Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

De Boer: ‘Dat is prettig bij een club als Chelsea, maar niet bij Ajax’

Laatste update:

Ajax speelt normaliter met drie middenvelders, maar de selectie van het eerste elftal herbergt momenteel acht spelers die in de middelste linie uit de voeten kunnen. Trainer Frank de Boer zal dus een aantal voetballers teleur moeten stellen.

/

De Boer laat aan Ajax Life weten zes middenvelders eigenlijk al te veel te vinden: “Dan moet er wellicht iemand weg of verhuurd worden. Je kunt dan vanuit een luxe positie inderdaad iemand wegstrepen, maar het is ook gezond om een goede competitie te hebben.”

“Vier spelers voor het middenveld is te weinig, vijf is misschien wel ideaal en zes middenvelders is misschien prettig bij een club als Chelsea, maar niet bij Ajax. Dan moet je keuzes maken”, aldus De Boer, die kan beschikken over Riechedly Bazoer, Daley Sinkgraven, Lasse Schöne, Thulani Serero, Davy Klaassen, Lucas Andersen, Nemanja Gudelj en Lerin Duarte.

Wie zou jij als eerste opstellen op het middenveld van Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Andersen zou wel verkocht/ verhuurd gaan worden. En Duarte ook.

12 juli 2015 om 23:21

Precies, andersen de duarte komen te kort voor Ajax. De rest zijn allemaal goede middenvelders die ze moeten houden

12 juli 2015 om 23:23

Ben ik dan de enige die het ook niet in Serero ziet zitten?

12 juli 2015 om 23:28

Vast niet de enige hoor.

12 juli 2015 om 23:32

Serero is prima als bankzitter of iemand die 25% van de keren in de basis staat. Prima spelertje voor ajax hoor

12 juli 2015 om 23:39

Serero was afgelopen seizoen in de meeste wedstrijden de betere.

12 juli 2015 om 23:40

Ik dacht dat andersen de nieuwe Eriksen was?

Als er 3 weg zouden moeten zou ik Duarte, Andersen en Serero laten gaan

12 juli 2015 om 23:45

Andersen is nog wat grillig, maar heeft vreselijk veel talent. Erg goede wedstrijden gespeeld afgelopen seizoen, lijkt iedereen wel te vergeten. Hebben jullie wel opgelet op de techniek die die jongen bezit? Vreselijk groot talent die gewoon standaard 12e man moet zijn en tegen kleinere clubs basis moet staan. Duarte en Schone moeten eerder vertrekken in mijn ogen, Serero bij een goed bod.

12 juli 2015 om 23:45

Ik moet zeggen dat Serero mij het afgelopen jaar wel positief heeft verrast. Desondanks heeft Ajax betere opties dan Serero. Klaassen en Gudelj zullen sowieso altijd spelen en verder zie ik ook meer in Bazoer, Sinkgraven en Schone dan in Serero. Dan heb je gelijk het middenveld voor komend jaar Klaassen, Gudelj, Bazoer, Schone en Sinkgraven. En dan heb je al 5 middenvelders die in principe alle 5 moeten spelen, dat maakt de rest overbodig. Serero lekker aanbieden bij een middenmotor in Spanje en kijken of je daar 4 miljoen voor kan vangen. Duarte mag je met 600.000 aan salaris god op de blote knieën danken als er een club is die hem transfervrij (inc zijn salaris) wil overnemen. En Andersen is gewoon simpelweg niet goed genoeg en gaat ook nooit goed genoeg worden. Kan waanzinnig voetballen maar mist gewoon teveel. Wellicht nu hij nog het stempel van (groot)talent heeft kan je er nog 1,5/2 miljoen voor vangen. Of verhuur aan een Heerenveen zou ook niet verkeerd zijn.

@ BR-7,

Iedereen ziet dat Andersen misschien wel de meest technische voetballer van Ajax is. Maar met alleen techniek redt je het niet, je hebt ook nog iets van snelheid en wendbaarheid nodig en al heb je dat niet dan tenminste een goed schot of iets dergelijks. Behalve een goede techniek heeft Andersen niks.

En ja, 12e man. Kom op Andersen sla je toch niet hoger aan dat Bazoer/schone/sinkgraven?

13 juli 2015 om 00:17

Serero is fijn als controlerende middenvelder, maar daar is ook alles mee gezegd. Ajax moet sowieso van het 'met de punt naar achter' af, en met een 10 gaan spelen. Dit komt hopelijk het spel ten goede in de zin van attractiviteit en ook creativiteit en scorend vermogen. Vooral dat laatste is iets wat bij Serero echt oontbreekt: die moet echt een lege goal hebben wilt die scoren.

Was Duarte al totaal vergeten, had ergens gehoopt dat die al weg was geweest.
Hoop echt dat er een club komt die hem wilt, maar dat zal dan maximaal een middenmotor zijn. Serero dan ook nog bedanken voor zijn bewezen diensten, en dan houdt je nog Klaassen, Gudelj, Sinkgraven, Bazoer, Schone en Andersen over. Die laatste mag ook wel verhuurd worden, en dan met de rest rouleren.

13 juli 2015 om 03:23

Hij was goed in wegdraaien bij de tegenstander en de bal in de ploeg houden, maar statistisch gezien heeft hij geen goede bal geraakt. Zo iemand reken je af op dielpunten en assists en dat heeft ie dan bijna niet achter zn naam staan. Hij kan zijn stempel nooit drukken op wedstrijden.

13 juli 2015 om 04:07

Hoe oud is Anderssen eigenlijk? Hoor altijd wel dat die zo'n verschrikkelijk talent heeft, maar waarom is die dan nog niet doorgebroken? Laat staan bij een club als Ajax!

13 juli 2015 om 05:20

Nee hoor ik ook niet.

13 juli 2015 om 07:59

Serrero is prima voor het ajax van vlede jaar. Van mij mag hij blijven

13 juli 2015 om 08:07

Zeg Andersen - Duarte - en Serero weg Schone vast op de bank en soms in laten vallen vertraagd het spel alleen maar met ze gewandel.
En de andere 4 laten rouleren.
Lijkt mij de beste keuze.

13 juli 2015 om 18:52

@rugu, Andersen heeft wel degelijk een goede versnelling en daarnaast bezit hij ook een zuivere passing. zal zelden balverlies lijden voor je ploeg en versneld het spel 8 van de 10 keer en anders passeert hij een mannetje en speelt alsnog snel door. schieten valt altijd op te trainen, en als hij echt zo ambitieus is als ik denk dat hij is, dan traint hij daar allang op.

13 juli 2015 om 10:42

Dat denk ik ook.

Andersen heeft de potentie echt wel maar moet ergens aan spelen toe gaan komen. Het liefst zie ik dat hij wordt verhuurd aan een subtopper in Nederland. Als hij daar ook niet top is kan Ajax hem volgend jaar verkopen.

Duarte heeft het niet eens zo heel erg slecht gedaan bij Ajax maar staat al heel lang op de "transferlijst". Er komt vast nog wel een club die hem voor weinig wil overnemen.

Dan zit je met Bazoer, Klaassen, Gudelj, Sinkgraven en Serero. Persoonlijk zie ik Schone ook echt als middenvelder... De Boer helaas niet (heel apart want een buitenspeler is hij absoluut niet). Ook Van de Beek zal wel aan spelen toe gaan komen dit seizoen.

Andersen verhuren, Serrero en Duarte verkopen en Schone mag voor een mooie bod vertrekken zoniet is het niet erg.

12 juli 2015 om 23:20

Dan heb je dus 4 middenvelders over, "wat te weinig is".

12 juli 2015 om 23:23

Zal schone houden. Is ervaren en kan meerdere posities uit de voeten. Tevens beschikt die over een goede vrijetrap. Zou Andersen verhuren eventueel aan Twente ofzo mochten er daar wat vertrekken nog. Duarte moet je verkopen en Serero verkopen / verhuren.

12 juli 2015 om 23:29

Ik zou juist Serero en Duarte houden, Andersen verhuren of erbij houden en Schöne verkopen voor een paar miljoen aan een buitenlandse club.

12 juli 2015 om 23:36

Waarom zou je Duarte willen houden? Serrero ben ik het mee eens, nuttig om achter de hand te hebben.

13 juli 2015 om 07:38

Schone inderdaad houden, maar niet als middenvelder. Daar heeft hij bij Ajax geen goede wedstrijd gespeeld.
Duarte vertrekt sowieso. Klaassen, Gudelj, Bazoer en Sinkgraven zullen waarschijnlijk uit gaan maken wie er basis speelt.
Serero is dan een ideale backup. Idealiter wordt Andersen dan eem jaar verhuurd aan een goede eredivisieploeg.

Goed inkoop beleid dus

12 juli 2015 om 23:33

Hij heeft niks gezegd over de kwaliteit van alle middenvelders he.

Van deze 8:
Gudelj, Klaassen, Sinkgraven, Bazoer, Serero en Andersen.
Serero misschien ruilen voor Schone, duarte sws weg.

12 juli 2015 om 23:26

Dat zijn er 6, terwijl Frank er 5 wil.

12 juli 2015 om 23:35

Dan Serero, Duarte en Schone weg.

12 juli 2015 om 23:49

Klaasen gaat sowieso niet weg, die is aanvoerder.
Gudelj is net aangetrokken dus die ook niet.
Schone is een speler die ook op de flanken en in de spits kan spelen, dus die blijft zeer waarschijnlijk ook.
Sinkgraven en bazoer zijn talenten die goed genoeg zijn voor de basis dus die blijven ook naar alle waarschijnlijkheid.

Dus alleen Serero (die vorig seizoen heeft aangegeven te willen verkassen) duarte en andersen kan over gespeculeerd worden.

Vrij veel middenvelders inderdaad. Volgens mij hebben meerdere topclubs uit de eredivsie dat. ik snap t probleem niet.

Duarte verkopen en Andersen verhuren aan een club als Heerenveen!

12 juli 2015 om 23:23

Nee, dankje. Wij hebben niks aan Andersen. Daarintegen zou ik Schone best wel willen huren /overnemen. Maar dat zal wel lastig worden.

12 juli 2015 om 23:51

Andersen mag van mij wel jaar bij cambuur komen. Heeft zeker talent, maar in het Ajax voetbal is het lastig dit er uit te halen. Heb vaak het idee dat iedereen bij Ajax met de handrem er op voetbalt. Veel te bang om een fout te maken,

13 juli 2015 om 00:23

Ik vind het goed. Cambuur wil wel voetballen en andersen heeft vechters naast hem staan op het middenveld. Ik wil andersen sowieso nog niet afschrijven, want die jongen heeft echt wel talent en techniek, maar hij moet fysiek veel beter worden. Ik denk dat een club als cambuur hem dat best goed bij kan brengen.

13 juli 2015 om 00:46

Ik hoop dus van harte dat we niet zoiets huren in Heerenveen. Andersen, prima voetballer en mag best een 4-jarig contract in Fryslan tekenen, maar niet huren. Heerenveen toont al jarenlang aan om zelf prima zulke spelers te scouten en erop te verdienen. Van huren word je in zo'n geval niets beter, in ieder geval niet op termijn

Ja pannekoek, haal sinkgraven en gudelj dan ook niet. Had dan nog een cv gekocht. Je weet niet of heitinga en riedewald het gaan redden en van die viergever wordt ik ook niet vrolijk, hou je alleen veltman over. Of misschien wat concurrentie voor milik? Als die geblesseerd raakt is er niks.

12 juli 2015 om 23:26

het zou mooi zijn om met drie middenvelders te spelen en dan in de basis:
schone ,gudelj,klaasen
bank:
serero sinkgraven
andersen verhuren
duarte verkopen

12 juli 2015 om 23:31

Waar is Bazoer?

Klaassen, Bazoer, Sinkgraven, Gudelj laten rouleren. Schöne als backup daarvan. Andersen verhuren (ivm potentie). Serero komt weer in the picture bij blessures van de eerstgenoemde. Duarte zoiezo verkopen of verhuren.

Bazoer, Sinkgraven, Gudelj en Klaassen moeten gewoon de 4 middenvelders worden met daarachter Nouri en vd Beek die wat minuten mogen maken. De rest past er in mijn ogen niet tussen.

12 juli 2015 om 23:25

Zo heeft Feyenoord eigenlijk ook 4 waardige middenvelders met Vejinovic, Toornstra, EL Ahmadi en Vilhena met daarachter de talenten Schuurman, Verdonk en Nieuwkoop.

Clasie vertrekt en ook Immers moet je laten gaan. Dan kun je eventueel nog een 5e middenvelder halen die er al meteen staat. Een beetje zoals de Boer nu ook aangeeft.

Ajax zou Andersen, Serrero en Schone in moeten ruilen voor nog 1 echte klasbak.

12 juli 2015 om 23:27

En Duarte natuurlijk ook laten gaan.

12 juli 2015 om 23:47

Helemaal mee eens, niets aan toe te voegen !

12 juli 2015 om 23:26

Topplan!

gudelj en serero snel verkopen, daarvoor een type pröpper terughalen en dan zie ik ze gewoon weer kampioen worden net zoals vorig seizoen.

12 juli 2015 om 23:23

Gudelj hebben ze net gekocht dus dat sws niet

12 juli 2015 om 23:25

Gudelj verkopen? Pröpper halen? Bijzondere werkwijze zou Overmars dan hanteren..

12 juli 2015 om 23:27

Een type Pröpper....

12 juli 2015 om 23:27

Haha zeker gudelje gelijk weer verkopen.
Jij hebt er verstand van

12 juli 2015 om 23:33

Helaas, maar Ajax werd vorig seizoen geen kampioen.

Middenveld gwn schöne gudelj en klaasen, bazoer veel laten invallen en beker wedstrijden laten spelen

Snap niet waarom Duarte word genoemd en Van de Beek niet, die zit er dichter bij. Zelfs Nouri zie ik sneller spelen dan Lerin.

12 juli 2015 om 23:29

Het lijkt wel of er niet meer naar de jeugd gekeken wordt.

12 juli 2015 om 23:35

Savastano, VD Beek, Tete, Veltman, Riedewald, Klaassen, Van Rhijn, El Ghazi, Kishna, Muric, Cerny, Menig (ben ik overigens niet van gecharmeerd), Hendriks en ik ben er vast nog wat vergeten, zij zitten allemaal bij de selectie. Weinig jeugd..

12 juli 2015 om 23:36

En begin alsjeblieft niet over die is geen eigen jeugd etc. Het gaat erom dat het jeugd is..

12 juli 2015 om 23:38

Ben je van Hendriks wel gecharmeerd? ;-)

12 juli 2015 om 23:52

Van de genoemde spelers zullen Tete, v.d. Beek en Cerny wel kansen gaan krijgen dit seizoen. Veltman, Riedewald, Klaassen, Van Rhijn, El Ghazi en Kishna zitten al een tijdje bij de selectie, dus die laat ik even buiten beschouwing.

Op het middenveld zullen Nouri en v.d. Beek dit seizoen al minuten gaan maken als Bazoer, Gudelj, Klaassen en Sinkgraven niet beschikbaar zijn. Schone is een echte backup en zal ook nog wel de nodige minuten maken. Andersen en misschien ook wel Serero verhuren. Duarte verkopen aan bijv. Heracles of Ado.

Duarte verkopen en Andersen een jaar verhuren aan een goede subtopper eredivisie

Zolang er geen buitenspeler gekocht wordt is schone denk ik back up voor el-ghazy. Duarte komt tekort. Serero lijkt ook niet helemaal aangehaakt te hebben (te veel fouten einde seizoen) en heeft nog maar een contract voor 1 jaar dus mag wat mij betreft ook weg. Het idee om Andersen te verhuren zodat hij een jaar kan knallen om daarna het hopelijk waar te maken bij Ajax lijkt me wel een goede. Ik vraag me wel af of sinkgraven die 7 mil waard was en of hij het komend seizoen al kan laten zien.

Of he, wie weet, past een trainer zich aan aan het materiaal. 4-3-3 is leuk met bepaalde spelers en ik weet niet of ajax die nou echt heeft. Je kan bijvoorbeeld ook een 4-4-2 of 3-5-2 spelers. Dan heb je op eens iets meer middenvelders nodig. Maar ik ken het overige materiaal van ajax niet goed genoeg.

12 juli 2015 om 23:36

Bij Ajax wordt in de regel gewoon 4-3-3 gespeeld. Dat is de huisstijl. En er zijn ook genoeg goede spelers om dit systeem goed uit te kunnen voeren. Er zou nog een echte buitenspeler bij kunnen komen, maar in principe zijn er met El Ghazi, Schone, Kishna, Fischer, Sinkgraven en Andersen al 6 spelers die op de 2 flankposities uit de voeten kunnen. El Ghazi is eigenlijk de enige ''echte'' buitenspeler, misschien Fischer ook nog wel, maar de rest is van nature eigenlijk (valse) spits of aanvallende middenvelder. Ik had graag een type als Elia erbij gehad. We zullen zien ...

En van de middenvelders zou je Duarte en Serero (op huurbasis o.i.d.) moeten laten gaan !

De belangrijkste 4 van deze (8) middenvelders zijn Klaassen, Gudelj, Bazoer en Sinkgraven.
Ze vullen elkaar ook prima aan doordat ze verschillende kwaliteiten bezitten ; Klaassen heeft inzicht en loopvermogen, Gudelj heeft een goede mentaliteit en een leuk schot van afstand, Bazoer is een echte ''4'' (een groot talent en goed in de opbouw) en Sinkgraven is een technisch vaardige middenvelder met veel creativiteit. (kan eventueel ook als alternatieve linksbuiten worden gebruikt)

Duarte mag wat mij betreft worden verkocht, hij is niet goed genoeg. Andersen en Serero kun je m.i. beter verhuren, aangezien beide spelers wel potentie hebben, maar (nog) niet goed genoeg zijn voor het eerste elftal. (niet constant genoeg en missen fysieke kwaliteiten) Schone is de ideale backup. Kan op meerdere posities uit de voeten, is goed bij spelhervattingen en in de passing. Mist helaas wel handelingssnelheid. Kan in ''kleine'' wedstrijden worden gebruikt als een van de toppers rust nodig heeft of anders als invaller. Schone is zeker nog van waarde. Als hij zelf wil vertrekken naar het buitenland, dan uiteraard laten gaan tegen een leuke prijs.

12 juli 2015 om 23:34

Serero heeft geen potentie die jongen is al 25!!. Serero zal in een seizoen nooit meer 4 doelpunten maken, daarnaast geeft hij ook niet veel assits. Mensen hebben een groot zwakte voor hem, omdat hij hard werkt, maar de werkelijkheid is dat hij te kort komt voor Ajax.

12 juli 2015 om 23:43

Het klopt dat hij zelden scoort en weinig assists geeft. Daarom stelt De Boer hem ook vaak op als defensieve i.p.v. aanvallende middenvelder. Als defensieve middenvelder heeft hij zeker een periode goed gespeeld. Hij werkt hard, maar komt inderdaad nog kwaliteit tekort om een basisplaats te bemachtigen. Toch denk ik dat hij meer kan dan hij heeft laten zien. Ik zou hem een jaar aan (bijvoorbeeld) Heerenveen of Heracles verhuren.
Andersen idem dito. Duarte komt tekort, maar is wel een leuke speler voor een subtopper of middenmoter.

Bazoer komt aan ze minuten, Klaassen captain gewoon een basisplaats, Schone rotatiespeler kan op meerdere plekken uit de voeten, Gudelj sterke middenvelder, Duarte komt tekort, Andersen uitlenen,serero Rotatiespeler, Sinkgraven uitlenen denk ik

12 juli 2015 om 23:40

Sinkgraven is de enige middenvelder die in balbezit creativiteit en goed voetbal kan brengen. Bazoer, Gudelj en ook Klaassen zijn meer werkers die het moeten hebben van mentaliteit en loopvermogen. (al hebben Gudelj en Klaassen natuurlijk ook inzicht en scorend vermogen)

Ik zou Sinkgraven er sowieso bij houden (zelfs al basisspeler een kans geven) en Andersen verhuren. Serero en Duarte komen als eerste in aanmerking voor een andere club.

13 juli 2015 om 03:57

@ Afcajax83

Je vergeet Fischer nog, die is van origine een aanvallende middenvelder. Persoonlijk zie ik hem daar ook het liefst, al verwacht ik onder de Boer niet dat hij ooit nog op het middelveld terecht zal komen.

Ajax zou er goed aan doen om Duarte te verkopen. Hij komt duidelijk te kort voor Ajax.
Schone en Andersen kunnen ook op de vleugels uit de voeten. Handig voor wanneer Kishna vertrekt of voor als reserves. Andersen zou misschien ook nog verhuurd kunnen worden.
Dan houd je vijf middenvelders over. Van die vijf zullen Gudelj, Bazoer en Klaassen wel het meeste in de basis beginnen. Wel jammer voor Sinkgraven, de aankoop van 7 miljoen.

12 juli 2015 om 23:49

Bosche Bol, Sinkgraven is 1 van de grootste talenten in de Eredivisie en beschikt over een fluwelen techniek. Met Sinkgraven heeft Ajax goud in handen en die aankoop van 7 miljoen € zal het ongetwijfeld beter gaan doen dan een Narsingh of Maher.

13 juli 2015 om 00:07

Dat valt nog maar te bezien, want het afgelopen halfjaar heeft Sinkgraven heel weinig goeds laten zien. Misschien dat het komend seizoen beter wordt, maar dan moet hij wel kansen krijgen en ook grijpen. Tot nu toe lijkt hij buiten de basis 11 te vallen. Met Gudelj, Klaassen en Bazoer voor hem zal hij ongetwijfeld minder speelminuten gaan maken dan een Narsing of Maher.

13 juli 2015 om 00:35

Waar haal jij de wijsheid vandaan dat Klaassen, Bazoer en Gudelj hoger in de pikorde staan? Bazoer is van origine een verdediger en kan in het hart van de verdediging spelen. Sinkgraven kan ook nog als hangende linksbuiten spelen en gaat echt wel zijn minuten maken!

Bazoer, Klaassen, Sinkgraven, Gudelj, Schöne. De rest kan simpelweg niet meer. Serero leuke balafpakker, maar te weinig rendament. Ajax heeft met Gudelj een soort van Theo Janssen aangetrokken, die zonder blikken of blozen een pass over de hele gooit als het combinerend niet lukt. Klaassen is een leider, Bazoer een monster en Sinkgraven voetbalt graag vooruit en is creatief. Schöne is multifunctioneel en kan dus op meerdere plekken worden ingezet.

Anderssen is echt veel te licht, Duarte leuk voor Utrecht, NEC of onder de subtop.

Serero en Duarte moeten sowieso weg, daarnaast speelt Schone niet op het middenveld. Dan houd je dus vijf middenvelders over, dat is voor mij gevoel prima. In de basis zal denk ik Klaassen, Gudelj en Bazoer starten en met de overige middenvelders kun je roeleren.

Ik zeg nu al bijna twee jaar dat Serero weg moet bij Ajax. Hij werkt hard zoals de meeste hier zeggen, maar hij mist gewoon kwaliteit. Hij zal nooit meer dan 4 doelpunten maken en 5 assists per seizoen geven , het is daarnaast ook niet een jonge waar potentie inzit, hij is al namelijk 25.

12 juli 2015 om 23:42

Met Cerny en Muric die dicht tegen het eerste aanzitten moet Schone zich wel op het middenveld richten. Het is nou eenmaal van nature een aanvallende middenvelder. Maar hij werd gebruikt als hangende rechtsbuiten. Dus kan...kan hij tot 1 vd middenvelders worden gerekend. Serero kan je op dit moment niet laten gaan. Als je Ajax volgt, moet je weten dat Serero gewoon een goed half jaar heeft gedraaid op 6. Daar moet zijn focus ook liggen. Ook als is het als concurrent van Gudelj of Bazoer.

12 juli 2015 om 23:48

Serero op 6 is een lachertje, hij speelde daar bij een gebrek aan betere. Daarnaast is Serero is dat half jaar waarin jij hem goed vond behoorlijk vaak door de mand gevallen. Hij is van nature geen verdedigende voetballer, liet vaak zijn mannetje lopen op het middenveld. Hij kon dat een klein beetje compenseren met zijn werklust, maar dat is niet goed genoeg voor Ajax. Daarom hoop ik met heel mijn hart dat hij dit seizoen wordt verkocht.

Duarte staat in de etalage dus die kan niet rekenen op min in Ajax 1. Dus komt Donny vd Beek meer in aanmerking. Ook al moet hij zich in de kijker spelen bij Jong Ajax.

Ajax zal Andersen een jaartje elders moeten laten rijpen. Het talent druipt er van af, maar hij zal meer moeten werken aan zijn fysiek en zijn rendement zal ook omhoog moeten om te slagen in de top. Duarte komt in mijn ogen te kort bij Ajax en hij zal zich moeten richten op de voetballende teams in de subtop(willem2, Pec). Serero kun je laten spelen tegen zwakkere tegenstanders.verzet bergen werk en beheerst positiespel redelijk. Maar mist fysiek en scorend vermogen en dat is tegen de sterke tegenstanders niet onbelangrijk.

Serero verkopen, Duarte al helemaal, Schone speelt al paar jaar niet op middenveld, heb je er 5 over.

Gudelj, Bazoer, Sinkgraven, Klaassen, Andersen. Schone als optie op de flanken en Duarte en Serero verkopen. Serero noem ik met pijn in mijn hart. Toen Ajax in de Arena zo belabberd speelde tegen Feyenoord, genoot ik oprecht van hem. Bijtertje, geeft nooit op en veroverde veel ballen. Zakte hoogst zelden door de ondergrens. Alleen met Gudelj, Bazoer en Klaassen en nog Sinkgraven en Andersen als concurrenten zie ik het somber in voor hem...

Andersen naar Heerenveen bij vertrek vd Berg is wel een optie denk ik

Van mij mag Duarte verkocht worden, Andersen mag verhuurd worden aan Cambuur of Willem2, ploegen die mooi voetbal spelen.
Ze hadden Sinkgraven bij de koop gelijk nog anderhalf jaar in Heerenveen moeten laten, zodat hij veel speelt.

Dat krijg je ervan als je spelers koopt, waarvan de noodzaak niet al te hoog is.

Want bij de genoemde middenvelders zit nog niet eens de grote talenten; Van de Beek, Nouri en El Mahdioui, die eigenlijk dit seizoen ook speelminuten moeten gaan maken.

Duarte en Andersen zullen de spelers zijn, die in aanmerking komen voor verkoop / verhuur.

13 juli 2015 om 00:16

In het hele interview zei De Boer dat hij achttien volwaardige spelers wil hebben en nummers 19 t/m 22 zijn dan talenten. Eén van hen is middenvelder (zei hij niet, maar ik ga uit van het elke-positie-dubbel-bezetsysteem) en hij noemde de naam Donny van de Beek. Ook Cerny noemde hij. Savastano verwacht ik er ook bij en verder twijfel ik tussen Lartey Sanniez, Nouri en Muric. El Mahdioui is een zeer groot talent, maar ik vrees dat hij door Eiting voorbij zal worden gestreefd.

Hoe kan de Boer met dit materiaal de voorronde van de CL zich toonbaar maken? Van al die middenvelders is alleen Klaassen basisplaats waardig. De rest moet ik maar eens zien of ze wel goed genoeg zijn voor Ajax. En koop eerst voordat je gaat verkopen want dat mikken we er Weer naast. Er is tot nu toe niets fatsoenlijks gehaald en echt superveel beter zijn we niet ten opzichte van vorig jaar. En die Gudelj moet ik nog wel eerst zien of ie echt wel zo goed is als iedereen durft te beweren. Leuk voor AZ maar voor Ajax geloof ik het niet direct. Er moet beter materiaal komen want met dit slappe zootje kom je echt niet verderd dan een 3de plek! Dus actie Overmars het heeft al weer te lang geduurd!

13 juli 2015 om 00:48

zienderdal, het elftal ziet er uitstekend uit. Gudelj, Sinkgraven, Klaassen, El Ghazi, Veltman, Kishna, Riedewald en Schöne zijn jongens die een aardig potje voetbal kunnen spelen. Dijks zal het ongetwijfeld niet slechter doen dan Boilesen en met Cillessen hebben we een betrouwbare doelman die weer de nodige punten gaat pakken. Overmars heeft uitstekend werk verricht met de aankopen Gudelj, Sinkgraven, Milik en Dijks.

Ik ben het niet eens met de Boer. Wil je kampioen worden en het Europees leuk doen, dan heb je zeker 6 middenvelders nodig. Daarbij kunnen enkele van de genoemde spelers ook op andere posities uit de voeten. Ik zou Klaassen en Bazoer, mits hij het aankan, zo veel mogelijk laten spelen. Bazoer dan als vm. Vooral tegen sterke clubs. Op links komt dan Sinkgraven afgewisseld met Gudelj om Sinkgraven niet te zwaar te belasten. Tijdens wedstrijden tegen degradatiekandidaten zou je Bazoer rust kunnen geven en Gudelj centraal. Dan kun je links, als Sinkgraven ook gespaard wordt met Andersen spelen. Donny van de Beek moet klaargestoomd worden om volgend jaar Klaassen te vervangen. Serrero zou ik houden om blessures op te vangen en hem dan als vm gebruiken. Duarte is overbodig. Schone zou ik ook houden, maar op de bank en laten invallen als hij nodig is, zijn vrije trap kunnen we nog niet missen. Maar dit zal zijn laatste jaar worden.

Van die namen kun je er makkelijk twee wegstrepen: dikke Duarte en ballenjongen Serero. Maak er maar kleingeld van.

Schone kan rechtsbuiten en is daar ook het vaakst gebruikt. Duarte mag weg en Andersen kan ook op de flank. Als Ajax nog een flankspeler haalt kunnen ze Andersen verhuren. Dan heb je met Bazoer, Serero, Gudelj, Sinkgraven en Klaassen er precies vijf.

13 juli 2015 om 01:19

Serero kan weg na de aankoop van Gudelj. Duarte was een paniek aankoop en Schöne is gewoon een nuttige speler voor de breedte. El Ghazi gewoon rechtsbuiten, Kishna of Fisher als linksbuiten. Bazoer een linie terug en een middenveld met Sinkgraven, Klaassen en Gudelj.
Sinkgraven op 10 als de meest creatieve middenvelder en met een spits als Milik doen we gewoon weer mee voor de het kampioenschap!

Zoiezo Klaassen laten spelen. Hij jaagt de boel aan. Ik zou Gudelj ook laten spelen. Em als derde middenvelder zou ik persoonlijk voor Sinkgraven gaan. Dan heb je power, inzicht en sluwheid op het middenveld. Mooie middenveld.

13 juli 2015 om 07:08

Zeker mooi middenveld. Vind het alleen zonde van Bazoer, maar zijn tijd en speelminuten komen wel. Verder uiteraard Schöne behouden, maar dat is eigenlijk gewoon een aanvaller bij Ajax en Andersen kan nog wel een stap maken.

Ik zou proberen Serero en Duarte proberen te verkopen. Duarte komt gewoon echt te kort en Serero is wel aardig, maar er is beter. Andersen kan je misschien een jaartje verhuren.

Bazoer, Gudelj, Sinkgraven, Klaassen, Schone en dan ben je er al!

Zijn imo ook de beste 5 en eventueel kan Heitinga op 6 spelen en dan heb je "gewoon" 6 man voor 3 plekken.

13 juli 2015 om 02:05

We delen dezelfde mening zou dan duarte en Serero verkopen en andersen verhuren.
Dan met 2 controlerende middenvelders spelen en een nummer 10

Het doek zal denk ik vallen voor Andersen, Duarte en helaas Serero.
Schone zal zeker blijven.

13 juli 2015 om 11:46

Ik denk dat Serero zichzelf gewoon weer de basis in knokt. Ieder seizoen moet die jongen weer vanaf nul beginnen en door zijn lage rendement heeft hij bij iedereen weinig krediet.. Om de 1 of andere reden zie ik die jongen vooral tegen grote opponenten spelen als een vedette... wedstrijden tegen Psv, of in de CL is hij altijd de beste middenvelder en de allerslimste op het veld.. En je hoort hem nooit klagen.. TOP professional en uitstekende versterking die in mijn ogen zeer zeker moet blijven.

Ik ben blij dat hij Schone weer als middenvelder ziet en geen rechts of links buiten

duarte weg ermee. helemaal geen niveau Ajax waardig. serero mag je hopen wat geld voor te krijgen.
Andersen mag je verhuren

Ba(as)zoer FTW !

Veltman naar rechtsback !

Cilessen
Veltman
Heitinga
Riedewald
Dijks
Klaassen
Bazoer
Gudelj
Schone
Milik
Fisher

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren