag van de Boer. Nogmaals sommige spelers bereik je anders dus het is niet altijd een kwestie van schuld.


Ik heb niet de indruk dat de Boer dat kan, zodra hij wat weerstand krijgt lijkt ie op tilt te raken en wordt de persoon persona non grata. De Boer zal op deze wijze nooit de absolute top kunnen trainen a la Mourinho, Wenger en Guardiola.

18 juli 2015 om 11:12

Onzin, kwestie van mentaliteit.. legio voorbeelden van dit soort jeugdige spelers..

Hoop dat hij blijft maar 4 mil voor ajax en voor hem een leuk salaris wordt gezien de moeizame relatie lastig..

18 juli 2015 om 11:27

Volgens anderen niks goed.. Een echte manager heeft ook zijn grenzen om de discipline te bewaken. En voor Kishna 10 anderen, zo bijzonder is hij niet, Menig liet gisteren een betere voorzet zien dan wat Kishna in twee jaar heeft laten zien. Frank mag ook gewoon nog 10 jaar blijven, geen probleem

18 juli 2015 om 11:27

Of kishna kan niet omgaan met een coach die dicilpine eist?? Noem het hoe je wilt, maar frank wilt dit soort jongens voorbereiden op topniveau. Had el hamdaoui bijvoorbeeld geluisterd naar frank. Zoveel talent en geen club!!! Dat krijg je met een gedrag van I am all that.

18 juli 2015 om 11:28

Ja Hiddink kon dat met Romario. Voor spelers van dat kaliber moet je soms een uitzondering maken. Kishna is niet zo'n speler, heeft af en toe een leuke actie maar is nou niet bepaald een speler die je kampioen maakt

18 juli 2015 om 11:29

@classongrass07

Strik erom en verkopen die handel, tuurlijk heb je coaches die beter op het mentale vlak functioneren, maar zo werkt de Boer nou eenmaal niet, en dat is verder helemaal prima. Hij verwacht dat zijn voetballers gewoon een bepaalde arbeidsethos hebben, en heb je dat niet dan heb je het lastig onder de Boer.

Overigens weet ik niet precies wat het probleem was met Kishna, hij kreeg volop speeltijd en een flink verbeterd contract aangeboden; het lijkt erop dat Raiola hem onder geen beding wilde houden bij Ajax

18 juli 2015 om 11:32

En dan noem je Guardiola haha. Als er iemand alleen maar met jaknikkers (en grote spelers) kan werken is het Guardiola wel. Iemand met een eigen mening durft hij niet eens aan te kijken (laat staan aanspreken). Zlatan weet daar alles van

18 juli 2015 om 11:41

Alleen liet Romario het wel zien op het veld.

Als Kishna elke week de sterren van de hemel zou spelen dan wordt er gewoon meer geaccepteerd. Kishna speelt echter van de 5 wedstrijden er 1 goed en de andere wedstrijden lijkt het nergens op.

18 juli 2015 om 11:54

Zijn idd wat dingen gebeurt tussen Pep en Zlatan,
Pep kan moeilijk met uitgesproken spelers omgaan (eto'o,zlatan)
maar Zlatan lijkt me nou ook niet de makkelijkste persoon die je kan hebben in een team en Raiola heeft ook nog lekker olie op het vuur lopen gooien.

Maar de "biografie" van Zlatan is niet echt de beste referentie aangezien veel quotes uit de duim gezogen zijn van de schrijver van het boek

18 juli 2015 om 12:21

Weet jij dan wat De Boer allemaal heeft geprobeerd?

18 juli 2015 om 12:48

Ja en met Davids enzo bij het Nederlands elftal bedoel je...

18 juli 2015 om 12:51

Romario schoot er 30 per jaar in en was van wereldklasse, dan wordt dat door de groep ook geaccepteerd. Kishna is bij lange na niet van dat niveau

18 juli 2015 om 13:08

Ah, komt hansje weer met z'n vergelijkingen die totáál uit proporties zijn. Romario was ook een lastig baasje, maar bewees wél elk weekend weer waarom hij een status aparte verdiende, die schoot er namelijk gewoon 2 of 3 in en besliste bijna wekelijks wedstrijden. Waaraan heeft Kishna die status verdient? Aan die ene panna tegen Heerenveen? Of aan die ene mooie goal tegen AZ? Wéreld van verschil! Romario was in 28 van de 34 wedstrijden beslissend, Kishna heeft van de 36 wedstrijden er 25 níet overtuigd, 3 of 4 wedstrijden écht goed gespeeld en de rest was zo zo.. Dat je die vergelijking uberhaupt durft te maken

On: Ik vind dat Ajax hem té makkelijk laat gaan. Er zit zóveel meer in die jongen dan er uit komt.. Je hebt de eenzijdige optie om een extra jaar te verlengen, dan zou ík hem lekker houden om te kijken of het er dit jaar wel uit komt. Gebeurt dat, dan licht je de optie (mits hij niet wilt verlengen, want daar stond hij enkele maanden geleden nog voor open) en pak je minimaal 2 milj meer dan nu én heb je een jaar sportief profijt van hem. Dan kan Younes zich richten op de concurrentiestrijd met El Ghazi en Muric, Kishna en Fischer voor links, ik zeg, prima!

18 juli 2015 om 16:04

Romario was niet echt een lastige speler. Een luie speler en dat zei die zelf ook. Dat maakte hij goed door zijn andere kwaliteiten volledig te benutten en altijd belangrijk te zijn.

Kishna is ook geen lastige jongen, alleen heeft ie een vertekend zelfbeeld en een idiote zaakwaarnemer. Kishna krijgt kans op kans van de trainer, is veel te lui in het veld en compenseert dat niet door op een andere manier belangrijk te zijn. Toch vindt hij dat hij een vaste waarde moet zijn en meer moet verdienen en zijn zaakwaarnemer wil dit bij elke mogelijkheid laten weten.

Omtrent Kishna is De Boer helemaal niets te verwijten. Als Kishna namelijk zo goed is als hij zelf denkt, dan waren er geen problemen geweest. Romario was wel zo goed en dus waren er geen problemen.

18 juli 2015 om 16:16

Denk je dat Kishna volgend jaar wel een kans van de boer krijgt Trodat4030? Heeft hij vorig jaar ook te weinig gehad. Ondanks dat hij nou niet heel veel fout deed. Vandaar mijn vergelijking wat je allemaal bij Hiddink kon flikken. Maar geloof dat het er bij jou meer om gaat om op mij te reageren omdat je mijn kritiek op Ajax niet altijd leuk vindt.

18 juli 2015 om 16:56

@hansje.
Wat zie jij toch in die jonge, dat zo goed is? Ik kan me weinig van hem herinneren van afgelopen seizoen, alleen dat hij nooit meeverdedigde, heel vaak balverlies leed en totaal geen inzet toonde! Ik ga hem iig niet missen.

18 juli 2015 om 21:22

Je hebt altijd wel wat te klagen over Ajax, dus ik begrijp Trodat wel.

18 juli 2015 om 23:20

@bram
Even eerst lezen voor je reageert. Ik zeg nergens dat ik hem zo goed vind. Heb wel in andere artikelen gezegd dat hij wel de buitenspeler was die het minst voorspelbaar is bij Ajax. El Ghazi zie je net als Kishna ook vier van de vijf wedstrijden niet

18 juli 2015 om 23:36

@voetbalfan1999
Maar er is helaas heel veel te klagen over Ajax kijkende naar de laatste twee jaar. Zie de vele miskopen, het vertoonde spel, het interne geruzie en de resultaten.

Offtopic:
Maar Moet je dan maar zoals trodat4030 doet steeds maar je kop in het zand steken en er (tegen beter weten) maar het beste van hopen en de problemen ontkennen?
Lijkt me dat je je mening wel mag geven hier en als je het ergens niet mee eens bent, moet hij gewoon inhoudelijk reageren - niet zijn sterkste kant helaas.

19 juli 2015 om 00:21

@ Hans hij heeft juist kansen genoeg gekregen afgelopen seizoen; lees anders even dat stukje dat een compliment heeft gekregen van de moderator hierboven, dat is namelijk precies zoals het gegaan is. Kishna heeft de attitude van een vedette, maar speelt als een natte krant, dan heb je een stuk meer aan El Ghazi die moet ook nog werken aan zijn rendement maar heeft tenminste nog de motivatie, wil en lichaamshouding van een prof, Kishna denkt dat hij er al is maar haalt veel te vaak een 6 of lager...

18 juli 2015 om 10:48

Hij heeft kansen genoeg gehad, maar het kwam er 9 van de 10 keer niet uit. Ik wens hem veel succes in Rome.

18 juli 2015 om 10:48

Tja als Kishna niet in de spiegel denkt en zijn zaakwaarnemer denkt dat hij helemaal top is, terwijl hij eens in de maand iets leuks laat zien........
Als zijn mentaliteit niet veranderd slaagt ie nergens en speelt over paar jaar in de Serie C ipv bij een Italiaanse topclub.

18 juli 2015 om 10:53

De Boer is eind verantwoordelijk maar treft geen schuld. Als een speler niet wilt (om welke reden ook) en je hebt het echt geprobeerd. Dan houd het op.

18 juli 2015 om 10:53

De boer is verantwoordelijk voor het team en steekt energie in mensen om ze te helpen en beter te maken. Spelers die er dan niks mee doen laat je op een gegeven moment het zelf maar uitzoeken.

In het geval van Kishna geloof ik er sterk in dat zowel de boer als kishna elkaar gewoon mogen en graag dingen van elkaar aannemen. Echter wordt door raiola het koppie van kishna telkens overhoopt gehaald waardoor kishna meer met issues en randzaken bezig is dan met het ontwikkelen van zijn kunnen.

Echter zullen wij het nooit weten waar het precies aan gelegen heeft.

18 juli 2015 om 11:16

Volgens mij is Kishna verantwoordelijk. Hij moet presteren. Dat hem dat niet lukt, is zijn eigen probleem. Kishna heeft voldoende kansen gehad, maar die niet benut.

18 juli 2015 om 11:42

Drie miljoen euro.. Is straks 30 miljoen waard en dan gaan ze weer achteraf huilen bij Ajax. Ajax is mijn club maar dit soort parels moet je iets mee doen ipv aan de kant zetten

18 juli 2015 om 11:57

Doorverkoop percentage erbij zo bijzonder is hij niet, weinig met zijn voeten laten zien.

Kisha is de volgende bouy... Dat die gasten daar toch voor kiezen, onbegrijpelijk... Twee jaar bij Ajax en dan 4 miljoen bij Manchester pakken lijkt mij toch beter. Zie depay!

18 juli 2015 om 11:00

Dat weet je nog niet. Voor hetzelfde geldt bloeit hij op bij Lazio...al heb ik de neiging om hetzelfde te zeggen...ik denk dat je zo'n jongen dan ook altijd even de kans moet geven om te bewijzen dat hij 't bij het rechte eind heeft. Als je niet lekker in je vel zit onder een bepaalde coach dan kun je ook niet lekker voetballen. Van Persie werd bijvoorbeeld in zijn laatste jaar bij Feyenoord een half jaar voor hij naar Arsenal vertrok nog terug gezet naar het tweede. Speelde als hij in het eerste speelde ook vaak als een natte krant en iedereen vond het veel en veel te vroeg dat hij naar Arsenal vertrok. De rest is geschiedenis. Verschil daarbij was natuurlijk wel Wenger en de aanwezigheid van Bergkamp.

18 juli 2015 om 11:01

Tsja, ik ben het wel met je eens hoor. Maar, bij die jongens speelt veel meer. Het grote geld, je wil jezelf financieel onafhankelijk spelen, en snel ook! En dan die zaakwaarnemer, echt, die mag van mij bij het grof vuil gezet worden. Die denkt helemaal niet aan een mooie carrière voor zijn spelers, maar, gaat alleen voor het geld.

18 juli 2015 om 11:03

Ja want Kishna is ook van hetzelfde niveau als Depay.
Kishna zal nooit bij een absolute topclub gaan spelen, dat mag na 2 jaar Ajax toch wel duidelijk zijn, en dan lijkt Lazio mij een prima keus, niet dat hij daar veel zal gaan spelen, (denk net zoiets als bij Ajax een wedstrijd of 25) maar pakt zijn wedstrijden mee, en verdiend er toch een riant salaris.
Nee ik kan mij die keus prima voorstellen, het niveau verschil is niet zo groot dat hij niet zou kunnen aanhaken, maar groot genoeg om toch het maximale uit jezelf te kunnen halen.

18 juli 2015 om 11:45

Er is een verschil tussen Kishna en Depay. Ze kunnen allebei lastig zijn en hebben beiden veel talent. Depay laat het echter elke week zien en Kishna niet. Daarnaast heeft Kishna meer een cash gerichte zaakwaarnemer dan een zaakwaarnemer die naar de lange termijn kijkt. Daar kan De Boer dus niets aan doen.

18 juli 2015 om 12:21

Wel een klein verschilletje, Depay heeft heel veel talent, en Kishna is talentvol, waar Depay de kans heeft uit te groeien tot een super speler, zal Kishna nooi meer worden als een goede speler.
En dat is prima hoor, bedoel 95% van de beroeps voetballers in Nederland zou willen dat ze zover als Kishna kunnen komen.

En waar in mijn reactie typ ik, of suggereer ik zelfs maar dat de Boer er wel wat aan kan doen?

En dat gemiep over Raiola, het zal allemaal wel, vind het dan wel opmerkelijk dat hij alleen van jaknikkers de zaakwaarnemer is, want normaal gesproken bepaalt de speler zelf of hij wel of niet weg wil, die geeft de opdracht aan de zaakwaarnemer om een club te zoeken, en niet andersom.

18 juli 2015 om 15:46

Er is ook 1 ander groot verschil tussen Kishna en Depay. Depay speelde afgelopen seizoen veel slechte wedstrijden, hij had alleen een trainer die vertrouwen in hem had, wist dat hij beslissend kon zijn en een trainer die hem liet staan. Kishna kreeg zelfs na enkele goede wedstrijden geen krediet.

Daarnaast was PSV veel meer een team waarin zij veel speelde in het belang van Depay (vooral de Jong werkte voor 2). Met een aanval Kishna, Milik en El Ghazi heb je geen enkele teamspeler.

Kishna moet eerst naar een club als Palermo of Genoa gaan. Daar kan hij zichzelf perfect ontwikkelen. Bij Lazio verwacht ik niet dat hij veel minuten zal maken.

Eeuwig zonde, op een vreemde manier verwacht ik altijd wel iets als Kishna aan de bal komt. DAT is de reden waarom ik voetbal kijk. Niet om dat risicoloze geschuif van de achterhoede spelers.

Ben het er wel mee eens dat hij het veel te weinig heeft laten zien en dat hij in de Serie A helemaal nog niets te zoeken heeft. Maar die jongen is 20, speel nog 2 jaar bij Ajax en als dat goed gaat kom je heel anders binnen bij zo'n club als Lazio.

Doe je weinig aan Frank, met zo'n zaakwaarnemer die een jaar geleden al met stoken begon. Heel erg jammer, want met El Ghazi en Kishna hadden we eindelijk weer echte buitenspelers. Ik hoop dat Ajax Raiola de toegang op de toekomst ontzegd en aan haar jeugdspelers verteld dat wanneer ze naar de stal van Raiola overstappen ze meteen ook over mogen stappen naar de Hertgang of Varkenoord!

18 juli 2015 om 13:25

Tja, dat laatste kun je gewoon niet maken. Dan schaad je namelijk het recht van de spelers. Die hebben namelijk het recht zich door iedereen op de aardbol te laten vertegenwoordigen die zij willen. Als je op basis daarvan je spelers wegstuurt ben je niet goed bij je paasei. Zie Raiola er nog wel voor aan om daar een zaak van te maken omdat Ajax hem dan belet zijn werk uit te voeren, dat kun je namelijk zien als afpersing. Ook een verbod om op de Toekomst te komen helpt geen zier, want Raiola heeft een mannetje bínnen Ajax en een afspraak bij Borchland (de buurman van de Toekomst) is zó gemaakt natuurlijk. Daarnaast doet iedereen alsof Raiola íedere speler zo snel mogelijk de grens over sleurt, ondertussen hebben alleen al binnen Ajax Becker, Acolatse en Tete bijgetekend, terwijl zij alle 3 door Raiola worden vertegenwoordigd. Die veronderstelling is púúr gebaseerd op de transfer van Bouy.

Het is inmiddels algemeen bekend dat De Boer niet kan omgaan met lastige jongens. Dit is een slechte eigenschap van De Boer waardoor hij m.i. niet zal slagen als trainer in de absolute top.

18 juli 2015 om 11:06

Hij kan niet met onprofessionele spelers omgaan, in de top moet je dat zijn. Lastige spelers zijn er niet tenzij ze niet profesioneel zijn.

18 juli 2015 om 11:16

@afcanats jahoor de Boer is supernatuurlijk en maakt zelf geen fouten. Kom op he ... Het is nieteens een kwestie van schuld meer van begrip, want waarom zou Kishna opeens op een blauwe maandag de wil niet meer hebben om te willen slagen bij Ajax. 'Ik heb er alles aan gedaan!' is lekker makkelijk te roepen, de Boer wil koorknaapjes enige weerstand is meteen exit. Tuurlijk Kishna en El Hammie waren niet de makkelijkste maar er zijn 2 kanten aan het verhaal he en die van Raiola is de ongenuanceerde kant. Zolang Kishna niet zelf spreekt weten we maar anderhalve kant.

18 juli 2015 om 11:30

Dat zijn jouw woorden. Het gaat niet om wil, maar om houding, hoe je met collegas omgaat. Tactiek met je zaakwaarnemer bespreken is zeer onprofessioneel, dat doe je met je manager of je hem mag of niet maar vooral ook met je teamgenoten zodat ze je elkaar beter aan kunt voelen. Kishna is een individualist.

Geen koorknaapjes, een prof. houding, dat wil hij.

18 juli 2015 om 13:31

Nou nats, dan heb je toch enkele dingen een beetje verkeerd geïnterpreteerd. Kishna bespreekt namelijk geen tactiek met Raiola, zij kijken samen wedstrijden terug en bekijken wat goed ging en vooral wat beter kan.. Kortom, jouw hele reactie is gebaseerd op een verkeerde veronderstelling. En hoe weet jij hoe Kishna met zijn collega's omgaat? Sta jij wel eens 1 van die besloten (en dat zijn ze allemaal) trainingen te kijken dan? Wat doet Kishna dan fout in jouw ogen tov zijn collega's?

18 juli 2015 om 21:58

Ook dat doe je niet met je zaakwaarnemer maar met de technische staff. Ik kan er voldoende aan aflezen.

18 juli 2015 om 11:15

Onzin, deze jonge heeft afgelopen jaar ondanks al het gezeur van zijn zaakwaarnemer toch nog 36 wedstrijden mogen spelen. Kansen genoeg gekregen om echt door te breken dus.

Als 36 wedstrijden op zijn leeftijd voor een zaakwaarnemer al reden is om continue over een trainer te zeuren in de media, dan ligt het niet aan de trainer. Zeker als je in die 36 wedstrijden maar zes keer scoort, dan kan je je nog aardig verbeteren lijkt me.

Nu Ajax een extra flankspeler heeft aangetrokken en Fisscher ook weer terug is, lijkt het me duidelijk dat Kishna de bui al voelt hangen en de concurrentie niet aan durft te gaan en dus voor een vertrek kiest.

18 juli 2015 om 11:21

Volgens mij is Younes juist aangetrokken, omdat Kishna gaat vertrekken. Kishna vertrekt dus niet, omdat Younes gehaald is. Wel kan de terugkeer van Fischer meespelen, maar volgens Raiola is Kishna een kruising tussen Van Persie en Di Maria, dus lijkt me niet dat hij dan voor Fischer vlucht

18 juli 2015 om 11:32

Menig liet ook al leuke dingen zien, ik zou niet weten waarom Menig en Acolatse minder zijn dan Kishna. Cerny is sowieso een groter talent.

18 juli 2015 om 11:35

@De toekomst

Ik hoorde weken geleden al dat Ajax een extra flankspeler wilde hebben, ruim voor de interesse van Lazio. Verder is een kruising zijn tussen van Persie en di Maria hartstikke leuk echter dan moeten je prestaties wel van hetzelfde niveau zijn en dat zijn ze nog lang niet. Kishna heeft talent echter hij zal nog grote stappen moeten maken voordat hij aan de top staat.

18 juli 2015 om 13:36

@ nats, Menig is van niveau Lukoki, de Sa, Acolatse is nog ruim een klasse minder dan Menig en Cerny is rechtsbuiten, geen linksbuiten..

18 juli 2015 om 13:48

36 wedstrijden? Heeft in de eredivisie 300 minuten meer mogen maken dan sigi die erg lang geblesseerd is geweest. Schone die vaak speelde ten faveure kishna heeft 900 minuten meer gespeeld. De keuze schone linksbuiten of kishna linksbuiten is voor mij niet moeilijk, helemaal wanneer je de stats per minuut vergelijkt was kishna beter. Soms speelde zelfs sigi op de linksbuiten, dan zakt de moed je in je schoenen denk ik. Kishna heeft veel meer potentie en restwaarde, dus waarom schone op linksbuiten terwijl die dat niet kan of zelfs sigi op die positie?

Hij lijkt veel wedstrijden gespeeld te hebben maar kijkend naar de minuten valt het mee, helemaal wanneer je dit vergelijkt met zijn concurrenten.

Ben het daarom ook niet eens met dit bericht, hij heeft niet het volledige vertrouwen gekregen zoals bijvoorbeeld sigi wel heeft gehad, en dus heeft frank er niet alles aan gedaan. Had vorig jaar gewoon 34 wedstrijden basis moeten spelen, zijn concurrenten waren niet beter.. Schone niet en sigi ook niet die toch ook wedstrijden heeft meegepikt als linkdbuiten.

Klote zaakwaarnemer dat wel! Maar als ik weinig vertrouwen voel bij mijn werkgever dan vertrek ik waarschijnlijk ook. Daarnaast zullen mijn prestaties eronder lijden. Vergelijk het vertrouwen dat sigi heeft gehad met dat van kishna en leg me dan uit op basis waarvan? Heeft iig met prestaties niets te maken!

18 juli 2015 om 13:56

Sigi, in 80 wedstrijden 31 keer gescoord en uiteindelijk weggedaan door Ajax omdat dat te weinig was.

Kishna heeft in 36 wedstrijden ( heeft in totaal 2235 minuten gespeeld, dus 25 volle wedstrijden) 6 keer gescoord. Dat aantal goals is te weinig. Dan moet je, ondanks je talent, nog duidelijk stappen maken. Het geeft dan geen pas voor een zaakwaarnemer om keer op keer kritiek te leveren en hem te vergelijken met van Persie en di Maria.

Zijn prestaties waren overigens afgelopen jaar minder dan die van Fisscher in voorgaande jaren. Wat betreft Schone geef ik je gelijk, die zie ik liever ook niet als buitenspeler, daarvoor komt hij snelheid te kort en iemand passeren zit er bij hem ook niet in.

18 juli 2015 om 14:16

En toch heeft schone meer gespeeld. Sigi is ook een spits maar werd zelfs tov kishna linksbuiten gezet, wat een vertrouwen. Dus nee, frank heeft er niet alles aan gedaan vind ik want kishna heeft veel te weinig vertrouwen gekregen in mijn ogen. Stond hij basis werd hij steevast als eerste gewisseld, zonde! Kijk al was dit voor iedereen het geval dan had je mij niet gehoord maar dit is helaas niet zo.

Ik vind het eeuwig zonde! Geef hem het vertrouwen ala sigi en je hoeft geen younes te halen of een spits of middenvelder op die positie op te stellen, of zelfs menig een kans te geven die altijd en overal minder dan kishna zal zijn! Zonde!

18 juli 2015 om 21:59

Waarom dan? Menig liet tegen wolfsburg meer zien dan koshna in 2 jaar ajax 1. Nog nooit zon voorzet van hem gezien.

19 juli 2015 om 01:04

Dat kan niet

Denk dat het algemeen bekend is dat kishna een betere voorzet heeft dan menig.. Tevens ook vrij duidelijk dat kishna beter is en zal blijven. Jammer dat je vertrekt maar gelukkig hebben we fischer die ik ook super vind en gelukkig wel het broodnodige vertrouwen krijgt, vertrouwen doet veel voor een jonge speler!

19 juli 2015 om 11:44

Ik zie ze niet hoor? Weinige bruikbare voorzetten van Kishna gezien. Waarom is Kishna beter dan Menig? Algemeen bekend is geen kwaliteit.

18 juli 2015 om 11:41

Wellicht zou dat anders zijn, wanneer de Boer een keer met moeilijke jongens werkt die lastig zijn maar er wel staan als het nodig is. Bij Kishna is het allemaal te vrijblijvend, terwijl hij wel veel minuten kreeg.

18 juli 2015 om 11:41

Kishna mag best lastig zijn als hij ze van elke hoek erin knalt, zo niet moet je je mond houden en luisteren naar de trainer.

18 juli 2015 om 12:28

Denk dat het ook aan de selectie lag. Geen oudere, ervaren spelers die die jonge jochies ff terugroepen....dat moet de tecnische staf steeds doen....dan ben je meer een schoolmeester en bijdehante jochies hebben altijd een hekel aan meesters.

18 juli 2015 om 13:42

Lastige jongens? Je bedoelt voetballers die hun best niet doen, die niet noemenswaardig presteren, die uit vorm zijn, die veel kansen krijgen, die het team in de steek laten, die in de pers hun ongenoegen over de trainer uiten, die niet geliefd zijn bij de supporters, etc etc. Daar zou geen enkele trainer mee moeten omgaan. Daar is namelijk geen plek voor in de topsport.

Had hem eens dezelfde kansen gegeven als Lucas Andersen, Kolbeinn Sightorsson, Niklas Moisander, Ricardo van Rhijn en Nicolai Boilesen. Ajax raakt de speler kwijt die het best in staat is het publiek te vermaken en De Boer bewijst na El Hamdoui en Janssen niet te kunnen omgaan met lastige jongens. Geef hem de kans, schets een plan en sla je hand om hem heen en je hebt een nieuwe wereldster in potentie.

18 juli 2015 om 11:25

Wat een onzin. Echt waar.. Jouw reactie slaat nergens op. Kishna heeft meer kansen gekregen dan Andersen en het publiek vermaken? Hoe vaak heeft hij dat echt gedaan? Deed hij dat 90 minuten lang dan? Ik was ook fan van Kishna, maar zijn leuke acties zijn in verhouding tot zijn speeltijd zeer schaars geweest en zijn rendement is ook niet denderend. Kishna heeft de tijd gehad, De Boer is perfect met zijn persoonlijkheid omgegaan en hij was blessurevrij. Dat het er nog niet helemaal uitgekomen is, ligt dus vooral aan Kishna zelf....

18 juli 2015 om 11:37

@detoekomst, ik ben het helemaal met je eens. Kishna heeft te weinig laten zien afgelopen seizoen. Ik vind het daarom onbegrijpelijk dat hij met zo een geringe baggage naar Italie of all places gaat. In die voetbalcultuur is er nauwelijks plaats voor vleugelspelers als hij. Ja, je mag hangend op links spelen en dan de hele wedstrijd achter de rechtshalf van de tegenpartij aanhollen, niet bepaald Kishna's kracht ...

Maar goed, eens een Ajacied altijd een Ajacied, het ga je goed Ricardo.

18 juli 2015 om 11:34

Klets niet, Kishna heeft het afgelopen seizoen ontzettend veel kansen gehad. Kijk verdomme nou naar de statistieken in het artikel; hij mocht afgelopen seizoen 26 wedstrijden spelen.

Omdat ik een zwak heb voor spelers type Kishna heb ik hem met extra aandacht gevolgd, maar mijn conclusie is dat Kishna simpelweg te weinig heeft gebracht. Vergelijk zijn stats met El Ghazi, die zijn gewoon minder.

Nu is dat op zich geen reden hem af te schrijven, die jongen was daarvoor zwaar geblesseerd etc.

Maar als je dat combineert met dat stokerige gedrag van Raiola en zijn eigen gedrag dat te wensen overliet, dan begrijp ik Ajax volledig dat ze afscheid van hem nemen.

En Italie is werkelijk het domste dat hij kan doen. Een verdedigende voetbalcultuur waar helemaal geen ruimte is voor vleugelspelers zoals hij. Ik zie hem het daar niet redden maar, zoals ik eerder schreef, eet mijn bankstel op als hij daar de held wordt. De tijd zal het leren ...

18 juli 2015 om 14:25

26 wedstrijden zijn geen volledige wedstrijden. Schone heeft meer als buitenspeler gespeeld en kishna heeft maar 300 minuten meer gemaakt dan sigi terwijl die lang geblesseerd is geweest, en werd steevast als eerste gewisseld.. wow wat een vertrouwen!

Had wel meer moeten laten zien, ben ik het mee eens maar de spelers die ik op noem hebben ook niets laten zien en zijn als buitenspeler beduidend minder! Met vertrouwen had hij denk ik meer laten zien. Maar wanneer je kan kiezen tussen kishna, schone of sigi linksbuiten of zelfs andersen is de keus simpel, kishna heeft potentie restwaarde en is als buitenspeler gewoon beter, dat is geen mening denk ik maar een feit.

Daarom vind ik het zonde en vind ik dat frank er niet alles aan heeft gedaan, hij speelde klaarblijkelijk liever met el ghazi op rechts(begrijpelijk) sigi in de spits(onbegrijpelijk) en schone linksbuiten(onbegrijpelijk) of schone en el ghazi omgedraaid maar dat slaat natuurlijk ook nergens op. Erg jammer!

Frank de Boer valt hier zeker niks te verwijten vind ik. Kishna en Raiola zitten gewoon een spelletje met Ajax te spelen het is jammer dat hij weggaat voor Ajax maar voor heb 100 andere jongens die wel gewoon willen voetballen voor Ajax. Ik vind die Raiola ook zo'n verschrikkelijke kwal. Ajax moet ook gaan hanteren op wat voor een zaakwaarnemer een speler heeft, heeft een speler bijvoorbeeld Raiola dan moet Ajax gewoon gaan zeggen van ja sorry jongen maar wij willen geen spelers die samen werken met Raiola. Dan zouden dit soort dingen veel minder gaan gebeuren denk ik.

Het klikt kennelijk niet tussen hen. Maar het lijkt er op dat Kishna niet wil. Frank heeft vaak gesprekken met hem gehad, dan was de lucht geklaard volgens heml, maar Kishna hobbelde naar het volgende probleem. Als ik dan lees over de sessies die hij met Raiola heeft om hem een betere speler te maken...
Kijk, een trainer kan een speler beter maken, een zaakwaarnemer is er voor de kleine lettertjes in het contract. De band tussen Raiola en Kishna is ongezond.
Ajax ziet gewoon geen andere optie meer dan afscheid van hem nemen. Kishna ontbeert de juiste mentaliteit. Ik zal nooit vergeten dat hij zijn shirt uitdeed na het maken van een doelpunt, met een gele kaart als gevolg. Dat overkomt andere spelers ok wel eens zoals een Guidetti door zijn Adhd. Maar bij Kishna was het weloverwogen en vertelde hij dat hij dat mocht doen. Ik kan me niet voorstellen dat hij dat van Frank de Boer mag, maar van Raiola? Zo hebben ze bewust problemen gemaakt. Volgens mij is Kishna er nog steeds van overtuigd dat dit juist was. Als het el Ghazi geweest was had hij verteld dat het stom van hem was en dat hij er spijt van had.
Ik denk dat Ajax dit nu aan zag komen en niet meer in Kishna wilde investeren. Gelukkig hebben we Fischer nog, valt Younes niet al te zeer tegen en komt Czerny er aan.

18 juli 2015 om 13:42

Cerny is rechtsbuiten, geen linksbuiten.. Ik snap niet dat men die fout maar blijft maken...

19 juli 2015 om 00:59

Omdat hij op filmpjes altijd op links staat en Muric rechts.

Een creatieve speler waarbij wat gebeurd als hij aan de bal komt. Het type spelers waar het publiek van houdt maar waar De Boer een hekel aan heeft. Creativiteit is voor hem een vies woord. Jammer dat het zo moet lopen met het eens zo leuk voetballende Ajax. Alle leuke spelers worden weggejaagd door De Boer. Zelfs als hij eindelijk verdwijnt, duurt het jaren om weer wat op te bouwen en zijn vernietiging ongedaan te maken.

18 juli 2015 om 11:33

Gebeurde vrij weinig met hem aan de bal, kwam nog geen lantaarnpaal voorbij en pure snelheid mist hij ook.

18 juli 2015 om 11:39

Hakkie2, is El Ghazi ook al weggejaagd door de Boer?
Ben absoluut mee eens dat het spel 'leuker' kan worden, maar het moet geen kruistocht worden tegen de trainer. Een trainer die in vijf jaar wel vier titels heeft gewonnen. En ja, ik ben ook een kritische Ajacied, heel erg zelf, maar ik neig nu toch echt Kishna en vooral Raiola aan de schanpaal te nagelen.

Kishna heeft samen met z'n maatje Raiola een weg gekozen die ze nu samen willen bewandelen. Ik kan er verder niks mee en zal er geen moeite mee hebben als Ajax en Lazio tot een deal komen. Misschien zou ik het Kishna zelf nog vergeven, het is en blijft immers een jonge jongen, maar Raiola heeft te vaak de boel laten escaleren. De zaakwaarnemer treft nog meer schuld dan de Boer die zogenaamd niet kan omgaan met moeilijke jongens. Dat verhaal vind ik ook onzin. De Ajax trainer heeft wel vier titels op rij gewonnen en kan me niet voorstellen dat iedereen binnen de groep het altijd eens was met de trainer.

Al met al heb ik er vrede mee hoe Ajax met deze soap omgaat.

18 juli 2015 om 15:28

Dit ben ik helemaal met je eens. Het lijkt er op dat ze er spijt van hebben dat hij toen bijgetekend heeft. Eerst Ajax dwingen tot een plaats in de selectie (anders tekende meneer niet bij) en daarna vervelend blijven doen. Elke keer Raiola in de media die roept dat Ajax niet goed met Kishna omging. Achteraf moest Kishna weer met de Boer om de tafel over hoe het nou precies zat. Dan was er weer niets aan de hand of alles uitgesproken. Ik denk dat ze er helemaal klaar mee zijn bij Ajax.

Ze hebben beide fouten gemaakt. Bij Kishna werden fouten uitvergroot en gelijk afgestraft, terwijl anderen gewoon mochten blijven door prutsen. En Kishna is eigenwijs en heeft een zaakwaarnemer die vanaf het begin al aanstuurde op een breuk door alleen maar te dreigen. Zonde dat Kishna weggaat, maar wel begrijpelijk vanuit Ajax gezien.

18 juli 2015 om 11:43

Heeft de Boer andere spelers wel de hand boven hun hoofd gehouden toen ze zich niet konden gedragen? Kishna's problemen zijn 'uitvergroot' omdat z'n zaakwaarnemer telkens de media opzocht. Zivkovic had ook een moeilijk jaar, maar kijk naar de rol van wiens zaakwaarnemer. Raiola zocht een breuk en heeft die gekregen. De speler zelf heeft het laatste seizoen weinig tot niks laten zien. De Boer is heus niet perfect, maar Kishna en vooral Raiola met z'n praatjes hadden maar een doel: een breuk forceren en cashen in het buitenland.

Een speler met één of twee goede acties per wedstrijd en voor de rest zie je hem niet en speel je met 10 man. Hij heeft volop speeltijd gekregen maar het nooit echt laten zien. Is een coach daarvoor verantwoordelijk? Lijkt mij niet. Dit zal wel eens de volgende speler kunnen worden die zichzelf overschat naar een grotere competitie verhuisd en uiteindelijk in Georgië, , Kazachstan of in de zandbak eindigt. Wel zonde van het gemis aan zelfkennis en goede begeleiding van zijn zaakwaarnemer.

Hij heeft altijd al de pik op Kishna gehad. Het is juist zo'n speler waar je voor naar t stadion gaat 1tje die durft acties te maken maar geen vertrouwen voelde van zn coach. Een Veltman bijv laat die wel staan ondanks zn ontelbare foutjes. Jammer dat Kishna vertrekt de meest talentvolle speler van de selectie.

Fdb heeft niet de pik op hem, kishna had gewoon meer zijn schoenen moeten laten spreken want met 2 acties ben je er niet, constanter spelen dan had hij meer recht van spreken maar heb bar weinig van hem gezien op een paar leuke acties na, die gooit zijn eigen glazen in, zie elia en Drenthe

Frank de Boer kijkt nooit in de spiegel. Heeft totaal geen zelfreflectie en kan niet tegen kritiek.
Ook staat hij vaak stampvoetend langs de zijlijn te schreeuwen en te schelden.
Hij zei over vorig seizoen dat te veel wedstrijden spelers niet in vorm waren. Dit was zijn uitleg van vorig seizoen. Oftewel het lag niet aan zijn belachelijke opstellingen door spelers op verkeerde posities te kiezen. Het lag kortom niet aan hem en zijn tactiek.
Hoe hij bij studio voetbal reageerde op de kritieken van Jan Mulder was ook lachwekkend en van iemand die zichzelf nooit wat kwalijk neemt.
Het niet slagen van Kisha is in de eerste plaats de schuld van Kisha zelf maar de Boer heeft hier ook schuld aan. Zijn voorkeur voor risicoloze brave voetballers is stuitend. Boilesen aanvoerder maken omdat dit zijn lievelingetje is. Veltman maar blijven opstellen terwijl anderen er voor minder uit moeten. Frank de Boer is een verdedigende coach en is predikt helemaal geen aanvallend voetbal in de praktijk. Hij wil zo veel mogelijk risicoloos balbezit om de wedstrijd te controleren zodat de tegenstander niet kan scoren. Als je zo traag opbouw dan is er geen enkele spits die op tijd los uit de dekking kan worden aangespeeld en zullen deze dus mislukken.

18 juli 2015 om 12:00

Niet opgelet, ook tactisch klopte het niet altijd, niet genoeg breedte en te weinig discipline en gif.

18 juli 2015 om 12:14

@ Afcnats

Hij heeft totaal geen zelfreflectie. Dat blijkt ook altijd uit zijn interviews na wedstrijden waarin hij wederom aangeeft dat ze de wedstrijd gedomineerd hebben. Dat zegt hij altijd terwijl ze de bal risicoloos naar elkaar passen.
Zeer overschatte trainer zonder zelfreflectie. Bijna elke aanvaller onder hem is mislukt. Dat zegt eigenlijk ook voldoende.

18 juli 2015 om 12:53

Wel hoor, heel eerlijk en noemt ook zijn tekortkomingen, uiteraard is het wel een ajacied met de borst vooruit zoals het hoort. Ik snap hem wel, maar de leken onder ons niet, mensen die ook niet echt het beleid en het spelletje lijken te snappen. Hij geeft aan de het vaker en meer vooruit moet, echter met balbezit is weinig mis.

Het is een vreemd verhaal, volgens mij zijn er andere dingen aan de hand dan een verstoorde verstandhouding tussen speler en trainer. Als club laat je een speler met potentie niet zomaar door de achterdeur vertrekken voor een fooi.

Ik heb het gevoel dat Kishna met zijn zaakwaarnemer Raiola tijdens de onderhandelingen over een nieuw contract met eisen is gekomen die Ajax niet wilde inwilligen. Zoals bijvoorbeeld een gegarandeerde basisplaats. Vervolgens zijn de onderhandelingen afgebroken en is er geen toenadering meer gezocht waardoor Kishna zijn contract in feite aflopend is en Ajax nu nog een paar miljoen voor hem kan krijgen.

Het is natuurlijk een theorie, maar zoiets lijkt mij waarschijnlijker dan dat Frank de Boer niet met Kishna zijn karakter om kan gaan en hij daarom weg mag.

Waar maakt men zich druk over. Waarom moet er een schuldige worden aangewezen. Kishna wilt graag een stapje in de breedte maken. Ik zelf zou het in zijn situatie niet doen maar kan me sommige aspecten van deze transfer wel goed voorstellen. Heerlijk in Italië voetballen. Een beter klimaat, Mooie omgeving, Prachtige cultuur. Ik hoop dat hij slaagt en vervolgens ons Nederlands Elftal kan dienen en zo onvergetelijk kan worden als bijvoorbeeld Arjen Robben.

18 juli 2015 om 13:34

Klopt. Er hoeft ook geen schuldige aangewezen te worden. Sowieso is een 19 jarige jongen niet echt wat kwalijk te nemen wanneer het allemaal nog niet zo professioneel gaat. Het probleem is dat iedereen hier denkt dat dit aan De Boer ligt. Die kan zogenaamd niet met lastige jongens omgaan. Volgens mij zijn het echter de lastige jongens die iets aan hun instelling moeten veranderen, niet een trainer. Die moet gewoon de beste spelers opstellen. En dat was Kishna lang niet altijd.

De Boer wilt alleen maar ja knikkers in zijn selectie. Ik geloof er niks van dat hij er alles aan gedaan heeft om Kishna te laten slagen. Ze hebben hem geen eens een nieuw contractvoorstel gedaan. Omdat frank niet goed met hem kon omgaan moet nu 1 van de grootste ajax talenten voor een fooi vertrekken. Ik vind het een zeer kwalijke zaak.

18 juli 2015 om 12:39

Haha dat jij een ajax supporter ben is helemaal een kwalijke zaak. Leg jij mij is uit wat jou beeld van een ja knikker is bij Ajax?

18 juli 2015 om 12:54

Een speler die alles voor lief neemt wat de trainer hem opdraagt. Een type Van Rhijn, Moisander, Viergever, Vd. Hoorn. Allemaal ja knikkers.

18 juli 2015 om 13:48

Een ja knikker is glazen bal waar het woord Ja in staat. Vroeger werd hiermee gespeeld op de straten door hem met de vinger als het ware in een putje te schieten. Deze trend ging verloren doordat de Flippo in opmars kwam.

18 juli 2015 om 19:19

Oke en waarom zou je niet doen wat de trainer je opdraagt als het om het team gaat? Daar is een trainer voor. Anders ga je toch lekker schaken of je wordt zelf trainer.

Een Kishna heeft meer gespeeld als al die spelers die jij opnoemt, dus ja-knikkers hebben in dat opzicht geen extra voordeel.

18 juli 2015 om 12:48

Waar één talent gaat. Staat een ander paraat. zeg ik maar.

Neem nou als voorbeeld Bazoer, die het omgekeerde verhaal vertegenwoordigd.
Hij laat enorm veel potentie zien maar is bij PSV niet echt positief weggegaan.

Ik hoop dat al onze Nederlandse talenten slagen.

18 juli 2015 om 12:57

Kishna is niet zomaar een talent, hij stond een tijdje geleden te boek als het grootste talent uit de eigen opleiding.

18 juli 2015 om 13:30

Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de Toekomst zeg ik dan maar. Je staart je blind op zijn talent maar ziet niet dat er spelers zijn die jonger zijn en overall betere prestaties neerzetten.

Kishna heeft zeer veel terugslag gehad. Dat is heel erg voor hem geweest. Gelukkig heeft hij weer een redelijk niveau behaald door de begeleiding van Ajax. Zoiets heeft op een jong talent natuurlijk zijn weerslag. Op het ene moment ziet hij zijn droom ineenstorten en een vertraging oplopen. Vervolgens behaalt hij door karakter als nog Ajax 1. Nu wil hij graag doorpakken. Hij heeft geleerd elke kans in zijn leven aan te grijpen om daar te komen waar hij van droomde. Ik zeg dan dat hij reeds daar is waar hij de weg van zijn droom kan bewandelen en daar aan voorbij gaat. Al met al kunnen we toch wel concluderen dat de weg die hij inslaat voor velen niet is weggelegd. Het enige wat ik daar op kan zeggen is dat ik hem het geluk van harte toe wens.

18 juli 2015 om 13:30

Kishna heeft vorig seizoen 37 wedstrijden mogen spelen van Frank de Boer en was nou niet bepaald een smaakmaker. Dus ga nou niet denken dat het de schuld is van De Boer dat Kishna denkt dat hij in Italië beter kan slagen.

Verder heeft Kishna nog een contract tot juli 2016, dus waarom maak jij je dan zo druk dat Ajax hem nog geen nieuw contractvoorstel had gedaan?

En Raiola is geen zaakwaarnemer, maar een scout voor Italiaanse clubs. Toen Raiola in de media voor het eerst zijn mond open deed over Kishna, dan weet je al dat Mino bezig is om Kishna weg te plukken uit Amsterdam.

Ooh, En je geeft wel aan dat je een Ajax-fan bent, maar je bent duidelijk geen supporter van Ajax. Een supporter steunt zijn club en ik zie bij jou altijd maar negativiteit over Ajax. Verder noem jij Kishna ook nog eens eigen jeugd. Een echte fan van Ajax had wel geweten dat Kishna vanuit de jeugd van Ado komt. Maar wellicht wist jij dit wel, maar doet net alsof je namens een Ajax-fan praat.

18 juli 2015 om 13:59

Kishna loopt inmiddels 5 jaar bij Ajax rond, helaas 2 jaar op krukken, maar zeggen dat Ajax hem níet heeft opgeleid is net zo'n dikke leugen als zeggen dat alleen ADO hem heeft opgeleid. Dat je difference de grond in wilt trappen, ala, maar kom dan met onweerlegbare feiten en niet met deze onzin. Beetje triest..

18 juli 2015 om 17:00

2 jaar op krukken leer je niet veel. En als een speler vanaf zijn 15e of 16e naar Ajax komt zoals Bazoer, Eriksen, Alderweireld, Vertonghen, Dijks, en ga zo maar door dan is het min of meer verboden om deze spelers eigen jeugd van Ajax te noem, want dan krijg je weer een heel discussie over dat Ajacieden iedereen maar eigen jeugd noemt. Dus vandaar dat ik Kishna niet noem als eigen jeugd van Ajax. Alleen maar om anti-ajacieden geen rede te geven om weer een discussie aan te gaan, want daar loeren ze op.

18 juli 2015 om 17:52

Helemaal mee eens, zo is het maar net. Broodnodig om politiek correct geantwoord, om onvermijdelijke subjectieve anti Ajax reacties te krijgen.

Dat gelul van velen hier komt me de strot uit. Frank de Boer heeft er alles aan gedaan. Een speler moet ook zelf zijn verantwoordelijkheid pakken.

Als ik een collega zou hebben die erg goed is in wat hij doet, maar structureel afspraken niet nakomt, dan wordt daar wat van gezegd. Het verstoort het groepsgevoel.

En dan die vergelijkingen met Romario. Die gaan niet op. Romario maakte elke wedstrijd het verschil. Bovendien was topvoetbal toen anders dan nu.

Als kishna elke wedstrijd zou scoren, dan zou Frank echt af en toe wel een oogje dichthouden. Dan geef je zo'n speler nrt iets meer ruimte dan andere spelers. Nu krijg ik je alleen maar scheve gezichten. Frank moet hem opleiden en leren een prof te zijn. Dat heeft Frank gewoon gedaan. Kishna denkt dat hij beter is dan de anderen en verwacht een andere benadering. Hij is niet de eerste talentvolle speler van Ajax die na enkele jaren terugkijkt op zijn periode en dan inziet dat hij inderdaad had moeten luisteren.

18 juli 2015 om 12:59

Jows met je eens, kishna heeft de potentie om een topper te worden maar meneer moet niet gaan denken dat als hij volgens mij totaal 26 wedstrijden heeft gespeeld waarvan pak hem beet er 4 goed heeft gespeeld met een paar mooie acties dat hij er al is en gegarandeerd een vaste basisplaats heeft, laat hem eerst maar is een jaar constant spelen en daarin geef ik fdb gelijk, vechten voor je plek elke week weer

18 juli 2015 om 13:32

Precies!

1. Kishna heeft inderdaad echt veel kansen gehad.
2. Hij heeft vaak genoeg best aardig gevoetbald en kreeg dan ook gewoon complimenten.
3. Maar over het algemeen liep hij erbij als een zoutzak en heeft hij nog niet de helft van zijn potentie waar gemaakt. Niet doordat de trainer iets fout deed, maar doordat hij zelf zat te worstelen met zichzelf. Niet in vorm en weinig mentaliteit.
4. Al die slappe opmerkingen hierboven die een voetballer verdedigen die domweg niet zijn best doet, die zijn zo misplaatst. Het maakt me echt niet uit dat een jongen van 19 met zichzelf in de knoop zit en nog geen topsport mentaliteit heeft. Dat kan ik best begrijpen. Die is nog een halve puber en ontwikkelt zich nog als persoon. Maar dan achteraf gaan zeiken op de trainer, dat gaat mijn verstand te boven.
5. Ik wens Kishna het beste. De Boer heeft hem fair behandeld, maar helaas is het lichtje niet gaan branden. Als dat alsnog gaat gebeuren, wordt die jongen een goede voetballer.

Ik ben het er niet echt mee eens. Was steevast de eerste die gewisseld werd, bankte vaak en dan speelde schone, sigthorson of zelfs milik linksbuiten :s

Als je dan 4x zoveel kan verdienen in italie wetend dat je geen vertrouwen krijgt van frank dan zou ik ook vertrekken! Hij heeft niet de kans gehad zoals bijvoorbeeld sigthorson heeft gehad, speelde kishna iets minder was het banken, gold dat voor iedereen zeg ik ok das logisch maar dat was helaas niet het geval, sigi, schone, van rhijn, en vele anderen hebben veel meer kansen gehad helaas want kishna heeft duidelijk de meeste potentie en zou met een beetje vertrouwen veel beter spelen zoals alle voetballers.

Doodzonde maar ben wel blij dat fischer terug is! Ook een groot talent die gelukkig wel het broodnodige vertrouwen krijgt!

Het probleem Kishna is dat hij een zaakwaarnemer heeft is voor de korte termijn gaat en die jongen van alles toe fluistert om naar een Italiaanse club te gaan. Hij is pas 20 en wil nu al een heleboel stappen overslaan en vaak gaat het dan mis. Iedereen is het er wel over eens dat Kishna een groot talent is en doet soms dingen waarvoor je naar het stadion gaat maar vaak ook helemaal onzichtbaar en die wisselvalligheid die je op die leeftijd mag hebben moet er eerst uit en dan pas ben je talent af en kan je iets betekenen voor het elftal. Jammer, zo heb ik meer talenten die te vroeg vertrokken ten onder zien gaan en niet alleen die van Ajax.

We moeten nog maar zien of Kishna ooit uitgroeit tot een topper. Beetje techniek is niet alles. In het koppie moet het ook goed zitten en daar twijfel ik aan. Hoop dat hij snel vertrekt. We moeten verder.

Ja jij wel F de Boer jij kan er volgens jou nooit wat aandoen terwijl jij de reden bent dat hij is mislukt,je kunt niet met mensen omgaan dat is al in het verleden gebleken,toen je nog speler was van ajax ging je al schreeuwend en jankend naar de rechter om weg te komen bij ajax omdat je ergens anders een paar centen meer kon verdienen..en nu ben jij zogenaamd de ideale schoonzoon en doe je alles voor de club,ach hou aub op met die onzin ons neem je niet in de maling..ajax is veel beter af zonder F de Boer!! hij loopt alleen maar te schreeuwen te schelden iedereen de schuld te geven van zijn onkunde en iedereen met een persoonlijkheid of een eigen mening zwart te maken..hij wil alleen jaknikkers..kishna uit de selectie zetten.f de Boer is een onbetrouwbare alleen aan zichzelf denkende en een dramatische trainer die geen mensenkennis heeft..maar hij komt zich zelf wel tegen.karma

Kisna boilsen van de Hoorn duarte . Exit duarte heeft de minste punten gehad . Frank heeft ze de kans gegeven . Andersen nu nog oprotten en serero ook . Alleen el ghazi en Jasper waren goede aankopen . Bazoer niet te vergeten . Derest is bekend .

Frank is niet geschikt voor de echte top.als een Messi zegt Frank ik vind je opstelling kut dan wil ik zien wat Frank doet .als een Ronaldo zegt ik vind dat je het Zo moet dan wil ik zien wat Frank doet. Koeman Guus Louis en hebben dat wel .dat ze met de top kunnen werken . Cocu Frank zijn boeren goed voor de eredivisie .

18 juli 2015 om 15:59

De opstelling en tactiek is bespreekbaar. Klaassen is ook iemand die van zich laat horen.

18 juli 2015 om 17:14

Frank houdt van discipline, maar staat altijd open voor suggesties van zijn spelers. Wat jij hier dan ook beweerd is gewoon de reinste onzin. Vooral wanneer je Van Gaal noemt. Want Van Gaal heeft meerdere malen spelers weggestuurd, omdat hij overhoop lag met bepalende spelers van elftallen vanwege aanmerkingen over de opstellingen en tactieken van Van Gaal.

Dus leuk geprobeerd, maar blijkbaar ben jij niet voldoende op de hoogte om te oordelen over anderen.

Het valt idd op de moeilijke jongens (meestal de betere spelers) bij Ajax moeilijk slagen oftewel met problemen vertrekken wat natuurlijk erg zonde is. Zivkovic is hier ook een voorbeeld van, hem wordt verweten dat hij een mentaliteitsprobleem zou hebben. Op het moment dat zivkovic bij Ajax tekenende wist hij de afspraken zeggen ze, my ass logisch dat deze jongen een kans wilde in Ajax 1 en niet het hele seizoen in de jl. wil ballen. Het aankoopbeleid en hoe men met spelers om gaat is ver te zoeken soms, Kishna vertrekt ook niet voor niets, maar goed brevet van onvermogen dat ze Dijks hebben weggestuurd en weer terughalen dat zegt alles.

19 juli 2015 om 01:15

Zou het die moeilijke jongens niet aan de juiste mentaliteit ontbreken? Het gaat niet alleen om talent maar ook om fysiek en mentaliteit! Dat wil ook niet zeggen dat ze de betere voetballers zijn. Deze jongens gebruiken doordat ze te veel met andere dingen bezig zijn misschien 80% van hun talent. Iemand met veel inzet en die hard werkt kan dan verder komen, ondanks dat hij minder talent heeft, maar daar 98% van gebruikt.
Maar het gaat me te ver om te zeggen dat moeilijke jongens altijd meer talent hebben, zulke zitten er af en toe tussen.

Kishna speelde vooral voor zichzelf en niet voor Ajax.
Ik heb nooit het idee gehad dat Kishna zich verbonden voelt met Ajax.

Supermoeilijke contract besprekingen
Zaakwaarnemer niet op het matje roepen na uitlatingen in de media
shirtje op de grond smijten

Echt alleen maar met zichzelf bezig.

Lazio mag hem hebben voor 5 miljoen. Ik weet zeker dat Lazio spijt zal krijgen, kishna heeft gewoon niet de juiste mentaliteit. Hij kan beter bij Ajax blijven en zijn doorbraak maken. Maar goed de tweede Bouy (heeft dezelfde zaakwaarnemer) is aanstaande.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren