Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ouders Casillas woedend: 'Porto is een B-team, Pérez wil niet dat Iker slaagt'

Laatste update:

Iker Casillas neemt na 25 jaar afscheid van Real Madrid en vervolgt zijn loopbaan bij FC Porto. Dat doet veel pijn bij de ouders van de doelman, die weten dat hun zoon eigenlijk helemaal niet wilde vertrekken bij Real. In gesprek met El Mundo halen zij uit naar Florentino Pérez, de voorzitter van Real: "Hij heeft nooit van hem gehouden, omdat hij Iker te klein vond", zeggen zij.

/

José Luis Casillas en Maria del Carmen Fernandez zeggen dat hun zoon door de vorige voorzitters van Real altijd uitstekend behandeld is, maar bij Pérez was het een heel ander verhaal. "Iker heeft vervelende dingen meegemaakt, waar nooit over is geschreven", beweren de ouders van Casillas. "Hij heeft geleden onder psychologische druk van de voorzitter en werd anders behandeld dan de andere spelers binnen de selectie. Hij heeft in de afgelopen vijf jaar veel kritiek gekregen en het is allemaal ontzettend oneerlijk geweest."

"Dat Iker nu vertrekt, is voor een groot deel de schuld van Pérez", vervolgt Fernandez, de moeder van Casillas. "Natuurlijk had mijn zoon meer aanbiedingen, maar Pérez wilde niet dat hij naar een topclub vertrok. Hij wil gewoon niet dat Iker een succes wordt. Porto is een team dat te vergelijken is met een team uit de Segunda División, terwijl Iker een topclub zoals Barcelona verdient. Een wereldkampioen kan zijn loopbaan niet afsluiten bij Porto! Ik zou het niet erg vinden als hij naar Barcelona zou zijn gegaan, want dat is een club met heren in het bestuur."

Het is duidelijk: de ouders van Casillas zijn woedend op Pérez. "Hij is misschien een goede voorzitter voor ACS (het bouwbedrijf van Pérez, red.), maar van Real Madrid... Toen we lazen dat Iker op zoek was naar een huis in Rome, belden we hem op: 'Wat ben je aan het doen? Daar ga je toch niet heen?' Probeer dus maar eens voor te stellen hoe we ons voelden toen duidelijk werd dat hij naar Porto zou gaan... We willen gewoon het beste voor onze zoon, zodat hij niet eindigt als een schoonmaker van toiletten, zoals voormalig wereldkampioen Andreas Brehme."

Iker Casillas hoort bij een grotere club dan FC Porto te spelen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Heeft Louis een beetje lopen slapen? Lijkt me toch een goeie keeper voor als De Gea vertrekt.
Ga je er niet eens op achteruit!

12 juli 2015 om 11:35

Op zeker wel, hij is niet meer van het niveau dat die was. Sommige houden hun niveau vast, andere worden beter, maar in zijn geval is hij niet goed genoeg meer voor de absolute top. Schande trouwens wat die ouders zeggen over Porto, is een prima club en Europees van subtopniveau.

12 juli 2015 om 11:41

Ja man, porto is een club die je kan vergelijken met de segunda division. Rayo vallecano etc. Zijn natuurlijk ook veel beter als Porto. Spelers als Trashorras hebben natuurlijk ook meer kwaliteit dan Quintero etc.

12 juli 2015 om 11:52

Tuurlijk is dat onzin. Maar ik snap wel dat ze dat zeggen. Elche verliest gewoon met 4/5-0 van Porto hoor. Het is een achteruitgang voor Iker

12 juli 2015 om 13:06

het is wel een achteruitgang maar ze overdrijven wel want Porto zou gewoon subtop zijn in Spanje.

12 juli 2015 om 13:32

Casilias is een betere keeper dan Valdes en al helemaal beter dan Cillessen. Dus Iker naar United zou nog niet eens zo heel raar zijn.

12 juli 2015 om 11:38

Leren lezen is moeilijk
Perez wilde dat niet

12 juli 2015 om 13:31

Hoezo niet? United is geen topclub meer en ze zijn nog niet eens zeker van kwalificatie voor de Champions League. Ook zijn ze toch een niet zo'n grote dreiging voor Real als ze elkaar treffen in de CL.

12 juli 2015 om 13:38

United is geen topclub meer? Want?
Zijn vaker kampioen geworden in de afgelopen 5 jaar dan jouw club hoor.

12 juli 2015 om 15:13

Ik denk dat de tweede seizoenshelft van vorig jaar wel bewezen heeft dat Man U weer een topclub is.

12 juli 2015 om 15:15

Ja, in de Premier League...

De competitie die de afgelopen 5 jaar welgeteld 3 keer een club in de halve finale CL had staan, vergeleken met 10 van la liga, om het verschil in niveau maar even aan te geven.

12 juli 2015 om 23:39

Haha, hij is 34 jaar en je hebt valdes al, die ongeveer evengoed is en van vergelijkbare leeftijd.
De Gea is nog steeds niet weg dus tja.
Man U, wil een wereldtop keeper in de bloei van zijn carrière en geen keeper die het beste al heeft gehad.
No offence tegen cassilas.

Ik vind het juist redelijk verstandig dat hij naar Porto vertrekt. Cassillas is allang niet meer de oude en laat nu eens wel wat steekjes vallen. Hij kiest er gewoon voor om niet bij een absolute topclub te spelen waar de druk immens is. Casillas was de allerbeste keeper van de wereld maar is dat nu simpelweg niet meer. Wat ook niet gek is op zijn leeftijd en na wat hij allemaal gewonnen heeft. Daar kunnen heel veel keepers maar van dromen. Plus Porto is een ploeg met veel Spanjaarden en het ligt precies langs Spanje wat voor hem ook aangenaam is om aan te passen.

12 juli 2015 om 11:43

Ja maar ik had het niet erg gevonden als hij nog een jaar onder de lat had gestaan, in bepaalde wedstrijden zoals tegen Juventus (halve finale champions league) heeft hij ons ook gewoon gered/op de been gehouden.

12 juli 2015 om 11:53

Blij dat jij de beweegredenen van Casillias beter kant dan zijn eigen ouders.

Dat Perez een onmens is weten we allemaal wel. Zo slecht is het toch niet om bij Porto af te sluiten. Daarnaast had Iker zelf ook nee kunnen zeggen. Het voordeel van Porto is, dat je wel kampioen kan worden. Je speelt niet heel veel wedstrijden, maar nog wel CL. Prima toch? Engeland was ook mooi geweest, maar mentaal veel zwaarder!! Dat zou Iker ook wel meegenomen hebben in zijn beslissing!

Heerlijk Spaans temperament, en ik kan ze nog prima volgen ook..

12 juli 2015 om 11:35

Ik niet, ze doen alsof Porto een rukteam is, maar het is gewoon europese subtop, net als Iker zelf op dit moment.

12 juli 2015 om 13:17

Porto is ook gewoon een rukteam vergeleken met Real. Ze bedoelen er natuurlijk gewoon mee dat er een hoop top clubs zijn boven Porto waar iker nog prima naartoe gekund had en om echte prijzen gespeeld had

12 juli 2015 om 18:18

Kom op zeg, interview is van voor naar achteren uit de duim gezogen. Alsof ze zoiets zouden zeggen over de toekomstige club van hun zoon (vergelijken met Segunda Division). En dat schoonmaken van toiletten is zo niet nog veel grotere onzin.

12 juli 2015 om 19:47

Porto is een rukteam jaja je fc utrecht is pas een rukteam die niks wint en die nooit wat zal winnen porto is een superteam en als iker veel prijzen had kunnen winnen met een top team dan waarom wint hij niks met real madrid

15 juli 2015 om 00:31

Want 18 prijzen winnen met Real is natuurlijk wel een beetje aan de magere kant......

12 juli 2015 om 12:00

En de moeder zegt aan bang te zijn dat Iker toiletten moet gaan schoonmaken, maar ik mag toch verwachten dat hij z'n geld van zijn leven niet meer op gaat maken? Wat verdiende hij bij Madrid?

12 juli 2015 om 12:45

24 miljoen per jaar

12 juli 2015 om 14:27

12 miljoen per jaar

Porto is vast niet zijn laatste club

Porto segunda division niveau? Eindigen als schoonmaker met tientallen miljoenen op de bank? Wat voor spul hebben die ouders gebruikt?

12 juli 2015 om 11:28

Je zou 't ze bijna gunnen. Eerst Porto schandalig beledigen en daarna ook nog het schoonmakersgilde. Zielig en belachelijk.

12 juli 2015 om 11:30

Ik denk dat die moeder zelf bang is dat ze Wc's moet gaan schoonmaken.

12 juli 2015 om 12:47

Juist, want als dr zoon niet genoeg verdient zal ze ook wel niks meer krijgen, ze maamt dr zelf belachelijk

12 juli 2015 om 15:10

thiesje
Echt he?? Wat een rare uitspraken van deze mensen. Walgelijk..

Hier doen ze Porto wel te kort mee. De competitie is misschien niet top maar porto is wel een sterke team. Dat iker niet naar een andere topclub kan is omdat alle grote clubs voorzien zien van een en soms zelfs twee goede keepers.

12 juli 2015 om 11:45

Ik denk niet dat Porto zich daar veel van aantrekt. Die weten zelf ook wel dat ze beter zijn als Segunda Division. Dat een of andere moeder zonder enig verstand van voetbal gekke dingen gaat roepen kun je als Porto zijnde natuurlijk ook niet veel aan doen.

Die ouders trekken het zich wel heel persoonlijk aan. vind de bejegening naar Porto ook niet kunnen, maar snap wel de emotie die erachter zit. Jammer dat Perez hier weer een grote invloed op lijkt te hebben. Die man brengt voornamelijk destructie

Porto niveau Segunda Division? Die zouden in Spanje gewoon mee doen om de CL plaatsen. Verder weet ik niet wat er allemaal gebeurd is maar het lijkt er wel erg op dat die Perez graag van bepaalde spelers af wil als hij ze niet mag. De laatste jaren vind ik Real daarom ook een stuk minder mooi als club. De manier waarop zij bepaalde spelers behandeld hebben is gewoon niet netjes.

12 juli 2015 om 11:39

Die ouders kunnen gewoon niet accepteren dat casillas over zijn top is en een paar keer geblunderd heeft, dat kan niet bij real.. en om dan zo te reageren als ouders is diep en diep triest, hoop dat die moeder de rest van haar leven wc's moet poetsen ipv teren op haar zoons centjes. Bah bah

Toch wel triest dat een jongen van de club zo via de achterdeur verdwijnt. Dit is een keeper die nog steeds bij de wereld top behoort en alles heeft gewonnen. Het zou mij idd niks verbazen dat de voorzitter hem niet aan een betere club verkocht en naar Porto stuurt, wetende dat die club geen kans maakt om de CL te winnen. Triest mannetje die Perez, als ik alles mag geloven wat ik over hem gelezen heb

12 juli 2015 om 19:51

Weet niet wat je lult maar porto maakt altijd kans om te cl te winnen ze komen altijd ver nu met casillias maken ze hele goeie kansen zelfs dus wat je zegt skaat nergens op

Wat is dit schandalig beledigen van een club als Porto. Ik ken de achtergrond van deze emotie niet maar Iker tekent zelf bij Porto. Porto vergelijken met een Segunda Division club is achterlijk en buitengewoon arrogoant en zou zelfs een reden kunnen zijn om hem daar niet op te stellen, als hij geen afstand doet van zijn ouders uitlatingen.

12 juli 2015 om 11:31

Dat is weer wat overdreven, het zijn niet eens zijn eigen uitspraken.

12 juli 2015 om 11:41

Maakt niet uit, het is in de media gekomen. Hij zal afstand moeten nemen of een 'non-apology apology' want bij Porto zullen ze niet happy zijn met deze betiteling en alle ogen zijn nu op Iker gericht.

12 juli 2015 om 19:16

Wat een hypocriete reactie. Eerst de ouders beschuldigingen dat zij overdrijven om vervolgens zelf met een dergelijk opmerking komen.

Hij heeft echt te weinig respect gekregen van Real Madrid, een erg slechte zaak.

12 juli 2015 om 12:33

Leren lezen jij.
De vorige bestuurders hebben volgens zijn ouders Casillas goed behandeld alleen Perez niet.

12 juli 2015 om 14:20

Maar perez zit er al een tijdje...Dus heeft hij toch te weinig respect gekregen in mijn ogen.

Arrogante vrouw zeg. Iker gaat gewoon genieten bij Porto ik weet het zeker.

12 juli 2015 om 12:40

Precies. Wat heeft zijn moeder er nou mee te maken welke club hij kiest. Ze mag best haar advies geven of mening ventileren, maar dit is Porto en Perez met de grond gelijk maken. Allemaal achteraf praat waar je niets mee uithaalt behalve mensen belachelijk maakt over de rug van je zoon.

12 juli 2015 om 21:39

Nee hoor, ze maakt alleen zichzelf en haar zoon belachelijk.

Porto is toch een mooie club, die ouders sporen niet! Op dat over Perez dan die is nog maffer. Iker is niet meer wat het was. Porto is geen Barca of Bayern maar wel nog echt een grote mannen club.

Toch pijnlijk als je ouders zulke psychische klachten hebben dat ze zulke idiote dingen in de media roepen. Kijk gewoon even naar de prestaties van Casillas de laatste jaren plus zijn leeftijd en dan is het heel erg logisch dat hij naar een club als Porto vertrekt. Compleet respectloos ook hoe ze over Porto praten, niet te geloven.

Porto een B-team noemen is lachwekkend! Die club heeft altijd een goede selectie, heeft een fantastische geschiedenis met twee CL-titels en is binnen Europa altijd een ploeg om rekening mee te houden.

Casillas is daarnaast gewoon minder geworden de afgelopen jaren, dat kan niemand ontkennen.
Real heeft een nieuwe goalie nodig en het is respectvoller om Iker een club te gunnen waar hij speelt dan hem te laten wegkwijnen op de bank.

Ik begrijp die ouders van Casillas wel. Het is misschien iets te veel van het goede om Porto met een Segunda-team te vergelijken, maar dat Iker meer respect verdiende vanuit de club (en dan met name Perez) staat als een paal boven water.

Als Iker helemaal niet wou vetrekken is het echt een rotstreek van Perez Real Madrid is echt geen leulke club om speler van te zijn.

Die ouders van Casillas komen wel zeer respectloos over. Ze tonen weinig respect tegenover Porto. Hen vergelijken met een club uit de Segunda Division is gewoon respectloos. Niet te vergeten, dat ze hun zoon hiermee in een lastig parket brengen.

En ook schoonmakers worden hier beledigd. Ik vind dat er wat meer respect mag getoond worden voor dat beroep ! Mensen die anderen hun troep opruimen.

Dat Barca heren heeft in het bestuur hebben we gezien ja. Al dat gefoefel met de transfer van Neymar.

12 juli 2015 om 12:10

Haha. Een club die ieder jaar CL speelt wordt gewoon vergeleken met Seguna Division. Lol het grappigste vondt ik toch wel "we willen niet dat hij schoonmaker van Toiletten eindigt" haha. Ik zie dat niet echt gebeuren, tenzij Iker's karakter compleet verandert nu hij weg is bij Real. Dat hij gewoon gaat gokken en zuipen ieder weekend. Lol

Zijn ouders zijn culés, zoveel is nu wel duidelijk. :-)

Haha. Laatste zin van het citaat: We willen niet dat hij als een schoonmaker van toiletten eindigt. Lol Ik vind dat zijn ouders zich niet mee moeten bemoeien. Iker is een volwassen vent en ouders die voor je opkomen staat echt niet goed.


Ik vind het altijd zo ontzettend hypocriet van iedereen om ineens een omwenteling te maken in hun 'mening'. Belachelijk. Iedereen staat al 3 jaar te roepen dat Iker 'over zijn top is' en dat het 'echt niet meer kan bij een topclub'. Real Madrid moest hem volgens 99 hier weg doen. En wanneer de club het doet, op een Zeer genereuze wijze trouwens, dan is het ineens 'via de achterdeur vertrekken'. Echt mensen, wat een belachelijke instelling hebben de meeste hier. Lijken net kinderen die enkel en alleen inloggen om haat te zaaien en onzin uit te kramen.

Real Madrid heeft 3 jaar lang met een mindere Iker gezeten. De club heeft er alles aan gedaan om Iker zijn oude vorm te laten krijgen. Diego Lopez werd uit de CL verstoten zodat Iker alsnog zijn potjes kon meepikken, Diego Lopez werd vervolgens verkocht(!) zodat Iker weer 1e keeper kon worden. Een werkelijk fenomenale keeper, Navas, werd aangetrokken en mocht op de bank plaats nemen. We hebben het hier over de keeper die tot de beste keeper van La Liga werd uitgeroepen voordat Real Madrid hem haalde. Dit alles om het Iker naar zijn zin te maken, want hij is immers kind van de club en een van de allerbeste keepers allertijden.

Echter, op een gegeven moment is het gewoon over. Iker tekende onder Calderon (de idioot) een contract 'voor het leven'. Daar kan Perez niets aan doen. Iker haalde op een gegeven moment een bedroevend niveau, maar is wel grootverdiener en zorgt voor media-onrust. Niet omdat hij zelf daarvoor zorgt, maar wanneer hij op de bank moet plaatsnemen staat de #1 (volgend jaar waarschijnlijk De Gea) onder immense druk, druk die niet gezond is voor een keeper. Wat heeft Perez verzonnen? Om Iker niet alleen het resterende bedrag van zijn contract uit te betalen, maar OOK het verschil in belasting uit te keren (portugal 25, Spanje 50). Dit betekent dat Iker er gewoon DIK op vooruitgaat qua salaris. Hij krijgt daarnaast een groots afscheid van de club, dus hij vertrekt gewoon via de voordeur. Het tijdperk Iker is helaas ten einde. Het doet mij ontzettend veel pijn dat onze legende er niet meer zal zijn, maar aan alles komt een einde. Iker is niet iemand die op de bank gaat zitten, het is iemand die graag wilt spelen.

Daarnaast moeten we eens af van dat gezeik dat iedere legende er 'voor altijd moet spelen'. Wanneer iemand gewoonweg niet meer presteert, en Iker deed dit niet meer, dan moeten er maatregelen worden genomen door de club. De Gea is een once in a generation Gk., de kans om zulke keepers te strikken is miniem. De timing is voor Real Madrid wat dat betreft perfect. Iker werd minder, De Gea wilt terug naar Spanje. Win-win voor iedereen, want Iker krijgt een mooie afscheid naar een mooie club met behoud van zijn salaris en De Gea kan weer terug naar Spanje.

Kan er wel nog een masterthesis over schrijven, maar het heeft denk ik vrij weinig nut bij dit publiek, dus ik laat het wel voor wat het is. Doe er mee wat jullie willen.

12 juli 2015 om 12:15

Complimenten!!!!

12 juli 2015 om 12:21

Jij bent dus he goed op de hoogte. Eindelijk iemand zonder kortgeheugen verlies. Ik had je een compliment gegeven maar kk zit op werk (op mijn mobiel).

12 juli 2015 om 14:08

Waarom heeft Real de Gea nodig dan? Als Navas zo'n "fenomenale" keeper is

12 juli 2015 om 15:05

1. Hij is 4 jaar jonger.
2. Zal waarschijnlijk nog iets beter worden dan Navas.
3. De fans geven de voorkeur aan een Spanjaard.

Die 3 punten zijn wel een paar miljoen waard. Voor 40 miljoen oid zou ik het niet doen, maar aangezien zijn contract alweer bijna afloopt is het een koopje.

12 juli 2015 om 20:20

Dat geeft de ouders nu inderdaad het recht om Porto uit te maken voor een B-ploeg? Porto hoort, en dan heb ik het niet eens over mijn mening, tot de top van Europa.
Je kan toch niet gaan zeggen dat wanneer Casillas gaat beginnen bij Porto hij zal eindigen als een schoonmaker van wc's? Kom op zeg. Spelers zijn juist groot geworden bij Porto.

Het gaat mij meer om het feit dat de ouders niet achter de keuze staan van Iker. Hij is Porto dankbaar dat zij wel vertrouwen in hem hebben. Mijn god, wat zou ik ongelukkig zijn als mijn ouders mij zouden tegenspreken als ik ergens een baan zou hebben gevonden waar ik achter sta en zij mij niet eens zouden steunen omtrent mijn eigen keuze.

12 juli 2015 om 21:42

Dat Casillas z'n geslachtsdelen nog aan het zoeken is was al eerder duidelijk. Hij komt hier echt over als een enorme watje. Wordt wat bij Porto.

Ik denk niet dat zijn ouders komende tijd naar Porto hoeven te komen.
Wat een beledigingen ....
Alsof hij als schoonmaker eindigt hahah..
Dan had hij nu voor de zandbak moeten kiezen samen met Xavi...

Porto is een mooie club, daarbij is er geen grote topclub waar hij nu wel eerste keeper was geworden...

Je zou maar ouders hebben die zo reageren in de media als je zelf alles relatief rustig oplost met de clubs. Iker heeft zich toch altijd heel netjes opgesteld jegens Real, maar ook in de Spaanse ploeg en met de rivaliteit met Barça

Jezus! Wat een beledigende woorden van ikers ouders. Dat over toiletten schoonmaken en porto bijvoorbeeld. Schandalig gewoon. Natuurlijk begrijp k dat ze woedend zijn, ik bedoel het is hun kind, maar dan npg hoor je zoiets nooit te zeggen.

wat een lading onzin vertellen die mensen zeg. casillas staat al zeker 2 jaar niet meer op top niveau te keepen. en dan moet je als club toch een keer een besluit nemen, perez kiest er voor om casillas nog een avontuur te gunnen zodat hij niet op de bank hoeft te zitten en weg te rotten. ook al is iker het er nu niet mee eens ben ik van mening dat over een jaar 5 hij perez wel gaat bedanken want dan zal hij ook wel inzien hij heeft mij eigenlijk een dienst bewezen. en ja de ouders van iker bewijzen maar eens dat spanjaarden over voetbal gewoon niks in de media moeten zeggen want het is zoals gewoonlijk weer een 100% onzin en rotzooi.

Ik vermoed dat dat verhaal gewoon uit zijn verband is gerukt, maar die moeder heeft wel een punt. Oke Barcelona was het niet geworden, maar een ruil tussen de Gea en Iker had gewoon gekund.

Eigenlijk bevestigd dit gewoon de theorie van de normale Real fan, die Ronaldo zat zijn (waar alles om draait) en de wel gediende echte Madrid spelers een oor aan word genaaid.

Natuurlijk had die moeder niet zo moeten op Porto, maar als je zoon maar 1 keuze houd van een voorzitter dan is dat ronduit schandalig, waar mag Ronaldo straks spelen? Boavista? Bale? Alleen naar Barry Town?

Het gaat er duidelijk om dat Iker geen keuze kon maken, omdat Perez alles afwimpelde. Het is dus nu wel duidelijk dat Real gewoon een flut club is naar hun eigen spelers, zoals Sneijder Robben daar ook ooit zijn afgewimpeld, zo is Iker dat nu ook. Weinig Respect Voor Voetballers!!!

12 juli 2015 om 12:39

Misschien moet je de reactie van Real4life lezen?
Ik denk dat we je dan niet meer gaan horen?
Porto is trouwens een prachtige club voor Iker die al de Champions League 2 keer had gewonnen en vorige jaar Bayern had weggespeeld.
Zijn ouders zijn emotioneel en dat is begrijpelijk na 20 jaar bij de grootste club ter wereld prijzen hebben gewonnen is een wereld van verschil met Porto.

12 juli 2015 om 12:56

Ik denk dat de echte Real supporters uit Nederland eens een keer moeten gaan lezen en aan horen hoe de echte real fans denken in Madrid. Heb er veel vrienden zitten en die staan bijvoorbeeld achter een Iker en willen heel graag dat Cristiano Ronaldo opdondert. Ze vinden namelijk dat de houding van Perez en Real naar "eigen" spelers de club kapot maakt. Tevens is Real kwa prijzen de grootste club, kwa supporters loopt het wereld wijd allang terug en zijn ze al dik voorbij gestreefd door Man U Celtic en 2 turkse clubs.

12 juli 2015 om 14:52

Haha mssn moet jij nou eens spaanse sport programma gaan kijken..dan krijg je te horen hoe de meeste madridistas denken. De meerderheid zwggen precies wat real4life zei..

12 juli 2015 om 16:23

Je weet toch wel dat er vaak goed word gesproken op zulke dingen. Ik ken er zat die heel erg veel kritiek hebben op bepaalde dingen binnen hun club evenals ik veel mensen ken die voor Barca zijn en daar ook kritiek uiten op Barcelona. Er worden vaak dingen geschreven op dat soort dingen om de club eer hoog te houden, maar ondertussen dondert het en bliksem het altijd en overal binnen grote clubs.

Barcelona een club met heren in het bestuur? Was het maar zo'n feest.

12 juli 2015 om 13:24

Ja best wel, als je geen belasting wilt betalen of meer geld wilt valt dat wel te regelen. Vraag maar aan Neymar Sr.

Beetje overdreven reactie van moeders. Ja ze heeft gelijk dat hij een betere behandeling zou verdienen als kind van de club en na zoveel betekent te hebben. Maar met zijn 33/34 jaar (en laatste 2 seizoenen erg onder de maat gepresteerd) is het niet gek dat ze voor een nieuwe keeper gaan. En als moeders As of lazio roma een kleine club vind dan heeft ze er duidelijk niet zoveel verstand van. Porto is ook een grote club in een helaas kleine competitie.

Desalniettemin: iker was een grote speler die veel respect verdiend maar die helaas toch een beetje op z'n retour is.

Toen we lazen dat Iker op zoek was naar een huis in Rome, belden we hem op: 'wat ben je aan het doen? Daar ga je toch niet heen?' Probeer dus maar eens voor te stellen hoe we ons voelden toen duidelijk werd dat hij naar Porto zou gaan...

Want Porto speelt in Rome?

12 juli 2015 om 14:50

Hij werd eerst gelinkt aan AS Roma en was dicht bij een transfer. Blijkbaar ging dat niet door dankzij zn ouders en gaat hij nu naar Porto. Waar ze ook niet blij mee zijn. Dumpen die ouders Iker..

12 juli 2015 om 21:08

Inderdaad je ouders dumpen omdat ze vinden dat je beter verdient dan middenmoot Europa... Logisch...

14 juli 2015 om 02:15

Nee, omdat ze geen enkele keuze van hun zoon accepteren. Alsof Casillas ooit voor Barcelona zou willen spelen. Ik geloof dat niet.

FC Porto is juist een schitterende ploeg. De Portugese Liga is misschien matig, maar ze zijn wel een Europese subtopper, net als Casillas overigens. Passen dus perfect bij elkaar.

Lekker als je ouders dit doen.. Al die negativiteit over Porto. Zullen de fans leuk vinden.

Emotionele oprispingen, daarvoor zijn het ook zijn ouders. Die staan per definitie subjectief in de materie.

Wel leuk opdat je ziet dat deze mensen geen mediatraining of communicatiecursussen hebben gekregen en dat het allemaal uit de buik kwam.

Ik kan me best voorstellen dat er achter de schermen zaken zijn gebeurd die Real uit de schijnwerpers wilde houden maar eerlijk is eerlijk : ongeveer al twee/drie jaar haalt Iker niet meer zijn niveau van voorheen en dat Real dan op zoek gaat naar een oplossing die voor beide partijen min of meer elegant is, dat is gewoon logisch.

Porto een B-team is ronduit belachelijk, allicht hebben die mensen onvoldoende kennis van zaken en het huidige Barca-bestuur "heren" noemen, dat duidt er ook op dat deze mensen de laatste ontwikkelingen in Catalonie niet echt op de voet volgden.

Om andere redenen dan de ouders van Casillas vind ik ook dat Perez niet de beste voorzitter is voor Real. Natuurlijk pakte Real prijzen onder zijn bewind maar ik ben alvast de mening toegedaan dat het er meer hadden kunnen zijn moest er ook enige sportieve visie in zijn transfers gezeten hebben. Al te vaak gebeurden transfers die enkel het merk Real dienden maar waar sportief absoluut geen noodzaak toe was.

12 juli 2015 om 14:54

Ach joh? Wat sportieve visie. De enige reden dat real weinig heeft gepakt komt door messi klaar. Zat messi bij real zou barca ook niks winnen. Punt.

12 juli 2015 om 22:53

@jorisdr

Haha touche. Nee hij heeft welwel gelijk. De reden dat Real deze jaren weinig prijzen pakte is Barcelona en dan dus Messi. Messi maakt het verschil tussen de teams.

Dat die mensen emotioneel zijn begrijp ik heel goed. Maar dat geeft hun het recht niet om een mooie club als Porto te beledigen. Is ook gewoon een topclub. Met 27 landstitels, en 7 internationale prijzen ben je zeker geen kleine jongen.

Ook de vernedering aan het adres van Andreas Brehme doet mijn mond open vallen van verbazing.

nou lieve mama van casillias, ik denk dat Perez in ieder geval genoeg salaris stortte om niet te eindigen als schoonmaker.

Zouden de ouders van Cassilas weten dat voor 2006 Porto gewoon meer CL-bekers had dan hun geopperde Barcelona

12 juli 2015 om 16:51

En sindsdien 4 CL en 2 trebles (misschien zelfs 2 sextuple), wat is je punt?....

Altijd grappig hoe sommige Real fans denigrerend doen over Barca.
Altijd maar ' laat Barca eerste maar ... winnen'...
Ik zeg je 1 ding. In 2005 was het 9CL vs 1 CL tussen Barca en Real. 10 jaar later 10 vs 5

Segunda division... Porto verrast vaak genoeg in de CL en anders wel in de EL. Die 2e divisie teams in Spanje zouden de voorronde van de EL al afgeslacht worden met alle respect.
Moeder praat met iets teveel emotie over haar zoon. Eerst een transfer naar Roma blokkeren en dan klagen dat hij naar Porto gaat.

Wat een calimero's zeg. Vind het toch altijd sneu overkomen om via de media uit te halen naar andere mensen.

De frustratie bij zijn ouders is begrijpelijk. Het zijn geen leuke woorden, maar ik denk niet dat we hier al te veel waarde aan moeten hechten. Na een tijdje zullen ze wel gekalmeerd zijn en inzien dat Porto een hele mooie club en stad is.

Fc Porto staat in de top 20 ...dus een B team

12 juli 2015 om 21:53

Top10

12 juli 2015 om 23:54

kijk dat bedoel ik B club zijn niet goed bij hun hoofd

Als zijn ouders geen respect kunnen tonen, dan vraag je je af hoe Casillas zelf dan ook was. Geen wonder dat Madrid hem weg wou hebben.

Dom van real om iker weg te laten gaan kan zeker nog 2 jaar mee met real
Real wordt hier Door zwaker
sommige praten nu al over de gea als of de gea de ballen van msn tegen gaat houden lachwekend

Sommige kunnen zich misschien nog die redding herinneren van iker op messi in bernabeu dat zie ik de gea niet doen zulke reddingen
nog maals heel dom van real om iker te laten gaan

Nog even dit Dank zij iker die heel goed kiepte tegen schalke anders was real allang uit de schampions leag dit jaar

Dank zij iker met zijn teen vs robben de rest is bekend 2010

Top keeper nog steeds iker cassillas

Hoop dat hij paar weken op de bank blijft bij porto door wat ze ouders hebben gezegd want hoe the fuxk kan je zoiets zeggen over porto we doen elke jaar mee met cl komen altijd ver. Hoop dat hij op de bank blijft voor 2 weken door dit

Domme uitspraken van zijn ouders.
Porto is wel degelijk een goede club, zeker subtop in spanje. Het algemene niveau van de portugese competitie is gewoon lager en buiten de 3 a 4 toppers is de infrastructuur en accomodatie daar niet alles..
Ook zullen de fans van porto dit niet graag horen en daar moet je toch ook rekening met houden als dat de club is waar je zoon naartoe gaat.
1 van de twee clubs uit Rome was op alle gebied nog wel beter geweest.
Ik vind porto een mooie club met geschiedenis en naam, maar tussen real en porto zit er toch een groot verschil.

12 juli 2015 om 21:27

Accomodaties? Wat is ermee? Ze hebben 11 stadions met meer dan 30.000 capaciteit.
9 ervan zijn in 2003 gebouwd voor de EK en dus modern.
Het is niet bepaald zo dat in Spanje alle la Liga clubs over hypermoderne stadions beschikken hoor.
nfrastructuren: Internationale vliegvelden in Porto, Lissabon en Faro, op 300 resp. 200 km van elkaar.
Snelwegen, hotels, resorts en Shopping Malls
We zijn een klein maar bescheiden land. Die toevallig wel tot de betere voetbal landen ter wereld behoort.
Als Benfica goed genoeg is voor Julio Cesar dan is Porto zeker niet te min voor een op zn retour geraakte keeper.

12 juli 2015 om 21:28

De clubs uit Rome? Waarom zouden die beter dan Porto zijn? Die hebben nog nooit wat gepresteerd Europees en ook in eigen land zijn het subtoppers.

Dat die ouders niet serieus te nemen zijn merk je wel aan het feit hoe ze over Porto denken. Casillas moet waarschijnlijk zijn familie/vriendin een beetje in toom houden want het komt echt droeven over zo. Casillas is gewonere z'n top en dan kom je op de bank, klaar! Het is niet dat je 25 jaar in dienst een garantie moet zijn om een basisplaats te garanderen. Onzin allemaal. Mensen die wc's schoonmaken heb ik meer respect voor dan dit soort hersenloze papegaaien. Als niemand de wc's schoon maakt moet je in iemand anders z'n schijt zitten. Over de inhoud van het hoofd van deze vrouw gesproken zeg ik een ding als Portista.. Ik snap echt niet wat we met deze jongen moeten. Een ding ben ik wel eens met die moeder, wtf moet Casillas bij FC Porto? Had hem lekker naar al die 'top clubs' laten gaan. Ik snap het beleid van Pinto da Costa in deze totaal niet. Ik denk dat hier een of andere marketing stunt achter zit die niet vanuit de club zelf komt. Jammer.. past niet bij het beleid van de ' azuis e brancos'

Zo veel respect voor deze man!

Tja,
Porto heeft deze eeuw 3 Europese prijzen gehaald.
Er zijn slechts 4 Clubs die het Europees beter doen dan Porto.
Barca, Real, Bayern en Milan hebben beter gedaan. Dat is als je 2xcl beter vindt dan 1xcl en 2xel.

Zo slecht is Porto niet, hooguit onderschat.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren