Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Tweede middenvelder kan van Feyenoord naar Premier League’

Laatste update:

De kans is groot dat Feyenoord dinsdag afscheid neemt van aanvoerder Jordy Clasie, nu de Rotterdamse club en Southampton het bijna eens zijn geworden over de transfer van de Oranje-international. Er is echter nog een middenvelder die mogelijk overstapt naar de Premier League.

/

Volgens Engelse media staat Lex Immers in de belangstelling van Watford, dat gepromoveerd is naar het hoogste niveau in Engeland. The Hornets zouden op het punt staan om een bod uit te brengen op de 29-jarige aanvallende middenvelder, die jarenlang in zijn geboortestad voor ADO Den Haag voetbalde en in 2012 verkaste naar Feyenoord.

Watford-trainer Quique Sánchez Flores is naar verluidt bijzonder gecharmeerd van Immers, die in drie seizoen bij Feyenoord tot 94 wedstrijden in de Eredivisie kwam en daarin 31 keer scoorde. Watford versterkte zich reeds met onder meer Étienne Capoue van Tottenham Hotspur en de van Hamburger SV overgekomen Valon Behrami. Flores zou daarnaast van plan zijn om Benjamin Stambouli weg te plukken bij Tottenham.

Denk je dat Lex Immers naar Watford gaat?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou schitterend voor hem zijn

14 juli 2015 om 12:16

En voor Feyenoord! Dan Manu en Kazim nog de deur uit en een fatsoenlijke paar backs halen en het wordt nog eens wat.

14 juli 2015 om 12:20

Manu mag van mij blijven ... hij is grillig en daarom vinden mensen hem "slecht" maar in zijn eerste seizoen als volwaardig lid van Feyenoord 1 is hij bijna bij 20 treffers betrokken....

14 juli 2015 om 12:24

Precies, en als hij straks interlands voor Ghana gaat spelen levert hij echt nog wel wat op. Een speler die een hoop verkeerd doet, maar die een nachtmerrie is voor elke verdediger met zijn kracht en snelheid.

14 juli 2015 om 12:41

Spelers die risico nemen, doen over het algemeen ook veel fout. Als je niks onderneemt kan je ook niks fout doen. Dat principe is er bij sommige spelers veel te veel ingebakken, dan gebeurd er ook nooit iets. Manu neemt misschien af en toen iets teveel risico, maar ik vind het persoonlijk een leuke speler om naar te kijken.

14 juli 2015 om 13:10

Manu maakt zichzelf maar andere niet beter, dat is het probleem van Manu. Hij kan hard rennen, maar een goede pass of voorzet heeft hij niet. Het is een leuke speler om erbij te hebben voor wanneer je voor staat en je kan counteren, anders heb je weinig aan deze jongen.

14 juli 2015 om 13:19

daarom zal Manu ook geen basisspeler zijn maar hij kan wel ingebracht worden als je iets wil forceren of een voorsprong moet verdedigen.
Maar voor het juiste bedrag zal hij ook wel weg mogen.
En als Immers een leuk bedrag oplevert mag hij zeker weg.

14 juli 2015 om 12:16

Geweldig. Was zeer nuttig laatste jaren maar feyenoord moet voorruit. El Ahmadi , Vejinovic, Toornstra. Prima middenveld.

14 juli 2015 om 13:11

Voor wat hij heeft gekost en heeft gepresteerd was t een koopje,alleen in Nederland branden we een middenvelder af die er 31 maakt in 94 wedstrijden. Hij was ook zeker 1 van de belangrijkste spelers onder Koeman,helaas vorig seizoen totaal misbruikt door Rutten. Ik wens m het beste en ik hoop op middenveld Vejinovic,El Ahmadi,Schuurman want vind Toornstra eigenlijk een iets mindere versie van Lex

14 juli 2015 om 12:17

De jongen moet meteen gaan.
Dat is echt en klus voor hem.

14 juli 2015 om 13:20

31 goals in 94 is echt wel goed voor een middenvelder! Ik vind het geen goede voetballer maar hij pikt toch zn doelpunten mee

14 juli 2015 om 13:44

Ja het klopt dat manu goed was aan het begin van het siezoen maar hebben jullie ook het eibde gezien tegen heerenveen!?!?!? Deze man heeft ons europees voetbal gekost!

14 juli 2015 om 14:08

Ach, als in de eerste wedstrijd die buitenspel goal gewoon wordt afgekeurd waren we na de tweede wedstrijd (1-1) gewoon doorgegaan. En dan had Vitesse het wel afgemaakt. Kun je Manu niet aanrekenen.

14 juli 2015 om 15:57

Inderdaad een goed rapport heeft hij.zou hem liever volgend jaar in de kuip zien spelen. Maar gun het hem wel een beter salaris en een top competitie.

14 juli 2015 om 15:57

Inderdaad een goed rapport heeft hij.zou hem liever volgend jaar in de kuip zien spelen. Maar gun het hem wel een beter salaris en een top competitie.

14 juli 2015 om 15:37

En voor Feyenoord wanneer het +/- 4/5 miljoen kan vangen. Direct investeren in een degelijke linksback svp. Dan staat er een team wat zeker top 3 gaat spelen.

Ik en vele Feyenoorders met mij zijn bereid om hem op de waterfiets te brengen.

14 juli 2015 om 12:29

Ik gun hem een ritje in een limo. Ik vind de reactie van veel medekameraden schandalig. Lex heeft altijd hard gewerkt en 35 goals gemaakt in drie seizoenen. Er zit een nieuwe generatie supporters bij die niet doorhebben wat het Feyenoord gevoel is

14 juli 2015 om 12:36

@feye88: ik ook! Ik zie hem er ook wel voor aan om dat te doen dan. Gewoon ff een limo afhuren en met een pakketje bankbiljetten zwaaien terwijl hij een afscheidsrondje door Rotterdam rijdt xD

14 juli 2015 om 12:51

Het heeft niets met hem als persoon te maken. Lex komt op elk gebied te kort, iets dat bijvoorbeeld geïllustreerd wordt door het feit dat hij in 3 jaar nooit tegen een topclub heeft gescoord. Voor een nummer 10 van Feyenoord geeft hij ook te weinig assists. Het is gewoon niet goed genoeg.

Juist het gelul van 'het Feyenoord gevoel' maakt deze club kapot. Ja, hard werken is belangrijk, maar de overgrote, helaas zwijgende meerderheid vind het daarnaast (dus niet in plaats van) ook wel fijn om een nummer 10 te hebben die 3 keer een bal hoog kan houden.

14 juli 2015 om 13:08

Dus dan moet de persoon immers persoonlijk afgevallen worden ?? Heeft altijd 100 procent inzet getoond en is altijd spontaan naar de supporters toe maakt een praatje en je kan met hem lachen ..zie geen reden om een afkeer tegen de mens lex immers te hebben .

14 juli 2015 om 13:08

@michy
Ik heb het helemaal niet over hard werken, maar over onvoorwaardelijk club en spelers steunen. Ik vind het niet erg dat Lex gaat, maar waardeer zijn instelling en arbeid wel voor de club. hij is altijd positief geweest en de reacties op hem zijn werkelijk belachelijk. Vroeger hadden we de beste supportersschare van Nederland, maar ik begin steeds meer te denken dat dit verandert. We jagen allemaal spelers weg.
Vilhena wordt verrot gescholden, Immers wordt belachelijk gemaakt. Datzelfde geldt voor andere spelers. Hoe goed ze ook zijn, je bent supporter en daarom steun je ze. Zolang ze hun best voor de club doen doe ik mijn best om ze aan te moedigen.

Natuurlijk wil ik de stap vooruit maken, en daar is een andere 10 voor nodig. Maar laten we nou zorgen dat we onze huidige spelers met respect behandelen. Dan word Feyenoord een aantrekkelijke club voor spelers en sponsoren. Op deze manier krijgen we een slechte reputaties.

14 juli 2015 om 13:11

He he... Eindelijk iemand die er op dezelfde kritische manier naar kijkt. Het gaat niet alleen om hard werken. Op een gegeven moment gaat het ook om kwaliteit. Ik bedank Lex voor zijn inzet en goede jaren. Hij is een topgozer. Alleen moet Feyenoord doorselecteren.

14 juli 2015 om 15:11

Feye88 ben t volkomen eens met je,ik word ook erg moe van die zogenaamde supporters die lex zwart maken op diverse sites. Trouwens de supporters in de kuip waarderen m meer dan die fr12 schreeuwers. Tuurlijk is er wel eens commentaar maar dat valt in t niet test ik soms Lees op die fora pfff. Als je Messi wilt zien moet je lekker naar Barcelona gaan,en misschien moeten sommigen eens ff nadenken dat Feyenoord nu voor t eerst eens wat kan investeren omdat we bijna failliet waren. Maar dat weten die 11 jarige droeftoeters natuurlijk geeneens.

14 juli 2015 om 16:03

#Feye88 ik moet #mitchy gelijk geven willen wij groter beter en meer geschiedenis schrijven zullen we snel stappen moeten maken. Inplaats van ieder jaar maar aan tobben. Immers is een goede speler voor feijenoord. Hij heeft de juiste houding wat zeker bij Feyenoord past
maar niet voor de basis.

14 juli 2015 om 17:23

Ik geef mitchy geen ongelijk over het niveau van sommige spelers, maar wel over de manier waarop we ermee omgaan.

14 juli 2015 om 12:30

Waterfiets? Als het moet draag ik hem lopend, zwem ik door de zee met hem op me rug. Aub laat dit geen onzin bericht zijn, niet nog een seizoen met immers op nr 10. Doet gewoon pijn aan me ogen

14 juli 2015 om 12:42

Beetje respect voor hem.
Heeft veel goeds gedaan voor het team.
Verdient een mooie transfer
Laat het anderen maar eens zien, dat je niet gemist zal worden.
Dat zal nog eens tegenvallen.
Wel goed voor spelers als Vilhena
Het probleem van Feyenoord was vorig jaar oa, dat er een leegloop was.
Verder deden de anderen het wel redelijk, maar de echte klasse ontbrak.
Daardoor kunnen jonge talenten ook niet vrijuit voetballen.
Verder als Rutten gewoon wel het elftal had kunnen motiveren, tot het laatste moment, dan hadden ze gewoon normaal 3e geworden.

14 juli 2015 om 12:46

Ik vraag me dan egt af wat je bedoelt met heel veel goed gedaan voor de club.
Want ik heb hem een paar leuke wedstrijden zien spelen met Pelle voor hem, maar voor de rest heb ik m drie jaar kapot lopen ergeren aan hem.

14 juli 2015 om 12:49

35 goals in drie seizoenen. Hij was een vooruitgeschoven verdediger onder Koeman. Jaagde alles op en veroverde voorin veel ballen
Gaf tegenstander geen tijd. Alleen aan de bal en in de combinatie niet zo sterk

14 juli 2015 om 14:02

@htvj dan heb jij heel weinig wedstrijden 90 minuten gezien de laatste drie seizoenen. Kun je 2 jaar geleden nog herinneren? Seizoen 13-14, misschien was inmers toen de 2de competitie helft wel de beste speler in de eredivisie. Won daarom ook de zilverenschoen.

Immers is vorig jaar gewoon totaal misbruikt, speelde ook veel minder diep mede door het ontbreken van pelle. Halve verdediging was weg, de "talenten" waren compleet uit vorm. Ik gun het deze onderschatte voetballer wel jullie gaan hem vanzelf missen!

14 juli 2015 om 15:16

Hij had zelfs moeten winnen,scoorde laatste wedstrijd,blind een eigen goal en een slechte partij terwijl ze gelijk stonden voor de laatste wedstrijd. Dus je hebt volkomen gelijk,hij is geen technische 10 maar voert die positie op zijn manier prima in en met t geld wat Feyenoord in die tijd kon investeren(0€) was dit een gouden aankoop.

Lex Immers bij Watord.
Ja, dat moet kunnen.
Immers is geschikt voor het Engelse hots en knotsvoetbal.
Meteen doen en zakken vullen.

14 juli 2015 om 14:14

Met deze statistieken zou hij ook prima in de spits kunnen spelen bij Schalke.
Hij heeft de laatste 3 jaar net zovaak gescoord als de door vele geliefde Huntelaar heeft gedaan als "superspits"

Denk niet dat hij het niveau van de BPL aan kan. Laat hem eerst maar hier goed en constant spelen.

14 juli 2015 om 12:18

Lol, hij is 28 en de rek is er voor hem in de eredivisie aardig uit hoor. Dit is gewoon de ideale stap voor hem op het juiste moment. En laten we zo'n promovendus in Engeland nou ook niet overschatten. Immers kan daar heus nog wel wat toevoegen.

14 juli 2015 om 12:35

Watford heeft met Capoue en Behrami al 2 middenvelders binnen die een klasse beter zijn dan Immers. Ook Stambouli, die genoemd wordt, is meer een aanwinst voor Watford tov Immers.
Enige 'min'puntje is dat het alle 3 geen aanvallend ingestelde middenvelders zijn, maar daar hebben ze Almen Abdi al die ik toch ook hoger inschat dan Immers.
Bovendien kan Fernando Forestieri, die van origine een schaduwspits is, ook prima op 10 spelen.

14 juli 2015 om 12:55

Precies, ik zie zo gauw geen plekje vrij voor Lexie

14 juli 2015 om 12:26

Het is een promovendus for God's sake. Mensen moeten een stoppen met het verheerlijken van de PL. Er wordt daar absoluut niet naar het financiële verschil met de Eredivisie gespeeld ofzo. Nederlanse clubs hebben altijd veel goede kansen tegen de Engelse, dus Immers kan makkelijk (en voor met zijn manier van spelen) mee bij een promovendus in de PL.

14 juli 2015 om 12:56

Maar zie jij hem in de basis komen dan? Ik weet niet of je de selectie van Watford een beetje kent, maar ik zie toch echt geen plekje ingeruimd worden voor Lexie.

14 juli 2015 om 16:21

Denk dat hij daar in ieders geval meer respect ontvangt als wat hier wat zogenaamde mede supporters roepen. Hij kan daar met zijn werklust en doelpunten een held worden en gun hem dat van harte.

Meteen doen als ik Immers was,zo een kans krijg je nooit meer.

Benieuwd welke club lexie gaat

Dit zou een schitterende deal zijn voor alle partijen. Lex in de Premier League, wij nog een paar knaken plus een plekje vrij voor een technisch en tactisch sterkere voetballer op het middenveld. Echter, de Daily Mail zit er veelvuldig naast. Het zal wel niet doorgaan...

Zou voor beide partijen een mooie deal zijn. Met Gustafson(?) zou van Geel dan alweer snel een vervanger paraat hebben. Op die manier hou je vijf middenvelders over met Vejinovic, Vilhena, Toornstra, El Ahmadi en Gustafson.

Perfect aantal voor komend seizoen waarin je geen Europees voetbal speelt. Hopelijk levert Lex nog een mooi bedrag op van een paar miljoen. Kan denk ik wel mee in de kelder van de Premier League. Het mooie voetbal van vorig jaar zal ook minder worden in de Premier League. Dan is een type Lex Immers wel een toegevoegde waarde.

14 juli 2015 om 12:28

Gustafson schijnt al een aanbieding op zak te hebben en zou volgende week al naar Rotterdam komen (om verder te praten?!) Ben zeer benieuwd naar hem,meerdere clubs zijn in hem geintresseerd. Nu hopen dat dit geen gerucht is en Lex dus naar Engeland verhuisd zodat Feyenoord verder kan de selectie rond te krijgen, Kazim mag nog vertrekken, verder hoop ik echt dat Vilhena en Boetieus bijtekenen en er nog een LB en 2 CV aangetrokken kunnen worden.

14 juli 2015 om 12:38

Als het aan mij ligt wordt er gewoon één serieuze concurrent gehaald voor Kongolo en van Beek. Als je weer een type Mathijsen haalt blijven Kongolo en van Beek hangen op dit niveau. Ze hoeven op deze manier nooit het beste uit zichzelf te halen. Gewoon Botteghin halen bij Groningen en een serieuze kans geven.

Een linksback is welkom, maar daar zou Kongolo ook kunnen spelen. Ik zou namelijk geen enkele fatsoenlijke linksback kunnen noemen die interessant voor Feyenoord zou kunnen zijn.

Over Boetius ben ik wel positief gestemd. Die gaan binnenkort praten en zullen er denk ik wel uitkomen. Vilhena wordt een lastig verhaal helemaal na die confrontatie met de supporters.

14 juli 2015 om 12:43

Van Anholt misschien maar die wilt liever aan de rechter kant spelen. Opzich ook niet verkeerd. Kan karsdorp miss naar het middenveld en wilkshire de strijd aan gaan met van Anholt.

14 juli 2015 om 12:57

Zou een leuke optie voor de rechterkant zijn inderdaad. Links wil hij liever niet dus sluit ik dat uit. Dan zal het scoutingsapparaat toch eens wat moeten gaan doen. Heb in de periode van van Geel alleen maar oud-bekenden en toevalstreffers gezien. Ze moeten toch wel een fatsoenlijke linksback kunnen scouten?!

Clasie en Immers weg voor zo'n 20 miljoen en dan Gustafson halen voor 2. Een middenveld met EL Ahmadi, Toornstra, Vejinovic, Vilhena, Gustafson en de 3 talenten Schuurman, Verdonk en Nieuwkoop moet genoeg zijn voor een top 3 klassering.

14 juli 2015 om 16:12

@fr_piet

El-Ahmadi plus 5 miljoen Euro ruilen tegen Ebecilio en Ziyech.

Clasie, Immers, Manu, Kazim en Vilhena verkopen.

Dan moet je sowieso nog een centrale verdediger halen die links centraal kan spelen, liefst een linkspoot. Daarbij zou je misschien ook nog een spits kunnen halen.

Doe je dit dan heb je een kwalitatieve selectie met veel talent en (redelijk) gegarandeerd van een vast (goed) basisteam voor de komende twee jaar.

Tegen elk aannemelijk bod svp. Heel gauw weg doen. Ik zie de bui alweer hangen als hij blijft namelijk, consequent een basisplek en nog een jaar in Rotterdam moeten lijden onder de aanwezigheid van deze beperkte speler.

Kan je van zijn salaris mooi de contracten van Boëtius en Vilhena verlengen, terwijl je met Gustafson weer een geweldige middenvelder erbij hebt. Als dit doorgaat voorzie ik een mooi seizoen voor Feyenoord.

14 juli 2015 om 12:26

*huilt van geluk* .... hopelijk is dit waar... iedereen weet dat Veijnovic/immers niet gaat werken op het middenveld. Ik vind Lex een sympathieke gozer.. altijd aardig tegen de supporters etc maar ik vind het zo gênant dat hij onze nummer 10 is....

14 juli 2015 om 12:29

nou zal Gio sowieso zonder 10 spelen, dus zal dat meevallen, maar ik vond het zondag ook al meteen beter lopen toen Immers eraf ging. Er zit zonder hem een hoop voetballend vermogen in die linie, dus ik zie het ook wel zitten.

14 juli 2015 om 14:37

Schuurman doet het erg goed in de voorbereiding en Vilhena was verdedigend goed op Lb... voegde aanvallend niet zoveel toe maar dit was ook zijn eerste keer op lb.

Omg laat dit waar zijn. Weg met die vent die gozer is al jaren een blok aan Feyenoords been bij goed bod meteen weg doen.

Voor alle partijen het beste, al vind ik Immers misstaan in een rijtje met Behrami en Stambouli

1 op 3 scoren en dan nog zeiken op hem, maar de Feyenoord supporters zijn natuurlijk verwend met scorende spelers, hebben natuurlijk elk jaar wel spitsen die er 20 maken. Vooral die buitenspelers scoren aan de lopende band, ja dan moet je Immers gelijk lateb gaan. Die man scoort nooit!!

14 juli 2015 om 12:39

Immers was nuttig in de tijd met Pelle. Voor de rest is hij gewoon niet goed genoeg. Vorig seizoen maar 7 doelpunten. Dat is gewoon onacceptabel en dan heb ik het nog niet eens over zijn veldspel gehad.

14 juli 2015 om 13:09

Hoeveel spelers van Feijenoord hebben vorig seizoen vaker gescoord?

14 juli 2015 om 15:02

Maakt dat uit? Immers staat op een positie waar bijna van geist wordt dat hij scoort, of anderen in de positie brengt om te scoren. Dat heeft hij niet gebracht. Nu er belangstelling is kan je hem verkopen en een jongere, betere speler neerzetten. Immers zal best wel naar de Premier League willen, topcompetitie!

Oh en Kazim, Te Vrede, Toornstra en Manu hebben er allemaal meer gemaakt. Achahbar heeft er 4 met nog geen kwart van de speelminuten van Immers.

14 juli 2015 om 13:09

Arnhemmer
Je hebt gelijk, ik vind dat Feyenoord een mooie supportersschare heeft maar het valt mij op dat er bij een hoop een soort van Amsterdamse arrogantie in sluipt. Feyenoord is de club van geen woorden maar daden, mouwen opstropen en gaan. Als ik dan lees hoe ze over Immers praten....ach ach ach. Hij is het voorbeeld van alles waar Feyenoord voor staat. Gaan ze ouwehoeren dat hij er niks van kan. Wat verwachten jullie dan? Een Messi op nummer 10.

Ben benieuwd hoeveel middenvelders de Feyenoorders kunnen opnoemen die elk seizoen meer dan 10 doelpunten hebben gemaakt de afgelopen 10 jaar. Ik zal jullie op weg helpen, Wijnaldum en Immers....

Typisch dat de meeste deze gasten het liefst met pek en veren de Kuip uit hebben en willen zien gaan. M.i Feyenoord onwaardig.

Edit:typefout

14 juli 2015 om 13:15

Immers wordt ook wel gewaardeerd om het harde werken, maar het is niet zo dat je met alleen je mouwen opstropen automatisch een publiekslieveling wordt in De Kuip. Clasie en El Ahmadi zijn spelers die ook de mouwen opstropen, maar ook voetballend laten zien het shirt waard te zijn. Dan wordt je echt gewaardeerd in De Kuip.

Praten over amsterdamse arrogantie in Rotterdam is natuurlijk belachelijk. Als er ergens geen spraken van is, is dat t wel.

14 juli 2015 om 13:18

Sorry hoor, maar je praat echt onzin. Lex wordt door iedereen gerespecteerd om zijn inzet en werklust op het veld. Zijn voetballende kwaliteiten zijn echter gewoon mager te noemen, vandaar dat de meeste Feyenoorders het niet erg zouden vinden als hij vertrekt. Geweldige instelling moet ook gepaard gaan met voetballend vermogen, hij speelt immers niet meer bij Den Haag.

Wijnaldum wilde niemand graag weg hebben hoor, we waren alleen wel blij met de transfersom destijds.

14 juli 2015 om 13:50

Als je zo de reacties leest van Feyenoorders over Immers de aflopen jaren blijkt wel dat hij zeer zeker niet door iedereen gewaardeerd en gerespecteerd wordt. Lees alleen al de meeste reacties in dit topic.

Dat het geen spelverdeler is ben ik met je eens maar volgens mij bestaat een elftal uit een juiste balans van verschillende soorten voetballers. Als je allemaal spelverdelers op het middenveld hebt dan wordt het helemaal niks. In dat opzicht is hij altijd van waarde geweest voor Feyenoord, dat zag Koeman en later ook Rutte en daarom vind ik dat hij meer respect verdiend. Ook dat domme gelul over dat hij zoveel kansen mist. Dat is wel zo maar daarentegen loopt hij 1 op 3 als middenvelder. Geen Clasie, El Ahmadi, Vilena zelfs Boetius of Toornstra kan daar aan tippen.

Over Wijnaldum, hij wilde weg, werd bedreigd, zwaar uitgefloten in de Kuip toen hij daar met PSV kwam......en dat voor een kind van de club en iemand die van eigen centen een behoorlijk bedrag in de Feyenoord opleiding heeft gestoken. Top hoor!

14 juli 2015 om 14:12

Amsterdamse arrogantie? Dat vele Immers zo afzeiken is teleurstellend, maar om Immers te willen behouden omdat hij zo hard werkt is onzin. Tijden veranderen en als we naar het hedendaagse voetbal kijken is bijv. Atletico Madrid een team dat in mijn ogen 'rotterdam nieuwe style' speelt. Een vechtmachine die gaat voor elke bal en meter en in balbezit goed kan voetballen.

Zou toch echt een topdeal zijn. Immers kan nog een paar jaar goed verdienen. Watford heeft er een echte vechter bij die altijd 100% geeft en Feyenoord krijgt nog wat centen voor een middenvelder die voor Feyenoord zijn beste tijd heeft gehad.

Ik vraag mij wel af hoe vaak Immers ligt te kreunen op de grond in Engeland. Dat deed hij bij Feyenoord al regelmatig. Dat wordt nog wat.

Ik doe een gebedje voor deze transfer, Lex het is je gegund.

Hahaha die Lex Immers. Deze man is zo slecht. Zou 2 miljoen toegeven als die maar weg is.

Dit verklaart denk ik waarom Feyenoord interesse houdt in die ene Zweed. Voor Feyenoord zou het fantastisch zijn als Immers wordt verkocht. Wij kunnen dan eindelijk stappen gaan maken.

Jaaaa, strik er omheen. Nooit meer bij Feyenoord terugkomen ook. Immers was een uithangbord van Feyenoord voor ambitieloze jaren. Immers had onder Been en Beenhakker een goede aankoop geweest voor die periode, maar onder Koeman had hij al na 1 seizoen weg gemoeten om de stap naar een kampioenschap te maken. Immers was op werklust goed voor Feyenoord, maar met een echte 10 hadden we kampioen geworden.

Zou ik Lex gunnen, maar F'noord ook. Ze verdienen beter dan Immers.

Feyenoord gefeliciteerd

Feyenoord zou er zoveel op vooruit gaan als Immers er niet meer was.

Dit zou voor beide partijen een goede deal zijn, Lex eindelijk zijn nieuwe uitdaging waar hij naar uitkijkt In de PL nog wel) en Feyenoord nog wat centen voor een speler die zich altijd 100% ingezet heeft maar op een positie stond waar andere dingen nodig zijn om succesvol te zijn.

Immers, Te Vrede, Kazim, Vermeer of Hahn, Ahmadi kunnen nog allemaal vertrekken dus als je daar 2 top versterkingen voor terug haal kan je gewoon 3 of misschien zelfs 2de eindigen.

14 juli 2015 om 13:22

Heb je alleen een heel dunne spoeling met het beeld wat je nu schetst. Slechts 1 keeper, 1 linksback, anderhalf rechtsback (karsdorp moet groeien, Wlkshire's verhaal kennen we), twee centrale verdedigers, anderhalf spits (kuyt evt vleugel als iemand/een tweetal van het trio Bilal, Manu, JP niet kan slagen op rechtsbuiten) en in mijn ogen geen topper defensief op het middenveld. Toornstra en Vejinovic zijn wat aanvallender ingesteld, Vilhena moet nog maar eens laten zien dat hij het nog/weer kan en die Gustafsson is toch ook aanvallender ingesteld? Al kun je daar nog gokken op de jeugd (types Verdonk), maar gokken moet niet in de top.

Mijn conclusie is dus: Vermeer, Hahn en Karim niet laten gaan. Kazim of te Vrede de deur wijzen, maar niet beide (ik zou Kazim de zandbak in sturen als dat nog kan). Versterking halen voor de linksback (sowieso) en centraal achterin (sowieso), mogelijk een rechtsback maar dat is de minste prioriteit. Dan heeft Feyenoord een team staan dat de top-3 waardig is (misschien nog een stuntje naar boven).

14 juli 2015 om 14:07

Bilal-Manu
Kuyt-Achabar-Hermann
Boetuis-Fernandes

Sleegers-Vilhena
Veijnovic-Nieuwkoop
Toornstra-Schuurman

Woudenberg-Nelom
Kongolo-Verdonk-Gronsfeld
Van Beek-Knoester
Karsdorp-Wilkshire-Cabral

Hahn-Miazek-Bijlow

Deze selectie heb je dan dat moet wel lukken lijkt me ik zie eigenlijk alleen dat we centraal in de verdediging een ervaren jongen nodig hebben en op de rechtsbuiten nog een speler.
2 Alrounders en je hebt een hele puike selectie zeker als je je bedenk dat we alleen knvb beker spelen en competitie meer aankopen zou alleen maar ten koste gaan van jeugdspelers als woudenberg, Miazek, Schuurman en etc.

Als je bij deze selectie nog bijvoorbeeld Botteghin en bijvoorbeeld Slagveer haalt dat je eigenlijk gewoon klaar bent. En het mooie hieraan is dan het salarishuis wat je hebt en het geld wat je over houd om eventueel in de winter nog je zwakste plek te versterken. Ook hebben we best veel multi funtcionele spelers in Huis met Sleegers (10 en linksbuiten) Veijnovic (Vm en lcm misschien zelfs 10) Kuyt ( spits, Rv en rb) Kongolo (Lv en Lcv) Toornstra (10, rcm en rv) Achabar (lv, spits en 10) en Verdonk die (lb, lcv en cvm kan natuurlijk)

Ikzelf heb vertrouwen in de Miazek maar hoe jij het bekijk zou je eventueel nog een ervaren doelman er bij nemen dan.

14 juli 2015 om 14:26

Wat aan deze lijst vooral opvat is het gebrek aan ervaring. Je kan meteen 9 of 10 namen eruit plukken die geen tot nauwelijks ervaring op hebben kunnen doen op Eredivisie-niveau, laat staan Feyenoord 1. Overigens mis ik Dammers in het lijstje, is die verhuurd of toevallig over het hoofd gezien (is maar een detail hoor)?

Wat betreft het multifunctionele van meerdere speler, een mooie bijkomstigheid, maar je moet in mijn ogen altijd uitgaan van de natuurlijke positie in plaats van een (halve) noodoplossing. Bij Toornstra als rechtsbuiten hebben we bijvoorbeeld gezien dat hij niet goed genoeg uit de verf komt.

Miazek en Bijlow kun je een keuze in maken, de ene traint vast mee met het eerste (3e keeper), de ander vaste kracht bij de beloften. Eventueel één van beide verhuren aan een ploeg uit de JL top, of laagvliegers uit de ED. Maar deze jongens ken ik verder niet, dus dit is puur giswerk hoor. Ik denk dat Hahn meer kan leren van Vermeer dan de meesten denken, daarom zou ik ze beide behouden. Een keeper erbij zou dan 'overkill' zijn uiteraard.

14 juli 2015 om 15:06

Ok veel onervaren spelers inderdaad en dat klopt ook wel maar wel hele grote talenten Sleegers, Schuurman en Nieuwkoop zijn daar een voorbeeld van. Dit zijn jongens die met een goede motivatie en juiste begeleiding het Nederlands elftal kunnen halen.maar ja meer grote talenten haakte uiteindelijkj af.

Ik kan me goed vinden in je kritiek maar dat van Toornstra ben ik het niet mee eens hij was best een revelatie in de eerste helft van het seizoen ondanks hij een verhuizing heeft gehad, moest wennen aan zijn nieuwe club ineens veel meer wedstrijden moest spelen (europees) Rond de winterstop zag je de mankementen van Rutte te voor schijn komen en zag je dat heel Feyenoord door de mand viel. We speelde Europees en eredivisie maar je zag Rutte ondanks over vermoeidheid gewoon spelers als Vilhena, Boetuis, Achabar, Woudenberg en Bilal op de bank houden pas toen de schade al was gedaan begon je deze spelers wat meer te zien. Rutte heeft Feyenoord erg beschadigt in mijn ogen en het is te hopen dat Vilhena en Boetuis alsnog verlengen ze praten gelukkig alweer.

Dammers was ik overigens vergeten en ja er zitten veel talenten tussen maar vergeet niet dat van Beek en Kongolo er ineens moesten staan net zoals dat bij de Vrij en Martins indi was ze hadden maar een paar wedstrijdjes gespeeld voordat ze er ineens moesten staan die plicht hebben we nu niet. Ons centrum staat al 1.5 jaar basis en straks met (schatting) Veijnovic, Vilhena en Toornstra hebben we ook een erg ervaren middenveld met spelers op een goede leeftijd. We hebben eigenlijk genoeg ervaring met Kuyt, Wilkshire, Toornstra, Veijnovic en spelers als Kongolo, van Beek, Nelom, Vilhena, Boetuis, Hahn, Manu en Bilal hebben ook wel wat wedstrijdjes in hun benen. Tel daar bij Botteghin en Slagveer en je hebt een mooie mix van ervaring en talent.

Met Makaay, Landzaat, Gio, Tomasson, Hofland, Lucius en Timmer hadden we ook lekker veel ervaring maar daar moet je je niet op blind staren hoor. Ken je nog het Ajax wat de champions leage won? Ervaring op elke linie maar vooral jeugd en gretigheid.

Hahn
Karsdorp
van Beek
Botteghin
Woudenberg
Schuurman
Veijnovic
Vilhena
Boetuis
Kuyt
Basacikoglu
14 juli 2015 om 15:49

Veel te weinig ervaring met alleen Kuyt en reserve Wilkshere als je El Ahmadi ook nog laat vertrekken. Is ook gewoon belangrijk om hem erbij te hebben voor de ontwikkeling van die talenten.

14 juli 2015 om 14:08

Denk het ook niet maar ik noemde alleen de spelers waar transfer geruchten over zijn Manu staat overigens ook in de belangstelling schijnt het.

Hahaha Immers in de BPL😂😂😂. Ik vind hem niet fantastisch spelen om het zo maar even te zeggen, dus dit bericht heeft me echt verbaasd haha. Kan het niveau daar sws niet aan...

14 juli 2015 om 13:12

Ik ken lex persoonlijk een beetje en die zou er totaaaal geen moeite mee hebben om 2/3/4 seizoenen op de bank of tribune te zitten voor een miljoentje of 2 !

Ze hebben nu Vejinovic als vervanger voor Clasie. Nu moeten ze Chery halen als vervanger voor Immers en Van den Berg of Tibbling als vervanger van de mogelijk ook vertrekkende El Ahmadi. En dan alleen nog een goeie spits. De zoon van Henrik Larsson schijnt ook een groot talent te zijn. Hij speelt bij Helsingsborg IF. Misschien is hij een leuke optie. Papa Larsson zou het geweldig vinden denk ik.

14 juli 2015 om 13:21

Ze willen ook Gustafsson halen als vervanger voor Immers maar Larsson zou inderdaad ook leuk zijn

14 juli 2015 om 15:34

Chery gaat cashen dat is geen optie meer. Als Clasie vertrekt en Immers ook dan heb je een middenveld met Veijnovic, Toornstra en El Ahmadi, voor eredivisie begrippen een uitstekend middenveld. Dan zal er wel nog een goede versterking gehaald moeten worden. Met de nieuwe TV gelden die in Engeland betaald worden kan het zo maar zijn dat Watford 5 miljoen neer gaat leggen voor Immers. Voor dat geld moet je wel een meer dan waardige vervanger kunnen aantrekken.

Immers in de PL, kan ie mooi een vinger opsteken naar alle criticasters die hem net goed genoeg vinden voor de Belgische derde klasse.

Whhahahaa immers in de BPL!!?!

14 juli 2015 om 13:52

Ik kan een hele sloot aan BPL-spelers opnoemen die absoluut niet beter zijn dan hij.

Verkopen!.Zet hem zelf wel af bij de poort.

Zou toch ideaal zijn voor Feyenoord, en ook mooi voor Immers. Feyenoord en Immers is nooit een goede match gebleken, op deze manier kan men op een mooie manier uit elkaar.

Van Geel moet nu spijkerhard zijn en een NEE verkopen aan Watford. Feyenoord wordt leeggeplukt. Op die manier blijft er niets over van het middenveld. Alleen Boetius en Vilhena nog verkopen en een paar goede verdedigers aantrekken en Feyenoord is klaar voor het nieuwe seizoen.

Lenie heeft altijd gezegd ; ik zou nooit voor ajax kunnen spelen !!!
Hahhaha alsof die ooit dat nivo kan aantikken hahhaa misschien ajax zaterdag 2

14 juli 2015 om 14:29

Heeft echt totaal niks met het artikel te maken ook. Nog wat nuttigs toe te voegen of wil je het hier bij laten?

zak geld pakken en wegdoen, zijn genoeg spelers met het niveau Immers. Indien Feyenoord mee wilt doen moeten ze Immers laten gaan en kijken naar beter materiaal. Maakt ruimte voor tallenten

Strik eromheen en gaan, zowel voor Feyenoord als voor Immers beter.

Zou een goed moment zijn voor zowel Feyenoord als Immers. Immers kan naar de PL, en zal daar goed passen bij een club onderin. Vechten naar hartenlast in de grootste competitie ter wereld. Waarschijnlijk knokken tegen degradatie maar dat kan ook mooi zijn.

Voor Feyenoord goed want het tijd is door te selecteren op spelers met wat meer voetballend vermogen. Bovendien hebben we met onder andere de aanwas van talenten als Schuurman de positie toch als goed bezet.

Ben geen fan zijn spel maar gun het hem beste in Engeland als hij daadwerkelijk gaat

Meteen doen! Met Kuijt erbij heb je al een speler die de rest op sleeptouw neemt. Verder heeft Immers geen echte kwaliteit die hem onderscheid van de rest. Kan je net zo goed een middenvelder opstellen die wel een steekbal kan geven of kan meevoetballen.

Ook leuk voor Immers, kan hij nog aardig verdienen en in de Premier League spelen! Hij is een vechter dus zal daar echt wel passen.

Voor Watford een prima speler. Zal op voetballend gebied niet veel gaan toevoegen vermoed ik, maar gezien zijn werklust kan hij wel eens een publiekslieveling gaan worden. Watford zal toch tegen degradatie gaan spelen en dan is het toch fijn als je een paar bikkels in de selectie hebt.

Maar dit is leuk ,maar waar komt dit gerucht vandaan.
Over El Ahmadi schrreven ze ook genoeg.
Klopt meestal gedeeltelijk. Dus laat eerst maar zien dan geloof ik het pas.

Ik hoop het! Dan zijn we tenminste van hem af!

Strik erom en lekker laten gaan

Lijkt me geweldig als dit doorgaat. Zou voor Feyenoord en voor Lex trouwens ook geweldig zijn,feyenoord geld erbij,en Lex in Engeland ballen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren