Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Raiola probeert Kishna transfervrij in Serie A onder te brengen’

Laatste update:

Mino Raiola doet momenteel zijn best om Ricardo Kishna aan een transfer naar de Serie A te helpen. Diverse Italiaanse media maakten dinsdagavond laat melding van de concrete interesse van Lazio in de aanvaller, die al eerder aan de Romeinse club werd gelinkt.

/

Mino Raiola sprak dinsdagmiddag met de directie van Lazio, dat de aanvaller een contract voor vier seizoenen à 1,2 miljoen euro per annum aanbiedt. Kishna, twintig jaar, staat open voor een dergelijke overgang, maar heeft nog een contract tot medio 2016 met Ajax. De media in Italië verzekeren dat Raiola vanaf woensdag gaat proberen om Ajax ervan te overtuigen om Kishna gratis, of desnoods tegen een relatief lage vergoeding, te laten gaan. Volgens De Telegraaf heeft Lazio zelf zich tot dusver niet in Amsterdam gemeld.

"Er is geen akkoord met Lazio, meerdere clubs zijn geinteresseerd in Ricardo", zo laat Raiola zelf aan Voetbal International weten. Kishna debuteerde in februari 2014 in de hoofdmacht van Ajax en combineerde zijn duels in de Jupiler League dat seizoen met tien optredens voor Ajax 1. De aanvaller kwam in de vorige voetbaljaargang tot 37 officiële duels en 6 doelpunten voor de hoofdmacht. De onderhandelingen over een nieuw contract resulteerden de afgelopen maanden niet in een langere samenwerking.

Ajax moet Ricardo Kishna gratis laten gaan

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Goeie zaakwaarnemers krijgen vaak veel voor elkaar. Deze man heeft veel goeds gedaan voor zijn spelers, dit zie ik hem ook wel voor elkaar krijgen als hij in zijn recht staat. Immers kan Kishna volgens mij voor een relatief klein bedragje toch weg, moet geen probleem zijn voor Lazio

15 juli 2015 om 00:08

Sommige spelers wel ja. Zijn er ook bij waar hij een dik contract voor regelt en waar je vervolgens nooit meer wat van hoort

15 juli 2015 om 00:09

Vi meld dat er ook nog geen akkoord is en dat meerdere club interesse hebben. Optie van een jaar lichten en de hoofdprijs vragen

15 juli 2015 om 06:07

Precies. Wat denkt die raiola met zijn transfer vrij. Ik vind overigens dat hij gewoon moet blijven. Vergeet anders ook het percentage doorverkoop niet Overmars

15 juli 2015 om 09:13

Haha ja plaatje voor zijn kop, dat wisten we. In een ideale wereld doe je gewoon geen zaken meer met zijn spelers. Maar het probleem is dat hij op de Toekomst staat te loeren wie hij in zijn stal wil - en dat je moeilijk iedereen weg kan sturen die met hem in zee gaat. Maar man man man wat een recept voor ellende is hij.

Transfervrij? Alleen om een voorbeeld te stellen zou ik dan nog liever zijn optie lichten tot 2017 en hem lekker op maandagavond opstellen. Dat, of gewoon meewerken aan een mooie transferwaarde, of keihard knokken voor een plek in de basis. Dat zijn zaakwaarnemer elke mogelijkheid voor een transactie toejuicht snap ik, maar dat Kishna zelf al toe denkt te zijn aan een overstap - zonder ook maar iets bewezen te hebben - zegt helaas veel over hem.

Misschien de meest getalenteerde speler uit de selectie, maar niet de mentaliteit voor de top. El Ghazi is hem nu al voorbij in dat opzicht.

15 juli 2015 om 13:09

Dan is hij volgend jaar nog minder waard. Speler met 2 seizoenen contract, die theoretisch gezien niet weg hoeft, gewoon hoofdprijs voor vragen!

15 juli 2015 om 00:10

Ik denk niet dat Raiola het voor elkaar krijgt dat Kishna transfervrij mag vertrekken. Dan laat Ajax hem nog liever tot 2016 in jong spelen, én terecht!

15 juli 2015 om 00:55

Inderdaad. Laat die bolle lekker zn eigen portemonnee trekken en Kishna afkopen. Doet ie ook nog eens wat nuttigs.

15 juli 2015 om 01:09

Helemaal mee eens, dan maar een jaar in jong Ajax. Jammer van die paar ton aan salaris die we dan weg kunnen gooien. Als je je als club zo makkelijk weg laat zetten dan ben je niet meer serieus te nemen.

Hopelijk gaat Overmars er met het mes tussen de tanden in: Of je tekent nu bij. Of Raiola moet een club vinden die minimaal 4 miljoen wil betalen. Of je hebt je laatste wedstrijd in Ajax 1 gespeeld, gaat een jaartje bij de A1 mee doen en dan kijken we volgend jaar of er nog een club is die je gratis wil overnemen, misschien Beveren of RC Genk.

15 juli 2015 om 01:11

Marc laat nog liever een haar uit zijn reet trekken dan dat hij Kishna gratis laat gaan. En terecht, wat is dat voor onzin. Hij is speler van Ajax en heeft nog een contract. Wij krijgen de talenten van andere clubs ook niet gratis en moeten daar veelvuldig de knip voor trekken. Ajax en Raiola hebben al niet een al te beste relatie onderling. Ik schat Mino's kansen magertjes in..

En wat denk Kishna overigens? Ik ben van mening dat hij niet wijzer gaat worden van 2 jaar op de bank zitten bij Lazio. Want met dezelfde instelling daar als bij Ajax gaat hij het niet ver schoppen
in Rome. In die periode zou hij zich dan niet genoeg hebben ontwikkeld voor een overstap naar een andere club van naam. Dan zou hij uiteindelijk belanden bij een club uit de Zandbak of een onbeduidende naam elders. Het zou wel jammer zijn. Voetballend is deze jongen best aardig maar mentaal zou ik hem graag bij een andere zaakwaarnemer zien. Eentje die zich meer bezig houdt met de ontwikkeling van zijn spelers als het vangen van provisies over transfersommen.

15 juli 2015 om 02:19

Wat meer respect voor genk aub.. dank u

15 juli 2015 om 10:37

Anderszijds is dat ook gebeurt bij Bakkali en uiteindelijk staat alsnog Valencia op de stoep. Niet een kleine matige club in Europa. Kischna heeft de kwaliteiten wel, maar ik mis bij hem overtuiging en doorzettingsvermogen. Hij lijkt bij iedere tegenslechte de handdoek in de ring te gooien. Als ik hem was zou ik Lazio overtuigen een miljoen of 2 neer te leggen, want bij Ajax is zijn toekomst wel voorbij.

15 juli 2015 om 15:12

top reactie, tijd dat overmars zn rok vervangt voor een broek

15 juli 2015 om 17:00

Maar denk jij dst het voor de ontwikkeling van bakkali goed is om naar Vakencia te gaan? Ik denk namelijk van niet omdat hij op zijn leeftijd gewoon zo veel mogelijk wedstrijden op een zo hoog mogelijk niveau moet spelen. Hij had zich in mijn optiek beter kunnen laten verhuren door PSV en vervolgens daar zijn minuten kunnen pakken in plaats van naar Valencia te gaan terwijl hij daar nog niet voor klaar is.

Natuurlijk is het een mooie stap maar ik hen bang dat het ook een te grote stap is. Daar zal hij komende jaren geen basisplaats krijgen en dus staat hij dan stil in zijn ontwikkeling. Dat Valencia op de stoel staat is leuk maar je moet het niet zien als een leuke tijd daar meemaken en als het dan over is weer iets anders zoeken. Hij moet vooruit willen en willen beter worden.

15 juli 2015 om 01:05

Hou toch op met die nonsens. Ajax laat Kishna nooit vertrekken voor een prikkie, laat staan transfervrij, want Ajax heeft de tijd. Ajax kan Kishna's contract namelijk verlengen tot 2017.

Wat een onzin. Waarom zouden ze hem gratis laten gaan. Ik zie hem overigens wel naar lazio vertrekken aangezien ajax al een vervanger heeft aangetrokken.

15 juli 2015 om 00:10

Maarja aan de andere kant hoeft hij niet weg, hoofdprijs vragen dus

15 juli 2015 om 00:53

Hij mag gerust weg. Tussen de 2,5 en 5 miljoen zou een mooi bedrag zijn. Gaan ze er vast en zeker ook voor krijgen. Als Ajax dan ook nog van zijn systeem afgaat en met 2 spitsen gaat spelen zie ik het positief in volgend jaar.

Cilissen
van Rhijn
Heitinga
Bazoer
Dijks
Sinkgraven
Gudelj
Klaassen
Fischer
Milik
Sanogo
15 juli 2015 om 01:05

Dus Sanogo EN Milik? Twee statige spitsen naast elkaar die het van voorzetten moeten niet hebben die niet komen omdat de vleugels slecht bezet zijn? En welke 2 spitsen ga je dan nog halen? Dan moeten er twee spitsen bij want buiten Sanogo en Milik hebben we geen spitsen. Elke positie moet dubbel bezet zijn. En wat met El-Ghazi? Vond ik toch vorig jaar een van de weinige lichtpuntjes samen met Bazoer. Nee, als Ajax zo gaat spelen zie het alles behalve positief in.

15 juli 2015 om 01:16

Sanogo en Milik moeten het van voorzetten hebben? als er nu 2 spitsen geen targetmannen zijn zijn zij het. Kijk alsjeblieft de wedstrijden en oordeel dan opnieuw. Het geeft niet dat je anderen napraat maar doe dat dan met je vrienden en zet het niet op internet.

Sanogo is meer een speler die scoort uit de combinatie en niet uit een voorzet. Voor zijn lengte is hij een tamelijk slechte kopper en ook zijn timing laat te wensen over. In de kaats is hij al een stuk beter. Dus om te stellen dat hij het van voorzetten moet hebben...

Milik idem dito. Als je zijn doelputnen van afgelopen seizoen ziet zijn het veelal zelf gecreëerde kansen. Op kracht en snelheid zijn man voorbij en dan verwoestend uithalen. Weinig goals uit een voorzet hoor.

15 juli 2015 om 01:54

Mwah ik ben het niet helemaal met je eens. Jij stelt dat Sanogo niet geschikt is als targetman. Komt dat denk je omdat hij niet geschikt is als targetman of omdat hij nooit in die rol mocht spelen. Ik moet eerlijk zeggen, ik kende Sanogo alleen van naam dus ik heb wat beelden van hem bekeken. Hij heeft voornamelijk in teams gespeeld zonder targetman. Op de voorzetten die hij kreeg vond ik hem erg sterk anticiperen en ik heb hem er ook een aantal zeer goed in zien koppen.

Inderdaad zoals ik ook al heb opgemerkt is Sanogo ook sterk in de combinatie. Wat heb uitermate geschikt maakt als targetman. Immers hoort een echte targetman ook met zijn rug naar de goal te kunnen spelen en dus kan de goede kaats van Sanogo daarin van pas komen.

Nou dan jouw laatste alinea stel jij dat Milik snel is. Als Milik iets niet heeft is het snelheid, ik zou jou bijna willen citeren ''kijk alsjeblieft de wedstrijden en oordeel dan opnieuw''. Daarbij kan Milik ook met zijn rug naar de goal spelen en kan hij draaien en hard uithalen. Ook vind ik Milik redelijk op voorzetten.

Ik snap jouw manier van denken overigens wel hoor. Jij redeneert ietwat simpel, jij hebt beelden van de desbetreffende speler in je hoofd waar hij niet als targetman wordt gebruikt. Ik kijk naar de kwaliteiten van de spelers en kom dan uit dat beide voldoende kwaliteiten beschikken om als targetman te fungeren. Dat ze niet vaak als targetman hebben gespeeld wil niet zeggen dat ze het ook niet kunnen he.

Trouwens over na praten gesproken. Leuk dat jij Sanogo geen echte targetman noemt, heb je dat van jezelf? Dat geloof ik namelijk niet, een andere site met voetbalnieuws schreef gister namelijk een stukje met daarin o.a. dat Sanogo niet een typische targetman is. Verder heeft nooit iemand (behalve in dat artikel) het woord targetman hier gebruikt dus ik denk dat jij degene bent zonder eigen mening en die hier het een en ander napraat.

15 juli 2015 om 02:35

Prachtig betoog schrijf je zojuist maar voor niets gaat de zon op. Ik begrijp je punten wel en ben het deels met je eens maar tevens ben ik een voetbalfan die part-time in Londen woont met een seizoenskaart van Crystal Palace en ik denk dat ik vanaf mijn stoel op Selhurst beter kan oordelen dan waar de meeste mensen niet verder komen dan een paar Youtube filmpjes. Targetman of niet, ik denk dat ik best recht van spreken heb als ik uitspreek dat ik hem dat niet vind. Zeker omdat ik hem ook in wedstrijden met het tweede elftal van Crystal Palace heb zien spelen (wat tevens ook te bezoeken is met een seizoenskaart) en hij daar niet bepaald op die manier uit de verf komt.

Het koppen wat jij hebt gezien op Youtube (ik heb het filmpje ook bekeken) is enkel het doorkoppen van ballen naar medespelers en niet op doel. Ik kan je zeggen dat een bal doorkoppen velen malen gemakkelijker is dan een bal goed getimed op doel koppen. Dat zul jij ook snappen want je kunt ook een prachtig betoog schrijven over Sanogo die je hebt gezien op Youtube.

Overigens, vind ik het prachtig hoor. Mensen die denken te weten of zo'n jongen nu gaat slagen of niet aan de hand van een Youtube filmpje, daar de potentie van in denken te zien zonder dat ze de looplijnen en medespelers van de desbetreffende speler tegen elkaar afmeten. Dat maakt het discussiëren op een website als deze soms minder interessant.

Denk je trouwens dat Fischer en El Ghazi voorzetten gaan geven op Sanogo of dat ze voor hun eigen acties gaan en als dat wellicht lukt een keer de bal voortrekken? Ik denk namelijk dat deze jongens beiden voor het laatste gaan. Sanogo is een spits die vanaf het middenveld zal moeten worden aangespeeld. Speelt graag met de rug naar de goal maar zal dat bij Ajax vaker in de 16 van de tegenstander doen dan bij Crystal Palace, Waar hij het meer van snelle tegenaanvallen moest hebben.

Al met al ben ik toch van mening dat Ajax een goudvink in huis heeft gehaald en baal ik flink van het feit dat er geen optie tot koop is bedongen. indien je zin hebt om een keer mee te gaan naar Crystal Palace ben je van harte welkom.

15 juli 2015 om 15:17

Ajax 2 spitsen, koekoek

15 juli 2015 om 23:48

Respect hoor. De wedstrijden van Crystal Palace 2 gaan kijken, ik ga me bijna afvragen of jij wel een leuk leven hebt. Ten eerste heeft Sanogo net aan 300 minuten voor Crystal Palace 1 gespeeld. Sanogo is niet het type voetballen die zijn ballen uit zijn broek loopt in het tweede dus zijn wedstrijden aldaar vind ik geen graadmeter.

Voor de duidelijkheid, ik heb hem zeker genoeg live zien voetballen en niet alleen op youtube. Zoals bij jong Frankrijk waar hij volgens mij zelfs topscorer van een jeugd WK werd toen hij ook de targetman was met oa Thauvin als rechtsbuiten. Prima fungeerde Sanogo in die rol.

Verder heb jij dan denk ik de verkeerde filmpjes gezien hoor, ik heb hem zeker een aantal keer erg goede kopgoals zien maken. Beter kijken. Leuk dat jij je referaat helemaal in de trant schrijft dat ik mijn mening op hem heb op basis van youtube beelden maar dit is niet het geval.

Zoals jij zelf ook al stelde kan Sanogo ook prima met zijn rug naar de goal spelen. Dus ook al zouden Fischer en el-Ghazi de actie maken kan Sanogo ook hierin een belangrijke rol spelen.

Of Ajax een goudvinkje in huis heeft gehaald zal moeten blijken, ik ben redelijk optimistisch over Sanogo. Maar goed, verder zal zelfs een leek als jij toch wel met me eens zijn dat Sanogo en Milik in de spits bij Ajax zeker niet de beste optie is?

15 juli 2015 om 14:29

Idd nuet gratis. Desnoods optie in contract lichten en hem 2 jaar op maandag bij de beloften laten spelen. Alleen al om Raiola en (jeugd)spelers te laten zien dat je een serieuse club bent. Ajax is vaak heel flexibel voor spelers met als laatste voorbeeld Schone die gratis weg mocht omdat hij voor maar 3 ton was gehaald.

Zeker niet doen !!! Contract verlengen en zo niet dan vertrekt ie nu maar en levert ie nog wat op!

Transfervrij?????
Die Raiola is echt van de Toren van Pisa gevallen en verkeerd op zijn hoofd terechtgekomen.

Ik kan nu lelijk mis zitten maar heeft Ajax niet nog een optie om het contract te verlengen tot 2017? Verder snap ik niet waarom Ajax hem gratis of tegen een relatief klein bedrag zou laten gaan, ik zie het hele voordeel voor Ajax er niet in maarja.

15 juli 2015 om 00:11

Klopt, die optie moet ook nog eens afgekocht worden dus Kishna wordt juist niet goedkoop ookal heeft hij nog weinig gepresteerd.

15 juli 2015 om 00:15

Oke ! Hartelijk dank voor de bevestiging. Zou het zelf erg jammer vinden als Kishna nu al weggaat al zou ik het wel begrijpen, de beste jongen heeft normaliter nog minder tijd om zich financieel onafhankelijk te voetballen met oog op zijn zwakke knieen. Als hij zou vertrekken hoop ik dat hij het fysiek kan opbrengen anders is het snel einde carriere vrees ik. Voor Ajax is het wel jammer want is goede doen is dit een geweldenaar waarvoor je naar het stadion komt, zelfs als tegenstander, haha.

15 juli 2015 om 00:20

Er zit alleen een maar achter deze optie, als Ajax gebruik maakt van deze optie dan gaat Kishna 7 ton p.j. verdienen.

15 juli 2015 om 00:34

7 ton betalen om een ongemotiveerde speler te stangen zou pure kapitaalvernietiging zijn. Als ik Ricardo besluiten zou om te willen blijven zou ik wel gebruik maken van de optie anders moet je hem laten gaan.

15 juli 2015 om 00:35

Als ik moet alleen als zijn*

15 juli 2015 om 00:37

vandaar dat de optie door ajax pas op het laatste moment gelicht wordt, als dat uberhaubt gedaan wordt, verder is het juist goed voor de verkoop want een verkoopprijs wordt mede bepaald door het salaris

en gezien het fysiek en de prestaties tot nu toe van kishna en alle andere ophef rond zijn persoontje denk ik niet dat ajax een extreem hoge prijs zal vragen, maar hij zal toch minimaal een aantal miljoen op moeten brengen voor ajax hem nu al laat gaan lijkt me

Kishna en El Ghazi zijn echte smaakmakers waarvoor je naar het stadion komt. Zou zonde zijn voor Ajax als ze zo leuke voetballer laten gaan..

15 juli 2015 om 00:53

Kishna is te wisselvallig de ene keer zie je dat het talent aanwezig en de andere keer loopt hij als een zoutzak over het veld. Ik hoop dat hij kiest voor een andere zaakwaarnemer die niet zijn kop op hol brengt. Bij lazio accepteren ze geen wisselvallige spelers.

Waar slaat dit op man. Laat hem nou maar gewoon bij Ajax blijven is ook beter voor hem.
Die zaakwaarnemers denken ook alleen aan hun zelf he.

Lazio wordt dus ook zo'n Nederlandse enclave wat Barcelona een tijd terug ook was.

15 juli 2015 om 00:15

En wat Newcastle momenteel is.

15 juli 2015 om 00:30

HSV een tijdje terug 2009 dacht ik

15 juli 2015 om 00:56

En Southampton nu, Man u ( redelijk) en Real Madrid een tijd geleden

15 juli 2015 om 09:52

Barcelona maar dan 3 klasses slechter!

Wat een idioot is die man toch. En Kishna maar gek maken. Laat Kishna maar naar Rome gaan, maar zeker niet gratis. Wat een contrast met het Clasie verhaal. Maar ja, je hebt bescheiden idealisten en van zelfoverschatting blakende geldwolven.

15 juli 2015 om 00:14

Clasie is inderdaad een topper geen vuil woord zal je over hem horen deze man gaat door de voordeur eruit. Je hebt een enkeling die beweert dat Veijnovic beter is maar die neem ik zelf niet serieus. Feyenoord heeft echter ook wel eens van dit soort situaties meegemaakt en snap ook wel dat je je eraan ergert wanneer je een potentieele 10 miljoen euro bijna gratis ziet vertrekken.

15 juli 2015 om 00:46

Ik vind Vejinovic een mooie voetballer om naar te kijken. Is ook een ander soort voetballer dan Clasie. Moeilijk met elkaar te vergelijken. Feyenoord wordt sterk volgend jaar, Ajax haalt goede versterkingen binnen en Psv heeft teveel geld om niet mee te doen voor de titel. Het wordt een leuk jaar, kan niet wachten :D

15 juli 2015 om 01:27

Zeker weten vind Veijnovic ook een topper maar Clasie is voor mij de top wat betreftt Feyenoord veel beter ga je ze niet tegen komen in de eredivisie.

Stel dat Southampton 15 miljoen euro betaald heeft dan zullen gaan ze dat aan het eind van het seizoen een fooitje noemen echt waar.

Lazio Nederland ipv van Roma? Wle leuk met al die Nederlanders daar haha.

Kishna moet zich gewoon focussen op Ajax en constanter presteren, hij is nog jong en kan nog veel leren.. Deze jonge heeft veel potentie maar hij moet t op t veld laten zien

Ze hebben net Younes gehaald wat volgens mij ook een LB is. Fischer weer topfit dus ben wel bang dat ze deze beste jongen laten gaan met zo'n moeilijke zaakwaarnemer. Maar trasfervrij hoop ik niet

Laat Raiola dan zelf het contract maar afkopen. Dan kan hij Kishna transfervrij naar Lazio laten vertrekken. Wat denkt die Italiaan wel niet. ...

15 juli 2015 om 00:31

Bogarde, ik ben bang dat Kishna zijn zaakwaarnemer aan het werk heeft gezet na het aantrekken van Younes. Kishna ziet de bui al hangen en heeft zijn zaakwaarnemer vriendelijk verzocht om op zoek te gaan naar een nieuwe club.

15 juli 2015 om 00:39

We weten niet wie van de 2 nu precies de aanzet tot een transfer heeft gegeven maar toch. Kan je het Kishna kwalijk nemen? 3 jaar geleden was er nog enorm veel twijfel of hij met zijn knieën wel het profvoetbal zou kunnen halen en nu kan hij er 1+ miljoen p.j. mee verdienen. Het is niet onrealistisch om er rekening mee te houden dat zijn knieen het gewoon niet aankunnen en hij vervroegd met 'pensioen' moet gaan. Ik zou het jammer vinden als hij gaat want als hij de smaak te pakken heeft is het genieten geblazen.

15 juli 2015 om 00:49

Ik heb liever Fischer. Oogt veel gretiger en is doelgerichter. Heeft ook meer snelheid en een betere actie. Dat Kishna meer techniek heeft is leuk, maar zonder de juiste mentaliteit ga je het niet redden.

15 juli 2015 om 01:13

Met de juiste mentaliteit en een gebrek aan techniek ga je het ook niet redden.

15 juli 2015 om 06:48

@pettersson

Younes ken ik niet, dus daar ga ik nog geen etiket aanplakken. In Kishna heb ik het volste vertrouwen, een ideale Ajax-flankspeler, een sieraad. Alleen hij mist vertrouwen van Fdb, en dat komt zijn prestaties niet ten goede. Onder Win Jonk o.i.d. zou hij wel presteren !

Ik zou het jammer vinden als hij vertrekt, maar logisch is het wel. Maar gratis, no way !

Voor meer dan 1.5 miljoen zal hij niet vertrekken.. leuk talent maar nog maar contract voor 1 jaar.

15 juli 2015 om 00:12

Ajax kan volgens mij eenzijdig verlengen met één jaar

15 juli 2015 om 01:46

€1.5 miljoen en een goede doorverkoopregeling is alles wat Overmars hier nog kan redden. Maar ik denk dat Ajax hier helemaal niet rouwig om hoeft te zijn.

Kishna kan het niveau van Ajax niet eens gaan. Lekker laten gaan. Ongemotiveerde spelers zit Ajax ook niet op te wachten.

Nou weer een " talent " die je kunt afschrijven om in te haken op een topic van gister splinter , de ridder, knopper, oulida , bouy, owusu,turpijn, hose , castillion, lukoki, overtoom, mcdonald etc etc etc etc mmmm denk dat el ghazi next is

15 juli 2015 om 00:44

El Ghazi heeft een geweldige mentaliteit. En Anwar heeft in zijn debuutseizoen al meer goals gemaakt dan Kishna in zijn hele periode bij Ajax.

Denk echt dat Anwar het gaat maken

15 juli 2015 om 00:50

Hij heeft iig zijn body mee, alleen moet hij er meer uithalen. Hij gaat het zwaar krijgen met de terugkeer van Fischer.

15 juli 2015 om 01:47

Ik verwacht juist veel van Fischer en El Ghazi.

15 juli 2015 om 02:06

Dat is voetbal.. en zeker bij een nederlandse topploeg.. er spelen er 11 en er komen er jaarlijks zo'n 18 over vanuit de A. De meeste talenten redden het dus nooit.

"er is geen akkoord met Lazio, meerdere clubs zijn geinteresseerd in Ricardo", zo laat Raiola zelf aan Voetbal International weten.

Mooi, laat ze maar tegen elkaar opbieden als hij zo goed is. Contract voor een jaar nog, dus wat nou transfervrij? Hij was toch zo goed?

Hij heeft een contract tot 2016 met een optie voor nog een jaar (die Ajax eenzijdig kan lichten, als ik me niet vergis), oftewel: hij heeft gewoon een contract voor nog twee jaar. Waarom zou Ajax hem dan in hemelsnaam gratis of voor een schijntje laten gaan? En dan ook nog eens naar een club die minstens zo rijk is als Ajax?

Misschien dat Raiola er op gokt dat Ajax Kishna en hem inmiddels dermate beu zijn dat ze hen het liefst gewoon allebei zien vertrekken, desnoods gratis, maar zo werkt het natuurlijk niet.

Het zou wat zijn, als je onder een rechtsgeldig contract uit zou kunnen komen door simpelweg een paar maandjes een beetje recalcitrant te doen...

Zou knap zijn als Raiola dat zou lukken, maar ik denk niet dat Ajax er aan mee zal werken. Waarschijnlijk zal Kishna een tijdje gaan mokken op de bank wanneer Fisher weer topfit is.

15 juli 2015 om 08:25

Je weet hoe dat gaat. Kishna zal plaats moeten maken voor Fischer en als hij gaat mokken dan is er zelfs geen plaats meer voor hem op de bank. Kishna kan dan zijn wedstrijdjes in de Jupiler League spelen voor Jong Ajax.

Ajax heeft nu gewoon niets te verliezen. Ze kunnen nu een transferbedrag vragen voor hem. Zo niet dan zal Kishna volgend jaar transfervrij vertrekken en dan interesseert het Ajax echt niet of hij wel of niet meer aan spelen toekomt. Dus Kishna kan dan beter niet gaan mokken, want dat is gewoon slecht voor zijn eigen toekomst.

Gewoon de hoofdprijs voor Kishna vragen. Lekker Raiola dwarsliggen. Ajax moet niet met zich laten sollen.

15 juli 2015 om 00:47

Dan moet je je serieus gaan afvragen of een zakenwaarnemer het waard is om je eigen ruiten in te gaan gooien. Als Kishna zijn enige cliënt bij Ajax zou zijn is dat nog te doen maar met oog op Tete en Malen kan je hem beter te vriend houden lijkt me. Desnoods laat je Kishna voor een miljoen of 2/3 gaan en probeer je hem zo veel mogelijk te weren op De Toekomst ( ookal is dat bijna onmogelijk )

15 juli 2015 om 00:58

difference, ik denk eerder dat Kishna de bui al ziet hangen na het aantrekken van Younes. Raiola is een geslepen zaakwaarnemer en Kishna zal zeker niet voor de hoofdprijs vertrekken. Kishna heeft duidelijk geen klik met De Boer en het zou verstandig zijn wanneer Ajax hem laat gaan voor een bedrag tussen de 1 en 2 miljoen €.

15 juli 2015 om 01:36

Dan krijgt raiola zijn zin door hem zo goedkoop mogelijk naar Italië te loodsen. Terwijl je normaal gesproken voor een talent als kishna gewoon minimaal 7,5 miljoen moet neerleggen.

15 juli 2015 om 02:00

difference, tien miljoen voor Kishna? Volgens mij zit je aan de drank of aan de pillen. Kishna is een belofte en geen enkele Top Club in Europa tikt tien miljoen € af voor Kishna. Een bedrag tussen de 1 en 2 miljoen € lijkt me redelijk. Eriksen werd verkocht voor 12 miljoen €.

15 juli 2015 om 06:41

Pisto, Perreiro en Lestienne voor rond de 6 miljoen, dan mag Kishna toch wel richting 5 miljoen? Ajax heeft overigens Youness aangetrokken vanwege het niet bijtekenen van Kishna en de te verwachten problemen. Jij draait het om en zegt dat Kishna weg wil vanwege de komst van Youness. Je zou voor Raiola kunnen werken.

Ik schat Overmars op dit moment zo laag in dat ik niet eens verrast zou zijn mocht hij transfervrij of voor een schijntje (minder dan 2 miljoen) vertrekken.

Kishna heeft nog niks te zoeken in het buitenland. Wil hij echt wat van zichzelf maken dan moet hij bijvoorbeeld een jaartje op huurbasis naar Twente, daar heeft hij een basisplaats en kan hij zich ontwikkelen.

Na alle aanvaringen met De Boer is het begrijpelijk dat hij zich wellicht onprettig voelt,. Ook de speelstijl doet hem geen goed dus dat de gedachte van een vertrek bij hem speelt is logisch. Ik vind het buitenland echter geen goeie optie.

15 juli 2015 om 01:09

Een bedrag van 2 miljoen € zou ideaal zijn voor een speler die weg wil. Overmars doet het overigens niet zo slecht als jij beweert. Jij verwacht van Overmars dat hij met een beperkt budget wereldtoppers binnen haalt.

Waarom zou Ajax uberhaupt in moeten gaan op de wens van Raiola om het contract van Kishna nu al te verlengen? Ajax heeft ten slotte een optie voor nog een jaar in zijn contract opgenomen. Ajax hoeft momenteel dus geen uitsluitsel te geven. Dat Raiola daar druk op probeert te zetten door hem aan te bieden in Italie is zijn goed recht, maar Ajax geeft daar echt geen gehoor aan. Kishna is een speler met potentieel. Hij kan een gewaardeerde vaste waarde worden. Hij moet alleen constanter worden. Bij een invalbeurt presteert hij, maar als basisklant komt hij tekort. Kishna moet zichzelf te rade gaan of een stap naar de Serie A goed is voor zijn ontwikkeling. Dat het goed is voor zijn portemonee, daar twijfel ik niet aan. Naar mijn mening wilt hij te snel gaan waardoor hij net als Bouy in de vergetelheid zou kunnen raken. Raiola is een goede zaakwaarnemer voor gevestigde namen (Zlatan en Pogba bijv) maar van jeugdspelers heeft hij geen parmezaan gegeten. Het onderhandelen over een jeugdspeler van net 16 (Donyell Malen) neemt nu al een aantal maanden in beslag terwijl de andere jeugdspelers di later een aanbieding hebben gekregen, al hebben getekend.

Dit is heel begrijpelijk. Frank de Boer heeft gewoon geen vertrouwen in Kishna. Hij had het over het aantrekken van een buitenspeler met scorend vermogen en deelde daarmee een sneer uit naar Kishna. Gebrek aan vertrouwen dus. Ik zou ook weggaan als ik Kishna was. Hij heeft onder deze coach niets te zoeken bij Ajax.

15 juli 2015 om 01:29

Onzin, extra kwaliteit is altijd welkom. Daarnaast is Younes (gezien zijn geschiedenis) nou ook niet bepaald een veel scorende buitenspeler. Kishna moet gewoon voor zijn kans gaan bij Ajax en dan gaat hij het redden. Daar ben ik van overtuigd.

15 juli 2015 om 01:30

Dit is heel onbegrijpelijk. Kishna is een waardeloze gast zonder mentaliteit. Hij is in potentie de beste speler van Ajax maar dat zal hij helaas nooit waar gaan maken! Deze man kan het maar 1 keer in de 4 a 5 wedstrijden op te brengen uit te blinken. Daarnaast denkt hij veel te veel van zichzelf. Ajax doet er goed aan hem te verkopen want deze egoist mag in het rijtje Bakkali, Labyad. Kishna moet zich realiseren dat hij minimaal 3 van de 4 wedstrijden goed moet spelen en dat hij er nog lang niet is. Maar als deze vedette met maar liefst 6 eredivisie goals wil vertrekken naar Italie wens ik hem veel succes toe. Iemand als Dries Mertens is daar niet eens zeker van een basisplaats die niet 2x zoveel bewezen had als hem maar 15x zoveel.

16 juli 2015 om 09:20

Wat een onzin. Deelde de boer ook een sneer uit naar Fischer en El Ghazi? Nee. Hij wilde gewoon een buitenspeler erbij. Kishna heeft weinig laten zien tot nu toe, dat heeft vrij weinig met de boer te maken, want hij speelde wel veel afgelopen seizoen.

Ajax handelt nu als een middenmoter. We hebben veel geld maar doen alsof er geen geld is. Je zal in deze voetbalwereld wel je portemonnee moeten trekken als de jeugd het niet meteen bewijst. Een jong team heeft ook wat ervaren spelers nodig die je op sleeptouw nemen en wat kunnen bijleren. Klaassen is nu de aanvoerder omdat ie vooral veel discipline heeft en een leider is. Maar zelfs hij komt nog maar net kijken! Op dit pad geraken wij nooit meer in de Europese top. En dat lijkt mij als topsporter toch wel het streven.

15 juli 2015 om 01:41

Ajax heeft een eigen vermogen van ongeveer 100 miljoen € wat geen zak voorstelt wanneer je het vergelijkt met de inkomsten van een gemiddelde club uit de Premier League.clasie vertrekt naar Southhampton voor 12 miljoen € en jij verwacht dat Ajax ervaren spelers aan kan trekken. Ajax is al twintig jaar geen Top Club meer en zal het ook niet meer worden door een gebrek aan financiële middelen.

15 juli 2015 om 03:13

Ik weet niet of jij het weet maar Ajax is financieel de gezondste club in Europa... Als je goed gelezen hebt... Ik zei dat als Ajax geen goede jeugdspelers kan opbrengen dat ze niet bang moeten zijn om een paar miljoen uit te geven anders gewoon plaats nemen in de middenmoot. En dat is niet Ajax waardig

Kishna gratis of tegen een soort van opleidingsvergoeding laten vertrekken?

Dat dacht ik dus echt niet. Dat kan Raiola op zijn buik schrijven wat mij betreft. Ik vind dat we sowieso al onwelwillend tegenover een transfer van Kishna moeten gaan staan, omdat hij in mijn ogen veel talent heeft. Het komt er alleen nog niet allemaal uit, maar dat heeft ook te maken met de jeugdigheid. Afgezien daarvan heeft Ajax geen enkele reden om mee te werken aan een goedkoop vertrek van Kishna. De club staat er financieel uitstekend voor en heeft dus geen behoefte aan extra liquide middelen. Als Lazio Kishna echt wil hebben dan betalen ze de hoofdprijs maar!

15 juli 2015 om 01:40

Dit is puur onderhandelingstaktiek van raiola om hem zo goedkoop mogelijk naar Italië te loodsen. En met de boer als trainer die het niet in hem ziet zitten en een overmars als falende td speelt hij het nog heel slim ook. Waarschijnlijk zal Ajax met een laag bedrag voor kishna ook wel akkoord gaan. Ze zijn hem liever kwijt dan rijk.

15 juli 2015 om 01:45

difference, nu breekt mijn klomp. Ga je Overmars nu ook nog de schuld in de schoenen schuiven voor een muitende Kishna?

15 juli 2015 om 01:52

Dat zeg ik niet, ik zie overmars alleen akkoord gaan met een laag bedrag voor kishna.

15 juli 2015 om 08:17

Ik denk niet dat Overmars hem zo goedkoop laat vertrekken. Had Kishna nog een meerjarig contract dan misschien wel, maar deze jongen kan volgend jaar sowieso transfervrij vertrekken.

Overmars moet gewoon een mooi transferbedrag vragen en zo niet........? Dan moet Kishna maar gewoon een jaar wachten. Gaat hij moeilijk doen....? Dan maar een jaar bij Jong Ajax.

Mino is een keiharde zakenman die graag de hoofden van zijn cliënten op hol laat slaan door te wapperen met geld van zijn Italiaanse clubs, omdat hijzelf daar rijk van wordt. Ik vind dat Ajax dan ook geen medewerking moet verlenen en ook gewoon keihard moet spelen. Want Mino is geen zaakwaarnemer, maar scout voor Italiaanse clubs.

Die pizzabakker kan beter zelf zijn portomonaie trekken! Wat een pannekoek is dat zeg! Wat een grootheidswaan, eerst jezelf (proef)kandidaat stellen als Fifa president en nu zo'n houding aannemen tov Ajax(tov feyenoord en psv bijv. ook not done)..

Betalen of je bek houden maar ik wordt nu wel erg moe van hem en het wordt tijd dat Ajax zijn macht gaat aanwenden om hem totaal buitenspel te zetten, dus niet alleen binnen Nederland of alleen bij Ajax.

En Kishna als je nog iets wilt maken van je voetbalcarriere, kies je nu voor een fatsoenlijke zaakwaarnemer. Als je echt zoe goed bent, en zoals Ajax je in het verleden en het heden heeft gewaardeerd, ga je jezelf sowieso financieel onafhankelijk voetballen. Hier heb je namelijk onbetwist het talent voor maar laat nu alsjeblieft ook eens zien dat je de mentaliteit daarvoor hebt. Als Ronaldo echt je voorbeeld is moet je je ook diciplinair gezien beter gaan gedragen.

20 miljoen of contract uitdienen

15 juli 2015 om 02:05

Een totale ban van Raiola bij Ajax lijkt mij sowieso het beste voor de club. Maar hij vertegenwoordigd ook aanstormende talenten zoals Kenny Tete en Donyell Malen. Dis voorlopig zijn wij nog niet af van die pannenkoek.

15 juli 2015 om 09:27

@ clckwrkorang oetan Net zon grootheidswaanzin als jij toen je aan kwam zetten met je internationale finales die je zogenaamd gespeeld zou hebben?

En lekker retarded stelling weer dat ajax zijn macht moet gebruiken om hem compleet buitenspel te zetten. Hoe zou dat moeten werken volgens jouw gebrekkige hersenpan?

ontopic: laat maar lekker vertrekken dat mannetje, levert alleen maar problemen op tot nu toe, hopen dat je er nog 5 miljoen uit kan slepen.

15 juli 2015 om 22:44

Oh en meneer dr Losch die internationale wedstrijden gingen niet over voetbal, maar het was ook geen bullshit. doei.

15 juli 2015 om 16:20

Vervelende zaakwaarnemers zijn mij een doorn in het oog, maar hoe denk jij dat Ajax hem buitenspel kan zetten?

15 juli 2015 om 16:48

Wellicht kunnen ze met een aantal toonaangevende clubs uit binnen- en buitenland aangeven dat wanneer een zaakwaarnemer als bijv Raiola hun dusdanig onder druk zet. Er voor een bepaalde periode geen zaken meer met hem en zijn spelers gedaan wordt. Misschien kan een onafhankelijke commissie hier als scheidsrechter optreden. Een transfersysteem zoals in de NBA zou ook een goede optie zijn in mijn ogen.

15 juli 2015 om 18:31

Ik dacht laat ik je nog een kans geven ondanks die belachelijke onzin die je steeds post, maar ik was te goed van vertrouwen. Je zei dat het tijd wordt dat Ajax haar macht gaat aanwenden om Raiola buitenspel te zetten. Denk je nou werkelijk dat Ajax die macht heeft? Overigens gaan die clubs echt niet meewerken, wat onderdeel is van jouw briljante suggestie (kuch). Dat geeft al aan dat Ajax sowieso afhankelijk is (en dus geen macht heeft).

Ot: Clckwrk ik wil je vriendelijk doch dringend verzoeken iets beter na te denken voordat je iets post. Je krijgt altijd meerdere mensen over je heen en je hebt weinig groen in je balkje, we kunnen dus objectief vaststellen dat de kwaliteit van je reacties (zowel qua spelling als grammatica en inhoud) om te janken is. Doe er iets aan, serieus.

On: Verder is het natuurlijk dubbel met Raiola en Kishna. Enerzijds komen zij voor hun eigen belang op wat mens-eigen is. Anderzijds zou wat meer respect naar de voetbalclubs die veel voor de spelers betekend hebben niet verkeerd zijn.

15 juli 2015 om 22:30

Bedankt voor je kans en je mening Het feit dat je meerdere duimpjes omhoog krijgt kun je op verschillende manieren interpreteren. prettige avond.

16 juli 2015 om 09:55

Ik had het niet over duimpjes ik had het over je groene balkje. En ik vind het jammer dat je nu stopt met de discussie. Ik heb een wat felle stijl maar dat betekent niet dat je eerst maar wat kan roepen over de macht van Ajax en vervolgens niet kan thuis geven als mensen daar wat fel op reageren, dat vind ik een beetje slap. Maar dit heb ik je vaker zien doen. Volgens mij wil je gewoon nooit toegeven dat je fout zat of dat anderen gelijk hadden.

On: Nogmaals, hoe kom je er bij dat Ajax macht heeft? Dat slaat helemaal nergens op. Ajax heeft geen macht. Ajax kan hooguit zeggen zelf geen zaken meer te willen doen met Raiola maar daar blijft het bij.

Overmars heeft zijn slechtste transferzomer ooit:
Veel Nordics (moisander, Zimling, sigi en Sana) lopen voor €3 miljoen de deur uit (wat overigens sportief niet eens zo slecht is) en hij heeft het nog aardig druk met het slijten van overbodige spelers:
V/d Hoorn(2018), Duarte(2017), Kishna (2016 optie) en Boilessen(2016). Als hij daar nog €4 miljoen wat doorverkoopregeling uit sleept is het goed.

Wat betreft inkopen is het Eigen Vermogen weer van €116 (feb 2015, na Blind) rond de €100 miljoen door Sinkgraven, Gudelj en nog her en der een miljoentje.

Maar het probleem is dat de opleiding, de inkoop en het scoutingsapparaat het niet aankonden om jaarlijks de beste spelers te verkopen. Overmars en De Boer maken er het beste van. Ze moeten na alle successen en verkopen even de balans tussen opleiden en inkopen vinden. Ik denk dat ze op het einde van het seizoen weleens een stuk of 7 spelers verhuurd kunnen hebben. Sommige uit nood en anderen als deel van hun opleiding.

Een dergelijk grote wijziging op de selectie had PSV 2 jaar geleden ook nodig om alles weer op orde te krijgen. PSV stijgt overigens komende 2 jaren sowiezo naar €50 miljoen Eigen Vermogen. Zo snel gaat het gewoon met kampioenen en bijbehorende goudpot genaamd CL.

15 juli 2015 om 02:58

PSV heeft sinds 2 jaar op bijna elke positie in het veld een andere speler neergezet. Dat je Ajax daar dus mee vergelijkt is naar mijn mening vergezocht. Ajax heeft in 5 jaar veel spelers gekocht die het uiteindelijk niet waard waren. Geef ik je gelijk in Maar Ajax heeft ook spelers verkocht. En laat Overmars nou toch even (maar) 34,5 mil hebben uitgegeven aan nieuwe spelers, waar tegenover weer 118,5 mil aan verkochte spelers staat. Dit seizoen moest er gewoon wat veranderen in de selectie. Er moest ervaring bij, en agressie. Zie daar...Heitinga en Gudelj. Het is niet zo vanzelfsprekend dat PSV opnieuw met twee vongers in de neus kampioen gaat worden, zoals sommigen van jullie doen overkomen. Ajax gaat zich dit seizoen, denk ik althans, niet zo makkelijk uit de weg laten slaan.

15 juli 2015 om 10:18

Ha, no way dat PSV met 2 vingers in de neus kampioen word. Sterker nog - ik denk dat Ajax dat word. Geen belangrijke pionnen verloren (moisander misschien maar ik schat Heitinga toch hoger in als Moisander) en hopen dat Cillissen blijft.

De selectie is weer een jaartje ouder en zga intact.

PSV daarentegen: Sterspelers depay,wijnaldum kwijt, Hiljemark en Rekik zullen denk ik ook gemist worden.. Het word sowieso een interessant jaar in de top van de Eredivisie, dat dan weer wel.

Riaola wil dit, probeert dat. Maar wat wil Kishna nu eigenlijk zelf? Luisteren naar Riaola en een goed contract bij een Italiaanse club? Maar net als Bouy uiteindelijk spijt krijgen? Als ie weg perse weg wil, lekker laten gaan. Maar wel voor een transfersom

In dit geval is niet de zaakwaarnemer de baas maar Ajax...
Ajax heeft ook nog eens een optie om te lichten dus als Ajax echt kwaad wil dan lichten ze die optie, zetten ze Kishna op de tribune voor 2 jaar en succes ermee...
Het lijkt de enige manier om in deze klootzakkenwereld te laten zien wie de baas is en om een signaal af te geven dat Ajax niet zomaar over zich heen laat lopen door een zaakwaarnemertje.

Volgens een andere site zou er 4 miljoen geboden zijn voor Kishna. Dus beetje raar dit bericht. Maar volgens dat zelfde bericht zou Lazio zich niet gemeld hebben bij Ajax. Vreemd allemaal.

Wat een idioot die Raiola man. Tuurlijk ik snap dit wel. Maar transfervrij voor zo'n speler als kishna? Wat denkt die wel niet??? Moet minimaal 5 miljoen op leveren. Men overschat deze speler. Het is echt een goede speler. Hij wordt alleen gek gemaakt door dit soort zaken mannetjes

Lekker de hoofdprijs voor vragen, laat hem dan volgend jaar maar de deur uit lopen. Maar als je op zoon manier bij de club weg gaat die jou heeft opgeleid. Ga dan nog maar een jaartje op de bank zitten of de tribune

Eindelijk kunnen we die raiola een keer dwarszitten dus dat moet overmars gaan doen..... Een absoluut belachelijk hoog bedrag vragen en poot goed stijf houden!! Optie die eenzijdig is lichten zodat je hem tm 2017 hebt vastliggen en als hij dan niet weg komt en kamp kishna raiola gaat beidehand doen 2 jaar in Ajax 2 op de bank!! Ze proberen de club te slopen voor eigen gewin nou dan sloopt Ajax jullie! Niks en niemand is groter dan de club

Als Overmars zijnde lach je dan toch heel hard, gooi je de telefoon op haak om vervolgens nóg harder te gaan lachen.... Die vent is gek.

Die gaat zeker weg, ik zou als Ajax zijne ook misschien wel transfervrij weg laten gaan, maar wel met 50% doorverkooppercentage. Als hij dan wel een goed seizoen in de Serie A draait krijg je er wel meer voor..

Snap ook wel dat 2,5 miljoen nu beter is, maar dat wordt weer een gebed zonder einde met meneer Raiola. Nu weet je precies waar je aan toe bent.

Of verkopen voor minstens 4 miljoen, of lekker laten banken bij jong ajax tot zen contract afloopt.

Wat een nare vent die riola, die wil alleen zijn eigen portomonee vullen, zonde want van kishna zouden we nog veel plezier kunnen bleven met zijn acties. Gewoon 4 miljoen vragen is vast wel een club die dat wil betalen, dan een vervanger halen bijv corona ofzoiets en erna nooit meer Zaken doen met riola, als ajax zijnde moet je gewoon een statement maken

Tja. Moeilijke afweging. Geef je die jongen zijn zin, en creëer je intern rust.....of heb je schijt aan die idiote eis van Raiola, en eis je geld voor die jongen, wat heel normaal is. Als je als club eenmaal toegeeft aan dit soort idiote eisen. Poot stijf houden zou ik zeggen, jammer voor die jongen.

Nou moet Ajax gewoon ook stug blijven en zeggen hij mag voor 6 miljoen vertrekken en anders pech speel je maar in de eerste divisie met jong Ajax. Waarom zullen ze hem transfervrij laten vertrekken als kamp Kishna problemen hebben?

Ajax moet dit gelijk de kop indrukken. Raiola moet niet het idee hebben dat hij nog machtiger wordt/kan worden. Kishna heeft een contract met Ajax, en Kishna heeft een contract met Raiola. Ajax heeft geen contract met Raiola.

Als Ajax vind dat ze nu 3 of 4 miljoen voor Kishna mogen vragen, dan hebben zowel Kishna als Raiola daar niks over te zeggen. Ja, hun mening natuurlijk, maar Ajax beslist in dat geval. Als Kishna er dan voor kiest om een jaartje uit te zitten en transfervrij te vertrekken, prima. Dat is wel zijn keuze.

Om eerlijk te zijn ben ik zowel Kishna, maar nog erger die rotte Raiola en alle vergelijkare zaakwaarnemers helemaal beu. Voetballen is potverdomme gewoon hun werk. Tegenwoordig zijn die mannatjes 17-18 jaar en denken ze gelijk dat ze het allemaal voor het zeggen hebben. En als ze dan vervolgens ook nog eens helemaal niet zo geweldig spellen staan ze nog als eerste te schreeuwen wat ze allemaal wel niet willen en eisen. Begin eerst maar eens met "werken voor je geld".

En die volgevrete italiaan zal vast een hoop goed hebben gedaan, maar puur door de uitstraling en de idiote uitspraken ben ik die vent ondertussen helemaal beu. Hij doet z'n best maar om Kishna nog deze zomer ergens anders onder te brengen, maar ik hoop van harte dat Ajax gewoon zegt: X miljoen, en geen euro minder.

Gratis? Is die pizzamalloot gek ofzo. Betaalt hij lekker zelf de transfervergoeding van minimaal 4 miljoen die Ajax wil.
Hij kan wel gratis een schop onder zn hol krijgen.

Opvallend, zaakwaarnemers krijgen ten slotte in principe 10% van het transfergeld, met andere woorden, hij doet het dus niet puur en alleen voor het geld, of in ieder geval op korte termijn niet.

Desalniettemin, why on earth zou Ajax zoiets toelaten? Ze hebben een potentiële 10 miljoen, goed één contractjaar dus 3 miljoen, in hun handen en zouden hem nu gratis de deur uit moeten laten lopen? Dan mag Raiola wel iets heel bijzonders terugdoen, hij heeft geen enkel ruilmiddel?!

15 juli 2015 om 12:42

Kishna heeft al een contract voor 4 jaar getekend,dat zou betekenen dat hij al onderweg is richting Rome.die Raiola heeft het toch weer voor elkaar gekregen.

15 juli 2015 om 14:52

Echt? Dit wist ik nog niet, maar wat heeft Ajax dan ontvangen? Iets of niets?

Talent heeft die jongen wel maar zijn mentaliteit zit hem tegen. Je ziet het ook aan hem, heeft een uitstraling dat hij er geen zin in heeft. Denk dat het voor Ajax wel beter is als hij vertrekt. Uiteraard tegen een transfersom.

Het hele gedonder begint weer van voor af aan, ik ben benieuwd of het weer zover zal komen dat de vader van Kishna ingrijpt. Ach, als hij zo graag weg wilt en niet zelf de ballen heeft om tegen Raiola in te gaan moet hij maar lekker naar Italië gaan.

Daarnaast heeft die gast het altijd over "respect" terwijl hijzelf een ongelikte beer van hier tot en met Tokyo (en nog verder) is. Hij zit ze vliegen met "zijn gratis" weg doen of tegen een sterk gereduceerde prijs.

Volgens de laatste berichten is er een principe akkoord tussen Kishna en Lazio en nu moeten de beide clubs er nog uitkomen. Reken maar dat Ajax hem echt niet gratis laat gaan, ze willen zeker een leuk bedrag met een doorverkoopclausule.

Het vertrek van Kishna komt niet als een verassing. Die Pizzaboer brengt je met speels gemak weg. Ik betwijfel of Lazio de juiste stap is, maar het gaat je goed man. Frank houdt nu eenmaal meer van ideale schoonzoon-types. Of je kan voetballen is (zie Siggy, vb hoorn, Viergever) van ondergeschikt belang. Netto laat alles vrolijk toe. Kishna heeft potentie zat, maar vergt een wat andere begeleiding en aanpak. Het boterde al een tijdje niet tussen die twee en dat straalt iemand als Kishna uit. Wanneer meldt zich er een club voor Frank de Boer?

Toch vind ik het een rare zaak. Waarom doen ze dit? Dit is ook niet goed voor Kishna, want hij komt daar niet aan spelen toe. Ik snap zijn probleem met de Boer ook niet. Het enige wat ik er van gezien heb is die warming up. Daarin geef ik de Boer gelijk: de reden voor een goede warming up is om blessures te voorkomen. Aangezien Kishna daar ervaring mee heeft is het terecht dat de Boer daar op let.
Ik ben bang dat Kishna niet overweg kan met de Boer omdat die recht voor zijn raap de waarheid zegt. Daar kunnen sommige mensen niet mee omgaan.
Het zal geen goede keuze voor Kishna zijn. Hij zal het daar niet gaan redden, hij heeft gewoon te weinig bagage.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren