Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Manchester United is op dreef en keurt vierde miljoenenaankoop’

Laatste update:

Morgan Schneiderlin wordt de vierde zomerse versterking van Manchester United. Britse media verzekeren in de nacht van zondag op maandag dat de middenvelder van Southampton zondagavond op Carrington, het trainingscomplex van the Mancunians, een medische keuring heeft ondergaan. Dat geldt ook voor Bastian Schweinsteiger, die in navolging van Memphis Depay en Matteo Darmian ook op de avances van Manchester United inging.

/

Southampton stelde zich de voorbije wegen stug op in de onderhandelingen met Manchester United. Een initieel bod op de 25-jarige middenvelder uit Frankrijk werd onvoldoende geacht, maar het lijkt erop dat de clubs inmiddels tot een vergelijk zijn gekomen. Over de transfersom en de contractduur zal maandag meer duidelijkheid ontstaan, al zal het waarschijnlijk om minimaal dertig miljoen euro en een contract voor vijf jaar gaan. Schneiderlin en Schweinsteiger zullen in principe maandagmiddag met de selectie van Louis van Gaal afreizen naar de Verenigde Staten, waar de club wederom een deel van de voorbereiding afwerkt.

Voor Schneiderlin gaat eindelijk zijn wens in vervulling. De middenvelder was een jaar geleden al uit op een mooie transfer, maar Southampton verleende geen medewerking. Schneiderlin was zeer teleurgesteld, maar groeide vervolgens wel weer uit tot een bepalende speler voor het team van Ronald Koeman. Depay was weken geleden al de eerste zomerse versterking van Manchester United voor komend seizoen. Daar kwam Darmian, overgekomen van Torino, pas afgelopen zaterdag bij.

Louis van Gaal is blij met de komst van Matteo Darmian! #torino #mufc #instavoetbalzone

Una foto publicada por Voetbalzone (@instavoetbalzone) el


Een goede aankoop van Manchester United

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zeker goede transfer. Deed het prima bij Southampton. Zal zeker ook van waarde zijn bij Manchester United.

13 juli 2015 om 01:09

Blind gaat dus aankomend seizoen banken of concurreren met Shaw

13 juli 2015 om 01:29

Waarom met Shaw? 2 verschillende posities

13 juli 2015 om 01:40

Omdat hij als verdedigende middenvelder of als linksback speelt. United heeft na Blind nu Carrick, Schweini en dan Schneiderlin en die zijn allen stukken beter. Dan blijft de linksback positie over, dus concurreren met Shaw. Oftewel: Blind gaat op de bank.

13 juli 2015 om 01:41

Blind heeft onder van Gaal al eerder linksback gespeeld. Op het middenveld zal hij het niet redden tegen Carrick, Herrera, Schweinsteiger en deze schneiderlin.

13 juli 2015 om 04:08

Als je VG kent dan weet je dat hij houdt van schuiven met pionnen, gekeken naar de tegenstand. Hij wil zoveel mogelijk opties hebben om het spelbeeld te kunnen wijzigen. Blind gaat gewoon veel spelen, maar idd, krijgt meer concurrentie. Dat is overigens gewoon goed voor Oranje, dat stimuleert om nog beter te worden.

13 juli 2015 om 11:22

Oh sorry. Het was nogal laat en ik was er niet bij. Ik dacht dat je bedoelde dat Scheiderlin met Shaw ging concurreren. Maar er staat duidelijk 'blind'. Mijn excuses

Direct beste middenveld van de prem, laatste 10 jaar was ons middenveld onze weakest link met types zoals cleverly en anderson

13 juli 2015 om 00:25

Nu moeten ze alleen nog even een goede verdediger halen. Dan doet United mee om alle prijzen.

13 juli 2015 om 00:32

ik zou het liefst ook willen dat Hernandez blijft hij kan een zeer nuttige speler voor ons worden

13 juli 2015 om 00:32

Beste de duo Matic-Cesc vergeten?

13 juli 2015 om 00:37

Een middenveld bestaat niet alleen uit die twee spelers. Met Carrick, Schneiderlin, Schweinsteiger, Herrera, Mata, Rooney en eventueel nog Di Maria is het middenveld in zijn geheel veel beter dan dat van Chelsea. Ik vind de back-up bij Chelsea namelijk redelijk matig i.v.m. de basisspelers. Dus ja, ik snap zijn reactie van beste middenveld van de Premier League wel.

13 juli 2015 om 01:14

Je vergeet alleen dat Chelsea 4-3-3 speelt. En met Fabregas , Oscar en Matic staan daar wel fantastische spelers. En ze hebben altijd nog Willian , Ramires en Mikel. Persoonlijk vind ik dat beter. Zeker omdat Schweinsteiger en Schneiderlin zich eerst nog moeten bewijzen. Terwijl de middenvelders van Chelsea dat allang hebben gedaan. Ook zijn beide aankopen in het afgelopen seizoen vaak geblesseerd geweest.

Kijkend naar het huidige middenveld. Viel Di Maria voor zijn prijskaartje smerig tegen. Blind heeft weinig bijzonders gedaan zoals te verwachten. Herrera is een redelijke speler. En Mata deed het wel goed. Je vergeet overigens de beste middenvelder van Utd. Namelijk Carrick. Met Carrick speelde Utd zoveel beter dan zonder. Ik ben ook benieuwd of hij blijft. Want met Blind , Schneiderlin , Schweinsteiger , Herrera en Carrick zelf. Word het daar wel erg druk.

13 juli 2015 om 01:23

Je vergeet blind en fellaini

13 juli 2015 om 01:24

@smk

13 juli 2015 om 01:39

@nederland;

Blind zal met deze aankopen waarschijnlijk de back-up van Shaw gaan worden. Dat ik Fellaini vergeten ben, is inderdaad waar. Mogelijk dan toch maar Januzaj op de flanken gebruiken en Fellaini als back-up van Mata.

13 juli 2015 om 08:59

@smk88

Ze hebben nog nooit 1 wedstrijd samen gespeeld en op basis van aannames suggereer je dat het middenveld al beter is dan dat van Chelsea?

Een beetje vroeg om dat te constateren lijkt me?

13 juli 2015 om 12:58

Qua basisopstelling is Chelsea misschien sterker, maar qua breedte toch echt niet. Centraal trio laten we zeggen, Willian dus niet. Fab, Matic en Oscar alle drie super spelers. Maar als Fab weg valt zakt Chelsea dus als een pudding in elkaar. Je hebt niet nog zo'n speler in je ploeg. Ramires en Mikel vind ik echt niveau Newcastle. Fysiek sterk, maar voetballend zeer weinig laatste jaren.

Bij Man Utd heb je nu veel meer keuze. Je kan voor fysieke power gaan en Fellaini erbij zetten. Je kan veel creativiteit in je ploeg steken en Herrera en Mata gebruiken. Of defensief en positioneel ijzersterk met Schweini, Schneiderlin en Carrick. Uit deze zes spelers, of zeven als je Blind mee telt, kan je een heel seizoen top presteren op je middenveld.

13 juli 2015 om 13:13

@ledeni: Schweini en Schneiderlin zijn juist twee spelers die zich al hebben bewezen

13 juli 2015 om 00:34

Toch frustrerend om de concurrentie aankoop na aankoop te zien doen, terwijl Arsenal nog half ligt te slapen (half omdat ze wel Cech binnen hebben). Op deze manier zie ik ze weer niet strijden voor het kampioenschap...

13 juli 2015 om 00:38

Arsenal heeft inderdaad liggen slapen met Schneiderlin. Dit had een geweldige aankoop geweest voor Arsenal als controleur. Zeker als ze er dan nog een spits bij kopen. Helaas voor hen zullen ze voor iemand anders moeten gaan. Misschien William Carvalho?

13 juli 2015 om 00:39

Meende dat Arsenal ook meer baat had bij een "beuker" op het middenveld.

13 juli 2015 om 00:44

Carvalho is wel een 'beest' dat geweldig kan zijn voor de concurrentie voor Coquelin. Echter de vorige keer dat er enige interesse in hem was, ging het gelijk over 40 miljoen. Een speler van 40 miljoen ga je niet op de bank zetten, maar Coquelin zie ik het liefst ook in de basis.

13 juli 2015 om 00:53

Gewoon laten rouleren aankomend seizoen, aangezien het beide spelers zijn die ver kunnen komen als ze hun talent maximaal benutten. Daarnaast zal Carvalho nog een half jaar nodig hebben om te wennen aan de Premier League, dus met de speeltijd van Coquelin zit het wel goed. Een andere optie is misschien James Mccarthy van Everton. Zo'n giftige kuitenbijter die behoorlijk kan voetballen. De vraag is echter of hij de absolute top aan kan.

13 juli 2015 om 01:04

Is niks nieuws. Arsenal moet altijd toekijken zo gaat het al jaren.

13 juli 2015 om 01:16

@moii

Schneiderlin werd gisteren nog nadrukelijk in verband gebracht met Arsenal. Wellicht hadden ze wel degelijk interesse maar zijn ze overgeboden of wilde Schneiderlin liever naar Utd.

13 juli 2015 om 01:26

Schneiderlin wou liever naar Arsenal en Wenger maar Arsenal is nooit concreet geweest omtrent Morgan, Totaal onbegrijpelijk.

13 juli 2015 om 01:30

Smk, daar heb je gelijk in. Maar Mccarthy zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten. Leuke speler voor Everton, en misschien nog een kleine stap hoger, maar ik zie hem niet als versterking voor Arsenal.

Nikes, daarom is het ook zo frustrerend.

13 juli 2015 om 02:45

Coquelin o.i.d. speelt toch ook wel goed? Dat hoor ik van veel vrienden.

13 juli 2015 om 00:38

Het beste middenveld wil ik niet direct zeggen, Chelsea heeft ook een heel goed middenveld met Matic, Fabregas, Willian, Hazard, Oscar, op de bank dan nog Ramires en Cuardrado.

13 juli 2015 om 00:42

Schweinsteiger, Herrera, Di Maria, Mata en Depay doet daar echt niet voor onder. Als je dan in een roulatiesysteem werkt met Schneiderlin, Carrick en Januzaj, zijn ze in de breedte misschien zelfs wel sterker. Zelfs Rooney kan er nog bijkomen op het middenveld, ook al zie ik die het liefst in de spits. De verdediging van Chelsea is daarentegen wel een stuk sterk, tenzij Darmian de top aan kan en United een topverdediger haalt. Chelsea en United zijn volgend jaar weer titelfavoriet en ik verwacht Arsenal op plek 3. City en Liverpool zullen gaan strijden om plek 4, zeker gezien de selectie van City die ouder en ouder wordt en ze geen jonge topspelers aantrekken. Sterling kan er komen, maar dat is niet voldoende denk ik zo.

13 juli 2015 om 01:21

Ja gooi er ff 2 aanvaller doorheen om t nog beter te laten lijken

13 juli 2015 om 01:41

Want Hazard, Willian en Oscar worden niet op de flanken gebruikt? Verwijt mij niet iets wat degene voor mij ook doet. Daarnaast kan Di Maria, net als Rooney, ook op '10' of wat minder aanvallend (alleen Rooney) gebruikt worden. Depay is de enige echte aanvaller in mijn lijstje, maar als Hazard als middenvelder wordt gerekend, kan Depay daar ook tussen geschaard worden.

13 juli 2015 om 02:10

@smk88

Hazard is dan ook een aanvallende middenvelder die veel van positie afwisselt terwijl een Depay meer een natuurlijke winger is die meer op de flank blijft hangen. Daarnaast wordt Oscar inderdaad niet op de flank gebruikt nee, die speelt als een behoudende nummer 10 in een driehoek met Matic en Fabregas.

13 juli 2015 om 00:39

Het moet nog maar blijken of dit middenveld net zo goed is als dat van Chelsea of Arsenal.

Daarnaast moet ook iedereen maar tevreden zijn, je hebt nu een stuk of 6/8 spelers voor drie posities. Tuurlijk Mata, Di Maria kunnen ook op de flanken, maar ik moet het allemaal nog maar zien.

13 juli 2015 om 00:56

Met onderstaande opstelling houd je zo'n beetje al je sterspelers gelukkig. Hierbij heb ik het over Schweini, Mata, Di Maria en Rooney. Carrick en Schneiderlin zullen in het eerste jaar nog veel moeten rouleren, maar zullen echt niet ontevreden raken. Carrick is daarnaast al een stuk ouder, dus die zal het waarschijnlijk wel best vinden zo. Enige soort speler die ik nog graag zie komen naast een centrumverdediger is een talentvolle buitenspeler voor achter Di Maria. Met Valencia en Young is dat redelijk bezet in de breedte en Januzaj kan er uit de voeten, maar laatstgenoemde zie ik liever de vaste back-up voor Mata op '10' worden.

De Gea
Darmian
?
Rojo
Shaw
Schweini
Herrera
Di Maria
Mata
Depay
Rooney
13 juli 2015 om 01:11

ben het helemaal met je eens. desnoods kan je tegen zwakkere tegenstanders carrick een linie terugschuiven. ik zie dit seizoen graag beginnen. Op een nieuwe cv na is united volledig klaar voor de start

13 juli 2015 om 00:45

Dus....clasie gefelic met je transfer naar southamton !! Het is je gegund

13 juli 2015 om 01:03

Chelsea heeft op dit moment al een betere middenveld, dus hoe je aan die beste middenveld van de laatste 10 jaar komt?

13 juli 2015 om 01:05

Dus ik weet niet hoe je aan die "beste middenveld van de prem" komt *

13 juli 2015 om 03:51

Hoe kan je zoiets zeggen als *(uit je naam en plaatje opgemaakt) United supporter??
Middenveld weakest link? er was niet eens een weakest link tot 2 jaar terug!
Paul Scholes en Ryan Giggs!!! -- Als dat al geen top middenveld maakt dan weet ik het niet meer.

13 juli 2015 om 05:02

Ik kan wel zoiets zeggen, wat ik kan niet een realistische fan zijn? 2005 was Roy Keane zijn laatste jaar.

in die 10 jaar hebben we Scholes, Giggs en Carrick gehad, Giggs was al 31 in 2005 was al sloom en niet echt een wereldklasse cm hij speelde daar zelfs amper was goed op de wing, en dan kom je op alleen Scholes en Carrick want ik vind Rooney ook niet een wereldklasse middenvelder zelfs Herrera is beter dan hem op die positie.

14 juli 2015 om 16:40

Ik ben het echt totaal met je oneens, Als het middenveld een zwakkeplek zou zijn geweest had Man U niet de cl gewonnen en 5 landstitels, nog 2 cl finales etc etc in de afgelopen 10 jaar. Dan moet het op elke linie kloppen!

13 juli 2015 om 08:15

En iedereen zou woedend worden van de fans als ze Schweini wel zouden halen en Schneiderlin niet. Nu kunnen jullie blij zijn gelukkif zeg.... de vraag is wie stel je van die 2 op?? Want beide cm dan heb je probleem met Blind en Herrera

13 juli 2015 om 09:25

Beste middenveld? Chelsea en Arsenal hebben een beter middenveld.

Yes, nu is het middenveld compleet. Nu nog een goede verdediger en een spits en United kan volgend seizoen echt mee doen voor de titel. Ik hoop op Otamendi en Kane of Benzema.

Haha, 2 centrale middenvelders in 1 weekend! Wat een nieuws!

13 juli 2015 om 00:39

En dat terwijl de problemen duidelijk achter in liggen.
LVG heeft een wereld ster nodig achter in en Ramos blijft in Madrid ben benieuwd wat daar dus gaat gebeuren...

13 juli 2015 om 00:48

Alsof er geen problemen waren op het middenveld? United heeft vorig seizoen veel wedstrijden me Blind op het middenveld gespeeld.. Dat kan gewoon niet voor een club als United.

Als Ramos niet komt (wat nog wel gewoon mogelijk is) dan komt Otamendi wel. Ramos heeft nog steeds geen contract getekend, wat betekend dat Madrid zijn salaris niet wil verhogen. De kans dat hij naar United zal komen is nog altijd aanwezig. Hetzelfde geldt voor de Gea. Die zal ook nog wel naar Madrid vertrekken.

13 juli 2015 om 00:54

Juist, je hebt helemaal gelijk. Als er iemand niks heeft getekend, dan is alles nog mogelijk. Ik hoop echt dat als De Gea naar Real vertrekt, dat Ramos dan er in wordt betrokken.

13 juli 2015 om 01:11

Niet als kritiek maar gewoon interesse. Heb nu geen flauw idee hoe United zal gaan spelen. Neem aan Schneiderling en Schweinsteiger er allebei in. Maar wat gebeurt er met Carrick? Di Maria bank nog steeds? en Mata en Fellaini en Blind? Ik ben zo erg in de war , verlicht me

13 juli 2015 om 01:29

Hoe kun je dat nou willen niks tegen ramos maar met een iets mindere verdediger zoals otamendi dus, maakt de Gea United kampioen..

13 juli 2015 om 00:55

En vergeet de rechtsback Matteo Darmian niet. Ed is goed bezig op dit moment, redcafe gaat aardig los op dit moment.

Er zal echter nog wel een CV bij moeten en een oplossing worden gevonden voor het potentiële keepersprobleem. Daarnaast zijn de spitspositie en ADM nog wel zaken om mee bezig te gaan. Ed Woodward kan nog geen vakantie gaan houden helaas, maar wel goede zaken gedaan laatste dagen.

Nu is het alleen nog wachten op Otamendi en United doet mee voor alle 4 de bekers.

13 juli 2015 om 00:30

Met Otamendi win je de oorlog niet hoor. Mag hopen dat er een betere optie ligt.

13 juli 2015 om 00:34

Otamendi is de beste centrale verdediger die op dit moment haalbaar is. Ik vind dat je hem enorm onderschat, want met hem win je de oorlog wel. Ramos is wereldklasse, maar ik krijg het idee dat hij gewoon lekker in Madrid blijft.

13 juli 2015 om 00:34

Beste verdediger uit la liga van afgelopen seizoen(samen met pique). Verklaar je nader?

13 juli 2015 om 00:43

Met Otamendi win je de oorlog juist wel. Is een echte killer achterin. Is verkozen tot beste verdediger van de Spaanse competitie, samen met Pique en Ramos. Alleen vraag ik me af of United bij zo'n speler gebaat is. Van Gaal is meer gecharmeerd van een type als Ramos, Hummels of De Vrij. United heeft een speler nodig die kan opbouwen van achteruit. Smalling, Jones en/of Rojo hebben een leider naast zich nodig.

Valdes
Darmian
Smalling
Hummels ?
Shaw / Blind
Schneiderlin
Schweini
Mata
Rooney
Depay
Kane ?

Zolang ze geen fatsoenlijke CV aantrekken word het niks daar.

13 juli 2015 om 03:16

met de nieuwe middenvelders voor zich worden die flink ontlast, maar hoop evengoed dat otamendi de volgende aankoop is.

Goede speler voor United! Ze zijn inderdaad goed op dreef. Nu nog een goede centrale verdediger en een spits en dan zie ik United echt als een grote titelkandidaat. Het wordt zo sowieso leuk om United volgend seizoen te volgen.

13 juli 2015 om 00:23

Dat middelveld is echt om te smullen nu. Schweini, Herrera, Fellaini, Di Maria, Carrick, Schneiderling en Blind. Wat een ongelofelijke luxe!

13 juli 2015 om 00:23

Mata natuurlijk ook nog! Helemaal vergeten

13 juli 2015 om 00:45

Fellaini en blin zijn wel een doorn in het oog. Die 2 moeten maar bank warm houden.

13 juli 2015 om 00:45

Blind

13 juli 2015 om 00:50

Jaaa en als je het over smullen heb...mag je Blind wel weg laten

13 juli 2015 om 03:33

Doorn in het oog.....blind, moest even lachen, ja heel flauw ik weet het.

Maar ik denk dat mensen Fellaini erg onderschatten doet het bij Belgie altijd erg goed vooral de laatste maanden. Zou erg zonde zijn om zo iemand te moeten banken maar ze krijgen sws een luxeprobleem en dat zorgt meestal voor ongelukkige spelers.

Een zeer sterke middenveld na alle aankopen. Vraag me af wie zal vertrekken en hoe van Gaal het allemaal zal positioneren.

13 juli 2015 om 00:22

Hala Van Gaal,

Geweldige aankopen!

13 juli 2015 om 00:34

Carrick zal nu veel minder aan spelen toekomen. Was altijd een prima middenvelder voor United in mijn optiek, maar Schneiderlin is eenzelfde type en een stuk jonger, dus die zal wel de voorkeur krijgen. Misschien dat Carrick terugkeert naar West Ham United of Tottenham o.i.d. ?!?

Fellaini heeft vorig jaar veel gespeeld, maar Van Gaal is geen fan van zijn manier van spelen. Daarnaast denk ik dat Di Maria binnenkort vertrekt naar Bayern of Psg. De Gea gaat zo goed als zeker naar Real Madrid.

Voor de 2 posities op het middenveld (centraal, controlerend) blijven dan over :
Schneiderlin, Herrera, Schweinsteiger en Blind. Herrera kan ook als offensieve middenvelder spelen en Blind kan als linksback uit de voeten. Mata is de eerste keus op ''10'' denk ik ...
Rooney kan daar ook spelen als er een nieuwe spits wordt aangetrokken. Mata speelt dan net als vorig jaar op rechts. Daarnaast verwacht ik dat Hummels een dezer dagen richting Engeland vertrekt. Types als Godin en Otamendi worden veel genoemd, maar Van Gaal is denk ik meer gecharmeerd van Hummels. (of De Vrij)

Valdes
Darmian
Smalling
Hummels ?!?
Shaw/Blind
Schneiderlin
Schweini
Mata
Rooney
Depay
Kane ?!?
13 juli 2015 om 01:38

Hummels heeft al aangegeven om bij Dortmund te blijven.

Het is alleen de vraag of hij veel zal gaan spelen nu Schweinsteiger is gehaald. Ze zullen waarschijnlijk op dezelfde positie gaan spelen namelijk.

13 juli 2015 om 00:29

Nee, ze kunnen prima naast elkaar spelen.

Schneiderlin is namelijk een verdedigende middenvelder, terwijl Schweinsteiger een centrale middenvelder is en dus aanvallender opgesteld staat dan Schneiderlin.

13 juli 2015 om 00:37

Ze kunnen inderdaad ook samen spelen, maar normaliter spelen ze op dezelfde positie. Bij United zullen ze wel naast elkaar komen te spelen. Schneiderlin als controlerende middenvelder en Schweinsteiger als passende speler en ''box-to-box'' middenvelder. Hij heeft daar het loopvermogen voor. Schweinsteiger is iets dynamischer dan Schneiderlin. Het zijn allebei goede spelers. Nu nog een spits en een centrale verdediger erbij !

13 juli 2015 om 00:44

Lacazette en Otamendi erbij en United is back in business

Pff heerlijk team komt er toch te staan zo. Met Schneiderlin en Schweinsteiger heb je misschien wel het beste middenveld van de Premier League, met Mata of Herrera er dan nog bij... Van Gaal is goed bezig!

Nu nog een leider achterin en nog een spits en we zijn compleet. Jammer dat ze maandag al op trainingskamp gaan, maar ik zie het wel goed komen.

Dit is t mooiste weekend dat ik kon wensen. Schweinderlin!

Zat er aan te komen. Er zullen wel wat spelers nog verkocht gaan worden: Rafael, Evans, Fellaini, Young, Hernandez en Di Maria waarschijnlijk. Nog een CV, een spits, Gaitan waarschijnlijk en misschien Bale nog wel. Die zou terug komen waar hij thuishoort, in de PL.

13 juli 2015 om 00:26

Zolang Bale 100 miljoen kost zal niemand zich er aan wagen hoor.

13 juli 2015 om 00:28

Man Utd was ook zo gek 75 te betalen voor Di Maria. Als ze daar een groot deel van terug krijgen bij verkoop dan zie ik ze nog wel voor Bale gaan.

13 juli 2015 om 00:50

Di Maria verkopen plus Bale er voor terug halen en je gaat zwaar vooruit.
De Engelse competitie is voor Bale wat La liga voor Ronaldo is.
En hij is homegrown Vangaal haalt alleen buitenlanders kan nooit goed zijn voor een club dat groot geworden is door Britten.

13 juli 2015 om 00:42

Jij denkt dat young en fellaini weg gaan? Denk het niet , young heeft net een 4 jarig contract getekend en fellaini heeft zich uiteindelijk gekroond tot nuttige speler. Die gaan echt niet weg..

13 juli 2015 om 00:47

RM heeft vorige week een stille bod van 140 milj. euro afgeslagen voor Bale.
Bale is niet van plan de komende seizoen te verkassen naar Manu, want Perez wil Bale gewoon weg niet verkopen dus stop die specutatie a.u.b!!!

Young en Fellaini gaan echt niet weg, de eerste heeft recentelijk een 4 jarige contract getekend.

Je bent niet echt op de hoogte van het gebeuren van Manu zo te lezen!!!!

13 juli 2015 om 02:08

United wil Di Maria niet verkopen stop de speculatie aub

Goed nieuws!!.Ontbrekende schakel op het middenveld en op termijn een goede vervanger voor Carrick.
Zal veel rouleren worden tussen Carrick en Schneiderlin denk ik dit seizoen.
Ze zullen beide aan genoeg wedstrijden komen.
Nu nog CV en Spits.

Nu Clasie naar Soton ?.

Nou begin ik toch wel vreselijk benieuwd te worden naar de opstelling.. Anyone? Dit gaat volgens mij wel ten koste van blind! Tenzij die Shaw uit de basis kan houden? Aan middenvelders iig geen gebrek bij United, nu nog een CV en een spits... Dan komt het helemaal goed komend seizoen!

13 juli 2015 om 03:34

Blind was vorig seizoen al geen basisspeler, ofwel het is dat Shaw en Carrick redelijk lang uit lagen want anders was hij nooit aan zoveel minuten gekomen.

13 juli 2015 om 12:53

Dat ben ik niet met je eens, ook toen Carrick én Shaw fit waren speelde Blind in de basis. Was 1 van de weinige stabiele factoren in dat United team. En check voor de grap deze even:
http://www.thesportbible.com/articles/how-will-man... Op thesportbible kiest men ook voor een basis mét Blind...

Een middenveld Schweinsteiger-Schneiderlin-Herrera. Ä°k neem aan dat Mata op de flank gaat nu Di Maria vertrekt. Ä°k zou gewoon voor rechts sowieso nog een speler halen. Dat zou Pedro moeten zijn.
Depay-Rooney-Pedro-Mata-Schneiderlin-Schweinsteiger-Shaw-Otamendi-Smalling-Darmian- De Gea. Fantastisch team zou dit zijn! Ä°k zou wel eigenlijk nog een (jonge) centrale verdediger halen in plaats van Smalling. Marquinhos, Manolas, Kaya, Ramos, Doria, De Vrij zijn ideale opties.

13 juli 2015 om 00:37

De Vrij is echt niet beter dan Smalling hoor.

13 juli 2015 om 00:43

Behalve Ramos is niemand van hen beter dan Smalling.

Weet iemand wanneer de PL weer begint?

13 juli 2015 om 00:36

Op 8 augustus 2015 worden de eerste wedstrijden gespeeld.

Zeeer goed nieuws voor United. Het was lang rustig, maar nu zijn ze los. Ook dit is weer een prima versterking.

Begint er zeer goed uit te zien voor United. Er moet wel echt een centrale verdediger gehaald worden. Als ze nu Otamendi halen, ziet het er heel rooskleurig uit.

13 juli 2015 om 00:48

We mogen kopen wat we willen aangezien we nog lang niet het geld hebben uitgegeven, wat we aan prijzen hebben gewonnen de laatste 20 jaar en onder Ferguson werd er niet elk jaar zoveel gekocht..

Leuk middenveld zo! Zie Di Maria nog wel vertrekken maar dan nog een zalig middenveld. Inderdaad nog een goede CV en spits.. en zag eerder dat ze Rafael willen ruilen voor Gaitan zal een mooie deal zijn. En nog een vervanger voor de Gea dir sowieso naar Real Madrid vertrekt neem ik aan.. ik verwacht deze spelers nog: Oblak, Otamendi, Gaitan en Benteke

13 juli 2015 om 00:39

Dit zou dan de opstelling kunnen zijn:

Oblak
Darmian Otamendi Rojo Shaw
Mata Schweini Schneiderlin Depay
Benteke Rooney

13 juli 2015 om 00:40

Met Gaitan wordt het middenveld al helemaal overvol...

Nee, centraal achterin en eventueel een tweede spits als vervanger van Hernandez. Maar meer niet hoor.

Alleen nog 2 centrale verdedigers en het feest is compleet. Ik denk dat het er volgend seizoen zo uit gaat zien.

De Gea
Darmian
Sergio Ramos
Otamendi
Rojo/Blind
Schweinsteig
Schneiderlin
Di Maria
Herrera
Depay
Rooney
13 juli 2015 om 00:51

De Gea (naar Real Madrid) en Di Maria (naar PSG of Bayern Munchen) zullen zo goed als zeker vertrekken en Ramos acht ik onhaalbaar, al zou hij zonder meer een absolute topaankoop zijn.

Otamendi wordt veel genoemd, net als Godin, maar ik verwacht dat Van Gaal liever gaat voor een type als Hummels of De Vrij. (en uiteraard Ramos indien Real Madrid hem laat gaan)

Herrera kan op ''10'' spelen, al verwacht ik dat Mata daar komt te spelen, of eventueel Rooney wanneer er een nieuwe spits wordt aangetrokken. Herrera zal dan rouleren met Schweinsteiger. Carrick is de vervanger van Schneiderlin. Dit heeft tot gevolg dat Shaw en Blind om de positie van linksback zullen strijden. Rojo zal links centraal achterin spelen tot er een nieuwe verdediger is gehaald. De andere positie centraal zal worden bemand door Smalling. (of Jones)

Verder valt op dat er bijna geen speler van eigen (dus Engelse) bodem in de basis staat binnenkort. Alleen Rooney en Smalling (en eventueel Carrick zo nu en dan) zullen hiervoor in aanmerking komen. Misschien zou Kane een goede optie zijn als nieuwe spits ?!?

Valdes
Darmian
Smalling
Hummels ?
Shaw / Blind
Schweini
Schneiderlin
Mata
Rooney
Depay
Kane ?
13 juli 2015 om 01:46

Vergeet Shaw niet.

Nu weten we twee dingen zeker: het is einde verhaal voor Carrick (die is ook op z'n retour) en Clasie gaat morgen naar Soton. Al met al goede aankopen van Louis. Di Maria gaat nog naar PSG en Man United haalt Nog een CV. Daarmee is de kous wel af denk ik. Btw: ik zie nu pas het ontbreken van die spits in dat rijtje. Die gozer van West Ham.

zo louitje heeft nu keuze zat op het middenveld, Ik denk dat Blind daar iig niet meer gaat staan

Als de Gea weg gaat, welke keeper moet er als vervanger komen vinden jullie? Oblak? Handanovic? Lloris? Cillissen?

13 juli 2015 om 00:58

Ik vermoed ergens dat de ruil De Gea/navas gemaakt gaat worden en dat Navas dan ook 'gewoon' onder de lat staat. Zelf zou ik Lloris wel graag zien komen!

13 juli 2015 om 01:17

Ik zou voor Leno gaan gek genoeg.

Aangezien united nu dit weekend 2 middenvelders haalt kan het ook zomaar zo zijn tot van gaal toch weer voor 1352 systeem gaat.

13 juli 2015 om 01:00

Plus het feit dat Darmian in Italië veel als een rechter vleugelverdediger heeft gespeeld en dat van Gaal heeft aangegeven dat Depay ook als spits zou kunnen fungeren(naast Rooney dus). Daarnaast bestaat er een kans dat Di Maria (een vleugelspeler) verkocht zal worden. Louis zal toch niet echt weer 3-5-2 gaan spelen hè?

13 juli 2015 om 01:03

Dat zou zomaar kunnen vrees ik ... Met Darmian en Blind heb je in elk geval spelers op de flank die ervaring hebben met het spelen in een 3-5-2 formatie. Dit zal er dan ongeveer zo uit gaan zien.

Er moet dan alleen nog een (reserve-)spits en een topverdediger met leidinggevende kwaliteiten (bijvoorbeeld Hummels of Ramos) bijkomen. Er staat dan weer een topteam

Valdes
Smalling
Hummels ?
Rojo
Darmian
Schneiderlin
Schweini
Blind
Mata
Rooney
Depay

Goede aankoop voor Man U. Ze zijn toch wel echt goed aan het inkopen, de supporters van United zullen denk ik wel blij zijn. Hopelijk draaien ze volgend jaar als een echt team, dan kunnen er grote dingen gebeuren. Ik gun het ze van harte!

Prima aankoop voor United hoor. Het middenveld staat nu ijzersterk. Het enige wat United nog moet doen is een top verdediger aantrekken. Hummels zal niet meer lukken, dus ze moeten ergens anders kijken. Ik zou het bij Valencia eens proberen voor die Otamendi. Wat is dat toch een heerlijke verdediger. Anders is Garay ook een prima optie. Speelt momenteel bij Zenith.

Bij Garay hebben de topclubs echt liggen slapen niet normaal! Die vent is voor 6 miljoen naar Zenith gegaan!! Ongelofelijk weinig geld voor een verdediger van het kaliber Garay.... Een gemiste kans voor United en andere clubs natuurlijk.

13 juli 2015 om 12:42

Idd, uitstekende kracht.

Als een Southampton fan is dit pijnlijk om aan te zien, zeer goede voetballer die zeker van belang gaat zijn mij Man Utd.

13 juli 2015 om 01:19

Clasie is ook een prima speler, iets minder dan Schneiderlin dat wel.

De top 4 van komend seizoen in de PL zal sowieso wel weer gaan bestaan uit United, City, Arsenal en Chelsea. Liverpool en Tottenham zullen om de 5e plaats gaan strijden ;

Arsenal : Cech, Debuchy, Koscielny, Mertesacker, Monreal, Walcott, Cazorla, Ozil, Wilshere, Sanchez, Giroud

Manchester City : Hart, Sagna, Kompany, Mangala, Clichy, Navas, Fernandinho, Silva, Toure, Nasri, Aguero

Manchester United : Valdes, Darmian, Smalling, Rojo, Blind, Valencia, Schneiderlin, Mata, Schweinsteiger, Depay, Rooney

Chelsea : Courtois, Ivanovic, Terry, Cahill, Luis, Willian, Fabregas, Oscar, Matic, Hazard, Diego Costa

13 juli 2015 om 12:00

Ga er maar vanuit dat Blind en Valencia niet in de basis staan.

13 juli 2015 om 12:26

Als Van Gaal inderdaad weer 3-5-2 gaat spelen, zoals wordt gesuggereerd, dan is het goed mogelijk dat Blind een basisplaats krijgt op de linkerflank hoor. Op de rechterflank zal Darmian de voorkeur krijgen boven Valencia verwacht ik ...

Valdes
Smalling
Hummels ?
Rojo
Darmian
Schneiderlin
Schweini
Blind
Mata
Rooney
Depay

Verdediger en spits heeft manu idd nog nodig. Aleen welke linksbenige centrale verdediger is goed genoeg voor Manu?

13 juli 2015 om 01:45

Een goede linksbenige centrale verdediger hebben ze al in de persoon van Marcos Rojo.

Ze moeten nu gaan voor Nicolas Otamendi van Valencia om het Argentijnse blok te kunnen vormen centraal achterin en United is samen met Chelsea de topfavoriet voor de landstitel.

Mooie aankoop voor United, had niet gedacht dat United naast Schweinsteiger ook nog Schneiderlin zou ophalen ondanks dat beide enigszins wel op elkaar lijken qua speelstijl en positie. In mijn optiek ook een aankoop waar United meer plezier aan zal beleven dan Schweinsteiger die binnen nu en 2 jaar wel uitgeblust zijn, dan heb je in ieder geval bij die tijd al een team om Schneiderlin heen gebouwd die dan waarschijnlijk op z'n piek zal zitten.

Zoals het er nu uit ziet lijkt United wel klaar op het middenveld, zijn denk ik ook wel de sterkste in de breedte in die linie van alle PL teams. Zoals het nu staat met de aankopen die zijn gedaan tot nu toe bij United denk ik dat hun in de zelfde schuit zitten als Arsenal die ook nog 2-3 aankopen verwijderd zijn van steevaste titelkandidatuur.

Aankoop
Darmian
Aankoop
Aankoop
Shaw
Schnei/Basti
/Carr/Ander
Di Maria
Mata
Depay
Shrek
13 juli 2015 om 12:33

Ik denk zelfs dat Arsenal aan 1 aankoop genoeg heeft om een serieuze(re) titelkandidaat te zijn. Er is enkel een verdedigende middenvelder nodig die de beuk erin kan gooien en heel misschien ook een nieuwe topspits. Voor de rest heeft Arsenal een geweldig team op dit moment. Het is echt lastig te voorspellen wie komend seizoen bovenaan eindigt in de PL. Zowel Chelsea, City, United als Arsenal hebben m.i. redelijk gelijkwaardige teams.

United is er sowieso een stuk sterder op geworden met het aantrekken van Schweinsteiger, Schneiderlin, Darmian en Depay. Nu nog Ramos of Hummels centraal achterin !

Cech
Debuchy
Koscielny
Mertesacker
Gibbs
Cazorla
Matuidi ?!?
Wilshere
Ozil
Sanchez
Giroud

Waarom gaat LVG eigenlijk niet voor Godin als CV? Onhaalbaar?
On topic: goede aankoop, wordt een mooi team komend seizoen.

Wordt t niet eens tijd dat ze een Spits halen?

Het ziet er goed uit voor United.
Nu nog een spits.
Kane geniet mijn voorkeur met Benteke als dubbele bezetting.

Eén kleine kant tekening :
Ik geloof niet dat Depay eerste keus wordt, Rooney zal liever zijn vriend Young op de vleugel zien.

13 juli 2015 om 08:25

Beckenbauer en Hoeness hadden niets te vertellen bij Bayern en jij denkt echt dat Rooney of wie dan ook bij United iets te vertellen heeft.

13 juli 2015 om 09:53

Rooney heeft veel meer te vertellen dan eender wie.
Als Rooney een speler wil "kapot" spelen doet hij dit, of een speler niet wil betrekken in het spel doet hij dit.
Hij is de leader van de band,gewoon omdat ze hem veel macht toegeschoven hebben.
Ik raad u aan 1x eens naar een training te gaan kijken en na de training eens te kijken wie met wie bespreking doet.

13 juli 2015 om 12:46

Geloof je het zelf? Alsjeblieft man, er is naar 1 baas en leider en dat is LvG.

13 juli 2015 om 09:16

Ik hoop dat ze op de achtergrond bezig zijn met Benzema of Cavani ipv Benteke/kane..

Je zou denken die hebben een spits nodig. Die hebben alleen Rooney (en Hernandez die terugkeert?). En Rooney is de laatste jaren verworven tot een halve middenvelder. Maar ja, eerst blijkbaar een linksbuiten, 2 centrale middenvelders en een linksback.

Ik hoop toch echt niet dat we Man. Utd treffen in de volgende ronde van de CL. Mochten deze voorronde overleven. Want dan zijn we te vinden in de EL. En zal het aan Psv's resultaten liggen of we volgend seizoen de kampioen van NL in mogen schrijven voor rechtstreeks de de CL in. Want anders moeten we ook met de kampioen voorronde(s) spelen. Natuurlijk ligt het dan ook aan de resultaten van Ajax (mochten we voorrondes niet overleven), AZ en Groningen in de EL. Maar PSV zal toch in de CL de meest waardevolle punten krijgen.

Zoz Untid gaan voor alle prijzen mee doen.
Misschien nog 2 cv's halen zal Valdes onder de lat doen en Leno kopen voor 2e doelman kunnen ze samen uitvechten wie 1e keeper wordt.

Jammer dat Untid Mirande niet haalde
Godin en Ramos ?

Misschien nog een spits zoals Benzema of Hiquin.
Dan Di Maria verkopen en Rooney Cam en Mata Links buiten.

Valdes
Damian
Godin
Ramos
Shaw
Schweinsteig
Schneiderlin
Di Maria
Mata
Depay
Rooney

Goede aankoop, ben benieuwd wie er gaan spelen want Schwein,schneiderlin,herrera e Carrick zijn alle 4 toppers. Ik denk dat Otamendi en Benzema nog gehaald gaan worden. En het zou goed kunnen dat LVG een 3 5 2 gaat hanteren.

Aan het middenveld gaat het t komende seizoen niet liggen
Met Herrera,schweinsteiger,schneiderlin,carrick,blind en Fellaini heb je genoeg goeie middenvelders
Als Di Maria word geruild met Cavani hebben ze hun gewenste topspits ook binnen.

De Gea
Darmian
Jones
Rojo
Shaw/Blind
Mata/Herrera
Schneiderlin
Schweini
Depay
Rooney
Cavani?

kan iemand mij over schneiderlin vertellen?

13 juli 2015 om 12:48

Dat is eigenlijk een jonge versie van Carrick, een hele sterke controleur. ManU fans gaan echt genieten van zijn kwaliteiten, dat is opzeker.

13 juli 2015 om 14:27

bedankt

13 juli 2015 om 16:49

Your welcome!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren